21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

חיפשתם שעון רולקס, טבעות זהב או צמיד עם 525 יהלומים? היכונו למכירה הפומבית של ענבל אור

שעון רולקס, טבעת זהב עם 360 יהלומים וצמיד טניס עם יהלומים במשקל כולל של 16 קראט: האוסף הפרטי של ענבל אור יוצא למכירה פומבית
 |  43
למרבה במחיר
Share
ענבל אור טרם מסרה את התכשיטים שלה, אך לא מעט תכשיטים נמצאו אצל צדדים שלישיים, להם היא מסרה או מכרה אותם במהלך תקופת הכינוס הזמני. כונס הנכסים, עו"ד איתן ארז, הודיע היום (ג') כי יוציאם למכירה פומבית ב-27 בספטמבר בחנות התכשיטים "יאנוש" שבבורסה ברמת גן. להערכתו, המכירה תכניס לקופת הכינוס כחצי מיליון שקל.


רשימת הפריטים כוללת בין היתר שעוני רולקס ושאנל יוקרתיים, טבעות זהב ויהלומים, צמידים ועגילים:
  • טבעת זהב 7.98 גרם, אבן מרכזית מסוג יהלום שחור במשקל 7.61 קראט, משובצת 100 אבני יהלומים במשקל 0.99 קראט.  
  • זוג עגילים 13.27 גרם, אבן מרכזית מסוג אמטיסט 6 במשקל 50.55 קראט, משובצת 271 אבני יהלומים במשקל 1.55 קראט.   
  • טבעת זהב 11.91 גרם, משובצת 130 אבני יהלומים במשקל 2.73 קראט.
  • טבעת זהב 5.88 גרם, משובצת 303 אבני יהלומים שמשקלן 1.00 קראט.
  • טבעת זהב 6.41 גרם, משובצת 360 אבני יהלומים שמשקלן 1.19 קראט.
  • טבעת זהב 15.36 גרם, אבן מרכזית מסוג אמטיסט 1 במשקל 34.90 קראט, משובצת 240 אבני יהלומים במשקל 1.30 קראט.
  • טבעת זהב 14.75 גרם, אבן מרכזית מסוג קוורץ 1 במשקל 31.79 קראט, משובצת 234 אבני יהלומים במשקל 1.26 קראט.
  • טבעת זהב 9.68 גרם, אבן מרכזית מסוג קוורץ 42 במשקל 14.81 קראט, 8 אבני יהלומים במשקל 0.05 קראט.
  • טבעת זהב צהוב 14 קראט במשקל 5 גרם, משובצת 178 יהלומים עגולים במשקל כולל של כ-0.89 קראט וביהלום מרכזי עגול במשקל כ-7 קראט.
  • זוג עגילים זהב לבן 14 קראט במשקל 2 גרם משובצים בשני יהלומים במשקל כ- 1.5 קראט כל אחד.
  • צמיד טניס זהב לבן 18 קראט במשקל 58 גרם, משובץ 525 יהלומים בצורת משושה, משקל כ- 3 נקודות כ"א ומשקל כולל כ- 15.75 קראט.
  • צמיד טניס זהב לבן 18 קראט במשקל 9 גרם, משובץ 51 יהלומים עגולים, משקל כ- 4.5 נקודות כ"א ומשקל כולל כ- 2.3 קראט.
  • שעון רולקס זהב דגם 118235 D משובץ באבני רובי אדומות.
  • שעון שאנל בצבע לבן J12  משובץ יהלומים.


שעון רולקס


טבעת זהב
שעון שאנל
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 ריטה 14/09/2016 12:49 אז מה הבדל בין מיידוף,הירשזון וענבל אור(בחושך)?????????
אותו תרגיל פונזי של סטנלי פישר וקלרנית פרוג...הכסף של אומללים לרווחת הפושעים עם תעודות.
17 אור לגויים 14/09/2016 12:09 אם כולם אשמים והיא צחה, אזי הבחורה פשוט חולה
מס ההכנסה והמע"מ תבעו אותה, הבנק חסם אותה ,בית משפט מינה נאמן בודק שהפך למפרק, בית משפט פסק שהיא חדלת פירעון ההתנהלותה פלילית, בית משפט שחה את כל עירעוריה, כל עוכי דינה נטשו אותה, הדיירים כולם נגדה, העובדות כולם נגדה והיא עדיין טוענת שכולם אינטרסנטים ועשו יד אחת להפיל אותה!! נו באמת!! המסקנה הבחורה מנותקת מהמציאות וניתוק מהמציאות זו מחלה!!
דודידו או 55 14/09/2016 13:45 מי אמר ,שהיא חולה כמו פרס? החתן של פרס אמר-היא חולרה !! (ל"ת)
16 בר 14/09/2016 09:00 חולה (ל"ת)
15 בני אלמליח 13/09/2016 18:55 דעה אישית או רדיפה אישית
עורך הדין הכונס של ענבל אור, איש צמא דם, הוא לא יניח לה עד שיראה אותה מתבוססת בדם, אותו לא מעניין הנושים, הוא מתעניין רק בשכר הטרחה שלו, באחוזים הכבדים שהוא הולך לקבל על העסקה הזו. כונס הנכסים של ענבל אור, אתה איש רשע, אתה יודע שבכסף של התכשיטים אתה לא תציל אפילו לא דירה אחת או נושה אחד אתה רק דואג לתחת שלך.
דודידו או 55 14/09/2016 13:43 דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם!
והדג מסרי מהראש....דאע"ש מעשי-דאע"ש יודע בלי ראש.....נגמרו הצרות.
פנינה 13/09/2016 22:17 חבל חבל שאתה לא נפלת אצלה אז היית מדבר אחרת לגמרי (ל"ת)
דודידו או 55 14/09/2016 13:43 אולי כן נפל? בין רגליה הלוהטות???? (ל"ת)
14 פנוי 13/09/2016 18:30 גם יפה וגם אנינת טעם (ל"ת)
דודידו או 55 14/09/2016 13:34 יותר יפה מג' יפית? איזה יופי מצאתה אצל נחש ג'קונדה זו? (ל"ת)
13 יושב ראש וועד בבנין 13/09/2016 17:54 עזבו אותה
לכל אסרחי מדינת ישראל הספרדים, אתם לא סמים לב שהכונס והשופט מכסחים אותה על ימין ושמאל קדימה ואחורה בגלל שהיא ספרדיה, בבקשה כבוד השר דרעי תעזור לה היא משלנו ועזרה בכול מה שרצינו, תודה יושב ראש הוועד
דודידו או 55 14/09/2016 13:33 לכל אסרחי...אתם לא סמים(צינגלה?).תעזור לה הרי אתה ...
מלך השקופים של ספסופה עם קאפיטל של 15 מיליון דולר בכיס ימין ועשר דירות לכל נין ,שיוולד עם גמר רכבת הקלה בת-א....עזור ותנציח בבקשה את העוני של רוב הספרדים של ש"ס.אמן.
פנינה 13/09/2016 22:15 ליושב הראש כביכול מה אין לך בושה הכל עדות אצלך תתבייש (ל"ת)
12 פנינה 13/09/2016 16:29 אני יוצאת עיראק ונפלתי ברשתה חזק ביותר
אני שחיה מקצבת זקנה נפלתי ברשתה לאחר שבני נפל בפיגו והשאיר לי ירושה של 78000 את היתר גייסתי בקושי כדי לתת ירושה קטנה לבנותי שנשארו אני חיה בדירה של בני ומקבלת כל חודש 700 שח מבנותי סה 3500 שח במו כן קצבת הזקנה מביטוח לאומי משמשת לתרופות את הכל לקחה ענבל קריאף ונשאר לי ממנה 0 אני מאחלת לה שאלהים יתן לה כגמולה עם ריבית דריבית ושלא תדע מנוחה כל ימי חייה כיום אני מתביישת מבנותי שמרחמות עלי למרות שהן לא מאשימות אותי אני מתביישת להן אז לא לרחם עליה כלל וכלל כל טוב לכולם חוץ ממנה
דודידו או 55 14/09/2016 13:28 ואני חשבתי-עירקים עם קשוח ולא קמצן כמו פרסים או תימנים.
סליחה טעיתי...
אריה 13/09/2016 17:09 לפנינה אני איתך דרך אגב פגשתי אותך בבית הדין את צודקת (ל"ת)
דודידו או 55 14/09/2016 13:29 אז שותפים לצרה? (ל"ת)
11 יפה 13/09/2016 16:15 נוכלת ברמות הגבוהות בחורה בלי נשמה
גב' קריאף הנכבדה והרמאית , מסתבר שהתכשיטים שקנית נקנו מהפנסיה והחסכונות של אימי. מאמינה שלמדנו לקח לא להתעסק עם נוכלים ,חולי נפש עם שגעון גדלות .כשאראה אותך ברחוב ,ירק לך בפרצוף קופה סרוחה ממש טינופת...
דודידו או 55 14/09/2016 13:26 שמרי על בריאותך-אמר חכם באנשים(לא זה לא אני) הבל-הבלים
שמרי על בריאותך ושפיותך פן תמצאי עצמך ליד פרס (אבל רק בפרוזדור על שם אהוד ברק).בריאות ואושר.העושר בא והולך.
10 יש ר א לי 13/09/2016 15:26 ומה עם התכשיטים שנשארו אצלה? והמזומן? והדירות?
כנראה שלרמאית יש עוד רכוש וכסף, לקחו רק מה שנמסר לצד ג'. צריך לחפור ולהוציא ממנה הכל.
דודידו או 55 14/09/2016 13:23 ראו אותה בפנמה עם בנו של ביבי.הם נפרדו וכל אחד הלך לדרכ
והיא שטה לאיי בתולה של USA ובנו של ביבי-לאיי ג'רבי...כדברי הפאפא-רצ'י.
9 בבר 13/09/2016 15:07 חושבים לעבוד עליכם השעונים לא עובדים (ל"ת)
דודידו או 55 14/09/2016 13:21 פסק מלכת? (ל"ת)
8 הניה 13/09/2016 15:07 תוספות שיער על רמה. (ל"ת)
7 אליה 13/09/2016 15:05 לא מרשים ביופי....צועק כסף (ל"ת)
6 ירושלמי 13/09/2016 14:19 בערבית אומרים: " שערה מן טינז אל חנזיר בארכה"!
יעני - הצלחתם להוציא שערה מישבנו של חזיר הבר - זה ברכה ומזל! וגם כאן - הצלחתם לשים את ידכם על מעט מהנזם של הגברת חסרת הטעם והוולגרית - מעולה!
דודידו או 55 14/09/2016 13:20 מילים כדורבנות.שב ערום על הדורבן ותתרווח...עצת ידיד (ל"ת)
5 תושב צפון הארץ 13/09/2016 14:00 בגלל שעינבל ספרדיה
לאשכנזיה מזמן הייתה מנשיכה בעסקיםז, בית המדפט והעו״ד המפרק החליטו לחסל אותה כלכלית, ונפשית
דודידו או 55 14/09/2016 13:18 אני אנלפבט -לא סיימתי כתה א' אבל אתה עם ג'יבריש שלך?אחי (ל"ת)
מירי 14/09/2016 13:13 כמו ,שהיא חיסלה לקוחותיה? או פחות.הרי היא מקצועית בברנז (ל"ת)
בא 13/09/2016 15:00 הם פסיכופטים!! מה עם היצור מנתניה
היא אשכנזיה !!!אתה ורבים כמוך מחפסים את המפתח מתחת לפנס הלא נכון!!!!
מירי 14/09/2016 13:14 הסתכלתה למעלה וראיתה בלונדינית? סתכל מטה-מרוקאית אסלית. (ל"ת)
אל תבלבל את המח 13/09/2016 14:48 אני תוניסאית בעלי מרוקו
ואנו שנינו נפלנו ברשתה של ענבל קריאפ הספרדיה מתוניס אנו נפלנו ב118000שח כולל המעם שלא שילמה אז אולי אולי המעם יחזור בחלקו לאחר שהכונס יגבה ממנה וימכור כל מה שגנבה אבל אשכנזיה על מה אתה מדבר היא רימתה את כולם
4 אזרח 13/09/2016 13:58 די די די
מי שבם לב העו״ד סימן אותה בגלל שהיא מרוקאית
מירי 14/09/2016 13:11 אם היא מרוקאית,גם כךפישעה קטן ממנהיג שקופים מספסופה (ל"ת)
אל תבלבל את המח 13/09/2016 14:53 איזה מרוקאית היא תוניסאית נוכלת ללא לאות
מספיק לרחם עליה מי שמרחם לא יודע חוץ מסיסמאות וטענות על קיפוח אין כלום היא רימתה מאות יוצאי עדות המזרח מהיכרות אישית עמם אז תפסיקו לרחם על נוכלת כזו ותתפכחו מאשליןת
מירי 14/09/2016 13:08 נכון,אבל לא יותר משרימה ביבי כי
מרוקאי נשאר מרוקאי, איך שתהפוך אותו. בודאי שנתניהו מרוצה. תמיד הוא היה מרוצה כאשר אוכלוסיה מסתכסכת באוכלוסיה אחרת. עקרון ההפרד ומשול אצלו, זה ערך עליון. הרי רוב העם שונא אותו שנאה עז
3 אחד 13/09/2016 13:52 אפשר להוציא את ענבל קריאף מבאר שבע
אבל אי אפשר להוציא את באר שבע מענבל......
מירי 14/09/2016 12:59 היא הביאה כבוד גדול לבאר-שבע כמו פרס לכלא רמון (ל"ת)
2 אני 13/09/2016 13:10 בחורה עלובה. קוף עם זהב. לקחה לאנשים כסף בגלל שעון רולק (ל"ת)
ריטה 14/09/2016 12:54 מתאים לה להחליף נוכלת של ביבי פרח לרנר או
בנט הביא את ה///// איילת שקד- :לרומן משולש איתו ועם ביבי, שלושה במיטה אחת – שרה נתניהו ידעה זאת... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... ת שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו. היועצת הבכירה של נתניהו פרח לרנר...שחשודה במרמה
1 בא 13/09/2016 12:55 היצור הזה היא פסיכופטית,הטעם שלהם הוא זול .
אחת מעשר היא כזאת ,או שאתם תדפקו אותם או שהם ידפקו אתכם ,אל תוותרו ליצורים האלה ,הפסיכופט הראשון היה קין ,בגימטריה אמיתית קין זה 43 , נחש זה 43 .לפי ספירת האותיות .מ 1 עד 22.
ריטה 14/09/2016 12:51 43 בגימטריה זה עוד כלום לגבי
ראשי תיבות: נתניהו בנימין = נב = 52 =
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש