22:09 סגירה מעורבת בוול סטריט: הנאסד"ק איבד 0.3% בלבד, אפל איבדה 2.4% >>

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה טיפסה 12% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון: "אספני דירות משמיצים אותי באסמסים" - צפו בקטע

 |  321
הדירה השלישית
Share
שר האוצר משה כחלון שהגיע אתמול לעפולה כדי לחתום על הסכם גג להקמת 11 אלף דירות בעיר ב-7 שכונות חדשות התייחס גם לעניין הביקורת על החוק למיסוי מיוחד על אלו המחזיקים ב-3 דירות ויותר.


כחלון: "המטרה היא לא לגבות יותר מס אלא לפנות דירות. אנחנו צריכים לדאוג לזוגות הצעירים, ושמישהו יסביר לי איך זוג צעיר שעכשיו מתחיל לבנות את הבית שלו והמשפחה יכול להתמודד עם משקיע שעובד כבר 30-40 שנה וזב בסר גמור. אותו זוג צעיר המסכן הזה שסוף סוף התארגן והתחתן וקיבל 100 מהאבא והאמא ואיזה 5,000 מהסבתא והוא בא להתמודד עם איש עסקים שכבר יש לו 4-5 או 10 דירות. ויש 50 אלף אנשים בישראל שיש להם 3 דירות ומעלה, ואתם יודעים מה עוד יש להם ל-50 אלף האלה, יש להם את המספר טלפון שלי - להשמיץ אותי באסמסים".

נזכיר כי אתמול התראיין שר האוצר הקודם, ח"כ יאיר לפיד, לגל"צ לתקף את חוק המיסוי המיוחד על אספני דירות שיזם כחלון. "אני נגד המס על דירה שלישית כי זה לא הגיוני. אם למישהו יש 3 דירות קטנות בבאר שבע או בדימונה וכל חייו הוא עבד בשביל הילדים, אז הוא ישלם מס, ומנגד אם למישהו יש פנטהאוז ב-30 מיליון שקל בצפון ת"א אז הוא לא ישלם מס?! זה חוק משונה בעיניי. האוצר נוהג למכור לשר שלו כל מיני רעיונות כשבסוף מטרתם לגבות עוד כספי מסים".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

321 תגובות ב-202 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
202 U 09/10/2017 15:54 אספני דירות משלמים לך כחלון את המשכורת ואתה פוגע בהם נב (ל"ת)
201 מישהו 16/09/2016 03:00 יש פה יחצן של כחלון לפי ההודעות לטובתו
הסגנון שלו זהה - חזירות , גועל , להיגעל לא יחצן חכם במיוחד
200 חיים 11/09/2016 22:21 כחלון דואג רק למנדטים ולא לציבור כנסו
אני בן 43 חסכתי שקל שקל יש 5 ילדים ויש לי מעל 3 דירות שקניתי בהלוואה מעל 2 מיליון אני משלם אותה גם מדמי השכירות על מנת לדאוג לילדים שלי שהגדול בניהם הוא בן 17 אז אני אספן דירות או מושחת או עבריין מר כחלון מה הילדים שלי לא צרכים דירה לגור ברור שאתה עם החוקים המוזרים דואג רק לקבל עוד מנדטים הציבור לא מעניין כלל את מר כחלון
199 התרגלו לשדוד 11/09/2016 12:19 כחלון 10 מצחיק איך שהגועליים יוצרים פה מהחורים (ל"ת)
198 משכירה 11/09/2016 11:58 וממה נחיה ?אני גימלאית-עצמאית ללא פנסיה (ל"ת)
איכס 11/09/2016 12:16 להגעל פשוט מחוסר המוסר של הגברת (ל"ת)
טוב שיצאת מהחור 11/09/2016 12:16 זה בדיוק הבעיה חזירים שחיים על גב האדם העובד (ל"ת)
חחח 11/09/2016 12:12 החמדנים יוצאים מהחורים חשבה לשדוד בלי מס (ל"ת)
תתביישי 11/09/2016 12:11 איך מס כזה קטן מונע ממך משהו את ממש חמדנית (ל"ת)
שלמי משהו לחברה 11/09/2016 12:09 אין לאנשים בושה רוצים רשיון לשדוד בלי מס (ל"ת)
להשתין מהמקפצה 11/09/2016 12:08 חבל שהתחזרת והעלת שכד כל שנה (ל"ת)
197 מי גאון של אמא 11/09/2016 11:57 נמכור ולאן ילכו השוכרים בדירה שפונתה ? (ל"ת)
איפה חונכת לאגואיזם? 11/09/2016 12:14 העיקר שתוכל להמשיך לשדוד חופשי? (ל"ת)
החזירות פאסה 11/09/2016 12:14 יהיה יותר היצע לקנות וגם קצת מוסר למשכירים (ל"ת)
חינוך חדש 11/09/2016 12:08 לשוכר הגון שמשמלם מס ולא מעלה כל שנה (ל"ת)
שלמי מס 11/09/2016 12:08 חינוך מחדש לא להיות טפילה על צעירים תתביישי תחיי ושלמי (ל"ת)
196 aaa 11/09/2016 10:41 כחלון
כחלון ישר כח,שר האוצר הטוב ביותר שצמח למדינה. כל מי שיש לו 3 דירות או יותר,שיפנה לטובת אלה שאין להם ושילך לקנות דירה ב10 מליון שקל או יותר. כחלון אל תפחד-תמשיך כך.
195 הם נלחצים 11/09/2016 10:08 כחלון תודה תודה זה נהדר לא להתרגש מחזירים (ל"ת)
194 אני 11/09/2016 08:32 יאיר לפיד אתה טועה!
דירות להשכרה של 30 מיליון ומעלה יש למאות ואולי לאלפים בודדים, אבל דירה שלישית ומעלה יש לעשרות אלפים ואם לא יעצרו את זה כאן את יהיו דירות כאלה למאות אלפים, וכאן חל חוק המספרים הגדולים לך תלמד. ולכן חייבים למסות אותם, ותפסיק להפריעה למי שעושה מלאכת קודש למען הדור הצעיר בארץ.
משה 11/09/2016 09:09 טוקבקים
רואים שכל נערי האוצר התגייסו לטובת הטוקבקים בעד המס של שר אוצר הזוי נערי אותר שפוגעים במבוגרים תרדו מבעלי הדירות . תבדקו בבקשה כמה זמן לוקח פנוי בנוי ואחרי שתוכנית מאושרת להפקדה מתי הדיון בהתנגדויות רק אחרי חצי שנה הכל סחבת ומה כחלון עושה נלחם באנשים הלא נכונים
כבוד לשר 11/09/2016 10:04 אתה לבנטין מגעיל כחלון מוסרי כמו סקנדינביה (ל"ת)
193 להקיא מאגואיזם 11/09/2016 07:44 שר נהדר משקיעים לבנטינים אנוכיים (ל"ת)
192 אלא לחזירים 11/09/2016 07:09 אין צורך ב 3 דירות (ל"ת)
יונה 11/09/2016 09:05 אפשר גם להשקיע בלבד, כל אחד יכלכל את צעדיו
כרצונו. כחלון יישר כח
191 תודה לך על המוסר 11/09/2016 07:08 כחלון אתה מלך פשוט יש בעם הרבה נוכלים (ל"ת)
190 חיים על גב האדם 11/09/2016 07:06 רק הרשעים מתמרמרים (ל"ת)
189 תותח 11/09/2016 07:05 כחלון אתה נהדר העם איתך (ל"ת)
188 כחלון המוסרי 11/09/2016 07:05 זה חוק נהדר שמפריד בין בעלי דירה לאספנים (ל"ת)
187 אריק 11/09/2016 06:39 כחלון, אתה לא מבין במה אתה יורה
עצם המילים שלך "אספני הדירות" זאת אמירה מבזה. אתה סתם "יורה לכל עבר" ולא ממש מבין לעומק מה שאתה עושה. כחלון, יש הרבה אנשים שכמעט ואין להם פנסיה. נכון קניתי 3 דירות קטנות בבאר שבע, ששווי שלושתם יחד 1.5 מליון ש'ח, כיום לאחר כל העליות. אבל, למרות שאשתי ואני עבדנו כל החיים, ושנימו אקדמאיים, למבוגרים בעבודות,... הפנסיה שלנו מגוחכת. בוא, תדאג לי לפנסיה תקציבית, כמו לחברת החשמל, צה'ל, ממשלה, עיריות, נמלים, מקורות, תע-ש, וכו'... ואני נותן במתנה את 3 הדירות לזוגות צעירים. אני לא רוצה שום דבר, פרט לפנסיה בכבוד.ומי שלא הבין את זה, לא הבין כלום.נכון, יש כיום עיוות נוראי וחסרות המון דירות, והמחירים מטורפים. אבל יש עיוותמאחר שבני 50-60 רבים מאוד בלי פנסיות מסודרות, ויודעים, שבקרוב הם יהיו פנסיונרים עניים. אני הצלחתי לדאוג לעצמי למעין אבטחת הכנסה. ובבקשה - תרד מאיתנו. מקווה שתפנים זאת, כי נראה לי שהחרזת על בעלי הדירות מלחמת חורמה, לא בהכרח מוצדקת
אין לך מוסר 11/09/2016 10:06 אז זה נותן לך רשיון לעשוק צעירים ללא מס? (ל"ת)
186 שמטוב 11/09/2016 05:55 השר משה כשלון:ניכשלת בכך שלחא בנית 100 אלף דירות במרכז
כדי להסתיר את הכשלון שלך אתה שודד דירות מאילו שקנו אותןו ביושר. תפסיק לזבל את המוח. בכלח העולם יש יותר דירות להשכרה במרכזי הערים במקום דירות בבילות. כחלון יא טמבל: דירות להשכרה הבן מוצר של מי שרוצה לגור זמנית ליד מקקומות עבודה. מכיוון שאנשים מחליפים 10 מקומות עבודה לפני שמתבססים אין הם אמורים לקנות 10 דירות ליד כל מקום עבודה. ההבנה שלך משה כשלון בכלכלה היא אפס, תוכניותיך הזויות ולא מתאימות למציאות. ההסתות שלך כדי להצדיק את בטלנותך לא יעזרו לך -אנחנו ניזרוק אותך לפח האשפה. משה כשלון. עוף לנו מהעיניים ואל תקשקש יותר. אם לא תיבנה 100 דירות בכל שנה אתה תעוף בין אם תירצה ובין אם לא.
185 סידי 11/09/2016 01:45 חשבון פשוט
50 אלף בתי אב אלו כ 200 אלף איש, עם משפחה מורחבת של עשרות אלפים ומאות אלפי שוכרים. כבר עכשיו מועברים בווצאפ מאות אלפי מסרים נגד. הלך על כחלון והחבורה שלו...
184 רוני 11/09/2016 01:42 לא להאמין
״להתמודד עם משקיע בגיל 50-55 שעובד 30-40 שנה, ואשתו עובדת 30-40 שנה״ זה אמיתי כחלון? זה מה שאתה אומר? אלו רוב העם שעובד כל חייו. אלו האיבים? עם אלו צריך להתמודד? אלו ההורים של רובינו. ממש תעמולה ערבית
כחלון צודק 11/09/2016 11:56 אלה אספני דירות גועליים ממנטליות לבנטינית (ל"ת)
183 מתן 11/09/2016 00:14 הפכו את הבית לפירמידה שזוללת לזוגות הצעירים את כל הכסף
רוצים גם להקים משפחה
182 יוסי 10/09/2016 18:12 כחלון אתה אפס מאופס
כחלון אתה לא מבין דבר וחצי דבר בנדלן.אלפי דירות נרכשו במקומות ששום זוג צעיר לא ירצה לקנות .אני מזמין אותך להציע לך מאות ואלפי דירות למכירה לזוגות צעירים במחירים של עד 500000 שקלים .אתה לא תמכור אפילו דירה אחת מהן לזוגות צעירים כי הם לא רוצים .כל ההתייחסות שלך לזוגות צעירים היא פופוליסטית במטרה לרווח אלקטורלי בעתיד .גם אנחנו היינו זוגות צעירים ולא קיבלנו מתנות והגרלות מאף אחד .הגישה הצינית שלך לפתרון המחסור בדירות איינה רצינית ולא פותרת דבר .תמשיך להגריל דירות שלא קיימות ותתחיל להפנים שהקדנציה הזאת התהייה אחרונה שלך .התחלת כהבטחה גדולה והתגלית כמאחז עיניים , כל הסמכויות שביקשת קיבלת ובסוף אתה בא בטענות "למשקיעים "כאילו מדובר בטייקונים אוייבי העם.תוריד מיסים על דירות במקום להגדיל מיסים .לא ניתן להוזיל דירות על ידי העלאת מיסים .תבטל מס שבח תבטל מיסי רכישה תמכור קרקעות ו הרבה ובזול .תציף את השוק בדירות במקום להתעלק על בעלי הדירות ששילמו מיסים מלאים על רכישתן .החוק שלך לא יעבור ובסופו של דבר תסיים כמו יאיר לפיד רק גרוע יותר .הצלחת להמאיס את עצמך על כל הציבור גם על הזוגות הצעירים שהאמינו לך וכל פעולותייך רק גרמו ל
אריק 12/09/2016 09:49 צודק. (ל"ת)
שוכר אמת 11/09/2016 05:53 אתה רק מוכיח כמה כחלון צודק במעשיו
אתה עיוור למציאות ומתלהם, הדם על השפתיים מעביר אותך על דעתך, אני מציע לך להעריך מחדש את ההשקעה בדירות שזוגות צעירים כל כך זקוקים להם כדי להקים בית בישראל ולפנות לאפיק השקעה אחר. כחלון יישר כח! הזוגות הצעירים ובנימשפחתם איתך.
ארז 10/09/2016 23:13 מדויק
ממש נכון
181 לוך 10/09/2016 18:00 כחלון
אני בן 70 נכה חולה אני צריך לשלם לך כסף על הדירה השלישית שיש כל הרכוש שלי לא עוברת מחיר דירה אחת של ביב אוברק או אולמות או פיירברג
חיים על גב האדם 11/09/2016 07:06 מה אתה צריך 3 דירות רשע? (ל"ת)
180 יש ר א לי 10/09/2016 16:46 כחלון תתאפס
זוג שעבד 40 שנה וחסך וקנה 2 דירות בבאר שבע ששתיהן ביחד שוות פחות מחצי דירה בתל אביב, מה רע בזה? כחלון הולך על השיטה של " למצוא את המטבע מתחת לפנס" . שיחפש את העשירים באמת בעלי הטירות בהרצליה פיתוח וסביון, מהם הוא חושש. מאכזב הכחלון הזה.
חיים על גב האדם 11/09/2016 07:07 הוא מוצא את הנוכלים שמכוונים לשם כמוך (ל"ת)
179 sdsd 10/09/2016 15:38 איך אפשר?? מס על מס על מס
מס הכנסה שילמנו. רוצים לרכוש דירה :מס רכישה. רוצים למכור דירה :מס שבח רוצים לשמור את הדירה : מס קנס...
טיעון מפגר 11/09/2016 07:34 איך אפשר טיפשות כזו גם בבורסה זה אותו דבר (ל"ת)
178 מומחה נדל״ן 10/09/2016 14:22 ריביות המשכנתא עלו, מס רכישה עלה, מס שבח עלה
ועכשיו גם מס משקיעים. מי שקונה עכשיו דירה במרכז יקבל תזרים מזומנים שלילי. גם בפריפריה לא כדאי לקנות - אמנם התשואה שם יותר גבוהה אבל כשיגיע המשבר הכלכלי הדירות השבורות שלכם בבאר שבע ובחיפה יהפכו למאורות סמים. תמכרו את הדירות שלכם כל עוד השקל שווה משהו ותקנו בארה״ב ובאירופה.
זוג צעיר 11/09/2016 05:47 רוצים בית לגור בו לא עסק (ל"ת)
177 שושי המענטזת 10/09/2016 14:15 ביז'ו, תעלה ריבית ותוריד את המס על מניות ובא לציון גואל
מחירי הנדלן ירדו, יווצרו שומטי חוב רבים ודירתם המשועבדת תימכר !יעברו לבורסה ויתחילו להיות כאן מחזורים ! אז תקשיב לי ביז'ו ותבצע את הצעותי !
176 חבר של כחלון 10/09/2016 14:12 מה עם אספני מניות ריט 1 שגרמו לעליית שער המניה?
הרויחו השנה (8 חודשים בלבד) כ-35% .! אתה מתכוון לקנוס את אותם אספנים? אוח יא באבא!
175 חבר של כחלון 10/09/2016 14:12 מה עם אספני מניות ריט 1 שגרמו לעליית שער המניה?
הרויחו השנה (8 חודשים בלבד) כ-35% .! אתה מתכוון לקנוס את אותם אספנים? אוח יא באבא!
174 חבר של כחלון 10/09/2016 14:06 תבטל את המס על הבורסה ואז אנשים ימכרו דירות ויעברו לבור
לבורסה.
173 ארז 10/09/2016 13:20 אם הציבור
היה יודע לפני לא היית מקבל מנדט אחד בושה לאינטיליגנציה קשה להאמין איזה אנשים מגיעים להיות שרים בישראל
172 הומלס 10/09/2016 12:19 את כול בעיות הדיור ועוד אפשר היה לפתור עם תמלוגי הגז,על
מי אתה חושב שאתה עובד פה????
171 עני 10/09/2016 12:17 ממשלה ששר האוצר מסית נגד אזרחים שומרי חוק ששילמו
מיסים בזיעת אפם, כדי לחפות עלמחדלי הממשלה וספסרות הקרקעות, ממשלה כזו אין לה זכות קיום! תפנימו לקראת הבחירות הבאות....
גועל 11/09/2016 07:35 ההיפך אתה מסית נגד השר חזיר אוהב שכירות (ל"ת)
אנשים מכוערים 11/09/2016 07:07 בזכ=עת אפם יתחמקו ממס (ל"ת)
170 יאיר נכון מס לא 10/09/2016 12:11 צודק ומה עם מס על הבורסה שהעלת צודק? (ל"ת)
169 מישהו 10/09/2016 12:11 אספני דירות???
אספני דירות זה מי שיש לו 20, 30 דירות כמעט כל זוג מבוגר שקרוב לגיל פנסיה ירש דירה אחת מההורים שלו ואחת מההורים שלה, אנחנו אשמים שהורינו נפתרו? הדירות האלו מיועדות לילדים שלנו או לפנסיה, ולהזכירך לא לכולם יש פנסיה מסודרת ומה אתה מציע? שנמכור את הדירה ואחר כך הילדים ישתעבדו למשכנתא? וגם כמובן נשלם על הדרך מס שבח והטל השבחה? גם אם נעביר על שמם צריך לשלם מס שבח חלקי אמנם ולשלם לעו"ד ולשלם מי יודע עוד מה. מה התועלת בזה חוץ מלנפח את קופת המדינה כדי לרפד כל מיני שיצביעו בעדך בבחירות הבאות... לא יודע אם לצחוק או לבכות כבר, אולי אתה רוצה בכלל שנעזוב את הארץ ואז לא תצטרך לפתור לנו בעיות....
כחלון צודק 11/09/2016 07:08 דאג לעם במקום למקורבים יא מושחת (ל"ת)
168 סוף מעשה במחשבה 10/09/2016 12:02 תחילה. בלי פנסיה בלי קופת גמל מרויחה ובלי שכ"ד
איך הוא רוצה שחסר פנסיה יתקיים? הגברים הפנסיונרים יהמרו בקזינו והנשים בנות 65 ירקדו על עמוד או ימכרו שירותי מין? ואחרי זה הוא עוד מעז להגיד לגב' שטראוס שהיא מדושנת עונג רק חסר שהוא יגיד לאזרחים אין לחם תאכלו עוגות. כחלון וממשלת הלוזרים תפסו שיטה הם עושים חצי הלאמה דהיינו מעניין אותם רק להשתתף ברווחים כמו שעשו בגז ובכיל רק שישנסקי עם הרווחים ההפסדים עלינו. כך עם הדירות רוצה רק מיסים ושנשבור את הראש. לפני שהוא עושה חצי הלאמה לרכוש שידאג להם לפנסיה מבטוח לאומי שכר מינימום ובטוח סיעודי חינם אז באמת לא נצטרך דירות שיתרסקו ברעידת אדמה , עם שוכרים בעייתיים שמזיקים ולא משלמים ועם דירות בקו טילים מוותרים על התענוג המפוקפק הזה. אבל לא כל אחת יכולה לעבוד בגיל 70 בזנות
167 דוד 10/09/2016 11:57 חחחח
אתה בדחן מר כחלון תגיד, לי איזה זוג צעיר יקנה דירה שנניח יפנה משקיע שקנה במגדלי U או בשרונה???? ומה עם הילדים שלנו, לא מגיע להם דירה שרכשנו או ירשנו???? ומה איתנו המבוגרים שזו הפנסיה שלנו???? ומה אתה חושב שהדירות האלו ריקות, הרי הן בשוק הדירות להשכרה, מה חייבים לקנות דירות ולשלם כל החיים משכנתא?? זה ברור שזה עוד מס כדי לממן פרזיטים. עוד מס ועוד מס ועוד מס, זה לא שהקוטג' יקר, לא נשאר כסף לקנות אותו אחרי כל המיסים... הבנת את זה מר כחלון?
166 מוטי442 10/09/2016 11:56 רוב המס יגולגל על השוכרים שלי. שיתלוננו לכחלון. (ל"ת)
165 אמיר 10/09/2016 11:01 מס הזוי שלא יעבור, אבל את הנזק כבר עשה בשכ"ד. ואין
לאזרחים שום אפשרות קיום במדינה המושחתת הזו בלי להתפרנס משכ"ד. את הג'ובים תופרים רק למחוברים, מאות אלפי ג'ובים מיותרים שרק מפריעים למערכות הציבוריות לתפקד, אבל מכסחים את מי שמנסה להתפרנס ובקושי לאחר תשלום כול המיסים הבלתי אפשריים.
גועל נפש 11/09/2016 07:08 אתה המושחת תסתכל בראי (ל"ת)
אביב 10/09/2016 15:55 אמת!
התגובה הכי חכמה שיצא לי לקרוא
גלאי חזרזירים 10/09/2016 12:20 פתחת עסק מהבית שיכלתי להקים בו משפחה
התירוצים שלך מטופשים.
164 חחחח 10/09/2016 06:58 ההבדל בין קחלון לאריק שרון
כשהיגיעה העליה הרוסית אריק שרון אמר לישראלים אתם תמכרו לרוסים את הדירות שלכם ותקנו חדשות פה קחלון אומר לישראלים תמכרו את הדירה הכי דפוקה שלכם לחסרי דיור. אם הצעירים מרוצים מזה אז מגיע להם זבל תמהרו למכור להם ותתעקשו למכור לצעירים חסרי דירה
163 גאולה 10/09/2016 03:43 אספני דירות
גימלאי ללא פנסיה שרצה לייצר לעצמו הכנסה ורכש בשארית כספו שתי דירות של 400,000שח נחשב לאספן דירות???? עליו אתה הולך לנחות?????? נתת לו לרכוש - חייבת אותו במס רכישה אסטרונומי- ועכשיו אתה קונס את הגימלאי???לא הגון ולא צודק!!!! יותר נכון לומר שמי שרוכש דירה שלישית מעכשיו יחוייב ולא רטרואקטיבית.....
162 דוד 10/09/2016 00:43 משחק אותה עממי, אתה בסך הכל נוכל ליכודניק (ל"ת)
161 אחד העם 10/09/2016 00:38 כחלון תמשיך כך ותצליח
אל תשים לב לבכיינים. יש כנראה הרבה יותר מ50000 בעלי 3 דירות לפי כמות המגיבים כאן. אבל אתה מבין שארץ ישראל ניתנה לעם ישראל להתיישב בה מאת הכל יכול. הארץ הזו לא תסבול ספסרות של דירות וקרקעות. זו ארץ הקודש. יש לאפשר לכל אזרח ואזרחית לקנות דירה במחיר סביר.
בא 10/09/2016 18:34 ספסרים מושחתים ועלובים . (ל"ת)
שמטוב 11/09/2016 06:00 טמבלים לא מתים לעולם. משכירי הדירות פותרים את בעיית
בעיית הדיור הדיור הזמני. אם לא יהיו דירות להשכרה אנשים יגורו ברחוב ב10צ השנים בהן הם אוספים כסף למגורים שלהם. אתה רוצה שהם יגורו ברחוב כי לא יהיו דירות בשירותצ ? טוב, אתה לא חושב כי אין לך מוח לחשוב מה יקרה אם לא יהיו דירות להשכרה.
160 הכל באשמת האוצר 10/09/2016 00:37 מס הבורסה סגר את הבורסה .משקיעים עברו לדירות (ל"ת)
159 מני 10/09/2016 00:23 כל הכבוד כחלון ישר כח
חזק ואמץ
158 סלולר = כשלון 09/09/2016 23:34 סיבסד מכספנו. הוא גם מסבסד דירות בהרצליה
דירות בשכירות מסובסדת זה 3700 למסובסדים ברי מזל לאלה שהם לא ברי מזל זה 4900 ל 3 חדרים לכאן הולך הכסף ממס על דירה שלישית כי אין מתנות חינם לכן הוא לא יוותר על המס על דירה שלישית אין לו ברירה אחרת לא יהיה לו איך לסבסד שכד לברי מזל גם מחיר למשתכן העלובה שלו מסובסדת מכספי הצבור לכן הוא צריך מיסים מיסים מיסים מיסים אחרת לא יצליח לו כלום תבינו, הוא במלכודת של עצמו טיפס על עץ גבוה ומשם רק יצנח למטה. ככה זה שהטיפשות חוברת לרשעות רק לא ברור למה ראש הממשלה לא מפסיק את הפארסה הזאת מידי עד כדי כך הוא דבוק לכסא????????? עם מסכן עם מנהיגות חרא
157 הרצל 09/09/2016 21:39 חוסר שיוויון
אם צריך לשלם מס אל רווחים אז החוק צריך להיות עקבי, אז אם משלמים מס על רווחי הון בבורסה ושידוע לכולם שהכספים שמושקעים בבורסה באו מחסכונות וששולם אליהם מס הכנסה אז גם על שכירות צריך לשלם מיסים אז למה אף אחד לא מדבר על זה
מאיה 10/09/2016 10:58 אדיוט, יש כבר מס על דכ"ד. ולמה אין מס על משכורת בגובה
הזה? העיקר להסית ולהסית ב 20 ש"ח לתגובה. ולספר עוד ועוד שקרים שבסוף אולי יעשו רושם על איזה אדיוט.
156 ב.ת 09/09/2016 21:14 כחלון אתה מקשה עוד יותר על זוגות צעירים
זוג צעיר לא מחפש לגור בדירה של 65 מטר.הוא רוצה דירה 3-4 חדרים לגדל בה משפחה.המס החדש יגרום למשקעים להחליף שתי דירות בדירה שמתאימה למגורים יותר מלשכירות.זה יחנוק את שוק הדירות המיועד לזוגות צעירים.
155 מספיק 09/09/2016 20:20 דמגוגיה זולה.
מעניין. דווקא בראיון מנכל רשות המיסים הודה שדווקא יכנס הרבה כסף מהמס הזה וזה גם שיקול. כחלון אספן של פריטים יקרים כי יש לו כסף. הוא לא אוסף דירות זולות ופושטיות שיושכרו לחסרי אמצעים. הוא הולך על הדבר האמיתי. בית בחיפה ששווה כמו 7 , שמונה דירות שקונה משקיע בחיפה. אבל כחלון כמון לא ישלם מס . אולי שגם הוא יתרום קצת לחסרי יכולת?
154 מטומטם 09/09/2016 20:16 מטומטם
כחלון חושב שהציבור מטומטם,עד שזה נראה שקוראים לכל האזרחים מטומטם
153 נירית 09/09/2016 20:04 שר אוצר מסית נגד ציבור שלם. תתפטר!!!
איך נותנים לשר עילג וטיפש להשתלח בציבור שלם?? מישהו גנב דירה ממישהו אחר? לכחלון דירה במיליונים אז שיחלק לאחרים. אדם צר עין ועילג.
מי זה הציבור השלם 10/09/2016 16:18 בעלי 3 דירות?
ואם מדברים על גניבה .אז כן .לקחת שכירות גבוהה שתממן משכנתא למשקיע שמביא 20 אחוז הון זה כמו גניבה.כי אם היו מספיק דירות פנויות בשוק זה לא היה ניתן .
gn 10/09/2016 08:23 את או אתה
מטומטם את אתה
מוטי 10/09/2016 06:52 גם סלקום ופלא פון השתמשו באותם טיעונים במקום לנסות
להתיעל ולהתכונן לתחרות.
152 למה בארה"ב 09/09/2016 19:25 מי שקונה מניה 21 יום לפני חלקות דיבידנד ומחזיק אותה
21 יום פטור ממס על דיבדנד??? רק פה הנבלות העלו מס על דיבידנד 10 א"ג 25% מס לא כדאי להשקיע בבורסה . קזינו באילת זה לא פתרון דירות לא מרשים פה. וביבי מתעסק עם צפון קוריאה עכשיו הוא יפחיד אותנו שאירן תקנה מצפון קוריאה טילים או תשלח לנו מצפון קוריאה . נ מ א ס לי
באמת כחלון צריך 10/09/2016 16:23 לשנות כדי לעודד את הבורסה. מי שקונה בבורסה
21 יום לפני החלוקה זה הגיוני שיהיה פטור. כדי לא להוריד את המניה אחרי הספליט.
151 הוא 09/09/2016 19:22 אפילו לא מבין מה הוא עושה לזקנים שצריכים להתקיים
משכירות שכן שלי השכיר דירה לצעיר שלא שילם לו שנה שכד הוא נאלץ לוותר לו רק שיצא מהדירה.
150 רפי 09/09/2016 19:00 העינין פשוט אם מחירי הדירות לא יורדים
אם לא ירד וחזק כחלון יטוס הביתה...
149 המגזר הערבי 09/09/2016 18:31 הם יקנו את הדירה השלישית שתמכרו (ל"ת)
148 כחלון צ'חצ'ח 09/09/2016 18:24 סגנון דיבור שהוא בושה לשר
מדושני עונג, אספני דירות, משקיעים יקפצו מהגג פניני חוכמה בשפע ואחכ הוא מתפלא למה מסמסים לו ממשלה שמענישה את האזרח על מחדליה היא שערוריה במצרים הפרימיטיבית זה לא היה עובר חלק.
147 Moti 09/09/2016 18:14 כחלון תהיה מנהיג כי זה מה שחסר לנו
תחזיר 5% מס על דירה שנייה ומעלה הרי העלייה ל8% לא הועילה. אז לא הצלחת לעזור לצעירים ולא הצלחת לקרר את השוק.תהיה גבר ותחזיר ל5%.לא ייתכן שאנחנו נהיה שפני ניסיון של הממשל.בפעם הבאה תעשה ניסיונות על חשבונן קופת האוצר אותה אתה יודע להעשיר מצויין.
146 אנונימי 09/09/2016 18:04 מס לא הגון
מצד שני, אני בן ה 60+ אינני יכול להתחרות עם בחור צעיר בקבלה לעבודה, והסיכוי שלי להגדיל את הכנסתי בעתיד אפסי. המדינה תיעלה להשקעה בנדלן. ועכשיו המשקיעים בגיא ההריגה. כבר מזמן דובר על הנפקת אג"ח צמוד למדד הדיור ועם תשואה דומה - אבל המדינה רצתה להרוויח מספסור בקרקעות.
אתה גם כבר לא משלם 10/09/2016 16:26 משכנתא על הדירה הראשונה וההוצאות שלך יותר קטנות. (ל"ת)
מוטי 10/09/2016 07:10 דירה ראשונה, הגיע הזמן, דירה היה כל הכבוד גם לא תשלם מס
דירה שלישית שלם מס כחוק ותפסיק להתבכיין
145 יחיאל 09/09/2016 17:58 כחלון אתה מסוכן
אין ספק שהאיש עושה חשבון פופוליסטי בכמה מפלגתו תינזק בבחירות הבאות . כמות בעלי דירות לעומת כמות הצעירים שאין להם דירות . וזאת על ידי גניבה !!בחסות החוק !! יותר פשוט כחלון בוא תבקש 10% לכול מי שברשותו מעל 4.0 מליון שקל בבנק .. לפחות תשווה בין זה שכול רכושו דירות לביין זה שיש לו דירה אחת בת"א פנטהאוז בשווי 2000000 מיליון שקל ועוד עשרות מיליונים בבנק .. או מזה שהשקיע השקעות מוצלחות בבורסה והרוויח מיליונים יותר מהאחר . מר כחלון מה תעשה עם הכסף שתגנוב ממני תיתן לשכן שלי העשיר שלא מעוניין לעזור לבנו ברכישת דירה ? אולי תיתן לבן שלי מתנה לקניית דירה ? מר כחלון אתה סכנה לעם היהודי !! גורם לקרע בעם גורם לקרע בין האדם העמל לאדם הבטלן גורם קרע בין הצעיר למבוגר ולמה זה כי יש רק 50000 אלף בעלי יותר משלוש דירות ? ואולי יש יותר ממיליון בעלי חשבנות שיש בחשבונם מעל 1000000 מיליון שקל בבנק אולי גם לך ? גנב ברשות החוק אין ספק חוק זה לא יעבור ואם יעבור תהיה התקוממות שבחיים לא הייתה במדינת ישראל .
כמה קשקשן אתה 10/09/2016 16:30 תמכור את הדירות וגם יהיה לך רווח הון יפה.
למה חוק הריכוזיות לטייקונים זה בסדר אבל דירות ריכוזי זה לא.הריכוזיות הזו של הדירות מעלה את שכר הדירה.
mi 10/09/2016 14:11 מס נותנים על הכנסות לא על נכסים בושה עם מס ארנונה..
מדינה עושקת את החלשים או עשירונים נמוכים
דב 09/09/2016 22:04 145-יחיאל
דבריך נכוחים וצודקים. מדושן העונג הזה מסוכן לציבור, דווקא משום שהוא פופוליסטי ומניפולטיבי. עילגות בדיבור ודביליות בחיוך. בושה לעם ישראל שאלה נציגיו.
144 נחום אבנר 09/09/2016 17:57 ''אספני דירות''
''אספני הדירות'' אליבא כחלון, הם המממנים דיור לחסרי קורת הגג. יש לשבח אותם ולגנות כול נטייה קומוניסטית. וכמובן יש להקל את נטל המס שלהם, בכדי שימשיכו לממן דיור לעם ישראל.
התכוונת שימשיכו לממן 10/09/2016 16:31 לך את המשכנתאות עבור דירות נוספות (ל"ת)
לאספן 10/09/2016 00:26 אתה מממן בחינם - חוצפן !!
ארץ ישראל לעם ישראל - לא הגענו לכאן כדי שאתה וחבריך יאספו דירות ו"יואילו בטובם הרב" להשכיר לנו אותם. תנו לאנשים לחיות - מיכרו את הדירות !!!
פנסיונר 10/09/2016 10:33 רוצה דירה? שהממשלה תבנה לך, או שתקנה כמו שקנינו (ל"ת)
אנונימוס 09/09/2016 20:39 לממן?
אתה לא מקבל שכר דירה? כי אם לא אני יכול לגור בדירות שלך ? אני אשלם לך את המס של כחלון אם לא תקח ממני שכ''ד. אוינק אוינק.
143 שלמה 09/09/2016 17:40 לך כבר הביתה
יא אפס מאופס. בגללך גם ביבי יעוף.מחירי הדירות ירדו בכל מקרה.כי מה שיורד עולה וההפך. ככה זה בשוק חופשי. המחירים ירדו ולא בגללך תפסיק להפריע.
142 יניב 09/09/2016 17:35 אני משמיץ אותך בגלל שאתה חמור...
אני מדגיש שאני חושב שאתה בושה למדינה!!!
141 להוריד מס משוק ההון 09/09/2016 17:30 להטיל מס מדירה שלישית עד
שהשוק יתיצב
140 כחלון צודק 09/09/2016 17:26 לא להקשיב ללפיד
רוב הבוחרים של לפיד מחזיקים הרבה דירות.לכן לפיד ידאג לטרפד את החוק.
מה זה יעזור לך 09/09/2016 18:26 לחברים של לפיד יש דירות ברמת אביב שעולות 5 מליון
אתה לא תקנה את זה בפריפריה לא חסר דירות ואתה לא צריך את כחלון כדי לקנות שם דירה. במרכז יקר לך דירות נורמליות. נשאר לך לקנות במרכז 2 חדרים אבל אתה לא תרצה לגור שם לא נאה לך אז קח משכנתא וקנה לך דירה ותעזוב אותנו בשקט.
לאספן 10/09/2016 00:28 גם בפריפריה יקר כי אתה והחברים המגעילים שלך אוספים !! (ל"ת)
139 כחלון צודק 09/09/2016 17:22 לפיד דואג למעמד הגבוה
הברנג'ה של לפיד מת"א מחזיקים את רוב הדירות בעיר
138 יפה 09/09/2016 17:20 לא משמיצים
אני לא משמיצה,מנסה להבין את ההיגיון שבלהעניש עצמאי שלא היו לו שום אפשרויות לחסוך לפנסיה בעבר ולכן רכש שתיים או שלוש דירות שיהוו לו פנסיה לעת זקנה. לנו אין פנסיה תקציבית, לא אופשר לנו לחסוך לפנסיה ומהדירות שברשותנו נקבל 8000 שח ביחד אני ובעלי. אתה תקבל הרבה יותר מקרן הפנסיה שלך. למה אסור לנו לחיות בכבוד?
יפה זה לא יפה 10/09/2016 00:32 דירות הן לא פנסיה. בשביל זה יש קרנות וקופות
נמאס מהטיעון הזה שלא היה לנו איך לחסוך לפנסיה קנינו דירות. גם עצמאיים יכולים לחסוך לפנסיה ולשים בצד כל חודש. לא כולם במדינה מקבלים פנסיה תקציבית. גם אני לא. חוסכים וחוסכים ובסוף זה משתלם. דירות זה קל אבל זה בא על חשבון אחרים !!!!
לא נכון 11/09/2016 00:48 הדירות לא באות על חשבון אחרים
הממשלה ההזויה הזאת הפסיקה לבנות דירות ציבוריות והפסיקה לבנות דירות בהתאם לביקושים, חברות מסין באו לביבי עם הצעות לבנית אלפי דירות על אדמות שביבי יפשיר והוא סרב להן, המחסור הוא לא בגלל איזה פנסיונר שמחזיק 3 דירות ישנות וקטנות אלה בגלל אי בבניה הספסרות בקרקעות ותקיעת ההיתרים לבניה של הממשלה.
137 מס צודק 09/09/2016 17:16 אספני הדירות לא מאפשרים לי
לרכוש דירה ראשונה.הם חוטפים בכל מחיר כל דירה שמוצעת למכירה.
mi 10/09/2016 14:15 איחסה רגב וכחלון וטיקוני תספורות ומינוף בבנקים.הפכנו
תבקש מהמדינה שתבנה דירה ראשונה או שתדאג לפנסיה נורמלית ליוקר המחיה ותקטין את רוחי המנהלים והטיקונים שעושים תספורות.לאן הגענו. כחלון עם הסטת הדירות ורגב עם התרבות.איחסה
דב 09/09/2016 22:06 137
תמימות או טיפשות. עדיין לא ירדתי לסוף דעתך. אני נוטה יותר לאי הבנה יסודית של המציאות. בזאת שניכם מאד דומים.
מס שגוי 09/09/2016 22:03 הצעירים לא מאפשרים לי
להתקבל לעבודה מתגמלת כמו אינטל או אלביט מערכות, תמיד מעדיפים שם צעירים לעומת מבוגרים מעל 50.
136 אלטרנטיבה לנדלן 09/09/2016 17:11 הרדת המס משוק ההון
עד שהשוק יתיצב
135 כחלון צודק 09/09/2016 17:08 כל מתנגדי המס מתפרנסים מנדלן (ל"ת)
134 כחלון צודק 09/09/2016 17:06 רק על דירות לא משלמים מס (ל"ת)
133 מ.ז 09/09/2016 17:05 לפיד לא צודק
אומנם יש היגיון במה שאומר יאיר לפיד אבל הכוונה של שר האוצר זה ליצור לחץ מתון על בעלי הדירות למכור דירה אחת מתוך השלשה ועל ידי כך להגדיל את ההיצע ולהוריד את המחיר וההשוואה לפנטהאוז היא לא השוואה במקומה כי מי הולך לקנות את הפנטהאוז ולכן המס מוצדק
132 מוטי 2 09/09/2016 17:04 כחלון פתטי 2
מי שהרוויח כספו ביושר שילם מס על כל אגורה שילם בטוח לאומי שילם מעמ ומהמעט שנשאר לו השקיע ב 3 דירות חדר בארד שבקושי יכול להשכירם. הוא העבריין?
131 כחלון צודק 09/09/2016 17:00 תקבל הרבה מנדטים אם תעביר
תעביר את החוק.נתמוך בך גם אם הממשלה טיפול על נושא המס.מי שיצביע נגד לא יהיה בכנסת הבאה.רק החוק הזה יביא להוזלת מחירי הדיור.
דב 09/09/2016 22:07 131
אשריך וטוב לך. מדוע? כי לא צריך שכל (בהקשר למשפט האחרון שלך).
130 עברי 09/09/2016 16:56 מה הקשר?
בין מי שעבדו 50 שנה לזוג צעיר? האיש מדבר כאחרון המתלהמים הפרימיטיבים ורק זורע שנאה והרס בעם המסכן שלנו. לך מפה !
129 דוד 09/09/2016 16:54 איך כחלון מוכר את כולם
איזו רמה נמוכה ! הוא משמיץ מי שעבד כל חייו. בגלוי. שם את האנשים בני השישים שבעים כאילו נגד הצעירים הממלצרים. האיש לא נורמלי. במדינה מתוקנת היו מעיפים אותו. מסית עלוב. אף אחד לא קונה את ההסתה !
128 מוטי 2 09/09/2016 16:53 כחלון פתטי ימחק בבחירות הבאות (ל"ת)
127 מוטי 2 09/09/2016 16:52 לטפטף לציבור שם גנאי "אספני דירות" (ל"ת)
126 מוטי 2 09/09/2016 16:51 אתם לא מבינים שהשם "אספני דיקות" הוא שם גנאי? עבריין? (ל"ת)
125 כחלון מלך 09/09/2016 16:51 רק אם תעביר את החוק
כל המתנגדים הם אינטרסנטים.
124 מוטי 2 09/09/2016 16:50 אין לכם אומץ לפרסם מה שכתבתי? (ל"ת)
123 לאשר את החוק 09/09/2016 16:49 ח"כ שיש למשפחתו דירות יתנגד ל
כל ח"כ שיש למשפחתו מעל 2 דירות יתנגד לחוק.צריך לבדוק מי מהם מתנגד לחוק.
122 מוטי 2 09/09/2016 16:48 כחלון המציא שם גנאי למשקיעי נדלן (ל"ת)
זוג צעיר 10/09/2016 00:18 ספסרי הנדל"ן
ולא משקיעי הנדל"ן.
121 להוריד מס לדירה ראשו 09/09/2016 16:44 להעלות מס מדירה שלישית (ל"ת)
120 מוטי 09/09/2016 16:44 כחלון פתטי
שר האוצר הפתטי איבד עשתונות הוא החליט לתת שם גנאי למשקיעי הנדלן וקורא להם אספני דירות כדי להחדיר לתודעת הציבור שאלה הם אויבים. כחלון צריך להתבייש מראה על כוחנות ובורות
כחלון צודק 09/09/2016 17:04 אתם מעלים את מחירי הדירות
גם אני רוצה דירה אחת צנועה לגור בה.
119 כחלון צודק 09/09/2016 16:41 מי שמתפרנס מנדלן מתנגד למס (ל"ת)
אז??? 09/09/2016 17:28 אם היית מתפרנס מחנות ירקות וכחלון היה מעלה לך מס
מיוחד על ירקות אז לא היית צורח שפוגעים לך בפרנסה? מדינה של אנשים קנאים צרי עין ומנוולים עם שלטון חמאס חומסים פה את האזרח המטומטם
118 המס צודק 09/09/2016 16:39 רק על דירות לא משלמים מס (ל"ת)
גם על טפשות 09/09/2016 17:29 אין כרגע מס וחבל. למה אין מיסוי על נדלן?????
או שאתה טיפש או שאתה מוגבל שכלית
עמי 09/09/2016 16:49 אתה טועה. משלמים בקנייה, במכירה אם יש רווח ובהשכרה.
על איזה עוד נכס משלמים מס -jQuery20302506199355702847_1473428732169??
מאיה 10/09/2016 10:55 הוא יודע את זה, רק ממשיך בהסתה פופוליסטית (ל"ת)
117 שש 09/09/2016 16:22 כחלון דירה זה לא טלפון סלולארי
תורידו את המיסוי על דירה ראשונה לזוגות צעירים בנתיים כל עסקת מכירה הממשלה מרויחה בגדול
116 henri 09/09/2016 15:58 מס על הדירות
רני משקיע בבורסה על כל שקל שאני מרוויח משלם מס 25% למה למשכיר דירות ומוכרי דירות לא ישלם מס מרווח הון על דירה השניה וגם על הרווח מהשכרה זה יהיה צודק והתפנו אלפי דירות
ואז אתה תקנה 09/09/2016 17:30 2 שכנים שלי בעלי 3 דירות אמרו לי שהם ימכרו את הדירות
שלהם 2 חדרים ב 850 אלף שח לאחד יש בפ"ת ולשני יש בחולון אתה קונה?
115 2 09/09/2016 15:41 רוצה להדיר את המשקיעים הפרטיים ולהכניס קרנות ריט שישכיר
שישכירו דירות בפטור ממס נוכל מושלם
מר ישראלי 09/09/2016 16:22 שטויות במיץ עגבניות
קרנות הריט מחויבות לחלק דיבידנד בשיעור של 90% מהרווח הנקי. בעלי המניות שיקבלו דיבידנד, ישלמו עליו מס בגובה המס השולי
חחחחח 09/09/2016 17:34 אחרי שהם יחזירו הלוואות, ישלמו לחברות ניהול, ישלמו
למנהלים , רואי חשבון ומס הכנסה ישאר להם כמה שקלים עלובים שאותם יחלקו למשקיעים הפרייארים ויורידו להם 25% מס תקבל 20 א"ג בשנה כדיבידנד. ועדיין דירות להשקעה עדיפות מקרנות זבל
114 משקיף 09/09/2016 15:13 המס הזה מטרתו אחת-לפנות דירות לחסרי דיור.זה יעבוד
וכל הכבוד לשר שנקט בצעד לא פופולרי שיגרום להפחתת איסוף דירות על ידי משקיעים ובכך יפנה דירות לחסרי הדיור. על כך מנסים להפחיד את כחלון. חזק ואמץ ותנצח במערכה לטובת חסרי הדיור! בעזרת כל האמצעים יחול שינוי מגמה בשוק הדיור.
hguy 10/09/2016 11:46 המס לא יפנה דירה אחת על כל דירה שתימכר שוכר יעוף ויחפש (ל"ת)
יפה מאוד 09/09/2016 17:35 אספני הדירות ימכרו לך ואתה תקנה והם יעברו לאסוף
דירות בחו"ל. ואתה תגור ברחוב באוהל
113 אבי 09/09/2016 15:09 רק החרדים יקבעו את מחיר הדירות (ל"ת)
112 א . ה 09/09/2016 15:06 כחלון
בבחירות הבאות אתה תצטער שבעלי שתי דרות ומעלה לא הצביעו לך. הקולות שלהם יחסרו לך.........
מס על הדירות יוזיל א 09/09/2016 15:38 הרבה יותר יצביעו בעדו (ל"ת)
לא נכון 09/09/2016 17:37 לא יצביעו בעלי 2 דירות בגלל מס שבח, לא יצביעו בעלי
3, 4, 5, .... 10 דירות ולא בני זוגם וילדיהם וקרובי המשפחה והחברים וכל מי שמבין שמדינת ישראל מתנכלת לרכוש של האנשים ורו'דפת את האזרח. לי אין דירות ואני לא אצביע לקחלון לפיד ביבי ו
111 רמי 09/09/2016 15:01 שודד
תוריד את מחיר הקרקע לזוגות צעירים.המדינה היא הבעלים של הקרקע ,אתה וביבי קובעים את מחיר הדירה, ככל שמחיר הקרקע יקר יותר, מחיר הדירה יקר יותר.אתה וביבי קובעים את מחיר הדירה היקר מאוד.אתם משעבדים את הצעירים להלוואות לדיור,אין הצדקה להפוך את הזוגות הצעירים לעבדים של משכנתה,תפסיקו לשדוד את דור העתיד.הם אלו שמשרתים בצבא,הם אלו שמשלמים מיסים כה רבים בגלל התנהלותכם הבזבזנית,תפסיקו לגרום להם לעזוב את הארץ,בגלל חמדנות שלכם. ועוד משהו ,אדוני שר האוצר תפסיק לשדר מיסכנות וילד מעברות,זה לא נכון ,לא אתה ולא משפחתך עניים היום.אבל אתה גורם לדור העתיד הצעיר להיות עניים.ולעזוב את הארץ שאבותיהם חלמו דורות,וותרו על כל כך הרבה כדי שאתה ומריעך תסללו להם את הדרך חזרה לגולה.תוריד את מחיר הקרקע לבניה לזוגות צעירים .ובכך ירדו מחירי הדירות.
אין צורך לשחרר קרקעו 09/09/2016 16:28 כמות הדירות תספיק לכולנו
כל דירה שיבנו אתם תחטפו אותה ממני. עד שאני יגיס את הכסף הדירה השלישית והרביעית תהייה בבעלותכם.אתם גורמים למחירים לעלות.
כל דירה אתם קונים 09/09/2016 15:46 הגיעה הזמן שתמכרו דירות
כל דירה שאני רוצה לקנות אתם חוטפים אותה בכל מחיר ויוצרים מחסור של דירות בשוק.הגע הזמן שתשלמו מס לפחות כמו שאני משלם בשוק ההון.
110 ניר 09/09/2016 14:58 אתה בכיוון הנכון כחלון
אם מחירי הדיור יתרסקו אתה תהיה ראש הממשלה בעלי הדירות לא יצביעו לך אבל חבר'ה כמוני כן
דב 09/09/2016 15:52 110-ניר
בהחלט אתה צודק: בכיוון הנכון של התרסקות אלקטוראלית.
109 טל 09/09/2016 14:44 להדוות את מיבוי דוק ההון לדיור
כילון, הכי פשוט זה לחסור למה שהיה פעם, מיסוי מלא על השכרות דירות, ללא פטורים והקלות. כיום יש אפלייה לטובה למשכירי דירות חעומת משקיעים אחרים וללא הצדקה.
108 אריק 09/09/2016 14:39 הורד מס בורסה, ימכרו דירות כתוצאה, והבורסה תפרח
אבל ביבי האפס לא יסכים, כי אולי כחלון יצליח וזו ממש ממש לא מטרת ביבי האפס שרוצה רק יס מנים מסביבו על מנת לגנוב כל קרדיט בסביבה
107 עמי 09/09/2016 14:38 מס על ריבוי דירות
תומך בגישתו של לפיד ובשילוב עם עמדתו של כחלון. צריך למסות בעלי דירות מרובות, אבל חייבים להתחשב בשווי אותן דירות, אחרת המס פשוט יגדיל את הפערים בין אלה שיש להם לבין השאר
אז 09/09/2016 17:38 אתה בעד מס רכוש? מה הממשלה תעשה עם הכסף הזה
הרי אתה לא תקבל דירה חינם מהממשלה. הכסף ילך לחרדים ולמתנחלים. לך קח משכנתא וקנה דירה לוזר
106 יחזקאל 09/09/2016 14:33 תותח על - חבל שלא נמצא במפלגה גדולה
היה יכול להיות ממזמן ראש ממשלה - והיה גם ראש הממשלה הכי נקי שהיה שמטרתו האזרח הפשוט ולא בעלי ההון
105 בא 09/09/2016 14:24 כול מטרת הדת היהודית זה למנוע השחתה ,כול אדם חי על פי
תהום ,אם ימות והוא מושחת יגיע למרתף, זה לגמרי לא תיאורטי ולא ילדותי ,זה מעשי לחלוטין , ראו יוטיוב מוות קליני , גם הפקידה שלי חוותה מוות קליני ,
104 אנונימי 09/09/2016 14:24 המטרה מקדשת את האמצעים
כחלון רוצה להוסיף לרזומה שלו "הוא הוריד את מחיר הדירות " הבעיות כתוצאה מירידה לא מעניין .זה בעיה של הבנקים זה בעיה של שר האוצר שיבוא אחריו .הניתוח הצליח החולה מת .למדינת ישראל יש ניסיון טוב מ1983 הכל יהיה בסדר. נ.ב. הצעירים רוצים גם מכונית חדשה 2016 משפחתית גדולה אולי גם רכב 4*4 .צריך להוריד את המחיר של המכוניות . וגם אפשר לתת לכל צעיר שסיים את הצבא 10000$ לטיול בחו"ל . זה לא היה לפני 20 שנה . בשנות ה-90 מחיר הדירות עלה מאוד חזק והממשלה לא עשתה כלום .ובשנת 1996 התחיל המחיר לרדת .זה הנדלן בארץ עולה בתקופה קצרה ולאחר מכן יש עצירה של כ 15 שנה .
יואב 10/09/2016 07:14 כחלון ניסה לרצות את הקבלנים עם מעמ 0
כחלון מעוניין להוריד מחירים באמת.
103 דין 09/09/2016 14:16 שאלה לשר כחלון
מה אם אלה שאספו מניות טבע? אולי תקנוס גם אותם?
באיזה % עלו הדירות? 09/09/2016 14:51 מקיץ 2006(10שנים) מניות טבע עלו פחות מ50% (ל"ת)
102 אמיר 09/09/2016 14:16 מטה המאבק להפחתת מחירי הדיור.
נאבקים במקלט המס המובהק של אספני הדירות. מדברים על בג"צ מפני שלא ייתכן שפק"מ ובורסה ממוסה מהשקל הראשון וההכנסה הכי בטוחה שיש-הכנסה משכר דירה-כמעט שאיננה ממוסה. פה קבור הכלב.
101 שכיר עשוק 09/09/2016 14:15 השכירים ששילמו מס כחוק הם הפרה החולבת שלך...
אין לי 3 דירות, ויש לי רק חסכונות ופנסיה לאחר ששלומו מיסים כחוק ואתה שוחק אותם עד לכלום. ככל שתקדים ללכת הבייתהתעשה פחות נזקים!!!
100 ציון 09/09/2016 14:13 רק כחלון
אחלה גבר דואג לעם לזוגות צעירים ואני לא צעיר אני מסודר ולא מדבר מאינטרס צריך לפתור אחת ולתמיד את בעית הדיור ורק כך ולא יעזור לכול המשמיצים פה פעם הבאה אני בוחר רק בכחלון כול השאר דואגים לעצמם כחלון תמיך ככה תהיה ראש הממשלה בעזרת השם טעיתי שלא בחרתי בך ואני מצטער על כך
א . ה 09/09/2016 15:08 כחלון
לא דואגים לאחד על חשבון השני.........
דב 09/09/2016 14:51 100-ציון
אשריך וטוב לך בחריגותך המוחלטת.
99 למכור דירות של משקי 09/09/2016 14:12 כל דירה שמתפנה תגיע למחוסרי (ל"ת)
98 לאחר המס ומחירת הדיר 09/09/2016 14:08 גם השכירות תרד (ל"ת)
97 כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 14:05 יאיר לפיד דואג למעמד הגבוה (ל"ת)
96 פינוי בינוי בכל הארץ 09/09/2016 14:02 להשאיר קרקעות לדורות הבאים
יש מספיק אזורים בכל הארץ שאפשר לבצע בינוי פינוי כולל בת"א.
95 אלפנדרי 09/09/2016 13:58 ממשלת שימור כיסאות ומנדטים וכל השאר על הפאטה (ל"ת)
94 מיסים 09/09/2016 13:56 ביבי אלוף המיסים יודע שהמס הזה לא יעזור לצעירים אבל
המס יעזור בוודאות לאוצר שהוא כידוע חולה כסף על כל דבר צריך לשלם והרבה. צריך להיפטר מהשלטון המרושע הזה כולם פה חולמים לעזוב את הארץ . ביבי חי בסרט שכל אלה שהסתדרו בחו"ל אלה שהוא לא סיפק להם עבודה יחזרו לפה אבל ברגע שמישהו מאלה יקבל פרס נובל מיד יתקשר שר החינוך וראש הממשלה ויברך את הישראלי שזכה ויזמין אותו לעבוד בישראל המדינה הזאת מדינה מאוד רעה. נדמה כאילו הטמטום והרוע חברו יחדיו להשתלט על העם הזה. אין פה אפילו אחד חכם שראוי להיות מנהיג בטח לא לפיד כחלון ביבי בנט שקד וכל הבולשביקים הארורים
אני משלם מס בשוק ההו 09/09/2016 15:41 גם אתה חייב לשלם מס (ל"ת)
93 משקיעים 09/09/2016 13:52 קנו דירות זבל אם ימכרו אותם זוגות צעירים לא יקנו
ואם משקיע ימכור דירה יקרה ב 1.5 מליון למשל גם זוג צעיר שלא יכול לקנות 2 חדרים לא יוכל לקנות כזאת דירה. כאילו שחסר דירות לקניה לא חסר שום דבר. חסר בורג למנהלי הכלכלה פה ביבי מנצל את המצב להטיל מיסים
92 כחלון הגדול מכולם 09/09/2016 13:52 במקביל למס על הנדלן, חוק שכי
שכרות ממשלתית.ליצור אלטרנטיבה לשוק הנדלן.תשקיעו בהייטק.
91 Yoel 09/09/2016 13:51 כחלון תהיה מנהיג ותפסיק להעשיר את קופת האוצר
אתה טוען ששוק הנדל״ן רותח וצריך לקרר אותו. אז בשנה שעברה רצת להעלות את מס הרכישה לדירה שנייה ומעלה מ5% ל8% ומה יצא מאז? השוק עלה! ומה התוצאה? קופת המדינה התעשרה. 2 מסקנות: אחת, טעית! אז נראה אותך עומד כמנהיג ואומר סליחה טעיתי...! שתיים, יצא שאנחנו עם ישראל הם שפני ניסיונות של הממשלה ואנחנו משלמים את המחיר על ניסויים כושלים. כאשר יאיר לפיד רצה להוריד מע״מ הוא בעצם תכנן לבצע ניסוי על קופת המדינה ולא כמוך ניסיונות על חשבון העם!
90 כחלון עבם 09/09/2016 13:48 כחלון אוצר זה לא חנות אביזרי רכב פושטת רגל רוב בעלי 3 ד
מקבלי שכר מהקופה הציבורית ואנשי חבר רק להם יש יכולת לרכוש 3 דירות
89 חולי 09/09/2016 13:48 "אספני דירות" דמגוגיה זולה שמתאימה לאיש (ל"ת)
88 תמכרו את הדירות 09/09/2016 13:45 כלהמתנגדים מתפרנסים מנדלן (ל"ת)
87 כחלון פשט רגל בעברו 09/09/2016 13:44 תשאל את אמיר לוי שבפועל שר האוצר כמה מיסים חזירים שילמו
האספנים ואיזה מפולת תקציבית הייתה נגרמת לתקציב המדינה
86 כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:41 שם (ל"ת)
85 כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:41 אלטרנטיבה הורדת מס משוק
השוק ההון עד שהשוק יתייצב.
84 כחלון מגוכך 09/09/2016 13:40 שר אוצר שאינו מעריך את אספני הדירות שתרמו לו מס על מס ל (ל"ת)
מאיה 10/09/2016 10:52 מה תרמו? הם שמחזיקים את כול מערך המיסוי במדינה. בלי
הנדלן, אין כמעט גביית מיסים. אז אם יש פרה חולבת בואו נהרוג אותה עוד קצת. גם לפני המהפיכה הצרפתית חשבו כך.
83 אלי 09/09/2016 13:32 מס על דירה שלישי
כחלון תהיה אמיץ ואל תכנע כל המשמיצים מחזיקים הרבה דירות ולא מתאים להם המס כולל חברי כנסת ושריפ דוגמת לפיד כץ וחבר כנסת מהליכוד ש חזיק חמש דירות בקרית גת שיפסיקו לדאוג ולהצביע משקולים עצמיים די חהתבכיין מחזיק 5דירות בחור צעיר תחלק לבכיינים מגבונים לדמעות.
82 בני 09/09/2016 13:26 המס חשוב וצודק
אבל למה להגביל את הסכום למה שבעלי דירות יקרות ישלמו רק 18000 שקל בשנה לדירה גם מי שיש לו שתי דירות ששוות כמו כמה דירות צריך לשלם בקיצור צריך לתת פטור מתשלום מס עד סכום של שני מיליון שח
81 מאוד פשוט 09/09/2016 13:23 תעלה ריבית ותראה את המחירים יורדים
תעלה ריבית ... תראה איך מחירי הדירות מתחילים לרדת יופי
מאוד לא פשוט 09/09/2016 15:51 אי אפשר להעלות את הריבית
כל עוד שהריבית בארה"ב לא עלתה וגם מי שאחראי על העלאת הריבית זו הנגידה ולא שר האוצר.
80 רודף צדק 09/09/2016 13:17 יש לי 2 דירות -מעבר לדירתי-בנתיבות,משכיר אותן לשתי בנות
ללא תמורה. עבור כל דירה לקחתי משכנתא בשיעור 45%. אז מה אתה רוצה ממני כחלון: תדבר ברור ! שאשלם מס 1% ? למה? יש לי 3 דירות ברוטו אבל 1.5 דירות נטו ! אני בעל הון? רוצה להתחלף איתי?
אלי 09/09/2016 17:50 מס דירות
רוצה להתעשר מעליית מחירי הדירות תשלם מס כמו שהיית משלם על רווחי הון בבורסה או על ריבית של 0.5% על פקדון מסריח בבנק תפסיק להתבכיין יה כוסית
79 סרגיי 09/09/2016 13:15 לפיד התפגר. המסר הוא דירות זה לא השקעה ולא פנסיה אפילו
בדימונה!
78 רפי 09/09/2016 13:01 אספני דירות jQuery20307817362362873814_1473415174973????
לא אתה ולא האוצר קנה לי את הדירות האלה אני קניתי אותם בזעת אפי ובעזרת משכנתא אז אל תקרא לנו אספני דירות .
אני פנסיונר 09/09/2016 14:47 אני משלם מס על כסף ששילתי
מעבודה וכיום אני משלם מס מהשקל הראשון בכל השקעה אחרת.המס צודק
77 גולן 09/09/2016 12:59 מה עם אספני אמנות ?
יש תמונות שעולות יותר מדירה בקטמון
76 משה 09/09/2016 12:57 אספני דירות הגזירות רק התחילו
השר כחלון פוליטיקאי חכם,יודע כי רוב הציבור בעד הצעדים שלו,לכן עד הבחירות השר כחלון ימשיך להטיל גזירות על אספני דירות שאין להם כוח אלקטורלי.
75 ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:53 השר הכי גרוע והכי טיפש שהיה החוק לא יעבור ולא ימכרו דיר
דירות כי אין אלטרנטיבה לכסף רק מחירי השכירות יטפסו, רוצה לדאוג לצעירים 300 אלף מענק ללוחמים 200 אלף לגובניקים לקנית דירה בקרוב טעוף הביתה יחד עם ביבי והליכוד המושחט
74 אחד 09/09/2016 12:53 כמה קשה לבנות אך כמה קל להמציא מס טפשי חדש (ל"ת)
73 אחד 09/09/2016 12:50 חשבתי שאתה קצת פחות טפש.....
העובדה שמשמיצים אותך מלמדת שאתה צודק ? גם אם תעלה את מס ההכנסה ל - 90% ישמיצו אותך. מה אתה למד מזה ? ומעבר לכך: בעיה לרשום דירה שלישית ורביעית ע"ש הילדים ? תת רמה.
72 יוגלי 09/09/2016 12:50 תשלומי מס
כל בעלי הדירות חייבים במס כמו חוסכים רגילים שקונים אגרות חוב ומשלמים בבתי השקעות אין הבדל בסוג ההשקעה יש אנשים שאין להם הון התחלתי לקנית דירה לכן חוסכים את כספם בבורסה לפנסיה באגרות חוב ממשלתיות . אלה אנשים שנכנסו לחסכונת בארץ עןד בטרם היה מס על הבורסה. לכן כל האזרחים בארץ לכן כולם חייבים בעלי דירות או חסכונות בבנק חייבים את אותו מס בברכה כחלון עלה וצלח
71 עומרי השמן 09/09/2016 12:49 בחירות הבאות רק יאיר לפיד
כחלון חסר כישורים. פוליטיקאי להשכרה.
דוד 10/09/2016 15:26 אני אבחר רק כחלון, בפעם בקודמת עשיתי טעות שבחרתי ביש ע (ל"ת)
70 פנסיונר 09/09/2016 12:45 אמור להתקיים מבטוח לאומי + שכד מדירה אחת כלומר
דירת זבל ב 3000 שח + בטוח לאומי= 5000 שח במקרה הטוב כשפיליפינית מקבלת 1000 דולר לחודש . הפנסיונר הזה יפול על המדינה. כחלון דומה לזה שגילה שיש חור קטן בקיר והחליט לסתום אותו ע"י הריסת הקיר ובניה מחדש לכן הכוונות של כחלון לא טובות ולא אמינות מטרתו להבריח משקיעים כדי לתת לקופות הגמל ולקרנות להיות הם המשכירי דירות. וזה לא יהיה זול. להם כבר לא תהיה ברירה אם יעלו להם את שכר הדירה ב 300 שח כל שנה הם ישלמו ויבכו אבל לא יהיה להם לאן לברוח. שכד מהם יעלה יותר כי הם יקחו חברת ניהול שתשבור את הראש והשוכרים הטיפשים ישלמו עוד תתגעגעו לשכור דירה מזקן עם 3 דירות יש לי חבר ששוכר כבר 13 שנה דירה בת 3 חדרים + ממ"ד + חניון תת קרקעי ב 100 מ"ר באם המושבות במחיר של 3700 ש"ח והוא התחיל ב 2600 ש"ח. דירות כאלה מושכרות ב 4700 ש"ח. אבל המשכיר זוכה לכסף בזמן ולשמירה על הדירה שלו ולכן הוא מעדיף שוכר כזה שלא מציק לו בבקשות ולא עושה לו נזקים בדירה ומשלם בזמן. זה לא יקרה לכם בשכירות ממוסדת אתם טיפשים שאתם מאמינים לכחלון שמסית אחד נגד השני כדי להשיג את מטרתו. אל תאמינו לו גם עם האשראי גם שם תשלמו יותר כמו
69 rimalt 09/09/2016 12:44 השבויים של כחלון הם מבוגרים ומוגבלים
ומה עושה אדם מבוגר או מוגבל שגר בקומה רביעית בלי מעלית ורוצה לעבור לדירה עם מעלית כחלון שם עליו מס של 8% כדי שלא יוכל לעבור דירה ויהיה תקוע בקומה רביעית וגם לא יוכל למכור את הדירה שלו לזוג צעיר---כחלון מר חלם
68 Uyp 09/09/2016 12:43 השמצות
כחלון כמה מיסים אתה יכול לגבות על אותו כסף פעם על המשכורת פעם על רכישת דירה פעם על רכישת מוצרים וזה על אותו כסף שהרוחנו בדם ויזע עד מתי
67 אמיר 09/09/2016 12:42 זה לא הדרך
הדרך יותר מכובדת לא לשפוט אדם לפי מספר דירות בבעלותו , אלא לפי סך הכנסותיו מכל מקור ולפי כך לחייבו במס , שזה גם יותר צודק . רק שמר כחלון רוצה תוצאות מהירות ( שעון הבחירות דופק ) ולמעשה עשוי לקבל יותר נזק מתועלת , שבא אחריו עצתרך לתקן .
66 תראה דוגמה אישית 09/09/2016 12:39 למדת מביביאת דרכי ההשמצות והאיומים? תוריד ממשכורת החכים (ל"ת)
65 אורי 09/09/2016 12:36 כחלון התגלה כפופוליסט זול חסר הבנה בכלכלה
נתתי לכחלון יותר קרדיט ממה שמגיע לו. כחלון נכשל בהורדת מחירי הדיור משום שניסה לעשות את זה באמצעות מיסוי שרק מעוות את שוק הדירות אבל לא מביא לכלום. למרות שקיבל סמכויות רחבות יותר מכל שרי האוצר שלפניו הוא לא הצליח להגדיל את ההיצע. לא תהיה הורדת מחירי דירות בלי הגדלת ההיצע באופן משמעותי. במקום להסיק מסקנות הוא נטפל לכאלה שהשקיעו בדירות כפנסיה שלהם קנו דירות לאחר ששילמו עליהן מס כחוק. והוא מנסה להסית את הציבור נגדם. אם המס יעבור בכנסת האנשים מרובי הדירות יםנו את הדיירים שגרים בהן בשכירות וימכרו אותן. זה לא יוריד מחירי הדירות כי על כל דירה שיקנה זוג צעיר זוג צעיר אחר שגר בשכירות ייאלץ לפנות. מי שלא מבין את זה אין לו מושג בכלכלה ןחסר לו הרבה קומון סנס.
64 קדימה כחלון תקדם 09/09/2016 12:34 משפחות מרובות ילדים יעבירו ילד למשפחה ללא ילדים (ל"ת)
63 חצרוני 09/09/2016 12:33 צדק בכל מילה שאמר על כחלון (ל"ת)
62 אבי 09/09/2016 12:30 אין לי מילים להלל ולשבח את כחלון. שר האוצר הטוב ביותר ש
קם למדינת ישראל מאז ומעולם. איש יקר שפשוטי העם העם לעולם לא ישכחו את פעולותיו המבורכות ודאגתו הכנה לצדק חברתי כלכלי ורווחת האזרח. איש שייחקק בדפי ההיסטוריה כמי שנגד כל הסיכויים גם הצליח היכן שנכשלו כל קודמיו.
חחח 09/09/2016 15:41 בואנה אתה דפוק, לך תלקק לכחלון את התחת (ל"ת)
עמי 09/09/2016 16:51 אל תהייה נאיבי, זו תגובה של כחלון.... (ל"ת)
שלמה 09/09/2016 14:44 אכן מילים כדרבנות. רוב העם מעריץ את כחלון. שיחנקו המלעי
זים בעלי האינטרס האישי. הם מיעוט קטן זניח וחסר חשיבות שעושה הרבה רעש יחסית למשקלו הזעיר בציבור שתומך ברובו המוחלט בצעדיו הצודקים של כחלון.
יוני 09/09/2016 13:32 אבי ,כתבת יפה מהלב. (ל"ת)
אחד 09/09/2016 12:51 זהו ? המשפחה מתגייסת ? פתאט (ל"ת)
61 דב 09/09/2016 12:28 נניח יש לי 3 דירות ואמכור אחת תמורת 3 מיליון ש"ח. כיצד
עזרתי לזוגות הצעירים? הרי הם לא יהיו הקונים של הדירה שלי ! מישהו אחר יקנה וישכיר להם ! כחלון, אתה מעוניין באמת לסייע? תרשום לפניך: לבנות בניינים שלמים עם דירות להשכרה ולגייס כסף באג"ח ממשלתי. להקצות נדלן לדירות להשכרה. לשפץ דירות ישנות של עמידר. לאסור מכירת דירות של עמידר(כמו שנעשה בשנים האחרונות). לקנוס בארנונה כפולה ומכופלת בניינים נטושים ולחייב את בעליהם בעלות זו. להשתמש בכסף למטרות דיור לצעירים. תיקח לך עוזר אישי שיתחיל להזיז את הפרוייקט. תאתר את כל הטעויות שעשית עד היום. תפנה לבנקאים ולכלכלנים מעל גיל 65 שיסייעו לך! כתבתי לך מייל לפני 3 שנים אפילו לא טרחת לענות לי ! אם אינך חושש - אתה מסוגל ! קדימה !!! אתה יורה עם תת מקלע לחינם! אתה צריך כסף? תיקח מתשובה, ממימן, אין להם דירות. הם משקיעים בפרוייקטים אמיתיים ולא משלמים מס ! תשאל אותם על ההקלות להם הם זוכים. רק תשאל !!!!!!!
אלי 09/09/2016 17:53 מס דירות
כן תמכור תשים בפקדון בבנק 0.5% בשנה ותשלם מס כל המסריחים הרווחו 100% ומתבכיינים כל הכבוד לכחלון תזיין את בעלי ההון החמדנים כמו הזמרים מרוויחים 70000 ל45 דקות ומדווחים על 6000 בחודש מדינה של גנבים רק השכירים משלמים מיסים
יוגלי 09/09/2016 12:54 תשלום מס
אני התחלתי את חסכוני מאפס כי לא היה כל הון בתחילת דרכי לכן חסכתי בבנקים בקנית אגרות חוב ממשלתיות ועליהן אף שילמתי מס כנדרש. תגיד לי ידידי מדוע אתה איך חייב מס כמוני מדירה ?אנא תשובתך
60 כ.מ 09/09/2016 12:28 מיסוי דירה שלישית
כחלון צודק. וכח בעלי מרובי הדירות בלחץ . אין הבדל בין פריפריה למרכז. ברגע שבעלי מרובי הדירות יתחילו למכור דירות תהיה השפעה על כל השוק וההיצע יגדל.גם הפירפריה שמחירי הדירות עלו רבות יתחילו לרדת
כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:13 האספנים קונים בכל מחיר
ומעלים את המחירים
כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:13 האספנים קונים בכל מחיר
ומעלים את המחירים
59 כל הכבוד 09/09/2016 12:27 אספני הדירות מטיסים את המחירים
לא להתייחס למתנגדי המסכולם מתפרנסים מנדלן.ליצור להם אלטרנטיבה בשוק ההון.
אתה סהכ ביבון קטן 09/09/2016 12:57 אתה רואה כחלון הצלחת להתסיס ולגרום למלחמת אחים״אספנים״? (ל"ת)
58 נרצל 09/09/2016 12:24 הבחירות בפתח
גם אם כחלון לא יצליח להוריד את מחיר הדירות אני שהילדים של ניבחר בכחלון וזה בגלל שהוא הראשון בעשור האחרון שעושה כל מה שהוא יכול בכדי להוריד את מחיר הדירות ולצערי כול השרים כולל ראש הממשלה לא עוזרים לו ומיחלים שכחלון לא יצליחאבל אני מקווה,מיחל ומתפלל שיצליח
מגיע לעם הטיפש 09/09/2016 13:52 את זה בדיוק הוא רצה להשיג בצעדים הלא דמוקרטיים שנקט (ל"ת)
ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:55 יחזור למכור צמיגים שר כסיל (ל"ת)
gn 10/09/2016 08:33 למה לא
לא יפה למכור צמיגים ה בושה.
57 אבי 09/09/2016 12:13 דירות
כחלון ממש אדיוט. אין קשר בין בעלי דירות לדיור לזוגות צעירים. המדינה לא משחררת קרקע לבניה רק עכשיו בונים כבישים ורכבת לצפון איפה הייתם? המדינה היא המחדל כחלון אופורטוניסט זול
56 אופטימסט 09/09/2016 12:09 מתי תבינו כל עוד הריבית אפסית סיכוי קטן
שמחירי הדירות ירדו , מגיע לכחלון קרדית על מאמציו שבסופו של תהליך יישא פרי
55 משה - חיפה 09/09/2016 12:08 כחלון נכשלת בהיצע דירות ואתה ניטפל לאנשים שזו אלטרנטיבת
השקעתם. חצוף וטיפש. לך הביתה !
בא 09/09/2016 13:47 דירה זאת לא השקעה ,אתם לוזרים אמיתיים ,עוד תראה כמה
אני צודק , אתה בכלל לא מבין איפה אתה חי ומת .ולמה .
54 יעקב 09/09/2016 12:03 אני בעד כחלון.. הבחירות הבאות אני בוחר כחלון..מהפכה
בסלולר עשה מהפכה .. העם הזה כפוי טובה בזכות כחלון אנחנו משלמים פחות בסלולר.. מחזיק לו אצבעות שיצליח גם בתחום הדיור..עלה והצלח שיה לך שנה טובה ומוצלחת..
53 כחלון =ביזיון=בושה 09/09/2016 11:52 סיפורי ילדים
כחלון תפנים נכשלת והובלת לכישלון על ידי אנשים אטומים.תפסיק לספר סיפורים,אתה לא מסוגל, זה גדול עליך,אתה טועה ומטעה וגורם לנזקים חמורים לאנשים ישרי דרך.מי אתה שתפגע באבי שהוא בן 90 ללא פנסיה שחסך כל חייו לעת זיקנה וחי על שכירות.ממתי מטילים מיסים על השקעות רטרואקטיביות?אם אתה רוצה להילחם ב"משקיעים" שמספסרים בדירות, תתחיל ממי שרוכש בעתיד ולא במי שהשקיע לעת זיקנה.תתביש לך.מבחינה פוליטית אם לא תחזור בך אתה מחוסל!!! (גם ככה יקשה עליך לצאת מהבור שהכניסו אותך!!!)חד וחלק
ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:57 הוא גמור והחוק לא יעבור נעלה מחירי השכיריות (ל"ת)
52 Uyp 09/09/2016 11:47 השמצות
כחלון כמה מיסים אתה יכול לגבות על אותו כסף פעם על המשכורת פעם על רכישת דירה פעם על רכישת מוצרים וזה על אותו כסף שהרוחנו בדם ויזע עד מתי
51 לימבו 09/09/2016 11:36 למה כחלון מתנגד למס הכנסה כפי שקיים בחו״ל? (ל"ת)
50 טמטום משווע 09/09/2016 11:35 אני משלם עוד 300 שח שכירות בגלל הטיפשות שלך. (ל"ת)
ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:58 וזאת רק ההתחלה (ל"ת)
משה 09/09/2016 12:01 התכוונת בגלל הטיפשות שלך
יאללה עוד טוקבקיסט בתשלום של אספני הדירות
49 mi 09/09/2016 11:34 כחלון אתה חולה-מתקן בעיה ביצירת עיוות ופתרון לא חוקי
אני מציעה שגם אתה תתרום משכורת אחת בשנה לטובת הזוגות שאין להם דירה. במקום לראות איך המדינה איפשרה כדי לגייס כספים ולמשוך מתושבי חול כספים למדינה בסוף תמיד מי שנדפק זה שכבות ביניים וחלשות. מחכה בגיל 60 שהבן שלי יגמור תיכון וצבא ולעוף ממדינת ימין עם קפיטליזם חזירי. אומנם ההפרטה החלה בזמן השמאל רק שהשמאל יחסית ערני גם לתחתית והיה עושה תיקון אבל מה לעשות אתה כחלון והימין הרסתם את המדינה. נתת סוכריה בסלולר וממשיך להרוס ולהפריד. אתה לא שונה ממירי רגב עם ההסתות שלה
48 אבי 09/09/2016 11:33 כחלון יוצא קטן גם ישנאו אותו וגם לא יעבור
החק כמו מעמ אפס של לפיד האפס. כחלון אותו זבל.
47 חזי 09/09/2016 11:30 מלך
תמשיך בכל הכח להילחם בשחיתות וקח מב 25 % מהשקל הראשון על שכירות ותראה כמה דירות יוצעו למכירה יישר כח איש יקר
46 זיו 09/09/2016 11:27 כחלון אשריך שאתה נכנס בהם
המשך ככה תראה להם שאתה לא עושה להם חשבון לכול המנופחים האלו שנקראים מנופחים
בא 09/09/2016 11:57 הוא צריך להכנס המושחתים האספנים הרבה יותר !!!אם הוא
רוצה לזכות בעולם הבא חיובי ,כלומר להגיע לפנטהאוס , או גן עדן , עדן מלשון עדין .
45 eby 09/09/2016 11:26 שר אוצר טיפש.אני בוכה כל יום עלי ביזבזתי את קולי.
בז לך על חוסר אומץ הלב.תעלה את הריבית במקום לשחק בנדמה לי.כל ההצעות שלך מסתובבות סחור סחור ולא למקומות הנכונים.
תמכור ת נדלן חביבי ש 09/09/2016 12:01 שחרר לפני שיהיה מאוחר ותבכה למה לא מכרתי במחירי השיא
שלא יחזרו לעולם!!!
44 להטיל מס 09/09/2016 11:24 המתנגדים ממס מתפנסים מנדלן
לא להתיחס לאספנים שמתפרנסים מנדלן.
לא כולם 09/09/2016 13:56 יש כאלה שסתם לא אוהבים פגיעה בזכויות אזרחים (ל"ת)
43 ליצור אלטרנטיבה לנדל 09/09/2016 11:20 להוריד מס משוק ההון במקביל למ
למס בנדלן עד שהשוק יתייצב.
42 אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16 האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
41 אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16 האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
40 אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16 האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
39 אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16 האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
38 קורמורן 09/09/2016 11:15 כחלון, אני אסביר לך.
זוג צעיר שרוצה לרכוש דירה, לא אמור להתמודד עם שום איש עסקים. הזוג הצעיר צריך פשוט לקבל תנאים מועדפים כמו שאנחנו קיבלנו בתקופת ממשלות המערך. קבלנו הלוואה עומדת וקבלנו הלוואה בתנאים מועדפים ועם עזרה של עשרת אלפים לירות ושכר חדשי של 700 לירות קנינו דירה של 64 מ"ר, 3 חדרים בבניין 4 קומות בלי מעלית. רוב המכריע של המשתכנים סביבנו היו זוגות צעירים כמונו וכולנו רכשנו דירות בתנאים נוחים בלי הגרלות, בלי רעש תקשורתי והצהרות חדשות לבקרים. תבדקו את עצמכם ואולי תלמדו איך טובים מכם פתרו את אותן בעיות פתרונות מהירים וחלקים יותר.
37 למה? 09/09/2016 11:14 ביבי לא מפטר את הלוזר הזה? העיקר להישרד בשלטון
ולשרוף יריב פוליטי? תתפטר כבר .
ציון 09/09/2016 14:20 מה אתה אומר
מי לוזר כחלון מספר 1 ולא יהיה כמוהו רק כחלון
36 צח 09/09/2016 11:10 חקקים עם פנסיה מטורפת ומשכורות יפות
צריך לקצץ לחקקים את השכר הם עובדים חצי שנה בפועל אחרי הפגרות והחופשים .וגם לקצץ להם בפנסיה המורחבת ולהעביר את הכסף לזוגות צעירים שיקנו דירות .פחלון אתה חוצפן שמכניס את היד לכיס של אנשים שקנו דירות לפנסיה שלהם או לילדים .אתה אעלק דואג לזוגות הצעירים תדאג לכנסת המושחתת שדואגת רק לעצמה .
35 משה 09/09/2016 11:10 כחלון צודק. צדק צדק תרדוף. אין להפלות בין המשקיעים
בבורסה או בנדלן. גרוע מזה אסור להשית מס רווחי הון על המסכנים שלא הצליחו לרכוש דירות ומשקיעים את המעט שיש להם בתיק השקעות קטן או תכנית חיסכון כל שהיא . לדעתי יש להשית מס שווה על כולם . דהיינו למסות כל נכס או חלק בנכס שהוא מעל דירה 1 ב 25% או לחלופין לצמצם או לפטור את כולם ממס רווחי הון. רק כך יעשה צדק עם כל ציבור המשקיעים מי בנדלן ומי בבורסה או בבנק
34 דב 09/09/2016 11:07 הלו
אתה עם החיוך הדבילי והפירגון האינסופי של התקשורת המתועבת, כדאי שתתעורר: משמיצים אותך גם בעלי דירה אחת שילדיהם תקועים עם משכנתאות ענק. כל מה שאתה עושה הוא הפוך מהמטרה של הורדת מחירי הדירות. הכל פופוליזם זול. במקרה הטוב את בובה על חוט של פקידי האוצר המניפולטיבים.
33 אספני דירות 09/09/2016 11:06 פשוט חוצפנים להשמיץ את כחלון במקום לקפוץ מהגג
הרי כחלון אמר שהם יקפצו מהגג . מסתבר שהם לא חושבים לקפוץ מהגג. ולכן כחלון צריך לחוקק חוק שיחיייב אותם לקפוץ מהגג ולהעמיד לרשותם גג גבוה בתשלום סימלי .
32 פנסיה תקציבית 09/09/2016 11:03 למסות דחוף פנסיה תקציבית לפני שהמדינה תקרוס (ל"ת)
31 די לגנוב 09/09/2016 11:02 אתה לא מתבייש? אני הייתי ועוד בלי מסכה (ל"ת)
30 לפיד נציג הפאודליזם 09/09/2016 10:52 לפיד נציג האוליגרכים נגד המס כי הוא בעד מס לחסרי דיור (ל"ת)
29 אזרח מודאג 09/09/2016 10:52 אם האזרח היה יודע שבעת זיקנה המדינה תתן לו לפחות קצבה
של שכר מינימום ממנו יוכל להתקיים בכבוד בלי לחפש בפחים הוא לא היה משקיע בדירה שנייה ושלישית. הבעיה היא שהאזרחים משלמים 47 שנים מיסי ביטוח לאומי ובריאות מנופחים ובסוף נזרקים להתקיים עם 1300 שח. האזרחים יודעים שהיחידים שנהנים מכספי המדינה הם מקבלי הפנסיה התקציבית האוכלי חינם , לכן כולם שואפים להחזיק ב -2 או 3 דירות כדי שבעת זיקנה לא יחפשו בפחים. חבל שאין לך שכל להבין שלהחזיק דירה 2 -3 פוטר את המדינה מהצורך לעזור כלכלית לאנשים אלו. בבחירות הבאות תראה לפנים את תוצאות הדרך הטיפשית שהובילו אותך אליה נערי האוצר.
מודאג מאד 09/09/2016 11:59 ובנוסף
מעבירים את השליטה בשוק הנדלן לטייקונים כדי שבעוד 10 שנים ישלטו רק התאגידים הגדולים
28 השמש 09/09/2016 10:52 כחלון שר אוצר זבל
במקום לדאוג שתהיה לנו תוספת למשכורת של 200 או 300 ש"ח נטו הוא מחפש כל הזמן איפה להטיל עוד מסים.איני אספן דירות ולא איכפת לי מהמסים שלו.אני רק בודק מה הוא עשה בשבילי ובשביל כל אזרחים שבקושי גומרים את החודש.התשובה היא --כלום.נאדה. איך נבחר הזבל הזה לשר אוצר.
27 בר 09/09/2016 10:49 השר עוצר שבאת עושה משהו בשנים האחרונות, כל הכבוד (ל"ת)
דב 09/09/2016 11:09 27-בר
לפני שאתה משבח - כדאי שתלמד עברית. או אולי אתה דומה לו בדיוק בהבנה.
26 לקחלון 09/09/2016 10:47 תקרא כל מה שאמר עליך חצרוני . במקום לגרש אותו כדאי
להקשיב לו כי הוא צדק ב 100%
25 אין לי 3 דירות 09/09/2016 10:47 אבל לא אצביע עבור כחלון כי ההתנהלות החוצפנית
שלו הכוחנית שרומסת את האזרח היא מסוכנת כי היום זה בעל 3 דירות ומחר זה בעל דירה אחת. העם שתק כשלפיד ביטל פטור ממס שבח על דירה שניה והגיע צעד נוסף שהתאפשר בזכות השתיקה ההיא. אולי כי האנשים החליטו שהם לא ימכרו את הדירה לעולם אז לא עניין אותם מס שבח .הכוחניות שלו מסוכנת זה לא יגמר ב 3 דירות זה ימשיך הלאה הדיקטטור הקטן שיחליט לנו אם להשקיע בדירות או באבני חן ויהלומים או באיסוף מקקים. רוצה לנהל לנו את החיים והמחשבות עד הפרט האחרון .מי שלא מבין את זה מסכן זה האיש שנמנע בגז כי זה השתלם לו אבל בכיל הוא לא נמנע ונקט ביד קשה הוא לא יוותר על אף תמלוג ארור כדי להראות שהוא "חברתי" זה שהגז תקוע ואנחנו משלמים על זה לא הזיז לחברתי הזה. אפילו ביבי הנחוש לא הצליח להזיז משהו בגז לטובת הצבור. אנשים כאלה עדיף שלא יהיו בשלטון הדיקטטור הגדול והדיקטטור הקטן נמאסו עלי
דב 09/09/2016 11:10 25
דבריך נכוחים וראויים.
24 בא 09/09/2016 10:41 אספני הדירות צריכים להכנס ליוטיוב מוות קליני באנגלית
ועברית , לסנן את הדתיים שמשקרים ברובם ,ולהבין שהם מושחתים שחושבים רק על עצמם , אחד משש בישראל חווה חויה חיובית במוות קליני .אתם מושחתים .
23 רונן 09/09/2016 10:40 ענבים ב 15 ש' לקילו , עגבניות סוג ד לא ראויות למאכל אדם
מתורכיה במחיר מופקע ,משחקי הגרלות אומללים ומיסוי פתטי כדי להוריד את מחירי הדירות במקום בנייה. השאלה החשובה ביותר היא איך מעיפים את היצור הזה מהתפקיד כמה שיותר מהר ?
דב 09/09/2016 11:11 23-רונן
מי ייתן וירבו כמוך. לצערי רק נבערים וחסרי הבנה יסודית, וכמובן התקשורת המתועבת, עדיין תומכים בחדל האישים הזה.
22 אברהם אבינו 09/09/2016 10:37 כחלון בכיוון
כחלון בכיוון. כמה תיקונים: 1. יש היום מעל 35% של "צעירים" בני 34 ומעלה (לא "השתחררו מהצבא") אקדמאים (רו"ח עו"ד, מהנדסים) עם שכר מעולה שאין להם סיכוי לדירה. רוב המתנגדים - פחות משכילים ממחוסרי הדיור, כל היתרון של הגאונים האלו, אספני הדירות, הוא שיש להם בשנתון את הספרה 7 (1970 ומשהו). 2. מה שלא מבינים האספנים, שבמקום שהילד של האספן יקנה דירה עם 70 משכורות, האספן יצטרך למכור דירה מהאוסף כדי למממן משכנתאות עתק לילדים שלו. 3. אנחנו לא פראיירים. לא מצפה לקבל טובות מהמדינה אבל זכויות בסיסיות - כן. השתתפתי כמעט בכל המבצעים שהיו פה ב 15 שנה האחרונים, אם לא יהיה סיכוי הוגן לדירה - אני לא משרת יותר. לא איום, פשוט אומר. שישרתו הילדים של האספנים. 4. הדמגוגים ששולחים אותי לקנות ב 700K בפריפריה- אין יותר מחיר כזה כמעט בשום מקום ואם יש השווי הריאלי שלה היא 350. 5. בהיעדר חוק שכירות - נאלצנו אני ומשפחתי לנדוד בין 3 דירות ב - 4 שנים. כן - גנים, משפחתונים וכו 6. אנחנו במצב חירום לאומי בדיור, חבל על פוליטיקאים סוג ז' מהמפלגה שלי (ליכוד) שמשרתים אינטרסים. נבוא איתם חשבון בפריימריז. (ע"ע שרן השכל)
יוסי 10/09/2016 15:58 זהירות
כשהחוק יעבור ומחירי הדירות ירדו בעלי המשכנתאות פתאום יהיו עם משכנתא של 1,300,000 על דירה שפתאום תהיה שווה רק 1,000,000. וב 2017 כשהריבית תעלה הם גם יצטרכו פתאום לשלם יותר כל חודש.
רועי 09/09/2016 11:24 צודק בכל מילה (ל"ת)
משה 09/09/2016 11:22 תלוי רק בכם
אני רואה את הדור שלי אוסף דירות ועצוב לי על הילדים שלי שמשרתים בצבא ובמילואים ולא יהיה להם קורת גג. אל תוותרו על זכותכם לדירה במחיר הוגן
דב 09/09/2016 11:14 22
אתה צודק מאד בניתוח המציאות. לכחלון אין שום פתרונות, אלא רק דמגוגיה זולה. במקום בנייה, הוא מטיל עוד מסים. כתבתי כבר, במקרה הטוב, הוא בובה על חוט של פקידי האוצר המניפולטיביים.
21 בוב 09/09/2016 10:37 תבטל את המס שבח שימכרו את הדירות
מס שבח חוק של לפיד מחזור של 800 אלף שקל בשנה הגשת דוח למס הכנסה חוק של לפיד
20 בא 09/09/2016 10:35 אולי תביא כבר קבלנים מחול ,הבחירות לא רחוקות ,ואתה
תקבל שם 0 מנדטים .
19 לכחלון הגאון 09/09/2016 10:33 המשקיע בבן 50 ואשתו שעובדת לכאורה
אין להם פנסיה מהאוצר ומהכנסת יש להם קופת גמל כושלת שביבי העביר להם את הכסף הסולידי לקופת הימורים וקזינו להם יש ילדים והם יוכלו לעזור לילדים שלהם לקנות דירה או לגור בדירה אחת שלהם . אתה צר אופקים טיפש ברמות שאי אפשר לתאר. תתפטר
דב 09/09/2016 11:14 19
תבוא על הברכה.
18 לפיד נגד 09/09/2016 10:31 אצל לפיד יהיה מס רכוש על כל הדירות כי הוא ממש
רוצה צדק חברתי
17 לא אספן דירות 09/09/2016 10:30 ואני קורא לך להתפטר בשם צעירי ישראל
נכשלת אתה דואג רק לחרדים ומשתין על הצעירים שתורמים.תתפטר ועדיף עכשיו
16 חבל 09/09/2016 10:30 שאין לי את הטלפון שלך. היית מקבל מסרון
שאתה לוזר ופחדן בגז נמנעת אבל בכיל נלחמת בכל הכח עוד פופוליסט צדיק שלא מסוגל לעשות שום דבר כראוי אפילו מהפכת הסלולר שלך היא על כרעי תרנגולת תספר לציבור בכמה סבסדת את גולן טלקום. ביבי טוען שהעלאת המס על הבורסה בגלל הפסד הכנסות מהסלולר. אז אם זה חצי נכון הפסדנו הרבה יותר אתה לוזר.
דב 09/09/2016 11:16 16
צודק. מי ייתן ויופנמו דבריך.
15 פוליטיקאי דמיקולו 09/09/2016 10:28 בינתיים מי שמשמיץ זה אתה,״אספני דירות״?
מי אתה שתשמיץ אזרחים שומרי חוק שפנו להשקעה בדירות אחרי שהרסתם את הבורסה?את אזלת היד שלך וחבריך אל תעביר למישהו אחר
דב 09/09/2016 11:17 15
אכן. אפילו לא הגיע לדרגת דמיקולו.
14 דוד 09/09/2016 10:28 ולמה אני שבסך הכול יש לי 100000 חיסכון בבנק אשלם 25%מס (ל"ת)
מכיר את 2 האפיקים 09/09/2016 15:43 אתה ואני נשלם מס על הרווח הראלי, לא תשלם על עליית מדד
על דירה שניה אתה משלם 8% על הקרן 25% על הרווח לעומת מחיר הקניה 10% על עליית המדד ו 10% על שכר הדירה, בלי ניכוי הוצאות על תיקונים וכו' וכל זה נעשה כדי להקטין את שכר הדירה.
13 ברג 09/09/2016 10:27 מיסוי
כחלון אתה לא הכנסת לעומק הנושא שליפות מהשרוול זה הקטע שלך לפיד צודק
12 אספני דירות 09/09/2016 10:26 להשתמש במילה הזאת זה מראה על זלזול בהם . מה רע
לאסוף דירות זה עדיף מלשים כסף בקופות גמל כושלות עם דמי ניהול מופרזים והצגת הישגי כשלון. זה גם עדיף מלשים כסף בקרנות ריט שאתה רוצה שהם יהיו אספני דירות . להם אתה נותן פטור ממס רכישה רק 0.5% מס רכישה למה להם מותר לאסוף דירות ולצבור אסור? שהרי הם ילכו ויקנו דירות וישכירו אותם במחיר צנוע 4900 שח כולל דמי ניהול ל 3 חדרים וצמוד למדד שיתחיל לעלות. אתה סך הכל רוצה להבריח משקיעים כדי לתת לטייקונים חדשים להשתלט על שוק השכירות. נוכל נשאר נוכל
מס על דירות 09/09/2016 15:31 ולהוריד מס על שוק ההון
אני פנסיונר ששילמתי מס צודק על עבודה והיום אני משלם מס בשוק ההון.רק משקיעי נדלן לא משלמים מס.
11 שרי 09/09/2016 10:26 כחלון מילל
משמיצים אותך-רוץ תבכה לאמא.מתי הכשלון יבין שבמקום לבכות הוא אמור לפעול.תשחרר דירות במקום המשקיעים אשמים..
10 שלום 09/09/2016 10:26 די לגנוב כסף מהציבור (ל"ת)
9 שלום 09/09/2016 10:25 צריך לבנות ורק זה יוריד מחירים (ל"ת)
8 אדי 09/09/2016 10:24 בולשביק פופוליסט סכסכן
גפני ואחרים יראו לך מאיפה הדג ....חוק מטומטםלא הגיוניגזלניקומוניסטילא ישיםוהכי עצוב שיביא את ההיפך מהמצופהפקידי אוצר טמבלים שבסופו של דבר דואגים לרווחתםאצל הטייקוניםצריך לצאת מחוק ההסדרים ולעבור דיוני חקיקה מלאיםאז יבינו את האבסורד
7 שלום 09/09/2016 10:24 כחלון לא יהיה בכנסת הבאה, ביבי צוחק כל הדרך
ביבי יבטל את המס, וכחלון לא יעבור את אחוז החסימה, כחלון החמוד לא רואה
דב 09/09/2016 11:20 7-שלום
זה ממש לא קשור לביבי. פשוט, כחלון בתפקיד שהוא מאה אמות מעל יכולותיו.
6 אדי 09/09/2016 10:23 התגובה של לפיד מראה כמה הוא צבוע וכמה טוב שהוא לא שר (ל"ת)
5 איך הפשפש עלה למעלה 09/09/2016 10:22 עוד פשפש שעלה למעלה
בזכות הפעילות של שר התקשורת שקדם לו מש"ס
פשפש 09/09/2016 15:12 עשה אותך וקראת לו אבא. (ל"ת)
דב 09/09/2016 11:20 5
כל מילה בסלע. תבורך.
4 קחלון 09/09/2016 10:21 יודע שהם לא ימכרו דירות וגם הצעירים לא יקנו
מי שיש לו 3 דירות ויצטרך למכור אחת ימכור את הדירה הכי דפוקה שיש לו. לא חסר דירות אבל הצעירים לא רוצים לקנות 2 חדרים ב 800 אלף שח במרכזי ערים. או לשכור דירת 2 חדרים ב 3000 שח מקסימום. בנינים שלמים של 2 חדרים נקנו ע"י משקיעי דירות שמשכירים אותם לאוכלוסיות חלשות ב 2800 שח . כי אין להם איפה לגור. מדובר בדירות מרווחות במרכזי ערים שחוסכים להם אחזקת מכונית כי הכל נגיש . אבל אף זוג צעיר לא שכר שם דירה כולם שם אנשים חלשים. 11 אלף דירות בעפולה לא משרת את מי שעובד בתל אביב 12 אלף דירות בבאר שבע לא משרת את מי שעובד בתל אביב עדיין קחלון מתעקש להצטייר כרובין הוד . סך הכל הוא מנצל את המצב להטיל עוד מיסים להרויח מס שבח ממכירת הדירה או 1000 ש ח לחודש מעוד מס ריבוי דירות. ובדרך לדחוף את הצעירים להיות משקיעים לקנות דירה במקום שהם לא רוצים ולא צריכים ואין להם עבודה כשהמטרה תהיה להשכיר אותה ושהם ישכרו במקום אחר. ובדרך הוא "יפריח" את הפריפריה אחרי שפגעו בפריפריה והעבירו את ההטבות למתנחלים העם לא טיפש . למה צריך בכלל 11 אלף דירות בעפולה חסר שם דירות?
לא חייבים לגור בת"א 09/09/2016 14:38 צריך לבנות בלוד ובחדרה
חצי שעה ברכבת מת"א.אי אפשר שכולם יגורו במרכז.מכסימום להעביר תעסוק מחוץ לת"א רצוי לצפון ולדרום.ובעוד מספר שנים לבנות גם מלונות.
3 משה 09/09/2016 10:21 דירה שלישית
זה פשוט הזטי
2 גבי 09/09/2016 10:20 כחלון אם היית רוצה שימכרו דירות היית משלש את המס
בצורה כזו היית מבטיח מכירת דירות המונית במהלך 2017, כי ב 2018 מסתיימת הטבת מס השבח הלינארית. מס של 3% לא ניתן לגלגול על שום שוכר וגם מפריע תזרימית לבעל הדירה לגמור את החודש. ככה הם יזדרזו למכור כמו שקורה לפעמים ליורשי דירות בארה"ב שמזדרזים למכור כי הם לא עומדים במיסי הנדלן השוטפים. המכירה ההמונית בישראל תוביל לירידת מחירים, לשינוי הפאניקה של "נדלן תמיד עולה ויעלה" ובונוס פוליטי- הציבור יסתכל על כחלון כעל מישהו עם קבלות ביד ולא על חרטטן
אזרח 09/09/2016 11:01 דירה שלישית
גבי.. אתה חי בסרט אינך מבין כלל את המשמעות.איך יתכן שאדם בפריפריה שאסף בימי חייו 3 דירות ישנות וזולות לצורך הכנסה הוא משכיר אותם נאמר סביב ה2000 שח לחודש שווה ערך לאחד באיזור המרכז בעל 3 דירות בשווי גדול הרבה יותר ומשכיר אותם ב7000 שח לחודש ואולי גם מחלק אתהדירות ל2 ואולי 3 ישלם אותו המס?מה הקשר לשווי הדירה? אם רוצים למסות,יש צורך לשלם אחוז מהשכירות מעל סכום מסויים.אך זה קשה לפיקוח..ומה קל יותר לקחת מס מהאנשים הפשוטים שחסכו כדי להקל על חייהם לאחר גיל 67.כחלון פתח את העינים ואת השכל ואל תשמע לכל צעירי האוצר ש"טובעים" בהכנסותיהם וממציאים חוקים הזויים.
1 אספנית ספלי קפה 09/09/2016 10:14 הם צודקים . המהלך הכוחני שלך צריך להדאיג את כל הצבור
גם חסרי הדירות. . פופוליזים צר אופקים . מחר תקח מעשר ממי שיש לו מעל מליון שח בבנק .
כחלון צודק 09/09/2016 14:15 רק שוק הנדלן פטור ממס
למה פנסיונר ששילם מס על עבודה צריך לשלם מס בשוק ההון.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש