10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

08:33 דיווח: לוחמי מיליציה שיעית השתלטו על העיירה סינג'אר בעיראק

08:17 הבוקר באסיה: הניקיי עולה 0.25%, שנחאי יורדת 0.2%

08:05 טבע חוזרת לת"א עם פער שלילי של 1.8%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ניצחון לכחלון: החוק למיסוי דירה שלישית ומעלה לא יפוצל מחוק ההסדרים

כחלון ויו"ר הכנסת אדלשטיין סיכמו על הסעיפים שייכנסו לחוק ההסדרים. 30 נותרו בחוץ ויועברו לוועדות
 |  175
צעד גדול
Share
שר האוצר משה כחלון ויו"כ הכנסת יולי אדלשטיין פרסמו הערב הודעה משותפת לגבי הסעיפים שייכללו במסגרת התכנית הכלכלית לשנים 2017-2018, כלומר אלו שייכללו בחוק ההסדרים חלק מחוק תקציב. בין השניים הוסכם על צמצום של היקף הצעת החוק ועל ניתוב הנושאים שייכללו בהצעה למספר ועדות, כך שיתאפשר לדון בנושאים השונים באופן המתבקש. לצד זאת, הוסכם להותיר בהצעת החוק את הרפורמות אשר נמצאות בליבת המדיניות של שר האוצר, דוגמת הרפורמות בתחומי התקשורת, יוקר המחיה, מכון התקנים, רווחה, בריאות, תעסוקה, ביטחון ומיסוי.

ובזמן שלפי דרישת הכנסת 30 חוקים פוצלו מחוק ההסדרים ויועברו לוועדות, החוק למיסוי דירה שלישית עליו נלחם כחלון - יישאר בחוק ההסדרים ולא יפוצל. נזכיר כי היה זה יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יואב קיש (הליכוד) שטען לפני מספר שבועות כי בכוונתו להוציא מחוק ההסדרים את הסעיף להטלת מס למיסוי דירה שלישית. היו כאלו שראו בכך ניסיון לקבור את החוק, שכן אותם חוקים שיועברו יבחנו רק במהלך 2017 לוועדות עשויים להיות ממוסמסים.

משמעות הדבר היא שהחוק יעבור 'במסלול המהיר'. רפורמות נוספות שייכנסו לחוק ההסדרים קשורות לתחום התקשורת בו תוגבר התחרות בשוק התקשורת-הקווית, יופרט מערך עידן פלוס וכן יוסדרו שידורי הספורט. בתחום הרווחה והעבודה אותו שר האוצר מקדם ביתר שאת למען צמצום אי השוויון, תוצע רפורמה בחיסכון הפנסיוני לעצמאיים, תוספת ותק לקצבת זקנה והעלאת גמלת הבטחת הכנסה לקשישים והקצאת רווחי שוק ההימורים החוקיים בישראל לציבור. כמו כן, במסגרת החוק תקודם התחרות במשק הגז הביתי (גפ"ם), חיבור מפעלי תעשייה לרשת הגז הטבעי, פתיחת שוק התמרוקים ליבוא וכן הכנסת טכנולוגיה המאפשרת נסיעה במוניות משותפות.

בתחום המיסוי תיכלל הרפורמה למיסוי חברות ארנק, שינוי מדרגות המס והפחתת מס חברות ויחידים אשר תביא לכניסת שחקנים חדשים לשוק המקומי ולהגברת התחרות.

בין הנושאים שפוצלו מחוק ההסדרים ויועברו לעבודת הוועדות: פתיחת ענף מוניות השירות לתחרות, ייצוג הולם לעובדי מדינה ערבים במועצת מקרקעי ישראל, הוראות חדשות לעניין מיסוי שוק היהלומים, מיסוי תאגידים בינלאומיים שפועלים בישראל, אסדת גמ"חים ועוד.

שר האוצר, משה כחלון: "ההבנות אליהן הגענו מאפשרות לנו להמשיך ולהוביל מדיניות חסרת פשרות להגברת התחרותיות במשק, צמצום הפערים החברתיים, הפחתת נטל המס והגברת הצמיחה. אני מודה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אשר היה קשוב לאורך כל המשא ומתן לצרכי המשק והאזרחים ושההבנות אליהן הגענו עמו יחזקו את הכלכלה הישראלית ויטיבו עם הציבור, וזאת תוך שמירה על מעמדה של הכנסת."

יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין: "אני שמח שבסופו של יום הצלחנו לצמצם את הצעת החוק כך שוועדות הכנסת תוכלנה לדון בכל אחד מהנושאים באופן המתבקש. אני קורא לממשלה להפיק לקחים מהתהליך שעברנו בשבועות האחרונים, ולהבא להגיש לכנסת במסגרת הצעת חוק ההסדרים, אך ורק נושאים שיש להם זיקה ברורה לתקציב המדינה ולצמיחה כלכלית."

יו״ר הקואליציה, דוד ביטן: ״במאמץ משותף של הכנסת והממשלה הגענו להסכמה על הוצאתם או פיצולים של כ-30 חוקים מחוק ההסדרים, בעוד יתר החוקים (כ-52) יידונו במסגרת הועדות בכנסת. הסכמות אלו יש בהן איזון בין הצורך לקדם את התקציב לבין חובתנו לשמור על האינטרס של אזרחי המדינה.״

מיקי רוזנטל מהמחנ"צ פרסם תגובה בחשבון הטוויטר שלו:



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

175 תגובות ב-85 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
85 יקי 03/11/2016 14:53 תגובה
מילה חדשה לגזל מס
84 חנוק 26/10/2016 19:00 הניתוח הצליח והחולה מת.....כחלון הוציא את כול המקורבים
מחוק ההסדרים, סידר את קובי מימון עם הגז, סידר את החברים בקצא, והשאיר לדרוס את משלימי ההכנסה והגימלה......
83 אריק 25/10/2016 10:38 אני שמח שיש כאן הרבה מושחטים שזועמים על כחלון
כחלון ישר כוח - די לחזירות. אני עם משכורת של מהנדס 20000 שח ברוטו עם ילד לא יכל להרשות לעצמי דירת 4 חדרים מסכנה, אם אני לא יכל מה יגידו אזובי הקיר. דור שלם בהגיעם לגיל 18 יעזבו את הארץ במקום לעשות צבא כי אין להם עתיד ולא משנה כמה ישתדלו הם לא יגיעו לדירה משלהם לעולם. אתם בעלי הדירות תעמדו עם רובים לשמור על הבית שלכם כי במלחמה הבאה אף אחד לא יעשה את זה במקומכם
נתי 25/10/2016 11:08 בוקר טוב יוני, גם היום לא לקחת כדור???? (ל"ת)
82 דני 22/10/2016 14:21 תגובה ל 64
שאבא של כחלון שתה עראק אביך כנראה מלא כיסיו בשחיתו ובמעילות
81 דן 21/10/2016 22:54 כשלון
ואבדן דרך, השוכרים ישלמו חלק נכבד מהמס.
80 יוסי 21/10/2016 18:00 מס דירה שלישית
כל הכבוד כחלון המס הוא גם מלחמה בהון השחור צריך מס גם על דירה שניה
נתי 25/10/2016 11:09 יגיע! וגם מס על דירה ראשונה, מכונית וחשבון בנק....... (ל"ת)
79 יאיר 21/10/2016 17:55 מס דירה שלישית
ישר כוח כחלון התגובות השליליות הם של בעלי אינטרסים נצלנים וצוברי כסף שחור
הנרי 23/10/2016 10:46 התגובות החיוביות הם של מי שגדל על בולשביקיות
בבית, בתנועת הנוער, ומתפרנס היום כפקיד קטן ואפור במשרד ממשלתי מצחין
78 דני 20/10/2016 12:30 ניצחון פירוס
ייפגע קודם כל בו ואחכ בכל המשק איזה נצחון!!
77 גילה 20/10/2016 12:13 בדיוק קראתי בגוגל "משקיעי נדל"ן נלחמים בעוגן" - מעניין
מה יהיה עם הדור הצעיר?
חנוק 26/10/2016 19:02 טרול,תפסיק לשלוח קישורים זדוניים לאנשים תמימים בשמות (ל"ת)
76 א 19/10/2016 14:25 חוק המעיד כי כחלון לא מתאים לתפקיד
גביית מס צריכה להיות שווה באופן יחסי להכנסתו של אדם ולא כמו גזל הנלקח כאחוז מקניינו. ומלבד זאת החוק לא יועיל לא לזוגות צעירים ולא למשק. מה שיעזור לזוגות צעירים זה שחרור קרקעות שבידי המדינה והפשרתן לבניה בתנאים מיוחדים לזוגות צעירים ובנוסף טיפול ביוקר המחיה שגוזל מהם נתח גדול מהמשכורת ובכך קשה להם לחסוך לדירה. הנושא הזה של הדירה השלישית תמוה מאוד ומראה שיש לכחלון שנאה בעקבות קנאה לאנשים שהצליחו בחיים והשקיעו את כספם בנדלן. ובכן במה הם אשמים ? הם יותר רעים ממשכירי דירות היוקרה ? הם יותר רעים ממשכירי החנויות ? או ממשכירי הצימרים ? או מכל אדם שהחליט להשקיע את הכסף שעבד בעבורו כשלושים או ארבעים או חמישים שנה ? וזאת תוך פגיעה בזכות הקניין ובזכות העיסוק. למה לא לגבות מס אחיד מכולם ביחס להכנסותיהם ?
75 פשוט מוצלח 18/10/2016 12:15 כחלון לא מפסיק לנצח. חבל שהמחירים לא מפסיקים לעלות (ל"ת)
עמוס תמם 19/10/2016 00:42 מס על דירה שלישית
כשכחלון עשה שינויים בתקשורת חשבתי שהוא חכם והינה בהיותו שר האוצר התגלה ברוב טיפשוטו הרי המס הזה לא יעזור העלו את מס הרכישה וזה לא עזר ביטלו את מס שבח לא עזר אך הטיפש ממשיך להתעקש כאשר הפיתרון הוא בניה מסיבי של של הממשלה לכן צריך להכניס לחוק ההסדרים שטיםשים אסור להם לכהן כשרים
משולם 26/10/2016 19:04 כחלון ממשיך לעשות שרירים לגב. כהן מחדרה, ובינתיים בשקט
בשקט מעביר את חוק ההסדרים בלי קבלנים, יהלומנים ומקורבים ועם קובי מימון וקצא
74 זוג צעיר 18/10/2016 08:44 להחליף דיסקט - זוג צעיר בתחילת דרכו לא חייב לקנות דירה!
מספיק לעשות שטיפת מוח לצעירים על כך שהם חייבים לקנות דירה ולהשתעבד כל החיים למשכנתא. במקום להטיל מסים ולהלחם בכוחות השוק, תעשה ההפך. תעודד משקיעים לקנות דירות שייכנסו למעגל השכירות. תפקידך לדאוג שצעירים יוכלו לשכור דירה במחיר סביר. תעודד בנייה להשכרה (גם ממשלתית) ותעביר חוק לשכירות הוגנת כך שצעירים יוכלו לשכור דירה לטווח ארוך במחיר סביר. אין לך מה להתערב במחיר הדירות. זה גם לא יעזור. החוק יפעל נגד הזוגות הצעירים שלא יוכלו לקנות דירה וגם לא לשכור.... מחירים לא ירדו כיוון שהביקוש גובר על ההיצע. זה לא ישתנה בקרוב!!! בשביל לקנות לחם לא קונים מאפייה. בשביל קורת גג לא חייבים לקנות דירה. תפקיד הממשלה לדאוג לקורת גג לכל הצעירים וגם לכל האזרחים. לא כולם רוצים או יכולים לקנות דירה. הממשלה צריכה לאפשר לכולם לשכור דירה!!! בכל העולם צעירים לא קונים דירה בתחילת דרכם.... בארץ, זה סתם לחץ קבוצתי על זוגות צעירים... הממשלה צריכה להתרכז בהסדרת שוק השכירות במקום לעודד צעירים לקנות דירה מעל היכולת שלהם. צריך דווקא לעודד משקיעים לקנות דירות להשכרה ולבנות הרבה דירות להשכרה...
אריק 25/10/2016 10:54 זוג צעיר חייב דירה. איפה שהבית נמצא הלב נמצא
הזוג הצעיר שד"א הוא כבר לא כ"כ צעיר גם עושה צבא שומר בגופו על הבית שלך למה שישאר בארץ אם אין לו דירה משלו? למה שיסכן את החיים שלו במלחמה בשביל לשמור על בית לא שלו? ובכלל אין אפציות אחרות בארץ- אין אפשרות לשכירות לתקופה ארוכה, כל שנה בעל הבית מנצל את השוכר ומעלה את שכ"ד כל שנה צריך לקפל הכל ולעבור דירה, איזה מן חיים אלא? והממשלה לא עושה דבר נגד בעלי דירות חמדניים. זוג צעיר חייב דירה!!! בשביל העתיד שלהם ובשביל העתיד של המדינה אחרת המדינה תתפורר והדירה ברשותך לא תהיה שווה פרוטה.
73 אלי 17/10/2016 12:08 חוק יסוד חופש העיסוק לא מפריע לכחלון
בג"ץ כבר יעירו אותו, חוק יסוד מבטל חוקים העומדים בסתירה לחוק היסוד.
72 זוג צעיר 16/10/2016 20:06 משוועים לפתרון. דייי לספסרייי הדירות (ל"ת)
וכנ"ל חיסכון בבנק 17/10/2016 12:03 נתנו לך דגל ביד לרוץ איתו, גם השקעה בשוק הון היא ספסרות (ל"ת)
71 חיים 16/10/2016 19:59 לדעתי עכשיו יש לחשוב על מיסוי דירה שניה (ל"ת)
נתי 25/10/2016 11:11 וגם מכונית שניה, ובעצם ראשונה, וגם על 2 סלולרים....... (ל"ת)
70 משה 16/10/2016 18:50 כל בעל דירה שלישית...תמכור או תרשום שיק כל חודש (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:12 העיקר שאתה משםל לי שכירות עולה (ל"ת)
הנרי 23/10/2016 10:48 הקנאה הורגת. במהרה בימינו אמן
וקח אתך את כחלון
69 כמעט הצליח 16/10/2016 10:15 כחלון היה צריך לקבוע שהלמס היחיד שיקבע רק מספר עסקאות
ומשרד האוצר הוא שיקבע ויפרסם מדי פעם מה השינוי במחירים ושהשמאי הממשלתי יפרסם רק דוח רבעוני שהחירים ירדו ב3% ושכחלון גאון מצליח
68 אחד העם 16/10/2016 08:06 כחלון פוגע בשכבות החלשות ביותר בחברה
כן מחירי הדירות גבוהים כן יש עיוות מס בכלכלה לא מתקנים עיוות אחד על ידי עיוות חדש דירה אחת לא נוספה לשוק הדיור ההכנסות מהמס החדש הם זניחות אם בכלל מחיר השכירות ודרכו עלות המשכנתא יגדלו מה התועלת לשוק? למה לא לעלות את המס ל15% ?
67 אבי 15/10/2016 22:31 מס?????
מסים בלי סוף
66 משהי 15/10/2016 20:52 לפנסיונרים!!!!
דירה לפנסיה זה לא מיקלט מס, זה מיצרך יסוד, לאלו שאין להם דירה ולא פנסיה ויש הרבה כאלה. אני בתור פנסיונר שעוד עובד מורדים לי 50% מס מהשקל הראשון. כחלון יישר כח.ולא להקשיב לבעלי אינטרסים.
משקיע 25/10/2016 11:15 חחח, בתגובה אחת אתה מהנדס שמרוויח 20000 ש"ח, ובתגובה
אחרת משקיע שמכר כמה דירות, וכול האינטרנט מלא ברפש הטירוף שלך בהתחזות למגיבים שוניעם ומשונים שלכולם משותפת הזיה קולקטיבית ללא שום אחיזה במציאות. יוני אתה חולה נפש ומסכן ביותר.
משה 17/10/2016 19:12 למשהו
מה זה עיניינך מה אתה הטמבל תגיד לי מה לעשות בטוח שאתה מקבל כסף מהאוצר ואולי אתה מנערי האוצר האדיוטים אתה קובע שהדירה היא לא חסכון לפנסיה מי אתה פישר שתגיד לי מה לעשות והאם לןמכור מה אנחנו נהפכנו למדינה דיקטטורית לך לצפון קוראה או תחיה את סטאלין המדינה לא תראה כסף מהמס הזה רק יצטרכו להעמיד 100000 איש למשםט נראה אותכם תוסיפו נערי האוצר עוד 1000 שמאים כי תצטרכו להעריך כל דירה כי דין דירה בקומת קרקע הוא לא כמו בקומה 5 ודירה של 65 שנה לא שווה כמו דירה חדשה האוצר תתכוננו למאבק או שתוותרו על החוק המטומטם הזה של שר הזוי
65 בדיחה 15/10/2016 12:41 46000 שח
ההכנסה של בעלי 3 דירות 46000 שח ? הצחקת אותי כחלון בטימטום שלך...כולל החיוך שלך דיבילי
64 אני 15/10/2016 12:05 האיש הצוחק=האיש הטיפש
לך תשתה קצת עראק משובח מהירושה של אבא.
63 יצא להם ילד ממורמר. 15/10/2016 10:11 חבל שלהורים של כחלון לא היה שכל להשקיע בנדלן. (ל"ת)
62 hguy 15/10/2016 09:08 ניצחון פירוס עוד ניצחון כזה ואבדנו. מס גולגולת של גזל
שוד של רכוש אנשים שעבדו חסכו התאמצו ויצרו ביטחון כלכלי לזקנתם ועכשיו עקב כישלונו של שר האוצר לדאוג לחלשים החליט לגזול מהם את כספם. נקווה שיכשל שוב שכר דירה יקפוץ וילמדנ ששכרו יוצא בהפסדו. עליו להניח לשוק הדיור ולדאוג לחלשים ספציפית . מה מעניין אותו אם משפר דיור מוסיף 700 א' או 900 א' . כבר יש ירידה בהתחלות הבנייה משום שקבלנים לא יקחו סיכון על עצמם בחוסר הוודאות שכחלון יוצר בשוק.
61 חוק של גזל 14/10/2016 19:26 "נצחון לכחלון" מחירי הדיור ירדו? לא, זה רק פופוליזם (ל"ת)
60 רוני 14/10/2016 17:45 אז זהו שבעחי הדירות לא כרישים
איפה הכרישים ? זה בדיוק העניין רב בעלי דירה שלישית ממש לא כרישים !!דירות ממוצעות בפרפריה ובעלי הדירות בת"א ממש לא מזיז כי מה זה 1500 שקל לפנטאוז בתא?
משקיע 25/10/2016 11:17 יוני מסכן עלוב נפש, אין טיפול מתאים? (ל"ת)
59 הרוב בעד המס 14/10/2016 15:43 נראה לי שרק מתנגד 1 משמיץ מס פעמיים (ל"ת)
משה 16/10/2016 11:35 מס לא צודק
הרוב נגד המס ההזוי הזה זה מס גזל טפרוטקשן מס בולשביקי קומוניסטי שמתאים למדינות חשוכות זה צס על נכסים פרטיים שאנשים קנו או קיבלו בירושה וזה מס על ריבוי דירות אין כזה מס בשום מקום בעולפ וזה מס שלא יוריד את מחירי הדירות וכבר מעלה את מחיר השכירות ויהיה קדה לגבותו כי לא משלם לפני דהצדינה תשלח שמאי שיעריך כל דירה ונוציא את הנשמה לאשות המיסים עד שיראו שקל כי זה צס לא צודק ולכן יצטרכו לרדוף אחרי כל בעל דירה וזה יגיע לבתי משפט נאטה אותכם ץמטרכו לבוסיף עוד 1000 פקידים כי בטובות לא נדלם מס לא מטצדק זה
58 מימון 14/10/2016 13:54 חוק כחלון לא התקבל במתכונת כחלון אלא במתכונת ביבי עם ני
ניסוח אחר
57 שפוט של מימון הטייקו 14/10/2016 13:27 כחלון חייב להתפטר לאור כישלונו
כחלון הוא בובה של מימון איל הנדלן כפי שהצהיר על ניגוד עינינים עם הגז הוא צריך להצהיר על ניגוד עינינים בנדלן ולהתפטר,יש צורך בהול באישור של אלפי פועלי ביניין סיניים הבעיה היא בהצע
56 בא 14/10/2016 13:21 כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן .גם כאלה שיש להם
כמה דירות לא צריכים ,הרי יתנו דירה לילד , ואז מה ישאר להם , מי שמרוויח זה רק האוצר שמכור למיסי נדלן .
55 כחלון 14/10/2016 12:17 קרציה שלא רוצה להפסיד את השלטון (ל"ת)
אזרח 14/10/2016 15:23 תגובה
הם הפסידו כבר את השילטון כחלון צדק בדבר אחד כל חברי הכנסת שהבעו התנגדות לחוק רצו כותרת הוא עשה מכם צחוק והוא צדק ניפגש בקלפי
54 שער הניצחון 14/10/2016 12:08 כחלון סוחט את ביבי. והתוצאה הם גמרו את הקריירה
זה מסמר הקבורה של הליכוד
משה ראשל"צ 16/10/2016 07:20 זה מסמר הקבורה של מפלגת אוסף הכחלונים פפפחחחחח (ל"ת)
53 בא 14/10/2016 12:01 המון טוקבקיסטים מושחתים !או לפחות
אחד !!!כותב כאן כאילו שזה יעזור לו במשהו!
משקיע 25/10/2016 11:18 החוק הזה מקדם אותך במשהו לדירה? לך תקנה, מי מפריע לך? (ל"ת)
52 bb 14/10/2016 11:53 חברים יקרים דיבורי סרק נגד כחלון הגיע הזמן להגיש בגצ.
נגד הנבלה הדיקטטור שהחליט לגנוב כסף לאנשים חפים מכל פשע שעבדו קשה מאוד כל החיים הקשים גם ככה במדינה חוק אי שיוויוני לא פרופורציונאלי ממש גניבה וביזיון למדינת ישראל.
עדי 14/10/2016 15:28 תגובה
מייד להתארגן מאחלת שלא יהיה צורך והממשלה תיפול לבד
51 מ 14/10/2016 11:32 איפה הכרישים? למה לא מגישים בגצ נגד כחלון? למה מחכים? ? (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:19 החוק עדיין לא אושר:) (ל"ת)
50 אבי 14/10/2016 11:26 גועל נפש במיטבו -קומבינות על חשבון האזרחים-הסוף של הממש
הממשלה הזאת מתקרבת
49 התוצאה 14/10/2016 11:01 כסף יברח מפה . יעלו לנו מיסים וילאימו לנו כספים בבנקים (ל"ת)
48 תומך ל ש ע ב ר 14/10/2016 10:28 כחלון
כחלון אני מצביע שלךאבל לא עודאני בוגר פלסר גבעתיעשיתי מילואים עד גיל 45אני אותו מעמד ביניים במקום לנסוע לחול פעמיים בשנה ולהחליף רכב כל 3 שניםאלה משקיעים לעתיד רכשתי לפני מספר שנים 2 דירות לפנסיה ולילדיםאחת בפת ואחת בפרדס חנהההכנסה מהדירות הינה כ 6000 שחולאחר הפחת המשכנתא נשאר 1000 שח שמהם יש להוריד את עלויות האחזקהוהחודשים בהם אין שוכראתה פשוט גוזל את החסכונות שלי אולי תשנה את החוק רק למי שיש נכסים בהיקף כולל של מעל 6-10 מיליון שח לא לגזול את מעמד הבנייםביבי גאון שלח אותך ישירות לביצה ואתה תיטבע בהקדם חובת דיווח אישי זה יקדם אותך היות ויש לזה הגיון והסכמה
איש ירח 25/10/2016 23:58 מס על נסיעה שלישית לחול
כדאי בשלב הבא להטיל מס גם על נסיעה שלישית לחו"ל. למה מי שבחר לבלות, לרכוש רכב ולא לחסוך לדירה יקבל בונוס? אולי נמסה גם חופשות רכבים וכו' ונצמצם את האי-שוויון.
כחלון מלך 14/10/2016 13:02 רבים כמוני יצביעו לך (ל"ת)
שולה 14/10/2016 15:26 תגובה
הבעיה שכמוך אין הרבה יש רק מתחזים שרוצים הכל חינם ואל תספרו סיפורים השוק מפוצץ דירות בבקשה יש ירידה ברכישת הדירות לך תיקנה יש לכם רק שינאה וצרות עיין ורק בגלל זה לא תצליחו
פנסיונר הכסף בבנק 14/10/2016 11:19 משלם 25% מס על רווחים.
אין מספיק כרגע דירות לכולם.הילדים שלי לא מצליחים לרכוש דירה כי אתם עם הכסף הגדול חוטפים להם את הדירות ומעלים מחרים.וגם משכירים להם במחיר גבוה ולא מתחשבים במצוקה שלהם.התפקיד של כחלון לדאוג בעיקר למי שאין דירה.
47 הנרי 14/10/2016 09:31 ניצחון פיראוס. כחלון יקבור את נתניהו קבורת חמור
בלית ברירה נצביע ללפיד המחסום האחרון בפני השתלטות הבולשביקים על ארצנו האהובה.
איזה מדינה? 14/10/2016 11:08 מדינת תל אביב (ל"ת)
אמן 14/10/2016 10:42 הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
לא אצביע בחיים ללפיד הוא זה שהביא את מס שבח על דירה שניה חובת הגשת דוח מחזור בבורסה, נזקים למשקיעי כיל החלטות מטורפות בלי הגיון הפרחת ססמאות שעכשיו המדינה תקבל דיבידנד מכיל ולא המשקיעים. רק מפגר יצביע לאחד כמו לפיד פופוליסט טיפש . הוא דואג למעמד הביניים? אפילו הפריע להם להתמסטל עם סיגריות ומשקאות העלה מס בטירוף עד כדי כך שהמדינה ביטלה את זה כי הם הפסידו כספים במדינת הגמדים מי שקונה טלויזיה של 50 אינטש הוא מליונר שצריך לשלם המון מיסים כשזה עולה 1000 שח בארהב מי צריך אחד כזה בכנסת יש כבר את כחלון קורצו מאותו זבל יחד עם יחימוביץ. ואם כבר אתם רוצים קומוניזים תבחרו ביחימוביץ למה לבחור לפיד וכחלון ולקבל שלי יחימוביץ תבחרו ישר בדבר האמיתי שנדע לאן נפלנו ונחביא את הכסף תחת הבלטות
46 תודה לכחלון 14/10/2016 09:26 כדאיות להשקעה בדירה שניה וגביית מס כאילו זו דירה שלישית
כך תעלה השכירות ויגבר הביקוש לרכישת דירה שניה. מחיר הדירות יעלה וגם השכירות
45 חוק ההסדרים 14/10/2016 09:14 ביזיון למדינה מחטף לאזרחים גניבת שלטון עריצות
אין בין חוק ההסדרים לדמוקרטיה שום דבר עם אומלל שחושב שזה דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון חוק כזה לא היה עובר במצרים ירדן סוריה ולבנון השליטים היו כבר מתחבאים לבד בבונקר מזעם הצבור
44 הרואה 14/10/2016 09:13 תגידו מה שאתם רוצים...
לכחלון יש ביצים של בת-יענה, יישר כוח כחלון - תאמין בדרכך ואנחנו נאמין בך!!!
עיוור 16/10/2016 12:24 אין
שכל אין דאגות
הוא באמת 14/10/2016 10:45 כמו בת יענה רואה רק את המטרה שלו ולא רואה כלום
המטרה שלו להבריח משקיעים פרטיים כדי לתת לקרן מגוריט של האוצר להשתלט על שוק השכירות. כדי לפזר סיכונים בפנסיה שלכם אחרי ועדת בכר כשהכל במניות במקום זה המדינה תהיה משקיעת נדלן . בלי מס רכישה חוקים חד צדדים שמיטיבים רק איתה. זאת מדינה עשקנית . ואתה עוד מחמיא לו? מסכן שכמותך
משולם 26/10/2016 19:16 למה לא רואה? רואה קובי מימון, קצא, יהלומנים, אנשי צבא (ל"ת)
43 בא 14/10/2016 09:09 כול ספסרי הדירות יגיעו לגיהנום ,ספסרות דירות אסורה
בארץ הקודש . נראה אם זה היה שווה לכם לטאות . אין פלא שרק אחד משישה אנשים בישראל חווה חוויה חיובית במוות קליני . דירה זה מצרך יסוד ולא פנסיה . אתם יושבים על צוואר האדם העובד .
ספסר דירות. 15/10/2016 10:03 למה ככה מקלל ??? לא יפה , נעלבתי. (ל"ת)
בא 14/10/2016 11:59 יש יצורים שמאמינים רק בכסף !אבל
זה מביא אותם לגיהנום!!הם כישלון ונשמות אבודות
שתוק זחל 14/10/2016 10:46 אתה אהבל שחוזר בתשובה ומפזר שטויות בקילוגרמים (ל"ת)
הנרי 14/10/2016 09:31 המילה ספסרות היא מורשת הקומוניזם הארור והמרושע
המשטר האכזרי ביותר בתולדות האנושות
בא 14/10/2016 10:41 מי יוציא אותך מהגיהנום הנרי (ל"ת)
42 בא 14/10/2016 09:05 ראש הממשלה בעצמו ספסר דירות ,ונותן דוגמה רעה לעם ,
אח מספסר באחיו .
41 שגיא 14/10/2016 08:55 יש פוליטיקאי בישראל!!!
כחלון שיחק אותה בענק ופוגע במקלט המס הגדול בישראל.כל הכבוד לו בוודאות יוריד את מחירי הדירות
משקיע 25/10/2016 11:22 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
אתה אינטרסנט 14/10/2016 10:47 טיפש . לא הצלחת להוריד את מס הבורסה עם כל הרעש שעשית
ועכשיו צוהל ושמח. הכסף לא יגיע לבורסה שעומדת להתרסק בגדול הבנת את זה למך?
40 כל הכבוד לכחלון 14/10/2016 08:53 כל הכבוד לכחלון
כל הכבוד, כחלון נלחם על החוק עד טיפת הדם האחרונה..רק נקווה שזה יעשה שינוי לטובה בתחום הדיור, ואני מאמינה שכך יהיה!
משקיע 25/10/2016 11:22 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
39 כחלוו זה לא מספיק 14/10/2016 08:34 מה עם צד ההיצע? יש לנביא חברות בנייה
יש להביא חברות בנייה זרות בדחיפות לשוק הישראלי.הקבלנים המקומיים כבר מצמצמים את ההיצע
38 יוסי 14/10/2016 08:16 ציפור לחשה לי שמדברים גם על מיסוי דירה שניה. (ל"ת)
צפורה לחשה לי 14/10/2016 10:48 יעלו לך מס על הבורסה ל 30% וגם יטילו מס רכוש על
דירת הזבל שקנית עם משכנתא .וזה יהיה מגיע לך אדיוט
דויד 16/10/2016 18:48 עכשיו מיסוי דירה שניה יששששששש (ל"ת)
יוסי 16/10/2016 18:46 כל ראשון לחודש שיק למס הכנסה חחחח (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:23 זה הצ'ק שלך עם העלאה.... (ל"ת)
37 אבי 14/10/2016 08:15 יאללה משקיעים...לרשום שיק כל 1 לחודש
חחחח....
בעל נכסים 16/10/2016 08:00 אין בעיה אבי אבל לא לשכוח להוסיף 500 ש״ח ל10 בחודש
מחירי השכירות כבר עלו לא רצינו הוכרחנו הפרחים לכחלון
נתן 14/10/2016 10:04 איזה מלכוד....ככל שמחירי הדירות יעלו כך תשלמו יותר מס ח (ל"ת)
הנרי 14/10/2016 09:32 הקנאה הורגת. במהרה בימינו, אמן (ל"ת)
חיים 14/10/2016 10:08 ידע כל המספסר בדירות בארץ ישראל רק יפסיד (ל"ת)
אבי 14/10/2016 10:02 יותר נכון מרחם עליכם!!!
דירה שקנית ב 1.5M משכיר ב 5 אלף ומתוכם מפריש 1.5 אלף מס. חחחחח איזה דבילים אתם המשקיעים.
משולם 26/10/2016 19:14 תרחם, אבל דיר בלאק שיחזור הצ'ק אתה בחוץ ומחר ירד גשם (ל"ת)
36 מושיקו 14/10/2016 08:13 נצחון פירוס. בבחירות הבאות כחלון בחוץ . בולשביק קנאי.
הליכוד שנתן לעילג להעביר את הקנס על בעלי דירות ישלם ביוקר בבחירות הבאות. אין לכם מושג כמה אנשי ליכוד יצביעו ליאיר לפיד.
לפיד 14/10/2016 10:51 אין לסמוך על הטמבל הזה . זכרון הצבור קצר
החרדים לא יסלחו למרושע הזה. אז אין לו שום סיכוי שר אוצר גרוע הוא כבר לא יהיה וגם לא יסכים להיות הוא אף פעם לא רצה להיות שר אוצר אלא שר חוץ לטייל ולכייף בעולם חבל ששכחת את נזקי לפיד . בטול קצבאות ילדים העלאת מע"מ, העלאת מס על משקאות וסיגריות העלאת מס על טלויזיה 50 אינטש. חובת הגשת דוח מחזור בבורסה אי מכירת כיל מטעמים פופוליסטיים הפסדים למשקיעים בבורסה הוא כמו סופת הוריקון שפגעה והלכה לפיד בחיים לא יבחר עדיף כבר חמור
35 אחיטופל 14/10/2016 08:12 כחלון אפס מאופס
יכול היה בקלות להטיל מס על ההכנסות מהדירות כמו על כל עסק אחר ובמקום זאת התעקש להטיל מס דרקוני נוראי שמפלה בין אדם לאדם במדינה דמוקרטית ויוצר כאוס גדול של אי צדק . יימח שמו אפס מאופס , שקרן ופוליטיקאי רקוב . תקראו תקראו את מיקי רוזנטל , זה רק קצה הקרחון !
34 ספיר 14/10/2016 07:58 זה היום שהליכוד נותן את השלטון ללפיד על מגש כסף.
אם חוק קנס על דירות יעבור הרבה מאד ליכודניקים יעברו ללפיד. את זה התקשורת מסתירה משום מה. כחלון הבולשביק סיים את הקריירה הכושלת שלו.
לפיד 14/10/2016 10:52 אפס יותר מכחלון. אבל לעם טיפש מגיע גם לפיד וגם כחלון
זכרון של עכבר יש לך שכחת את מעללי לפיד
33 הבטחת הכנסה לקשישים 14/10/2016 07:35 כבר עכשיו הם חיים יותר טוב ממי שעובד ומרויח שכר מינימום
הם לא משלמים ארנונה , יש להם הנחה בחשמל, תחבורה וטלפון הם רשאים לעבוד למחייתם בסכום מסוים וגם להחזיק אוטו שווי ההטבות שלהם יותר משכר המינימום למי שעובד הם חיים לא רע בכלל
1 14/10/2016 20:24 והם גם לא צרכים לסדר לעצמם פנסיה ...
להכחלוניה השפלה היה פנסיה של 80K בחודש אז אפשר לרמוס את הכבשים מהכרישים הוא בורח עם חיוך השפני שלו
32 תלמדו לקח 14/10/2016 07:22 עדיף היה להצביע ישירות ליחימוביץ במקום לפנטז על
ביבי הליברל ולקבל שלי . לפחות אם שלי היתה זוכה בבחירות כולם היו שומרים על כספם. עכשיו בעלי 3 דירות יאלצו למסור דירה אחת לזוג צעיר . ומי שהשקיע בבורסה משלם 25% מס לממן להם ילד בן 3 בגן. וגם תוכנית חסכון צנועה של 50 שח לחודש . כלומר עם ישראל משלם מזונות לילדים של אחרים וזקנים לא מקבלים כלום חוץ מהעלאת גיל הפרישה ומבחן הכנסות של בטוח לאומי . הבעיה שיש ישראלים שחושבים שהם לא יהיו אף פעם זקנים כלומר או שישארו צעירים לנצח או ימותו צעירים. ושוכחים שהזקנים האלה הם ההורים שלהם .המטרה מלכתחילה היתה הטלת מס רכוש והעברת שוק השכירות למוסדיים. רק שמספרים לצבור סיפורי אגדות שזה לטובתם כאילו שדווקא הדירות של המשקיעים הם החסרות לצעירים וכאילו כל המשקיעים קנו דירות פאר עם מעלית וחניה ולקחו משכנתא מטורפת כדי להתכבד להשכיר דירה לצעירים חסרי מוח.
31 אחד העם 14/10/2016 07:01 כל הכבוד לכחלון
לאלה שמגיבים בכעס ואומרים שהדירות שקנו זה הפנסיה שלהם אני רוצה להגיד לכם שאני מקבל פנסיה ועובד בעבודה נוספת ועל העבודה השנייה אני משלם 50% מס אז למה שבעליי דירות לא ישלמו מיסיםכל הכבוד לך אדון כחלון סוף סוף יש מי הולך נגד אלה שרוצים לאכול את כול העולם
משקיע 25/10/2016 11:24 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
הנרי 14/10/2016 09:33 ההמון צמא הדם מריע כמו שהריעו לסטלין וגמרו בסיביר (ל"ת)
30 כחלוניזים 14/10/2016 06:38 או יותר נכון קחלוניזים. קחלון לוקח מזקנים ונותן לצעירים
במדינה הזאת מי שצועק יותר מקבל יותר. מס על הבורסה כדי לממן ילד בן 3 זה גזילת הזקנים. כעת קחלון פותח תוכנית חסכון לילד בן חודש על חשבון הזקנים שמהם הוא מכסח את החסכונות והדירות והדאגה לעתיד. למה הוא לא מעלה לזקנים את קצבת בטוח לאומי ב 50 שח? למה רק לצעירים הוא נותן מדינה מגעילה
29 זה לא נצחון לכחלון 14/10/2016 06:32 זה תת תרבות שמתפתחת פה . זה אלימות כלכלית
זה תרבות המגיע לי כי לך יש ולי אין. זה תרבות שמקדשת את הצעירים על חשבון הזקנים. כאילו הם אף פעם לא יהיו זקנים בעצמם או הוריהם. זה תרבות של ועדרת פני זקן במקום והדרת פני זקן. הצעירים בסוף יצטרכו לממן ולסייע להוריהם או להזניח אותם למות בביתם . זה תרבות שאומרת לא לדאוג לעתיד והכי גרוע ממשלה אינטרסנטית שעושה הכל להישאר בכסא שלהם ומרמה את הצבור ובגדול. מטרת המהלכים האלה הם הגברת מיסוי והעברת שוק השכירות למוסדיים ואל תטעו בכוונה של כחלון השקרן הדיקטטור הקטן וחברו הדיקטטור הגדול רוקחים מזימות יחדיו ומשקרים את הצבור הטיפש. מגיע לכם.
הרואה 14/10/2016 09:23 לא נכון
במצב של היום בסביבת ריבית אפסית אילו הצעירים שמממנים את האוכלוסייה המבוגרת יותר - אם אתה עוסק בנושאים כלכליים כדאי שתלמד כלכלה קודם! קפיש?!?!?
באמת? 14/10/2016 10:55 זה מה שמספרים לך? אם היית חכם כזה היית צריך למחות
מזמן נגד ועדת בכר וכעת כחלון חוזר למצב ההתחלתי רוצה קופות יעודיות לזקנים דהיינו להשקיע באג"ח
28 קרן מגוריט 14/10/2016 05:36 יש להם כסף והרבה הם יקנו דירות להשכרה ויגזלו מהצבור
אפשרות להיות בעלי דירות כשמשקיע פרטי קונה דירות זה אסור אבל כשממשלת ישראל הופכת להיות משקיעת נדלן זה מותר מגיע לעם ישראל שלטון כזה
שמואל 14/10/2016 11:26 קרן מגוריט
העיוות האמיתי הוא שאזרח רגיל הרוכש דירה שניה משלם 8% מס רכישה לעומת הקרן שתשלם חצי אחוז מס רכישה. המטרה האמיתית של הקרן הוא להכין מקומות עבודה לנערי האוצר בסיום התפקיד שלהם. כך יוכלולהמשיך לקבל שכר מכובד ביותר כפקידים ויועצים בקרן. אותו אזרח שקנה דירות בשוק החופשי ושילם מס רכישה הקרוי לגנאי בפי האוצר והעומד בראשו "אספני דירות", הם עושים לביתם. הם לא יעסיקו נער אוצר, אחד או יותר, במשכורת שמנה. מטרת קרן מגוריט היא לחלק את העוגה ולתת פרוסות גדולות יותר לקבוצה מקושרת הקרובה לצלחת על פני אנשים רגילים. שוד האזרח והלאמה אמרנו ?
27 כחלון עושה שינוי 14/10/2016 05:34 מעביר נכסים ממשקיעים עם 3 דירות למשקיעים עם דירה אחת
כך שיהיה שוויון כל המשקיעים יהיו בעלי 2 דירות שכר הדירה יעלה כי יחסרו דירות שוק השכירות יעבור מידי אנשים פרטיים לידי הממשלה ואיפה שהממשלה מתערבת לא יצמח דשא. כחלון מכריח צבור חסר דירות לקנות זבל שיוצא למכירה ושהם לא רוצים לקנות. דוחף להם סחורה פגומה בכח גם ככה הם יכולים לקנות דירת 2 חדרים מתפוררת ולקחת משכנתא כי הממשלה מחלקת משכנתאות. אם הם לא עשו את זה עד עכשיו אז כחלון יכריח אותם עכשיו רע ובעתיד יהיה רע שבעתיים
26 חוק מנוול 14/10/2016 05:30 אם החוק המנוול של כחלון יעבור . הוא צריך לדאוג לזקנים
כמו שהוא דאג להעלות לחברי הכנסת את השכר ב 1500 שח ואף צדיק מהם לא ויתר על הכנסה לחימום כסא. כך הוא צריך לתת לחסרי הפנסיה התקציבית העלאה בקצבת בטוח לאומי ב 1000 שח מינימום. גם ככה מערימים קשיים לקבל קצבה יש מבחן הכנסות ויש שנות אכשרה ועוד מכשולים שבטוח לאומי עושה . כולל מתן אינפורמציה שקרית לאזרחים במטרה שלא יקבלו את הזכויות שלהם. כחלון מדררדר זקנים לרעב ועוני מטיל אותם על בני המשפחה שיצטרכו לשלם תחזוקה בבית אבות ולפיליפינית. זקנים סעודיים יהיו נטל על הילדים שלהם העיקר לכחלון יש שכר עצום על חשבון הצבור תתפטר מיד
25 כחלון צעד קטן 14/10/2016 05:13 במקום להטיל את האחריות על הממשלה מנצלים את המצב
להגביר את המיסוי על האזרח. למרות שלי אין 3 דירות אי אפשר לעבור בשתיקה על התנהגותו של כחלון ושתיקת הכבשים בממשלה. לקחת מסקטור אחד שדאג לפנסיה שלו והציל את כספו מועדת בכר הכושלת ולתת לסקטור אחר זה לא צעד גדול זה צעד קטן שצריך להדאיג את כל הצבור. מס על דירה שלישית יהפוך למס רכוש על דירה אחת. כחלון נבחר כדי לבנות דירות זה מה שהוא הבטיח ולא כדי לקחת מאנשים דירות ישנות מתפוררות שהם קנו להשקעה ולהכריח צבור אחר לקנות זבל מדובר בהתנהגות כוחנית התנשאות וצביעות והוא מתימר לפתור את הבעיה. אף אחד לא מרוצה . כעת חסרי הדירות יקנו את הדירות להשקעה והם לא יגורו בהם. הם יהיו משקיעי נדלן ממש כמו המחיר למשתכן. אף אחד לא רוצה לגור בחורים של כחלון. כחלון נכשל ובגדול. להעביר את החוק העשקני שלו בחוק ההסדרים אין נבזה מזה. כל אזרח צריך להתקומם נגד ממשלת הכשלון הזאת.
24 ממשלת העלוקות 14/10/2016 05:06 יעשו הכל כדי להישרד בשלטון ולהגדיל מיסים
ועוד להתפאר שהם מגבירים תחרות ומצמצמים פערים העיקר כחלון העלה לחברי הכנסת שכר ב 1500 שח לחודש שזאת תוספת ענקית שוות ערך להכנסה משכד בפריפריה או לפחות מחצית משכר דירת 2 חדרים במרכז 2800 שח
23 ישראל 14/10/2016 04:37 בוזזז (ל"ת)
22 לוי נחום 14/10/2016 03:54 מיסוי דירות
מדוע מר כחלון לא מטיל מס על בעלי 3 מכוניות או 3 חליפות ועוד ועוד
משקיע 25/10/2016 11:26 וגם על 3 סלולריים..... (ל"ת)
21 סם 14/10/2016 03:20 מלחמת האגו
זה לא כלכלה ולא דאגה לחסרי הדיור . זה פוליטיקה , זה להראות לכולם למי יש יותר גדול , זה אגו ברמה של גן ילדים .
20 סתם אזרח זקן 14/10/2016 01:59 כחלון-כשלון
כל הצלחותיך בעבר נעלמו במיסוי דירה שלישית - לי אין - את השלישית של - היו לי שתים של 35 מ"ר כל אחת מכרתי לפני שנים לתחילת קנית דירה לבת - אבל יש רבים כמוני שאלו הפנסיות שלהם - לא קלעת למטרה ואותי שבך בחרתי - הפסדת . זכור ביום הדין מה הכשיל אותך - השליפות ללא חזון לבאות ופגיעה בשכבות הנחשבות חזקות אבל הן חלשות
19 נדלן 14/10/2016 01:40 אם לא נתאגד ונפגין נגד החוק האומלל הזה לא יקרה כלום (ל"ת)
18 שמטוב 14/10/2016 00:57 ניצחון של השר משה כשלון ? הוא ינצח רק את עצמו בגול עצמי
שנה מיום הפעלת החוק המחירים של הדירות לא ישתנו ויעופו בדיחון על משה כשלון שיפילו אותו. עניין נוסף: ========= אפשר להפיל את החוק בבג"ץ מכיוון שהחוק אינו קונסטיטוציוני (סותר חוק יסוד של "זכות הקניין"). לפי מליון ההצהרות של משה כשלון הוא לא יוכל לשכנע בבג"ץ שכוונת החוק אינה פגיעה בזכויות הקניין (יש מליון הצהרות שכוונת החוק היא לאלץ בעלי דירות, למכור דירות כלומר פגיעה מוצהרת בזכות הקניין.)
חחחחח 14/10/2016 10:58 בג"ץ משקשק מכחלון ולא יחליט כלום נגד המדינה
מותר להטיל מס רכוש . והתוצאה של בג"ץ תהיה שלמען השוויון צריך להטיל מס על כל הדירות. ויתנו לכך אור ירוק מי שמפנטז על בג"ץ שיציל אותו הוא בצרה צרורה כחלון אמר שמשקיעים יקפצו מהגג בינתיים הוא צודק
17 ריקי 14/10/2016 00:56 מצויין כחלון כול העם איתך רק בך נבחר מס צודק לחזירים
מס הכי צודק כחלון יישר כוח כול העם איתך מבטיחים לך לפיד וגפני אתם זבל חכו נתחשבן איתכם בקלפי חצי מנדט לא תקבלו דואגים לעשירים ולנו אין חצי קיר זבל מגעילים חכו לנו בבחירות המס הכי צודק ואתם נגד פרצוםכם האמיתי התגלה זבל לפיד כחלון אוהבים אותך באש ובמים עד הסוף איתך אל תפחד כול העם איתך 25 מנדטים תקבל מבטיחים לך כולם איתך אצה הכי אמיתי וישר ודואג לחלשים ולא לחזירים שיש להם 5 דירות גם לפיד חכה חכה חכה אפס אתה וגפני מי דיצביע נגד ישלם ביוקר על זה ותראה את זה בקלפי כבר עכשיו אתה באפס יאפס גדול רק דיברת ולא עשית כלום לחלשים
משקיע 25/10/2016 11:27 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
מורגן 14/10/2016 09:34 כשאתה קורא את הביטוי "העם" אתה יודע שיש לך עסק עם
בולשביק ארור ומצורע
16 שמטוב 14/10/2016 00:54 ניצחון של השר משה כשלון ? הוא ינצח רק את עצמו בגול עצמי
שנה מיום הפעלת החוק המחירים של הדירות לא ישתנו ויעופו בדיחון על משה כשלון שיפילו אותו. עניין נוסף: ========= אפשר להפיל את החוק בבג"ץ מכיוון שהחוק אינו קונסטיטוציוני (סותר חוק יסוד של "זכות הקניין"). לפי מליון ההצהרות של משה כשלון הוא לא יוכל לשכנע בבג"ץ שכוונת החוק אינה פגיעה בזכויות הקניין (יש מליון הצהרות שכוונת החוק היא לאלץ בעלי דירות, למכור דירות כלומר פגיעה מוצהרת בזכות הקניין.)
15 אזוב מצוי 14/10/2016 00:22 דירה שלישית
כחלון תמשיך אל תאמין לצבועים העם איתך מחירי הדירות ירדו כי אתה באמת רוצה להוריד אותם ולא רק מדבר
14 משה 14/10/2016 00:19 כחלון הכוחני
עם החוק יעבור כחלון לא יזכה לראות את זה כי כל כך הרבה אנשים קיללו אותו ביום הכפוריפ ולפני שזה חייב להתקבל בשמים
13 נדלניסט בדימוס 14/10/2016 00:14 ידעתי (ל"ת)
12 אחד העם 13/10/2016 23:48 המזל של כחלון שרוב הציבור לא מבין שום דבר.
כחלון מחזיק את היד על הברז ומטפטף דירות לשוק. אחר כך הוא מתפלא מדוע המחירים לא יורדים. עוד דוגמה, למה יש מס רכישה 10% על דירות יוקרה שעולות מעל 5 מיליון ש״ח?? באמת כחלון רוצה שמחוסרי הדיור יקנו את הדירות האלה ??? הכל זה רק איך להגדיל את המיסים. אין שום תוכנית, זו התוכנית היחידה שיש. כל היתר זה ססמאות.
11 אורי... . 13/10/2016 23:34 חבל שהוציאו את ענף מוניות השרות לוועדות. (ל"ת)
10 סוף הקריירה 13/10/2016 23:27 כחלון יהפוך אותנו לדרום קוריאה (ל"ת)
9 אחד 13/10/2016 23:24 חוק מטופש. פלסטר לא מרפא מחלות!
ירידת מחירי דירות רק אם פועלים לפי קורס מבוא לכלכלה. ביקוש - אין רכישות לתושבי חוץ. גם לא המגדלים בתל אביב היצע - משחררים קרקע זולה תשומות בניה - מונופול מלט??. להוריד מחירי בטון וברזל. להביא סינים זולים ריבית - חובה להעלות שוק הון - מס מלא על שכירות.
8 אחד העם 13/10/2016 23:11 ניצחון פירוס !!! (ל"ת)
7 מאיר 13/10/2016 23:03 האם יולי אדלשטיין עוקף את קיש?
עכשיו נשאר רק לעקוף את גפני.. ע'י ניתוב החוק לוועדת הרפורמות במקום לוועדת הכספים.. וכחלון מסודר. את דוד ביטן עקפו בקלות.. אולי סידרו לו לישכה בכנסת עם נוף לים..
דגור 14/10/2016 08:02 גפני לא יתן שחמדרו אותו
גפני וסיעתו יצביעו נגד התקציב אם יעקפו אותו
6 אפלטון 13/10/2016 22:58 ניצחון פירוס
כחלון סיים את הקריירה שלו . זאת נראה בבחירות הבאות .
יניב 14/10/2016 09:10 הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:29 המחירים רק עולים ויותר צעירים לא יכולים לקנות דירה (ל"ת)
גם אם יסיים 14/10/2016 05:16 המיסים ישארו וזה מה שכחלון וביבי רוצים. אם מישהו חשב
שזה רק רעיון של כחלון הוא טועה. גם ביבי מעורב בזה המטרה של שניהם היא יצירת דור שוכרים חדשים. עוד פרייארים שיחזיקו את הפנסיות של הצבור דרך שכירות דירות כי אפילו ביבי מבין שועדת בכר היא כשלון . בעתיד יחסרו עוד דירות קרן ריט תקנה הכל
א. 14/10/2016 00:27 זה רק נראה לך....
כמה אנשים יפסידו בגלל החוק הזה? כמה אלפים. וכמה ירווויחו מירידת מחירי הדירות? רק צריך להעביר חוק שאוסר להאלעות את שכר דירה ביותר מכמה אחוזים בודדים וככה להגן על שוכרי הדירות..
אז??????? 14/10/2016 12:15 אתה בעצמם בעד הלאמת הדירות ? אז למה שלא יקבעו
גם כמה נשלם חשמל ומים ומה המקסימום שאפשר לגבות מאיתנו? אם כבר קומוניזים אז למה רק על דירות? רוצים על הכל
5 מאיר 13/10/2016 22:48 המדינה היחידה בעולם שלוקחת נכסים מאזרחים בלי סיבה
אין שום אירוע מס, סתם לוקחים
בא 14/10/2016 09:09 ספסרות דירות אסורה בארץ הקודש מושחת . (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:29 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
יש הזדמנות 14/10/2016 05:17 להגדיל מיסים ולהגשים את החלום שבהם חצי עם ישכור דירה
מקרן מגוריט של האוצר הכסף יזרום למנהלים לקרנות הפנסיה והעם הטיפש יקנה בהמוניו את הקרן כי מחלקים להם 90% מהרווח . שזה בערך 2 א"ג לייחידה . כשיש עם טיפש אז הכל אפשרי
גבינה קשה 14/10/2016 00:10 מה כלומר?
אמרת שלא תמכור.
היסטוריון 13/10/2016 23:38 גם סטלין לקח...
חחחחח חחחחח.......
ששששששש. 13/10/2016 23:07 סבאלה תקשיב
שיב רפה שכל שכמוך. יש זוגות צעירים שאין להם קורת ג. ולך יש עשר אז תמכור ותעביר לצעירים . הבנת את זה סבאלה. ואם לא טוב תמכור הכל ותעזוב את הארץ. אף אחד לא יבכה עליך. אסטה לביסטא
1 14/10/2016 20:31 ימתו הקנאים (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:30 למה שימותו, שימשיכו לחיות ולקנא:) (ל"ת)
4 אזרח מרוצה 13/10/2016 22:45 שר אוצר שעושה ולא רק מדבר!!! כל הכבוד!!! (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:30 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
דולה 14/10/2016 15:35 תגובה
אוקי יש ירידה במחירי הדירות מה הלאה ניראה אותך לוקח כסף מהבנק הרי כחלון לא יקח ממני ויתן לך מפגר הוא מספסד את הכיסאות שלהם אלו רצה לתת לך אפשרות ולהקל עליך היה מלאים דירות מעביר לזוגות צעירים בשכירות הוגנת לתקופה ארוכה ופוטר את בעל הדירה מתשלום מס אבל יה מפגר הכל זה לכיסאות שלהם עובד עליכם צוחק עליהם
בא 14/10/2016 09:09 הוא לא הביא חברות מחול . (ל"ת)
אין שכל אין דאגות 14/10/2016 05:22 זה שאתה מרוצה לא אומר כלום. גם כעת אתה יכול לרכוש
דירת 2 חדרים כמו המשקיעים. למה לקחת דווקא מאלה שקנו להשקעה 2 חדרים. אתה באמת חושב שהמשקיעים כאלה מליונרים שקנו 4 חדרים מקבלן באם המושבות או כפר גנים או רמת גן ואתה עומד לזכות בדירה בחצי חינם? המשקיעים קנו דירות זבל וגם עם משכנתא. מטרת המהלך היא לגרש את בעלי הדירות כדי להעביר את שוק השכירות לקרנות ריט כגן קרן מגוריט אותה ינהלו אנשים מהאוצר גבאי ואנדורן שהרויחו את מפעל הפיס של חייהם לקבל 1% דמי ניהול כשכר הקרן תקנה מהקבלנים דירות ולצבור לא ישאר מה לקנות אתה ושכמותך תגורו לנצח בשכירות . אם אתה אזרח מרוצה אז מגיע לך
שמטוב 14/10/2016 00:55 עושה קולות בלבד. (ל"ת)
בן אהרון 13/10/2016 23:05 מיסים זה לעשות ??? והוא גם טועה והפעם בגדול !!!
להגיד שהוא עושה??? מיסים זה לעשות ??? מיסים זה להוציא כמה מילים מהפה, לבנות דירות זה לעשות ובינתיים לא רואים תוצאות.
3 אזרח מתון 13/10/2016 22:42 כחלון הפושע מסתיר שיש לו פנסיה של 80,000 ש"ח
ח"כ שודדים קופת הציבור בפנסיה מושחתת. ברור שאין לו צורך בדירה לפנסיה. כחלון אכזר אנוכי ושטני כדי לפגוע במי שרכש לעצמו מס' דירות בירוחם. החוק צריך "לרוצץ רק את גולגולות" של אלו שרכשו עשרות דירות במרכז
עמ 14/10/2016 09:12 אתה נורמלי
מה זה הדיבור הזה איך אין משטרה בעקבותיך?
יניב 14/10/2016 09:10 הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
החוק נפשע 14/10/2016 05:23 וביבי שותק. (ל"ת)
ווו 14/10/2016 01:52 אז הוא לא צריך 3 דירות (ל"ת)
2 דור 13/10/2016 22:42 חוק 3הדירות
נבוא חשבון בפריימריס ובבחירות עם כל תומכי החוק האווילי והבולשוויקי.
יניב 14/10/2016 09:10 הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
משקיע 25/10/2016 11:31 ורק התרופה לא עוזרת....יוני המסכן, ליבנו איתך חולה נפש (ל"ת)
1 גדי 13/10/2016 22:34 כל הכבוד לכחלון
שיחק אותה מול המושחתים שיצאו נגד המס הצודק
משקיע 25/10/2016 11:32 עוד תגובה יחצנית מטעם כחלון שלא ירגישו בפשלות? (ל"ת)
זה לא צודק 14/10/2016 05:26 מחר יבדקו לך את החשבון בנק ויחליטו מי שיש לו 3 מליון
צריך לחלק מליון שח למי שאין. אין שום כבוד לחוק כזה שיפגע בחסרי הדירות באותה מידה שפוגע בבעלי דירות חבל שאתה לא מבין את הפואנטה .
בן אהרון 13/10/2016 23:07 מה צודק במס ?? חצי מדירה חדשה זה מיסים. זה יותר צודק ?? (ל"ת)
אזרח מתון 13/10/2016 22:49 לכחלון פנסיה מושחתת 80,000 (שמונים אלף) שח בחודש
כחלון לא זקוק ל-2 דירות בירוחם לפנסיה. כחלון רומס ומנפץ גולגולות המסכנים חסרי הפנסיה שבקושי אספו קצת דירות בירכתי המדינה
יאיר 16/10/2016 15:13 יהיו שינויים בחוק
ביבי מכין את הקבר לפחלון יהיו הרבה שינויים בחוק יכול רק על מי שיש לו נכסים מעל 10 או 15 מיליון -והליכוד יזקוף את זה לזכותו -ופחלון יחפש בקבוקי ערק להטביע בהם את כשלונו ויחשוב על מה שסבא שלו הוריש לו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש