כחלון: "אספני דירות משמיצים אותי באסמסים" - צפו בקטע

משה כחלון (צילום: יוסי זמיר), צילום: יוסי זמיר
שר האוצר משה כחלון שהגיע אתמול לעפולה כדי לחתום על הסכם גג להקמת 11 אלף דירות בעיר ב-7 שכונות חדשות התייחס גם לעניין הביקורת על החוק למיסוי מיוחד על אלו המחזיקים ב-3 דירות ויותר.
כחלון: "המטרה היא לא לגבות יותר מס אלא לפנות דירות. אנחנו צריכים לדאוג לזוגות הצעירים, ושמישהו יסביר לי איך זוג צעיר שעכשיו מתחיל לבנות את הבית שלו והמשפחה יכול להתמודד עם משקיע שעובד כבר 30-40 שנה וזב בסר גמור. אותו זוג צעיר המסכן הזה שסוף סוף התארגן והתחתן וקיבל 100 מהאבא והאמא ואיזה 5,000 מהסבתא והוא בא להתמודד עם איש עסקים שכבר יש לו 4-5 או 10 דירות. ויש 50 אלף אנשים בישראל שיש להם 3 דירות ומעלה, ואתם יודעים מה עוד יש להם ל-50 אלף האלה, יש להם את המספר טלפון שלי - להשמיץ אותי באסמסים".
נזכיר כי אתמול התראיין שר האוצר הקודם, ח"כ יאיר לפיד, לגל"צ לתקף את חוק המיסוי המיוחד על אספני דירות שיזם כחלון. "אני נגד המס על דירה שלישית כי זה לא הגיוני. אם למישהו יש 3 דירות קטנות בבאר שבע או בדימונה וכל חייו הוא עבד בשביל הילדים, אז הוא ישלם מס, ומנגד אם למישהו יש פנטהאוז ב-30 מיליון שקל בצפון ת"א אז הוא לא ישלם מס?! זה חוק משונה בעיניי. האוצר נוהג למכור לשר שלו כל מיני רעיונות כשבסוף מטרתם לגבות עוד כספי מסים".
תגובות לכתבה(321):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 202.
    אספני דירות משלמים לך כחלון את המשכורת ואתה פוגע בהם נב (ל"ת)
    U 09/10/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 201.
    יש פה יחצן של כחלון לפי ההודעות לטובתו
    מישהו 16/09/2016 03:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסגנון שלו זהה - חזירות , גועל , להיגעל לא יחצן חכם במיוחד
    סגור
  • 200.
    כחלון דואג רק למנדטים ולא לציבור כנסו
    חיים 11/09/2016 22:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בן 43 חסכתי שקל שקל יש 5 ילדים ויש לי מעל 3 דירות שקניתי בהלוואה מעל 2 מיליון אני משלם אותה גם מדמי השכירות על מנת לדאוג לילדים שלי שהגדול בניהם הוא בן 17 אז אני אספן דירות או מושחת או עבריין מר כחלון מה הילדים שלי לא צרכים דירה לגור ברור שאתה עם החוקים המוזרים דואג רק לקבל עוד מנדטים הציבור לא מעניין כלל את מר כחלון
    סגור
  • 199.
    כחלון 10 מצחיק איך שהגועליים יוצרים פה מהחורים (ל"ת)
    התרגלו לשדוד 11/09/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 198.
    וממה נחיה ?אני גימלאית-עצמאית ללא פנסיה (ל"ת)
    משכירה 11/09/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • להגעל פשוט מחוסר המוסר של הגברת (ל"ת)
    איכס 11/09/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה בדיוק הבעיה חזירים שחיים על גב האדם העובד (ל"ת)
    טוב שיצאת מהחור 11/09/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • החמדנים יוצאים מהחורים חשבה לשדוד בלי מס (ל"ת)
    חחח 11/09/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • איך מס כזה קטן מונע ממך משהו את ממש חמדנית (ל"ת)
    תתביישי 11/09/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אין לאנשים בושה רוצים רשיון לשדוד בלי מס (ל"ת)
    שלמי משהו לחברה 11/09/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • חבל שהתחזרת והעלת שכד כל שנה (ל"ת)
    להשתין מהמקפצה 11/09/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 197.
    נמכור ולאן ילכו השוכרים בדירה שפונתה ? (ל"ת)
    מי גאון של אמא 11/09/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • העיקר שתוכל להמשיך לשדוד חופשי? (ל"ת)
    איפה חונכת לאגואיזם? 11/09/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יהיה יותר היצע לקנות וגם קצת מוסר למשכירים (ל"ת)
    החזירות פאסה 11/09/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לשוכר הגון שמשמלם מס ולא מעלה כל שנה (ל"ת)
    חינוך חדש 11/09/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חינוך מחדש לא להיות טפילה על צעירים תתביישי תחיי ושלמי (ל"ת)
    שלמי מס 11/09/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 196.
    כחלון
    aaa 11/09/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כחלון ישר כח,שר האוצר הטוב ביותר שצמח למדינה. כל מי שיש לו 3 דירות או יותר,שיפנה לטובת אלה שאין להם ושילך לקנות דירה ב10 מליון שקל או יותר. כחלון אל תפחד-תמשיך כך.
    סגור
  • 195.
    כחלון תודה תודה זה נהדר לא להתרגש מחזירים (ל"ת)
    הם נלחצים 11/09/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 194.
    יאיר לפיד אתה טועה!
    אני 11/09/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    11 1
    דירות להשכרה של 30 מיליון ומעלה יש למאות ואולי לאלפים בודדים, אבל דירה שלישית ומעלה יש לעשרות אלפים ואם לא יעצרו את זה כאן את יהיו דירות כאלה למאות אלפים, וכאן חל חוק המספרים הגדולים לך תלמד. ולכן חייבים למסות אותם, ותפסיק להפריעה למי שעושה מלאכת קודש למען הדור הצעיר בארץ.
    סגור
  • טוקבקים
    משה 11/09/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רואים שכל נערי האוצר התגייסו לטובת הטוקבקים בעד המס של שר אוצר הזוי נערי אותר שפוגעים במבוגרים תרדו מבעלי הדירות . תבדקו בבקשה כמה זמן לוקח פנוי בנוי ואחרי שתוכנית מאושרת להפקדה מתי הדיון בהתנגדויות רק אחרי חצי שנה הכל סחבת ומה כחלון עושה נלחם באנשים הלא נכונים
    סגור
  • אתה לבנטין מגעיל כחלון מוסרי כמו סקנדינביה (ל"ת)
    כבוד לשר 11/09/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 193.
    שר נהדר משקיעים לבנטינים אנוכיים (ל"ת)
    להקיא מאגואיזם 11/09/2016 07:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 192.
    אין צורך ב 3 דירות (ל"ת)
    אלא לחזירים 11/09/2016 07:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אפשר גם להשקיע בלבד, כל אחד יכלכל את צעדיו
    יונה 11/09/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כרצונו. כחלון יישר כח
    סגור
  • 191.
    כחלון אתה מלך פשוט יש בעם הרבה נוכלים (ל"ת)
    תודה לך על המוסר 11/09/2016 07:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 190.
    רק הרשעים מתמרמרים (ל"ת)
    חיים על גב האדם 11/09/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 189.
    כחלון אתה נהדר העם איתך (ל"ת)
    תותח 11/09/2016 07:05
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 188.
    זה חוק נהדר שמפריד בין בעלי דירה לאספנים (ל"ת)
    כחלון המוסרי 11/09/2016 07:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 187.
    כחלון, אתה לא מבין במה אתה יורה
    אריק 11/09/2016 06:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עצם המילים שלך "אספני הדירות" זאת אמירה מבזה. אתה סתם "יורה לכל עבר" ולא ממש מבין לעומק מה שאתה עושה. כחלון, יש הרבה אנשים שכמעט ואין להם פנסיה. נכון קניתי 3 דירות קטנות בבאר שבע, ששווי שלושתם יחד 1.5 מליון ש'ח, כיום לאחר כל העליות. אבל, למרות שאשתי ואני עבדנו כל החיים, ושנימו אקדמאיים, למבוגרים בעבודות,... הפנסיה שלנו מגוחכת. בוא, תדאג לי לפנסיה תקציבית, כמו לחברת החשמל, צה'ל, ממשלה, עיריות, נמלים, מקורות, תע-ש, וכו'... ואני נותן במתנה את 3 הדירות לזוגות צעירים. אני לא רוצה שום דבר, פרט לפנסיה בכבוד.ומי שלא הבין את זה, לא הבין כלום.נכון, יש כיום עיוות נוראי וחסרות המון דירות, והמחירים מטורפים. אבל יש עיוותמאחר שבני 50-60 רבים מאוד בלי פנסיות מסודרות, ויודעים, שבקרוב הם יהיו פנסיונרים עניים. אני הצלחתי לדאוג לעצמי למעין אבטחת הכנסה. ובבקשה - תרד מאיתנו. מקווה שתפנים זאת, כי נראה לי שהחרזת על בעלי הדירות מלחמת חורמה, לא בהכרח מוצדקת
    סגור
  • אז זה נותן לך רשיון לעשוק צעירים ללא מס? (ל"ת)
    אין לך מוסר 11/09/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 186.
    השר משה כשלון:ניכשלת בכך שלחא בנית 100 אלף דירות במרכז
    שמטוב 11/09/2016 05:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי להסתיר את הכשלון שלך אתה שודד דירות מאילו שקנו אותןו ביושר. תפסיק לזבל את המוח. בכלח העולם יש יותר דירות להשכרה במרכזי הערים במקום דירות בבילות. כחלון יא טמבל: דירות להשכרה הבן מוצר של מי שרוצה לגור זמנית ליד מקקומות עבודה. מכיוון שאנשים מחליפים 10 מקומות עבודה לפני שמתבססים אין הם אמורים לקנות 10 דירות ליד כל מקום עבודה. ההבנה שלך משה כשלון בכלכלה היא אפס, תוכניותיך הזויות ולא מתאימות למציאות. ההסתות שלך כדי להצדיק את בטלנותך לא יעזרו לך -אנחנו ניזרוק אותך לפח האשפה. משה כשלון. עוף לנו מהעיניים ואל תקשקש יותר. אם לא תיבנה 100 דירות בכל שנה אתה תעוף בין אם תירצה ובין אם לא.
    סגור
  • 185.
    חשבון פשוט
    סידי 11/09/2016 01:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    50 אלף בתי אב אלו כ 200 אלף איש, עם משפחה מורחבת של עשרות אלפים ומאות אלפי שוכרים. כבר עכשיו מועברים בווצאפ מאות אלפי מסרים נגד. הלך על כחלון והחבורה שלו...
    סגור
  • 184.
    לא להאמין
    רוני 11/09/2016 01:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ״להתמודד עם משקיע בגיל 50-55 שעובד 30-40 שנה, ואשתו עובדת 30-40 שנה״ זה אמיתי כחלון? זה מה שאתה אומר? אלו רוב העם שעובד כל חייו. אלו האיבים? עם אלו צריך להתמודד? אלו ההורים של רובינו. ממש תעמולה ערבית
    סגור
  • אלה אספני דירות גועליים ממנטליות לבנטינית (ל"ת)
    כחלון צודק 11/09/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 183.
    הפכו את הבית לפירמידה שזוללת לזוגות הצעירים את כל הכסף
    מתן 11/09/2016 00:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רוצים גם להקים משפחה
    סגור
  • 182.
    כחלון אתה אפס מאופס
    יוסי 10/09/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    4 15
    כחלון אתה לא מבין דבר וחצי דבר בנדלן.אלפי דירות נרכשו במקומות ששום זוג צעיר לא ירצה לקנות .אני מזמין אותך להציע לך מאות ואלפי דירות למכירה לזוגות צעירים במחירים של עד 500000 שקלים .אתה לא תמכור אפילו דירה אחת מהן לזוגות צעירים כי הם לא רוצים .כל ההתייחסות שלך לזוגות צעירים היא פופוליסטית במטרה לרווח אלקטורלי בעתיד .גם אנחנו היינו זוגות צעירים ולא קיבלנו מתנות והגרלות מאף אחד .הגישה הצינית שלך לפתרון המחסור בדירות איינה רצינית ולא פותרת דבר .תמשיך להגריל דירות שלא קיימות ותתחיל להפנים שהקדנציה הזאת התהייה אחרונה שלך .התחלת כהבטחה גדולה והתגלית כמאחז עיניים , כל הסמכויות שביקשת קיבלת ובסוף אתה בא בטענות "למשקיעים "כאילו מדובר בטייקונים אוייבי העם.תוריד מיסים על דירות במקום להגדיל מיסים .לא ניתן להוזיל דירות על ידי העלאת מיסים .תבטל מס שבח תבטל מיסי רכישה תמכור קרקעות ו הרבה ובזול .תציף את השוק בדירות במקום להתעלק על בעלי הדירות ששילמו מיסים מלאים על רכישתן .החוק שלך לא יעבור ובסופו של דבר תסיים כמו יאיר לפיד רק גרוע יותר .הצלחת להמאיס את עצמך על כל הציבור גם על הזוגות הצעירים שהאמינו לך וכל פעולותייך רק גרמו ל
    סגור
  • צודק. (ל"ת)
    אריק 12/09/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה רק מוכיח כמה כחלון צודק במעשיו
    שוכר אמת 11/09/2016 05:53
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה עיוור למציאות ומתלהם, הדם על השפתיים מעביר אותך על דעתך, אני מציע לך להעריך מחדש את ההשקעה בדירות שזוגות צעירים כל כך זקוקים להם כדי להקים בית בישראל ולפנות לאפיק השקעה אחר. כחלון יישר כח! הזוגות הצעירים ובנימשפחתם איתך.
    סגור
  • מדויק
    ארז 10/09/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממש נכון
    סגור
  • 181.
    כחלון
    לוך 10/09/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אני בן 70 נכה חולה אני צריך לשלם לך כסף על הדירה השלישית שיש כל הרכוש שלי לא עוברת מחיר דירה אחת של ביב אוברק או אולמות או פיירברג
    סגור
  • מה אתה צריך 3 דירות רשע? (ל"ת)
    חיים על גב האדם 11/09/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 180.
    כחלון תתאפס
    יש ר א לי 10/09/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 6
    זוג שעבד 40 שנה וחסך וקנה 2 דירות בבאר שבע ששתיהן ביחד שוות פחות מחצי דירה בתל אביב, מה רע בזה? כחלון הולך על השיטה של " למצוא את המטבע מתחת לפנס" . שיחפש את העשירים באמת בעלי הטירות בהרצליה פיתוח וסביון, מהם הוא חושש. מאכזב הכחלון הזה.
    סגור
  • הוא מוצא את הנוכלים שמכוונים לשם כמוך (ל"ת)
    חיים על גב האדם 11/09/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 179.
    איך אפשר?? מס על מס על מס
    sdsd 10/09/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מס הכנסה שילמנו. רוצים לרכוש דירה :מס רכישה. רוצים למכור דירה :מס שבח רוצים לשמור את הדירה : מס קנס...
    סגור
  • איך אפשר טיפשות כזו גם בבורסה זה אותו דבר (ל"ת)
    טיעון מפגר 11/09/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 178.
    ריביות המשכנתא עלו, מס רכישה עלה, מס שבח עלה
    מומחה נדל״ן 10/09/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ועכשיו גם מס משקיעים. מי שקונה עכשיו דירה במרכז יקבל תזרים מזומנים שלילי. גם בפריפריה לא כדאי לקנות - אמנם התשואה שם יותר גבוהה אבל כשיגיע המשבר הכלכלי הדירות השבורות שלכם בבאר שבע ובחיפה יהפכו למאורות סמים. תמכרו את הדירות שלכם כל עוד השקל שווה משהו ותקנו בארה״ב ובאירופה.
    סגור
  • רוצים בית לגור בו לא עסק (ל"ת)
    זוג צעיר 11/09/2016 05:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 177.
    ביז'ו, תעלה ריבית ותוריד את המס על מניות ובא לציון גואל
    שושי המענטזת 10/09/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מחירי הנדלן ירדו, יווצרו שומטי חוב רבים ודירתם המשועבדת תימכר !יעברו לבורסה ויתחילו להיות כאן מחזורים ! אז תקשיב לי ביז'ו ותבצע את הצעותי !
    סגור
  • 176.
    מה עם אספני מניות ריט 1 שגרמו לעליית שער המניה?
    חבר של כחלון 10/09/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרויחו השנה (8 חודשים בלבד) כ-35% .! אתה מתכוון לקנוס את אותם אספנים? אוח יא באבא!
    סגור
  • 175.
    מה עם אספני מניות ריט 1 שגרמו לעליית שער המניה?
    חבר של כחלון 10/09/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרויחו השנה (8 חודשים בלבד) כ-35% .! אתה מתכוון לקנוס את אותם אספנים? אוח יא באבא!
    סגור
  • 174.
    תבטל את המס על הבורסה ואז אנשים ימכרו דירות ויעברו לבור
    חבר של כחלון 10/09/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לבורסה.
    סגור
  • 173.
    אם הציבור
    ארז 10/09/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היה יודע לפני לא היית מקבל מנדט אחד בושה לאינטיליגנציה קשה להאמין איזה אנשים מגיעים להיות שרים בישראל
    סגור
  • 172.
    את כול בעיות הדיור ועוד אפשר היה לפתור עם תמלוגי הגז,על
    הומלס 10/09/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי אתה חושב שאתה עובד פה????
    סגור
  • 171.
    ממשלה ששר האוצר מסית נגד אזרחים שומרי חוק ששילמו
    עני 10/09/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מיסים בזיעת אפם, כדי לחפות עלמחדלי הממשלה וספסרות הקרקעות, ממשלה כזו אין לה זכות קיום! תפנימו לקראת הבחירות הבאות....
    סגור
  • ההיפך אתה מסית נגד השר חזיר אוהב שכירות (ל"ת)
    גועל 11/09/2016 07:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בזכ=עת אפם יתחמקו ממס (ל"ת)
    אנשים מכוערים 11/09/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 170.
    צודק ומה עם מס על הבורסה שהעלת צודק? (ל"ת)
    יאיר נכון מס לא 10/09/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 169.
    אספני דירות???
    מישהו 10/09/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אספני דירות זה מי שיש לו 20, 30 דירות כמעט כל זוג מבוגר שקרוב לגיל פנסיה ירש דירה אחת מההורים שלו ואחת מההורים שלה, אנחנו אשמים שהורינו נפתרו? הדירות האלו מיועדות לילדים שלנו או לפנסיה, ולהזכירך לא לכולם יש פנסיה מסודרת ומה אתה מציע? שנמכור את הדירה ואחר כך הילדים ישתעבדו למשכנתא? וגם כמובן נשלם על הדרך מס שבח והטל השבחה? גם אם נעביר על שמם צריך לשלם מס שבח חלקי אמנם ולשלם לעו"ד ולשלם מי יודע עוד מה. מה התועלת בזה חוץ מלנפח את קופת המדינה כדי לרפד כל מיני שיצביעו בעדך בבחירות הבאות... לא יודע אם לצחוק או לבכות כבר, אולי אתה רוצה בכלל שנעזוב את הארץ ואז לא תצטרך לפתור לנו בעיות....
    סגור
  • דאג לעם במקום למקורבים יא מושחת (ל"ת)
    כחלון צודק 11/09/2016 07:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 168.
    תחילה. בלי פנסיה בלי קופת גמל מרויחה ובלי שכ"ד
    סוף מעשה במחשבה 10/09/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    איך הוא רוצה שחסר פנסיה יתקיים? הגברים הפנסיונרים יהמרו בקזינו והנשים בנות 65 ירקדו על עמוד או ימכרו שירותי מין? ואחרי זה הוא עוד מעז להגיד לגב' שטראוס שהיא מדושנת עונג רק חסר שהוא יגיד לאזרחים אין לחם תאכלו עוגות. כחלון וממשלת הלוזרים תפסו שיטה הם עושים חצי הלאמה דהיינו מעניין אותם רק להשתתף ברווחים כמו שעשו בגז ובכיל רק שישנסקי עם הרווחים ההפסדים עלינו. כך עם הדירות רוצה רק מיסים ושנשבור את הראש. לפני שהוא עושה חצי הלאמה לרכוש שידאג להם לפנסיה מבטוח לאומי שכר מינימום ובטוח סיעודי חינם אז באמת לא נצטרך דירות שיתרסקו ברעידת אדמה , עם שוכרים בעייתיים שמזיקים ולא משלמים ועם דירות בקו טילים מוותרים על התענוג המפוקפק הזה. אבל לא כל אחת יכולה לעבוד בגיל 70 בזנות
    סגור
  • 167.
    חחחח
    דוד 10/09/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אתה בדחן מר כחלון תגיד, לי איזה זוג צעיר יקנה דירה שנניח יפנה משקיע שקנה במגדלי U או בשרונה???? ומה עם הילדים שלנו, לא מגיע להם דירה שרכשנו או ירשנו???? ומה איתנו המבוגרים שזו הפנסיה שלנו???? ומה אתה חושב שהדירות האלו ריקות, הרי הן בשוק הדירות להשכרה, מה חייבים לקנות דירות ולשלם כל החיים משכנתא?? זה ברור שזה עוד מס כדי לממן פרזיטים. עוד מס ועוד מס ועוד מס, זה לא שהקוטג' יקר, לא נשאר כסף לקנות אותו אחרי כל המיסים... הבנת את זה מר כחלון?
    סגור
  • 166.
    רוב המס יגולגל על השוכרים שלי. שיתלוננו לכחלון. (ל"ת)
    מוטי442 10/09/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 165.
    מס הזוי שלא יעבור, אבל את הנזק כבר עשה בשכ"ד. ואין
    אמיר 10/09/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    11 7
    לאזרחים שום אפשרות קיום במדינה המושחתת הזו בלי להתפרנס משכ"ד. את הג'ובים תופרים רק למחוברים, מאות אלפי ג'ובים מיותרים שרק מפריעים למערכות הציבוריות לתפקד, אבל מכסחים את מי שמנסה להתפרנס ובקושי לאחר תשלום כול המיסים הבלתי אפשריים.
    סגור
  • אתה המושחת תסתכל בראי (ל"ת)
    גועל נפש 11/09/2016 07:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אמת!
    אביב 10/09/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    התגובה הכי חכמה שיצא לי לקרוא
    סגור
  • פתחת עסק מהבית שיכלתי להקים בו משפחה
    גלאי חזרזירים 10/09/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    התירוצים שלך מטופשים.
    סגור
  • 164.
    ההבדל בין קחלון לאריק שרון
    חחחח 10/09/2016 06:58
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כשהיגיעה העליה הרוסית אריק שרון אמר לישראלים אתם תמכרו לרוסים את הדירות שלכם ותקנו חדשות פה קחלון אומר לישראלים תמכרו את הדירה הכי דפוקה שלכם לחסרי דיור. אם הצעירים מרוצים מזה אז מגיע להם זבל תמהרו למכור להם ותתעקשו למכור לצעירים חסרי דירה
    סגור
  • 163.
    אספני דירות
    גאולה 10/09/2016 03:43
    הגב לתגובה זו
    7 9
    גימלאי ללא פנסיה שרצה לייצר לעצמו הכנסה ורכש בשארית כספו שתי דירות של 400,000שח נחשב לאספן דירות???? עליו אתה הולך לנחות?????? נתת לו לרכוש - חייבת אותו במס רכישה אסטרונומי- ועכשיו אתה קונס את הגימלאי???לא הגון ולא צודק!!!! יותר נכון לומר שמי שרוכש דירה שלישית מעכשיו יחוייב ולא רטרואקטיבית.....
    סגור
  • 162.
    משחק אותה עממי, אתה בסך הכל נוכל ליכודניק (ל"ת)
    דוד 10/09/2016 00:43
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 161.
    כחלון תמשיך כך ותצליח
    אחד העם 10/09/2016 00:38
    הגב לתגובה זו
    15 10
    אל תשים לב לבכיינים. יש כנראה הרבה יותר מ50000 בעלי 3 דירות לפי כמות המגיבים כאן. אבל אתה מבין שארץ ישראל ניתנה לעם ישראל להתיישב בה מאת הכל יכול. הארץ הזו לא תסבול ספסרות של דירות וקרקעות. זו ארץ הקודש. יש לאפשר לכל אזרח ואזרחית לקנות דירה במחיר סביר.
    סגור
  • ספסרים מושחתים ועלובים . (ל"ת)
    בא 10/09/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • טמבלים לא מתים לעולם. משכירי הדירות פותרים את בעיית
    שמטוב 11/09/2016 06:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעיית הדיור הדיור הזמני. אם לא יהיו דירות להשכרה אנשים יגורו ברחוב ב10צ השנים בהן הם אוספים כסף למגורים שלהם. אתה רוצה שהם יגורו ברחוב כי לא יהיו דירות בשירותצ ? טוב, אתה לא חושב כי אין לך מוח לחשוב מה יקרה אם לא יהיו דירות להשכרה.
    סגור
  • 160.
    מס הבורסה סגר את הבורסה .משקיעים עברו לדירות (ל"ת)
    הכל באשמת האוצר 10/09/2016 00:37
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 159.
    כל הכבוד כחלון ישר כח
    מני 10/09/2016 00:23
    הגב לתגובה זו
    9 11
    חזק ואמץ
    סגור
  • 158.
    סיבסד מכספנו. הוא גם מסבסד דירות בהרצליה
    סלולר = כשלון 09/09/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    7 5
    דירות בשכירות מסובסדת זה 3700 למסובסדים ברי מזל לאלה שהם לא ברי מזל זה 4900 ל 3 חדרים לכאן הולך הכסף ממס על דירה שלישית כי אין מתנות חינם לכן הוא לא יוותר על המס על דירה שלישית אין לו ברירה אחרת לא יהיה לו איך לסבסד שכד לברי מזל גם מחיר למשתכן העלובה שלו מסובסדת מכספי הצבור לכן הוא צריך מיסים מיסים מיסים מיסים אחרת לא יצליח לו כלום תבינו, הוא במלכודת של עצמו טיפס על עץ גבוה ומשם רק יצנח למטה. ככה זה שהטיפשות חוברת לרשעות רק לא ברור למה ראש הממשלה לא מפסיק את הפארסה הזאת מידי עד כדי כך הוא דבוק לכסא????????? עם מסכן עם מנהיגות חרא
    סגור
  • 157.
    חוסר שיוויון
    הרצל 09/09/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    6 8
    אם צריך לשלם מס אל רווחים אז החוק צריך להיות עקבי, אז אם משלמים מס על רווחי הון בבורסה ושידוע לכולם שהכספים שמושקעים בבורסה באו מחסכונות וששולם אליהם מס הכנסה אז גם על שכירות צריך לשלם מיסים אז למה אף אחד לא מדבר על זה
    סגור
  • אדיוט, יש כבר מס על דכ"ד. ולמה אין מס על משכורת בגובה
    מאיה 10/09/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הזה? העיקר להסית ולהסית ב 20 ש"ח לתגובה. ולספר עוד ועוד שקרים שבסוף אולי יעשו רושם על איזה אדיוט.
    סגור
  • 156.
    כחלון אתה מקשה עוד יותר על זוגות צעירים
    ב.ת 09/09/2016 21:14
    הגב לתגובה זו
    7 8
    זוג צעיר לא מחפש לגור בדירה של 65 מטר.הוא רוצה דירה 3-4 חדרים לגדל בה משפחה.המס החדש יגרום למשקעים להחליף שתי דירות בדירה שמתאימה למגורים יותר מלשכירות.זה יחנוק את שוק הדירות המיועד לזוגות צעירים.
    סגור
  • 155.
    דמגוגיה זולה.
    מספיק 09/09/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מעניין. דווקא בראיון מנכל רשות המיסים הודה שדווקא יכנס הרבה כסף מהמס הזה וזה גם שיקול. כחלון אספן של פריטים יקרים כי יש לו כסף. הוא לא אוסף דירות זולות ופושטיות שיושכרו לחסרי אמצעים. הוא הולך על הדבר האמיתי. בית בחיפה ששווה כמו 7 , שמונה דירות שקונה משקיע בחיפה. אבל כחלון כמון לא ישלם מס . אולי שגם הוא יתרום קצת לחסרי יכולת?
    סגור
  • 154.
    מטומטם
    מטומטם 09/09/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כחלון חושב שהציבור מטומטם,עד שזה נראה שקוראים לכל האזרחים מטומטם
    סגור
  • 153.
    שר אוצר מסית נגד ציבור שלם. תתפטר!!!
    נירית 09/09/2016 20:04
    הגב לתגובה זו
    13 6
    איך נותנים לשר עילג וטיפש להשתלח בציבור שלם?? מישהו גנב דירה ממישהו אחר? לכחלון דירה במיליונים אז שיחלק לאחרים. אדם צר עין ועילג.
    סגור
  • בעלי 3 דירות?
    מי זה הציבור השלם 10/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואם מדברים על גניבה .אז כן .לקחת שכירות גבוהה שתממן משכנתא למשקיע שמביא 20 אחוז הון זה כמו גניבה.כי אם היו מספיק דירות פנויות בשוק זה לא היה ניתן .
    סגור
  • את או אתה
    gn 10/09/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטומטם את אתה
    סגור
  • גם סלקום ופלא פון השתמשו באותם טיעונים במקום לנסות
    מוטי 10/09/2016 06:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להתיעל ולהתכונן לתחרות.
    סגור
  • 152.
    מי שקונה מניה 21 יום לפני חלקות דיבידנד ומחזיק אותה
    למה בארה"ב 09/09/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    21 יום פטור ממס על דיבדנד??? רק פה הנבלות העלו מס על דיבידנד 10 א"ג 25% מס לא כדאי להשקיע בבורסה . קזינו באילת זה לא פתרון דירות לא מרשים פה. וביבי מתעסק עם צפון קוריאה עכשיו הוא יפחיד אותנו שאירן תקנה מצפון קוריאה טילים או תשלח לנו מצפון קוריאה . נ מ א ס לי
    סגור
  • לשנות כדי לעודד את הבורסה. מי שקונה בבורסה
    באמת כחלון צריך 10/09/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    21 יום לפני החלוקה זה הגיוני שיהיה פטור. כדי לא להוריד את המניה אחרי הספליט.
    סגור
  • 151.
    אפילו לא מבין מה הוא עושה לזקנים שצריכים להתקיים
    הוא 09/09/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    8 6
    משכירות שכן שלי השכיר דירה לצעיר שלא שילם לו שנה שכד הוא נאלץ לוותר לו רק שיצא מהדירה.
    סגור
  • 150.
    העינין פשוט אם מחירי הדירות לא יורדים
    רפי 09/09/2016 19:00
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אם לא ירד וחזק כחלון יטוס הביתה...
    סגור
  • 149.
    הם יקנו את הדירה השלישית שתמכרו (ל"ת)
    המגזר הערבי 09/09/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 148.
    סגנון דיבור שהוא בושה לשר
    כחלון צ'חצ'ח 09/09/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מדושני עונג, אספני דירות, משקיעים יקפצו מהגג פניני חוכמה בשפע ואחכ הוא מתפלא למה מסמסים לו ממשלה שמענישה את האזרח על מחדליה היא שערוריה במצרים הפרימיטיבית זה לא היה עובר חלק.
    סגור
  • 147.
    כחלון תהיה מנהיג כי זה מה שחסר לנו
    Moti 09/09/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    3 5
    תחזיר 5% מס על דירה שנייה ומעלה הרי העלייה ל8% לא הועילה. אז לא הצלחת לעזור לצעירים ולא הצלחת לקרר את השוק.תהיה גבר ותחזיר ל5%.לא ייתכן שאנחנו נהיה שפני ניסיון של הממשל.בפעם הבאה תעשה ניסיונות על חשבונן קופת האוצר אותה אתה יודע להעשיר מצויין.
    סגור
  • 146.
    מס לא הגון
    אנונימי 09/09/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מצד שני, אני בן ה 60+ אינני יכול להתחרות עם בחור צעיר בקבלה לעבודה, והסיכוי שלי להגדיל את הכנסתי בעתיד אפסי. המדינה תיעלה להשקעה בנדלן. ועכשיו המשקיעים בגיא ההריגה. כבר מזמן דובר על הנפקת אג"ח צמוד למדד הדיור ועם תשואה דומה - אבל המדינה רצתה להרוויח מספסור בקרקעות.
    סגור
  • משכנתא על הדירה הראשונה וההוצאות שלך יותר קטנות. (ל"ת)
    אתה גם כבר לא משלם 10/09/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דירה ראשונה, הגיע הזמן, דירה היה כל הכבוד גם לא תשלם מס
    מוטי 10/09/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    דירה שלישית שלם מס כחוק ותפסיק להתבכיין
    סגור
  • 145.
    כחלון אתה מסוכן
    יחיאל 09/09/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    11 6
    אין ספק שהאיש עושה חשבון פופוליסטי בכמה מפלגתו תינזק בבחירות הבאות . כמות בעלי דירות לעומת כמות הצעירים שאין להם דירות . וזאת על ידי גניבה !!בחסות החוק !! יותר פשוט כחלון בוא תבקש 10% לכול מי שברשותו מעל 4.0 מליון שקל בבנק .. לפחות תשווה בין זה שכול רכושו דירות לביין זה שיש לו דירה אחת בת"א פנטהאוז בשווי 2000000 מיליון שקל ועוד עשרות מיליונים בבנק .. או מזה שהשקיע השקעות מוצלחות בבורסה והרוויח מיליונים יותר מהאחר . מר כחלון מה תעשה עם הכסף שתגנוב ממני תיתן לשכן שלי העשיר שלא מעוניין לעזור לבנו ברכישת דירה ? אולי תיתן לבן שלי מתנה לקניית דירה ? מר כחלון אתה סכנה לעם היהודי !! גורם לקרע בעם גורם לקרע בין האדם העמל לאדם הבטלן גורם קרע בין הצעיר למבוגר ולמה זה כי יש רק 50000 אלף בעלי יותר משלוש דירות ? ואולי יש יותר ממיליון בעלי חשבנות שיש בחשבונם מעל 1000000 מיליון שקל בבנק אולי גם לך ? גנב ברשות החוק אין ספק חוק זה לא יעבור ואם יעבור תהיה התקוממות שבחיים לא הייתה במדינת ישראל .
    סגור
  • תמכור את הדירות וגם יהיה לך רווח הון יפה.
    כמה קשקשן אתה 10/09/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה חוק הריכוזיות לטייקונים זה בסדר אבל דירות ריכוזי זה לא.הריכוזיות הזו של הדירות מעלה את שכר הדירה.
    סגור
  • מס נותנים על הכנסות לא על נכסים בושה עם מס ארנונה..
    mi 10/09/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדינה עושקת את החלשים או עשירונים נמוכים
    סגור
  • 145-יחיאל
    דב 09/09/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    דבריך נכוחים וצודקים. מדושן העונג הזה מסוכן לציבור, דווקא משום שהוא פופוליסטי ומניפולטיבי. עילגות בדיבור ודביליות בחיוך. בושה לעם ישראל שאלה נציגיו.
    סגור
  • 144.
    ''אספני דירות''
    נחום אבנר 09/09/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    7 5
    ''אספני הדירות'' אליבא כחלון, הם המממנים דיור לחסרי קורת הגג. יש לשבח אותם ולגנות כול נטייה קומוניסטית. וכמובן יש להקל את נטל המס שלהם, בכדי שימשיכו לממן דיור לעם ישראל.
    סגור
  • לך את המשכנתאות עבור דירות נוספות (ל"ת)
    התכוונת שימשיכו לממן 10/09/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מממן בחינם - חוצפן !!
    לאספן 10/09/2016 00:26
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ארץ ישראל לעם ישראל - לא הגענו לכאן כדי שאתה וחבריך יאספו דירות ו"יואילו בטובם הרב" להשכיר לנו אותם. תנו לאנשים לחיות - מיכרו את הדירות !!!
    סגור
  • רוצה דירה? שהממשלה תבנה לך, או שתקנה כמו שקנינו (ל"ת)
    פנסיונר 10/09/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לממן?
    אנונימוס 09/09/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה לא מקבל שכר דירה? כי אם לא אני יכול לגור בדירות שלך ? אני אשלם לך את המס של כחלון אם לא תקח ממני שכ''ד. אוינק אוינק.
    סגור
  • 143.
    לך כבר הביתה
    שלמה 09/09/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    7 6
    יא אפס מאופס. בגללך גם ביבי יעוף.מחירי הדירות ירדו בכל מקרה.כי מה שיורד עולה וההפך. ככה זה בשוק חופשי. המחירים ירדו ולא בגללך תפסיק להפריע.
    סגור
  • 142.
    אני משמיץ אותך בגלל שאתה חמור...
    יניב 09/09/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    10 6
    אני מדגיש שאני חושב שאתה בושה למדינה!!!
    סגור
  • 141.
    להטיל מס מדירה שלישית עד
    להוריד מס משוק ההון 09/09/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    3 7
    שהשוק יתיצב
    סגור
  • 140.
    לא להקשיב ללפיד
    כחלון צודק 09/09/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    7 8
    רוב הבוחרים של לפיד מחזיקים הרבה דירות.לכן לפיד ידאג לטרפד את החוק.
    סגור
  • לחברים של לפיד יש דירות ברמת אביב שעולות 5 מליון
    מה זה יעזור לך 09/09/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה לא תקנה את זה בפריפריה לא חסר דירות ואתה לא צריך את כחלון כדי לקנות שם דירה. במרכז יקר לך דירות נורמליות. נשאר לך לקנות במרכז 2 חדרים אבל אתה לא תרצה לגור שם לא נאה לך אז קח משכנתא וקנה לך דירה ותעזוב אותנו בשקט.
    סגור
  • גם בפריפריה יקר כי אתה והחברים המגעילים שלך אוספים !! (ל"ת)
    לאספן 10/09/2016 00:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 139.
    לפיד דואג למעמד הגבוה
    כחלון צודק 09/09/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הברנג'ה של לפיד מת"א מחזיקים את רוב הדירות בעיר
    סגור
  • 138.
    לא משמיצים
    יפה 09/09/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לא משמיצה,מנסה להבין את ההיגיון שבלהעניש עצמאי שלא היו לו שום אפשרויות לחסוך לפנסיה בעבר ולכן רכש שתיים או שלוש דירות שיהוו לו פנסיה לעת זקנה. לנו אין פנסיה תקציבית, לא אופשר לנו לחסוך לפנסיה ומהדירות שברשותנו נקבל 8000 שח ביחד אני ובעלי. אתה תקבל הרבה יותר מקרן הפנסיה שלך. למה אסור לנו לחיות בכבוד?
    סגור
  • דירות הן לא פנסיה. בשביל זה יש קרנות וקופות
    יפה זה לא יפה 10/09/2016 00:32
    הגב לתגובה זו
    4 4
    נמאס מהטיעון הזה שלא היה לנו איך לחסוך לפנסיה קנינו דירות. גם עצמאיים יכולים לחסוך לפנסיה ולשים בצד כל חודש. לא כולם במדינה מקבלים פנסיה תקציבית. גם אני לא. חוסכים וחוסכים ובסוף זה משתלם. דירות זה קל אבל זה בא על חשבון אחרים !!!!
    סגור
  • הדירות לא באות על חשבון אחרים
    לא נכון 11/09/2016 00:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הממשלה ההזויה הזאת הפסיקה לבנות דירות ציבוריות והפסיקה לבנות דירות בהתאם לביקושים, חברות מסין באו לביבי עם הצעות לבנית אלפי דירות על אדמות שביבי יפשיר והוא סרב להן, המחסור הוא לא בגלל איזה פנסיונר שמחזיק 3 דירות ישנות וקטנות אלה בגלל אי בבניה הספסרות בקרקעות ותקיעת ההיתרים לבניה של הממשלה.
    סגור
  • 137.
    אספני הדירות לא מאפשרים לי
    מס צודק 09/09/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    7 6
    לרכוש דירה ראשונה.הם חוטפים בכל מחיר כל דירה שמוצעת למכירה.
    סגור
  • איחסה רגב וכחלון וטיקוני תספורות ומינוף בבנקים.הפכנו
    mi 10/09/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תבקש מהמדינה שתבנה דירה ראשונה או שתדאג לפנסיה נורמלית ליוקר המחיה ותקטין את רוחי המנהלים והטיקונים שעושים תספורות.לאן הגענו. כחלון עם הסטת הדירות ורגב עם התרבות.איחסה
    סגור
  • 137
    דב 09/09/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תמימות או טיפשות. עדיין לא ירדתי לסוף דעתך. אני נוטה יותר לאי הבנה יסודית של המציאות. בזאת שניכם מאד דומים.
    סגור
  • הצעירים לא מאפשרים לי
    מס שגוי 09/09/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להתקבל לעבודה מתגמלת כמו אינטל או אלביט מערכות, תמיד מעדיפים שם צעירים לעומת מבוגרים מעל 50.
    סגור
  • 136.
    הרדת המס משוק ההון
    אלטרנטיבה לנדלן 09/09/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שהשוק יתיצב
    סגור
  • 135.
    כל מתנגדי המס מתפרנסים מנדלן (ל"ת)
    כחלון צודק 09/09/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 134.
    רק על דירות לא משלמים מס (ל"ת)
    כחלון צודק 09/09/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 133.
    לפיד לא צודק
    מ.ז 09/09/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אומנם יש היגיון במה שאומר יאיר לפיד אבל הכוונה של שר האוצר זה ליצור לחץ מתון על בעלי הדירות למכור דירה אחת מתוך השלשה ועל ידי כך להגדיל את ההיצע ולהוריד את המחיר וההשוואה לפנטהאוז היא לא השוואה במקומה כי מי הולך לקנות את הפנטהאוז ולכן המס מוצדק
    סגור
  • 132.
    כחלון פתטי 2
    מוטי 2 09/09/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי שהרוויח כספו ביושר שילם מס על כל אגורה שילם בטוח לאומי שילם מעמ ומהמעט שנשאר לו השקיע ב 3 דירות חדר בארד שבקושי יכול להשכירם. הוא העבריין?
    סגור
  • 131.
    תקבל הרבה מנדטים אם תעביר
    כחלון צודק 09/09/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 5
    תעביר את החוק.נתמוך בך גם אם הממשלה טיפול על נושא המס.מי שיצביע נגד לא יהיה בכנסת הבאה.רק החוק הזה יביא להוזלת מחירי הדיור.
    סגור
  • 131
    דב 09/09/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשריך וטוב לך. מדוע? כי לא צריך שכל (בהקשר למשפט האחרון שלך).
    סגור
  • 130.
    מה הקשר?
    עברי 09/09/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בין מי שעבדו 50 שנה לזוג צעיר? האיש מדבר כאחרון המתלהמים הפרימיטיבים ורק זורע שנאה והרס בעם המסכן שלנו. לך מפה !
    סגור
  • 129.
    איך כחלון מוכר את כולם
    דוד 09/09/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    9 3
    איזו רמה נמוכה ! הוא משמיץ מי שעבד כל חייו. בגלוי. שם את האנשים בני השישים שבעים כאילו נגד הצעירים הממלצרים. האיש לא נורמלי. במדינה מתוקנת היו מעיפים אותו. מסית עלוב. אף אחד לא קונה את ההסתה !
    סגור
  • 128.
    כחלון פתטי ימחק בבחירות הבאות (ל"ת)
    מוטי 2 09/09/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 127.
    לטפטף לציבור שם גנאי "אספני דירות" (ל"ת)
    מוטי 2 09/09/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 126.
    אתם לא מבינים שהשם "אספני דיקות" הוא שם גנאי? עבריין? (ל"ת)
    מוטי 2 09/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 125.
    רק אם תעביר את החוק
    כחלון מלך 09/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל המתנגדים הם אינטרסנטים.
    סגור
  • 124.
    אין לכם אומץ לפרסם מה שכתבתי? (ל"ת)
    מוטי 2 09/09/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 123.
    ח"כ שיש למשפחתו דירות יתנגד ל
    לאשר את החוק 09/09/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל ח"כ שיש למשפחתו מעל 2 דירות יתנגד לחוק.צריך לבדוק מי מהם מתנגד לחוק.
    סגור
  • 122.
    כחלון המציא שם גנאי למשקיעי נדלן (ל"ת)
    מוטי 2 09/09/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • ספסרי הנדל"ן
    זוג צעיר 10/09/2016 00:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ולא משקיעי הנדל"ן.
    סגור
  • 121.
    להעלות מס מדירה שלישית (ל"ת)
    להוריד מס לדירה ראשו 09/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 120.
    כחלון פתטי
    מוטי 09/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    8 3
    שר האוצר הפתטי איבד עשתונות הוא החליט לתת שם גנאי למשקיעי הנדלן וקורא להם אספני דירות כדי להחדיר לתודעת הציבור שאלה הם אויבים. כחלון צריך להתבייש מראה על כוחנות ובורות
    סגור
  • אתם מעלים את מחירי הדירות
    כחלון צודק 09/09/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גם אני רוצה דירה אחת צנועה לגור בה.
    סגור
  • 119.
    מי שמתפרנס מנדלן מתנגד למס (ל"ת)
    כחלון צודק 09/09/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אם היית מתפרנס מחנות ירקות וכחלון היה מעלה לך מס
    אז??? 09/09/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מיוחד על ירקות אז לא היית צורח שפוגעים לך בפרנסה? מדינה של אנשים קנאים צרי עין ומנוולים עם שלטון חמאס חומסים פה את האזרח המטומטם
    סגור
  • 118.
    רק על דירות לא משלמים מס (ל"ת)
    המס צודק 09/09/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אין כרגע מס וחבל. למה אין מיסוי על נדלן?????
    גם על טפשות 09/09/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    או שאתה טיפש או שאתה מוגבל שכלית
    סגור
  • אתה טועה. משלמים בקנייה, במכירה אם יש רווח ובהשכרה.
    עמי 09/09/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    5 3
    על איזה עוד נכס משלמים מס -jQuery20302506199355702847_1473428732169??
    סגור
  • הוא יודע את זה, רק ממשיך בהסתה פופוליסטית (ל"ת)
    מאיה 10/09/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 117.
    כחלון דירה זה לא טלפון סלולארי
    שש 09/09/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תורידו את המיסוי על דירה ראשונה לזוגות צעירים בנתיים כל עסקת מכירה הממשלה מרויחה בגדול
    סגור
  • 116.
    מס על הדירות
    henri 09/09/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    6 3
    רני משקיע בבורסה על כל שקל שאני מרוויח משלם מס 25% למה למשכיר דירות ומוכרי דירות לא ישלם מס מרווח הון על דירה השניה וגם על הרווח מהשכרה זה יהיה צודק והתפנו אלפי דירות
    סגור
  • 2 שכנים שלי בעלי 3 דירות אמרו לי שהם ימכרו את הדירות
    ואז אתה תקנה 09/09/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלהם 2 חדרים ב 850 אלף שח לאחד יש בפ"ת ולשני יש בחולון אתה קונה?
    סגור
  • 115.
    רוצה להדיר את המשקיעים הפרטיים ולהכניס קרנות ריט שישכיר
    2 09/09/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שישכירו דירות בפטור ממס נוכל מושלם
    סגור
  • שטויות במיץ עגבניות
    מר ישראלי 09/09/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קרנות הריט מחויבות לחלק דיבידנד בשיעור של 90% מהרווח הנקי. בעלי המניות שיקבלו דיבידנד, ישלמו עליו מס בגובה המס השולי
    סגור
  • אחרי שהם יחזירו הלוואות, ישלמו לחברות ניהול, ישלמו
    חחחחח 09/09/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למנהלים , רואי חשבון ומס הכנסה ישאר להם כמה שקלים עלובים שאותם יחלקו למשקיעים הפרייארים ויורידו להם 25% מס תקבל 20 א"ג בשנה כדיבידנד. ועדיין דירות להשקעה עדיפות מקרנות זבל
    סגור
  • 114.
    המס הזה מטרתו אחת-לפנות דירות לחסרי דיור.זה יעבוד
    משקיף 09/09/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    9 10
    וכל הכבוד לשר שנקט בצעד לא פופולרי שיגרום להפחתת איסוף דירות על ידי משקיעים ובכך יפנה דירות לחסרי הדיור. על כך מנסים להפחיד את כחלון. חזק ואמץ ותנצח במערכה לטובת חסרי הדיור! בעזרת כל האמצעים יחול שינוי מגמה בשוק הדיור.
    סגור
  • המס לא יפנה דירה אחת על כל דירה שתימכר שוכר יעוף ויחפש (ל"ת)
    hguy 10/09/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אספני הדירות ימכרו לך ואתה תקנה והם יעברו לאסוף
    יפה מאוד 09/09/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דירות בחו"ל. ואתה תגור ברחוב באוהל
    סגור
  • 113.
    רק החרדים יקבעו את מחיר הדירות (ל"ת)
    אבי 09/09/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 112.
    כחלון
    א . ה 09/09/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    8 4
    בבחירות הבאות אתה תצטער שבעלי שתי דרות ומעלה לא הצביעו לך. הקולות שלהם יחסרו לך.........
    סגור
  • הרבה יותר יצביעו בעדו (ל"ת)
    מס על הדירות יוזיל א 09/09/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • לא יצביעו בעלי 2 דירות בגלל מס שבח, לא יצביעו בעלי
    לא נכון 09/09/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    3, 4, 5, .... 10 דירות ולא בני זוגם וילדיהם וקרובי המשפחה והחברים וכל מי שמבין שמדינת ישראל מתנכלת לרכוש של האנשים ורו'דפת את האזרח. לי אין דירות ואני לא אצביע לקחלון לפיד ביבי ו
    סגור
  • 111.
    שודד
    רמי 09/09/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    9 7
    תוריד את מחיר הקרקע לזוגות צעירים.המדינה היא הבעלים של הקרקע ,אתה וביבי קובעים את מחיר הדירה, ככל שמחיר הקרקע יקר יותר, מחיר הדירה יקר יותר.אתה וביבי קובעים את מחיר הדירה היקר מאוד.אתם משעבדים את הצעירים להלוואות לדיור,אין הצדקה להפוך את הזוגות הצעירים לעבדים של משכנתה,תפסיקו לשדוד את דור העתיד.הם אלו שמשרתים בצבא,הם אלו שמשלמים מיסים כה רבים בגלל התנהלותכם הבזבזנית,תפסיקו לגרום להם לעזוב את הארץ,בגלל חמדנות שלכם. ועוד משהו ,אדוני שר האוצר תפסיק לשדר מיסכנות וילד מעברות,זה לא נכון ,לא אתה ולא משפחתך עניים היום.אבל אתה גורם לדור העתיד הצעיר להיות עניים.ולעזוב את הארץ שאבותיהם חלמו דורות,וותרו על כל כך הרבה כדי שאתה ומריעך תסללו להם את הדרך חזרה לגולה.תוריד את מחיר הקרקע לבניה לזוגות צעירים .ובכך ירדו מחירי הדירות.
    סגור
  • כמות הדירות תספיק לכולנו
    אין צורך לשחרר קרקעו 09/09/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל דירה שיבנו אתם תחטפו אותה ממני. עד שאני יגיס את הכסף הדירה השלישית והרביעית תהייה בבעלותכם.אתם גורמים למחירים לעלות.
    סגור
  • הגיעה הזמן שתמכרו דירות
    כל דירה אתם קונים 09/09/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    6 9
    כל דירה שאני רוצה לקנות אתם חוטפים אותה בכל מחיר ויוצרים מחסור של דירות בשוק.הגע הזמן שתשלמו מס לפחות כמו שאני משלם בשוק ההון.
    סגור
  • 110.
    אתה בכיוון הנכון כחלון
    ניר 09/09/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    10 11
    אם מחירי הדיור יתרסקו אתה תהיה ראש הממשלה בעלי הדירות לא יצביעו לך אבל חבר'ה כמוני כן
    סגור
  • 110-ניר
    דב 09/09/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בהחלט אתה צודק: בכיוון הנכון של התרסקות אלקטוראלית.
    סגור
  • 109.
    להדוות את מיבוי דוק ההון לדיור
    טל 09/09/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כילון, הכי פשוט זה לחסור למה שהיה פעם, מיסוי מלא על השכרות דירות, ללא פטורים והקלות. כיום יש אפלייה לטובה למשכירי דירות חעומת משקיעים אחרים וללא הצדקה.
    סגור
  • 108.
    הורד מס בורסה, ימכרו דירות כתוצאה, והבורסה תפרח
    אריק 09/09/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבל ביבי האפס לא יסכים, כי אולי כחלון יצליח וזו ממש ממש לא מטרת ביבי האפס שרוצה רק יס מנים מסביבו על מנת לגנוב כל קרדיט בסביבה
    סגור
  • 107.
    מס על ריבוי דירות
    עמי 09/09/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 7
    תומך בגישתו של לפיד ובשילוב עם עמדתו של כחלון. צריך למסות בעלי דירות מרובות, אבל חייבים להתחשב בשווי אותן דירות, אחרת המס פשוט יגדיל את הפערים בין אלה שיש להם לבין השאר
    סגור
  • אתה בעד מס רכוש? מה הממשלה תעשה עם הכסף הזה
    אז 09/09/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרי אתה לא תקבל דירה חינם מהממשלה. הכסף ילך לחרדים ולמתנחלים. לך קח משכנתא וקנה דירה לוזר
    סגור
  • 106.
    תותח על - חבל שלא נמצא במפלגה גדולה
    יחזקאל 09/09/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    6 9
    היה יכול להיות ממזמן ראש ממשלה - והיה גם ראש הממשלה הכי נקי שהיה שמטרתו האזרח הפשוט ולא בעלי ההון
    סגור
  • 105.
    כול מטרת הדת היהודית זה למנוע השחתה ,כול אדם חי על פי
    בא 09/09/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תהום ,אם ימות והוא מושחת יגיע למרתף, זה לגמרי לא תיאורטי ולא ילדותי ,זה מעשי לחלוטין , ראו יוטיוב מוות קליני , גם הפקידה שלי חוותה מוות קליני ,
    סגור
  • 104.
    המטרה מקדשת את האמצעים
    אנונימי 09/09/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כחלון רוצה להוסיף לרזומה שלו "הוא הוריד את מחיר הדירות " הבעיות כתוצאה מירידה לא מעניין .זה בעיה של הבנקים זה בעיה של שר האוצר שיבוא אחריו .הניתוח הצליח החולה מת .למדינת ישראל יש ניסיון טוב מ1983 הכל יהיה בסדר. נ.ב. הצעירים רוצים גם מכונית חדשה 2016 משפחתית גדולה אולי גם רכב 4*4 .צריך להוריד את המחיר של המכוניות . וגם אפשר לתת לכל צעיר שסיים את הצבא 10000$ לטיול בחו"ל . זה לא היה לפני 20 שנה . בשנות ה-90 מחיר הדירות עלה מאוד חזק והממשלה לא עשתה כלום .ובשנת 1996 התחיל המחיר לרדת .זה הנדלן בארץ עולה בתקופה קצרה ולאחר מכן יש עצירה של כ 15 שנה .
    סגור
  • כחלון ניסה לרצות את הקבלנים עם מעמ 0
    יואב 10/09/2016 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כחלון מעוניין להוריד מחירים באמת.
    סגור
  • 103.
    שאלה לשר כחלון
    דין 09/09/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה אם אלה שאספו מניות טבע? אולי תקנוס גם אותם?
    סגור
  • מקיץ 2006(10שנים) מניות טבע עלו פחות מ50% (ל"ת)
    באיזה % עלו הדירות? 09/09/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 102.
    מטה המאבק להפחתת מחירי הדיור.
    אמיר 09/09/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    5 6
    נאבקים במקלט המס המובהק של אספני הדירות. מדברים על בג"צ מפני שלא ייתכן שפק"מ ובורסה ממוסה מהשקל הראשון וההכנסה הכי בטוחה שיש-הכנסה משכר דירה-כמעט שאיננה ממוסה. פה קבור הכלב.
    סגור
  • 101.
    השכירים ששילמו מס כחוק הם הפרה החולבת שלך...
    שכיר עשוק 09/09/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין לי 3 דירות, ויש לי רק חסכונות ופנסיה לאחר ששלומו מיסים כחוק ואתה שוחק אותם עד לכלום. ככל שתקדים ללכת הבייתהתעשה פחות נזקים!!!
    סגור
  • 100.
    רק כחלון
    ציון 09/09/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אחלה גבר דואג לעם לזוגות צעירים ואני לא צעיר אני מסודר ולא מדבר מאינטרס צריך לפתור אחת ולתמיד את בעית הדיור ורק כך ולא יעזור לכול המשמיצים פה פעם הבאה אני בוחר רק בכחלון כול השאר דואגים לעצמם כחלון תמיך ככה תהיה ראש הממשלה בעזרת השם טעיתי שלא בחרתי בך ואני מצטער על כך
    סגור
  • כחלון
    א . ה 09/09/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא דואגים לאחד על חשבון השני.........
    סגור
  • 100-ציון
    דב 09/09/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אשריך וטוב לך בחריגותך המוחלטת.
    סגור
  • 99.
    כל דירה שמתפנה תגיע למחוסרי (ל"ת)
    למכור דירות של משקי 09/09/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 98.
    גם השכירות תרד (ל"ת)
    לאחר המס ומחירת הדיר 09/09/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 97.
    יאיר לפיד דואג למעמד הגבוה (ל"ת)
    כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 96.
    להשאיר קרקעות לדורות הבאים
    פינוי בינוי בכל הארץ 09/09/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    יש מספיק אזורים בכל הארץ שאפשר לבצע בינוי פינוי כולל בת"א.
    סגור
  • 95.
    ממשלת שימור כיסאות ומנדטים וכל השאר על הפאטה (ל"ת)
    אלפנדרי 09/09/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 94.
    ביבי אלוף המיסים יודע שהמס הזה לא יעזור לצעירים אבל
    מיסים 09/09/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המס יעזור בוודאות לאוצר שהוא כידוע חולה כסף על כל דבר צריך לשלם והרבה. צריך להיפטר מהשלטון המרושע הזה כולם פה חולמים לעזוב את הארץ . ביבי חי בסרט שכל אלה שהסתדרו בחו"ל אלה שהוא לא סיפק להם עבודה יחזרו לפה אבל ברגע שמישהו מאלה יקבל פרס נובל מיד יתקשר שר החינוך וראש הממשלה ויברך את הישראלי שזכה ויזמין אותו לעבוד בישראל המדינה הזאת מדינה מאוד רעה. נדמה כאילו הטמטום והרוע חברו יחדיו להשתלט על העם הזה. אין פה אפילו אחד חכם שראוי להיות מנהיג בטח לא לפיד כחלון ביבי בנט שקד וכל הבולשביקים הארורים
    סגור
  • גם אתה חייב לשלם מס (ל"ת)
    אני משלם מס בשוק ההו 09/09/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 93.
    קנו דירות זבל אם ימכרו אותם זוגות צעירים לא יקנו
    משקיעים 09/09/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ואם משקיע ימכור דירה יקרה ב 1.5 מליון למשל גם זוג צעיר שלא יכול לקנות 2 חדרים לא יוכל לקנות כזאת דירה. כאילו שחסר דירות לקניה לא חסר שום דבר. חסר בורג למנהלי הכלכלה פה ביבי מנצל את המצב להטיל מיסים
    סגור
  • 92.
    במקביל למס על הנדלן, חוק שכי
    כחלון הגדול מכולם 09/09/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שכרות ממשלתית.ליצור אלטרנטיבה לשוק הנדלן.תשקיעו בהייטק.
    סגור
  • 91.
    כחלון תהיה מנהיג ותפסיק להעשיר את קופת האוצר
    Yoel 09/09/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אתה טוען ששוק הנדל״ן רותח וצריך לקרר אותו. אז בשנה שעברה רצת להעלות את מס הרכישה לדירה שנייה ומעלה מ5% ל8% ומה יצא מאז? השוק עלה! ומה התוצאה? קופת המדינה התעשרה. 2 מסקנות: אחת, טעית! אז נראה אותך עומד כמנהיג ואומר סליחה טעיתי...! שתיים, יצא שאנחנו עם ישראל הם שפני ניסיונות של הממשלה ואנחנו משלמים את המחיר על ניסויים כושלים. כאשר יאיר לפיד רצה להוריד מע״מ הוא בעצם תכנן לבצע ניסוי על קופת המדינה ולא כמוך ניסיונות על חשבון העם!
    סגור
  • 90.
    כחלון אוצר זה לא חנות אביזרי רכב פושטת רגל רוב בעלי 3 ד
    כחלון עבם 09/09/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מקבלי שכר מהקופה הציבורית ואנשי חבר רק להם יש יכולת לרכוש 3 דירות
    סגור
  • 89.
    "אספני דירות" דמגוגיה זולה שמתאימה לאיש (ל"ת)
    חולי 09/09/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 88.
    כלהמתנגדים מתפרנסים מנדלן (ל"ת)
    תמכרו את הדירות 09/09/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 87.
    תשאל את אמיר לוי שבפועל שר האוצר כמה מיסים חזירים שילמו
    כחלון פשט רגל בעברו 09/09/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האספנים ואיזה מפולת תקציבית הייתה נגרמת לתקציב המדינה
    סגור
  • 86.
    שם (ל"ת)
    כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 85.
    אלטרנטיבה הורדת מס משוק
    כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השוק ההון עד שהשוק יתייצב.
    סגור
  • 84.
    שר אוצר שאינו מעריך את אספני הדירות שתרמו לו מס על מס ל (ל"ת)
    כחלון מגוכך 09/09/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • מה תרמו? הם שמחזיקים את כול מערך המיסוי במדינה. בלי
    מאיה 10/09/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנדלן, אין כמעט גביית מיסים. אז אם יש פרה חולבת בואו נהרוג אותה עוד קצת. גם לפני המהפיכה הצרפתית חשבו כך.
    סגור
  • 83.
    מס על דירה שלישי
    אלי 09/09/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כחלון תהיה אמיץ ואל תכנע כל המשמיצים מחזיקים הרבה דירות ולא מתאים להם המס כולל חברי כנסת ושריפ דוגמת לפיד כץ וחבר כנסת מהליכוד ש חזיק חמש דירות בקרית גת שיפסיקו לדאוג ולהצביע משקולים עצמיים די חהתבכיין מחזיק 5דירות בחור צעיר תחלק לבכיינים מגבונים לדמעות.
    סגור
  • 82.
    המס חשוב וצודק
    בני 09/09/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אבל למה להגביל את הסכום למה שבעלי דירות יקרות ישלמו רק 18000 שקל בשנה לדירה גם מי שיש לו שתי דירות ששוות כמו כמה דירות צריך לשלם בקיצור צריך לתת פטור מתשלום מס עד סכום של שני מיליון שח
    סגור
  • 81.
    תעלה ריבית ותראה את המחירים יורדים
    מאוד פשוט 09/09/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תעלה ריבית ... תראה איך מחירי הדירות מתחילים לרדת יופי
    סגור
  • אי אפשר להעלות את הריבית
    מאוד לא פשוט 09/09/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל עוד שהריבית בארה"ב לא עלתה וגם מי שאחראי על העלאת הריבית זו הנגידה ולא שר האוצר.
    סגור
  • 80.
    יש לי 2 דירות -מעבר לדירתי-בנתיבות,משכיר אותן לשתי בנות
    רודף צדק 09/09/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ללא תמורה. עבור כל דירה לקחתי משכנתא בשיעור 45%. אז מה אתה רוצה ממני כחלון: תדבר ברור ! שאשלם מס 1% ? למה? יש לי 3 דירות ברוטו אבל 1.5 דירות נטו ! אני בעל הון? רוצה להתחלף איתי?
    סגור
  • מס דירות
    אלי 09/09/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה להתעשר מעליית מחירי הדירות תשלם מס כמו שהיית משלם על רווחי הון בבורסה או על ריבית של 0.5% על פקדון מסריח בבנק תפסיק להתבכיין יה כוסית
    סגור
  • 79.
    לפיד התפגר. המסר הוא דירות זה לא השקעה ולא פנסיה אפילו
    סרגיי 09/09/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בדימונה!
    סגור
  • 78.
    אספני דירות jQuery20307817362362873814_1473415174973????
    רפי 09/09/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא אתה ולא האוצר קנה לי את הדירות האלה אני קניתי אותם בזעת אפי ובעזרת משכנתא אז אל תקרא לנו אספני דירות .
    סגור
  • אני משלם מס על כסף ששילתי
    אני פנסיונר 09/09/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מעבודה וכיום אני משלם מס מהשקל הראשון בכל השקעה אחרת.המס צודק
    סגור
  • 77.
    מה עם אספני אמנות ?
    גולן 09/09/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש תמונות שעולות יותר מדירה בקטמון
    סגור
  • 76.
    אספני דירות הגזירות רק התחילו
    משה 09/09/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השר כחלון פוליטיקאי חכם,יודע כי רוב הציבור בעד הצעדים שלו,לכן עד הבחירות השר כחלון ימשיך להטיל גזירות על אספני דירות שאין להם כוח אלקטורלי.
    סגור
  • 75.
    השר הכי גרוע והכי טיפש שהיה החוק לא יעבור ולא ימכרו דיר
    ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    דירות כי אין אלטרנטיבה לכסף רק מחירי השכירות יטפסו, רוצה לדאוג לצעירים 300 אלף מענק ללוחמים 200 אלף לגובניקים לקנית דירה בקרוב טעוף הביתה יחד עם ביבי והליכוד המושחט
    סגור
  • 74.
    כמה קשה לבנות אך כמה קל להמציא מס טפשי חדש (ל"ת)
    אחד 09/09/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 73.
    חשבתי שאתה קצת פחות טפש.....
    אחד 09/09/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    העובדה שמשמיצים אותך מלמדת שאתה צודק ? גם אם תעלה את מס ההכנסה ל - 90% ישמיצו אותך. מה אתה למד מזה ? ומעבר לכך: בעיה לרשום דירה שלישית ורביעית ע"ש הילדים ? תת רמה.
    סגור
  • 72.
    תשלומי מס
    יוגלי 09/09/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל בעלי הדירות חייבים במס כמו חוסכים רגילים שקונים אגרות חוב ומשלמים בבתי השקעות אין הבדל בסוג ההשקעה יש אנשים שאין להם הון התחלתי לקנית דירה לכן חוסכים את כספם בבורסה לפנסיה באגרות חוב ממשלתיות . אלה אנשים שנכנסו לחסכונת בארץ עןד בטרם היה מס על הבורסה. לכן כל האזרחים בארץ לכן כולם חייבים בעלי דירות או חסכונות בבנק חייבים את אותו מס בברכה כחלון עלה וצלח
    סגור
  • 71.
    בחירות הבאות רק יאיר לפיד
    עומרי השמן 09/09/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כחלון חסר כישורים. פוליטיקאי להשכרה.
    סגור
  • אני אבחר רק כחלון, בפעם בקודמת עשיתי טעות שבחרתי ביש ע (ל"ת)
    דוד 10/09/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 70.
    אמור להתקיים מבטוח לאומי + שכד מדירה אחת כלומר
    פנסיונר 09/09/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    דירת זבל ב 3000 שח + בטוח לאומי= 5000 שח במקרה הטוב כשפיליפינית מקבלת 1000 דולר לחודש . הפנסיונר הזה יפול על המדינה. כחלון דומה לזה שגילה שיש חור קטן בקיר והחליט לסתום אותו ע"י הריסת הקיר ובניה מחדש לכן הכוונות של כחלון לא טובות ולא אמינות מטרתו להבריח משקיעים כדי לתת לקופות הגמל ולקרנות להיות הם המשכירי דירות. וזה לא יהיה זול. להם כבר לא תהיה ברירה אם יעלו להם את שכר הדירה ב 300 שח כל שנה הם ישלמו ויבכו אבל לא יהיה להם לאן לברוח. שכד מהם יעלה יותר כי הם יקחו חברת ניהול שתשבור את הראש והשוכרים הטיפשים ישלמו עוד תתגעגעו לשכור דירה מזקן עם 3 דירות יש לי חבר ששוכר כבר 13 שנה דירה בת 3 חדרים + ממ"ד + חניון תת קרקעי ב 100 מ"ר באם המושבות במחיר של 3700 ש"ח והוא התחיל ב 2600 ש"ח. דירות כאלה מושכרות ב 4700 ש"ח. אבל המשכיר זוכה לכסף בזמן ולשמירה על הדירה שלו ולכן הוא מעדיף שוכר כזה שלא מציק לו בבקשות ולא עושה לו נזקים בדירה ומשלם בזמן. זה לא יקרה לכם בשכירות ממוסדת אתם טיפשים שאתם מאמינים לכחלון שמסית אחד נגד השני כדי להשיג את מטרתו. אל תאמינו לו גם עם האשראי גם שם תשלמו יותר כמו
    סגור
  • 69.
    השבויים של כחלון הם מבוגרים ומוגבלים
    rimalt 09/09/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ומה עושה אדם מבוגר או מוגבל שגר בקומה רביעית בלי מעלית ורוצה לעבור לדירה עם מעלית כחלון שם עליו מס של 8% כדי שלא יוכל לעבור דירה ויהיה תקוע בקומה רביעית וגם לא יוכל למכור את הדירה שלו לזוג צעיר---כחלון מר חלם
    סגור
  • 68.
    השמצות
    Uyp 09/09/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כחלון כמה מיסים אתה יכול לגבות על אותו כסף פעם על המשכורת פעם על רכישת דירה פעם על רכישת מוצרים וזה על אותו כסף שהרוחנו בדם ויזע עד מתי
    סגור
  • 67.
    זה לא הדרך
    אמיר 09/09/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הדרך יותר מכובדת לא לשפוט אדם לפי מספר דירות בבעלותו , אלא לפי סך הכנסותיו מכל מקור ולפי כך לחייבו במס , שזה גם יותר צודק . רק שמר כחלון רוצה תוצאות מהירות ( שעון הבחירות דופק ) ולמעשה עשוי לקבל יותר נזק מתועלת , שבא אחריו עצתרך לתקן .
    סגור
  • 66.
    למדת מביביאת דרכי ההשמצות והאיומים? תוריד ממשכורת החכים (ל"ת)
    תראה דוגמה אישית 09/09/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 65.
    כחלון התגלה כפופוליסט זול חסר הבנה בכלכלה
    אורי 09/09/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נתתי לכחלון יותר קרדיט ממה שמגיע לו. כחלון נכשל בהורדת מחירי הדיור משום שניסה לעשות את זה באמצעות מיסוי שרק מעוות את שוק הדירות אבל לא מביא לכלום. למרות שקיבל סמכויות רחבות יותר מכל שרי האוצר שלפניו הוא לא הצליח להגדיל את ההיצע. לא תהיה הורדת מחירי דירות בלי הגדלת ההיצע באופן משמעותי. במקום להסיק מסקנות הוא נטפל לכאלה שהשקיעו בדירות כפנסיה שלהם קנו דירות לאחר ששילמו עליהן מס כחוק. והוא מנסה להסית את הציבור נגדם. אם המס יעבור בכנסת האנשים מרובי הדירות יםנו את הדיירים שגרים בהן בשכירות וימכרו אותן. זה לא יוריד מחירי הדירות כי על כל דירה שיקנה זוג צעיר זוג צעיר אחר שגר בשכירות ייאלץ לפנות. מי שלא מבין את זה אין לו מושג בכלכלה ןחסר לו הרבה קומון סנס.
    סגור
  • 64.
    משפחות מרובות ילדים יעבירו ילד למשפחה ללא ילדים (ל"ת)
    קדימה כחלון תקדם 09/09/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 63.
    צדק בכל מילה שאמר על כחלון (ל"ת)
    חצרוני 09/09/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 62.
    אין לי מילים להלל ולשבח את כחלון. שר האוצר הטוב ביותר ש
    אבי 09/09/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    14 21
    קם למדינת ישראל מאז ומעולם. איש יקר שפשוטי העם העם לעולם לא ישכחו את פעולותיו המבורכות ודאגתו הכנה לצדק חברתי כלכלי ורווחת האזרח. איש שייחקק בדפי ההיסטוריה כמי שנגד כל הסיכויים גם הצליח היכן שנכשלו כל קודמיו.
    סגור
  • בואנה אתה דפוק, לך תלקק לכחלון את התחת (ל"ת)
    חחח 09/09/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אל תהייה נאיבי, זו תגובה של כחלון.... (ל"ת)
    עמי 09/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אכן מילים כדרבנות. רוב העם מעריץ את כחלון. שיחנקו המלעי
    שלמה 09/09/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    11 6
    זים בעלי האינטרס האישי. הם מיעוט קטן זניח וחסר חשיבות שעושה הרבה רעש יחסית למשקלו הזעיר בציבור שתומך ברובו המוחלט בצעדיו הצודקים של כחלון.
    סגור
  • אבי ,כתבת יפה מהלב. (ל"ת)
    יוני 09/09/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • זהו ? המשפחה מתגייסת ? פתאט (ל"ת)
    אחד 09/09/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 61.
    נניח יש לי 3 דירות ואמכור אחת תמורת 3 מיליון ש"ח. כיצד
    דב 09/09/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    8 6
    עזרתי לזוגות הצעירים? הרי הם לא יהיו הקונים של הדירה שלי ! מישהו אחר יקנה וישכיר להם ! כחלון, אתה מעוניין באמת לסייע? תרשום לפניך: לבנות בניינים שלמים עם דירות להשכרה ולגייס כסף באג"ח ממשלתי. להקצות נדלן לדירות להשכרה. לשפץ דירות ישנות של עמידר. לאסור מכירת דירות של עמידר(כמו שנעשה בשנים האחרונות). לקנוס בארנונה כפולה ומכופלת בניינים נטושים ולחייב את בעליהם בעלות זו. להשתמש בכסף למטרות דיור לצעירים. תיקח לך עוזר אישי שיתחיל להזיז את הפרוייקט. תאתר את כל הטעויות שעשית עד היום. תפנה לבנקאים ולכלכלנים מעל גיל 65 שיסייעו לך! כתבתי לך מייל לפני 3 שנים אפילו לא טרחת לענות לי ! אם אינך חושש - אתה מסוגל ! קדימה !!! אתה יורה עם תת מקלע לחינם! אתה צריך כסף? תיקח מתשובה, ממימן, אין להם דירות. הם משקיעים בפרוייקטים אמיתיים ולא משלמים מס ! תשאל אותם על ההקלות להם הם זוכים. רק תשאל !!!!!!!
    סגור
  • מס דירות
    אלי 09/09/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כן תמכור תשים בפקדון בבנק 0.5% בשנה ותשלם מס כל המסריחים הרווחו 100% ומתבכיינים כל הכבוד לכחלון תזיין את בעלי ההון החמדנים כמו הזמרים מרוויחים 70000 ל45 דקות ומדווחים על 6000 בחודש מדינה של גנבים רק השכירים משלמים מיסים
    סגור
  • תשלום מס
    יוגלי 09/09/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני התחלתי את חסכוני מאפס כי לא היה כל הון בתחילת דרכי לכן חסכתי בבנקים בקנית אגרות חוב ממשלתיות ועליהן אף שילמתי מס כנדרש. תגיד לי ידידי מדוע אתה איך חייב מס כמוני מדירה ?אנא תשובתך
    סגור
  • 60.
    מיסוי דירה שלישית
    כ.מ 09/09/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    9 7
    כחלון צודק. וכח בעלי מרובי הדירות בלחץ . אין הבדל בין פריפריה למרכז. ברגע שבעלי מרובי הדירות יתחילו למכור דירות תהיה השפעה על כל השוק וההיצע יגדל.גם הפירפריה שמחירי הדירות עלו רבות יתחילו לרדת
    סגור
  • האספנים קונים בכל מחיר
    כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ומעלים את המחירים
    סגור
  • האספנים קונים בכל מחיר
    כל הכבוד לכחלון 09/09/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ומעלים את המחירים
    סגור
  • 59.
    אספני הדירות מטיסים את המחירים
    כל הכבוד 09/09/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    13 4
    לא להתייחס למתנגדי המסכולם מתפרנסים מנדלן.ליצור להם אלטרנטיבה בשוק ההון.
    סגור
  • אתה רואה כחלון הצלחת להתסיס ולגרום למלחמת אחים״אספנים״? (ל"ת)
    אתה סהכ ביבון קטן 09/09/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 58.
    הבחירות בפתח
    נרצל 09/09/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    11 7
    גם אם כחלון לא יצליח להוריד את מחיר הדירות אני שהילדים של ניבחר בכחלון וזה בגלל שהוא הראשון בעשור האחרון שעושה כל מה שהוא יכול בכדי להוריד את מחיר הדירות ולצערי כול השרים כולל ראש הממשלה לא עוזרים לו ומיחלים שכחלון לא יצליחאבל אני מקווה,מיחל ומתפלל שיצליח
    סגור
  • את זה בדיוק הוא רצה להשיג בצעדים הלא דמוקרטיים שנקט (ל"ת)
    מגיע לעם הטיפש 09/09/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יחזור למכור צמיגים שר כסיל (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • למה לא
    gn 10/09/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יפה למכור צמיגים ה בושה.
    סגור
  • 57.
    דירות
    אבי 09/09/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כחלון ממש אדיוט. אין קשר בין בעלי דירות לדיור לזוגות צעירים. המדינה לא משחררת קרקע לבניה רק עכשיו בונים כבישים ורכבת לצפון איפה הייתם? המדינה היא המחדל כחלון אופורטוניסט זול
    סגור
  • 56.
    מתי תבינו כל עוד הריבית אפסית סיכוי קטן
    אופטימסט 09/09/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    6 7
    שמחירי הדירות ירדו , מגיע לכחלון קרדית על מאמציו שבסופו של תהליך יישא פרי
    סגור
  • 55.
    כחלון נכשלת בהיצע דירות ואתה ניטפל לאנשים שזו אלטרנטיבת
    משה - חיפה 09/09/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    12 10
    השקעתם. חצוף וטיפש. לך הביתה !
    סגור
  • דירה זאת לא השקעה ,אתם לוזרים אמיתיים ,עוד תראה כמה
    בא 09/09/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אני צודק , אתה בכלל לא מבין איפה אתה חי ומת .ולמה .
    סגור
  • 54.
    אני בעד כחלון.. הבחירות הבאות אני בוחר כחלון..מהפכה
    יעקב 09/09/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    17 14
    בסלולר עשה מהפכה .. העם הזה כפוי טובה בזכות כחלון אנחנו משלמים פחות בסלולר.. מחזיק לו אצבעות שיצליח גם בתחום הדיור..עלה והצלח שיה לך שנה טובה ומוצלחת..
    סגור
  • 53.
    סיפורי ילדים
    כחלון =ביזיון=בושה 09/09/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    10 11
    כחלון תפנים נכשלת והובלת לכישלון על ידי אנשים אטומים.תפסיק לספר סיפורים,אתה לא מסוגל, זה גדול עליך,אתה טועה ומטעה וגורם לנזקים חמורים לאנשים ישרי דרך.מי אתה שתפגע באבי שהוא בן 90 ללא פנסיה שחסך כל חייו לעת זיקנה וחי על שכירות.ממתי מטילים מיסים על השקעות רטרואקטיביות?אם אתה רוצה להילחם ב"משקיעים" שמספסרים בדירות, תתחיל ממי שרוכש בעתיד ולא במי שהשקיע לעת זיקנה.תתביש לך.מבחינה פוליטית אם לא תחזור בך אתה מחוסל!!! (גם ככה יקשה עליך לצאת מהבור שהכניסו אותך!!!)חד וחלק
    סגור
  • הוא גמור והחוק לא יעבור נעלה מחירי השכיריות (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 52.
    השמצות
    Uyp 09/09/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    11 7
    כחלון כמה מיסים אתה יכול לגבות על אותו כסף פעם על המשכורת פעם על רכישת דירה פעם על רכישת מוצרים וזה על אותו כסף שהרוחנו בדם ויזע עד מתי
    סגור
  • 51.
    למה כחלון מתנגד למס הכנסה כפי שקיים בחו״ל? (ל"ת)
    לימבו 09/09/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 50.
    אני משלם עוד 300 שח שכירות בגלל הטיפשות שלך. (ל"ת)
    טמטום משווע 09/09/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • וזאת רק ההתחלה (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 09/09/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • התכוונת בגלל הטיפשות שלך
    משה 09/09/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    9 13
    יאללה עוד טוקבקיסט בתשלום של אספני הדירות
    סגור
  • 49.
    כחלון אתה חולה-מתקן בעיה ביצירת עיוות ופתרון לא חוקי
    mi 09/09/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    8 10
    אני מציעה שגם אתה תתרום משכורת אחת בשנה לטובת הזוגות שאין להם דירה. במקום לראות איך המדינה איפשרה כדי לגייס כספים ולמשוך מתושבי חול כספים למדינה בסוף תמיד מי שנדפק זה שכבות ביניים וחלשות. מחכה בגיל 60 שהבן שלי יגמור תיכון וצבא ולעוף ממדינת ימין עם קפיטליזם חזירי. אומנם ההפרטה החלה בזמן השמאל רק שהשמאל יחסית ערני גם לתחתית והיה עושה תיקון אבל מה לעשות אתה כחלון והימין הרסתם את המדינה. נתת סוכריה בסלולר וממשיך להרוס ולהפריד. אתה לא שונה ממירי רגב עם ההסתות שלה
    סגור
  • 48.
    כחלון יוצא קטן גם ישנאו אותו וגם לא יעבור
    אבי 09/09/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    9 10
    החק כמו מעמ אפס של לפיד האפס. כחלון אותו זבל.
    סגור
  • 47.
    מלך
    חזי 09/09/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    14 11
    תמשיך בכל הכח להילחם בשחיתות וקח מב 25 % מהשקל הראשון על שכירות ותראה כמה דירות יוצעו למכירה יישר כח איש יקר
    סגור
  • 46.
    כחלון אשריך שאתה נכנס בהם
    זיו 09/09/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    22 15
    המשך ככה תראה להם שאתה לא עושה להם חשבון לכול המנופחים האלו שנקראים מנופחים
    סגור
  • הוא צריך להכנס המושחתים האספנים הרבה יותר !!!אם הוא
    בא 09/09/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רוצה לזכות בעולם הבא חיובי ,כלומר להגיע לפנטהאוס , או גן עדן , עדן מלשון עדין .
    סגור
  • 45.
    שר אוצר טיפש.אני בוכה כל יום עלי ביזבזתי את קולי.
    eby 09/09/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    17 15
    בז לך על חוסר אומץ הלב.תעלה את הריבית במקום לשחק בנדמה לי.כל ההצעות שלך מסתובבות סחור סחור ולא למקומות הנכונים.
    סגור
  • שחרר לפני שיהיה מאוחר ותבכה למה לא מכרתי במחירי השיא
    תמכור ת נדלן חביבי ש 09/09/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    8 6
    שלא יחזרו לעולם!!!
    סגור
  • 44.
    המתנגדים ממס מתפנסים מנדלן
    להטיל מס 09/09/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    11 6
    לא להתיחס לאספנים שמתפרנסים מנדלן.
    סגור
  • יש כאלה שסתם לא אוהבים פגיעה בזכויות אזרחים (ל"ת)
    לא כולם 09/09/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 43.
    להוריד מס משוק ההון במקביל למ
    ליצור אלטרנטיבה לנדל 09/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    9 1
    למס בנדלן עד שהשוק יתייצב.
    סגור
  • 42.
    האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
    אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 41.
    האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
    אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 40.
    האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
    אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 39.
    האספנים קונים בכל מחיר (ל"ת)
    אני רוצה רק דירה אחת 09/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 38.
    כחלון, אני אסביר לך.
    קורמורן 09/09/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    6 5
    זוג צעיר שרוצה לרכוש דירה, לא אמור להתמודד עם שום איש עסקים. הזוג הצעיר צריך פשוט לקבל תנאים מועדפים כמו שאנחנו קיבלנו בתקופת ממשלות המערך. קבלנו הלוואה עומדת וקבלנו הלוואה בתנאים מועדפים ועם עזרה של עשרת אלפים לירות ושכר חדשי של 700 לירות קנינו דירה של 64 מ"ר, 3 חדרים בבניין 4 קומות בלי מעלית. רוב המכריע של המשתכנים סביבנו היו זוגות צעירים כמונו וכולנו רכשנו דירות בתנאים נוחים בלי הגרלות, בלי רעש תקשורתי והצהרות חדשות לבקרים. תבדקו את עצמכם ואולי תלמדו איך טובים מכם פתרו את אותן בעיות פתרונות מהירים וחלקים יותר.
    סגור
  • 37.
    ביבי לא מפטר את הלוזר הזה? העיקר להישרד בשלטון
    למה? 09/09/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    6 10
    ולשרוף יריב פוליטי? תתפטר כבר .
    סגור
  • מה אתה אומר
    ציון 09/09/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי לוזר כחלון מספר 1 ולא יהיה כמוהו רק כחלון
    סגור
  • 36.
    חקקים עם פנסיה מטורפת ומשכורות יפות
    צח 09/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    צריך לקצץ לחקקים את השכר הם עובדים חצי שנה בפועל אחרי הפגרות והחופשים .וגם לקצץ להם בפנסיה המורחבת ולהעביר את הכסף לזוגות צעירים שיקנו דירות .פחלון אתה חוצפן שמכניס את היד לכיס של אנשים שקנו דירות לפנסיה שלהם או לילדים .אתה אעלק דואג לזוגות הצעירים תדאג לכנסת המושחתת שדואגת רק לעצמה .
    סגור
  • 35.
    כחלון צודק. צדק צדק תרדוף. אין להפלות בין המשקיעים
    משה 09/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    12 4
    בבורסה או בנדלן. גרוע מזה אסור להשית מס רווחי הון על המסכנים שלא הצליחו לרכוש דירות ומשקיעים את המעט שיש להם בתיק השקעות קטן או תכנית חיסכון כל שהיא . לדעתי יש להשית מס שווה על כולם . דהיינו למסות כל נכס או חלק בנכס שהוא מעל דירה 1 ב 25% או לחלופין לצמצם או לפטור את כולם ממס רווחי הון. רק כך יעשה צדק עם כל ציבור המשקיעים מי בנדלן ומי בבורסה או בבנק
    סגור
  • 34.
    הלו
    דב 09/09/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אתה עם החיוך הדבילי והפירגון האינסופי של התקשורת המתועבת, כדאי שתתעורר: משמיצים אותך גם בעלי דירה אחת שילדיהם תקועים עם משכנתאות ענק. כל מה שאתה עושה הוא הפוך מהמטרה של הורדת מחירי הדירות. הכל פופוליזם זול. במקרה הטוב את בובה על חוט של פקידי האוצר המניפולטיבים.
    סגור
  • 33.
    פשוט חוצפנים להשמיץ את כחלון במקום לקפוץ מהגג
    אספני דירות 09/09/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הרי כחלון אמר שהם יקפצו מהגג . מסתבר שהם לא חושבים לקפוץ מהגג. ולכן כחלון צריך לחוקק חוק שיחיייב אותם לקפוץ מהגג ולהעמיד לרשותם גג גבוה בתשלום סימלי .
    סגור
  • 32.
    למסות דחוף פנסיה תקציבית לפני שהמדינה תקרוס (ל"ת)
    פנסיה תקציבית 09/09/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 31.
    אתה לא מתבייש? אני הייתי ועוד בלי מסכה (ל"ת)
    די לגנוב 09/09/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 30.
    לפיד נציג האוליגרכים נגד המס כי הוא בעד מס לחסרי דיור (ל"ת)
    לפיד נציג הפאודליזם 09/09/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 29.
    אם האזרח היה יודע שבעת זיקנה המדינה תתן לו לפחות קצבה
    אזרח מודאג 09/09/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    13 5
    של שכר מינימום ממנו יוכל להתקיים בכבוד בלי לחפש בפחים הוא לא היה משקיע בדירה שנייה ושלישית. הבעיה היא שהאזרחים משלמים 47 שנים מיסי ביטוח לאומי ובריאות מנופחים ובסוף נזרקים להתקיים עם 1300 שח. האזרחים יודעים שהיחידים שנהנים מכספי המדינה הם מקבלי הפנסיה התקציבית האוכלי חינם , לכן כולם שואפים להחזיק ב -2 או 3 דירות כדי שבעת זיקנה לא יחפשו בפחים. חבל שאין לך שכל להבין שלהחזיק דירה 2 -3 פוטר את המדינה מהצורך לעזור כלכלית לאנשים אלו. בבחירות הבאות תראה לפנים את תוצאות הדרך הטיפשית שהובילו אותך אליה נערי האוצר.
    סגור
  • ובנוסף
    מודאג מאד 09/09/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מעבירים את השליטה בשוק הנדלן לטייקונים כדי שבעוד 10 שנים ישלטו רק התאגידים הגדולים
    סגור
  • 28.
    כחלון שר אוצר זבל
    השמש 09/09/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    17 16
    במקום לדאוג שתהיה לנו תוספת למשכורת של 200 או 300 ש"ח נטו הוא מחפש כל הזמן איפה להטיל עוד מסים.איני אספן דירות ולא איכפת לי מהמסים שלו.אני רק בודק מה הוא עשה בשבילי ובשביל כל אזרחים שבקושי גומרים את החודש.התשובה היא --כלום.נאדה. איך נבחר הזבל הזה לשר אוצר.
    סגור
  • 27.
    השר עוצר שבאת עושה משהו בשנים האחרונות, כל הכבוד (ל"ת)
    בר 09/09/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 27-בר
    דב 09/09/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לפני שאתה משבח - כדאי שתלמד עברית. או אולי אתה דומה לו בדיוק בהבנה.
    סגור
  • 26.
    תקרא כל מה שאמר עליך חצרוני . במקום לגרש אותו כדאי
    לקחלון 09/09/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    8 5
    להקשיב לו כי הוא צדק ב 100%
    סגור
  • 25.
    אבל לא אצביע עבור כחלון כי ההתנהלות החוצפנית
    אין לי 3 דירות 09/09/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    13 14
    שלו הכוחנית שרומסת את האזרח היא מסוכנת כי היום זה בעל 3 דירות ומחר זה בעל דירה אחת. העם שתק כשלפיד ביטל פטור ממס שבח על דירה שניה והגיע צעד נוסף שהתאפשר בזכות השתיקה ההיא. אולי כי האנשים החליטו שהם לא ימכרו את הדירה לעולם אז לא עניין אותם מס שבח .הכוחניות שלו מסוכנת זה לא יגמר ב 3 דירות זה ימשיך הלאה הדיקטטור הקטן שיחליט לנו אם להשקיע בדירות או באבני חן ויהלומים או באיסוף מקקים. רוצה לנהל לנו את החיים והמחשבות עד הפרט האחרון .מי שלא מבין את זה מסכן זה האיש שנמנע בגז כי זה השתלם לו אבל בכיל הוא לא נמנע ונקט ביד קשה הוא לא יוותר על אף תמלוג ארור כדי להראות שהוא "חברתי" זה שהגז תקוע ואנחנו משלמים על זה לא הזיז לחברתי הזה. אפילו ביבי הנחוש לא הצליח להזיז משהו בגז לטובת הצבור. אנשים כאלה עדיף שלא יהיו בשלטון הדיקטטור הגדול והדיקטטור הקטן נמאסו עלי
    סגור
  • 25
    דב 09/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    דבריך נכוחים וראויים.
    סגור
  • 24.
    אספני הדירות צריכים להכנס ליוטיוב מוות קליני באנגלית
    בא 09/09/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ועברית , לסנן את הדתיים שמשקרים ברובם ,ולהבין שהם מושחתים שחושבים רק על עצמם , אחד משש בישראל חווה חויה חיובית במוות קליני .אתם מושחתים .
    סגור
  • 23.
    ענבים ב 15 ש' לקילו , עגבניות סוג ד לא ראויות למאכל אדם
    רונן 09/09/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    18 3
    מתורכיה במחיר מופקע ,משחקי הגרלות אומללים ומיסוי פתטי כדי להוריד את מחירי הדירות במקום בנייה. השאלה החשובה ביותר היא איך מעיפים את היצור הזה מהתפקיד כמה שיותר מהר ?
    סגור
  • 23-רונן
    דב 09/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מי ייתן וירבו כמוך. לצערי רק נבערים וחסרי הבנה יסודית, וכמובן התקשורת המתועבת, עדיין תומכים בחדל האישים הזה.
    סגור
  • 22.
    כחלון בכיוון
    אברהם אבינו 09/09/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    15 10
    כחלון בכיוון. כמה תיקונים: 1. יש היום מעל 35% של "צעירים" בני 34 ומעלה (לא "השתחררו מהצבא") אקדמאים (רו"ח עו"ד, מהנדסים) עם שכר מעולה שאין להם סיכוי לדירה. רוב המתנגדים - פחות משכילים ממחוסרי הדיור, כל היתרון של הגאונים האלו, אספני הדירות, הוא שיש להם בשנתון את הספרה 7 (1970 ומשהו). 2. מה שלא מבינים האספנים, שבמקום שהילד של האספן יקנה דירה עם 70 משכורות, האספן יצטרך למכור דירה מהאוסף כדי למממן משכנתאות עתק לילדים שלו. 3. אנחנו לא פראיירים. לא מצפה לקבל טובות מהמדינה אבל זכויות בסיסיות - כן. השתתפתי כמעט בכל המבצעים שהיו פה ב 15 שנה האחרונים, אם לא יהיה סיכוי הוגן לדירה - אני לא משרת יותר. לא איום, פשוט אומר. שישרתו הילדים של האספנים. 4. הדמגוגים ששולחים אותי לקנות ב 700K בפריפריה- אין יותר מחיר כזה כמעט בשום מקום ואם יש השווי הריאלי שלה היא 350. 5. בהיעדר חוק שכירות - נאלצנו אני ומשפחתי לנדוד בין 3 דירות ב - 4 שנים. כן - גנים, משפחתונים וכו 6. אנחנו במצב חירום לאומי בדיור, חבל על פוליטיקאים סוג ז' מהמפלגה שלי (ליכוד) שמשרתים אינטרסים. נבוא איתם חשבון בפריימריז. (ע"ע שרן השכל)
    סגור
  • זהירות
    יוסי 10/09/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהחוק יעבור ומחירי הדירות ירדו בעלי המשכנתאות פתאום יהיו עם משכנתא של 1,300,000 על דירה שפתאום תהיה שווה רק 1,000,000. וב 2017 כשהריבית תעלה הם גם יצטרכו פתאום לשלם יותר כל חודש.
    סגור
  • צודק בכל מילה (ל"ת)
    רועי 09/09/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • תלוי רק בכם
    משה 09/09/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אני רואה את הדור שלי אוסף דירות ועצוב לי על הילדים שלי שמשרתים בצבא ובמילואים ולא יהיה להם קורת גג. אל תוותרו על זכותכם לדירה במחיר הוגן
    סגור
  • 22
    דב 09/09/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה צודק מאד בניתוח המציאות. לכחלון אין שום פתרונות, אלא רק דמגוגיה זולה. במקום בנייה, הוא מטיל עוד מסים. כתבתי כבר, במקרה הטוב, הוא בובה על חוט של פקידי האוצר המניפולטיביים.
    סגור
  • 21.
    תבטל את המס שבח שימכרו את הדירות
    בוב 09/09/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מס שבח חוק של לפיד מחזור של 800 אלף שקל בשנה הגשת דוח למס הכנסה חוק של לפיד
    סגור
  • 20.
    אולי תביא כבר קבלנים מחול ,הבחירות לא רחוקות ,ואתה
    בא 09/09/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    16 2
    תקבל שם 0 מנדטים .
    סגור
  • 19.
    המשקיע בבן 50 ואשתו שעובדת לכאורה
    לכחלון הגאון 09/09/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    13 5
    אין להם פנסיה מהאוצר ומהכנסת יש להם קופת גמל כושלת שביבי העביר להם את הכסף הסולידי לקופת הימורים וקזינו להם יש ילדים והם יוכלו לעזור לילדים שלהם לקנות דירה או לגור בדירה אחת שלהם . אתה צר אופקים טיפש ברמות שאי אפשר לתאר. תתפטר
    סגור
  • 19
    דב 09/09/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תבוא על הברכה.
    סגור
  • 18.
    אצל לפיד יהיה מס רכוש על כל הדירות כי הוא ממש
    לפיד נגד 09/09/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רוצה צדק חברתי
    סגור
  • 17.
    ואני קורא לך להתפטר בשם צעירי ישראל
    לא אספן דירות 09/09/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    8 8
    נכשלת אתה דואג רק לחרדים ומשתין על הצעירים שתורמים.תתפטר ועדיף עכשיו
    סגור
  • 16.
    שאין לי את הטלפון שלך. היית מקבל מסרון
    חבל 09/09/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    10 5
    שאתה לוזר ופחדן בגז נמנעת אבל בכיל נלחמת בכל הכח עוד פופוליסט צדיק שלא מסוגל לעשות שום דבר כראוי אפילו מהפכת הסלולר שלך היא על כרעי תרנגולת תספר לציבור בכמה סבסדת את גולן טלקום. ביבי טוען שהעלאת המס על הבורסה בגלל הפסד הכנסות מהסלולר. אז אם זה חצי נכון הפסדנו הרבה יותר אתה לוזר.
    סגור
  • 16
    דב 09/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צודק. מי ייתן ויופנמו דבריך.
    סגור
  • 15.
    בינתיים מי שמשמיץ זה אתה,״אספני דירות״?
    פוליטיקאי דמיקולו 09/09/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    18 9
    מי אתה שתשמיץ אזרחים שומרי חוק שפנו להשקעה בדירות אחרי שהרסתם את הבורסה?את אזלת היד שלך וחבריך אל תעביר למישהו אחר
    סגור
  • 15
    דב 09/09/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אכן. אפילו לא הגיע לדרגת דמיקולו.
    סגור
  • 14.
    ולמה אני שבסך הכול יש לי 100000 חיסכון בבנק אשלם 25%מס (ל"ת)
    דוד 09/09/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • אתה ואני נשלם מס על הרווח הראלי, לא תשלם על עליית מדד
    מכיר את 2 האפיקים 09/09/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על דירה שניה אתה משלם 8% על הקרן 25% על הרווח לעומת מחיר הקניה 10% על עליית המדד ו 10% על שכר הדירה, בלי ניכוי הוצאות על תיקונים וכו' וכל זה נעשה כדי להקטין את שכר הדירה.
    סגור
  • 13.
    מיסוי
    ברג 09/09/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כחלון אתה לא הכנסת לעומק הנושא שליפות מהשרוול זה הקטע שלך לפיד צודק
    סגור
  • 12.
    להשתמש במילה הזאת זה מראה על זלזול בהם . מה רע
    אספני דירות 09/09/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לאסוף דירות זה עדיף מלשים כסף בקופות גמל כושלות עם דמי ניהול מופרזים והצגת הישגי כשלון. זה גם עדיף מלשים כסף בקרנות ריט שאתה רוצה שהם יהיו אספני דירות . להם אתה נותן פטור ממס רכישה רק 0.5% מס רכישה למה להם מותר לאסוף דירות ולצבור אסור? שהרי הם ילכו ויקנו דירות וישכירו אותם במחיר צנוע 4900 שח כולל דמי ניהול ל 3 חדרים וצמוד למדד שיתחיל לעלות. אתה סך הכל רוצה להבריח משקיעים כדי לתת לטייקונים חדשים להשתלט על שוק השכירות. נוכל נשאר נוכל
    סגור
  • ולהוריד מס על שוק ההון
    מס על דירות 09/09/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פנסיונר ששילמתי מס צודק על עבודה והיום אני משלם מס בשוק ההון.רק משקיעי נדלן לא משלמים מס.
    סגור
  • 11.
    כחלון מילל
    שרי 09/09/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    6 3
    משמיצים אותך-רוץ תבכה לאמא.מתי הכשלון יבין שבמקום לבכות הוא אמור לפעול.תשחרר דירות במקום המשקיעים אשמים..
    סגור
  • 10.
    די לגנוב כסף מהציבור (ל"ת)
    שלום 09/09/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 9.
    צריך לבנות ורק זה יוריד מחירים (ל"ת)
    שלום 09/09/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 8.
    בולשביק פופוליסט סכסכן
    אדי 09/09/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    7 3
    גפני ואחרים יראו לך מאיפה הדג ....חוק מטומטםלא הגיוניגזלניקומוניסטילא ישיםוהכי עצוב שיביא את ההיפך מהמצופהפקידי אוצר טמבלים שבסופו של דבר דואגים לרווחתםאצל הטייקוניםצריך לצאת מחוק ההסדרים ולעבור דיוני חקיקה מלאיםאז יבינו את האבסורד
    סגור
  • 7.
    כחלון לא יהיה בכנסת הבאה, ביבי צוחק כל הדרך
    שלום 09/09/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    12 4
    ביבי יבטל את המס, וכחלון לא יעבור את אחוז החסימה, כחלון החמוד לא רואה
    סגור
  • 7-שלום
    דב 09/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה ממש לא קשור לביבי. פשוט, כחלון בתפקיד שהוא מאה אמות מעל יכולותיו.
    סגור
  • 6.
    התגובה של לפיד מראה כמה הוא צבוע וכמה טוב שהוא לא שר (ל"ת)
    אדי 09/09/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 5.
    עוד פשפש שעלה למעלה
    איך הפשפש עלה למעלה 09/09/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    13 5
    בזכות הפעילות של שר התקשורת שקדם לו מש"ס
    סגור
  • עשה אותך וקראת לו אבא. (ל"ת)
    פשפש 09/09/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5
    דב 09/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מילה בסלע. תבורך.
    סגור
  • 4.
    יודע שהם לא ימכרו דירות וגם הצעירים לא יקנו
    קחלון 09/09/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מי שיש לו 3 דירות ויצטרך למכור אחת ימכור את הדירה הכי דפוקה שיש לו. לא חסר דירות אבל הצעירים לא רוצים לקנות 2 חדרים ב 800 אלף שח במרכזי ערים. או לשכור דירת 2 חדרים ב 3000 שח מקסימום. בנינים שלמים של 2 חדרים נקנו ע"י משקיעי דירות שמשכירים אותם לאוכלוסיות חלשות ב 2800 שח . כי אין להם איפה לגור. מדובר בדירות מרווחות במרכזי ערים שחוסכים להם אחזקת מכונית כי הכל נגיש . אבל אף זוג צעיר לא שכר שם דירה כולם שם אנשים חלשים. 11 אלף דירות בעפולה לא משרת את מי שעובד בתל אביב 12 אלף דירות בבאר שבע לא משרת את מי שעובד בתל אביב עדיין קחלון מתעקש להצטייר כרובין הוד . סך הכל הוא מנצל את המצב להטיל עוד מיסים להרויח מס שבח ממכירת הדירה או 1000 ש ח לחודש מעוד מס ריבוי דירות. ובדרך לדחוף את הצעירים להיות משקיעים לקנות דירה במקום שהם לא רוצים ולא צריכים ואין להם עבודה כשהמטרה תהיה להשכיר אותה ושהם ישכרו במקום אחר. ובדרך הוא "יפריח" את הפריפריה אחרי שפגעו בפריפריה והעבירו את ההטבות למתנחלים העם לא טיפש . למה צריך בכלל 11 אלף דירות בעפולה חסר שם דירות?
    סגור
  • צריך לבנות בלוד ובחדרה
    לא חייבים לגור בת"א 09/09/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חצי שעה ברכבת מת"א.אי אפשר שכולם יגורו במרכז.מכסימום להעביר תעסוק מחוץ לת"א רצוי לצפון ולדרום.ובעוד מספר שנים לבנות גם מלונות.
    סגור
  • 3.
    דירה שלישית
    משה 09/09/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה פשוט הזטי
    סגור
  • 2.
    כחלון אם היית רוצה שימכרו דירות היית משלש את המס
    גבי 09/09/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    5 8
    בצורה כזו היית מבטיח מכירת דירות המונית במהלך 2017, כי ב 2018 מסתיימת הטבת מס השבח הלינארית. מס של 3% לא ניתן לגלגול על שום שוכר וגם מפריע תזרימית לבעל הדירה לגמור את החודש. ככה הם יזדרזו למכור כמו שקורה לפעמים ליורשי דירות בארה"ב שמזדרזים למכור כי הם לא עומדים במיסי הנדלן השוטפים. המכירה ההמונית בישראל תוביל לירידת מחירים, לשינוי הפאניקה של "נדלן תמיד עולה ויעלה" ובונוס פוליטי- הציבור יסתכל על כחלון כעל מישהו עם קבלות ביד ולא על חרטטן
    סגור
  • דירה שלישית
    אזרח 09/09/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    6 4
    גבי.. אתה חי בסרט אינך מבין כלל את המשמעות.איך יתכן שאדם בפריפריה שאסף בימי חייו 3 דירות ישנות וזולות לצורך הכנסה הוא משכיר אותם נאמר סביב ה2000 שח לחודש שווה ערך לאחד באיזור המרכז בעל 3 דירות בשווי גדול הרבה יותר ומשכיר אותם ב7000 שח לחודש ואולי גם מחלק אתהדירות ל2 ואולי 3 ישלם אותו המס?מה הקשר לשווי הדירה? אם רוצים למסות,יש צורך לשלם אחוז מהשכירות מעל סכום מסויים.אך זה קשה לפיקוח..ומה קל יותר לקחת מס מהאנשים הפשוטים שחסכו כדי להקל על חייהם לאחר גיל 67.כחלון פתח את העינים ואת השכל ואל תשמע לכל צעירי האוצר ש"טובעים" בהכנסותיהם וממציאים חוקים הזויים.
    סגור
  • 1.
    הם צודקים . המהלך הכוחני שלך צריך להדאיג את כל הצבור
    אספנית ספלי קפה 09/09/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    15 6
    גם חסרי הדירות. . פופוליזים צר אופקים . מחר תקח מעשר ממי שיש לו מעל מליון שח בבנק .
    סגור
  • רק שוק הנדלן פטור ממס
    כחלון צודק 09/09/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    למה פנסיונר ששילם מס על עבודה צריך לשלם מס בשוק ההון.
    סגור