16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שינויים נוספים צפויים במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן' - הנה הפרטים

קבלנים יקבלו מענק על הוספת דירות ויתחייבו להנחה; הלילה בחצות תיסגר ההרשמה לסדרה א'

 |  61
תכנית הדגל
Share
רשות מקרקעי ישראל מציגה מסמך עם שינויים אפשריים שעתידים להופיע בתכנית 'מחיר למשתכן' של משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון. השינוי הנוכחי מנסה להוביל לכניסת דירות נוספות לתכנית שמקורן לא בשיווקי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) אלא בפרויקטים קיימים של יזמים שיקבלו בתמורה מענק של 137 אלף שקל. בתוך כך, הלילה בחצות צפויה להסגר ההרשמה לסדרה א' במסגרת התכנית - פרטים מטה. 


בהצעה שצפויה לאישור בישיבת מועצת מקרקעי ישראל הקרובה נכתב שהרשות תפנה ליזמים בעלי זכויות בקרקע לבניה רוויה (שלא במסגרת מכרז מחיר למשתכן) באזורים שהיא עצמה תקבע, ואז יוצע להם לשווק את יחידות הדיור לזכאים במסגרת מסלול מחיר למשתכן. לפי המסמך, הרשות תעניק מענק כספי לכל יחידת דיור שתתווסף למסלול מחיר למשתכן בשיעור של 137 אלף שקל. 

רשות מקרקעי ישראל הוסיפה בהצעה כי היזם יתחייב לשווק את הדירות של 'מחיר למשתכן' בהנחה של לפחות 200 אלף שקל ממחיר השוק ובהתאם להערכת שומת השמאי הממשלתי למ"ר. כמו כן, רשות מקרקעי ישראל תוכל להחליט שהמהלך יתבצע במכרז שבו היזמים יתחרו על שיעור ההנחה הנוסף מעבר להנחה בסך 200 אלף שקל - כך שייתכן שההנחה תהיה גדולה עוד יותר. עוד מצוין כי מועצת מקרקעי ישראל תקבע את מס' יחידות הדיור שיתווספו לתכנית מחיר למשתכן בהתאם לביקושים ולצורכי המשק.בנוסף, במקרים שבהם אושרה תכנית שבמסגרתה נוספו לכל הפחות 40 יחידות דיור, בכלל זאת יבואו גם יחידות דיור אשר נוספו במסגרת תקנות התכנון והבניה (סטייה ניכרת מתכנית), הרשות תיתן היתר לחוכר להפיק מהמוחכר טובת הנאה נוספת על זו שרכש, בתנאי נוסף, לפיו יקצה החוכר את  יחידות הדיור הנוספות, בהתאם לכמות אשר תיקבע על ידי רשות מקרקעי ישראל, במסלול מחיר למשתכן, בהתאם לתנאים הקבועים בהחלטה ובשינויים המחויבים, שיקבעו ע"י רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון.שינויים בהגרלות - הלילה בחצות צפויה להסגר ההרשמה לסדרה א'
השינויים בהגרלות 'מחיר למשתכן', הן על ידי הפעלת שתי סדרות: סדרה א' הנה אלו שנרשמו עד לתאריך ה-13 לספטמבר או עד למכסה של כ-60 אלף זכאים, כאשר על פי עדכונים הגיעו למכסת ה-60 אלף ועל כן ההרשמה תיסגר הלילה בחצות. בסדרה ב' יכללו כל הזכאים שירשמו לתכנית מרגע סגירת סדרה א' וכן זכאים מסדרה שיועברו לסדרה ב'.  

זכאים אשר יהיו רשומים לסדרה א' יתבקשו להירשם להגרלה אחת לפחות עד סוף שנת 2016 על מנת להישאר בסדרה א', ותינתן להם הזכות לוותר עד פעמיים על זכייה ולהמשיך להשתתף בהגרלות. אם יזכו ויוותרו בפעם השלישית, יועברו לסדרה ב'. במילים אחרות, נראה שכעת ההגרלות יהיו רק מתוך אותם 60,000 זכאים ורק לאחר מכן יפתחו הגרלות לסדרה ב'. 

בתגובה לשאלת Bizportal לפני כשבוע אמרו במשרד הבינוי והשיכון כי הם יפעלו במהלך 2017 לשלב הגרלות לסדרה ב' במקביל להגרלות סדרה א' ושכללים ספציפיים יפורסמו בהמשך. כך או כך, נראה כעת שמי שרוצה עדיין להירשם לתכנית - עליו להזדרז ולעשות זאת. 

לטענת האוצר, מטרת הצעד היא לשפר את סיכויי הזכייה של אלו שכבר נרשמו לתכנית. זו הסיבה שבאוצר קבעו תקרה של 60 אלף נרשמים שרק מתוך רשימה זו ניתן יהיה לגשת להגרלות, כך שסיכויי הזכייה של אלו שניגשים יהיו גבוהים יותר. המהלך של האוצר מגיע ככל הנראה ברקע לחשש כי זוגות שניגשו לתכנית יפסידו שוב ושוב בהגרלות ולמעשה יתייאשו ועל הדרך גם יביעו תרעומת חריפה כנגד התכנית שלא באמת נותנת פתרון לזוגות הצעירים.

מחיר למשתכן כל הכתבות
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

61 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 חיה 31/08/2016 10:50 כחלון שולף כל יום משהו. תתפטר. התפקיד גדול עליך.
נמאס להתעורר כל יום עם גחמה חדשה של כחלון. די,נמאס! תתפטר. ממילא בכנסת הבאה אתה תיעלם. חוץ מלהסית נגד "בעלי דירות" שהפכו ל "אויבי העם" , מה עוד אתה מסוגל לעשות? אתה פשוט כשלון.
33 לימון סחוט 30/08/2016 23:17 מעט זוכים השכירים משלמים....
והעמקת הגביה מהטייקונים, חברות, אנשי קבע, המובטחת לא מבוצעת. להיפך על חשבון השכירים יןתר כסף לישיבות, מנגנון, מפלגות.... הגרלות... יותר מיסים ופחות תמורה, וגם שוד הפנסיות. אבל מבלבלים את המוח עם דירות לצעירים. וגם את זה לא פותרים רק מגרילים!!! מה עם תעסוקה מעל גיל 50?
32 מכיר למיסכן 30/08/2016 23:04 מחיר למיסתכן
מסוכן מחיר למסתבן ?
31 צביקה 30/08/2016 21:08 קבלנים מאיטים או עוצרים בנייה
לכו לצלם אתרי בנייה. לא להאמין; בשעות היום בניינים כמעט גמורים אך הבנייה נפסקה או שהאטה... כדי שההיצע שגדל לא יוריד מחירי דיור
30 ההשקעה הטובה ביותר 30/08/2016 20:33 זה באר שבע או על באר שבע גם אליפות גם עשקים (ל"ת)
29 כחלון 30/08/2016 18:56 אתה עוד תשלח את הסטודנטים לזנות בכדי שישלמו שכירות (ל"ת)
28 מחוסר דיור 30/08/2016 18:26 הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים
הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים ולא אזרחים הם משחקים בנו אנחנו סך הכל כלים בלוח השחמט שלהם רק ביחד נוכל לשנות לא קונים דירה במחיר בועה! פשוט לא!!! הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור
קליפ 30/08/2016 23:44 תתעורר ילד! יש מציאות. מיליוני עולים על הגדר
בדרך לארץ הקודש. מה עושים? מפסיקים לבכות. נוסעים שעה ברכבת ל"פריפריה הנידחת..." נתיבות אופקים שדרות הדירות בחינם ללא כסף( בעצם חצי מחיר) יש איכות חיים אם אתה אדם איכותי!!
27 המיואש 30/08/2016 18:25 אם הייתי יכול הייתי עוזב את הארץ
אם הייתי יכול הייתי עוזב את הארץ לפחות במדינה אחרת זה פחות כואב שדופקים אותך מפני שאתה יודע שאתה רק אורח, לא שייך, שזו לא המדינה שלך לצערי אני נדפקתי פעמיים נכה מחוסר דיור
דובר אמת 31/08/2016 12:38 חבל על השקרים
נכה זכאי לדיור ציבורי ולבנתים סיוע בשכר דירה מוגדל אני מקבל 1470 בפיריפריה
26 א.דרעי 30/08/2016 18:25 לא קונים דירה במחיר בועה! פשוט לא! (ל"ת)
25 א.אטיאס 30/08/2016 18:22 גם עם המחיר למשתכן לקנות דירה זה שחיטה
גם עם המחיר למשתכן לקנות דירה זה שחיטה הכל אבוד עובדים עלינו בעיניים עושים עלינו פי.......פי ואומרים לנו שזה גשם
24 מוטי 30/08/2016 18:19 דיור
גילוי נאות אני ממצביעי כחלון אין לי מושג למה אתה כל הזמן מחוייך אולי אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים דבר אחד אני יודע המצב מואד מדאיג ונראה שהפיצוץ ברקע שברתם לאזרחים את העצמות קורסים תחת הנטל ואתם כל היום מברברים לא נחמד בארץ הקודש וחבל
23 כחלון תשמע 30/08/2016 18:15 לי יש 4 דירות ואני לא מפחד אני שולח עכשו את ילדי לקנות
במחיר למשתכן והולך לקרוע את הצורה לשוכרים שלי מה תעשה תקפוץ
יונה 30/08/2016 21:13 זה לא אתה שאמרת שתרשום את הדירות על הילדים?
תחליט!
נדלניסטים הם סרטן 30/08/2016 20:21 שהכסף מהשכירות ילך לתרופות לך ולכל משפחתך הארורה! (ל"ת)
גדעון 31/08/2016 08:41 לא יוצלח אומלל
תשאר בשכירות מה לעשות בזמן שכולם עבדו קשה אתה טילת או בזמן שאלוקים חילק תשכל הלכת להשתין
22 הודעה חשובה מאוד 30/08/2016 18:13 כל מי שנרשם עושה טעות חייו יקבל דירה בשדרות פשוט
הצרות יחלו מייד לאחר קבלת הדירה ומה יגידו לכם ? מה אתה רוצה קיבלת דירה במחיר למשתכן מחיר זול מה חשבת שקנית מרצדס !! לידיעתכם הזול הוא יקר תבינו אין מתנות בארץ פרירים מתחלפים
קליפ 30/08/2016 23:46 טיפש! שדרות זה גן עדן עלי אדמות!!!!
תבוא לביקור ( שעה ברכבת...) הכל פה חינם (כמעט)
21 ששש 30/08/2016 17:48 שיגעו אותנו כבר עם השינויים, כל יום משהו אחר (ל"ת)
20 אזרח מודאג 30/08/2016 17:44 כחולון מחלק הגרלות ללא מיסים. הבעיה שכמות המשתתפים גדל
כמות המשתתפים גדל מהגרלה להגרלה בסדרה הנדסית. כחלון במקום לייצור שוק נורמלי הפך את היוצרות. מהיום כל זוג צעיר מלך. בזמננו זוג צעיר קנה דירת 3 חדרים מיד שנייה ולאט לאט השתדרג לדירה גדולה יותר . זוג צעיר היום לא מסתפק בדירת 3 חדרים זולה מיד שנייה , זוג צעיר היום שואף להכי גבוהה שאפשר וזה דירת 4-5 חדרים חדשה מקבלן. נראה לי כחלון הולך להרוס את כלכלת המדינה. כחולון מתחיל להיות מקרה עבד שהפך למלך.
19 מתי 30/08/2016 17:28 כמות התחלות הבניה נמוכה מכמות הזכאים
כמות הדירות שנבנות באיזור הביקוש לא מספיקה לכמות הזכאים. צריך לבנות בבסיסי צה"ל שפונו באיזור המרכז ואז כמות התחלות הבניה תהיה תואמת לכמות הגדולה של חסרי הדיור.
18 אאא 30/08/2016 17:26 נהיה יותר ויותר דומה לתוכנית מע"מ אפס לא?.... (ל"ת)
זוג צעיר 30/08/2016 21:24 אם אתה קבלן או אספן דירות היית רוצה שזה יגמר כמו מע"מ 0
אבל אתה ממש טועה!!! כחלון עושה עבודה אמיתית.
17 בא 30/08/2016 16:57 מחיר למזדיין ,תוכנית דגל של אי הורדת מחירים . (ל"ת)
16 כחלון נכשלת לך מאיתנ 30/08/2016 16:53 מחיר למשתכן החרדי
וכלום לחיילים המשוחררים.זאת התוכנית של ביבי וכחלון
15 סינדרלה 30/08/2016 16:49 הלילה בחצות כל סינדרלה תדע אם הנסיך הגריל דירה
פשוט גיחוך של מבצעים ויריקה בפרצוף העם עדיף לא לקנות דירה מאשר להשתתף בהגרלה עם הנחה עלובה עובדים על הצעירים פה. כי הם טיפשים
14 תיווך להשקעה 30/08/2016 16:48 עודף דירות ב"ש
תמשיכו לקנות דירות להשקעה בב"ש. יש מאות דירות פנויות להשכרה ואין שוכרים. השוק מפוצץ דירות ריקות
אתה מפנטז 30/08/2016 20:32 כל דירה בבאר שבע שמוצעת נחטפת אתה טמבל (ל"ת)
13 עם מושפל 30/08/2016 16:47 אפילו לא מרגיש את הזלזול וההשפלה שבהגרלה אפסים ולוזרים (ל"ת)
12 עם מושפל 30/08/2016 16:42 אפילו לא מרגיש את הזלזול וההשפלה שבהגרלה אפסים ולוזרים (ל"ת)
11 להוזיל את מחיר הדירת 30/08/2016 16:34 מס וחוק שכירות ממשלתית
צריך לגרום לאספני הדירות שקונים בכל מחיר ומקפיצים את המחירים.במקביל להוריד מס משוק ההון עד שהשוק יתיצב כדי ליצור אלטרנטיבה.לא להקשיב לכתבות של אנשים שמתפרנסים מנדלן. הם נגד החוק.
אספני דירות 30/08/2016 16:45 בכל העולם אנשים בוחרים להשקיע בדירות ומותר להם
מותר לאסוף תמונות, כסף, זהב, בולים, פיצ'פקס, מכוניות וגם דירות . כל כך כואב לך תאסוף גם אתה דירות . יש משכנתא ויש המון דירות . אתה לא חייב לגזול ממישהו שקנה דירה את דירתו כי אתה אפס קנאי צר עין . בחינם תקבל רק מחלות . הקנאה שלך תעשה אותך חולה מאוד ויהיה מגיע לך. אהבל קנאי וגם טיפש. לא פלא שאתה לוזר חסר דירה. תבקש מאמא שלך שתקנה לך דירה. שתעבוד משמרת ב' ותקנה לך דירה
10 לא חסר דירות 30/08/2016 16:33 כחלון מממן לוזרים מכספי המיסים שלי !
הוא גם מכריח בעלי 3 דירות למכור דירה אחת. כמו עולם תחתון שחושק במגרש של זקן ומבריח אותו באמצעות הצקות ואיומים לא נאה למפונקים לקנות דירת 3 חדרים ישנה ישר הם צריכים חדשה מסובסדת עם חדר כושר ושומר בכניסה ועוד במחיר מבצע. הכל ביבי יעשה רק להישרד בשלטון ממשלה מסוכנת לישראל לא רק מבחינה בטחונית אלא גם כלכלית הדרך לאבדון קרובה מתמיד
אריק 30/08/2016 16:44 אתה כנראה חי בבועה,
עם משכורת של 20000 ברוטו עם שני ילדים אי אפשר לקנות דירת 3 חדרים. על איזה שומר וחדר כושר אתה מדבר בדיוק? חזירים נמאסתם - בגלל אנשים כמוך נפסיד את המדינה לאוייבים.
9 רמאות 30/08/2016 16:31 האם זאת אדמת מינהל? לא לקנות אדמות מינהל (ל"ת)
8 אריק 30/08/2016 16:26 כחלון יישר כוח - דור שלם מאחורך
ושכל בעלי הנדל"ן ימשיכו להתבכיין שמעלים להם את המס, כאילו שרק להם מותר לחיות בכבוד בארץ. אבל תחוקק חוקים שיגבילו את חזירותם של שוכרי דירות כמו שנהוג במדינות נאורות.
שמטוב 30/08/2016 16:59 ההשר משה כשלון צריך לעבור הסבה למנהל מפעל הפיס או טוטו
במקום 50 אלף דירות לממשתכן בכל שנה הוא בונה 5000 דירות לשנה או הרבה פחות מזה ומחלק אותן בהגרלות. הרמאי הזה עושה מאיתנו צחוק. יתפטר השרלטן הזה.
דבר בשמך 30/08/2016 16:46 יש גם דור שלם מאחוריו שמחייל שהוא יסתלק
איש גזלן ורע . וזה סוף הקדנציה שלו. אם גדעון סער חושב לחזור לפוליטיקה ולצרף את כחלון אז הוא יופתע ויחזור לשחק עם דוד הקטן ב 5 אבנים.
דור הלוזרים 30/08/2016 16:36 מה שהם יקנו במחיר מבצע זה מחיר מופקע
ובעוד שנתיים זה יהיה יקר . גם ככה יהיה שם רע לכל בניין עם שיכוני קחלון. סוג ב' עם שכנים עניים
אריק 30/08/2016 17:28 השכנים העניים האלא הם אנשי הייטק שמרויחים יותר
מ 20000 שח, כל פשעם זה שאין להם אבאל'ה שיכל לעזור להם. לא רק לבעלי דירות מותר לחיות בכבוד בארץ. בטירה מחיר דירת 4 חדרים הוא בין 600 ל 700 אלף שח וזה המחיר האמיתי שידרות 4 חדרים צריכה לעלות בארץ.
7 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 30/08/2016 16:03 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
6 פיסי 30/08/2016 15:47 מצויין, אם לא ידאגו לצעירים אז המדינה לא תשרוד
חייבים לתת לצעירים לקנות דירות במחירים סבירים....
שמטוב 30/08/2016 17:01 קישקוש. משה כשלון לא בונה עשירית הכמות הנידרשת (ל"ת)
ואם לא ידאגו 30/08/2016 16:40 לזקנים המדינה לא תשרוד. כי מחר הצעירים יהיו זקנים
וגם ההורים שלהם זקנים וכל העול יפול על הבנים של הזקנים כך שהם יתמכו גם בהוריהם הנזקקים וגם בילדיהם ועכשיו כחלון מדרדר אנשים לעוני ומעניש את ילדיהם מי שלא מבין את זה אז שיחכה כשהוריו יצטרכו פיליפינית או מוסד . נראה את החוכמולוגים אחר כך
5 לשוכרים שציצו 30/08/2016 15:40 אנחנו בעלי דירות מעלים את השכירות ותקפצו אתם
יכולים להחשת קר למס הכנסה או תשלמו יקר או שר האוצר יבטל את הגזרה של מס על שלוש דירות ומעלה. או שנשארה לכם עוד ברירה אחת והיא להיות הומלסים ברחובות ביי לחכם שוכרים
משפד הנדלניסטים 30/08/2016 20:18 שהכסף שתסחט ילך לתרופות לך ולכל משפחתך הארורה! (ל"ת)
שתוק לטאה 30/08/2016 17:04 אתה מושחת עלוב .ונשמה אבודה . (ל"ת)
אמא שלך לטאה 30/08/2016 18:55 אתה עוד תחליף את הלטאה תגור בפחונים אני מעלה מחער (ל"ת)
אחד 30/08/2016 16:02 יש עודףדירות להשכרה.... (ל"ת)
באמת? 30/08/2016 16:37 חיפשתי דירה להשכרה 3 חדרים באם המושבות
והיו רק 5 דירות . במחיר מופקע
זוג צעיר 30/08/2016 21:28 בעל הדירה שלי מפחד לשלם את המס לבד אז הסכים להוזיל את
השכירות.
4 דני 30/08/2016 15:38 מאיפה
הכסף? שר האוצר מפזר את כספי הציבור לצרכים הפולטים שלו.
הכסף 30/08/2016 16:37 מאותו מקור שהוא סיבסד את גולן טלקום כספי המיסים שלי (ל"ת)
אבי 30/08/2016 16:31 יש כסף
1. עדיף שהכסף ילך לזה (!) ולא לקבוצות לחץ אינטרסנטיות ולהסכמים קואליציוניים שבוזזים את הכנסות המדינה. האם אלה צרכים פוליטיים ראויים יותר? 2. המדינה הרוויחה הרבה מאוד מיסים בגלל שאנשים רצו לקנות דירות במחירים מנופחים בבועת נדל"ן. מה תעדיף? שהמחירים יפלו או את הסידור הזה שנקרא מחיר למשתכן? הרי בורו לך שלאותם זוגות אין ולא יהיה לעולם את הכוח הכלכלי לרכוש היום דירות בגלל אותה בועה והם נשארו ויישארו מאחור. האם טובת המדינה סובלת את המצב הזה לאורך זמן?
3 דני 30/08/2016 15:35 מאיפה
הכסף ששר האוצר מחלק כל כך בנדיבות? וכל זאת רק לצרכים הפולטים שלו. מעשה לא חוקי!!!!
2 כחלון אפס בעשיה!! 30/08/2016 15:27 לא להאמין איך מחלקים כאלה כספי ציבור בהגרלות!!!
כחלון מעלה את המיסים בכל מיני תחומים ומהמיסים האלה המדינה מסבסדת בחזרה את הדירות. זה לא נקרא ירידת מחירים!!
נכון מאוד 30/08/2016 16:38 מס שבח על דירה שניה, מס רכישה, מס על דירה שלישית
כל זה נועד לסבסד את ההגרלות. שלא לדבר על כך שמכל הגרלה הספסר כחלון מרויח כמה מליונים טובים. הלוזרים קונים כרטיס
יום טוב ! 30/08/2016 16:37 מחלקים ??? להוריד את הריבית זה לא לחלק כסף ?
רכישות הדולרים של בנק ישראל זה לא לחלק כסף ליצואנים ? אז כן הממשלה גרמה לעלייה של 100% במחירי הדיור והיא בסך הכל מעניקה שליש לאלו שנשארו מאחור . זה לא לחלק זה לאזן את הלא מאוזן !
אבי 30/08/2016 16:35 צודק, עדיף שהכסף יישרף על הסכמים קואליציוניים
והסכמי פנסיה תקיציבית נפוחים של אוכלי חינם. מי בכלל צריך לספור את אותם זוגות, לוחמים שלנו, חיילי המילואים שממילא אין להם סיכוי להגיע לקורת גג? בוא נבזבז את הכסף על המגזר הציבורי השמן, משרד הביטחון, מכרזים תפורים, מקוואות ואברכים ווד ועוד. לזה קוראים לעבוד עם שכל.
1 מחיר למשתכן 30/08/2016 15:21 מחיר למשתכן בפייסבוק
חפשו מחיר למשתכן בפייסבוק כל הכתבות כל העדכונים במקום אחד
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש