ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מחיר למשתכן: שווקו 721 דירות בגדרה ו-130 דירות בנתניה - ומה המחיר?

 |  32
ממשיכים בתכנית
Share
ממשיכים בתכנית הדגל: שיווק נוסף לתכנית 'מחיר למשתכן' אותה מובילים שר האוצר, משה כחלון ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט. הפעם השיווק הנו בגדרה ובנתניה (קריית השרון), בהן ישווקו יחדיו 851 דירות; 130 דירות בנתניה ו-721 דירות בגדרה. הפרויקטים שווקו ע"י רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון.


נתניה, קריית השרון – 130 דירות במחיר למשתכן
רמי שבירו הנדסה זכה במכרז מחיר למשתכן לבניית 130 יח"ד. השכונה, ששטחה כ-7 דונם, ממוקמת בדרום שכונת רבין בנתניה (מהצד המזרחי של מסילת הרכבת) במפגש הרחובות שדרות לנטוס טום - לרייך בני. התכנית קובעת בנייה של 130 יח"ד, במבנה בן 17 קומות  גודל דירה ממוצעת כ 110 מ"ר. דירת 100 מ"ר בפרויקט בנתניה  תימכר במחיר  התחלתי של 1.24 מיליון שקלים. דירת 110 מ"ר בפרויקט תימכר במחיר  התחלתי של 1.35 מיליון שקלים. 

גדרה - 721 דירות מחיר למשתכן 
שווקו 4 מתחמים בהם 721 יח"ד.  דירת 100 מ"ר בגדרה  כולל מרפסת, חניה ומחסן  תימכר במחיר התחלתי של  כ-1.03מיליון שקל. דירת 110 מ"ר במפרט זהה הנה במחיר התחלתי של 1.13 מיליון שקל. לטענת האוצר, מחירים אלו מגלמים הנחה של 24% ממחיר דירה דומה בשוק.


מחיר למשתכן כל הכתבות 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 תפסיקו להצהיר 14/09/2016 23:20 שווקו שווקו ... מתי יהיו הדירות (ל"ת)
22 בן אהרון 14/09/2016 16:12 יש לי הרגשה שהרוכשים יקבלו בסוף פחות.
בכל מקרה, מחצית מההנחה כבר לקחו הבנקים שהעלו את הריבית, אולי בצדק כי אם התוכנית של כחלון תצליח והמחירים ירדו, המחירים שהזוכים שילמו יהיו המחירים בשוק לכולם. וכל ההטבה בעצם תתאדה.
21 בן אהרון 14/09/2016 09:49 ככה לא עושים שינוי !! המחירים מאד גבוהים ולא מוצדקים.
את מה שיחסכו על הדירה, יוציאו על ריבית למשכנתא. וזה לא מפריע לאף אחד !!!! ככה זה שהציבור ברובו איננו יודע לבחון נכון את כל התהליך. ועל בורות משלמים ויקר !!!
20 ניב 14/09/2016 09:15 לא יצליח
כחלון משווק היום דירות בהנחה אמנם, אבל במחיר שוק שהיה לפני שנה וחצי שהתחיל בתפקיד. בניגוד לפוליטיקאים אחרים שרק מדברים הוא לפחות מנסה אבל הוא לא היה צריך לצאת בהצהרות לוחמניות שהמחירים יירדו כי זה לא בשליטתו. מחיר למשתכן זאת תוכנית טובה אבל לדעתי הוא פועל לא נכון בזה שהוא מעלה מיסים מכיוון שהאפקט בסופו של דבר יהיה הפוך .
19 דורון 14/09/2016 08:37 בפועל - המחירים גבוהים בהרבה יותר. (ל"ת)
18 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 13/09/2016 16:19 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
17 פוקימון 13/09/2016 14:42 מי שיזכה בדירה בגדה - שווה מאוד המחירים יעלו שם חזק
וחוצמיזה שגדרה אחלה עיר
16 מחירים הזויים 13/09/2016 13:52 חבל לקנות פה דירות במחירים האלה ולהשתעבד למשכנתא
המדינה לא רוצה להוריד את המחירים . כי לא משתלם למכור עם מס שבח של 200 אלף שח. וגם המדינה רוצה לייקר את הנדלן עם תשלומים עבור פיתוח שיחולו על הקונים יד אחת מוזילה ויש שניה גורמת לעליה. מקסימום ירד קצת אבל לא יותר מידי ועדיין זה מחיר הזוי הזוי הזוי
15 נתניה 13/09/2016 13:42 צריך גם דירות קטנות בנתניה!
הגיע הזמן סוף סוף לבנות גם דירות 3 חדרים קטנות בנתניה, ולא רק 4-5 חדרים ומעלה. 1.2 מיליון שקל זה המון המון כסף, ורווק או גרוש בכלל לא צריך דירה גדולה. לא צריכה להיות בעיה לשווק דירות 3 חדרים חדשות בנתניה ב 700-800 אלף שקל. תהיה עליהן התנפלות! כמו כלום יקנו גם אלף דירות כאלה! מספיק כבר עם דרישת מרים פיירברג לבנות אך ורק דירות ענק בנתניה. יקרה משהו אם יבנו אלף דירות 3 חדרים חדשות בנתניה הענקית?
14 משתכן 13/09/2016 13:40 מחיר מופקע
זה יותר יקר מהמחיר הרגיל...עבודה בעיניים של כחלון
13 TTTTT 13/09/2016 13:38 מחיר למשתפן
מר' כישלון רצה להראות שהוא לוקח מהעשירים שיש להם 3 דירות ויותר אבל זה כחש וכזב. ועכשיו יצא המרצע האמיתי והוא רוצה לפתור ממס שבח שהוא גדול לאין ערוך מהמס שרצה כאילו להטיל על בעלי 3 דירות וגם המחיר למשתקן הוא למעשה גבול תחתון שהדירות לא ירדו מעבר .אז שיבסם למר' כישלון.
12 א.נ 13/09/2016 13:14 תבנה בכל מקום 3000 יחידות דיור ואז המחיר ירד הכנסו !
בבית דגן מכוונים לבנות דירות במסגרת המחיר למשתכן התושבים שגרים שם בקוטגי'ם הצמודות למקום הבנייה המתוכנן מחתימים על עצומה נגד הבנייה בגלל שפוחדים שמחירי הדירות שלהם ירדו !! ממש חצופים תאבי כסף ובצע !!
11 יוסי 13/09/2016 13:14 כחלון תוצאה של הצבעה מטופשת
לכל הטיפשים שהצביעו כחלון מקווה שלמדתם את הלקח.כחלון הוא הבלוף הכי גדול שקם בפוליטיקה הישראלית .כאילו עזב את הליכוד חזר עם שמונה מנדטים לחזק את הליכוד.כאילו חסיד הכלכלה החופשית למעשה בולשביק מהסוג המכוער ביותר .כאילו עממי משלנו למעשה חבר של טייקונים .כאילו בעד צדק חברתי אבל לא עשה כלום בענין מתווה הגז .פופוליסט מהסוג הגרוע ביותר .פונה למכנה המשותף הנמוך בחברה הישראלית בהבטחות סרק והופך את רוכשי הדירות לשחקנים בקזינו מחיר למשתכןמבטיח להוזיל את הדירות ומעלה את מס רכישה שאופן שמייקר את הדירות .הכל הפוך על הפוך .מכאן המסקנה או שהאיש טיפש או שהאיש שקרן אין אפשרות שלישית .
10 בא 13/09/2016 12:57 עוד מחיר למזדיין ,ומחירי הדירות רק עולים . (ל"ת)
9 דודו 13/09/2016 12:15 ...שהילדים של כחלון וביבי יקנו במחיר הזה.....
...מי ששרת בצבא ומשלם מיסים אדירים למדינה צריך לקבל בית ב500.000 ש"ח כמו שמשלמים חרדים במודיעין עילית.
דוס 13/09/2016 14:14 שקרן
תכנס ליד 2 אם תמצא דירה במודיעין עילית בפחות ממיליון שח אני צנצנת
צ1ב1י1 13/09/2016 13:38 אם אפשר פחות אנטישמיות
דירה במודיעין עילית מתחילה במליון מאתיים
בא 13/09/2016 13:04 נכון מאוד .דירה זה מוצר יסוד .וספסרות אסורה וזה חטא
חמור .
8 שימו לב למחירים 13/09/2016 12:11 המחירים ירדו בדיוק בשיעור המע"מ
זאת בדיוק אותה תוכנית שכולם קטלו על מע"מ 0 רק שפה הממשלה שולטת איפה תגורו ואיפה לשווק לכם דירות 70% מאלה שקנו בחורים של כחלון לא רוצים לגור שם ולא מתכננים לגור שם הפכו אותם בעצם למשקיעי נדלן. למה ביבי לא מפטר את קחלון? כי קחלון מסדר לו בדרך מיסים והרבה.
נתניה 13/09/2016 13:44 נתניה זה מקום בסדר גמור לגור בו
רק שצריך דירות 3 חדרים קטנות ב 700-800 אלף, ולא דירות ענק ב 1.2 מיליון. זה לא בסדר שראשת העיר מרים פיירברג דורשת אך ורק דירות ענק בנתניה.
קחבה 13/09/2016 13:16 כחלון עם כ יא סתום
למה ללכלך?
יועץ נדל״ן - רימקס 13/09/2016 12:52 תוכנית מע״מ אפס של לפיד האפס...
הייתה גורמת לעליית מחירים כגובה ההנחה. פה המחיר מפוקח.
7 קחלון = דיקטטור 13/09/2016 12:08 עובד על המסכנים . לא חסר שם דירות
המטרה של קחלון להגשים את המדיניות שהתחילה בימי אולמרט לא לבנות במרכז כדי להכריח את העם לגור בפריפריה הבעיה שהם לא דאגו לתעסוקה ולתחבורה. רבים מאלה שקונים בחורים האלה מפנטזים על השכרת הדירה . הם עצמם רוצים לגור ליד המשפחה והעבודה. ממשלה שפלה שמרמה את הצבור התמים היא מסוכנת לאזרחים כולם גם לאלה שיש דירות מחיר למשתכן = עושק האזרחים בדרך אחרת . ממשלה של נוכלים מרמה את הצבור שהכל לטובתם ובדרך משיגה את מה שהיא רוצה . האזרח משום מה תמיד מפסיד וכל אלה שקנו במחיר למשתכן שילמו יקר . מחר יהיה הרבה יותר זול
נתניה 13/09/2016 13:47 נתניה איננה פריפריה!
על מה אתה מדבר בכלל? נתניה זה אחלה מקום לגור בו, רק שראשת העיר מרים פיירברג דורשת שיבנו אך ורק דירות ענק, ולא 3 חדרים. למה? אם יבנו אלף דירות 3 חדרים במחיר של 700-800 אלף שקל בנתניה זה יעזור להמון המון ישראלים סוף סוף לגור במחיר סביר במקום סביר.
6 dayanyaniv 13/09/2016 11:28 למה מי מסוגל לקנות ברעננה ובמרכז רק עשירים
מחיר למסתכן
5 ניר 13/09/2016 11:25 עבודה בעיניים ...
למה דירה של 100 מטר בגדרה צריכה לעלות מעל 300 אלף דולר מה זה ניו יורק ? זה פשוט עבודה בעיניים את הקרקע צריך לתמחר ב- 30 אלף דולר =100 שקל ועוד בנייה של 100 מטר לפי 5500 שקל זה עוד 550א"ש ביחד המחיר צקיך להיות לא יותר מ- 650 אף שקל בדיוק חצי אני לא מבין את האנשים שרצים לקנות במחיר כזה הישווי משקל האמיתי נמצא באזור 60 א"ש-700 אש"ח גם ככה אין לאנשים כסף לקנות את הבית ב- 700 אש"ח
נתניה 13/09/2016 13:48 ולמה דירה בנתניה צריכה לעלות 1.2 מיליון?
יקרה משהו אם יבנו אלף דירות 3 חדרים בנתניה, במחיר שפוי של 700-800 אלף שקל? אז מה אם ראשת העיר מרים פיירברג רוצה רק דירות ענק?
4 אריק / 13/09/2016 11:13 כחלון גדול 851 חסרים עוד 140000 די ועולי אירופה 400000
אחה בדרך הנכונה
3 כחלון 13/09/2016 11:03 למה העלו לרווקים את גיל הזכאות למשכנתא ל 30 היה 28 (ל"ת)
2 בן אהרון 13/09/2016 10:56 האם יהיו תלונות שיהיו אחרי שיקבלו את הדירות? (ל"ת)
1 פילוס 13/09/2016 10:24 גדרה זה מקום מסריח . וועדה מקומית זמורה רקובה... (ל"ת)
א. 13/09/2016 11:27 איפה לא מסריח? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש