15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתון הלמ"ס מעיד על התקררות הביקושים לדירות חדשות - עם נפילה באוגוסט

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתון הדירות החדשות שנמכרו בינואר-אוגוסט וגם את נתוני המגמה
 |  79
סימני רגיעה?
Share
האם קטר הנדל"ן הולך ומתקרר? הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדווחת היום על ירידה של 9.5% במספר הדירות החדשות (מקבלן) שנמכרו בחודשים ינואר-אוגוסט, זאת בהשוואה לתקופה המקביל אשתקד. בסה"כ נמכרו בתקופה זו 20,320 דירות חדשות בלבד. בהסתכלות ספציפית ניתן לראות שבחודש אוגוסט נמכרו 2,142 דירות, הנתון הנמוך ביותר אוקטובר 2014 (תקופת ההמתנה למע"מ 0%...) ונמוך ב-28% לעומת אוגוסט 2015 בו נמכרו 2,970 דירות.


גם כאשר מסתכלים על נתוני מנוכחי עונתיות, עדיין נרשמת ירידה חדה של 8.5%. מהלמ"ס נמסר כי חלקן של הדירות החדשות שנמכרו מסך כל הכמות המבוקשת של הדירות החדשות (כלומר כולל בניה פרטית, קבוצות רכישה וכו'), נע בין 80% במחוז חיפה, 76% במחוז המרכז, ו-64% במחוז תל אביב, לבין 31% במחוז הצפון.

ושימו לב לנתון הבא: על פי נתוני המגמה, נרשמה ירידה של 1% בממוצע לחודש במספר הדירות החדשות שנמכרו בחודשים מאי-אוגוסט 2016, והוא עמד על רמה ממוצעת של כ-2,400 דירות בחודש. זאת, לאחר עלייה של 0.3% בממוצע בחודשים פברואר-אפריל 2016, ברמה ממוצעת של כ-2,440 דירות לחודש. ב-2015 נמשכו קרוב ל-32 אלף דירות חדשות, כעת הקצב הוא למכירת פחות מ-29 אלף דירות. בתוך כך, היצע הדירות נותר כמעט ללא שינוי ברמה של 28,840 דירות בסוף אוגוסט, מתוכן 28% באזור המרכז, כ-16% במחוז הדרום, כ-15% במחוז חיפה, כ-13% במחוז הצפון, כ-12% במחוז תל אביב וכ-11% במחוז ירושלים. מחירי הדירות לאן? הנה תוצאות סקר Bizportal בקרב מעל 6,000 גולשים.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-54 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
54 ילד גדול 16/10/2016 00:09 אתם סתומים?
ברור שהקבלנים מכרו פחות דירות, אם חודשים ארוכים לא יצא כמעט שום קרקע לשווק לקבלנים אז ברור שאין להם דירות למכור.
53 משקיע בנדלן 15/10/2016 10:05 משוואה עם 2 נעלמים.
ההורים שלי הגיעו ארצה חסרי כל ובסופו של דבר הורישו לי 2 דירות .. ההורים של כחלון הגיעו ארצה חסרי כל אבל גם חסרי מוח ובסופו של דבר הורישו לו מרירות.
אליהו 23/10/2016 16:08 ועוד ירושה-גם תחמנות, לסובב נתוני נדלן שיתאימו ליחצנות
ולדכא גופים אחרים שמפרסמים נתוני אמת..... אה וכם להתחבר לקובי מיימון וביליונרים אחרים ולהטיל מיסים על גברת כהן מחדרה שהיה לה מספיק שכל לקנות דירה לפנסיה ומספיק מזל לקבל מהוריה החרוצים 2 דירות. ואגב, הם לא שתו אף פעם ערק וגם לא הורישו בקבוקים ריקים, רק דירות.......
52 אחד העם 14/10/2016 17:32 כחלון עושה ניסיונות בכלכלה על הגב שלנו. (ל"ת)
51 אחד העם 14/10/2016 16:00 כחלון כנראה חושב שכלכלה זה משחק ולא צריך ללמוד.
הסיפור הזה עוד יתפוצץ לנו בפרצוף. לנווט כלכלה של מדינה זה לא משחק ילדים. יש תהליכים שעלולים להביא לתוצאות אגרסיביות מאד שלא יהיה אפשר לבלום. צריך להיזהר, זה לא משחק ילדים.
50 יוגב 13/10/2016 22:37 שלחתי את השוכרים שלי לכחלון
השבוע העליתי לשוכרים שלי את שכר הדירה בעשרה אחוז. וכך אעשה בשבועיים הקרובים ביחס ל-2 הדירות הנותרות. לשוכרים האומללים שמחו על הצעד הצעתי לפנות לכחלון ולנערי האוצר חסרי החוליות שלצידו.
אדי 14/10/2016 08:20 בקרוב אתה תבכה גזלן (ל"ת)
49 סיון 13/10/2016 20:12 למה "זוגות צעירים" לא קונים? כחלון כשלון.
כחלון אמר שה"משקיעים" לקחו ואספו את כל הדירות. אז למה "הזוגות הצעירים " לא קונים את הדירות כרגע??? ברור שכחלון פופוליסט ומטרתו להסית נגד ציבור מסוים. כחלון לא יעבור את אחוז החסימה.
48 בן אהרון 13/10/2016 19:03 זה מה שרוצה כחלון ??? שיבנו פחות ???
אני הייתי בטוח שחסרי הדיור מסתערים על הדירות במקום ה״אספנים״. איפה כל חסרי הדיור ??? למה הם לא מגיעים ??? השאירו להם את השוק בלי ״אספנים״ !!! למה הם מחכים ??? מישהו מבין את תאטרון האבסורד הזה ???
אדי 14/10/2016 08:22 כי אין כסף לאנשים (ל"ת)
47 הריאלי 13/10/2016 17:01 מטומטם מי שקונה את "הנתונים" של כחלון
צפון קוריאה זה פה.תוצאה מכך תוביל רק לעליות.העם לא מטומטם פחלון.כל שני וחמישי חברת בנייה אחרת קורסת,מחסור אדיר בפועלים,עלייה,נישואין,גירושין ובכלל לא מספקים לנו את הביקוש.זה תקופת המתנה ועוד מעט יגיע הבום...אבל רבותיי הבום יהיה למעלה!!!!עוד עלייה במחירים.כחלון באמאשך תתפטר כבר אתה ויצחקי הרסתם במו ידיכם את כל הכלכלה.מדיניות של כאילו כאשר בשורה התחתונה הכל עולה.עובד עלינו בעיניים.מקווה שהעם יגיד את דברו
46 אזרח העולם 13/10/2016 17:00 כחלון הפושע מסתיר שיש לו פנסיה של 80,000 ש"ח
ואז הפושע כחלון צורח על האנשים שרכשו 2 דירות בפריפריה להשקעה. כדי למות בכבוד וקצת לעזור לילדים. נכון,יש כאלו שהתלהבו ורכשו 20 דירות ברעננה. אבל אלו פושעי מס הכנסה
בלה 13/10/2016 21:48 הפנסיה חצי מהשכר לא כפול.... (ל"ת)
45 אבי 13/10/2016 16:53 הפעם לא תהיה התפרצות ביקושים כי הריבית לא תרד כמו שקרה
אחרי המחאה החברתית ואחרי ביטול מעמ אפס. תזכורת: בסוף 2011 היו ירידות מחירים וסקר בכירי ענף הנדלן הראה שרבים מהם צופים המשך הירידות. הם גם חששו להתחיל פרויקטים חדשים מפחד שלא יהיו רוכשים לדירות (הם יודעים שאין באמת מחסור). אבל בסוף 2012 המחירים חזרו לעלות כי בנק ישראל חתך את הריבית כמה פעמים רצוף. ב 2014 לאחר שהציבור הבין שהממשלה מתפרקת ולא יהיה מע"מ אפס, הוא חזר לשוק ולמזלו היה גם היצע כבוש אצל הקבלנים ומוכרי דירות יד שניה. לכן העליות לא היו חזקות יותר מאשר קודם לכן. עם זאת, ספק אם המחירים היו עולים בשנתיים שחלפו מאז, אם לא היו חותכים את הריבית על תשואה אלטרנטיבית (אג"ח סולידי לטווח ארוך) מ 5% ל 2.5% בנוסף לכך מחיר למשתכן בכלל לא תבוטל אלא להיפך- היא כבר עובדה בשטח
44 בני 13/10/2016 16:51 הנתון הזה לא אומר כלום על מחירי הדיור
נותנים לאנשים לעשות את השגיאה "אם פחות עסקאות המחירים יורדים" ולא חסרים כאלה שזה מה שהם יחשבו.
43 בוב הבנאי 13/10/2016 16:37 השוק נבלם יש מלא דירות חדשות פנויות
מלא קבלנים תקועים עם דירות חדשות לא מכורות עכשיו הכדור נמצא אצל הקונים אם יבינו שנמגר הסיבוב המחירים ירדו ב 30% כפי שעלו רק בחודשים האחרונים. אני מעריך שאכן תהיה ירידה של 30% והאמת המחיר עדיין יהיה גבוה כי כיום היזמים מרוויחים יותר מידיי בונים דירה ב 700,000 ומוכרים ב 2 מיליון זה ממש מופרז סבלנות לכל הקונים הגיע הזמן שלכם בנקודה הזו בהחלט שווה לחכות.
בן אהרון 14/10/2016 04:57 50-60% ממחיר הדירה מגיעה לממשלה במיסים ועלות הקרקע !!!
תמיד הקבלנים אשמים ??? הכי קל להאשים את השליח שגובה את הכסף ומעביר לממשלה !!! בדיוק אותו הסיפור זה מיטווה הגז: חברות הגז קבלו מחיר גבוה כי במחיר מגולם המס על הגז שיעבור לממשלה בשם אחר: תמלוגים: התמלוגים האלה זה מס שהציבור ישלם !!!
אליהו 23/10/2016 16:10 והרבה יותר הרבה מזה, חבל שלא מגיע כלום לזוגות צעירים,
מה שהם מקבלים זה הימורים בדירות.......
42 משה 13/10/2016 16:15 תקשיבו רק לשמאי הממשלתי
הלישכה המרכזית היא גוף מיטעם פחלון
41 הביקושים נרגעו חח 13/10/2016 16:05 רק היום שמעתי על זוג שהתחתן ועברו משכירות לדירה של
האבא .אנשים לא מחפשים כבר דירות כי התיאשו אנשים ויתרו כבר על האופציה לרכוש דירה והשלימו עם זה שהם יגורו בשכירות.
בן אהרון 14/10/2016 15:56 יש מזל גדול לאלה ששכרו ולא קנו. יבינו עוד כמה שנים. (ל"ת)
40 אדם 13/10/2016 16:03 זו הריבית שהוכפלה ופחות כדאית
תמיד אמרנו שהריבית האפסית הינה שורש כל רע , ולהכפלתה יש השפעה , רק חבל שלא דאגו לריבית אפסית מסובסדת לנזקקי דיור בר השגה שעדיין לא מסוגלים למצוא קורת גג ולביבי וממשלו ממש לא איכפת - לכו לגור בברלין .
39 יש ר א לי 13/10/2016 15:56 והמחירים יעלו, להלן ההסבר:
פחות קונים כי רבים מהזוגות הצעירים נרשמו למחיר למשתכן ומחכים לזכות בהגרלה, אף שהסיכוי נמוך. כל השיווקים הם במסגרת מחיר למשתכן ואין בכלל שיווקי קרקעות לשוק הרגיך כך שמלאי הקרקעות שבידי היזמים הולך ואוזל, ככל שיאזול היקף הבנייה ירד ויהיו בהכרח פחות מכירות אלא שהביקוש לא יורד ורק ההיצע יורד. מחסור חמור בכח אדם בענף הבנייה, כחלון ואביגדור הבטיחו להביא אלפי עובדים וחברות קבלניות זרות אלא שעד עתה רק דיבורים, אפס הצלחות בתחום. חברות קבלניות בתחום הביצוע פושטות רגל, ולא חברות קטנות בהכרח אלא בינוניות ומעלה. לפני יומיים עוד חברה נכנסה להקפאת הליכים. גם שאר חברות הביצוע במצב קשה עכב מרווחי רווח נמוכים שמביאים לבסוף להפסדים, דבר שעוד יותר מוריד את אפשרויות הביצוע. כתוצאה מכך משך הבנייה הולך ומתארך ויזמים רבים מאחרים במועדי המסירה. כל אלה מוסיפים להגדלת החוסר ביחידות דיור (שבכל שנה עכב ריבוי טבעי צורך 50,000 יח"ד והפערים לא נסגרים). ככל שהמצב יהיה קשה וכחלון יערים עוד קשיים היזמים רק ימעיטו בבנייה ולא להיפך. לכן- הביקוש רק יגדל מול ההיצע. וזה מביא לעליית מחירים ולא לירידתם. כחלון- הביתה.
נתונים מוטים 13/10/2016 18:25 במרכז אין אדמה ביקוש אש עפולה פנויה (ל"ת)
38 לפיד ובעלי הון 13/10/2016 15:53 נגד הצעירים והמס (ל"ת)
37 זוג צעיר 13/10/2016 15:51 תתחילו לפנות דירות (ל"ת)
36 כחלון צודק 13/10/2016 15:50 מחירי הדירות ירדו ובתווח רחוק
יותר גם מחירי השחירות ירדו.(יחס ישר בין מחיר לשכירות)
35 אריק / 13/10/2016 15:47 כחלון הצלחתה פחות בניה פחות דירות להשכרה שכירות עולה (ל"ת)
34 במקביל למס הנדלן 13/10/2016 15:46 להוריד מס משוק ההון
כדי למנוע יבוש הבורסה וחזרת משקיעים מחו"ל עד שהשווקים יתיצבו.
33 בן אהרון 13/10/2016 15:46 מחוסרי הדיור לא באו לקנות במקום המשקיעים ???
אז התוצאה שבונים פחות דירות ??? איך בדיוק זה פותר את בעית הדיור, או שהיא לא קיימת וזה רק ספין לגבות עוד ועוד מיסים ???
32 כרגע יש בלימת מחירים 13/10/2016 15:44 כשהחוק יעבור המחירים ירדו (ל"ת)
31 שמאים מתפרנסים מנדלן 13/10/2016 15:41 מתפרנסים מנדלן נגד המס.לא אמינים (ל"ת)
30 אייל נדלן בדימוס 13/10/2016 15:39 המחירים בדרך למטה
מי שהשקיע בנדלן גם בחול מזהה שכל הסימנים מעידים על כך שהמחירים בדרך למטה. שוק הנדלן בישראל יהפוך להיות שוק דובי ב4-5 שנים הקרובות.ממליץ למי שמחזיק למעלה משני דירות לממש רווחים ולמכור.
אליהו 23/10/2016 16:12 בינתיים כולם מדברים על המשך עליות, רק חסרי דיור מדברים
ומקווים לירידת מחירים. אני מבין את היאוש שלהם, כי שר אוצר שעוסק בהימורים לדירה במקום מענקים לכול חסר דיור הוא פשוט נוכל.
29 אלי 13/10/2016 15:34 זה אותו למ"ס שמפרסם שאין אינפלציה אבל המחירים באטרף (ל"ת)
28 חחח 13/10/2016 15:30 ומה אומר השמאי הלאומי . אה , אסור לו לדבר , שכחתי (ל"ת)
27 cvc 13/10/2016 15:13 הקונים עברו ליד שניה זה ההסבר הפשוט
ושלא יעבדו עלכם......
קונה 13/10/2016 16:25 כי רק יד2 מורידים מחיר. הקבלנים הבאים בתור! (ל"ת)
אליהו 23/10/2016 16:14 ביד 2 אפשר לשלם בשחור, לפחות חלק ואז חוסכים גם מס שבח
וגם מס רכישה. זה מה שקורה כשהממשלה מאבדת את זה ומשתוללת עם מס מפלה ומקומם, כולם מתחילים להעלים.....
26 יוני 13/10/2016 15:12 מנפלאות הלמס
אותם נוכלים שמספרים שאין אינפלציהלכו ללסופר קחו 20 מוצרים בסיסייםהחל מ חלב טונה וכוובדקו חשבוניות שלפני כ 5 -6 שניםעכשיו בדקו בכמה יתייקר ובדקו כמה עלה המדדבדקתי המדד עלה ב 6 שנים האחרונת פחות מ 17 אחוזאבל הסל עלה ב 79 אחוזבקיצורשלא יעבדו עליכם
25 גבי 13/10/2016 15:12 מה טוב בנתון הזה? פחות קונים אז פחות יבנו האם זה יעצור
האם זה שפחות בונים יעצור את גידול האוכלוסין , האם פחות זוגות יתחתנו , האם פחות זוגות צעירים יחליטו לגור יחד ולשכור דירה , האם פחות זוגות יתגרשו והגבר לא יצטרך לעבור לדירה אחרת לגור בה ? הנתון הזה נוראי . תכף תהיה הקפאה של בניה והמחיר יזנק לשיא חדש.
24 dd 13/10/2016 15:11 אין בניה ואין כסף לקנות (ל"ת)
ישראל 20/10/2016 08:33 כול המדינה מנופים אין כסף (ל"ת)
23 עולם שלישי 13/10/2016 14:52 עצוב שהגענו למצב שלא מאמינים לכם ובמיוחד לך מר כחלון (ל"ת)
22 בקרוב 13/10/2016 14:40 נשמע על מחסור בדירות חדשות כי הכל כבר נחטף ע"י כחלון
חכו ותראו . מוכרים לכם אשליות. בקרוב תגידו תודה כשיהיה לכם דירה לשכור ותשלמו כל מחיר. חכו ותראו . ההצגה של כחלון תתפוצץ לכם בפרצוף
21 עופר 13/10/2016 14:22 נו בודאי, כשהכחלון סתם את הפה לשמאי הממשלתי
בגלל שפרסם נתונים לא נוחים לכחלון אז נוצרה מציאות שאיננה מציאות אלא אחיזת עיניים יציר כפיו של הכחלון
20 דרומיים 13/10/2016 14:18 רוצים דירה זולה ממחיר למשתכן!! אבל אין סיכוי לזכו בלוט
סיכוי לזכות בלוטו כחלון הרמאי.כחלון אתה רמאי.הכל שקרים.!!!נתוני סרק ללא שום משמאות ובכל מקרה כנראה שקריים.המחירים ממשיכים לעלות.
אליהו 23/10/2016 16:15 הילדים שלי נרשמו בראשלצ וברעננה אבל רק מקורבים זוכים... (ל"ת)
19 הלמ"ס = נתוני כחלון 13/10/2016 14:16 שאלת השאלות: מה חושב השמאי הממשלתי??? (ל"ת)
18 כחלון 13/10/2016 14:10 אמרתי שהבועה תתפוצץ לכם בפרצוף או לא אמרתי?!
כל מי שמחכה ירוויח
17 פלד 13/10/2016 14:09 הזדמנות אחרונה למכור עם רווח שיא
אלו מחירי השיא, יותר מזה כבר לא תקבלו בעתיד. תתמהמהו וגם את זה לא תקבלו...
16 חסרי דיור לא רגועים 13/10/2016 14:07 הביקוש עדיין קיים ולא נעשה צעד משמעותי להוזלת הדיור (ל"ת)
15 Shay 13/10/2016 14:05 אותו הלמ״ס שקיבל בלעדיות על
הודעות הקשורות לנדל״ןjQuery20307495973277077963_1476354177745 להאמין לזה??
14 קליפ 13/10/2016 13:58 זוג צעיר בהריון מתקדם!!!
קנו דירה בחד מהמעגלים של תל אביב!!! מעגל 1= ת"א מעגל5= נתיבות אופקים העיקר תקנו לעזאל כבר דירה!!! צאו מהישבן החם של אימא. צאו לפריפריה. צאו לחיים וקנו דירה בחצי חינם בפריפריה (שעה ברכבת לת"א מה הסיפור????)
dd 13/10/2016 15:12 מה בדיוק הבעיה שלך?
קנית דירה בשיא היוקר וכואב לך שיורד המחיר עוד מעט?
קליפ 13/10/2016 15:42 ליבי עם הזוגות הצעירים שמאמינים לממשלה!
הדירה שקניתי ("בזכות לפיד") זו דירת המגורים שלי. כל זוג צעיר זכאי לפחןת לדירה אחת בבעלותו!! ת"א יחסית יקרה זה נכון. הפריפריה בחצי חינם. לפעמים צריך להתרחק מעט מהמרכז מה לעשות??? יש רכבות. יש חיים מחוץ למעגל הראשון של תל אביב מרכז העולם!
בן אהרון 14/10/2016 05:01 רק לא לשכוח שצריך לשלם עבור הדירה !!!
זה לא בטוח שכל אחד יכול לחסוך במשך 25 שנים, סכום של מיליון עד מליון וחצי ש״ח. אם גם לוקחים 90% משכנתא , גם לשלם 5% ריבית !!! זה התאבדות כלכלית !!! עדיף לשלם 2.5% שכירות ולא 5% ריבית !!!
13 אני 13/10/2016 13:58 כעט מחכים לנתונים האמיתיים של השמאים!! (ל"ת)
12 אני 13/10/2016 13:57 הלשכה המרכזית לשקרים !!!! (ל"ת)
11 פינוקיו 13/10/2016 13:50 עם ישראל ממש מאמין ללמס ולכחלון. אין יותר אינטרסנטים מה
מהם. כחלון קונה שלטון בכח . הדיקטטור הקטן מהשכונה עבד כי ימלוך.
10 שקרים 13/10/2016 13:49 בקרוב ביקושים של האוצר שדואג לשוק שכירות
שמעתם על קרן מגוריט של האוצר בניהול המקושרים באוצר יעל אנדורן וגבאי הם יגבירו ביקושים ויקנו כל דבר שזז דירות חדשות מקבלן ב 05% מס רכישה. בניגוד לצבור שישלם 8%. הם ישתלטו על בנינים ויכתיבו לקונים את דמי הניהול זה יהיה סמלמס להמונים ומי שיקנה דירה יחד עם שוכרים של האוצר יגור עם חוליגנים שיהרסו לו את הרכוש . וישלמו על תיקונים כל הזמן. לחוליגנים לא יהיה אכפת הם לא ישלמו על הרס וחורבן שהם יגרמו. הביקוש לא נירגע להפך הוא לפני התפרצות גדולה. כחלון שקרן כוחני התנהגות של בריון שכונתי
יש ר א לי 13/10/2016 15:41 זה לא של האוצר, זה גוף פרטי ששיווק בבורסה.
ומי גדולי הקונים שלו? קרנות של חרדים. יש להם כסף לפרזיטים שחיים מקצבאות, מעניין איך? אולי כי הם בעצם עובדים אבל בשחור ולא רוצים לגעת בהם?
אליהו 23/10/2016 16:17 גם קובי מיימון הוא גוף פרטי,גם תשובה ולב לבייב ונוחי... (ל"ת)
9 Shay 13/10/2016 13:38 אותו הלמ״ס שקיבל בלעדיות על
הודעות הקשורות לנדל״ןjQuery20307495973277077963_1476354177745 להאמין לזה??
8 אמיר 13/10/2016 13:37 לא נשאר למי להאמין קיצר אין אמונה!! (ל"ת)
7 שיש ירידת מחירים... 13/10/2016 13:30 גם לפיד עשה נזק והביא לקיפאון בשוק, וזה ממש לא אומר (ל"ת)
שלמה 13/10/2016 19:20 סתם טיפשות.
לפני שכותבים טעון כזה מן הדין - או היושר - להסביר אותו!! לפיד לא עשה שום נזק. הוא הראשון שהיה מוכן להלחם בצורה חדשה ל מ ע ן הורדת המחירים של הדירות וזאת על ידי ביטול המעמ לזוגות צעירים בקניית דירה ראשונה. מישהו ראה והבין שהוא עוד עשוי/עלול להצליח ואז בלבל לכולנו את המוח שארגנו נגד ראש הממשלה פוטש ו פיטר אותו וכך נפלה הממשלה. (ברור מיהו המישהו הזה לא ??). זוהי האמת הפשוטה.!!
6 חדשות רעות 13/10/2016 13:30 פחות קונים פחות בונים
המחירים עוליםבונים היום חצי מכמות הדירות שנדרשתהירידה בעסקאות בגלל חוסר הוודאות שכחלון מייצר..היום הוא זורע את זרעי עליות המחירים לחמש שנים הקרובות עם כל המיסים ההזויים שהוא מטילכחלון בועדת החקירה שתבוא עוד כמה שנים בגין מחדל הדיור אתה תלך לכלא יחד עם כל חבריך מהאוצר
יעקב 13/10/2016 13:59 דרושים קבלנים מחו"ל
ראשית הטלת המיסים היא מעשה נבון, מה שאמור להרתיע אספני דירות. מדוע משקיעי בורסה ישלמו מס במידה והם ירוויחו.ברגע שיהיה קיפאון הקבלנים יאטו את קצב התחלות הבנייה כדי לשמור על רמת מחירים גבוהה, במקרה הנ"ל על המדינה לסגור עם קבלנים מחו"ל שיבנו בקצב מהיר ו בעלויות נמוכות שסוף סוף זוגות חסרי דיור יוכלו לגור במחיר שפוי.
הבורסה מתה 13/10/2016 15:07 נדל"ן זה הבורסה החדשה של ישראל
מי שלא מבין את זה פשוט טיפש
בוריס 13/10/2016 13:55 אז לפי דבריך חברות בנייה צריכות לפטר עובדים,
אף להיסגר,ענף הבנייה לא שונה מאף ענף אחר,אם מחרי המזון ירדו אז מפעלי המזון צריכים לייצר פחות??בשוק חופשי ולא מנופוליסטי פתרון לירידת מחיר זה התעיילות וחזרה לפרופורציות,בגלל הורדת מחירי השיחות רואים רק יותר ויותר ספקים,ורווחי בזק רק עולים על אף ירידה חדה מאוד בתאריפי השיחות!כשה נפט הגיע ל120 כולם צעקו שהוא יגיע ל200 כולל וורן באפט,ותוך זמן קצר ראינו 30,למרות שחקנים חזקים וקרטלים,הגיע הזמן לשפיות גם בענף הנדלן!
אל תשמח הקונים יפגעו 13/10/2016 18:32 חברות הבניה בקשיים ויש גם פשיטות רגל (ל"ת)
5 לא מאמין להם 13/10/2016 13:29 הם לא אמינים, הם משת"פים של כחלון (ל"ת)
יצאת צדיק 13/10/2016 14:06 צודק, צריך את המשתפ"ים של הקבלנים (ל"ת)
4 נתוני מיסוי מקרקעין? 13/10/2016 13:29 לא מאמין ללמ"ס!! למה צריך סטטיסטיקה כשיש (ל"ת)
3 אחד 13/10/2016 13:24 סוף לחזירות (ל"ת)
2 רן 13/10/2016 13:23 יופי-כחלון קנה לו את הנתונים שהוא רוצה (ל"ת)
1 כלכלן 13/10/2016 13:23 ברור...להאמין ללמס = הגוף השקרן במדינה (ל"ת)
חוסר אמון כללי 13/10/2016 13:51 יש גוף שהוא אמין במדינה הזו? מחפש ולא מוצא (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש