21:03 יציבות בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, נטפליקס מאבדת 1.8% >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון מסביר את המיסוי למחזיקי 3 דירות ויותר: "יש לנו אתגר, קוראים לו דיור, וצריך לטפל בו במלקחיים"

 |  64
הדירה השלישית
Share
שר האוצר, משה כחלון דיבר הבוקר (א') בכנס לשכת רואי החשבון והתייחס לצעדיו באוצר וכן להצעה למיסוי בעלי 3 דירות ומעלה שזוכה לביקורות רבות: "יש לנו אתגר, קוראים לו דיור, וצריך לטפל בו במלקחיים. פעם בצד ההיצעים ופעם בצד ביקושים".


כחלון הוסיף ואמר "כרגע התקבלו החלטות בצד הביקוש ולכן נדרשת תנועת 'מלקחיים'. יגיע יום שבו נידרש רק ליד  מכוונת אחת. אין לנו נגד איש דבר. ואנחנו לא בעד מעמד כזה או אחר. עבורנו גם המעמד הנמוך הבינוני והגבוה הם אותו דבר".

"בסוף צריך את המגזר העסקי כדי לייצר כסף. אתם, רואי החשבון נפגשים עם המגזר העסקי ואנו מנסים ליצור  איזונים. אני דוגל בכלכלה חופשית עם רגישות חברתית, בסוף כל אחד מביא איתו משהו מהבית. שוויון הזדמנויות אי אפשר לייצר אבל הזדמנות שווה וצמצום פערים זה מה שאני מנסה לייצר".כחלון התייחס גם להורדת מס החברות ואמר "מגיע שר לממשלה ויש לו תפיסת עולם, מה לעשות. האמנתי שהפחתת מסים היא מנוע צמיחה. ב-15 באוגוסט, ראינו שהצמיחה יורדת משמעותית הפחתנו מע"מ ואתם רואים את התוצאות: עשינו- והשינוי קרה. חטפנו על זה ביקורת, אבל אמרנו אם שופכים 5 מיליארד שקל לשוק הם חוזרים. לכן החלטנו כי מס חברות במדינת ישראל הוא גבוה והורדנו מ-26.5% ל-25%, ונרד עד 2018 ל-23%".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-43 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
43 ranr 19/09/2016 16:38 ממש לא הבינותי את ההסבר ואת משמעות המלקחיים.
הייתי מצפה משר האוצר שיסביר את הרציונל של בחירת דירה שלישית דווקא, בהשוואה למיסוי על בסיס של היקף הכנסה, כפי שמקובל בכל תחומי המיסוי האחרים הנוגעים למיסוי הכנסות. גם את הקשר בין המשפטים הבאים למיסוי דירה שלישית אינני מצליח להבין, אולי מישהו יכול לתת פרשנות ? "אנו מנסים ליצור איזונים. אני דוגל בכלכלה חופשית עם רגישות חברתית, בסוף כל אחד מביא איתו משהו מהבית. שוויון הזדמנויות אי אפשר לייצר אבל הזדמנות שווה וצמצום פערים זה מה שאני מנסה לייצר". איך יש הזדמנות שווה וצימצום פערים אם אני משקיע בבורסה ומשלם 25% על רווחים ובעל דירה גדולה במרכז שמשכיר אותה ב עשרת אלפים ש"ח לחודש לא אמור לשלם שקל אחד של מס ? ולעומתו בעל 3 דירות בירוחם שמשכיר אותן, את שלושתן ביחד ב תשעת אלפי שקלים, כן ישלם מס.
42 שונר 19/09/2016 15:48 מכיוון שליברמן בנט לפיד וכחלון הם מריונטות של ביביהו...
כל עוד ליכודניקים או כאלה אם זיקה בעברם לימין שמקימים מפלגות ומצטרפים למפלגה של ביבי הוא ימשיך לשלוט עוד 100 שנה ומחירי הדירות ימשיכו לעלות ללא תקרה ולכן אין סיכוי שהצעירים יראו שינוי ומחירי הדיור ימשיכו לעלות והם יהיו עבדים נרצעים של השלטון עד קץ הימין .על כן אין ברירה אלה רק להקים מפלגה של צעירים למען הצעירים אנטי מפלגתית ומטרתה להוריד את הדיור באופן מידי בין-30-50% וחקירה ממשלתית מי אשם במצב וייתן את הדין על הספסור נגד הצעירים ופירוק משפחות בגלל שאין אפשרות לשרוד במדינה כמו כן מכרז עולמי של בניית 200 אלף דירות על קרקעות המדינה להשכרה במחיר שהוא 30-40% פחות ממחיר השוק לזכאים ששרתו בצבא והם הורים למשך 10-20 שנה ולאחר מכן הם יוכלו לרכוש את הדירה ...
41 יש ר א לי 19/09/2016 13:18 כחלון, קיבלת את כל הסמכויות, אין את מי להאשים אלא אותך.
תסיק מסקנות ולך הביתה, קח איתך את אביגדור שמדבר שטויות.
40 שר מצויין 19/09/2016 13:04 איזה שר אחלה כל כך חסר פה תרבות התחשבות (ל"ת)
39 אחלה שר 19/09/2016 13:01 האטומים והאגואיסטים לא מבינים אותו אבל הוא צודק (ל"ת)
38 כחלון צודק 19/09/2016 09:59 פנסיונר שמשקיע בשוק ההון משלם
מס 25% מס על רווחים.הגיע הזמן שגם אספני הדירות ישלמו.
37 מאיר 19/09/2016 09:40 צריך לקחת במלקחיים את כחלון ולהעיף אותו לפח ההיסטוריה
שר האוצר הראשון שמנהל מלחמה כנגד אזרחים ששילמו את כול המיסים והרבה, ומנסה להפוך אותם למעמד העוני! נמאס כבר מהשחיתות של משרד האוצר, לכו קחו את התמלוגים של הגז ותפתרו את כול הגרעונות והנזקים שגרמתם.
36 רון 19/09/2016 08:01 כחלון
יגרום לעליית מחירי השכירות כי שלון כישלון יורה לכל הכיוונים בלי מחשבה יתחיל מיתון כי מי שמניע את גלגלי הכלכלה זה המשקיעים שיחזור לטבריה
35 אפרת 19/09/2016 07:13 כלכלת מדינה שלמה מתרסקת בגלל הכבדת מיסוי מושחת על בעלי
כמה דירות וכחלון עסוק בלהוריד מס חברות עוד יותר. אם אנחנו לא נתעורר המשק יגיע למיתון קשה, ותראו את עצירת התחלות הבניה, גל התייקרויות שעדיין לא נראה כמותו בפתח.
את השחיתות 19/09/2016 13:04 את סתם אגואיסטית שרוצה פטור
את סתם אגואיסטי
34 אזרח כועס 19/09/2016 07:04 ליצן עלוב והמחיר על חשבונינו. ואיפה ביבי בכלל? מתחבא (ל"ת)
33 מיכאל 19/09/2016 06:39 אי אפשר לעודד קבלנים גדולים ועשירים לבנות להשכרה
ולהכנס בציבור הפרטי שהוא עושה כך.טפל בהיצע כדי להוריד מחיר דירות ולא להעלות מחיר שכירות!
32 דליה 19/09/2016 05:45 למה אפשרת לקנות את הדירות???
אנשים קנו ושלמו מס רכישה מופקע ועכשיו אתה מחליט להטיל מס???? לא הוגן!! אתה כן יכול לומר שמי שרוכש מעתה דירה שלישית יחוייב.... מי שמתאים לו,יקנה...לא להעניש רטרואקטיבית אנשים שלא עברו את החוק ....מקווה שלא יעבור!
31 בזכות כחלון. תודה רב 19/09/2016 04:17 צודק כחלון. העליתי שכ"ד ב 4 הדירות וקיבלתי תוספת (ל"ת)
הרשע ימוגר 19/09/2016 13:05 במידת הצורך תצטרך גם להוציא רשיון להשכרה (ל"ת)
30 אהליבמה חנטרוביץ' 18/09/2016 21:21 קח לון
נו באמת חכמולוג בגרוש..העיקר להשאר פופולרי..דיררה אח שמושכרת בטיילת בת"א מכניסה כמו 7 דירות קטנות בערדנאו דימונה. אז מי ישלם מס?כן כחלון,הגימלאי בעל הדירות בדרום שחלם לישון בשקט עד שבא החכמולוג ובלי לבדוק בשליפה כמו שיועצי התדמית יעצו לו יצא עם"פיתרונות"."שר אוצר" יעני.
29 מוישלה 18/09/2016 20:42 משרתם של הקבלנים
האחראים העיקריים לעליית המחירים הם הקבלנים מדוע הרווחים אינם מפוקחים ?? כחלון את הקרקעות מקבלים ממך מדוע אין פיקוח על המשתמשים -הקבלנים
28 אריק 18/09/2016 17:42 מס לא דמוקרטי (ל"ת)
מאיר 19/09/2016 09:41 מס מושחת (ל"ת)
כבוד לשר 19/09/2016 13:06 מס מעולה אלא אם אתה שמרן אגואיסט בעל הון (ל"ת)
27 רובי 18/09/2016 17:21 עזוב את אלו ששמו את כל מה שיש להם. העלה מס רכישה ולה וה (ל"ת)
26 יענקלה 18/09/2016 16:34 לטפל בכחלון במלקחיים
להעניש את הרודן מידה כנגד מידה במלקחיים זה מה שעושה לך מר ביבי נתניהו בסוף תעוף מהאוצר בבושת פנים במלקחיים כמו שאמרת
25 בר 18/09/2016 16:34 מר כחלון תתלבש על הקבלנים
מר כחלון קבלנים קנו קרקעות ב 500000 ליחידה את הדירות הראשונות מכרו למשל ב 1.5 מליון והרוויחו יפה .אבל הנוכלים הללו שאל אותם מה קרה שדירה לאור הביקושים עולה ב 100 אחוז זו ספררות קרקע מנהל .. תגביל אותם במחיר דירה במקום להרוג את המשקיעם
24 יענקלה 18/09/2016 16:31 שמחת עניים
כחלון אכזבת העם , לכן הוא דופק כביכל את בעלי הדירות , הוא יודע שלפי הסקרים בבחירות הבאות בעה רשימתו תימחק , כי הם לא פעלו לטובת העם . מר כלחלון מנסה לקבל את אהדת כל הדפוקים שחיים באכלו לי ושתו לי ואני מקופח ואני רוצה בדירה חינם על חשבון המדינה , הוא רוצה למצוא חן בעינינאלה לכן כל השטויות שלו .אני לא מבין איזה חוצפה יש לו להסביר את השטיוצת שלו ועוד בכנס רואי חשבון חשבון . איזו בושה שאיש כזה שר אוצר .
23 איציק מנדל 18/09/2016 15:49 כחלון כל הכבוד !!!! בטוח בהצלחתך !! (ל"ת)
22 יוסי 18/09/2016 15:31 כחלון מול הרשלה מאוסטרופולי
חכמי חלם מול פקידי האוצר העגבניות שאני קונה היתכן שאני גוזל את ארוחתו של מעוט היכולת? כחלון כחלון, אני מתחיל לצחוק. המלך , הריבון עצר את הטלת המיסים על הנתינים, כשאלה האחרונים החלו לצחוק
21 מאיר 18/09/2016 14:29 נחישות ורגישות
חבל שאתה לא מתייחס לטייקונים בסקטור הגז והנפט באותה נחישות ורגישות בה אתה 'נכנס' בבעלי הדירות.. ובאותה הזדמנות גם בשוכרי הדירות..
mi 18/09/2016 20:18 כמה חתונות של 7 מליון שקל יכולים לתת בעלי 3 דירות
לבנים שלהם????
מאיר 19/09/2016 09:43 מה לקחת הבוקר?תתעורר, תחפש עבודה ותתכונן לעליית מחירים (ל"ת)
20 כותבי תרחישים 18/09/2016 13:55 מחסור הדיור=מכוון בהוראה=ונומק=מבובו השק-רם=בדאגה לבנקי
בש 2011 התחלות הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה/ההונאה , הבניה ירדה להלן=ירדה=! בשנים 2012-עד וכולל 2015 הבניהירדה ל 43400 ד בממוצע אריק ש זל בנה 161000 דירות בשנתיים בש 1997-8 יותר מ 80000 ד בשנה יש מחסור = מכוון בהוראה מנומקת = של כ 40-50000 ד באם רוצים לחסל ההונאה הם יכולים לחסל הביזיון בשנתיים! אבל ש קבוצה שגורמים לעוול לצעירים ולחסרי הדיור זה פגיעה בתלכיד הלאומי=ואת בובו השק-רם=זה לא מעניין! זה מחייב וועדת חקירה הדור הקודם פעמיים הפגין בהמונים וגרם לסילוק הביזיון לאור כתבויתנו חכ דרש וועדת חקירה בכנסת הקודמת ראו כתבותינו מ ש 2012 ככן ראו מדוע הרמטכל הסעודי אנוואר אשקי ביקר בישראל אנחנו רציניים
19 שר המסים 18/09/2016 13:30 מסים היא מנוע עוני בישראל ולא צמיחה, מר כחלון!
לפי סקרים יש לך בקושי 5 מנדטים ואתה שר האוצר. המצב חירום בישראל.
18 אבשלום קור 18/09/2016 13:29 מלקחיים מלשון "לקח "
כלומר אתה מודה שכל רצונך הוא לקחת השורש של המילה מלקחיים היא " לקח " אז תגיד שנדע שכל מטרתך היא לקחת
17 לא בעל 3 דירות 18/09/2016 13:27 כחלון צודק
כחלון צודק. בתשואה של כ3% אין סיכוי לבניית בתים להשכרה. רק משקיעים פרטיים יכולים להסתפק בתשואה כזאת. יש צורך בתשואה של לפחות 6-7% על מנת שהחברים הקבלנים של כחלון יוכלו להצטרף לחגיגה. כדי להגיע לכך יש צורך להכפיל את שכר הדירה. מיסוי הדירה השלישית הוא צעד בכיוון הנכון אם המטרה היא להעלות מהר את שכר הדירה על ידי פגיעה בהיצע.
16 טל 18/09/2016 13:19 לא קונים דירה במחיר מופקע !!
הצטרפו לדף הפייס בוק !! ל 40 אלף שכבר הצטרפו ויחד נכופף את בעלי ההון והקבלנים המושחתים !! ונשבור את הבועה המטורפת הזאת. מתכננים הפגנת מחאה בחודש נובמבר שתכלול החתמת המשתתפים בהצהרה והתחייבות לא לרכוש דירה ! יש 60 אלף שנרשמו ל מחיר למשתכן ועוד 40 אלף חתימות ביחד 100 אלף ביקושים שיורדים מהשוק !!!!!! חברה - חייבים להמשיך ולא לוותר..
אזרח 19/09/2016 07:06 נראה שלא תקנה אף פעם,אבל אתה די לבד,מיליונים כבר מבינים (ל"ת)
15 איתן 18/09/2016 13:15 לידיעתך כחלון
ביבי נותן לך לעשות ככל העולה על דעתך. על זה תשלם בבחירות.
14 גבריאל 18/09/2016 13:12 מיסוי 3 דירות
כחלון כחלון הרבה תקוות היו לגביך ,,ואט אט הן נמוגות .העם לא טיפש והזיכרון אינו חלש.רד מהנושאים הפוגעים בשכבות הביניים והחלשים שהשיגו נכסים קטנים לשיפור הכנסתם לאחר פרישתם לגימלאות.תפוס את העשירים המחזיקים בדירות של מליוני שקלים,ולא אלה שהצליחו לרכוש דירות בכמה מאות אלפי שקלים בודדים המשמשים להשכרה והכנסה צנועה.מעבר לכך ,האם נראה לך שזוגות צעירים ירצו לרכוש דירה כזו ?הם יעדיפו ורוצים דירה חדשה מקבלן!!
דליה 19/09/2016 05:47 צודק!!!! (ל"ת)
הם פיאודלים 18/09/2016 13:47 בעלי 3 דירות כבר מזמן לא מעמד ביניים
הפיאודלים החדשים מתבכיינים בו בזמן שצעירים לא מסוגלים לרכוש לעצמם קורת גג אחת. מנותקים תתביישו
אזרח 19/09/2016 07:08 כחלון והאוצר מנסים לחנוק את מעמד הביניים, היחידי שנושא
בעול המיסים הדרקוני במדינה, והוא מנסה להפוך את כולנו למעמד העוני! שואף עוד ועוד להוריד מס חברות לטובת הטייקוניםף כמו שלא נוגע להם ברכוש וממוותר על הגז ועל עוד כמה אוצרות מדינה שקיבלו במכירת חיסול. עכחלון יותר מסוכן לעם מדאעש!
דליה 19/09/2016 05:48 פה הטעות!!!
לא כל מי שיש לו שלוש דירות הוא עשיר, ממש לא!!!!
mi 18/09/2016 20:22 תדרשו מס הכנסה על כל ההכנסות ולא על הנכסים. מורידים
לחברות שצוברות נכסים אבל לוקחים משכירים שירשו או רכשו אחרי ששילמו מס
דורון 18/09/2016 16:13 צב על גירות
הם אינם פאודלים הם בעלי הדירות אנשים מעל גיל 60 שאין להם או לאשה שלהם כבר הורים היתה להם דירת מגורים ולהוריהם היו דירות מגורים לכן יש ברשותם 3 דירות מתוקצבות שבאחת הם גאים השניה כרה סתם ומה שלישית יש להם הכנסה של 3500 של אז מה רוצה כחלון לקחת מהם 1500 ש״ח והפנסיה שלהם 4000 ש״ח זה פאודלים אדיוטים שר אוצר רשע ונערי אוצר נבלות
13 michael 18/09/2016 13:11 congratulation
he is right.
12 מס חברות 18/09/2016 13:09 רק על היחידים יש מס גבוה? 25% מס על הבורסה
לאנשים יש פחות כסף מדיבידנדים ורווחים ולכן לא יקנו כלום כי לכולם יש עבודה בכנסת או במשרד ממשלתי מה לעשות? כחלון עושה הכל כדי לגבות עוד מיסים מהאזרחים וחושב שאם הוא יצעק שזה לטובתם הם יאמינו לו אני לא אקנה שום דבר בישראל דווקא
11 כאילו חסר דירות 18/09/2016 13:05 אף אחד לא גר ברחוב. ותשאל כל שוכר שגר בדירה אם הוא
מוכן לקנות את הדירה . התשובה תהיה לא .
דני 18/09/2016 21:57 מפלגת
כולנו יוצרת משבר דיור מדומה לצורכי מפלגת כולנו.
10 לבולשביק 18/09/2016 13:04 זה לא יביא לך את השלטון. תשאל את יחימוביץ לא יעזור לכם
כל אלה שימכרו את הדירות שלהם אין להם מה לעשות בכסף לכן עדיף להם לשלם מס. ממשלה עשירה אזרחים עניים ואת המס תחלקו לכל הזקנים שלא יוכלו לחיות מקצבת בטוח לאומי המצומקת שלכם
9 משה - חיפה 18/09/2016 13:01 זה שר אוצר זה ? בושה, יודע רק להעלות מיסים.
קודם העלה את מס הרכישה לדירה שניה ל 8 אחוז ועכשיו מכניס מס לאנשים שחסכו כל חייהם והישקעו כדי לזכות בפנסיה לעת זיקנה ולא ליפול על הילדים. קל לו להעלות מס יותר מאשר לשחרר קרקעות ולהגדיל היצע. ככה זה עם מישהו שבקושי סיים 6 כיתות בעממי.
מאיר 19/09/2016 09:45 ממלא הוראות להפוך מדינה שלמה למעמד העוני, חוץ מכמה
משפחות, וממקורבים של חברי הכנסת שמסדרים להם ג'ובים מיותרים ומפנקים.
8 צופה מהצד 18/09/2016 12:58 עכשיו השכירות תעלה ולי יהיה כדאי לרכוש דירה שניה להשכרה
השוכרים יממנו לי את המשכנתא בגלל הריבית הנמוכה. וכמוני יעשו עוד אלפים ולכן המחירים רק יעלו. נקודה
אזרח 19/09/2016 07:11 וה"משקיעים" מוכרים לי במחיר גבוה שחסרי דיור לא יכולים
עדיין לקנות אבל מה אכפת לכחלון, הוא השיג מה שרצה למלא את קופת המדינה וזהו!!!
7 אבי 18/09/2016 12:50 כחלון אטום וסתום לא מבין מה זה רכוש פרטי או דמוקרטיה (ל"ת)
מאיר 19/09/2016 09:48 ולמה לא אוכפים את גביית המיסים מבעלי בתים פרטיים שמשכיר
בתים פרטיים מחולקים שמקבלים הכנסה נקיה של מעל 50000 שח לחודש ובלי מס דירה 3 או 12, פה מבינים שהאוצר מושחת ופועל רק לפני צביעות פופוליסטית.
mi 18/09/2016 20:28 נכון מאוד. טרום ימיו הטילו מס דירות רפאים מה שנקרא
חוק ההסדרים על נכסים ללא צריכת מים משמע לא מושכרים. גם שם אין רכוש פרטי יש הלאמה לטובת פופוליזם של הגדלת היצע הדירות להשכרה. יותר ממיסוי דירה שלישית
6 דודי 18/09/2016 12:42 פחלון קשקשן בשקל מחירי הדירות עלו בתקופתו ב11 אחוז
שקרן דמגוג
מאיר 19/09/2016 09:48 חכה חכה, עכשיו עוצרים את הבניה ותראה בעתיד זינוק מבהיל (ל"ת)
5 דוד 18/09/2016 12:42 משבר
דיור מדומה המשרת את האתגר של מפלגת כולנו. נשאר עם הנכסים ונעלה את שכר הדירה בהתאם על מנת לצמצם נזקים.
4 סתם אחד 18/09/2016 12:39 אתגרים??
מיסוי יביא יותר דירות? יוריד מחירי דירות? יוריד מחירי שכירות? תבנה דירות מר כחלון - 200-300 דירות במכרז בינלאומי כמו שבונים היום בכל העולם, כמו שבנו את כביש 6 כמו פרוייקטים אחרים בארץ..... דירות במחירים סבירים, בדמי שכירות קבועים לא צריך סטנדרט מגדלי U, זוגות צעירים ומחוסרי דיור יכולים להסתדר בפחות מזה. ואם אתה בונה בכל הארץ אז תדאג קודם שתהיה עבודה בכל הארץ... הבנת את זה מר כחלון?
3 אמיר 18/09/2016 12:37 כחלון אתה עושה טעות
תשלם על הטעות הזאת בבחירות הבאות פופוליסט שכמוך
אזרח 19/09/2016 07:10 הוא בכלל לא בונה על הבחירות, אלא על חבריו הטייקונים (ל"ת)
2 יונה 18/09/2016 12:30 המבחן למיסויצריך להיות סך ההכנסה מהשכרה ולא מספר הדירות
יש בעלי 3 דירות להשכרה שזו הפנסיה שלהם - לדוגמא 15,000 ש"ח לחודש ויש בעלי שתי דירות שהכנסתם 100,000 ש"ח לחודש. הצעת 3 דירות היא משגה חמור ובכיה לדורות
mi 18/09/2016 21:02 מיסוי צריך להיות על כל הכנסה-משכורת ושכ"ד ועוד
כולל את אנשי הצבא עם כפל שכר וגם את חברי הכנסת ועוד. הבעיה שמי שלא שכיר פשוט אין לו קומבינות
1 לוך 18/09/2016 12:30 כחלון
יום הדין קרב אתה חושב אני חברת תקשורת שצריך להילחם בה רז לא אמי נכה 100 אחוז ובמעקה יש 3דירות שזה הפנסיה שלי בעזרת הציבור נוריד אותך לדרגת טיפש איש רדוד שכמותך
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש