16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:45 צפי לפתיחה יציבה בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, מניות הבנקים במוקד >>

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון על מיסוי הדירה השלישית: "נכון, זה מס לא נעים, אבל מי שיש לו צריך לתת יותר"

 |  85
בטוח בהצעה
Share
שר האוצר, משה כחלון, השתתף היום (ג') בראיון במושב מליאה מיוחד שנערך בכנס אילת לעיתונות והגיב על מיסוי הדירה שלישית: "אין שום סיבה בעולם ששוכר ישלם יותר או משכיר יגבה יותר. המס הזה לא יצר ביקוש נוסף. בכלכלה יש היצע ויש ביקוש, אם הייתי בא ואמר שיש עלייה של מיליון איש וצריך עוד מיליון דירות אז יצרנו ביקוש".


כחלון הוסיף ואמר: "נכון, זה מס (מיסוי דירה שלישית) לא נעים, אבל מי שיש לו צריך לתת יותר. יש משבר דיור, מצפים ממני לפתור אותו. עובדים בצד הביקושים וההיצעים. הצלחנו עם המשקיעים, השוק מצטנן – צריך טיפה סבלנות. אני לא רואה שום סיבה לשנות את החקיקה בכנסת". קרן מרציאנו מחדשות 2, עקצה את כחלון על כך שהפרשנים רואים בצעדיו 'מתנה לעשירים' והוא השיב: "חיפשתי עניים עם 3 דירות ולא מצאתי". 

על תכנית 'מחיר למשתכן' אותה מקדם אמר כחלון: "נכון להיום, אלפי צעירים קיבלו דירות ב-300-400 אלף שקל פחות ממחיר השוק. אני חושב שבחודשים הקרובים, ככל שיתגברו ההיצעים, העסק יעבוד, אך אולי לא בקצב שהעם רוצה. אין פתרון בלחיצת כפתור, אני מטפל ולקחתי את האחריות הזו על עצמי, כאשר הכי קל לתת את זה למשל למשרד השיכון. אני אשא באחריות בסוף הקדנציה אם לא אספק את הדירות האלה - לא אעמיד את עצמי לבחירה יותר".עוד נשאל במהלך הראיון באיזה אופן ירוץ בבחירות הבאות והאם ישקול חבירה לליכוד: "התשובה היא לא, חד משמעית. אני הייתי בליכוד. אין לי מילה רעה על הליכוד. יש לי אג'נדות חברתיות טיפה שונות ולא יכולתי לעשות בליכוד מה שאני רוצה".בעניין הקואליציה ויחסו עם השר גלנט, השיב כחלון: "אין לי שום בעיה עם אף אחד. גלנט הוא שר בינוי שעובד והוא עושה את תפקידו בצורה טובה. גם אם יעבור למשרד אחר זה יהיה בהסכמה מרצונו. אין לי בעיה איתו, וגם לא מייקל אורן ולא עם אלי כהן - אתם עושים להם עוול".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

85 תגובות ב-65 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
65 משקיע קטן 25/11/2016 20:45 אוקי אז נניח שאתה צודק...
יש לך 3 ילדים נכון? יש משפחות חשוכות ילדים אז לפי ההיגיון שלך, יש לך יותר אז אולי תתרום להם ילד? כשרוצים להגיע לשיוויון צריך לחזק את החלשים, לא להחליש את מי שכבר יש לו, שר אוצר לא חכם שכמותך.
64 אזרח 24/11/2016 11:38 דרום הארץ
כחלון יש לך חבר קוראים לו מימון ויש לו המון קח ממנו
63 בן אהרון 22/11/2016 09:09 מישהו צריך להסביר לו שהמס רגרסיבי ולא פרוגרסיבי !!!
זה בדיוק הפוך ממה שהוא אומר: מי שיש לו יותר ישלם פחות ממי שיש לו יותר: לא מבינים? מי שיש לו דירה שעולה 5 מליון ישלם בדיוק כמו מי שיש לו דירה בשווי 1.5 מליון. עוד דוגמא: מי שיש לו שלוש דירות בחיפה שכל דירה עולה 500 אלף ישלם מס ומי שיש לו דירה אחת בשווי 5 מליון לא ישלם !!! זה לא ברור ??? בכל משרד האוצר אין מי שיסביר לו את מה שהוא אומר ???
62 צדוק 20/11/2016 17:55 אין
בעיה לכל מי שיש דירה של 5 מליון ומעלה שגם הוא ישלם את המס. למי שיש יותר .
61 בני 19/11/2016 22:15 לא הבנתי. מי שיש לו שלש דירות בעפולה ששוות יחד מיליון ו (ל"ת)
60 יחזקל 19/11/2016 12:36 זה
נעים למפלגת כולנו שבבחירות הבאות יקבלו 2 מנדטים.
59 שרה 18/11/2016 08:04 כמה עוד מיסים יפילו עלינו
בושה וחרפה המדינה לא מצליחה לשווק קרקעות בקצב מהיר ולבנות מהר אז אנחנו הקורבן להעלות מיסים בלי סוף הרי כבר העלו את מס הרכיה ושילמנו אותו בשקט 8 אחוז זה מטורף ואז אנחנו משלמים 10 אחוז מס מהשכירויות ועכשיו עוד 1500 שח בכל חודש מה אתה חושב לעצמך אדון כחלון שאתה כל יכול תתן מהמשכורת הגבוהה שלך 50 אחוז במקום להפיל עלינו עוד מיסים או שתתפטר במידה ואתה נכשל בתפקידך
58 שוקי 17/11/2016 11:07 כמה יותר ???
במידה ועל דירה 3 ומעלה מקבלים שכירות 2500 3000 ש"ח או לא מקבלים כלום מאחר ומתגורר בה בן משפחה הגיוני לשלם 1500 ש"ח קנס / מס ??? ןגם מס הכנסה
לוי 20/11/2016 21:25 ל58 שוקי
אתה מבין את מה שאתה מנסה להסביר אני לא.
57 אריק / 17/11/2016 08:44 דונלד טארמפ היה אומר לך מזמן אתה מפוטר (ל"ת)
56 אריק / 17/11/2016 08:43 כחלון ל אתה עושה נסיונות ובכשלון שלך נפגעים פנסיונרים
שוכרים משקיעים זוגות צעירים וכל ענף הנדלן
גלאי חזרזירים 19/11/2016 16:23 תספר בדיחות בפורום אחר, פתחת עסק מבית מגורים ולכן...
אוינק אוינק, תשלם מס כמו עסק.
55 פנסיונרים 17/11/2016 07:22 כחלון לא רואה עניים כי לא רואה אותם ממטר, רק את החברים
שלו מהגז ומקצא, וגם יהלומנים ועוד כמה מיליונרים שמקבלים הטבות ופטורים ממס. אז ממסים רק את מעמד הביניים שמנסה לשרוד, זה לא נקרא קומוניזם, זה נקרא שחיתות חזירית קפיטליסטית, ואף אחד לא ישכח לך את זה כחלון, לא קוב המדינה שזקוקה נואשות לעוד 2 דירות להשרדות כלכלית ולא בני משפחותיהם שההורים קונים דירות שיגיעו אליהם ולא השוכרים שמשמלמים את מס השחיתות. חכה חכה כחלון, אנחנו נבוא איתך חשבון ויותר מהר ממה שחשבת.
חיים 20/11/2016 21:31 שר אוצר ?
איזה סידור אתה עושה בעניין הורדת המחיר לדירה. אתה מסדר את הציבור שעמל קשות לדאוג לעצמו לפנסיה ולספק את צרכיו ללא עזרת המדינה. אתה מכניס את ידך לכיסו וכך אתה פותר את בעיית הדיור ? לך תמצה לך עיסוק אחר אתה לא מתאים.
54 אנונימי 16/11/2016 19:56 כחלון-לך יש יותר במשכורת ! אז תן יותר ממשכורתך ! (ל"ת)
53 יוני 16/11/2016 17:31 שר אוצר נחוש וראוי להערכה
שר אוצר נחוש ורציני שבא לעבוד למען הציבור החלש זוגות צעירים ומעמד הבניים ראויי להערכה על הנחישות שלא נכנע לקבוצה קטנה ואינטרסנטית של אספני הדיור והקבלנים שלא רוצים בהורדת מחירי הדיור
חיים 21/11/2016 00:49 משה כחלון
שר האוצר הכי גרוע שהיה במדינת ישראל ומי שקורא לי אספן או זולל דירות שיקרא לעצמו אדיוט כי הוא כזה הבנת את זה יוני
חיים 20/11/2016 21:34 יוני.
אתה לא רואה את האחרים רק את עצמך. במקום לעבוד קשה ולדאוג לעצמך אתה מקנא בבעלי דירות שעמלו קשה או שקיבלו בירושה מהוריהם שעמלו קשות על רכישת דירתם.
זוג צעיר 19/11/2016 16:24 ישר כח כחלון (ל"ת)
יותנאל 16/11/2016 19:33 אבל כלום זה לא שווה
אני יש לי 7 דירות אני לא אוותר על אף דירה אז זה עוד מס וזהו
זוג צעיר 19/11/2016 16:27 אתה מזוכיסט של מיסים שמוכן להפסיד כסף, ובטח שלא משקיע
אבל את הדירה השמינית כבר לא תקנה, אז לפחות התור יתקצר קצת לזוג צעיר
52 רון 16/11/2016 14:08 מי שיש לו צריך לתת יותר - התכוונת לשוכר שאיו לו ?
כחלון אמרת "מי שיש לו צריך לתת יותר - זה משפט שלך " . אני שוכר דירה ואין לי , המס הזה נופל עלי .משמע שממני אתה לוקח יותר - מהחלשים ??. הרגת אותנו עם השטיות שלך תתפטר
גלאי חזרזירים 19/11/2016 16:30 אם היית שוכר באמת היית יודע שאחרי המס הזה הכח אצלך ביד
ודירה ללא שוכר למשך חודש אחד זה הפסד של כל התשואה של כל השנה. אז אוינק אוינק חפש פריירים אחרים שיאמינו לך.
גלאי טמבלים 22/11/2016 01:16 דירה ללא שוכר לחודש אחד זה הפסד של 1/12 מהתשואה
ארנונה לחודש זה1% תשואה שנתית אז אוינק אוינק אתה טמבל ! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
51 רינה 16/11/2016 14:03 מחירי הדירות זה לא שוק התקשורת
כחלון אולי אתה מבין בתקשורת , אבל בטוח שאתה לא מבין בשוק הנדלן . מיסוי דירה שלישית יגרום רק לעליית מחירי הדירות וגם עליית מחירי השכירויות ולהמון תביעות של בעלי הדירות נגד המדינה בגלל איפה ואיפה , אתה לא שמאי ולערך דירה כמיסוי דירה שלישית יש הרבה פרמטרים גודל , מיקום , חזית או ערוף , חנייה , מעלית , מצב דירה ועוד . האם לקחת בחשבון בטבלאות את כל הפרמטרים האלה אף שמאי הרי לא נכח באף בית , תעלה את המיסוי בעוד 5% ותרגע . אני מציעה שתשתה קצת ערק במקום ל"הבריק "בשטויות שאתה לא מבין בהם
50 שי 16/11/2016 13:50 לא על מי שכבר יש לו 3 דירות אלא מי שיירכוש לאחר החוק (ל"ת)
49 משה 16/11/2016 06:05 אתה רוצה למסות רכוש ולא הכנסה וזה נשמע לך הגיוני ותקין?
אל תהיה רובין הוד על חשבון מי שטרח ועמל כל חייו.אתה רוצה לתת הנחה של מאות אלפי ש"ח לזוגות צעירים בבקשה, אבל לצפות שמי שהשקיע בנדל"ן יממן את השיגעונות שלך זו כבר אופרה אחרת.אי אפשר לגבות כפל מס על אותה הכנסה.בסוף ירד גם לך האסימון
ר 16/11/2016 14:47 במשפט אחד- נבלות (ל"ת)
48 דוד 16/11/2016 00:02 באיטיל
אם כחלון רוצה מי שיש שישלם שיטיל מס על כל הרכוש של האזרחים ולא על סקטר אחד בלבד אולי הוא לא נמנה עליו לא מתאים לו להיות שר אוצר וחבל שבחרתי בו.יש לציין שאין לי 3 דירות אולם ההטעיה צועקת תתאושש לפני הבחירות .
47 יחיאל 15/11/2016 23:10 אווי אויל
מה אתה מכניס את ידך לכיסם של אזרחים שלו אתה נתנה מכספך את הכסף לקנות דירות, באיזה זכות אתה לוקח מיסים . שר אוצר אידיוט גמור. תוריד מיסוי מרווחים בשוק ההון ואז יהיה ממה להשקיע את כספי הציבור שכבר שילמו מיסים. שכחת על השכר, על קנית דירה, על מכירת דירה, מע"מ. ועכשו אתה רוצה למסות את הדירה השלישית. אך אתה לא מיתביש. מי יבחר בך אוויל.
46 דוד 15/11/2016 21:23 תודה לכחלון וביבי הלך עליך בבחירות
9.1.3. ידוע לשוכר כי יתכן והמשכיר ידרש לתשלום מס הקרוי "מס ריבוי נכסים" שכיום עומד על 1% מערך הנכס לשנה. היה ויוטל מס בגין אחזקת המשכיר במושכר, למעט מס הכנסה שישולם ע"י המשכיר כחוק, מתחייב השוכר לשאת בעלות המס, כפי חישובו ע"י הרשויות. למען הסר ספק, סכום המס שיושת על המשכיר בגין אחזקתו במושכר, יתווסף לדמי השכירות.
שוכר אמת 19/11/2016 16:32 מי שיסכים לזה כנראה פריאר אמיתי
והמדינה באזלת ידה מאפשרת תיאום מחירים ומונופול של בעלי הדירות.
45 מאיר 15/11/2016 19:24 מגוריט
אולי תסביר לנו למה קרן מגוריט.. המנוהלת עי בכירי האוצר לשעבר ומשקיעה בדיור למגורים.. מקבלת הטבות מס.. כאשר משקיעים פרטיים בדיור למגורים צפויים לאבד את ההכנסה מהשקעתם..
44 וזה הנזק הכי גדול!!! 15/11/2016 19:20 המדינה מעודדת בטלנות ונזקקות ולא אחריות וחריצות!!!!
בטלנים זוכים פה לקצבאות נדיבות, לדיור ציבורי במחיר סמלי ואף לזכות לקנות את הדירה בזול (ראה מבצעי עמידר ועמיגור). מי שעובד קשה ויוצר וחושב - משלם פה את רוב הכנסותיו למדינה הגזלנית. עדיף להיות פה עשיר מאוד או עני מאוד, סתם לדאוג לעצמך ולהיות ממוצע - ממש לא משתלם!!!
43 ירון 15/11/2016 19:02 אין בעיה עם לתת יותר.. אבל מה שאתה עושה זה גזל.
למה לא לעלות את אחוז המיסוי על רווח הנדל"ן? לעומת הלאמת דירות ופגיעה קשה בציבור שעבד קשה מאד למען זה. איזה בדיוק דוגמא אתה נותן? " שבו תנוחו אין סיבה לעבוד קשה.. יבואו הפראיירים, יקרעו את התחת, ירווחו ואז ניקח מהם וניתן לכם" , פשוט גאוני. זאת חשיבה נחותה מאד.
עובד למחיייתו 15/11/2016 19:33 רוצים מיסוי - למה לא ליישר קו?
למה במקום כל הקומבינות במס לא לקבוע שיש מס הכנסה. אחיד. מוחלט. לא מעניין אם הבאת הכנסה מהשכרת נדלן, רווחים בבורסה, או משכורת של שכיר. מחברים את הכל וגובים מס בהתאם. כמו באמריקה. אה כן, וכמו באמריקה מי שינסה לתחמן את רשות המיסים אפילו בקטן יחטוף שנים בכלא. סתם רעיון.
42 אנונימי 15/11/2016 19:01 כחלון - למה חלקי דירות נספרות כשלמות? לא יעבור בג"ץ ! (ל"ת)
41 pwsbp 15/11/2016 19:00 למה 1/3 דירה שירשתי ו-1/2 שירשה אישתי יחשבו 2 דירות? (ל"ת)
40 אנונימי 15/11/2016 18:35 פגיע במעמד הבינוני
מר כחלון היקר. האם לא ברור לך כי הנך במעמד הבינוני???? המעמד שהוא עמוד השדרה של העם. בלעדי מעמד בינוני לא ייכון עם בדיוק כמו שהטיפו במלחמת העצמאות כי הסמלים הם עמוד השררה של הצבא . זכור כי נבחרת לשרת את העם ולא להענישו. מס דירה שלישית שהיא היא הפנסיה של רבים וטובים בעם הזה. חזור בך. על הכנסות מדירות משולם מס אז למה להוסיף מס על מס?????
39 fishko 15/11/2016 18:03 תקשיב טוב אדון כחלון
אני מתחייב פה בפניך שלא אמכור שום דירה גם תכפיל את המס על הדירה השלישית. אני הולך להעביר את הגזרה המטופשת הזו על השוכרים. גם אומר להם מי בדיוק האידיוט שאשם במצבם והביא עליהם את הצרה הזו. אני אעלה את שכר הדירה לא רק לדירה השלישית אלא לכל שלשת הדירות וכך אממן את המס האיפנטילי הזה. ואתה, כחלון, גם תאכל את הדגים המסריחים וגם תגורש מהעיר.
38 כחלון תתפטר! 15/11/2016 17:48 כחלון תתפטר! אתה לא כשיר להיות שר אוצר
ואין לך שכל בגרוש - אז יללה, לך כבר. כל הרעיונות שלך מזמברים את המדינה לטווח ארוך. התערבות ממשלתית בכלכלה - זה קומוניזם. תעודד יזמות, ותאפשר צמיחה והתפתחות ותנאים טובים למי שמוכן להשקיע. אם תבריח את המשקיעים תישאר עם כל מי שתצטרך לדאוג להם. בקיצור - אתה לא מסוגל להבין כלום. יללה, ביי. זמנך עבר!!
37 מושיק 15/11/2016 17:35 שקר
אם המס הזה היה מגיע לחסרי דיור ניחה. אבל זה סתם לגבות עוד מס. ואם יש לי מירושה. אז אני צריך לחלק לכולם אותה. ממשלת גנבים ואם כבר אז שיקחו מס מכל מי שיש לו אפילו דירה אחת. למה שאני לא אשלם מס על דירתי הבודדת ואילו העניים צריכים לגור ברחוב או לשלם שכירות. אם כבר צדק. אז כמו בגוש המיזרחי שקרס.
36 אלון כהן 15/11/2016 17:30 כחלון תותח
הוא השר היחיד שעובד למען הציבור ולא עבור קבוצות לחץ. לא הצבעתי עבורו אבל בבחירות הבאות הוא הבחירה שלי.
35 hgf 15/11/2016 17:25 המס הזה יפיל אותך את הכלכלהואת הממשלה. במקום להוריד מס
זה מה שאתה מציע? ?? ומה אם כל הצעירים שקנו דירה על הנייר והמחירים יפלו אז גם את אלה שבקושי רב קנו דירה תפיל זה מעשה נבלה
34 אזרח 15/11/2016 17:25 כחלון איזו טעות זו היתה להצביע בשבילך .
טעות שלא תחזור ומקווה שגם אתה תעלם לנו לתמיד .
33 דן 15/11/2016 17:18 מה
הקשר יש כאלה עם נכס אחד ששווה 30 מיליון זה הרבה אבל לא ישלם שום מס. שר האוצר הנכבד ! אנחנו לא מדינה קומונסטית!!
32 קצבת בטוח לאומי 15/11/2016 17:06 לעדכן לשכר מינימום ולא רוצים דירה להשקעה (ל"ת)
31 רוצים 15/11/2016 17:05 בטוח סיעודי חינם חינם חינם חינם . לא רוצים דירות (ל"ת)
30 יענקלה 15/11/2016 17:03 כחלון נא לחשוב לפני שמדברים
מה הדיבור מי שיש לו ישלם מה המבחן מה עם הפנסיות של המנופחות של כוחות הביטחון אתה חושב כמו הסבתא שלי לא נוגעים באנשי צבא וכו , תתביש , אם הטענה הטיפשית הזאת תגיע לבגצ יזרקו אותך מכל המדרגות
29 t 15/11/2016 16:54 לא מס נעים? אתה גנב כחלון גנב זה לא מס זה גניבה תתביש (ל"ת)
28 שרה 15/11/2016 16:53 קח-loan שלא תשית את המס על דירה שלישית אחרת אותך לביבי (ל"ת)
27 avist 15/11/2016 16:52 למה????
למה אני צריך לשלם יותר מר כחלון החצוף?? עבדתי 16 שעות ביום , לא נסעתי לחו"ל 4 פעמים בשנה , לא פוצצתי כסף על בגדים דילים טלפונים ומותגים , לא הייתי בחיים שלי בארה"ב . לא ויתרי לעצמי גם כשהייתי חולה ולא לקחתי חופש מעל שבוע בשנה . שלמתי מס , טונה מס כחוק והחלטתי לרכוש 3 דירות , עכשו יא חצוף תגיד לי למה????
כחלון פושעבשרות החוק 15/11/2016 17:14 בגלל שסבא שלו השאיר לו ברבוקי עראק ריקים והוא נוקם
במי שקרע את עצמו כל חייו ויצר יש מאין. כי סבא שלו היה שיכור מדי מכדי לעשות את זה אז הוא נוקם.
26 לפגיעה האנושה בנו 15/11/2016 16:35 אוייב הפנסיונרים. איך שהוא מחייך נראה שהוא שמח (ל"ת)
25 בן 15/11/2016 16:09 דירות לא הוכרו כפנסיה על ידי המדינה רק קרן פנסיה (ל"ת)
אלמונית 16/11/2016 09:24 דירות כפנסיה
אני מסכימה שאם מי שימכור דירה יקבל פנסיה מהמדינה זה סביר. אבל מי שקנה דירה במקום לקבל פנסיה היות והיתה לו אפשרות לבחור בין פנסיה לפיצויים ובחר בפיצויים וקנה דירה ,כבר לא יכול להחזיר את הגלגל אחורה. אם המדינה תתן לו פנסיה קבועה כל חודש אם ימכור את הדירה זה נראה לי הגיוני.
24 אילנה 15/11/2016 16:08 מיסוי דירה שלישית=גזל מכחלון ולא מהמשכיר
כחלון המס הזה לא הוגן בתור שוכרת דירה אשר יקרו לה את השכירות אני חושבת שאם הייתי משכירה דירה גם אני הייתי מעלה , ועובדה שגם לי העלו . בעל הנכס צודק . יש כאלה שרכשו דירה כפנסייה כדי לא ליפול על המדינה ולא לסמוך על בטוח לאומי , יש כאלה שרכשו דירה שלילידיהם יהיה קל יותר בעתיד . אתה רק גורם כאן למריבות בין שוכרים למשכירים , מס אגרסיבי שאתה מעלה בחוצפה יתרה , אולי אתה מקווה במשקיעים , ויש לך עיניים צרות כי לך השאירו בקבוקי ערק ריקים או שלא הגעת בחיים לכלום , אני פונה לכל אנשי השלטון עצרו את ההחלטה השגוייה זאת , תבנו יותר , תפשירו קרקעות , ותעזרו לקבלנים בפחות ביוקרטייה ובפחות מיסים זה יוריד את המחירים ולא מס זגלני כזה של כחלון . ביבי את מי לקחת בתור שר אוצר ? בחירה שגוייה
23 מיואש 15/11/2016 15:47 מקווה שגם לך יקחו את שארית כספי זיקנתך
הגלגל עגול ויפול על ראשך כחלון המנוול
22 רחל 15/11/2016 15:39 מה בנוגע למס הלינארי על מכירת דירה שנייה
כחלון פעם אחת ולתמיד תיהיה ברור ותעשה סדר האם המס הלינארי על מכירת דירה שניה תקף עד םןף 2017 ובאמת אתה העברתה בכנסת החוק הגזלני גניבה לאור היום וזה אומר מיסוי של 25% על כל הרווחים שנצברו מתאריך רכישת הדירה או חתימת החוזה אם כן בושה וחרפה לך כי הפנסיה שלי היא בסך הכל 1500 שקלים פנסיית זקנה והדירה השנייה שלי מוסכרת וזה פותר לי בעיות כלכיות בכל אופן כחלון תשכח מי זה שאתה שוב תבחר אתה אדם קטן מאוד בעל צרות עין חולנית לאן אתה רוצה להגיע עם כל המיסוי שלך במקום להטיב עם האוכלוסויה והמבוגרים או קשישים כמו שאתה מכנא אותם אתה רק מחמיר את המצב מעניין כמה דירות יש לך ועל שם מי הן רשומות אז כחלון זה סוף הקנדנציה שלך ושכל החוקים שלך ימחקו אמן
21 אריה 15/11/2016 15:35 איזה מליונרים מסכנים בוכים פה ומקללים
למגיבה שרה מספר 13 אם באמת ש לך חצי מדירה שלישית שהיא כזאת עלובה תשלמי כולה בין 250 שח ל400 לחודש.גם אני עבדתי ואני משלם כל הזמן 25% בבורסה ומ.ע.מ בחנות למרות ששילמתי כבר מס הכנסה על הכסף הזה. את מליונריית ואל תיבכי. למגיב 12 ניסננקורן הכריז שכחלון הוא שר האוצר הכי חברתי מיום הקמת המדינה.את השביתה הוא עושה רק בגלל שבעוד חצי שנה יש לו בחירות בהסתדרות
שלומו 15/11/2016 16:57 משנת 1974 אני משלם על האפליה המזרחית המתוקנת
אתה לבטח יוצא עדות מיזרח אין שום סיבה - למרות קח לון שאמשיך לשלם כבר 43 שנה עבורכם זה די נימאס לך תכלכל צעדיך ותפסיק לבזוז רכוש אחרים מדינת חוסר הבושה
בדיוק 15/11/2016 17:18 בדיוק!!! גזלנות וגניבה ובצע כסף בשם החוק!. גועל נפש! (ל"ת)
20 מס נבזי 15/11/2016 15:30 כחלון פשוט לוקח מיסים. ומי שירשום דירה על שם ילד
שאין לו דירה גוזר עליו חיי עוני . אותו ילד לא יקבל משכנתא ולא יוכל לקנות דירה. אם זה לא נבזות אז מה זה? מעניין שביבי שותק. אולי כי יד רוחצת יד. כחלון מלקק לביבי ואיפה שצריך הוא פתאום נמנע מזגזג ממש כמו הבוס הגדול כחלון אדם דוחה
19 לכחלון 15/11/2016 15:26 ועכשיו אחרי שדרדרת כמה אנשים להיות נזקקים בזקנתם
כשאתה לוקח להם את הכסף כדי שלא יוכלו לשלם לפיליפינית תתחיל להכין מקום בבתי אבות על חשבונך. או שאתה מתכנן שלב הבא להוציא אותם להורג בטביעה או בתליה.
גלאי חזרזירים 19/11/2016 16:39 מצחיק, בעלי 3 דירות מסכנים
פתחת עסק ממצוקת הדיור ואתה מתבכיין, או שתשלם את המס הצודק כל כך, או שתחליף השקעה של דירה אחת למשהו יצרני מעט.
18 sara 15/11/2016 15:25 מס על דירה שלישית
המסקנה , שאתה רוצה להצליח על גבינו .זה שיש לי עוד דירה וחצי לא עשה אותי עשירה רק נותן לי לחיות ברווחה ,ולא בעושר .
17 על עשירים... 15/11/2016 15:22 זה מס על מעמד הביניים ועם הגבלת גג להגנה (ל"ת)
16 sara 15/11/2016 15:18 מס על דירה שלישית
המסקנה , שאתה רוצה להצליח על גבינו .זה שיש לי עוד דירה וחצי לא עשה אותי עשירה רק נותן לי לחיות ברווחה ,ולא בעושר .
15 אבי 15/11/2016 15:18 דירה וחצי משלם מס ומי שישי2 דירות לא משלם
אני ואשתי יש דירה בשווי מליון וירשתי אם אחותי 2 דירות כך שיש לי 3 חצאים בשווי מליון וחצי ואני נחשב מי שיש לו וצריך לתת מצד שני יש אנשים עם 2 דירות מלאות בשווי 40 מליון שקל ולא משלמים כלום כחלון משקר ואינו הוגן
14 אריק / 15/11/2016 15:17 כחלון אולי תוותר על המשכורת וגם על הפנסיה שלך ושל אבא (ל"ת)
13 sara 15/11/2016 15:13 מס על דירה שלישית מס לא נעים
לא נעים? דירה שרכשתי מעבודה של 46 שנים ,שילמתי מסים כל חיי,חצי דירה בגודל 50 מטר שירשתי מאימי שעמלה כל חייה ,והיינו ילדי מפתח רעבים ,בכדי שאימי תוכל לעבוד ושתהיה לנו קורת גג, ,משהו נתן לאימי ולי כשלא היה לנו ,לא שילמנו מסים כאזרחים טובים בלי לעלים מס , אתה צודק מגיע לנו עונש , כי לא ידענו לשקר ולגנוב מהרשויות .
רוני 15/11/2016 17:21 תעלה
את השכירות
12 ניסנקורן 15/11/2016 15:08 משבית לכחלון את המשק בגלל בטוח סיעודי
וכעת כחלון זורק זקנים שדאגו לעצמם כי להם לא היה בטוח סיעודי על חשבון העבודה ולהם אין פנסיה . אותם הוא זורק לכלבים ואומר שהם צריכים לתת יותר. האם כחלון יתן להם בטוח סיעודי או פיליפינית כשהם יצטרכו? או שהוא יזרוק אותם לילדים שלהם שישלמו עליהם נוסף על המשכנתא של הדירה שלהם והלימודים של הילדים שלהם? כמה נבזה וחסר מצפון יכול להיות כחלון הזה. קצת בושה לפני שהוא פותח את הפה הגדול שלו לא היה מזיק לו .
11 עמית 15/11/2016 15:07 כחלון אתה צודק אז תתחילו לתת יותר ולא לקחת
המדינה עשירה התושבים עניים כחלון אז תתחילו לתת יותר לא הגיוני מה שעשיתם לעסקים בתל אביב בתואי הרכבת הקלה
10 מי שיש לו 15/11/2016 15:05 ושמח - כף ימחא. כחלון רוצה שמי שיש לו יתן יותר
זה אומר שהוא רוצה יותר מיסים ואחכ קורא לבעלי דירות חזירים.
9 שלום 15/11/2016 15:03 כמה אתה חמור, בבחירות הבאות לא תהיה (ל"ת)
8 סרגיי 15/11/2016 15:03 ניסוח לא נכון. לא מי שיש לו צריך לתת יותר, אלה לא
צריכים להיות עיוותים בהם חלק מהשקעות ממוסות וחלק לא.
7 שמעון 15/11/2016 14:56 או כמה אתה אדיוט
ההורים שלי בני כ 87 , סיעודים , לא מקבלים מהמדינה שקל בגלל מבחן הכנסה (הכנסה מדירות) - שכר הדירה כולו של 4 דירות הוא הכסף שמחזיק אותם ,מטפלים , תרופות , רופאים , ציוד רפואי - אוי כחלון כמה שאתה אדיוט , אתה לוקח מהורי את הבטחון האחרון שלהם , כל החיים חסכו בכדי שלא יהיו נטל וכעט בה הגאון , ורומס את כבודם , את עמלם של 60 שנות עבודה , הרי על הכסף הנל שולמו מיסים , שולם ביטוח לאומי שהם לא נהנים ממנו בגלל מבחן ההכנסה - מכל הכיוונים אתם דופקים אותנו , אנחנו לא נשארי אידישים , נשבר מהמדינה המחורבנת שאתם "המנהיגים שלה" אני דור 6 מצד אחד ודור 9 מצד שני , די הגיעו מים עד נפש , לכו לעזה או לעזאזל לאן שתבחרו . לי נמאס , אני שוקל לעזוב את המדינה הזו , שהכחלונים , והביבים ישארו להנות בה (אני הצבעתי ליכוד בימיה הטובים לפני שכחלון ידע מה זה.
6 Nיכל 15/11/2016 14:50 יש מי שמשקיע בדירה ויש מי שמשקיע בבורסה. חוק מטופש. (ל"ת)
5 דניאל 15/11/2016 14:48 כחלון ליצן...כנסו.
לי אין אפילו 2 דירות רק אחת ויחידה...אבל כחלון לא מספיק חכם לחשוב שמי שכן יש לו כמה דירות כבר שילם מיסים על הכסף שהוא הרוויח ומהכסף הזה קנה דירות לאjQuery20308493038096930832_1479212055052? ובטח יש ממי לקחת כמו כל החברים של שרי הממשלה המושחתת והעושקת...
4 כחלון 15/11/2016 14:45 עדיין מפנטז להמשיך להיות חבר כנסת. העם רואה מי הוא
עושה הכל כדי לקבל מיסים. האיש מתכנן להעביר את שוק השכירות לחברים שלו הטייקונים לשם כך הוא כבר אירגן את קרן מגוריט וכעת מוכרי 3 דירות יקבלו ממנו מתנה צ'ופר להשקיע באג"ח צמוד למחירי הדירות שירדו לפי דבריו וגם זה בהגבלה של 700 אלף שח כי זה מה שישאר להם אחרי המיסים . והכסף ילך לקרן מגוריט שתקנה דירות ותשתלט על השוק. ליצן
זוג צעיר 19/11/2016 16:44 תודה לך כחלון, מי שזקוק לבית רואה את המאמצים
ומעריך את העמידה מול כוחות הדנקנרים. החדשים, חזק ואמץ אנחנו מאמינים בך.
3 מי שיש לא צריך לתת 15/11/2016 14:42 נשמע סטאלין...
איזה תגובה אומללהאיפה היועצים התקשורתיים????
2 קרן מרציאנו 15/11/2016 14:42 מסתבר שהיא עוד עיתונאית קטנה מהאוסף הבולשביקי
"עקצה " את כחלון. אמרה משפט "חוכמה" רק כדי לעשות פרובוקציה. מעניין אם גם היא רוצה בשלב מסויים להיות חברת כנסת במקום להיות מפוטרת
1 מזגזג 15/11/2016 14:39 בהתחלה הוא אמר שהוא סך הכל מעוניין בשחרור דירות
למען הלוזרים שרוצים דווקא 2 חדרים מתפוררים אבל כעת הוא מודה שזה סך הכל עוד מס על בעלי דירות הדיקטטור הקטן מתגלה כשקרן לא קטן ממש כמו הבוס הגדול. אותם שיטות ואותם שקרים.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש