20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הצעד החדש של כחלון בניסיון להוריד את מחירי הדירות

 |  118
הולך בכל הכוח
Share
שר האוצר משה כחלון כינס היום (ד') את ראשי משרד האוצר לדיון בנושא "חלופות השקעה". ההערכה היא שבמשרד האוצר מנסים לייצר אלטרנטיבות להשקעה בשוק הדיור, תוך עידוד מכירת נכסי המשקיעים וזאת כחלק מהניסיון להוריד את מחירי הדירות. השר כחלון מינה את סגנו הרב יצחק כהן לעמוד בראש הצוות אשר ירכז את הצעות האגפים השונים במשרד. כמו כן, הצוות יגיש את המלצותיו לשר בתוך שבועיים.


בהודעת האוצר נמסר כי "במהלך הדיון הועלו ע"י ראשי האגפים השונים מספר חלופות אשר לוקחות בחשבון את סביבת הריבית הנמוכה ששוררת במשק מזה מספר שנים וכן את החוסר הקיים באפיקי השקעה במשק הישראלי".

אחת האפשרויות היא הנפקה של אג"ח שיהיו צמודות למדד מחירי הדירות, וישמשו חלופה עבור רוכשי דירות להשקעה. כלומר, ציבור המשקיעים יוכלו להיחשף לאפשרות של עליית מחירי הדירות באמצעות האג"ח, וזאת מבלי להשפיע על שוק הנדל"ן. מדובר באפשרות שעלתה מספר פעמים בעבר אך לפי שעה לא יושמה וכעת ככל הנראה נמצאת על הפרק. בנוסף, באוצר שוקלים מתן פטורים כאלה ואחרים שיקלו על זרימת זרימת כספים אל מחוץ לשוק הדיור.   בדיון שכינס כחלון, השתתפו סגן שר האוצר, הרב יצחק כהן, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, ראש מטה הדיור הלאומי, אביגדור יצחקי, הממונה על התקציבים אמיר לוי, הכלכלן הראשי, יואל נוה ונציגיה של החשבת הכללית. לכל הכתבות בנושא מיסוי הדירה השלישית 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

118 תגובות ב-73 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
73 רק נזק 12/11/2016 14:48 חוק של לפיד מס שבח לא מוכרים דירות (ל"ת)
gg 15/11/2016 10:53 פיתרון גרוע
למה לקחת אג"ח בלי שכר דירה וברור שמשקיעים יצאו משוק הדירות מחירי הדירות יעצרו אולי גם ירדו למעשה המשקיעים מיצרים את השוק העולה מחשבה טובה אבל ממש לא בכיוון מה גם שהאג"ח יכול לרדת במידה והרבה משקיעים יצאו מהשוק השוק יתקרר רק כשהריבית במשק תעלה ב-4% ומעלה שר האוצר לא מבין דבר אחד דירה להשקע היא פנסיה של מעמד הבניים שיודעים כבר היום שהפנסיה מעבודה לא תספיק להם בזיקנה מיכיוון שקרנות הפנסיה לא נותנות רווח בעשור האחרון אין סיכויי שאנשים אלו ימכרו את דירותהם
פנסיונר 15/11/2016 19:15 מוכר
הכי טוב למכור ולשים את הכסף באג"ח צמוד שוקולד מריר לשנה שנתיים , אח"כ להצמיד לקרן הפיתוח והניוון של קבוצת קחלי ותן לוובשנה האחרונה לקחת סיכון קטן ולהצמיד לייבוא גז מטנול לייצור ארק 25% עם סמל הצבי הירוק ,חשוב מאוד הירוק,גם כדי שהירוקים יפסיקו את מתקפת הכדורים וגם למען איכות הסביבה. אפשר לפרסם גם בערוץ היווני
72 מנסה למכור אג״ח זבל 12/11/2016 00:49 כולם להרגע !!!אף משקיע לא ימכור אפילו דירה אחת !!!!
כחלון באמת חושב שבעלי הדירות יזרקו לשוק ביצי זהב תמורת אג״ח זבל ??? נו באמת ....
רוני 13/11/2016 12:33 הולך
לקנות עוד 2 דירות ולא שם בשום אג"ח.
71 צביצ 10/11/2016 23:05 יעלה לגג של כולבו שלום ויאיים לקפוץ אם לא מורידים מחיר (ל"ת)
70 DG 10/11/2016 22:20 למה לא עושים "נסיונות" כאלו בחו"ל שם מצב הצעירים חמור ב
בהרבה. 32% מהצעירים בני 18-34 בארה"ב גרים עם הוריהם. וזאת ללא התייחסות לנושא הבעלות הל הדירה של ההורים או של אלו שעזבו את הוריהם. http://www.pewsocialtrends.org/2016/05/24/for-first-time-in-modern-era-living-with-parents-edges-out-other-living-arrangements-for-18-to-34-year-olds/
great minister 12/11/2016 11:03 good minister you cant just build nature is needed (ל"ת)
great minister 12/11/2016 11:03 brilliant (ל"ת)
how dumb 12/11/2016 11:02 what a stupid america worship response (ל"ת)
69 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 10/11/2016 17:01 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
68 ולבנות לבנות לבנות 10/11/2016 16:58 כחלון לא לסמוך על הקבלנים בישראל להביא קבלנים מכל העולם (ל"ת)
67 זוג צעיר 10/11/2016 16:10 די כבר, נמאס מהשטויות של כחלון, מה זה קרקס? מה זה עוזר
לקדם אותנו לדירות? כבר הפסדנו כמאתיים אלף ש"ח רק על התייקרות מחירים ומשכנתאות. למה אתה נותן לבנקים להעלות משכנתאות בריבית 0 יא אפס????
66 בוב 10/11/2016 14:50 כחלון
חברים יקרים כל הרעיונות של השר מגיעים מאחיו קובי הנוכל והמושחת
65 בידי 10/11/2016 13:01 אג"ח ולמה?
אם כוונת האוצר להוריד מחירי הדירות פרושו שלא יהיה רווח על האג"ח הצמוד למחירי הדיור, אז איפה הרעיון?
dw 10/11/2016 15:48 הצמדה
בתרחיש שבו מחירי הדירות ירדו (תסריט סביר לאור העלאות ריבית צפויות בעשור הקרוב) אז האגח ירד, בדומה לערך הדירה. פתרון קל ופשוט יותר הוא פשוט להוריד את מס רווחי הון חזרה ל 20%. העלאתו מ 20% ל 25% לפני כמה שנים היתה שגיאה.
64 קח-loan 10/11/2016 12:55 להוריד את המס בבורסה יוריד את מחירי הדירות
כל רעיון אחר מבית כחלון נדון לכשלון
dw 10/11/2016 15:46 אכן, זה בדיוק הפתרון
אספני הדירות מוזמנים להעיף מבט על מניות טבע או גזית גלוב, המציעות שכ"ד (דיבידנד) נאה. יש שפע של אלטרנטיבות השקעה לדירה. המצב כיום הוא שמשקיע של 10000 שקל בגזית גלוב נדרש לשלם 25% מס, בעוד חברו עם דירה בפ"ת בשווי מיליון לא. יש לצמצם הפליית מס זו.
1 12/11/2016 10:41 אספני המניות מוזמנים להביט על דירה באשקלון או באשדוד נ (ל"ת)
63 דרור 10/11/2016 12:29 להוציא הוראת שעה של פטור ממס שבח לתקופה של שנה מדירה
שניה ושלישית. דירות רבות ייצאו לשוק הנדל"ן ,דבר שיגדיל את הצע הדירות ויורד את המחירים לזמן קצוב
62 אביב 10/11/2016 12:22 האיש חושב שאנחנו מטומטמים
הצבוע הזה גרם לפשיטת רגל של חברות בנייה שבעיקבות כך 5000 זוגות צעירים 25 אלף איש ואישה ילד וילדה נשארו ללא בית ועם תשלום משכנת ושכירות במצוקה נוראה והליצן הזה עם המוסר הכפול שלו שגם הצביעה נגד העלאת קצבת הרעב לנכים ועשה הנחת חבר שעלתה לכולנו במיליארדים מבלבל לנו תמוח במניפולצייה הנוכחית שהילדים שלו יגורו באגחים
61 אביב 10/11/2016 12:18 עוד בלוף מבית כחלון
האיש שהצביעה נגד העלאת קיצבת הנכות שמובילה נכים רבים בישראל לרעב!!! האיש שנתן הנחות לחברים העשירים שלו במליארדים על חשבון כ ו ל נו !!!
60 אנונימי 10/11/2016 12:10 דברים מהלב לכחלון
אני ירשתי עם אחי מאבינו ז"ל את הדירה בה גדלנו ואשתי ירשה עם אחיותיה מהוריה את הדירה בה גדלו.לדירות ערך סנטימנטאלי עמוק עבורנו, לכן לא רוצים למכור אותן, ומשכירים אותן לעולים חדשים ולזוג צעיר במחיר מאוד מתחשב. 1/3 דמי השכירות הנמוכים שכל אחד מהיורשים מקבל נמוך יותר מהמס שאתה רוצה להטיל. זה לא הוגן ! מקובל שיוטל מס על השכרה מהכנסה מסויימת שתקבע, אך לא באופן הלא צודק הזה.
dw 10/11/2016 15:43 דירה איננה מוזיאון
אתם מוזמנים לצלם את הדירה ולשמור תמונות שלה באלבום. לא חייבים להחזיק בדירה בגלל סנטימנטים. בדירה שלכם יכולה לגור משפחה שרוצה לגור בדירה משלה. מתעקשים להחזיק בדירה? בבקשה. זו זכותכם. רק שלמו מס בבקשה. בחירה שלכם.
לוי 15/11/2016 23:26 ל dw
תמות מקנאה שהורים שלך לא הורישו לך כלום.
1 12/11/2016 10:42 מי אתה עם תגיד לו להחזיק דירה או לו לך לעבוד עצלן (ל"ת)
FGFFG 11/11/2016 01:26 גרים בדירות שלו. המחאה החברתית התחילה על שכירות כחלון
מקפיץ את מחירי השכירות במס על דירה שלישית.
מומי 10/11/2016 13:34 דירה ע"ש ההורים לחסוך הסכם ממון
אני ואחותי רשמנו דירה ע"ש ההורים מכיוון שבני הזוג לא רצו לערוך הסכם ממון. מה הורים שלנו אשמים. -0 הכנסות מהדירות. לא משוכרות . אנחנו גרים בהם.
59 pwsbp 10/11/2016 11:36 ממש טיפש כמו כחלון! (ל"ת)
58 אלמונימי 10/11/2016 11:00 זה לא מדע טילים.. להוריד מס על הבורסה!
אדיוטים
57 ישראל 10/11/2016 10:42 צעד מטופש, במיוחד בתזמון לא טוב, כפי הנראה
מחירי דירות כבר לא ימריאו בקצב לו הורגלנו, האגחים בנפילה חופשית מאז עליית טראמפ מי בכלל ייקח את הרעיון??????????????
56 משה 10/11/2016 10:41 כחלון יכחלון כשהריבית תעלה עם הזמן המחירים יתחילו לרדת
לא צריך אותך בשביל זה אתה טוחן מים... מתי תבין מתי
55 שלמה 10/11/2016 09:48 נפנה לבג"צ. פגיעה בזכות לקניין!
יש מהלך קומוניסטי. מנסים להכריח אנשים למכור את רכושם. לאן הגענו??? ברור שהבג"צ בדרך.
dw 10/11/2016 15:51 לא מכריחים אף אחד
רק לא ברור מדוע אספן דירות משלם פחות מס ממשקיע פיננסי קטן. אספן הדירות יוכל להנות ממס נדלן מופחת באם יחזיק רק 2 דירות. הבחירה בידיו.
לוי 15/11/2016 23:29 dw
קנאי לך תעבוד ותבקש מהורך הקמצנים לקנות לך דירה. קנאה ושנאה תעוור עיני צדיקים.
1 12/11/2016 10:46 הוא לא משלם פחות מס יש לו מס רכישה מס שבח והחזקה ...
שוטפת שעל זה הוא לא מקבל שום החזר מס גם אתה אחד מהטיפשים של הכחלוניה האיוולת שמשתמשים במוסגים הדבילים שלו - "אספן דירות כנראה אתם בספני הטמטום
FGFFG 11/11/2016 01:29 המשקיע הפיננסי משלם על רווח ולא על הקרן. הוא גם לא משלם
8% מס רכישה בזמן קנית האג"ח / מניות. מוכרי דירות משלמים מס שבח השווה למס שמשלם מי שמוכר ניירות ערך ברווח.
54 זאת אומרת 10/11/2016 09:09 זאת אומרת שלא רק שייקח את הדירה
מבעליה, אלא גם את הכסף שהיא שווה. גזלן ותחמן ובעיקר מרושע. חושב שכולם מטומטמים ולא רואים מה הוא עושה.
שלמה 10/11/2016 10:46 כמו שנאמר : "הרצחתה וגם ירשתה"..!!
ביזיון !!!
53 להוריד מס משוק ההון 10/11/2016 07:48 בעל הדירות לא ילכו לאג"חים
במיוחד עם מחירי הדירות ירדו.מעבר לעלות מחירי הדיור יש בונוס על שכירות.
52 מ.ירושלים 10/11/2016 06:35 האיש מתייעץ עם רבנים ולא עם כלכלנים (ל"ת)
51 מ 10/11/2016 06:31 אם מחירי הנדלן יפסיקו לעלות...
אז מה יעזרו אגחים צמודי נדלן?גם הם לא יעלו הרי הם צמודים למצב האמיתי בשוק ,אז מי בכלל ירצה לקנות אגח כזה?
dw 10/11/2016 15:52 אז שלא יקנו
גם ערך הדירה ירד, כך שהבחירה בידי אספן הדירות אם להפסיד כסף ע"י אחזקת אוסף דירות שערכן יורד או להפסיד כסף באגח צמוד דירות שיורד. אפשרות אחרת היא לחפש השקעה באגחים ומניות, להם אין קורלציה לדיור.
50 יצחקי 10/11/2016 00:00 שר כחלון כדי להוריד מחיר הדיור רק בהצפה של דירות לשוק (ל"ת)
49 אבי 09/11/2016 23:04 רק הורדת מס בבורסה תביא לתפנית בזרימת הכסף מהנדלן לבורס (ל"ת)
48 שרה 09/11/2016 22:48 טעות גסה במיסוי דירה שלישית
המחירים רק ימשיכו לזנק . גם במרכז ישנם שכונות זולות שבהם השכירות הינה כ3000 שח עבור 3 חדרים . כיצד ניתן לשלם 1500 שח אגרה +10% מס הכנסה על דירה שמקבלים עליה 3000 שח . המשקיעים לא ימכרו את הדירות . המדינה הבריחה את המשקיעים מלהשקיע בבנק עם הרבית האפסית במספר רב של שנים והיום היא מנסה להבריח אותם משוק הנדלן , צריך לבנות יותר לעזור לקבלנים והוריד היטלים זה יעזור לשוק הדיור . לרבים מהמשקיעים זאת הפנסייה שלהם . זה לא הוגן , יהיו הרבה תביעןת נגד משרד האוצר באם יעבור מסוי זה , שכרו בהפסדו . כחלון תתעורר
dw 10/11/2016 15:54 ולמה שלא ימכרו?
אספן דירות לא באמת חייב להחזיק את כל הדירות, ואם המס יהיה גבוה הוא ימכור. זה לא שיש או דירה או פקמ. יש הרבה אלטרנטיבות השקעה. למשל, מניות טבע וגזית גלוב מציעות כיום שכד (דיבידנד) נאה. יש ריטים ועוד ועוד. לא חייבים להחזיק דירה כדי להרוויח.
חיים 15/11/2016 23:32 dw
טיפש לא מבין חסר כסף וחסר דירה תמות מקנאה.
1 12/11/2016 10:49 אתה ידוע הקנאה ממש מעוורת את עינך ....
ועל זה נאמר "אכזריות חמה ושתף אף ומי יעמוד לפני הקנאה " רק דביל כמול בתוך הקנאה שלו חושב שלמי שיש 3 דירות הוא אחרי על המחירים המופקעים של הדיור הם התוצאה הם לא הסיבה ובטח חוץ מלגרום לך הנאה מתוך הקנאה שלך זה לא יזיז למחירי הנדל"ן ואף יעלה את השכירות .
47 דביר 09/11/2016 22:20 תורידו מס על אג"ח ומניות!!!
הכי פשוט וקל.
46 משה 09/11/2016 22:18 חבורת לא יוצלחים
כחלון. אתה לא מסוגל להביא שינוי גם אם תמשיך עוד 10 שנים כשר אוצר. אתה מוקף בכלכלנים גרועים וגם אתה לא מהמבריקים
45 שלום 09/11/2016 21:42 מיסוי הדירות
מר כחלון כל לילה שהוא ישן בבוקר ישלו רעיון איך למרר לאזרחים את היום חומולוג גדול אם הוא רוצה לפצות בעלי דירות באגחים למינהים צמודים למדדי הדירות כשהוא יודע שהמחיר רק יעלה קום לך הביתה נכשלתה
44 שמעון 09/11/2016 21:16 ליצן
טוען שהמחירים של הדירות ירדו ומנפיק אגחים לש מדד הדיור.ממש בדיחה
43 משפר דיור 09/11/2016 20:18 רק עליה משמעותית של ריבית בנק ישראל תוריד מחירי הדירות
דהינו ברגע שריבית על פיקדונות בבנקים תעלה זה יגרום לכך שיהיה עדיף למכור דירה לקבל ריבית יותר טובה לפקדנות על הכסף בבנק
dw 10/11/2016 15:56 יש עוד הרבה אלטרנטיבות השקעה
זה לא שיש או דירה או פקמ. ביזפורטל מסקר המון פירמות, להם יש מניות ואגחים.
42 א.ב.ג 09/11/2016 19:37 לאפשר לזוג צעיר קבלת מענק גם אם ירכוש דירת חדר!
למה לאלץ זוגות צעירים יפים בהריון לגור רק בדירת 6 חדרים צמודי קרקע ????? תן לצעירים הטבות שיהפכו למענק אם יגורו 5 שנים בפריפריה. בנה רכבת 300 קמש ותוך 10 דק יגיעו לתל אביב הבירה הנצחית
41 אזרחית 09/11/2016 19:13 מצויין. עיתוי מאוחר.
לו קראו את הצעתי זו לפני שנה ויותר היתה נוצר מצב מתון יותר,ראוי יותר בשוק הנדל"ן וההון גם יחד. עין לא רואה ואוזן לא שומעת. חבל.
דב 09/11/2016 21:13 41-אזרחית (?)
באמת? מצוין? את מבינה בכלל את המגמה? זו הרי בדיחה מהלכת, שבמקרה הטוב נועדה לסחוט ממך, כאזרחית (!), עוד כספים במסים. אנא למדי את התכנית לפני שאת מחלקת ציונים.
40 שונרא 09/11/2016 19:09 שר אוצר שקיבל כל מה שביקש ולא הצליח חייב להתפטר..
הדרך להוריד את מחירי הדירות:1)מכרז עולמי לבניית 150.000 דירות להשכרה על קרקעות המדינה 2)הנפקת אג"ח לציבור עם ריבית של 3% על אותם דירות 3)הקבלנים יהיו חייבים לסיים את הבנייה תוך 12 חודשים מיום קבלת האישורים
39 vvc 09/11/2016 18:54 אני גם ישכיר לך חודשי את האגח ואחר-כך ימכור לך אותם
בדיחת השנה
38 שלומי 09/11/2016 18:46 האם הוא באמת כזה אדיוט ? לא יכול להיות
משקיע יקנה אגח והוא בינתיים ינסה להוריד את מחירי הדירות . לא יכול להיות שהוא כזה אידיוט. תוריד כבר את המס על הבורסה טמבל
דב 09/11/2016 21:15 38-שלומי
כן, הוא כזה אידיוט, והרבה יותר. והוא טמבל, והרבה יותר. והוא, בחסות פקידי האוצר, מחפש עוד לעשוק אותנו.
37 יוסף 09/11/2016 18:43 מהם המסים/הפסדים בהסדר הזה.
מס על רווחי הון של צמודי מדד בנייה של האגרות. אבדן הכנסה משכירות. אם כולם ימכרו דירה שלישית, סבירות שהמדד ירד, ולכן גם הרווחים יקטנו.
36 דוד 09/11/2016 18:22 מרכז
כחלון צוחק מהאנשים איפה המס על הרווח ומה עם השכירות שלא מקבלים שזה לבד 3אחוז
35 חיים 09/11/2016 17:55 מדד מחירי הדירות של הלמ״ס - גירסת כחלון
במדינה שבה שר האוצר מחליט מי יפרסם נתונים, איך וכמה - מי יכול להאמין ל״מדד מחירי הדירות של כחלון ״...???
34 רמי 09/11/2016 17:50 הזלזול של כחלון באינטיליגנציה של הציבור זועק לשמיים
הר ברור שלא ניתן לייצר שום מכשיר פיננסי שיגן על הבטחון הכלכלי של אלו שהחליטו להשקיע בנכס לעת זקנה. כחלון מורח את הציבור בהמצאות חסרות בסיס. הוא בונה על הטמטום והבורות. כמו מניפולטיבים לפניו. הבעיה עם ההמצאות המגוכחות שלו שהם שקופות באי ההגיון ואי השוויוניות. אז הוא ממציא חדשה....
דב 09/11/2016 18:27 34-רמי
זה ממש לא זלזול. כחלון הוא חדל יכולות וכישורים. הוא כישלון מוחלט. במקרה הטוב הוא מריונטה של פקידי האוצר המניפולטיביים. אני מניח כי הם באים אליו ברעיונות והצעות, והוא, כפוליטקאי חדל אישים, מפרסם ישר, להראות כאילו הוא עושה משהו. הוא פשוט בדיחה מהלכת.
33 מי גאון של אמא 09/11/2016 17:45 ימכור לי אגח צמוד לדירות ויפעל להורדת מחירי הדירות??? (ל"ת)
32 בוב 09/11/2016 17:41 צריך לבטל את המס על הריבית להנפיק אגח 3 אחוז לשנה (ל"ת)
31 נוסטרו 09/11/2016 17:28 תוריד מס בורסה. נקודה
הורדת מס בורסה ל 10% בלבד, יסיט כספים לשוק ההון ותתחיל מכירה של נכסים. רק אז יירדו מחירי הדירות. כל השאר חרטא אחד ענק. לא יירדו גם עוד 10 שנים.
30 אסף 09/11/2016 17:27 האוצר עושה רק מה שמכניס לו כסף
אין סיכוי שיורידו מס על הבורסה
29 משה - חיפה 09/11/2016 17:27 השר עם השכל של עולה חדש משנות החמישים (ל"ת)
דב 09/11/2016 18:28 29-משה
הוא לא עולה חדש, ולא בטוח כלל בעניין השכל, אם קיים.
28 מתלבט 09/11/2016 17:24 לגנוב בחזרה מהמדינה
כחלון הכישלון גנבת כסף מאנשים שזאת הפנסיה היחידה שלהם מכיוון שלא הייתה להם קרן פנסיה אחרת. עכשיו אתה דואג לקצץ להם את הפנסיה וחייבים לגנוב בחזרה מהאוצר. כמובן לקחת מס לא צודק ולמרמר תושבים כורם רק אמביציה לגנוב בחזרה מהמדינה. כך לעולם לא ירצו התושבים לשלם מס אמת. אתה הכישלון הגדול ביותר שהיה עד עכשיו
טל 09/11/2016 19:51 הוא לא גונב, רק מעביר למשקיעים הצעירים של מחיר למשתכן (ל"ת)
27 בא 09/11/2016 17:22 שמעתי שהילרי שלחה מייל ,וכתבה שהצביע לטראמפ .היא
בלונדינית אבל יבשה .
26 בא 09/11/2016 17:20 משקיעי הנדלן יושבים על צוואר האדם העובד והישר ,הם ירדו
כולם לגיהנום ,לא סתם בישראל רק אחד מתוך 6 יש חוויה חיובית במוות קליני . המון אנשים מושחתים ועלובים , נשמות אבודות . כחלון מנסה לפחות והוא לא ירד לגיהנום ,ככה שמצבו מצויין .
חיים 15/11/2016 23:39 ל 26
חבל שאתה מקנא במשקיעי הנדלן תקנה גם אתה תשקיע בשיפוץ כמה עשרות אלפים ובתחזוקה. למה אתה שומר טינה. אתה עלול להתפוצץ מקנאה שמע לי.
25 noam 09/11/2016 17:20 אני כבר העברתי דירה אחת לפלורידה
קח לו לא ייקח ממני.... כן אם תישאר כאן כן ייקח ממך כי אתה מעמד ביניים עמוד התווך ממנו למדו לקחת הכל לא מההון השחור אלא ממי ש/משלם הרי הוא כבר במאגר המשלמים בו קח-לו קח-לו עוד קורא יקר הוא בכלל לא מתמודד עם כלום - אולי אם זוויות חיוך חדשות...
24 קוקו 09/11/2016 17:18 אני ממליץ על הורדת מס רווחי הון - בהצלחה (ל"ת)
23 ראם 09/11/2016 17:16 היכונו להורדת מס ריווחי הון
יש לי תחושה שכחתון הולך להוריד את מס ריווחי הון שימו לב לעיניין אין מנוס זו תהיה הדרך המיידית לעצור את הנהירה לרכישת דירה
22 יש ר א לי 09/11/2016 17:16 באמת הזוי
להשקיע אצל מי שרוצה שתפסיד.
21 אחד 09/11/2016 17:06 הנה מה שבאמת צריך לעשות כדי להוריד את מחיר הדיור:
1. בנייה ביוזמת המדינה, למגורים ולהשכרה. 2. אסור מוחלט על מכירת דירות לתושבי חוץ. 3. קנסות דרקונים על דירות רפאים. 4. חיוב ש 80% מהדירות הנבנות תהינה 3 חדרים . כל שאר הנסיונות הן ניסיונות קוסמטיים שלא עוזרים כלום
20 דוד 09/11/2016 17:04 כחלון - כל הכבוד אתה מצליח והם מ פ ח ד י ם (ל"ת)
דב 09/11/2016 18:30 20
אתה באמת מסכן. עד כדי כך אתה עיוור? די, לא יכול להיות. בכל זאת תעלה משהו מקורי וסביר הגיונית?
19 בעל דירות 09/11/2016 17:04 מה יש להקים ועדה?? פשוט תוריד את המס על הבורסה!!! (ל"ת)
18 מתן 09/11/2016 17:01 תעודדו ייצור ועשייה של עסקים קטנים!!!
היום כל עסק קטן מוכר בכל העולם בעזרת האינטרנט, אם המדינה תעודד יימור ועשייה לעסקים קטנים נרוויח בגדול.
17 monka 09/11/2016 16:54 עוד ספין של כחלון
זורק כדור ניסוי כדי לבדוק את תגובת הציבור, מציע דרך חדשה להפסיד כסף. פשוט גאון.
16 להוריד מס משוק ההון 09/11/2016 16:53 גם תחזיר משקיעים לשוק ההון בארץ (ל"ת)
15 monka 09/11/2016 16:50 טיפשות לשמה
כחלון הרי מבטיח להוריד את מחיר הדיור, ומנגד מציע לאותם משקיעים להשקיע באג״ח צמוד למדד הדיור שאמור לרדת כדבריו. בקיצ׳ור כחלון מציע דרך חדשה להפסיד כסף, שאפו כחלון.
14 אוהד 09/11/2016 16:43 לא ברור
פיתרון להורדת דירות הוא להנפיק אג"ח שיהיה צמוד למחירי הדירות - מה ירצה לקנות אג"ח שהמנפיק שלו מעוניין בירידת ערכו? או שלא הבנתי...
13 בא 09/11/2016 16:36 הילרי תוכל עכשיו ללמוד מה אומרת האות c.יש לה עכשיו
זמן חופשי ,בינתיים .
12 אני 09/11/2016 16:35 כחלון לך תעשה פרק חדש של מיסטר בין.
יהיה מצחיק.בור ועם הארץ נטול השכלה לחלוטין זה גנב בן גנב כל המשפחה שלו גנבים.
11 אני 09/11/2016 16:35 כחלון לך תעשה פרק חדש של מיסטר בין.
יהיה מצחיק.בור ועם הארץ נטול השכלה לחלוטין זה גנב בן גנב כל המשפחה שלו גנבים.
10 באר שבעי 09/11/2016 16:30 כחלון והאוצר פשוט טיפשיםםםםם (ל"ת)
9 שלום 09/11/2016 16:25 דביל, צריך רק לבנות, מה אתה לא מבין ? (ל"ת)
בא 09/11/2016 16:33 אולי הוא ישתול גרניום בחצר ,הוא באמת דביל ,אבל ביבי
אחראי למצב ,עכשיו שטראמפ עלה לא נצטרך אותו להגן עלינו ממדינה פלסטינית ,וביבי יוכל לפרוש לבתיו ולגור עם אישתו 24 שעות ביממה .
8 אבי 09/11/2016 16:23 אני כבר מכין כסף
תיבנה יותר ולא תמציא כל מיני חלופות .אם לא תיתפטר
7 כהן רפאל 09/11/2016 16:22 הפתרוןשל אחד העם
הורד מייד את המס על הבורסה ב 10 אחוזים
6 קחלון הזוי 09/11/2016 16:22 חסרי הדירות לא רוצים דווקא את דירות המשקיעים
איזה זוג צעיר רוצה 2 חדרים מתפוררת משנות ה 50 במרכזי ערים מה גם שלא חסר כאלה דירות בכלל .
גלאי חזרזירים 09/11/2016 17:03 לך ולכל החזרזירים בתגובות יש לי רק דבר אחד לומר
אוינק אוינק פתחת עסר מבית מגורים, שלם מס אמת כמו עסק.
יעלי 10/11/2016 16:07 אויק אויק אויק, נשוב גמרו התרופות? (ל"ת)
5 תנחום 09/11/2016 16:21 האיש הזה מתהלל בנו
מר כחלון אנו לא במעבדה ואין צורך לעשות עלנו ניסוים ולכן עדיף .... כל היועצים הם כחלונים לך הביתה אתה כורם נזק לנו.
ברבון 09/11/2016 16:41 מתאלל... (ל"ת)
שימפנזה 09/11/2016 19:07 מתיילל (ל"ת)
4 עלבון לאינטילגנציה 09/11/2016 16:19 כחלון טוען שהוא רוצה להוריד את מחירי הדיור . עכשיו
הוא מנפיק אגח צמוד למחירי הדירות כלומר הפסד בטוח האיש וממשלתו התעוררו מאוחר מידי. את זה היו צריכים לעשות כשהעלו מס על הבורסה. לבכות או לצחוק זאת השאלה.
3 מיכה 09/11/2016 16:15 כמה טיפשות תורידו את המס על הבורסה (ל"ת)
ראם 09/11/2016 16:41 כנראה לא יהיה מנוס הוא חייב להוריד מס הבורסה ל 15% (ל"ת)
2 דייב 09/11/2016 16:14 דירות
למסות את כל זוללי הדירות שמעשרים על חשבון הזוגות הצעירים שקורסים תחת נטל ושיש ביניהם שמשרתים את המדינה מכל הלב אבל לא מקבלים סיוע..
חיים 15/11/2016 23:45 דייב
תקנה דירות במקום לבזבז את הכספים בנסיעות לחול. תהיה לך פנסיה יפה במקום להזדקק לאחרים. שמע לי.
1 09/11/2016 16:46 זה שאתה טיפש ולא יכול להרוויח כסף זה לא אומר ...
שיש זוללי דירות או זוללי מכוניות או זוללי מניות אף רוכש דירה לא רוכש אותך על חשבונך זה הכסף שלהם והזכות שלהם לעשות מה שהם רוצים לך לעבוד
בא 09/11/2016 17:13 אדון 1, ספסרות דירות בארץ הקודש אסורה ,זה מצרך יסוד
וספסרות גורמת לעלית מחירים ושיעבוד זוגות צעירים למשכנתה או לשכירות גבוהה ,ולכן דינם של הספסרים לגיהנום ,ואני לא דתי , אסור לשבת על צוואר האדם העובד והישר .
אדון בא 15/11/2016 20:02 דינם של קנאים ......
עצלנים ומסכנים כמוך זה להישרף בגיהינום שריפה איטית
דב 09/11/2016 18:37 בא
רלבנטיות של דבריך לעומת המציאות? סתם לגבב סיסמאות?
בא 09/11/2016 16:35 ספסרי דירות ,וביבי הוא אחד מהם דרך אגב , אכן דוגמה אישי
ת רעה .
אדון בא 15/11/2016 20:05 לך לעבוד יעצלן מסכן אולי הקנאה תחדול....
והיה לך דירה
1 דב 09/11/2016 16:09 כחלון=כישלון
עוד בדיחה מבית היוצר של הכישלון=חידלון שלנו. עוד "תכנית" למופת מבית היוצר של זה הרוצה להישאר בחדשות בכל מחיר. צריך לשיר לו בכל מקום את שירה של רביעיית מועדון התיאטרון.
משה 09/11/2016 16:32 רעיונות האוצר
עוד טמטום מבית היוצר של כחלון למכור לשלם מס שבח ולהשקיע באגח שאם מחירי הדירות ירדו אני אפסיד כסף לא תודה כל האגלים אין להם בשר ועל תחליט בשבילי צה לעשות עם כספי כאן לא צפון קןראה ואת החוק ההזוי שלך אתה מעביר בכוח ובדורסנות מלאה הים אני מקבל שכירות וחי ממנה מה יהיה מחר ? אין לי פנסיה אבל אותך לא מעניין
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש