כחלון: "יש תחושה כאילו אני גרמתי לעליית מחירי הדירות, אני זה שמנסה לעצור אותה" - האזינו לדברים

 |  (63)
משה כחלון, צילום: דורון גרינוולד; יח"צ
שר האוצר, משה כחלון, דיבר היום ביום העיון של אגף התקציבים באוצר והתייחס למצב שוק הדיור ואף למחקר שפורסם אתמול וחוזה מפולת מתקרבת במחירי הדירות. "אנחנו רואים מחקרים אובייקטיביים ולא אינטרסנטים שמדברים על כך שהשוק בדרך הנכונה - לא יודע להגיד ירד או יעלה. ההיצעים מתגברים ואין ספק שזה ייתן אותותיו בתקופה הקרובה".
עוד הוסיף כחלון: "בואו לא נשכח, משבר הדיור נמשך 10 שנים ואני לא יצרתי אותו. הצוות שלי ואני הגענו כדי לפתור אותו. יש תחושה שאני העלאתי את המחירים אבל אני מנסה לעצור אותם. אנחנו בשיא התנופה במחיר למשתכן. הפעולה החשובה שעשינו היא הפסקת הספסרות בקרקעות מדינת ישראל והפסקנו את עליית מחירי  הקרקע".
"לגבי הזוגות הצעירים, עד היום הוגרלו מעל 5,000 זוגות צעירים הגרילו דירות ועד סוף השנה סביב ה-12 אלף ועד פסח יש מספר תחנות עד שנסיים את הקדנציה נפתור את כל עניין הזוגות הצעירים שיוכלו לרכוש דירה ב-200-300 אלף שקל פחות". 
 
בתחילת הנאום ציין כחלון כי התכונן לתפקידו באוצר וכן התייחס לתקציב הדו שנתי:  "לפני שנה הגעתי למשרד האוצר במטרה ברורה להוביל מהלכים וזה לא סוד כי מבחינת המבנה הפוליטי יכולתי לבקש כל תפקיד שהייתי רוצה למעט ראש ממשלה. לא יודע אם הייתי מתאים לתפקידים אחרים אבל הייתי מקבל אותם. נבחרתי למשרד האוצר וזה לא סוד שהייתי מחוץ למערכת הממשלתית התכוננתי והכנתי את עצמי".
"עד היום אני שבע רצון מהתוצאות, אני חושב שהצלחנו לשפר את החיים ולצמצם פערים אצל אוכלוסיות שונות בארץ, הצלחנו לתת תוספת של 50% לחיילי החובה בצה"ל ובסקר שנעשה בצבא רואים שפעולה זו עודדה גיוס וגם עודדה חיילי חובה ללכת ליחידות קרביות". 
"בתקציב הזה אנחנו מובילים רפורמות גדולות ומשמעותיות. היו תלונות שיש הרבה רפורמות רק שכחו שמדובר בתקציב דו שנתי. על מנת להצמיח משק צריך לעשות שינויים. אם נשאר מקובעים במקום לא נניע את המשק קדימה ולכן יש חובה לרפורמות".
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    כן , אתה בהחלט גורם לעליה בחוסר התפוקה ייצור ייצוא
    יואל 12/11/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אכן לא מבין המהלכים הם רק לגרום לעליית מחירים או נכון לאמר להבטיח המשך עליית מחירים קח-לו מלמד את הפרזיטים לא לעבוד המשך ירידת התפוקה והייצור והייצוא ימשיכו את עליית המחירים הגורפת אתה שם בדיוק כגורם מרכזי
    סגור
  • 49.
    אתה מתעלל במעמד המשלם - לא הגון ב ו ש ה
    יקיר 10/11/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי קל מה שאתה עושה לוקח עוד ועוד מסר של חוסר הגינות חוסר כבוד ב ו ש ה
    סגור
  • 48.
    עם כפוי טובה. כחלון עושה כל מה שאפשר לעשות חוקית!
    מודה לכחלון מעומק לב 10/11/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לעם הזה את ביבי או אפילו גרוע כי הוא לא יודע להעריך אנשי מעש ואמת. עיוורים ברמות מדהימות.
    סגור
  • 47.
    לא יכול לך הביתה. בסה"כ היית צריך לדאוג לעזרה לזוגות
    זוג מזדקן 09/11/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צעירים בלי דירה, נותנים להם מענק, או פטור ממע"מ או משהו, אבל החוצפה שלך להחליט בשביל כול אזרח במדינה איפה יקנה ומתי ימכור ואם לא קנס נוסח כחלון, החוצפה הזו תחזור אליך ותדבק בך לעד.
    סגור
  • 46.
    מחיריהדיור
    יצחק 08/11/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המחירים בדרך הנכונה יורדים יש מקומות שתהיה מפולת רקסבלנות
    סגור
  • 45.
    לי רק גורם נזק לוקח עןד מס על חסכונות ופנסיה
    מובטל 50+ 08/11/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שכבר שולם מס על מס על מס. אתה לא דואג לתעסוקה ובמיוחד למבוגרים, רק לזוגות צעירים שעם הגרלות באזורים שהם לא גרים אתה הופך למשקיעי נדלן לוקח מהפנסיה שלי לאחר מס ומגריל ומחלק לדתיים, אנשי קבע, קיבוצים, טייקונים וחברים, פעילים, בני משפחה...... רןץ הבייתה כמה שיותר מהר תעשה פחות נזק!!!
    סגור
  • 44.
    קחלון- יודע רק להעלות מיסים !!! זה הפתרון לכל בעיה !!!
    אחד העם 08/11/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הוא לא מבין שאם רוצים לעודד מכירת דירות צריך להוריד מסים. הוא מנסה לאיים במיסים בשיטות של משטרים טוטליטריים !!! ואחר כך מתפלא שהציבור כועס עליו. לא זוכר איש ציבור שהציבור כל כך כעס עליו כמו קחלון !!!
    סגור
  • 43.
    תירוצים תירוצים תירוצים (ל"ת)
    תירוצים 08/11/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 42.
    הנסיון של כחלון לאלץ משקיעים עם קנסות למכור דירות !!!
    בן אהרון 08/11/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    טעות קשה.
    סגור
  • 41.
    אם המחיר יורד בעוד שנה, יוצא שהזוכים הפסידו את ההנחה !!
    בן אהרון 08/11/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אם קונים במחיר של היום בהנחה של 20%, והמחירים ירדו בעוד שנה ב-20%, יוצא שהזוכים קונים את הדירות במחיר השוק לאחר ירידת המחיר ובעצם לא יזכו ליתרון של ממש במחיר.
    סגור
  • טען עוד
  • את ההגרלה של המתנה שפח-לון מימן בכספנו (ל"ת)
    מובטל 50+ 08/11/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    שר כחלון בכלכלה רק היצע גורם לירידת מחירים,אתה מסרב לבנ
    יצחקי 08/11/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לבנות 100000 דירות בשיטות מתקדמות ע"י חברות זרות. כדי לשמור את האינטרסים של בנק ישראל,הבנקים שמלווים כסף זול,ו הקבלנים שגורפים מיליונים עם המחירים מנופחים כך אתה מתדלק את הביקוש ,יתכן שהכוונות שלך למלא את הקופה הבזבזנית,ו לא לדאוג לזוגות צעירים.
    סגור
  • הקבלנים גורפים מליונים עבור הממשלה ופושטים רגל !!! (ל"ת)
    בן אהרון 08/11/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 39.
    כחלון מזרז את המפולת בשוק הדיור.
    אנונימי 08/11/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מצד אחד הגביר את הבנייה ומטפל במחיר למשתכן, ומצד שני הטיל הגבלת על בעלי ההון לרכוש דירות נוספות: מס על דירה שלישית והגדלת מס הרכישה. בכך הוא מקטין את רכש הדירות להשקעה ולהשכרה, הדירות שישארו על המדף והתמוטטות שוק הדיור לא תאחר להגיע.
    סגור
  • 39
    דב 08/11/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממש נס מהנסים האלוהיים, מה? כחלון עשה כל זאת? באמת מדהים! על-אנושי! תאמר לי, בבקשה, באיזה ללה-לנד אתה חי?
    סגור
  • 38.
    אחלה כחלון
    שיר 08/11/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    השר היחידי שבאמת אכפת לו מהזוגות הצעירים
    סגור
  • 37.
    כחלון=כישלון
    דב 08/11/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    3 7
    בנוסף לכל החדלונות שלו, הוא גם בכייני. זוכר את השיר של רביעיית מועדון התיאטרון?
    סגור
  • 36.
    טוב מאוד תרגיש מה שיאיר לפיד הרגיש (ל"ת)
    איציק 08/11/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 35.
    הבטיח שיודע איך קיבל ארגז כלים עכשיו הריצפה עקומה קשקשן (ל"ת)
    בוחר מאוכזב 08/11/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 34.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=חזירות 08/11/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
    סגור
  • 33.
    רק מחדלים וטעויות מבהילות. לך הביתה ותפנה מקום לאנשים
    זוג צעיר 08/11/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שיודעים לעשות ולא רק לעשות טעויות.
    סגור
  • 32.
    אכזבה!!
    עינבר 08/11/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חיכינו לריק.מחירי הדירות רק עלו בנתיים ועכשיו יותר קשה לקנות.סתם ביזבוז זמן !כחלון במילה אחת אכזבה
    סגור
  • 31.
    אנשים לא מצליחים לקלוט שהמחירים יכולים לרדת
    יורם 08/11/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    8 4
    חכו שנה ותראו את המחירים נחתכים ב30%
    סגור
  • 30.
    תגרום לכמה זקנים למות כמו כלבים חסרי כל
    אבל 08/11/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    5 4
    וזה יהיה בגלל המס האדיוטי שלך.
    סגור
  • 29.
    לדעתי כחלון הצליח להשניא את עצמו על חלק מהציבור.
    אחד העם 08/11/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    8 4
    זה עצוב כי אני מאמין שהוא אדם טוב אבל עושה הרבה טעויות שנתפסות בעיני הציבור מאד לא טוב גורמות לחלקים בציבור לפתח ממש שנאה כלפיו וזה עצוב כי הוא ממש לא התכוון לזה ובטוח לא נהנה מזה. מצד שני הוא מטפס על עצים גבוהים של יוקרה וכבוד ולא מוכן להקשיב לקוחות ולרדת מהעץ. גם ההשתלחות שלו בציבור המשקיעים ״אספנים״ לא מתאימה לאדם במעמד של שר בממשלה והוא לא מבין זאת ולא מתנצל על הדברים.
    סגור
  • 28.
    כחלון רקדן מעולה ובגלל זה לא יצליח בתפקידו
    טלטל 08/11/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ליד נתניהו כלום לא צומח ובטח לא כחלון.הוא רוקד לפי החליל של נתניהו.והחליל הזה מוציא קולות של הרס!תפתח היניים ואל תלך כצאן לטבח.תימוד על שלך גם ביניין תאגיד השידור וגם בעיניין הסרת מכסים על יבוא מזון יבש בשר וירקות בעונות שקיים מחסור.תתמוך בהורדת מחיר המיים וחיסול התאגידים.רק חיסול תאגידי המים והחזרתם לעיריות יוזיל המיים בסכום המע"מ שלא לדבר על היעילות וגרימת תסיסה אצל חברי הליכוד שיאבדו גובים בתאגידי המיים.
    סגור
  • 28
    דב 08/11/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזפורטל, כדרכם בקודש, מצנזרים. אחרת היית מקבל תגובה בהתאם שכתבתי. רק את אנשי מר"ץ=שרץ ביזפורטל מצטטים באהבה, כל הזמן, בעיקר כשמדובר בדברי בלע אנטי-ציוניים. לבטח גם את זה יצנזרו.
    סגור
  • 27.
    הצעד המתבקש- ביטול מיסים עקיפים על אמצעי מניעה ועידוד ה
    יד הנפץ 08/11/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שימוש בהם. פרו ורבו...
    סגור
  • אולי גם להטיל מס על מי שמתחתן (ל"ת)
    פששששש 09/11/2016 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    מזמן היה מעיף את המגלומן הזה כמו שהעיף את לפיד
    לביבי אין ברירה 08/11/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל גם לביבי השרדן יש מי שיכול לשחק בו כמו פחלון ובנט מנצלים את החולשה של ביבי עד הסוף. לא סתם כחלון חיפש מלוכה במפלגה לבד ולא הצטרף לביבי. עוד מעט כשהממשלה תסיים את תקופתה כחלון יחפש לו ג'וב אצל חברים מושחתים וקמצנים . כחלון נוכל שרימה את בוחריו הטיפשים
    סגור
  • 25.
    אתה לא גרמת לעליית מחירי הנדלן,אבל אתה גם לא גורם למחיר
    חיים ברו 08/11/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לרדת ,כבר למעלה משנה טוחנים מים וועדות מכרזים וכלום
    סגור
  • 24.
    רק דפקו את מעמד הביניים בעוד מיסים
    כחלון ולפיד 08/11/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואיסורים למינהם. המס על הבורסה הועלה בבכוונה כדי שהעם יבין שכדאי לו לקנות דירות. ולפיד גם הטיל חובת הגשת דוח מחזור כדי שמס הכנסה יתעלל באזרחים תמימים שכל חטאם שמכרו את ניירות הערך שלהם . הממשלה מעדיפה שהם יפסידו במפולת. לכו לעזאזל .
    סגור
  • 23.
    כדאי לך להפנים. העם שונא אותך .
    כחלון 08/11/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אתה לא תיבחר שנית. יש לך בטחון עצמי מופרז על כלום העם לא מחכה לך להוביל מהלכים. וכל תפקיד שהיו נותנים לך היה כשלון כמוך. אתה שנמנעת בגז לא ראוי להיות שר אוצר אתה מתעמר באזרחים יחד עם מס הכנסה . השינוי היחיד שתקבלו זה פחות מיסים.
    סגור
  • 22.
    רק ביבי יכול לדפוק את הבוחרים שלו ולהיבחר שוב ושוב ו...
    בא 08/11/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שוב , זה בגלל שהוא רידיק , אוטיסט לוחם גאון ,
    סגור
  • זה כחלון ולא ביבי. (ל"ת)
    ביבי 08/11/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 21.
    כחלון החובבן
    אייל 08/11/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם היית מוריד את המס על רווחי הון בבורסה מ 25 ל 10 היית רואה שהכל היה משתנה לאובה אבל אתה חובבן שהצליח לו פעם אחת עם הסלולר .. פגעת בנהגי המוניות בלי הבנה בסיסית של רווחיות הדבר, לא טיפלת בדיור ובשום דבר אחר,שים את המפתחות ותתפטר. בכבוד רב - מפלגת יושר (חפשו בפייסבוק) ביבי וכחלון החוצה!!!!
    סגור
  • 20.
    ומשה אשר שני אנשים דורסניים שחולבים את הצבור
    קחלון 08/11/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בבחירות קחלון עף בגלל שהוא כשלון ומשה אשר ישיג מהצבור ההפך.
    סגור
  • 19.
    אתה רק גורם לעליית מיסים . (ל"ת)
    קחלון 08/11/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 18.
    יש לי תחושה שאני ארסק את המפלגה שלך
    אייל 08/11/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אחריי מה שעשית לנהגי המוניות! תשלח קו׳׳ח .. אולי ביבי הרודן יקבל אותך!
    סגור
  • 17.
    אני שם לכחלון פרסומת לפיצה בקלפי ,אנחנו כבר אכלנו אותה (ל"ת)
    בא 08/11/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • כרטיסי ביקור למכונים שיתחיל לגבות מהם מיסים (ל"ת)
    אני ישים לו 08/11/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    שמעתי שקלינטון הצביע לטראמפ , היא בלונדינית ככה שזה
    בא 08/11/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מובן . מה אתם מתפלאים אם השתמשה בטלפון שלה בזמן שהיתה שר חוץ .
    סגור
  • 15.
    צריך להוריד את המס על הריבית ולהנפיק אגח 3 אחוז לשנה (ל"ת)
    מס על ריבית הפסית 08/11/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    איזה דפוק ,את חבר שלי פיטרו במפעל הייטק בגלל שנכשל
    בא 08/11/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בתפקידו .
    סגור
  • 13.
    כחלון מחפש תרוצים בחירותהבאות. אפפפפסססס.
    שלומי 08/11/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    פשוט כישלו
    סגור
  • 12.
    אתה העלית את מחירי הדירות!!!!
    כנסו להסבר!!!! 08/11/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מס רכישה גבוה מעלה את מחיר הדירות. הגרלת מחיר למשתכן מגדילה את הביקושים ומעלה את המחירים. מס גבוה על הבורסה מעלה את מחיר הנדלן. פרסום נתונים שקריים ומעוותים ומשחקי סטטיסטיקה משדרים לחץ ומעלים את מחירי הדיור.
    סגור
  • 11.
    צריך לטפל מכיוון אחר לגמרי !!! להעלות ריבית על פיקדונות
    בן אהרון 08/11/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואז כל האויר בבלון היה יורד בצורה מבוקרת. למרבה האירוניה, היה צריך דווקא לעודד השכרה כי העלות יותר נמוכה מהריבית על המשכנתא. אבל למהלכים כאלה צריך תחכום כלכלי וראיה יותר רחבה ואת הכלים האלה אין למי שלא למד כלכלה!!! ומנסה כל מיני פטנטים לא מוצלחים. חבל !!!
    סגור
  • 10.
    כחלון הוא עגל רך שמנסה לשים פלסטר איפו .....
    יוסף 08/11/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שצריך ניתוח כירורגי כחלון הולך לחלשים אל המטרות הקלות ומנסה לבנות נרטיב שקר כאילו שאלה שרוכשים דירות הם האחראיים לעלית מחירי הדיור בזמן שהם רק התוצאה ולא הסיבה עצמה לך תחשוף את שיניי התנין שלך איפו שצריך אצל האריות ולא אצל הכבשים שבטח שמיסים יכניס עוד כסף לכיס שלכם אבל בטח לא יפתור את מחירי הדיור המופרזים
    סגור
  • 9.
    כחלון,לא העלה את מחירי הדיור אבל נכשל בנסיון להורידם
    יש ר א לי 08/11/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא לשכוח, כחלון דרש וקיבל את מלוא הסמכויות. בנוסף לאוצר קיבל סמכויות שהיו בידי משרד השיכון/ מקרקעי ישראל וכן סמכויות שהיו בידי משרד הפנים- ועדות התכנון. עם כל הסמכויות והכלים שיש בידו ועם האג'נדה המוצהרת מצופה היה שיצליח אבל מה לעשות, הוא לא! מה לעשות שיש את מבחן התוצאה, לא מספיק כוונה, ואם לא הצלחת עליך לפנות את הכיסא. אך זה במערכות תקינות ולא בפוליטיקה הישראלית המבישה. בנוסף, לא אשכח לכחלון את ההתחמקות מלעסוק בנושא מיסוי הגז רק כי הוא חבר של טייקון מימון ואולי גם של אחרים (תשובה?), וזה למרות שלפני הבחירות טען והבטיח שהוא יטפל בנושא. אז כחלון כמרבית הפוליטיקאים לא אמין. חבל. אנחנו משלמים את המחיר.
    סגור
  • 8.
    מביך. אין לו שמץ של מושג מה הוא עושה
    אדון שוקו 08/11/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגרלות ובלבלי שכל. זה הפתרון של מר כחלון למצב. בבחירות הבאות בטח יגיע ל119 מנדטים...
    סגור
  • 7.
    קבל את כל כלים ועושה את על הטעויות האפשריות !!!
    בן אהרון 08/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כלכלה זה מקצוע, זה לא עניין פוליטי. היה צריך להקים פורום יעוץ עם הכלכלנים הבחירים במשק כדי לתכנן את הדרך למטרה. במקום זאת מנהל הכל על דעת עצמו, גורם נזקים לכולם ומקבל המשך עליית מחירים!!!
    סגור
  • הרס לנו את החיים, סתם שרפנו זמן והמחירים עלו והוא דחף
    זוג צעיר 08/11/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותנו לרוליטת מחיר למסתכן הבדיחה שלו. הוא משחק פה בחיים של אנשים, יש זוגות שמתגרשים בגגלך חתיכת אפס!
    סגור
  • היה מביא קבלנים מסין ובונה כמו אריק שרון ,בלי מחיר למזד
    בא 08/11/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יין , ובלי דירה שלישית . פשוט ליצן .
    סגור
  • 6.
    כי האזרחים ציפו לפועלך החיובי, אך התברר כמאכזב!!!! (ל"ת)
    אורית 08/11/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    ראשית תוריד מס על הבורסה ושנית תן אלטרנטיבה להרוויח
    אתה רוצה לעצור? 08/11/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איך זה שהבנקים מרוויחים מיליארדים ואדם שיש לו כסף בבנק אין רווח אם תוריד מס על רווחי ההון הכסף לא יילך לדירות ואם יהיה חסכון עם רווח כמו פעם אז הכסף ישאר בבנק
    סגור
  • להפך (ל"ת)
    הוא לא יוריד 08/11/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כחלון -- בשלב זה הציון שלך הוא : ניכשל .!!
    יחיאל 08/11/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    התחמיד יכול לעלות כיתה אבל לא בבית סיפרנו !!!
    סגור
  • היה מביא קבלנים מסין ובונה כמו אריק שרון,רק ביבי יכול
    בא 08/11/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדפוק את הבוחרים ולהבחר שוב ושוב ו...שוב . מי שלא רידיק כמו ביבי הוא כישלון .
    סגור
  • 3.
    שוכחים שהכל בתקופתו של ביבי האפס אישתו לא מסכימה לו (ל"ת)
    תום 08/11/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    חפשו בפייסבוק מחיר למשתכן
    פייסבוק מחיר למשתכן 08/11/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכתבות והעדכונים במקום אחד https://www.facebook.com/price.lamishtaken/
    סגור
  • 1.
    די לגניבת דעת - נבחרת לטפל ביוקר הדיור ונכשלת (ל"ת)
    משכנתא - מאסר עולם 08/11/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • משכנתה זאת עבדות. (ל"ת)
    בא 08/11/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אחיזת עיניים כחלון