21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"האמירה אתמול של נתניהו בעניין הדירות - זו הזיה שמראה על גודל הניתוק"

 |  110
שוק הדיור
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול לשוק הדיור כאשר נשא דברים בהשקת התוכנית לפיתוח הצפון. "תקנו דירות", "תשקיעו בגליל", אמר נתניהו והוסיף כך: "לפני כמה שנים, ואתם חברי השרים זוכרים את זה, אנחנו אמרנו, ואני אמרתי - תקנו דירות. לא רק בבאר שבע, גם בדימונה, גם בירוחם. תקנו דירות. יש כאלה ששמעו ועשו ויש כאלה שלא עשו".


ח"כ איציק שמולי בתגובה לדברי נתניהו בעניין הדיור: "הניסיונות של נתניהו לשכתב את ההיסטוריה פשוט מגוחכים. משנת 2011 הוא חזר מאות פעמים על התחייבותו להוריד את מחירי הדיור והוליך שולל את הזוגות הצעירים שחיכו וחיכו והמחירים רק המשיכו לעלות ביותר מ-80%! לבוא עכשיו ולומר לצעירים למה לא קניתם כשאין להם אפילו הון עצמי מינימלי- זו הזיה שמראה על גודל הניתוק. לנו אין חברים מיליארדים שנותנים הכל במתנה. אני שמח בשביל ראש הממשלה שהמדינה בונה לו עכשיו ארמון חדש, אבל את הצעירים הממשלה הזו דפקה עד הסוף - הם לא יכלו לקנות דירה אז והם לא יכולים גם היום."

נציין לידיעת נתניהו, כי המחירים בצפון כיום הם ממש רחוקים מלהיות זולים. הנה כמה דוגמאות: במעלות תרשיחא מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים חדשה עומד על כ- 910 אלף שקל ודירת 5 חדרים נמכרת בכ- 1.1 מיליון שקל. בטבריה, אלדר צפון מדווחת כי דירת 4 חדרים חדשה עם נוף לכינרת תעלה החל מ-1.09 מיליון שקל, דירת 5 חדרים החל מ-1.24 מיליון שקל ודירות גן במחיר התחלתי של 1.49 מיליון שקל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

110 תגובות ב-67 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
67 בעל 5 דירות 28/12/2016 20:13 קנס ריבוי דירות הוא הזיה מוחלטת, אף בעל דירות לא ימכור
אף דירה, פשוט מאד כי הוא יפסיד 60% מהשבח שמתבטא במאות אלפי שח ואז מה יעשה עם הכסף? גם באוצר יודעים שהחוק לא פתרון אלא קנס, אבל זה מצלצל טוב בתקשורת, אז אפשר להמשיך לעבוד על זוגות צעירים.
66 ה"לשכה" 28/12/2016 12:23 לא הבנתם, אמר "קנו כרטיס להגרלה לדירה"... (ל"ת)
65 עומר 28/12/2016 11:18 העם מטומטם ולכן העם ישלם
מדינה שבוחרת לעצמה מנהיג מנותק מהמציאות שעובד בשביל עצמו ומקורביו שלא יבואו בטענות. עיירות הפיתוח והפריפריה שמצביעות בהמוניהן למלל העירום ימשיכו לאכול קש. דירה בטבריה המוכת אבטלה והמתחרדת ב 1.2 מליון שח. זו האמא של הבועה שתתפוצץ בקרוב מאוד
64 טל 27/12/2016 19:23 נדבק מכחלון התחיל לדבר שטויות.
כבר כמה פעמים אמר דברים לא לענין. כנראה הלחץ או הגיל או שניהם ביחד.
אחד העם 29/12/2016 15:06 הוא רוצה להצליח כמו כחלון. לא ברור? (ל"ת)
63 טל 27/12/2016 19:21 נדבק מכחלון התחיל לדבר שטויות.
כבר כמה פעמים אמר דברים לא במקום הנכון. כנראה הלחץ או הגיל או שניהם ביחד.
62 bb 27/12/2016 19:19 משקיעי נדלן מכניסים הרבה מאוד כסף למדינה!לפגוע בהם?דפקט (ל"ת)
61 סקסולוג 27/12/2016 19:18 BB לוקח ויאגרה וטוען שהכל זה בזכותו...עאלק... (ל"ת)
60 השמש זורחת לו מה... 27/12/2016 19:15 האחרון להכנס, יהיה הראשון לצאת... והיום הזה מתקרב! (ל"ת)
59 מי זה איציק שמולי... 27/12/2016 16:33 מה הוא מציע? (ל"ת)
אחד העם 28/12/2016 21:48 ומה ראש הממשלה מציע? לקנות היום כי כנראה מחר יהיה יקר??
זה מה שאפשר להבין מדבריו האחרונים על הגליל.
58 הייתה לנו ארץ 27/12/2016 14:12 נתניהו שהבטיח סופרטנקר בדירות מאבד זכרון
נתניהו סתם פוליטיקאי קטן שמנהל כל היום את הישרדותו וסומך על כחלון שימשיך לאפשר לו להרוס הכל עד היסוד . האשם בחורבן הוא כחלון ורק כחלון
אחד העם 28/12/2016 21:49 מתי היה לו זכרון טוב להבטחות שנתן לפני הבחירות. (ל"ת)
אחד העם 27/12/2016 16:52 נתניהו לא אחראי לכלום? (ל"ת)
הייתה לנו ארץ 27/12/2016 20:16 בלי כחלון אין ממשלה ונפטרים מנתניהו שלא אחראי לבחירה בו
נתניהו זוכה בכסאו רק בזכות כחלון כיום והלפיד שלפניו והפתאים שבחרו בכחלון ובלפיד
57 קובי 27/12/2016 14:06 אם אין לחם תוכלו עוגות (ל"ת)
56 מק 27/12/2016 13:53 רק אנחנו אשמים,תמשיכו להצביע לביבי
מדיניות חוץ-על הפנים דירות - על הפנים שנאה והפרדה בעם-בשיא בטחון? תלוי איפה
אחד העם 27/12/2016 16:54 ביבי אומר שהשמאלנים רוצים להוריד אותו. והכל זה בגללם.
זה מה שאני מצליח להבין מביבי.
55 זוג לא צעיר 27/12/2016 13:52 אף אחד לא מצפה באמת להורדת מחירי הדיור, אבל כן מצופה
ממשלת ישראל וקודם כול מהעומד בראשה לעזור כלכלית לזוגות צעירים:" מע"מ 0, מענק, משהווווווווו. כול מה שאתם יודעים זה עוד ועוד מיסים ולהמשיך עם החגיגות הפרטיות שלכם, כמו צ'אוצ'סקו בדיוק!
54 אזרח 27/12/2016 13:50 אם לצטט את סמוטריץ : לא ימין ולא אמין
זהו ביבי . לא ימני ולא מר ביטחון סתם נוכל עלוב דמגוג בשקל .
53 עירית 27/12/2016 13:39 אוטיסט
התגובה של נתניהו בנושא הנדלן כמו גם בנושא הניתוק מהבית שהופנתה למתנחלי עמומה מעידים על ניתוק רגשי וסוג של אוטיזם.לא מאמינה שהוא ראש הממשלה!
52 יניב 27/12/2016 13:07 להצטרף למחאה הגדולה בפיסבוק
אנחנו לא ננוח ולא נשתוק עד שהבועה הזו תתפוצץ לכולם בפנים! ????נלחמים על ה??!!!כל מי שחשוב לו עתידו ועתיד ילדיו שיצטרף למחאה הגדולה בפיסבוק .........
51 יניב 27/12/2016 13:05 פשות בושה
מתקפה מכל הכיוונים בכל התקשורת על האמירה האומללה של נתניהו ששולח את עם ישראל לקנות דירות בפירמידת הנדל"ן במחירי בועה.אם מישהו חושב שהאמירה של נתניהו על זה שצריך לקנות עכשיו דירות היא מקרית, שיחשוב שוב.מחצית מחברי מרכז הליכוד עוסקים בדרך זו או אחרת בתחום הבניה והנדל"ן.כל המקורבים האלה עכשיו בפאניקה מזה שאין קונים בשוק, וכולם יודעים שהמחירים בדרך לקריסה, והם יושבים לנתניהו על הוריד שיציל אותם.נתניהו, הוא האיש שבשמונה השנים האחרונות אחראי ישירות להשתעבדות של דור שלם להלוואות שלעולם לא יוכלו להחזיר, הדור הצעיר לא מעניין אותו.מחירי הדיור בישראל הם הגבוהים בעולם? לנתניהו לא אכפת.דור שלם לא יכול להגיע לקורת גג בלי שלעבד את העתיד שלו או לזרוק את כל ההכנסה החודשית שלו על דיור? לנתניהו לא אכפת.הורים הולכים לאבד את הנסים שלהם והפנסיה שלהם בגלל שהם רוצים לעזור לילדים? לנתניהו לא אכפתהעיקר אצל נתניהו זה חברי מרכז הליכוד.והמדינה? שתלך לעזאזל.אנחנו יודעים שלא קונים דירה במחיר מופרך.בעניין השידורים של טדי, הוא בחופשה ולא יהיה שידור הערב. נמשיך כרגיל בשבוע הבא.
50 אלי 27/12/2016 12:48 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
49 אחד 27/12/2016 12:34 ביבי הוא ראש ממשלה של מצלמות
מדבר גבוה גבוה למצלמות , וכשהן הולכות ממשיך לעסוק בעניינים הפוליטיים הקטנים שלו שנועדו לשמר אותו על הכסא. ראו מה אמר אבי גבאי שהיה שר ולא יכל לסבול יותר את הגועל בתכנית עובדה אתמול , איך נתניהו דיבר למצלמות על הרצח של במצעד הגאווה ועל רצח הילד הערבי אבל כשהלכו המצלמות נדהם שביבי לא עשה שום דיון אלא חזר לעסוק בכל מיני מינויים . מי הם הטמבלים שמצביעים לאיש הזה, מי ?
אחד העם 27/12/2016 13:05 תומך בו ציבור גדול שלא קורא עיתון ולא רואה חדשות (ל"ת)
רון 28/12/2016 12:24 וציבור זה בקושי יודע לקרוא (ל"ת)
48 עדיאל 27/12/2016 11:39 ניפגש בבחירות
ביבי הולכת אותנו שולל חיכינו שהמחירים ירדו נתנו בך אמון זהו אנחנו כבר לא נבחר בך יותר אתה הגרוע מכולם ניפגש בבחירות
47 אשר 27/12/2016 11:27 זה כמו שדיבר שלשום בכנס פצועי צהל וברח מהר משם כך
כך היום מדבר הזוי ולא לענין כלל וכלל איפה שהוא מופיע ונואם תמיד בורח לאחר מכן רק התקשורת שמצלמת אותו חשובה לו לא יותר מכך חבל חבל שהוא לא מתיחס ברצינות
46 תום 27/12/2016 11:24 פשוט בושה של אפס מאופס שבמקום לפעול אז מזיין את השכל (ל"ת)
45 בן אהרון 27/12/2016 11:23 ביבי לא נותן לעובדות לבלבל אותו. הוא יודע שיבחר עוד פעם
הוא איתנו לעוד הרבה שנים כי הציבור מאמין שהוא יעשה את השינוי, אם לא הפעם, בפעם הבאה, ואם לא בפעם הבאה, בעוד פעמים, יתנו לו את כל ההזדמנויות שהוא יבקש, כי הכי חשוב זה להתנגד לשמאל וזה ביבי עושה מצויין.
44 מורפי 27/12/2016 11:19 הערה והארה
חברה צעירים שימו איזה קרוון על גבעה לא שלכם ביהודה ושומרון וכאשר יפנו אתכם בפיצוי הנדיב תקנו דירה בישראל ובא לציון גואל.
43 ימני 27/12/2016 11:17 אני ימני אבל לא אבחר לעולם ביבי
אם זה מה שהימין סוגל להציע עדיף כבר מפלגה אחרת .
42 מוטי 27/12/2016 11:06 בינימין
למזלך הכל קורס סביבך ואתה יוכל להרגיש בריון אצלנו בשכונה היינו קוראים לך לטכ או לבט מה שתבחר ממתי ראש ממשלה נעשה מתווך בנדלן שקורה לאזרחיו לקנות באזורים מסוימים אם לא הייתם מזניחים את הנגב והגליל מי היה צריך את ההמלצה שלך בכל היה פורח גם בלי סיסמאות מיותרות איך אמר שרון תתחילו לעבוד
41 אריה 27/12/2016 11:02 אני חושב שביבי לוקה בהזיות .
א. הוא חושב שאנחנו מעצמה , שיכולה להכתיב לעולם . ב. הוא חושב שאם אין תעסוקה בצפון , יבואו לקנות דירות שם. ג. הוא חושב ומאמין שארה"ב תתכוף מול הוד רוממותו ביבי . ד. עוד נכונו לנו הרבה מאוד החלטות נגדנו , כי לביבי אין כל דרך להוביל אותנו לביטחון ולשלום .
40 אלי 27/12/2016 10:59 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
39 מאיר 27/12/2016 10:48 שמעתי ופעלתי, אז מה קיבלתי ?
אמצתי את המלצתו של ראש הממשלה לקנות דירות. מסתבר שזו היתה עצת אחיטופל. קיבלתי בגין זאת מס דירה שלישית. אז על מה הוא מתגאה כל כך ? על זה שדפק אותנו !!!
38 ranr 27/12/2016 10:47 הוא לא ליצן, הוא פשוט יודע נפש בהמתו
חלק מספיק גדול מהעם נוהר אחריו כמו אחרי החלילן מהמלין. כך הוא מוביל אותם ואותנו אחריהם אל תוך הנהר. רבים מוקסמים משום מה, מהטון, מחיתוך הדיבור, מהשפה המיועדת לילדים קטנים, מסיפורי האגדות שלו, מההצבעה על אוייב אימתני, לעיתים אירן, לעיתים חמאס, לעיתים חיזבאללה ולעיתים ה"שמאל" ובעיתות מצוקה, כל אלו יחד ורק הוא יגן עלינו.
37 איציק 27/12/2016 10:42 שמולי אתם צבועים
לא שמעתי אותך יוצא נגד אנשי מפלגתך שהגישו בג"צ נגד מיסוי דירה שלישית. אתה וכל שאר חברי הכנסת, אינכם שונים מביבי השקרן. כולם מוכים בנגע הזה.אין כיום אף אחד שראוי להיבחר, ובטח ובטח על עניין בועת הנדל"ן
36 ירון 27/12/2016 10:40 זה מנהיג ? זה פוליטקאי קטן ומאכזב .
בחירתו של נתניהו למשרת רוה"מ היא תאונה קשה ייקח שנים לתקן את הנזק שהוא יצר כמעט בכל תחום
35 אחד שהיה שם 27/12/2016 10:40 סילוף עלוב של הדברים
אני משוכנע שמחבר הכתבה לא נכח באירוע המוזכר, אלא קרא את זה במקום אחר, והוציא על זה את משנתו . כרגיל , כתב טיפש שמוציא דברים מהקשרם . אגב, מדוע זה מופיע תחת מאמר מערכת? מיהו הכתב שנכח שם ?
יש סרט 27/12/2016 16:21 זה מצולם ומוקלט (ל"ת)
אאא 27/12/2016 12:00 כולם ראו בטלויזיה מה אמר. (ל"ת)
34 שי 27/12/2016 10:36 שמאלנים תלכו לעבוד ותפסיקו להתבכיין.. (ל"ת)
ביבי 27/12/2016 14:08 רק לידיעה שמאלנים מרוויחים יותר מימניים :) (ל"ת)
יטס 27/12/2016 13:08 מה הקשר
מה הקשר בין מחירי הדירות לשמאל או ימין. האם זוג צעיר ימני לא צריך לקנות דירה. היום זוג שגם הבעל וגם האשה עובדים לא יכול להגיע לדירה. והוא ביבי התחייב להוריד את מחירי הדיור
33 בייגה 27/12/2016 10:34 הבבון
בובו שתשרף בים המלח
32 ranr 27/12/2016 10:33 ראש הממשלה, קודם כל תשקיע אתה בפריפריה. ממש מרגיז.
למה שצעירים ישקיעו ברכישת דירות בפריפריה כאשר מרבית מקומות העבודה היותר קוסמים נמצאים במרכז ? מדוע הממשלה לא מוצאת לנכון לעודד (לא רק במילים) יזמים לפתח מקומות עבודה איכותיים בפריפריה, לסבסד דירות איכותיות, לתת הנחות במס וכך לעודד את ביזור האוכלוסיה ? מקוממים דברי הסרק הללו של ראש הממשלה שמדבר אל העם כמו לילדים קטנים.
31 דניאל 27/12/2016 10:28 למה איציק שמולי בוכה?
הוא למד מקצוע שבאזרחות היה מאפשר לו להרוויח לכל היותר 5000 שקלים לחודש. בפועל מקבל שכר של ח"כ.
30 א 27/12/2016 10:24 ביבי כבר מוזמן מנותק מהעם (ל"ת)
29 ממעמד הביניים 27/12/2016 10:22 אני כל הזמן בחרתי ביבי
ומרגיש עכשיו שהוא פשוט ירק לי בפנים. ראש הממשלה שאני בחרתי עושה חשק לקום וללכת, פשוט הרס את המדינה. never again
חבר ליכוד 27/12/2016 11:16 בבחירות הבאות אתה תבחר בו שוב, אין אלטרנטיבה (ל"ת)
שלומי 27/12/2016 11:02 אנשים כמוך גם ימשיכו להצביע ביבי- אתם מסוממים ממנו
תפסיק לזבל את השכל. כבר ראינו אנשים קורעים את פנקבי החבר שלהם ובסוף שוב בוחרים בו. המוח שלכם לא מספיק גדול כדי לחשוב לבד.
ממעמד הביניים 27/12/2016 12:08 אתה מתנשא - תמיד תשאר לוזר
אני ימני בדעותי אבל ביבי לא יבחר שוב, לגבי המוח שלי: לפי תגובתך אתה שמאלני מתנשא, אנשים כמוך אני אוכל בלי מלח כל יום.
שלומי 27/12/2016 14:57 אתה בכלל יודע מה זה שמאלני ? ביבי תיכנת לך את המוח
האם בכלל הזכרתי את המילה שמאל ימיו ? זה רק מראה את מה שאני אומר. אנשים כמוך שהצביעו בעבר ביבי פשוט לא משוגלים לחשוב. ביבי תיכנת אותכם לשנוא כל מי שמעז לדבר נגדו ולהגדיר אותו כשמאלני קיצוני. רק לפי התגובה שלך , זה מראה איך סימם אותכם. פשוט אנשים דפוקים. וכל כולנו נדפקים.
ממעמד הביניים 27/12/2016 15:15 אז מה אתה - שמאלני שמתחזה?!
זה לא משנה את העובדה שאתה מתנשא עלוב, לא רואה אותך מסנטימטר.
ינשוף 27/12/2016 10:47 מתערב על מה שאתה רוצה שתצביע לו שוב (ל"ת)
ממעמד הביניים 27/12/2016 12:03 אין מצב יותר
גם פעם אחרונה לא רציתי לבחור בו אבל התקשורת השמאלנית גרמה לי ברגע האחרון לעשות דווקה וכן לבחור בו. כמו שאמרתי - never ever again
גם בפעם 27/12/2016 16:25 הבאה תמצא סיבה להצביע לו שוב (ל"ת)
דודי 27/12/2016 20:06 טרולים של נתניהו לכם יש דירה? מגינים עליו פה בתשלום.. (ל"ת)
28 יץס 27/12/2016 10:11 דרום
פשוט הזוי, אם ידע, מדוע לא פעל להורדת מחירי הדירות. המשך התמיכה בו מראה שיש גם מושג "טיפשות ההמונים"
אחד העם 27/12/2016 11:25 חלק גדול מהציבור לא שומע חדשות ולא יודע מה קורה.
מגיעים לבחירות ומצביעים כמו תמיד לביבי.
27 אבנר 27/12/2016 10:06 נער הייתי וגם התבגרתי ולא ראיתי כאן כתבה חיובית אחת על
נתניהו. הכל אנטי...אנטי...אנטי...אנטי...
יטס 27/12/2016 13:10 אבנר היקר
מה לעשות הכל אמת ויציב. ואתה פשוט לא מפנים עד כמה האיש מזלזל בך ובכל הציבור
אאא 27/12/2016 11:34 דווקא היה: מטווה הגז, מחירי הדירות, מטוס חדש, (ל"ת)
דליה 27/12/2016 10:53 כי הוא הורס את המדינה
כי הוא הורס את המדינה
אופטימוס 27/12/2016 10:47 אולי כי אין כלום חיובי? מה בדיוק "החיובי" שהוא עשה בכל
שנות שלטונו?
ירון 27/12/2016 10:42 מה אפשר לנטות לחסד לטובת ביבי ?
3 קדנציות של דיבורים בלי תוצאות זו הצלחה אחי ?
רון 28/12/2016 12:29 מיטה במטוס ... עוד מעט .. שרה בודקת מזרון (ל"ת)
26 משה 27/12/2016 10:03 לח"כ שמולי:נתניהו מזרים כסף לאזרחים בדרום ובגליל ואתם
בתקופת המערך ייבשתם את הדרום והצפון על מנת להזרים כסף כדי לשלם את חובות הקיבוצים.
אחד מהדרום 27/12/2016 11:35 אני עוד לא קבלתי, לאן להתקשר כדי לקבל? (ל"ת)
אאא 27/12/2016 11:29 זה היה לפני שהוא נולד. 40 שנה הליכוד כבר בשילטון. (ל"ת)
מהעבר 27/12/2016 11:26 תמשיך לחיות בעבר
מסתכל על איך דפקו אותך לפנח 40 שנה ולא מסתכל על איך דופקים אותך עכשיו....
ranr 27/12/2016 10:39 משה אתה או שקרן או שלא מתמצא במתרחש
יש הזרמת כסף מאסיבית ביותר לשטחי יהודה והשומרון תוך קיפוח מתמשך של הפריפריה שבגבולות הקו הירוק. מענקי האיזון לרשויות הנחשלות מצטמצמות כל שנה. ההשקעה בחינוך פר ילד בשטחים היא פי 5 לעומת פנים המדינה. זה ייבוש פר אקסלנס. מה שייך כעת המערך שאיננו שולט במדינה כשלושה עשורים ? אגב המערך בהחלט השקיע בפריפריה והרבה. הן בפיתוח מפעלים והן בעידוד הבניה ומכירת דירות במחירים בהחלט סבירים.
25 א.נ 27/12/2016 10:02 רק בניה מסיבית של 300.000 דירות בשנה ע"י ח יפתרו הבעיה
נתניהו לא מעוניין בירידת מחירי הדירות וגם לא נערי האוצר ולא הבנקים ולא המתווכים שמרתיחים השוק בכוונה . רק מי שיבוא יצהיר וישבע באמו הגוססת שיסכים לבנות 300.000 דירות בשנה ! כן בשנה ! אז הבעיה תפתר מחירי הדירות יצנחו ב40% תוך שנה !! אבל הבנקים מפחדים ונתניהו לא יסכים . תוכנית הפח של שר האוצר על מיסוי דירה שלישית יגרום להעלאת מחירי השכירות וכך ידפוק עוד יותר את משכירי הדירות !! כל הפוליטיקאים שקרנים ורמאים ולא יאשרו מצב שתהייה בניה ברחבי הארץ של 300.000 דירות וזה אפשרי שנה אחרי זה יבנו רק עוד 150.000 דירות ופתרנו מצוקת הדיור כולל מחירי הדיור חסרי ההגיון תוך שנה למשך עשרות שנים !!! רק מי שבבחירות ישבע ויתרפס על הרצפה אולי נאמין לו ויבטיח את התוכנית הזו אז אולי תפתר הבעיה !! בקיצור עובדים עלינו בעיניים !!! זה לא משנה אם מצביעים ליכוד מרץ המחנה הציוני כולם משקרים את כולם !
24 ס 27/12/2016 09:45 על איזה ניתוק מדובר ???
אמירות של איציק? תתקנו את הכותרת: "אמירות אמללות של איציק"
אאא 27/12/2016 11:30 זה לא בכלל לא חשוב, ביבי תמיד ינצח את השמאל. (ל"ת)
23 shafik 27/12/2016 09:45 שנה שעברה אבוקדו עלה 30 שקל והשנה 6 שקל. היצע-ביקוש
זה שם המשחק
אחד העם 27/12/2016 11:36 בדרך הזאת לא תשאר חקלאות בארץ. (ל"ת)
22 דניאל 27/12/2016 09:42 ראש ממשלה מושחת שמנותק לגמרי מהמציאות...
איזה ראש ממשלה הזוי יש לנו הא??? אין לו חצי מושג מה קורה במדינה...קונה מטוס ב 180מליון...בונה בית חדש בעשרות מליונים... ולאנשים אין מה לאכול בזכותו.אחלה ראש ממשלה.וא י אומר לכל הליכודניקים הפנאטים...תפסיקו ללכת עם הראש בקיר ותתחילו לדאוג לעתיד הילדים שלכם.
אאא 27/12/2016 11:31 ביבי כבר דואג לכולם, בשביל זה קונים מטוס חדש. (ל"ת)
21 משה ראשל"צ 27/12/2016 09:39 מערכת ביזפורטל אל תחשפו את הפרצוף השמאלני שלכם
תמשיכו להשתדל ללכת באמצע שמולי הטמבל הוא בדיוק הסיבה למה "המחנה הציוני" עוד מעט נעלם
סמי 27/12/2016 11:59 ביקורת אומר שזה שמאל? אולי כי ביבי פשוט מושחת ושקרן?
ביקורת מותר וצריך להפנות למי שמגיע לו, ימין מרכז ושמאל. מה לעשות שביבי ראש ממשלה, מהימין אמנם, אבל שקרן ומושחת?
20 אתר שמאלני לא מקצועי 27/12/2016 09:37 השמאל הולך ונעלם... (ל"ת)
19 אתר שמאלני לא מקצועי 27/12/2016 09:37 אולי כבר תפנימו את תוצאות הבחירות... (ל"ת)
תורכיה זה כאן? 27/12/2016 10:37 אז הכל מותר ואסור להעביר בקורת? (ל"ת)
18 גיא 27/12/2016 09:37 ואתם לא מנותקים?
עם "הראיונות" שלכם עם השמאי השמן והמתווכת הזקנה עם הבוטוקס
17 הכתבות ההזויות שלכם 27/12/2016 09:37 מראות כמה קשה לכם לקבל את הכרעת הבוחר!!! (ל"ת)
סמי 27/12/2016 12:00 מה הקשר? מותר לנבחר לשקר? מותר לנבחר להרוס? (ל"ת)
16 שרק 3 27/12/2016 09:35 תזכרו זאת...
זה לא משנה כמה כחלונים או לפידים יבואו וינסו לפוצף את בועת הנדל"ן המטורפת הזאת, כל עוד ביבי נתניהו ראש הממשלה, מחירי הדירות לא ירדו לעולם. אין לו רצון, אין לו אינטרס ואין לו את הביצים. ברגע שיתחילו לרדת, זה סופה של הממשלה. הוא יפרק אותה כמו שעשה עם לפיד. ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן. באו עלינו אבדן הסולידריות, אבדן הדרך הפוליטית, המוסרית, הבינלאומית.
15 אלי 27/12/2016 09:17 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
14 טוני 27/12/2016 09:14 הזוי ביבי צריך לעבוד בתור מתווך נדלן לא כראש ממשלה (ל"ת)
13 אחד 27/12/2016 09:13 רק לי יש דה.ז'ה.וו ?
האיש מתפרק מול עינינו. מדהים. מזכיר לי את החודשים האחרונים של מנחם בגין כראש ממשלה. בגין התפרק נפשית,רצה לפרוש,אך "חבריו" מהמפלגה לא נתנו לו לעשות זאת שמא יפסידו את השלטון. הם פשוט הסתירו מהציבור את מצבו האמיתי. כך גם הביבי בעת האחרונה. האיש מפורק ומסתירים זאת מהציבור. נורא
12 אזרח 27/12/2016 09:12 עוזב
מדינה לא משהו שחיתות ברמה הכי גבוהה מס חברות 25 אחוז ועוד לוקחים לך את זה במקדמות עוד לפני שבכלל הרווחת ואז אם אתה רוצה לקחת קצת כסף אולי כדי לקנות את הדירה הראשונה שלך אז בא תשלם עוד איזה 50 אחוז על הכסף שתמשוך ואז אתה מגלה שהדירה שאתה רוצה אחרי שעבדת עידנים מאוד יקרה לך וגם אם יש לך קצת מהכסף אתה מרגיש פראיר לקנות חרא בדם שירקת על עסק שאתה מחזיק בשניים הרבה שנים אז מה שלמדתי מביבי במשך השנים זה שלא שווה לחיות כאן כלכלית לא שווה פה (את רוב הקשיים שייש לבעל עסק בישראל הוא מקבל מגופי הממשלה השונים אז שילכו קיבינימט)
איציק 27/12/2016 10:36 מסכים עם כל מילה! (ל"ת)
11 לולה 27/12/2016 09:08 מנהיגינו הדגולים טובים בהשקעות וחלקם אף יותר בשימונים (ל"ת)
10 משה+ 27/12/2016 09:07 דבר והיפוכו
בכל נאומו של הליצן, תמיד אפשר לשמוע דבר מסויים ולפני הסיום את היפוכו בלי למצמץ. כך הוא תמיד יכול להגיד שאמרתי לכם, ואף אחד לא יגיד לו שגם אמר את ההפך. מה שמפתיע שעם הנבחר וחכם מכל העמים, נהיה סנילי כנראה ובכלפי שוכח שיש לו עסק עם ליצן בהצלחה בפעם הבאה
9 Sdsd 27/12/2016 08:56 השתן עלה לו לראש. ולכן כבר אין היגיון. (ל"ת)
אחד העם 27/12/2016 11:39 הוא יודע שבכל מקרה יבחר שוב. לא חשוב מה עושה ומה אומר. (ל"ת)
8 אורן 27/12/2016 08:46 איציק שמולי , אז מדוע הגשתם בגץ נגד מס דירה 3?
צבוע , לא עשית כלום להורדת מחירי הדיור עדין
7 monka 27/12/2016 08:42 כאזרח אני חרד
נוכח מצבו הנפשי של ראש הממשלה, הזחיחות המופרזת וההיסטריה שתוקפת אותו בזמן האחרון מעידים על מצב לא טוב.
6 אלי 27/12/2016 08:33 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
5 אלי 27/12/2016 08:32 ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
4 אלי 27/12/2016 08:32 כמה דירות פאר מחזיק ביבי ????? (ל"ת)
3 אלי 27/12/2016 08:32 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
2 שגי 27/12/2016 08:25 ניתוק מוחלט חבל אני הצבעתי בעדו
הניתוק הוא בכל דבר אפשרי לא מטיבים עם העם בכלל.מים עלו ב50 אחוז חשמל עולה משפחה של 6 נפשות מעל 2000 שח חשמל צורך בסיסי.ארנונה נהיתה כמו משכנתא.ביטוח לאומי לא מתפקד מזלזלים באנשים.דיור בשמיים ועוד ועוד.רק עושים בכאילו.
רוני 27/12/2016 13:04 לא נורא גם בפעם הבאה אתה וכל הפראיירים
כן כן אתה וכל הפראיירים תצביעו עבורו. והןא יודע זאת. יש לו את מישפטי הקסם שמהם מופיעה המילה ע ר ב י ם ואתם, הגזענות הגנטית שלכם מעוותת כל מחשבה רציונלית אתם בוחרים ולמחרת מתבכיינים. כן האיש קוסם.
ליאור 27/12/2016 11:30 כמה עצוב ככה נכון........ (ל"ת)
1 יבודה 27/12/2016 08:23 דירות
ביבי מנותק מהעפ לא יודע כנראה שהוטל מס על בעלי דירות מצד אחד קורא לקנות דירות ומתד שני מטיל נס על בעלי 3 דירות אפילו אם קטנות
אחד העם 27/12/2016 12:33 ביבי חכם: שולח לקנות דירות כדי שישלמו עוד ועוד מיסים. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש