ניצחון לכחלון: החוק למיסוי דירה שלישית ומעלה לא יפוצל מחוק ההסדרים

כחלון ויו"ר הכנסת אדלשטיין סיכמו על הסעיפים שייכנסו לחוק ההסדרים. 30 נותרו בחוץ ויועברו לוועדות
משה כחלון, צילום: לע"מ; גטי אימג'ס ישראל
שר האוצר משה כחלון ויו"כ הכנסת יולי אדלשטיין פרסמו הערב הודעה משותפת לגבי הסעיפים שייכללו במסגרת התכנית הכלכלית לשנים 2017-2018, כלומר אלו שייכללו בחוק ההסדרים חלק מחוק תקציב. בין השניים הוסכם על צמצום של היקף הצעת החוק ועל ניתוב הנושאים שייכללו בהצעה למספר ועדות, כך שיתאפשר לדון בנושאים השונים באופן המתבקש. לצד זאת, הוסכם להותיר בהצעת החוק את הרפורמות אשר נמצאות בליבת המדיניות של שר האוצר, דוגמת הרפורמות בתחומי התקשורת, יוקר המחיה, מכון התקנים, רווחה, בריאות, תעסוקה, ביטחון ומיסוי.

ובזמן שלפי דרישת הכנסת 30 חוקים פוצלו מחוק ההסדרים ויועברו לוועדות, החוק למיסוי דירה שלישית עליו נלחם כחלון - יישאר בחוק ההסדרים ולא יפוצל. נזכיר כי היה זה יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יואב קיש (הליכוד) שטען לפני מספר שבועות כי בכוונתו להוציא מחוק ההסדרים את הסעיף להטלת מס למיסוי דירה שלישית. היו כאלו שראו בכך ניסיון לקבור את החוק, שכן אותם חוקים שיועברו יבחנו רק במהלך 2017 לוועדות עשויים להיות ממוסמסים.

משמעות הדבר היא שהחוק יעבור 'במסלול המהיר'. רפורמות נוספות שייכנסו לחוק ההסדרים קשורות לתחום התקשורת בו תוגבר התחרות בשוק התקשורת-הקווית, יופרט מערך עידן פלוס וכן יוסדרו שידורי הספורט. בתחום הרווחה והעבודה אותו שר האוצר מקדם ביתר שאת למען צמצום אי השוויון, תוצע רפורמה בחיסכון הפנסיוני לעצמאיים, תוספת ותק לקצבת זקנה והעלאת גמלת הבטחת הכנסה לקשישים והקצאת רווחי שוק ההימורים החוקיים בישראל לציבור. כמו כן, במסגרת החוק תקודם התחרות במשק הגז הביתי (גפ"ם), חיבור מפעלי תעשייה לרשת הגז הטבעי, פתיחת שוק התמרוקים ליבוא וכן הכנסת טכנולוגיה המאפשרת נסיעה במוניות משותפות.

בתחום המיסוי תיכלל הרפורמה למיסוי חברות ארנק, שינוי מדרגות המס והפחתת מס חברות ויחידים אשר תביא לכניסת שחקנים חדשים לשוק המקומי ולהגברת התחרות.

בין הנושאים שפוצלו מחוק ההסדרים ויועברו לעבודת הוועדות: פתיחת ענף מוניות השירות לתחרות, ייצוג הולם לעובדי מדינה ערבים במועצת מקרקעי ישראל, הוראות חדשות לעניין מיסוי שוק היהלומים, מיסוי תאגידים בינלאומיים שפועלים בישראל, אסדת גמ"חים ועוד.

שר האוצר, משה כחלון: "ההבנות אליהן הגענו מאפשרות לנו להמשיך ולהוביל מדיניות חסרת פשרות להגברת התחרותיות במשק, צמצום הפערים החברתיים, הפחתת נטל המס והגברת הצמיחה. אני מודה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אשר היה קשוב לאורך כל המשא ומתן לצרכי המשק והאזרחים ושההבנות אליהן הגענו עמו יחזקו את הכלכלה הישראלית ויטיבו עם הציבור, וזאת תוך שמירה על מעמדה של הכנסת."

יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין: "אני שמח שבסופו של יום הצלחנו לצמצם את הצעת החוק כך שוועדות הכנסת תוכלנה לדון בכל אחד מהנושאים באופן המתבקש. אני קורא לממשלה להפיק לקחים מהתהליך שעברנו בשבועות האחרונים, ולהבא להגיש לכנסת במסגרת הצעת חוק ההסדרים, אך ורק נושאים שיש להם זיקה ברורה לתקציב המדינה ולצמיחה כלכלית."

יו״ר הקואליציה, דוד ביטן: ״במאמץ משותף של הכנסת והממשלה הגענו להסכמה על הוצאתם או פיצולים של כ-30 חוקים מחוק ההסדרים, בעוד יתר החוקים (כ-52) יידונו במסגרת הועדות בכנסת. הסכמות אלו יש בהן איזון בין הצורך לקדם את התקציב לבין חובתנו לשמור על האינטרס של אזרחי המדינה.״

מיקי רוזנטל מהמחנ"צ פרסם תגובה בחשבון הטוויטר שלו:



תגובות לכתבה(175):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 85.
    תגובה
    יקי 03/11/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילה חדשה לגזל מס
    סגור
  • 84.
    הניתוח הצליח והחולה מת.....כחלון הוציא את כול המקורבים
    חנוק 26/10/2016 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחוק ההסדרים, סידר את קובי מימון עם הגז, סידר את החברים בקצא, והשאיר לדרוס את משלימי ההכנסה והגימלה......
    סגור
  • 83.
    אני שמח שיש כאן הרבה מושחטים שזועמים על כחלון
    אריק 25/10/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כחלון ישר כוח - די לחזירות. אני עם משכורת של מהנדס 20000 שח ברוטו עם ילד לא יכל להרשות לעצמי דירת 4 חדרים מסכנה, אם אני לא יכל מה יגידו אזובי הקיר. דור שלם בהגיעם לגיל 18 יעזבו את הארץ במקום לעשות צבא כי אין להם עתיד ולא משנה כמה ישתדלו הם לא יגיעו לדירה משלהם לעולם. אתם בעלי הדירות תעמדו עם רובים לשמור על הבית שלכם כי במלחמה הבאה אף אחד לא יעשה את זה במקומכם
    סגור
  • בוקר טוב יוני, גם היום לא לקחת כדור???? (ל"ת)
    נתי 25/10/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 82.
    תגובה ל 64
    דני 22/10/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאבא של כחלון שתה עראק אביך כנראה מלא כיסיו בשחיתו ובמעילות
    סגור
  • 81.
    כשלון
    דן 21/10/2016 22:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואבדן דרך, השוכרים ישלמו חלק נכבד מהמס.
    סגור
  • 80.
    מס דירה שלישית
    יוסי 21/10/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל הכבוד כחלון המס הוא גם מלחמה בהון השחור צריך מס גם על דירה שניה
    סגור
  • יגיע! וגם מס על דירה ראשונה, מכונית וחשבון בנק....... (ל"ת)
    נתי 25/10/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 79.
    מס דירה שלישית
    יאיר 21/10/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ישר כוח כחלון התגובות השליליות הם של בעלי אינטרסים נצלנים וצוברי כסף שחור
    סגור
  • התגובות החיוביות הם של מי שגדל על בולשביקיות
    הנרי 23/10/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבית, בתנועת הנוער, ומתפרנס היום כפקיד קטן ואפור במשרד ממשלתי מצחין
    סגור
  • טען עוד
  • 78.
    ניצחון פירוס
    דני 20/10/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ייפגע קודם כל בו ואחכ בכל המשק איזה נצחון!!
    סגור
  • 77.
    בדיוק קראתי בגוגל "משקיעי נדל"ן נלחמים בעוגן" - מעניין
    גילה 20/10/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה יהיה עם הדור הצעיר?
    סגור
  • טרול,תפסיק לשלוח קישורים זדוניים לאנשים תמימים בשמות (ל"ת)
    חנוק 26/10/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    חוק המעיד כי כחלון לא מתאים לתפקיד
    א 19/10/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    7 6
    גביית מס צריכה להיות שווה באופן יחסי להכנסתו של אדם ולא כמו גזל הנלקח כאחוז מקניינו. ומלבד זאת החוק לא יועיל לא לזוגות צעירים ולא למשק. מה שיעזור לזוגות צעירים זה שחרור קרקעות שבידי המדינה והפשרתן לבניה בתנאים מיוחדים לזוגות צעירים ובנוסף טיפול ביוקר המחיה שגוזל מהם נתח גדול מהמשכורת ובכך קשה להם לחסוך לדירה. הנושא הזה של הדירה השלישית תמוה מאוד ומראה שיש לכחלון שנאה בעקבות קנאה לאנשים שהצליחו בחיים והשקיעו את כספם בנדלן. ובכן במה הם אשמים ? הם יותר רעים ממשכירי דירות היוקרה ? הם יותר רעים ממשכירי החנויות ? או ממשכירי הצימרים ? או מכל אדם שהחליט להשקיע את הכסף שעבד בעבורו כשלושים או ארבעים או חמישים שנה ? וזאת תוך פגיעה בזכות הקניין ובזכות העיסוק. למה לא לגבות מס אחיד מכולם ביחס להכנסותיהם ?
    סגור
  • 75.
    כחלון לא מפסיק לנצח. חבל שהמחירים לא מפסיקים לעלות (ל"ת)
    פשוט מוצלח 18/10/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מס על דירה שלישית
    עמוס תמם 19/10/2016 00:42
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כשכחלון עשה שינויים בתקשורת חשבתי שהוא חכם והינה בהיותו שר האוצר התגלה ברוב טיפשוטו הרי המס הזה לא יעזור העלו את מס הרכישה וזה לא עזר ביטלו את מס שבח לא עזר אך הטיפש ממשיך להתעקש כאשר הפיתרון הוא בניה מסיבי של של הממשלה לכן צריך להכניס לחוק ההסדרים שטיםשים אסור להם לכהן כשרים
    סגור
  • כחלון ממשיך לעשות שרירים לגב. כהן מחדרה, ובינתיים בשקט
    משולם 26/10/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשקט מעביר את חוק ההסדרים בלי קבלנים, יהלומנים ומקורבים ועם קובי מימון וקצא
    סגור
  • 74.
    להחליף דיסקט - זוג צעיר בתחילת דרכו לא חייב לקנות דירה!
    זוג צעיר 18/10/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מספיק לעשות שטיפת מוח לצעירים על כך שהם חייבים לקנות דירה ולהשתעבד כל החיים למשכנתא. במקום להטיל מסים ולהלחם בכוחות השוק, תעשה ההפך. תעודד משקיעים לקנות דירות שייכנסו למעגל השכירות. תפקידך לדאוג שצעירים יוכלו לשכור דירה במחיר סביר. תעודד בנייה להשכרה (גם ממשלתית) ותעביר חוק לשכירות הוגנת כך שצעירים יוכלו לשכור דירה לטווח ארוך במחיר סביר. אין לך מה להתערב במחיר הדירות. זה גם לא יעזור. החוק יפעל נגד הזוגות הצעירים שלא יוכלו לקנות דירה וגם לא לשכור.... מחירים לא ירדו כיוון שהביקוש גובר על ההיצע. זה לא ישתנה בקרוב!!! בשביל לקנות לחם לא קונים מאפייה. בשביל קורת גג לא חייבים לקנות דירה. תפקיד הממשלה לדאוג לקורת גג לכל הצעירים וגם לכל האזרחים. לא כולם רוצים או יכולים לקנות דירה. הממשלה צריכה לאפשר לכולם לשכור דירה!!! בכל העולם צעירים לא קונים דירה בתחילת דרכם.... בארץ, זה סתם לחץ קבוצתי על זוגות צעירים... הממשלה צריכה להתרכז בהסדרת שוק השכירות במקום לעודד צעירים לקנות דירה מעל היכולת שלהם. צריך דווקא לעודד משקיעים לקנות דירות להשכרה ולבנות הרבה דירות להשכרה...
    סגור
  • זוג צעיר חייב דירה. איפה שהבית נמצא הלב נמצא
    אריק 25/10/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוג הצעיר שד"א הוא כבר לא כ"כ צעיר גם עושה צבא שומר בגופו על הבית שלך למה שישאר בארץ אם אין לו דירה משלו? למה שיסכן את החיים שלו במלחמה בשביל לשמור על בית לא שלו? ובכלל אין אפציות אחרות בארץ- אין אפשרות לשכירות לתקופה ארוכה, כל שנה בעל הבית מנצל את השוכר ומעלה את שכ"ד כל שנה צריך לקפל הכל ולעבור דירה, איזה מן חיים אלא? והממשלה לא עושה דבר נגד בעלי דירות חמדניים. זוג צעיר חייב דירה!!! בשביל העתיד שלהם ובשביל העתיד של המדינה אחרת המדינה תתפורר והדירה ברשותך לא תהיה שווה פרוטה.
    סגור
  • 73.
    חוק יסוד חופש העיסוק לא מפריע לכחלון
    אלי 17/10/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בג"ץ כבר יעירו אותו, חוק יסוד מבטל חוקים העומדים בסתירה לחוק היסוד.
    סגור
  • 72.
    משוועים לפתרון. דייי לספסרייי הדירות (ל"ת)
    זוג צעיר 16/10/2016 20:06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • נתנו לך דגל ביד לרוץ איתו, גם השקעה בשוק הון היא ספסרות (ל"ת)
    וכנ"ל חיסכון בבנק 17/10/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 71.
    לדעתי עכשיו יש לחשוב על מיסוי דירה שניה (ל"ת)
    חיים 16/10/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • וגם מכונית שניה, ובעצם ראשונה, וגם על 2 סלולרים....... (ל"ת)
    נתי 25/10/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    כל בעל דירה שלישית...תמכור או תרשום שיק כל חודש (ל"ת)
    משה 16/10/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • העיקר שאתה משםל לי שכירות עולה (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הקנאה הורגת. במהרה בימינו אמן
    הנרי 23/10/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וקח אתך את כחלון
    סגור
  • 69.
    כחלון היה צריך לקבוע שהלמס היחיד שיקבע רק מספר עסקאות
    כמעט הצליח 16/10/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומשרד האוצר הוא שיקבע ויפרסם מדי פעם מה השינוי במחירים ושהשמאי הממשלתי יפרסם רק דוח רבעוני שהחירים ירדו ב3% ושכחלון גאון מצליח
    סגור
  • 68.
    כחלון פוגע בשכבות החלשות ביותר בחברה
    אחד העם 16/10/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כן מחירי הדירות גבוהים כן יש עיוות מס בכלכלה לא מתקנים עיוות אחד על ידי עיוות חדש דירה אחת לא נוספה לשוק הדיור ההכנסות מהמס החדש הם זניחות אם בכלל מחיר השכירות ודרכו עלות המשכנתא יגדלו מה התועלת לשוק? למה לא לעלות את המס ל15% ?
    סגור
  • 67.
    מס?????
    אבי 15/10/2016 22:31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מסים בלי סוף
    סגור
  • 66.
    לפנסיונרים!!!!
    משהי 15/10/2016 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 13
    דירה לפנסיה זה לא מיקלט מס, זה מיצרך יסוד, לאלו שאין להם דירה ולא פנסיה ויש הרבה כאלה. אני בתור פנסיונר שעוד עובד מורדים לי 50% מס מהשקל הראשון. כחלון יישר כח.ולא להקשיב לבעלי אינטרסים.
    סגור
  • חחח, בתגובה אחת אתה מהנדס שמרוויח 20000 ש"ח, ובתגובה
    משקיע 25/10/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרת משקיע שמכר כמה דירות, וכול האינטרנט מלא ברפש הטירוף שלך בהתחזות למגיבים שוניעם ומשונים שלכולם משותפת הזיה קולקטיבית ללא שום אחיזה במציאות. יוני אתה חולה נפש ומסכן ביותר.
    סגור
  • למשהו
    משה 17/10/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה זה עיניינך מה אתה הטמבל תגיד לי מה לעשות בטוח שאתה מקבל כסף מהאוצר ואולי אתה מנערי האוצר האדיוטים אתה קובע שהדירה היא לא חסכון לפנסיה מי אתה פישר שתגיד לי מה לעשות והאם לןמכור מה אנחנו נהפכנו למדינה דיקטטורית לך לצפון קוראה או תחיה את סטאלין המדינה לא תראה כסף מהמס הזה רק יצטרכו להעמיד 100000 איש למשםט נראה אותכם תוסיפו נערי האוצר עוד 1000 שמאים כי תצטרכו להעריך כל דירה כי דין דירה בקומת קרקע הוא לא כמו בקומה 5 ודירה של 65 שנה לא שווה כמו דירה חדשה האוצר תתכוננו למאבק או שתוותרו על החוק המטומטם הזה של שר הזוי
    סגור
  • 65.
    46000 שח
    בדיחה 15/10/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ההכנסה של בעלי 3 דירות 46000 שח ? הצחקת אותי כחלון בטימטום שלך...כולל החיוך שלך דיבילי
    סגור
  • 64.
    האיש הצוחק=האיש הטיפש
    אני 15/10/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לך תשתה קצת עראק משובח מהירושה של אבא.
    סגור
  • 63.
    חבל שלהורים של כחלון לא היה שכל להשקיע בנדלן. (ל"ת)
    יצא להם ילד ממורמר. 15/10/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 62.
    ניצחון פירוס עוד ניצחון כזה ואבדנו. מס גולגולת של גזל
    hguy 15/10/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שוד של רכוש אנשים שעבדו חסכו התאמצו ויצרו ביטחון כלכלי לזקנתם ועכשיו עקב כישלונו של שר האוצר לדאוג לחלשים החליט לגזול מהם את כספם. נקווה שיכשל שוב שכר דירה יקפוץ וילמדנ ששכרו יוצא בהפסדו. עליו להניח לשוק הדיור ולדאוג לחלשים ספציפית . מה מעניין אותו אם משפר דיור מוסיף 700 א' או 900 א' . כבר יש ירידה בהתחלות הבנייה משום שקבלנים לא יקחו סיכון על עצמם בחוסר הוודאות שכחלון יוצר בשוק.
    סגור
  • 61.
    "נצחון לכחלון" מחירי הדיור ירדו? לא, זה רק פופוליזם (ל"ת)
    חוק של גזל 14/10/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 60.
    אז זהו שבעחי הדירות לא כרישים
    רוני 14/10/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה הכרישים ? זה בדיוק העניין רב בעלי דירה שלישית ממש לא כרישים !!דירות ממוצעות בפרפריה ובעלי הדירות בת"א ממש לא מזיז כי מה זה 1500 שקל לפנטאוז בתא?
    סגור
  • יוני מסכן עלוב נפש, אין טיפול מתאים? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    נראה לי שרק מתנגד 1 משמיץ מס פעמיים (ל"ת)
    הרוב בעד המס 14/10/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • מס לא צודק
    משה 16/10/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הרוב נגד המס ההזוי הזה זה מס גזל טפרוטקשן מס בולשביקי קומוניסטי שמתאים למדינות חשוכות זה צס על נכסים פרטיים שאנשים קנו או קיבלו בירושה וזה מס על ריבוי דירות אין כזה מס בשום מקום בעולפ וזה מס שלא יוריד את מחירי הדירות וכבר מעלה את מחיר השכירות ויהיה קדה לגבותו כי לא משלם לפני דהצדינה תשלח שמאי שיעריך כל דירה ונוציא את הנשמה לאשות המיסים עד שיראו שקל כי זה צס לא צודק ולכן יצטרכו לרדוף אחרי כל בעל דירה וזה יגיע לבתי משפט נאטה אותכם ץמטרכו לבוסיף עוד 1000 פקידים כי בטובות לא נדלם מס לא מטצדק זה
    סגור
  • 58.
    חוק כחלון לא התקבל במתכונת כחלון אלא במתכונת ביבי עם ני
    מימון 14/10/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ניסוח אחר
    סגור
  • 57.
    כחלון חייב להתפטר לאור כישלונו
    שפוט של מימון הטייקו 14/10/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    12 5
    כחלון הוא בובה של מימון איל הנדלן כפי שהצהיר על ניגוד עינינים עם הגז הוא צריך להצהיר על ניגוד עינינים בנדלן ולהתפטר,יש צורך בהול באישור של אלפי פועלי ביניין סיניים הבעיה היא בהצע
    סגור
  • 56.
    כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן .גם כאלה שיש להם
    בא 14/10/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כמה דירות לא צריכים ,הרי יתנו דירה לילד , ואז מה ישאר להם , מי שמרוויח זה רק האוצר שמכור למיסי נדלן .
    סגור
  • 55.
    קרציה שלא רוצה להפסיד את השלטון (ל"ת)
    כחלון 14/10/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • תגובה
    אזרח 14/10/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הם הפסידו כבר את השילטון כחלון צדק בדבר אחד כל חברי הכנסת שהבעו התנגדות לחוק רצו כותרת הוא עשה מכם צחוק והוא צדק ניפגש בקלפי
    סגור
  • 54.
    כחלון סוחט את ביבי. והתוצאה הם גמרו את הקריירה
    שער הניצחון 14/10/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    זה מסמר הקבורה של הליכוד
    סגור
  • זה מסמר הקבורה של מפלגת אוסף הכחלונים פפפחחחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 16/10/2016 07:20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 53.
    המון טוקבקיסטים מושחתים !או לפחות
    בא 14/10/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אחד !!!כותב כאן כאילו שזה יעזור לו במשהו!
    סגור
  • החוק הזה מקדם אותך במשהו לדירה? לך תקנה, מי מפריע לך? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    חברים יקרים דיבורי סרק נגד כחלון הגיע הזמן להגיש בגצ.
    bb 14/10/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    9 5
    נגד הנבלה הדיקטטור שהחליט לגנוב כסף לאנשים חפים מכל פשע שעבדו קשה מאוד כל החיים הקשים גם ככה במדינה חוק אי שיוויוני לא פרופורציונאלי ממש גניבה וביזיון למדינת ישראל.
    סגור
  • תגובה
    עדי 14/10/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מייד להתארגן מאחלת שלא יהיה צורך והממשלה תיפול לבד
    סגור
  • 51.
    איפה הכרישים? למה לא מגישים בגצ נגד כחלון? למה מחכים? ? (ל"ת)
    מ 14/10/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • החוק עדיין לא אושר:) (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    גועל נפש במיטבו -קומבינות על חשבון האזרחים-הסוף של הממש
    אבי 14/10/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הממשלה הזאת מתקרבת
    סגור
  • 49.
    כסף יברח מפה . יעלו לנו מיסים וילאימו לנו כספים בבנקים (ל"ת)
    התוצאה 14/10/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 48.
    כחלון
    תומך ל ש ע ב ר 14/10/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    11 5
    כחלון אני מצביע שלךאבל לא עודאני בוגר פלסר גבעתיעשיתי מילואים עד גיל 45אני אותו מעמד ביניים במקום לנסוע לחול פעמיים בשנה ולהחליף רכב כל 3 שניםאלה משקיעים לעתיד רכשתי לפני מספר שנים 2 דירות לפנסיה ולילדיםאחת בפת ואחת בפרדס חנהההכנסה מהדירות הינה כ 6000 שחולאחר הפחת המשכנתא נשאר 1000 שח שמהם יש להוריד את עלויות האחזקהוהחודשים בהם אין שוכראתה פשוט גוזל את החסכונות שלי אולי תשנה את החוק רק למי שיש נכסים בהיקף כולל של מעל 6-10 מיליון שח לא לגזול את מעמד הבנייםביבי גאון שלח אותך ישירות לביצה ואתה תיטבע בהקדם חובת דיווח אישי זה יקדם אותך היות ויש לזה הגיון והסכמה
    סגור
  • מס על נסיעה שלישית לחול
    איש ירח 25/10/2016 23:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדאי בשלב הבא להטיל מס גם על נסיעה שלישית לחו"ל. למה מי שבחר לבלות, לרכוש רכב ולא לחסוך לדירה יקבל בונוס? אולי נמסה גם חופשות רכבים וכו' ונצמצם את האי-שוויון.
    סגור
  • רבים כמוני יצביעו לך (ל"ת)
    כחלון מלך 14/10/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • תגובה
    שולה 14/10/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הבעיה שכמוך אין הרבה יש רק מתחזים שרוצים הכל חינם ואל תספרו סיפורים השוק מפוצץ דירות בבקשה יש ירידה ברכישת הדירות לך תיקנה יש לכם רק שינאה וצרות עיין ורק בגלל זה לא תצליחו
    סגור
  • משלם 25% מס על רווחים.
    פנסיונר הכסף בבנק 14/10/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אין מספיק כרגע דירות לכולם.הילדים שלי לא מצליחים לרכוש דירה כי אתם עם הכסף הגדול חוטפים להם את הדירות ומעלים מחרים.וגם משכירים להם במחיר גבוה ולא מתחשבים במצוקה שלהם.התפקיד של כחלון לדאוג בעיקר למי שאין דירה.
    סגור
  • 47.
    ניצחון פיראוס. כחלון יקבור את נתניהו קבורת חמור
    הנרי 14/10/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    11 5
    בלית ברירה נצביע ללפיד המחסום האחרון בפני השתלטות הבולשביקים על ארצנו האהובה.
    סגור
  • מדינת תל אביב (ל"ת)
    איזה מדינה? 14/10/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
    אמן 14/10/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא אצביע בחיים ללפיד הוא זה שהביא את מס שבח על דירה שניה חובת הגשת דוח מחזור בבורסה, נזקים למשקיעי כיל החלטות מטורפות בלי הגיון הפרחת ססמאות שעכשיו המדינה תקבל דיבידנד מכיל ולא המשקיעים. רק מפגר יצביע לאחד כמו לפיד פופוליסט טיפש . הוא דואג למעמד הביניים? אפילו הפריע להם להתמסטל עם סיגריות ומשקאות העלה מס בטירוף עד כדי כך שהמדינה ביטלה את זה כי הם הפסידו כספים במדינת הגמדים מי שקונה טלויזיה של 50 אינטש הוא מליונר שצריך לשלם המון מיסים כשזה עולה 1000 שח בארהב מי צריך אחד כזה בכנסת יש כבר את כחלון קורצו מאותו זבל יחד עם יחימוביץ. ואם כבר אתם רוצים קומוניזים תבחרו ביחימוביץ למה לבחור לפיד וכחלון ולקבל שלי יחימוביץ תבחרו ישר בדבר האמיתי שנדע לאן נפלנו ונחביא את הכסף תחת הבלטות
    סגור
  • 46.
    כדאיות להשקעה בדירה שניה וגביית מס כאילו זו דירה שלישית
    תודה לכחלון 14/10/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    7 5
    כך תעלה השכירות ויגבר הביקוש לרכישת דירה שניה. מחיר הדירות יעלה וגם השכירות
    סגור
  • 45.
    ביזיון למדינה מחטף לאזרחים גניבת שלטון עריצות
    חוק ההסדרים 14/10/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אין בין חוק ההסדרים לדמוקרטיה שום דבר עם אומלל שחושב שזה דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון חוק כזה לא היה עובר במצרים ירדן סוריה ולבנון השליטים היו כבר מתחבאים לבד בבונקר מזעם הצבור
    סגור
  • 44.
    תגידו מה שאתם רוצים...
    הרואה 14/10/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    7 15
    לכחלון יש ביצים של בת-יענה, יישר כוח כחלון - תאמין בדרכך ואנחנו נאמין בך!!!
    סגור
  • אין
    עיוור 16/10/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שכל אין דאגות
    סגור
  • כמו בת יענה רואה רק את המטרה שלו ולא רואה כלום
    הוא באמת 14/10/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    10 2
    המטרה שלו להבריח משקיעים פרטיים כדי לתת לקרן מגוריט של האוצר להשתלט על שוק השכירות. כדי לפזר סיכונים בפנסיה שלכם אחרי ועדת בכר כשהכל במניות במקום זה המדינה תהיה משקיעת נדלן . בלי מס רכישה חוקים חד צדדים שמיטיבים רק איתה. זאת מדינה עשקנית . ואתה עוד מחמיא לו? מסכן שכמותך
    סגור
  • למה לא רואה? רואה קובי מימון, קצא, יהלומנים, אנשי צבא (ל"ת)
    משולם 26/10/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    כול ספסרי הדירות יגיעו לגיהנום ,ספסרות דירות אסורה
    בא 14/10/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    7 10
    בארץ הקודש . נראה אם זה היה שווה לכם לטאות . אין פלא שרק אחד משישה אנשים בישראל חווה חוויה חיובית במוות קליני . דירה זה מצרך יסוד ולא פנסיה . אתם יושבים על צוואר האדם העובד .
    סגור
  • למה ככה מקלל ??? לא יפה , נעלבתי. (ל"ת)
    ספסר דירות. 15/10/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • יש יצורים שמאמינים רק בכסף !אבל
    בא 14/10/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה מביא אותם לגיהנום!!הם כישלון ונשמות אבודות
    סגור
  • אתה אהבל שחוזר בתשובה ומפזר שטויות בקילוגרמים (ל"ת)
    שתוק זחל 14/10/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • המילה ספסרות היא מורשת הקומוניזם הארור והמרושע
    הנרי 14/10/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    8 6
    המשטר האכזרי ביותר בתולדות האנושות
    סגור
  • מי יוציא אותך מהגיהנום הנרי (ל"ת)
    בא 14/10/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 42.
    ראש הממשלה בעצמו ספסר דירות ,ונותן דוגמה רעה לעם ,
    בא 14/10/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אח מספסר באחיו .
    סגור
  • 41.
    יש פוליטיקאי בישראל!!!
    שגיא 14/10/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    6 8
    כחלון שיחק אותה בענק ופוגע במקלט המס הגדול בישראל.כל הכבוד לו בוודאות יוריד את מחירי הדירות
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טיפש . לא הצלחת להוריד את מס הבורסה עם כל הרעש שעשית
    אתה אינטרסנט 14/10/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ועכשיו צוהל ושמח. הכסף לא יגיע לבורסה שעומדת להתרסק בגדול הבנת את זה למך?
    סגור
  • 40.
    כל הכבוד לכחלון
    כל הכבוד לכחלון 14/10/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 15
    כל הכבוד, כחלון נלחם על החוק עד טיפת הדם האחרונה..רק נקווה שזה יעשה שינוי לטובה בתחום הדיור, ואני מאמינה שכך יהיה!
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    מה עם צד ההיצע? יש לנביא חברות בנייה
    כחלוו זה לא מספיק 14/10/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש להביא חברות בנייה זרות בדחיפות לשוק הישראלי.הקבלנים המקומיים כבר מצמצמים את ההיצע
    סגור
  • 38.
    ציפור לחשה לי שמדברים גם על מיסוי דירה שניה. (ל"ת)
    יוסי 14/10/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • יעלו לך מס על הבורסה ל 30% וגם יטילו מס רכוש על
    צפורה לחשה לי 14/10/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    10 1
    דירת הזבל שקנית עם משכנתא .וזה יהיה מגיע לך אדיוט
    סגור
  • עכשיו מיסוי דירה שניה יששששששש (ל"ת)
    דויד 16/10/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • כל ראשון לחודש שיק למס הכנסה חחחח (ל"ת)
    יוסי 16/10/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זה הצ'ק שלך עם העלאה.... (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    יאללה משקיעים...לרשום שיק כל 1 לחודש
    אבי 14/10/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    5 6
    חחחח....
    סגור
  • אין בעיה אבי אבל לא לשכוח להוסיף 500 ש״ח ל10 בחודש
    בעל נכסים 16/10/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מחירי השכירות כבר עלו לא רצינו הוכרחנו הפרחים לכחלון
    סגור
  • איזה מלכוד....ככל שמחירי הדירות יעלו כך תשלמו יותר מס ח (ל"ת)
    נתן 14/10/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הקנאה הורגת. במהרה בימינו, אמן (ל"ת)
    הנרי 14/10/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • ידע כל המספסר בדירות בארץ ישראל רק יפסיד (ל"ת)
    חיים 14/10/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • יותר נכון מרחם עליכם!!!
    אבי 14/10/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    דירה שקנית ב 1.5M משכיר ב 5 אלף ומתוכם מפריש 1.5 אלף מס. חחחחח איזה דבילים אתם המשקיעים.
    סגור
  • תרחם, אבל דיר בלאק שיחזור הצ'ק אתה בחוץ ומחר ירד גשם (ל"ת)
    משולם 26/10/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    נצחון פירוס. בבחירות הבאות כחלון בחוץ . בולשביק קנאי.
    מושיקו 14/10/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הליכוד שנתן לעילג להעביר את הקנס על בעלי דירות ישלם ביוקר בבחירות הבאות. אין לכם מושג כמה אנשי ליכוד יצביעו ליאיר לפיד.
    סגור
  • אין לסמוך על הטמבל הזה . זכרון הצבור קצר
    לפיד 14/10/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    5 3
    החרדים לא יסלחו למרושע הזה. אז אין לו שום סיכוי שר אוצר גרוע הוא כבר לא יהיה וגם לא יסכים להיות הוא אף פעם לא רצה להיות שר אוצר אלא שר חוץ לטייל ולכייף בעולם חבל ששכחת את נזקי לפיד . בטול קצבאות ילדים העלאת מע"מ, העלאת מס על משקאות וסיגריות העלאת מס על טלויזיה 50 אינטש. חובת הגשת דוח מחזור בבורסה אי מכירת כיל מטעמים פופוליסטיים הפסדים למשקיעים בבורסה הוא כמו סופת הוריקון שפגעה והלכה לפיד בחיים לא יבחר עדיף כבר חמור
    סגור
  • 35.
    כחלון אפס מאופס
    אחיטופל 14/10/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    13 5
    יכול היה בקלות להטיל מס על ההכנסות מהדירות כמו על כל עסק אחר ובמקום זאת התעקש להטיל מס דרקוני נוראי שמפלה בין אדם לאדם במדינה דמוקרטית ויוצר כאוס גדול של אי צדק . יימח שמו אפס מאופס , שקרן ופוליטיקאי רקוב . תקראו תקראו את מיקי רוזנטל , זה רק קצה הקרחון !
    סגור
  • 34.
    זה היום שהליכוד נותן את השלטון ללפיד על מגש כסף.
    ספיר 14/10/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אם חוק קנס על דירות יעבור הרבה מאד ליכודניקים יעברו ללפיד. את זה התקשורת מסתירה משום מה. כחלון הבולשביק סיים את הקריירה הכושלת שלו.
    סגור
  • אפס יותר מכחלון. אבל לעם טיפש מגיע גם לפיד וגם כחלון
    לפיד 14/10/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זכרון של עכבר יש לך שכחת את מעללי לפיד
    סגור
  • 33.
    כבר עכשיו הם חיים יותר טוב ממי שעובד ומרויח שכר מינימום
    הבטחת הכנסה לקשישים 14/10/2016 07:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הם לא משלמים ארנונה , יש להם הנחה בחשמל, תחבורה וטלפון הם רשאים לעבוד למחייתם בסכום מסוים וגם להחזיק אוטו שווי ההטבות שלהם יותר משכר המינימום למי שעובד הם חיים לא רע בכלל
    סגור
  • והם גם לא צרכים לסדר לעצמם פנסיה ...
    1 14/10/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להכחלוניה השפלה היה פנסיה של 80K בחודש אז אפשר לרמוס את הכבשים מהכרישים הוא בורח עם חיוך השפני שלו
    סגור
  • 32.
    עדיף היה להצביע ישירות ליחימוביץ במקום לפנטז על
    תלמדו לקח 14/10/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ביבי הליברל ולקבל שלי . לפחות אם שלי היתה זוכה בבחירות כולם היו שומרים על כספם. עכשיו בעלי 3 דירות יאלצו למסור דירה אחת לזוג צעיר . ומי שהשקיע בבורסה משלם 25% מס לממן להם ילד בן 3 בגן. וגם תוכנית חסכון צנועה של 50 שח לחודש . כלומר עם ישראל משלם מזונות לילדים של אחרים וזקנים לא מקבלים כלום חוץ מהעלאת גיל הפרישה ומבחן הכנסות של בטוח לאומי . הבעיה שיש ישראלים שחושבים שהם לא יהיו אף פעם זקנים כלומר או שישארו צעירים לנצח או ימותו צעירים. ושוכחים שהזקנים האלה הם ההורים שלהם .המטרה מלכתחילה היתה הטלת מס רכוש והעברת שוק השכירות למוסדיים. רק שמספרים לצבור סיפורי אגדות שזה לטובתם כאילו שדווקא הדירות של המשקיעים הם החסרות לצעירים וכאילו כל המשקיעים קנו דירות פאר עם מעלית וחניה ולקחו משכנתא מטורפת כדי להתכבד להשכיר דירה לצעירים חסרי מוח.
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד לכחלון
    אחד העם 14/10/2016 07:01
    הגב לתגובה זו
    5 10
    לאלה שמגיבים בכעס ואומרים שהדירות שקנו זה הפנסיה שלהם אני רוצה להגיד לכם שאני מקבל פנסיה ועובד בעבודה נוספת ועל העבודה השנייה אני משלם 50% מס אז למה שבעליי דירות לא ישלמו מיסיםכל הכבוד לך אדון כחלון סוף סוף יש מי הולך נגד אלה שרוצים לאכול את כול העולם
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ההמון צמא הדם מריע כמו שהריעו לסטלין וגמרו בסיביר (ל"ת)
    הנרי 14/10/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 30.
    או יותר נכון קחלוניזים. קחלון לוקח מזקנים ונותן לצעירים
    כחלוניזים 14/10/2016 06:38
    הגב לתגובה זו
    10 3
    במדינה הזאת מי שצועק יותר מקבל יותר. מס על הבורסה כדי לממן ילד בן 3 זה גזילת הזקנים. כעת קחלון פותח תוכנית חסכון לילד בן חודש על חשבון הזקנים שמהם הוא מכסח את החסכונות והדירות והדאגה לעתיד. למה הוא לא מעלה לזקנים את קצבת בטוח לאומי ב 50 שח? למה רק לצעירים הוא נותן מדינה מגעילה
    סגור
  • 29.
    זה תת תרבות שמתפתחת פה . זה אלימות כלכלית
    זה לא נצחון לכחלון 14/10/2016 06:32
    הגב לתגובה זו
    13 4
    זה תרבות המגיע לי כי לך יש ולי אין. זה תרבות שמקדשת את הצעירים על חשבון הזקנים. כאילו הם אף פעם לא יהיו זקנים בעצמם או הוריהם. זה תרבות של ועדרת פני זקן במקום והדרת פני זקן. הצעירים בסוף יצטרכו לממן ולסייע להוריהם או להזניח אותם למות בביתם . זה תרבות שאומרת לא לדאוג לעתיד והכי גרוע ממשלה אינטרסנטית שעושה הכל להישאר בכסא שלהם ומרמה את הצבור ובגדול. מטרת המהלכים האלה הם הגברת מיסוי והעברת שוק השכירות למוסדיים ואל תטעו בכוונה של כחלון השקרן הדיקטטור הקטן וחברו הדיקטטור הגדול רוקחים מזימות יחדיו ומשקרים את הצבור הטיפש. מגיע לכם.
    סגור
  • לא נכון
    הרואה 14/10/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 8
    במצב של היום בסביבת ריבית אפסית אילו הצעירים שמממנים את האוכלוסייה המבוגרת יותר - אם אתה עוסק בנושאים כלכליים כדאי שתלמד כלכלה קודם! קפיש?!?!?
    סגור
  • זה מה שמספרים לך? אם היית חכם כזה היית צריך למחות
    באמת? 14/10/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מזמן נגד ועדת בכר וכעת כחלון חוזר למצב ההתחלתי רוצה קופות יעודיות לזקנים דהיינו להשקיע באג"ח
    סגור
  • 28.
    יש להם כסף והרבה הם יקנו דירות להשכרה ויגזלו מהצבור
    קרן מגוריט 14/10/2016 05:36
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אפשרות להיות בעלי דירות כשמשקיע פרטי קונה דירות זה אסור אבל כשממשלת ישראל הופכת להיות משקיעת נדלן זה מותר מגיע לעם ישראל שלטון כזה
    סגור
  • קרן מגוריט
    שמואל 14/10/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    העיוות האמיתי הוא שאזרח רגיל הרוכש דירה שניה משלם 8% מס רכישה לעומת הקרן שתשלם חצי אחוז מס רכישה. המטרה האמיתית של הקרן הוא להכין מקומות עבודה לנערי האוצר בסיום התפקיד שלהם. כך יוכלולהמשיך לקבל שכר מכובד ביותר כפקידים ויועצים בקרן. אותו אזרח שקנה דירות בשוק החופשי ושילם מס רכישה הקרוי לגנאי בפי האוצר והעומד בראשו "אספני דירות", הם עושים לביתם. הם לא יעסיקו נער אוצר, אחד או יותר, במשכורת שמנה. מטרת קרן מגוריט היא לחלק את העוגה ולתת פרוסות גדולות יותר לקבוצה מקושרת הקרובה לצלחת על פני אנשים רגילים. שוד האזרח והלאמה אמרנו ?
    סגור
  • 27.
    מעביר נכסים ממשקיעים עם 3 דירות למשקיעים עם דירה אחת
    כחלון עושה שינוי 14/10/2016 05:34
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כך שיהיה שוויון כל המשקיעים יהיו בעלי 2 דירות שכר הדירה יעלה כי יחסרו דירות שוק השכירות יעבור מידי אנשים פרטיים לידי הממשלה ואיפה שהממשלה מתערבת לא יצמח דשא. כחלון מכריח צבור חסר דירות לקנות זבל שיוצא למכירה ושהם לא רוצים לקנות. דוחף להם סחורה פגומה בכח גם ככה הם יכולים לקנות דירת 2 חדרים מתפוררת ולקחת משכנתא כי הממשלה מחלקת משכנתאות. אם הם לא עשו את זה עד עכשיו אז כחלון יכריח אותם עכשיו רע ובעתיד יהיה רע שבעתיים
    סגור
  • 26.
    אם החוק המנוול של כחלון יעבור . הוא צריך לדאוג לזקנים
    חוק מנוול 14/10/2016 05:30
    הגב לתגובה זו
    14 2
    כמו שהוא דאג להעלות לחברי הכנסת את השכר ב 1500 שח ואף צדיק מהם לא ויתר על הכנסה לחימום כסא. כך הוא צריך לתת לחסרי הפנסיה התקציבית העלאה בקצבת בטוח לאומי ב 1000 שח מינימום. גם ככה מערימים קשיים לקבל קצבה יש מבחן הכנסות ויש שנות אכשרה ועוד מכשולים שבטוח לאומי עושה . כולל מתן אינפורמציה שקרית לאזרחים במטרה שלא יקבלו את הזכויות שלהם. כחלון מדררדר זקנים לרעב ועוני מטיל אותם על בני המשפחה שיצטרכו לשלם תחזוקה בבית אבות ולפיליפינית. זקנים סעודיים יהיו נטל על הילדים שלהם העיקר לכחלון יש שכר עצום על חשבון הצבור תתפטר מיד
    סגור
  • 25.
    במקום להטיל את האחריות על הממשלה מנצלים את המצב
    כחלון צעד קטן 14/10/2016 05:13
    הגב לתגובה זו
    12 2
    להגביר את המיסוי על האזרח. למרות שלי אין 3 דירות אי אפשר לעבור בשתיקה על התנהגותו של כחלון ושתיקת הכבשים בממשלה. לקחת מסקטור אחד שדאג לפנסיה שלו והציל את כספו מועדת בכר הכושלת ולתת לסקטור אחר זה לא צעד גדול זה צעד קטן שצריך להדאיג את כל הצבור. מס על דירה שלישית יהפוך למס רכוש על דירה אחת. כחלון נבחר כדי לבנות דירות זה מה שהוא הבטיח ולא כדי לקחת מאנשים דירות ישנות מתפוררות שהם קנו להשקעה ולהכריח צבור אחר לקנות זבל מדובר בהתנהגות כוחנית התנשאות וצביעות והוא מתימר לפתור את הבעיה. אף אחד לא מרוצה . כעת חסרי הדירות יקנו את הדירות להשקעה והם לא יגורו בהם. הם יהיו משקיעי נדלן ממש כמו המחיר למשתכן. אף אחד לא רוצה לגור בחורים של כחלון. כחלון נכשל ובגדול. להעביר את החוק העשקני שלו בחוק ההסדרים אין נבזה מזה. כל אזרח צריך להתקומם נגד ממשלת הכשלון הזאת.
    סגור
  • 24.
    יעשו הכל כדי להישרד בשלטון ולהגדיל מיסים
    ממשלת העלוקות 14/10/2016 05:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ועוד להתפאר שהם מגבירים תחרות ומצמצמים פערים העיקר כחלון העלה לחברי הכנסת שכר ב 1500 שח לחודש שזאת תוספת ענקית שוות ערך להכנסה משכד בפריפריה או לפחות מחצית משכר דירת 2 חדרים במרכז 2800 שח
    סגור
  • 23.
    בוזזז (ל"ת)
    ישראל 14/10/2016 04:37
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 22.
    מיסוי דירות
    לוי נחום 14/10/2016 03:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מדוע מר כחלון לא מטיל מס על בעלי 3 מכוניות או 3 חליפות ועוד ועוד
    סגור
  • וגם על 3 סלולריים..... (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    מלחמת האגו
    סם 14/10/2016 03:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה לא כלכלה ולא דאגה לחסרי הדיור . זה פוליטיקה , זה להראות לכולם למי יש יותר גדול , זה אגו ברמה של גן ילדים .
    סגור
  • 20.
    כחלון-כשלון
    סתם אזרח זקן 14/10/2016 01:59
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כל הצלחותיך בעבר נעלמו במיסוי דירה שלישית - לי אין - את השלישית של - היו לי שתים של 35 מ"ר כל אחת מכרתי לפני שנים לתחילת קנית דירה לבת - אבל יש רבים כמוני שאלו הפנסיות שלהם - לא קלעת למטרה ואותי שבך בחרתי - הפסדת . זכור ביום הדין מה הכשיל אותך - השליפות ללא חזון לבאות ופגיעה בשכבות הנחשבות חזקות אבל הן חלשות
    סגור
  • 19.
    אם לא נתאגד ונפגין נגד החוק האומלל הזה לא יקרה כלום (ל"ת)
    נדלן 14/10/2016 01:40
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 18.
    ניצחון של השר משה כשלון ? הוא ינצח רק את עצמו בגול עצמי
    שמטוב 14/10/2016 00:57
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שנה מיום הפעלת החוק המחירים של הדירות לא ישתנו ויעופו בדיחון על משה כשלון שיפילו אותו. עניין נוסף: ========= אפשר להפיל את החוק בבג"ץ מכיוון שהחוק אינו קונסטיטוציוני (סותר חוק יסוד של "זכות הקניין"). לפי מליון ההצהרות של משה כשלון הוא לא יוכל לשכנע בבג"ץ שכוונת החוק אינה פגיעה בזכויות הקניין (יש מליון הצהרות שכוונת החוק היא לאלץ בעלי דירות, למכור דירות כלומר פגיעה מוצהרת בזכות הקניין.)
    סגור
  • בג"ץ משקשק מכחלון ולא יחליט כלום נגד המדינה
    חחחחח 14/10/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מותר להטיל מס רכוש . והתוצאה של בג"ץ תהיה שלמען השוויון צריך להטיל מס על כל הדירות. ויתנו לכך אור ירוק מי שמפנטז על בג"ץ שיציל אותו הוא בצרה צרורה כחלון אמר שמשקיעים יקפצו מהגג בינתיים הוא צודק
    סגור
  • 17.
    מצויין כחלון כול העם איתך רק בך נבחר מס צודק לחזירים
    ריקי 14/10/2016 00:56
    הגב לתגובה זו
    3 12
    מס הכי צודק כחלון יישר כוח כול העם איתך מבטיחים לך לפיד וגפני אתם זבל חכו נתחשבן איתכם בקלפי חצי מנדט לא תקבלו דואגים לעשירים ולנו אין חצי קיר זבל מגעילים חכו לנו בבחירות המס הכי צודק ואתם נגד פרצוםכם האמיתי התגלה זבל לפיד כחלון אוהבים אותך באש ובמים עד הסוף איתך אל תפחד כול העם איתך 25 מנדטים תקבל מבטיחים לך כולם איתך אצה הכי אמיתי וישר ודואג לחלשים ולא לחזירים שיש להם 5 דירות גם לפיד חכה חכה חכה אפס אתה וגפני מי דיצביע נגד ישלם ביוקר על זה ותראה את זה בקלפי כבר עכשיו אתה באפס יאפס גדול רק דיברת ולא עשית כלום לחלשים
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כשאתה קורא את הביטוי "העם" אתה יודע שיש לך עסק עם
    מורגן 14/10/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בולשביק ארור ומצורע
    סגור
  • 16.
    ניצחון של השר משה כשלון ? הוא ינצח רק את עצמו בגול עצמי
    שמטוב 14/10/2016 00:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שנה מיום הפעלת החוק המחירים של הדירות לא ישתנו ויעופו בדיחון על משה כשלון שיפילו אותו. עניין נוסף: ========= אפשר להפיל את החוק בבג"ץ מכיוון שהחוק אינו קונסטיטוציוני (סותר חוק יסוד של "זכות הקניין"). לפי מליון ההצהרות של משה כשלון הוא לא יוכל לשכנע בבג"ץ שכוונת החוק אינה פגיעה בזכויות הקניין (יש מליון הצהרות שכוונת החוק היא לאלץ בעלי דירות, למכור דירות כלומר פגיעה מוצהרת בזכות הקניין.)
    סגור
  • 15.
    דירה שלישית
    אזוב מצוי 14/10/2016 00:22
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כחלון תמשיך אל תאמין לצבועים העם איתך מחירי הדירות ירדו כי אתה באמת רוצה להוריד אותם ולא רק מדבר
    סגור
  • 14.
    כחלון הכוחני
    משה 14/10/2016 00:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם החוק יעבור כחלון לא יזכה לראות את זה כי כל כך הרבה אנשים קיללו אותו ביום הכפוריפ ולפני שזה חייב להתקבל בשמים
    סגור
  • 13.
    ידעתי (ל"ת)
    נדלניסט בדימוס 14/10/2016 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 12.
    המזל של כחלון שרוב הציבור לא מבין שום דבר.
    אחד העם 13/10/2016 23:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כחלון מחזיק את היד על הברז ומטפטף דירות לשוק. אחר כך הוא מתפלא מדוע המחירים לא יורדים. עוד דוגמה, למה יש מס רכישה 10% על דירות יוקרה שעולות מעל 5 מיליון ש״ח?? באמת כחלון רוצה שמחוסרי הדיור יקנו את הדירות האלה ??? הכל זה רק איך להגדיל את המיסים. אין שום תוכנית, זו התוכנית היחידה שיש. כל היתר זה ססמאות.
    סגור
  • 11.
    חבל שהוציאו את ענף מוניות השרות לוועדות. (ל"ת)
    אורי... . 13/10/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    כחלון יהפוך אותנו לדרום קוריאה (ל"ת)
    סוף הקריירה 13/10/2016 23:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    חוק מטופש. פלסטר לא מרפא מחלות!
    אחד 13/10/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ירידת מחירי דירות רק אם פועלים לפי קורס מבוא לכלכלה. ביקוש - אין רכישות לתושבי חוץ. גם לא המגדלים בתל אביב היצע - משחררים קרקע זולה תשומות בניה - מונופול מלט??. להוריד מחירי בטון וברזל. להביא סינים זולים ריבית - חובה להעלות שוק הון - מס מלא על שכירות.
    סגור
  • 8.
    ניצחון פירוס !!! (ל"ת)
    אחד העם 13/10/2016 23:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    האם יולי אדלשטיין עוקף את קיש?
    מאיר 13/10/2016 23:03
    הגב לתגובה זו
    17 1
    עכשיו נשאר רק לעקוף את גפני.. ע'י ניתוב החוק לוועדת הרפורמות במקום לוועדת הכספים.. וכחלון מסודר. את דוד ביטן עקפו בקלות.. אולי סידרו לו לישכה בכנסת עם נוף לים..
    סגור
  • גפני לא יתן שחמדרו אותו
    דגור 14/10/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גפני וסיעתו יצביעו נגד התקציב אם יעקפו אותו
    סגור
  • 6.
    ניצחון פירוס
    אפלטון 13/10/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
    21 20
    כחלון סיים את הקריירה שלו . זאת נראה בבחירות הבאות .
    סגור
  • הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
    יניב 14/10/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • המחירים רק עולים ויותר צעירים לא יכולים לקנות דירה (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • המיסים ישארו וזה מה שכחלון וביבי רוצים. אם מישהו חשב
    גם אם יסיים 14/10/2016 05:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שזה רק רעיון של כחלון הוא טועה. גם ביבי מעורב בזה המטרה של שניהם היא יצירת דור שוכרים חדשים. עוד פרייארים שיחזיקו את הפנסיות של הצבור דרך שכירות דירות כי אפילו ביבי מבין שועדת בכר היא כשלון . בעתיד יחסרו עוד דירות קרן ריט תקנה הכל
    סגור
  • זה רק נראה לך....
    א. 14/10/2016 00:27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כמה אנשים יפסידו בגלל החוק הזה? כמה אלפים. וכמה ירווויחו מירידת מחירי הדירות? רק צריך להעביר חוק שאוסר להאלעות את שכר דירה ביותר מכמה אחוזים בודדים וככה להגן על שוכרי הדירות..
    סגור
  • אתה בעצמם בעד הלאמת הדירות ? אז למה שלא יקבעו
    אז??????? 14/10/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם כמה נשלם חשמל ומים ומה המקסימום שאפשר לגבות מאיתנו? אם כבר קומוניזים אז למה רק על דירות? רוצים על הכל
    סגור
  • 5.
    המדינה היחידה בעולם שלוקחת נכסים מאזרחים בלי סיבה
    מאיר 13/10/2016 22:48
    הגב לתגובה זו
    33 22
    אין שום אירוע מס, סתם לוקחים
    סגור
  • ספסרות דירות אסורה בארץ הקודש מושחת . (ל"ת)
    בא 14/10/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • להגדיל מיסים ולהגשים את החלום שבהם חצי עם ישכור דירה
    יש הזדמנות 14/10/2016 05:17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מקרן מגוריט של האוצר הכסף יזרום למנהלים לקרנות הפנסיה והעם הטיפש יקנה בהמוניו את הקרן כי מחלקים להם 90% מהרווח . שזה בערך 2 א"ג לייחידה . כשיש עם טיפש אז הכל אפשרי
    סגור
  • מה כלומר?
    גבינה קשה 14/10/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אמרת שלא תמכור.
    סגור
  • גם סטלין לקח...
    היסטוריון 13/10/2016 23:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חחחחח חחחחח.......
    סגור
  • סבאלה תקשיב
    ששששששש. 13/10/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    1 7
    שיב רפה שכל שכמוך. יש זוגות צעירים שאין להם קורת ג. ולך יש עשר אז תמכור ותעביר לצעירים . הבנת את זה סבאלה. ואם לא טוב תמכור הכל ותעזוב את הארץ. אף אחד לא יבכה עליך. אסטה לביסטא
    סגור
  • ימתו הקנאים (ל"ת)
    1 14/10/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • למה שימותו, שימשיכו לחיות ולקנא:) (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    שר אוצר שעושה ולא רק מדבר!!! כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אזרח מרוצה 13/10/2016 22:45
    הגב לתגובה זו
    35 26
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תגובה
    דולה 14/10/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אוקי יש ירידה במחירי הדירות מה הלאה ניראה אותך לוקח כסף מהבנק הרי כחלון לא יקח ממני ויתן לך מפגר הוא מספסד את הכיסאות שלהם אלו רצה לתת לך אפשרות ולהקל עליך היה מלאים דירות מעביר לזוגות צעירים בשכירות הוגנת לתקופה ארוכה ופוטר את בעל הדירה מתשלום מס אבל יה מפגר הכל זה לכיסאות שלהם עובד עליכם צוחק עליהם
    סגור
  • הוא לא הביא חברות מחול . (ל"ת)
    בא 14/10/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • זה שאתה מרוצה לא אומר כלום. גם כעת אתה יכול לרכוש
    אין שכל אין דאגות 14/10/2016 05:22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    דירת 2 חדרים כמו המשקיעים. למה לקחת דווקא מאלה שקנו להשקעה 2 חדרים. אתה באמת חושב שהמשקיעים כאלה מליונרים שקנו 4 חדרים מקבלן באם המושבות או כפר גנים או רמת גן ואתה עומד לזכות בדירה בחצי חינם? המשקיעים קנו דירות זבל וגם עם משכנתא. מטרת המהלך היא לגרש את בעלי הדירות כדי להעביר את שוק השכירות לקרנות ריט כגן קרן מגוריט אותה ינהלו אנשים מהאוצר גבאי ואנדורן שהרויחו את מפעל הפיס של חייהם לקבל 1% דמי ניהול כשכר הקרן תקנה מהקבלנים דירות ולצבור לא ישאר מה לקנות אתה ושכמותך תגורו לנצח בשכירות . אם אתה אזרח מרוצה אז מגיע לך
    סגור
  • עושה קולות בלבד. (ל"ת)
    שמטוב 14/10/2016 00:55
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • מיסים זה לעשות ??? והוא גם טועה והפעם בגדול !!!
    בן אהרון 13/10/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    להגיד שהוא עושה??? מיסים זה לעשות ??? מיסים זה להוציא כמה מילים מהפה, לבנות דירות זה לעשות ובינתיים לא רואים תוצאות.
    סגור
  • 3.
    כחלון הפושע מסתיר שיש לו פנסיה של 80,000 ש"ח
    אזרח מתון 13/10/2016 22:42
    הגב לתגובה זו
    23 22
    ח"כ שודדים קופת הציבור בפנסיה מושחתת. ברור שאין לו צורך בדירה לפנסיה. כחלון אכזר אנוכי ושטני כדי לפגוע במי שרכש לעצמו מס' דירות בירוחם. החוק צריך "לרוצץ רק את גולגולות" של אלו שרכשו עשרות דירות במרכז
    סגור
  • אתה נורמלי
    עמ 14/10/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מה זה הדיבור הזה איך אין משטרה בעקבותיך?
    סגור
  • הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
    יניב 14/10/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • וביבי שותק. (ל"ת)
    החוק נפשע 14/10/2016 05:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אז הוא לא צריך 3 דירות (ל"ת)
    ווו 14/10/2016 01:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    חוק 3הדירות
    דור 13/10/2016 22:42
    הגב לתגובה זו
    30 28
    נבוא חשבון בפריימריס ובבחירות עם כל תומכי החוק האווילי והבולשוויקי.
    סגור
  • הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
    יניב 14/10/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • ורק התרופה לא עוזרת....יוני המסכן, ליבנו איתך חולה נפש (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לכחלון
    גדי 13/10/2016 22:34
    הגב לתגובה זו
    35 25
    שיחק אותה מול המושחתים שיצאו נגד המס הצודק
    סגור
  • עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
    משקיע 25/10/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מחר יבדקו לך את החשבון בנק ויחליטו מי שיש לו 3 מליון
    זה לא צודק 14/10/2016 05:26
    הגב לתגובה זו
    5 3
    צריך לחלק מליון שח למי שאין. אין שום כבוד לחוק כזה שיפגע בחסרי הדירות באותה מידה שפוגע בבעלי דירות חבל שאתה לא מבין את הפואנטה .
    סגור
  • מה צודק במס ?? חצי מדירה חדשה זה מיסים. זה יותר צודק ?? (ל"ת)
    בן אהרון 13/10/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לכחלון פנסיה מושחתת 80,000 (שמונים אלף) שח בחודש