21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בעלי דירות בדרום מאיימים לפנות לבג"צ בשל המיסוי של כחלון על דירה שלישית - "אפליה לרעה של תושבי הפריפריה"

 |  190
זועמים בדרום
Share
קבוצת בעלי עסקים מהדרום, אשר השקיעו ברכישת דירות להשכרה פנו לשר האוצר משה כחלון וליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בתביעה לבטל את הליכי החקיקה או לבצע שינויים בהצעת החוק למיסוי בעלי 3 דירות ומעלה – אחרת יפנו לבג"ץ.


באמצעות עורך הדין אלישע כהן ממשרד כהן ערב בבאר-שבע דורשים בעלי העסקים בעיר לבטל לאלתר את הליכי החקיקה של המס המתוכנן בגלל כמה וכמה סיבות. "בהצעת החוק יש פגמים רבים הפוגעים בבעלי הדירות באופן לא חוקתי", כותב עורך הדין אלישע כהן בשם בעלי הדירות בבאר-שבע, "אבל שני פגמים הבולטים ביותר הם היותו של החוק בגדר חוק שפוגע רטרואקטיבית בציבור בעלי הדירות והפגיעה המהותית שיש בחוק בתושבי הדרום והצפון, היינו תושבי הפריפריה."

עו"ד  אלישע כהן  כותב במכתבו כי מרשיו, בעלי עסקים שמתפרנסים מעבודת כפיים, אחד מהם בעל מאפייה, בהיעדר כל עתודות פנסיוניות כמקובל בשוק של העצמאים, רכשו בבאר-שבע מספר דירות כדי שכאשר יגיעו לגיל פרישה יוכלו ליהנות מפרי עמלם מבלי להזדקק לעזרת ילדיהם או למוסדות הרווחה השונים."הטלת מס חדש על דירה שנרכשה לפני החוק פוגעת רטרואקטיבית בקניינם של מרשיי והינה בגדר של הפקעה ממש של חלק מקניינם", כותב עו"ד אלישע כהן.עיקר הביקורת: "קיפוח של תושבי הדרום העולה מהצעת החוק"לפי עו"ד כהן, "כידוע ערכי הדירות במרכז הארץ גבוהים באופן משמעותי מאזור הדרום והצפון. לפי הצעת החוק לא יהיה הבדל בין דירה שערכה 1.5 מיליון שקלים בנגב לבין דירה שערכה 10 מיליון שקלים במרכז הארץ. יוצא שתושב מרכז הארץ המחזיק 2 דירות בשווי של 20 מיליוני שקלים לא ישלם מס בניגוד לחברו בעל 3 דירות קטנות בעיירת פיתוח בנגב ששווין קטן עשרת מונים – שבכל זאת ישלם את המס המדובר...זו הפליה לרעה של תושבי הפריפריה..."

עו"ד כהן מודיע במכתבו לכחלון וגפני כי אם הצעת החוק תאושר בלי תיקון הפגמים שהזכיר במכתבו בכוונת מרשיו לעתור לבג"ץ לביטול החוק בהיותו סותר את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.
 
המכתב שנשלח לשר כחלון ולח"כ גפני: 




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

190 תגובות ב-106 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
106 רחל 04/09/2016 12:29 אשמח להצטרף לתביעה (ל"ת)
105 משקיע 30/08/2016 04:29 חוק מטומתם
מדירה שלישית רביעית חמישית 1%על שווי הדירה מה זה השטויות האלה חוק של ילד קטן. למסות קול הכנסה מדירה 20%. כמו שיש מיסוי על בורסה 25% אבל בדירה יש הוצעות אז אלא 5 אחוז הנחה. ולא לבכות בבקשה אני מרוויח בבורסה גרושים ומשלם כמו גדול 25%
104 אריה 29/08/2016 15:37 תגובה למגיב למגיב 100: מס הבורסה לא רטרואקטיבי???
לפני 4 שנים ביבי העלה את המס על הבורסה מ20% ל25% ונתן פטור מוגבל בזמן ממס למוכרי דירה שנייה.הנ"ל חל על כל משקיע ביום הטלת המס או הפטור גם אם החזיק בנכס 100 שנה.זה לא רטרואקטיבי?? איפה הייתם כל מי שצועק פה? למה הייתם מוכנים לקבל פטור רטרואקטיבי בשקט ומס רטרואקטיבי לא? בגץ לא יעזור לכם חבל על הזמן
103 תנחום 29/08/2016 14:31 מס אמת מהחבר מימון
לכחלון מעבר לחלון יושב מימון החבר שלך כך ממנו חצי אחוז מס יותר תכסה את כל חורי התקציב על תשלח ידך לזקנים / ולאנשים שכל הכנסתם ב.ל .שכר דירה כול הפוגע יד האלוהים תפגע בו .
102 אריק 29/08/2016 14:18 פתאום הבכיינים הם בעלי הממון - כחלון עלה והצליח
לא רק לבעלי נדלן מותר לחיות בכבוד בארץ.
101 אזרח 29/08/2016 14:09 עוד פעם כחלונון בולשבון כישלונון עושה שטויות
במקום לדאוג לבנייה מסיבית של דירות הוא ממציא כל מיני חוקים הזויים והרסניים
100 במקום להוציא כסף על 29/08/2016 13:55 עורכי דין ולבזבז את זמנו של בית המשפט אז שימכרו
ויקנו קופות גמל לפנסיה כמו כולם . החוק לא פוגע רטרואקטיבי כי אף אחד לא מכריח אותם להשאר עם הדירות ולשלם מס. זה כמו שיגידו שכל מי שמכר מניות אחרי שהוחלט על מס אבל קנה אותם לפני ההחלטה לא ישלם מס על רווחים בבורסה. וכן הלאה מליון דוגמאות.חוק הריכוזיות הוא הרבה יותר קיצוני מהמקרה שלו.
FUNNY 29/08/2016 14:19 החוק כן פוגע רטרואקטיבי כמו הלאמה
חוק מהיום והלאה זה למי שרוכש מהיום והלאה לא למי שהרכוש שלו ונכון היה להשקיע בנדלן על פני כל הימור אחר והכסת"ח של דירות לתוך השוק הרי זה צחוקים אם מס - אז שייקחו מס הכנסה על הכנסה זה קיים בחוק סתם חוק מציצני פוגעני פגניני ומעליב אולי יש תרועות המונים בכיכר העיר אבל ברור לכולנו אפקט הישראלי הטוב והשימחה לאיד של האחר
99 FANNY 29/08/2016 13:43 שודדי רחוב ברישיון מדינה
משפיל מבזה עגום עצוב חיוך ויטאמינציק של קח-לו רק מאותת כמה הוא שמח - כמו חלום ילדות קשה הנה באתי ואקח להם דירות השוק לא יראה מהחוק המטופש הזה אם הכוונה להפיל מס-על-משקיעים אז תטיל מס על מחזור רווחי השכרה יך שלא יהיה ברור שהחוק היה ב פח-הרעיונות - היצירתיים של פקידי האוצר , עד היום היו מעצורים להבאת שטויות ופלגנות ושיפלות כעת המחסומים מנותצים לכם יש לי מגיע אני חיי את זה מאז שהשתחררתי מיחידה קרבית תמיד אלה שהיה להם פחות קיבלו יותר ממני זה כניראה ירדוף אותי ( גם הליכוד והימין הסהרורי ) עד לקבר
98 פאני 29/08/2016 12:06 המשטרה מגינה מבוזזי רחוב/קח-לו בוזז ברישיון
ואין הגנת מדינה מבזיה זאת בגידה חשופה בציבור החוסך משרד האוצר בחסות כותרת "דירה" בא ובוזזאותי עמוק עמוק לתוך שיקולי הפרטיים ואין הגנת מדינה בושה לאן הגענו ועוד תוך תרועות ההמונים כי להם מגיע לקחת ממני את מה שעליו חשבתי השקעתי הוצאתי ולא ביזבזתי כמוהם רבותי בגלל שזה מכוון פילוג בעם תבקשו גם התפלגות עדתית של אותם בעלי דירות וסיקו מסקנותיכם לבד - וזוהי אמירה ברורה.......
97 עני 29/08/2016 10:46 נשמע כמו אוי יוי יוי, יש לי חמש דירות בדרום תל אביב
רחמנות ממש
FANNY 29/08/2016 13:46 אבל זה ענין פרטי שלו וקנינו ולא שייך להמונים
לקיחה ממעמד אחד בכפיה והעברה למעמד אחר בעידוד ההמונים כמוה כסקילה בכיכר העיר כניראה שאנחנו באמת לוונטינייים עמוק עמוק
ענת 30/08/2016 15:28 מילא לוונטינים,אבל פה שחיתות עמוקה של הגנה על מיליונרים (ל"ת)
96 נולחק 29/08/2016 09:11 מקופת חולים כללית
כחלון , שכחת להוציא את הפקקים מהאוזניים . אנחנו צועקים כל הזמן ואתה לא שומע . תעביר את המס מהדירות , להכנסות מהדירות ולא תצטרך לבוא כל פעם לטיפול . לא יהיו תביעות ולא מחאות , הצדק לכולם ייעשה ולא רק ייראה כמו ישראבלוף שלך וגם יהיו יותר הכנסות לאוצר כי תוכל לגבות את המס כבר מהדירה השנייה שהיא לא מגורי הבעלים , ושהכנסותיה יצטרפו לסך כל ההכנסות של עסקי הנדלן המניב שקוראים לו בטעות דירות להשכרה . אם אתה עדיין לא שומע אבל רואה , לפחות תוריד את המס על הרווחים בבורסה . אם גם אתה לא רואה ולא שומע אז יחרבטאק .
95 יבגני 29/08/2016 08:35 החוק
כולם מדיינים על הצד הכלכלי של החוק והשלכותיו .אך לא זה העיקר. העיקר הוא שמדובר בצעד של המדינה שפוגע בתשתית הפסיכולוגי של העסק- האימון . אין אמון - אין עסק. ברגע שהמדינה מתחילה להתנהג כמו רמאי ולשנות את תנאי עסקות בדיעבד – כאן סוף האמון. כאשר ומדינה כלשהיא חלה לנוע בדרך הזו בחסות סיסמאות של צדק חברתי, אין לזה סוף ומשקיים בורחים כמו שבורחים משודד. היסטוריה מלמדת שגישות בולשביקיות לאולם לא הביאו לפריחה. זה מה שאנשים צריכים להבין טוב-טוב ליפני שמושטים יד לכלכלה של בולשביק-אקספרופריאטור כחלון.
94 הלוואי ויצליחו 29/08/2016 08:17 נעשה אותו דבר על הבורסה (ל"ת)
93 דוד 28/08/2016 23:14 המס
נובע מהצרכים הפולטים של שר האוצר.
92 mi 28/08/2016 22:49 תגישו גם בשם בעלי דירות תושבי הארץ של נכסים לא מושכרים (ל"ת)
91 רני 28/08/2016 22:46 כחלון נגד אנשי העמל
מס של 10% ללא הכרה בתשלומי הלוואות או קיזוז הוצאות, תוסיף הוצאות אחזקה, עו״ד אי השכרה, תיקונים, שיפוצים, חובות דיירים. קיבלת מס שעולה עד 40% ! (מס אפקטיבי). אז תפסיקו לבלבל את המוח על ״אי תשלום מיסים״. בשום מדינה בעולם לא היו נוקטים במהלך כל כך לא מוצדק, איפה ואיפה, פגיעה במעמד ביניים אמיתי. עשירים אמיתיים לא מקבלים טלפון בלילה על נזילה באמבטיה. לא עסוקים בביוב סתום. העשירים האמיתיים לא משקיעים בדירות. הם לא יסתפקו ב 2-3% תשואה ! תתחילו להפנים, צרי עין המוסתים ע״י סוכני כחלון המנסים להכשיר את השרץ ב״הסברים״ מצוצים מן האצבע
90 יאיר 28/08/2016 22:39 שידע הציבור
מס הגולגולת הפאודלי צריך להפחיד את כל מי שרוצה עתיד לילדיו. כולם מבינים את המשמעות התקדימית? לשלוח יד גסה לכיסי האזרחים שבנו בשנים רבות ובהחזר הלוואות, בתשלום מיסים: עיריה, רכישה, תיעול, השבחה והוצאות: שיפוצים, חובות, תיקונים ועוד ועוד. אותי זה מפחיד. שום פוליטיקאי חכם וליברלי לא היה עושה מעשה כל כך נדיר ופוגעני. אם הוא מסוגל לעשות זאת, הוא אומר לציבור כולו אמירה קשה. זו סופה של זכות היסוד הבסיסית ביותר: תכנון חיים שלמים על מנת לסיימם בכבוד !
89 hguy 28/08/2016 22:28 הבולשביק כחלון רןצה להכריח אנשים שקנו במיטב כספם למכור
ותוך כדי לשלם הון עתק מס שבח למדינה וזה כדי שאחרים יוכלו לקנות את הדירות בזול. זו חוצפה שאיני מבין איך הליכוד וחבריו שמציגים עצמם כשומרי זכות הקניין מרשים נבלה כזאת.
88 פיסטוק 28/08/2016 21:33 קישקוש, אני קונה אגרות חוב לפנסיה ומשלם 25 אחוזים מס (ל"ת)
פאני 29/08/2016 11:59 אז אתה טועה והפסדת ולכן אתה בעד
יש כאלה שכילכלו נכון יותר צעדים גם הרוויחו יותר אבל יגיעו גם אליך כל אחד מגיע יומו הלוואי
87 einatcn 28/08/2016 20:13 מס בתחפושת
תומכת. אכן עונש לעצמאים אשר שילמו מיסים כדין ובהעדר דאגה אמיתי לעת פנסיה מצד הממשלה בחרו בדירה להשכרה כתוכנית פנסיה אשר מומנה בעבודה ובתשלום מיסים ובמקום לפתור את בעיית הדיור (ראה דוגמת שרון כשרצה באמת לפתור) מכסה כחלון על כישלונו בהסתה נגד קבוצת מעמד הבינים
86 שי 28/08/2016 19:20 אם יקלו על הפריפריה אז משקיעים יקנו שם ויתייקר גם שם!
לבטל את המס הטיפשי לגמריי!
נועם 28/08/2016 22:11 בטח לבטל - ואז ימשיך להתייקר... (ל"ת)
85 FANNY 28/08/2016 17:26 קח-לו את הביזיון הכחלוני הזה
מדיניות קח וקח וקח ביזיון לחיות במדינה הזאת כל חודש המצאה איך לחמוס עוד ועוד איך לפגוע באנשים איך לפלג פלגים בושה אמיתית - כחלונית עם חיוך ויטמינציק אה איך דפקתי אתכם
84 אריה 28/08/2016 17:04 הגיע זמן למדיניות מיסוי נורמלית
מתי יקבלו קובעי המדיניות החלטה מתבקשת במקום להמציא פטנטים משונים וייחודיים לראש היהודי ולמסות הכנסה משכר דירה כמו כל הכנסה אחרת???
83 פאני 28/08/2016 16:56 שימוש בכאילו במושג דירה / סתם עוד מס בלבד
דירות מהחוק הזה לא יגיעו לשווקים סתם להראות לכולם חוקקתי עוד משהו נגד המשקיעים ובעלי כסף חסר לי כסף ואני מחפש מימון האם יש לכם עוד רעיונות להישתמש במילה דיור משתכן מוזל מס דירות מס רכישה מס מקרקעין תביאי לי רעיונות אני אתגמל את כל שאין לו ב10 אגורת שאר ה90 אג יש לי כבר למי אני חייב קודם כל לדתיים ולמתנחלים ואם ישאר אז נחשוב
82 צביצ 28/08/2016 16:51 כל אחד דואג רק לתח..לכיס שלו. דרושה בניה ממשלתית רבתית
שונאים סוציאליזם אבל אז דאגו לשיכון עממי נגיש, היום יש לכם החירות להתעשר על חשבון העושק של אחרים ולנו אין בביטחון פנסיוני ואין דירה. נשלם שכר דירה מן הפנסיות העלובות שביבי השקרן נתן מתנה לחברות ביטוח שודדות.
81 ירון 28/08/2016 16:32 כחלון הגיע עד לוילה של ביבי ושם עצר
לדוגמא הוילה שהיא דירה שניה של ביבי שווה כמו מאות דירות קטנות בארץ ומה עם ברק שיש לו דירות בעשרות מיליונים ,תתעורר כחלון היית אמור להיות חברתי
80 חסר דיור 28/08/2016 16:31 חוצפה! אני אמור לממן את הפנסיה שלכם
אין גבול לחוצפה של בלע העסקים. מצאו להם מי שיממן את הפנסיה, הזוגות הצעירים. גם לא משלמים מס, משקיעים בנדלן ועוד יש להם את החוצפה לדרוש לבטל את מס הכי צודק שקיים!
ענת 30/08/2016 15:32 אם כבר חוצפה, זו של דיירים שלא מוכנים לסכן השקעות
ומשכנתאות ורוצים שמישהו אחר יעשה את זה וגם עם הגבלות לטובתם..... שיא הוצפה! יש לך טענות? תבלך לממשלה שתבנה לך ולא אלי, אני עוהד שנים בשבעל הדירות הללו ומשלם מיסים כמו שלא משלמים באף מדינה!
hguy 28/08/2016 22:30 תעבוד ותקנה דירה שכחלון יבנה בשבילך מה אתה רוצה מאחרים
ותפסיקו להתנענע למנגינת ההסתה של כחלון.
יואל 28/08/2016 16:51 אתה בדיוק הפרוטוטייפ קח-לו כי יש לו
בוא ניקח כי יש לו ולי מגיע ב י ז י ו ן בחסות מדינה אבודה
79 ארי ה 28/08/2016 16:22 ביזפורטל למה אתם לא מפרסמים תגובות שלי אתם מצנזרים?
הרווח הענק של המשקיעים מעליית מחירי הדירות מגיע לו שימוסה במס נוסף. אם לא ידעתם יש בישראל מס דומה "מס יסף" שמוטל כמס נוסף על מי שהרויח 800000 ש"ח ויותר למרת ששילם עליהם מס הכנסה
יואל 28/08/2016 16:52 צודק בו קח-לו וניקח
ניקח וניקח שילכו מכאן נימאס שלהם יש ולי אין
78 מוני 28/08/2016 16:10 ביבי צוחק כל הדרך אל ....קיסריה
כחולן או כחלון זה לא הנושא הנושא זה מר נתניהו...... חברים אם הוא הקוסם שלכם שמזרים לקלפי ב- SMS אזרחים מבוהלים ומנהל כאן שכונה . מה אתם מלינים על כחלון או על כץ או הגברת ממשרד התרבות . תסיקו מסקנה ותשלחו את החבר נתניהו בלימוזינה יפה היישר לקיסריה . יחד עם רעייתו . ילדיו וכלבו החמוד והנשכן
ענת 30/08/2016 15:34 גם נוחי ושרי ותשובה ושאר אלו שחוגגים על הפנסיות והקופות
גמל שהלאימו לנו, ועל הביטוחים שמושקעים בהשקעות כושלות שלהם.
צביצ 28/08/2016 16:52 ביבי עושק הישראלים, ביבי שקרן, ביבי אהוב על הטמבלים (ל"ת)
77 BAKSHISH 28/08/2016 15:58 אני קח-לו באתי לקחת כי לך יש
בושה של רעיון ברור שכל אלה שאין-להם ( הרוב ) מוחא כפיים קח מהם - תן לנו כמו גנבה בסתר מאנשים ישרים איזו התדרדרות בקדנציה אחת איזה טעות למדינה
76 אמיר 28/08/2016 15:38 זה לא הדרך
ברור שמס לא צודק , לא פרופורציונלי . מר כחלון שם למטרה להוזיל דיור בכל מחיר כדי להטיב עם בוחר , אך עלול לקבל תוצאות הפוכות , לפעמים שב ואל תעשה מתברר כמשהו טוב יותר , מאשר תעבוד ותעשה הרבה שטויות .
75 אהרון 28/08/2016 15:35 פריפריה נגד מרכז... אשכנזים / ספרדים
מה קשור פריפריה/ מרכז ?! אני תושב תל אביב מזה 64 שנים, יוצא עדות המזרח בעל דירת 2.5 חד' בשווי כ 2 מ' ₪ בן 67 ועובד קשה למחייתי. כחלון הצליח להמציא עוד שד בבקבוק - גם לי קשה כעצמאי ללא פנסיה עם ביטוח לאומי 2000 ₪, גם לי יש נכדים שאיני קונה להם מתנה כי אין לי למרות שאני גר בתל אביב ויש לי דירה בתל אביב. נכון לדעתי יהיה למסות הון הציבור ולחלוב את העשירים באמת, ואז בעלי העסקים הכשרים יתמרמרו נגד בעלע העסקים השחורים... אולי נכון יותר לגשת לבעלי הפנסיות התקציביות שהם בעצם העשירים האמיתיים של המדינה ?
יואל 28/08/2016 17:09 אהרון אתה טועה לגמרי
אם היה לך יותר לא היית סולח לחמדנות של בואו ניקח-לו זוהי לא הדרך לגנוב מס בכותרת של דירות זה ביזיון מנוהל אבל ביבי וכחלון הם פוליטיקאים ואנחנו לא באמת מענינים אותם להם ברור שכמו בכל עם זה נישמע רעיון טוב כאשר בכל עם הרוב יש לו פחות בואו נשלב את הרוב כנגד - מדינויות שיסוי הפרדה ובואו יאלה ניקח-לו רק בגלל שיש לו אם היה לך אהרון לא הייתה מסכים להיענש ככה סתם אגב זה גם מרגיש פנימה כמו שיפלות
74 משקיע 28/08/2016 15:34 התשואה בב"ש גבוהה מבגוש דן
מה שהבכיינים "שוכחים" לספר הוא שהמשכירים בפריפריה מרוויחים תשואה הרבה יותר גבוהה מאשר משכירים בגוש דן. יתכבדו אספני הדירות בב"ש וימכרו את כל דירותיהם, וכך "פתאם" יווצר היצע נאה של דירות בב"ש, ויקנו דירת יוקרה אחת בב"ש (או בגוש דן, לא משנה). רגע. למה אף אחד לא קופץ על ההצעה? פשוט מאד: כי הבכיינים הם תנינים מזילי דמעות. מי שנושא בנטל אלה משקיעי גוש דן, המסתפקים בתשואה עלובה. המשקיעים בפריפריה הם הם אלה שגורפים את השמנת.
צחי 28/08/2016 16:38 הצחקת אותנו
הרי לוקחים סכום של 1500 ש"ח ההכנסה בערים הגדולות לאותה דירה כפולה מהפריפריה
73 קחלון 28/08/2016 15:33 חושב שאם ימכרו דירות זבל הצעירים יהיו מרוצים .
קחלון ממציא פטנטנים במקום לעשות מה שצריך גם בבורסה וגם לבנות. מזכיר את חכמי חלם שהחליטו לבנות עיר חדשה לתושבים בדקו ומצאו שיש הר . ולכן החליטו להזיז את ההר ממקומו. התאספו כל החלמאים פשטו מעילים והתחילו לדחוף את ההר. בעודם דוחפים עברו גנבים באזור וגנבו להם את המעילים . כשחזרו החלמאים בערב ראו שאין מעילים שמחו החלמאים שהצליחו להזיז את ההר כל כך רחוק אותו דבר קחלון. לא עושה שום דבר מלבד להשיג מיסים להחליף בעלות על נכסים . העיקר הוא דחף את ההר (דהיינו המשקיעים) . חלם זה כאן.
72 ייי 28/08/2016 15:30 כחלון עם פנסיה כמו שלו לא צריך דירות (ל"ת)
71 גגגג 28/08/2016 15:28 דירה אחת ברוטשילד עולה 15מליון
למה שישלמו על דירה בתל אביב שעולה יותר מ10 דירות בפריפריהjQuery2030747284857457301_1472387097673?
70 מצעד האיוולת 28/08/2016 15:25 האיוולת של כחלון ממשיכה דרך איוולת האזרחים
הם כבר לא נגד המס על דירה שלישית אלא דורשים מס לפי שווי הנכס. חכמת ההמונים הישראליים היא כנראה שם דבר עולמי לא סתם חכמי חלם היו יהודים
69 תודה לאל 28/08/2016 15:23 בקרוב 3 דיירים שנואים בבנין של הורי
יעופו משם . 3 דירות יש לכל אחד שם. עשו המון נזקים לבניין או שישלמו מס או ימכרו . לאחד יש ילדים גדולים והוא יוכל לרשום על שמם ולשאר יש ילדים קטנים .
68 ישראל 28/08/2016 15:19 חוק של מדינת בולשביעקית
החוק מתאים למדינות קומניסטיות ולא דמוקרטיות ואם הוא יעבור הוא ישלח מסר למשקיעי הדירות שעליהם למכור את כל רכושם ולברוח מהארץ כי בשלב הבא יחוקק חוק שילאים את דירותיהם ויחלקם לציבור מחוסרי הדירות חינם אין כסף!
יואל 28/08/2016 16:42 קח-לו כאן כדי לקחת - השימוש בכותרת דירות אומלל
בהסה"כ אני קח לו באתי לקחת ממכם ולא משנה מה הכותר , אם זה דירות אז זה גם פופוליסטי ונכון בתכלס חברים לכם יש ואני הבטחתי לקהל רחב ואין לי מה אז אקח ממכם ואתן להם על הדרך זה גם קצת כסף לביזבוזים ופיצוחים באיוש
67 קחלון הרסני 28/08/2016 15:18 נניח שכולם בדרום יחליטו למכור למה שמישהו יקנה אם המחיר
רק ירד . והם עוד ישלמו מס שבח . יוצא שהם לא הרויחו כלום רק שכר דירה שזה כמו אג"ח בערך. ויוצא שקחלון מלאים להם את הדירות בצורה אחרת . רק הממשלה תרויח מזה
66 אני 28/08/2016 15:02 זה לא בטעות, זה ההון שלטון !!!
המס צריך להיות משווי נדלן בסכום מסויים ולא משנה אם זו דירה אחת של 5 מיליון או 5 דירות בשווי מיליון כל אחת. אבל העשירים בחיים לא יתנו לקרות. ישראבלוף !!!
יואל 28/08/2016 16:44 לא צריך להיות מס כזה - זה פנטזיית ילדודים
זה פנטזיית נעורים של ילדות עשוקה צריך להתחקות מי מהיועצים הייתה לט כזאת לפי הרעיון לרובם ילדות קשה אז בוא ני קח-לו כי לו-יש ולנו עדיין אין
65 ה 28/08/2016 14:30 פחלון -- כשלון
לך אתה והכולנו שלך.....
64 ורדה 28/08/2016 14:30 "שתו לי אכלו לי" שונאים חרוצים
וכחלון מסית בעזרת סוכני הרשע
63 בעל בית 28/08/2016 14:26 כל מס יגולגל על השוכרי
כחלון יהלך עם אות קין כעוכר העם ומפרק משפחות. השוכרים משלמים כבר מעכשיו את חדלונו של השר ממש "אוצר"
62 מ"כ 28/08/2016 14:23 כחלון וכולנו הם נגד הפריפריה הם מופעלים ע"י טייקונים
מה אכפת לכחלון חבר העשירים ממעמד הביניים ומטה. הוא ושר השיכון שלו, איש עשיר, דואגים רק לבעלי האינטרסים שרוצים לרכוש דירות ונכסים בדרום בגרוש וחצי. למי שלא עשיר הם קוראים מעמד הבינתיים - בינתיים יש להם כסף עד שכחלון יבזוז להם אותו
ענת 30/08/2016 15:38 הוא נגד כול מי שלא טייקון ומקורב, לא רק בדרום, אנשים
תתעוררו, עובדים עליכם ומטילים עוד ועוד מיסים מטורפים במקום לארגן דירות לזוגות צעירים שכבר בינתיים מזדקנים..... הממשלה האימפוטנטית לא עושה כלום בנושא וחסרי הדיור מסכנים. כול מה שעושים משסים את המסכנים בבעלי הדירות, שהם לא תמיד במצב הרבה יותר טוב\ אבל ההסתה עובדת!
61 שוכר דירה 28/08/2016 14:19 למסות רק דירות פנויות שאין בהם שימוש (ל"ת)
60 MAX 28/08/2016 14:14 תגובה 46
איך צודק מספר 46 , כל הכבוד !!!
59 דודי 28/08/2016 13:15 אל תפגעו במי שכבר רכש. לא הוגן. יהרסו משפחות שלמות (ל"ת)
משקיע 28/08/2016 15:35 אתה יודע שמותר לך למכור דירה, נכון?
לא באמת באמת חייבים להחזיק דירה לנצח. מותר גם למכור. את הכסף העבר לאפיק השקעה פיננסי.
ענת 30/08/2016 15:39 תחפש לך פריירים אחרים,ובמכירה יש עוד מס אזלא כדאי למכור (ל"ת)
58 אבי 28/08/2016 13:07 לבעלי הדירות אין אפשרות להמיר את הדירה לכסף בלי להיפגע
כך כתוב במכתב שבכתבה. אז רציתי להזכיר לכם: כרגע יש עליכם חישוב מס שבח "לינארי" שהוא חישוב מקל והוא רק בתקופת מעבר למי שימכור מ 2014 עד סוף 2017. אז במקום לבכות תזדרזו למכור לפני 2018 כי אז תיפגעו אפילו עוד יותר מהמכירה...
שלומי 28/08/2016 14:16 אז מה ! הם הימרו על נדלן - לומרות האזהרות (ל"ת)
57 מחאת בלבתים בדרום 28/08/2016 13:04 ביבי מזמן הפקיר את הדרום . תראו איך הפקיר את עובדי כיל (ל"ת)
56 ערן 28/08/2016 13:03 המיסוי היינו כפל מס
מרבית האנשים שקנו דירות להשכרה הינם כאלה שהרוויחו כסף בעמלם ושילמו עליו את מלוא המס כחוק. כעת כחלון רוצה להטיל מס נוסף על הכסף עליו כבר שולם המס פעם אחת. לגיטימי לקחת מס על שכירות או ריווחי הון, אבל למסות פעם נוספת את הקרן? מסריח ופופוליסטי.
ענת 30/08/2016 15:41 האוצר רוצה שתשאר עם סכום מינימום והוא יקח את כול השאר (ל"ת)
ליאור 28/08/2016 15:40 אתה טועה! בכל רכישה מהכנס נטו משלמים מסיים נוספים הממה.
כפל המס הוא מס הרכישה שהוא למעשה מס בעלות שהחל מהדירה השנה ומד על 8% זאת אומרת שהאישה כבר שילמת קנס על ריבוי נכסים עכשיו תשלם 1% נוספים כל שנה...
משקיע 28/08/2016 15:37 ועל אגח אין "כפל מס"?
או שזה בסדר למסות מחזיקי מניות ואגחים, ולא בסדר למסות מחזיקי דירות? למה בעצם לא גובים ממך מס 25% ?
55 ל 49 28/08/2016 12:59 אתה הישראלי הטיפש המצוי. כבר לא מדברים על מס מיותר
אלה איך צריך לגבות אותו. מנחיתים על הישראלים מס מיותר והם מתווכחים איך צריך להחיל אותו על האזרחים השלב הבא תדרשו הלאמת דירה שלישית והלאה כדאי לכם לדרוש ביבי יסכים לזה מה אכפת לו להתעשר על חשבון הטיפשים שיש פה בשפע.
54 אלון 28/08/2016 12:54 איזה פחד. הם פונים לבג״צ
הנסיון מראה שבג״צ לא מצערב בהחלטת הממשלה. מי שלא מתאים לו ללם למדינה, שימכור. זאת המטרה של כחלון.
53 מתנגד לחוק 28/08/2016 12:34 למסות בעלי 3 דירות לא כולל דירת המגורים של הבעלים וששול (ל"ת)
52 ממשלה אלימה 28/08/2016 12:23 קחלון יכל בקלות להשפיע על קוני הדירות
אם היה מוריד מס על הבורסה . ומבטל חובת הגשת דוח מחזור שזה עוד טרטור לאזרחים המסכנים ועוד לחינם .אפילו טרכטנברג הודה שצריך להוריד. אבל זאת ממשלת אלימות כלכלית רומסת ביד גסה את האזרח איך שמתחשק לה משנה חוקים בדיעבד (שישנסקי על הגז) ושישנסקי על כיל אם הממשלה היתה מחזירה את קופות הגמל למצבם הקודם או לפחות 80% השקעה סולידית האנשים לא היו קונים דירות ומתעסקים עם שוכרים נודניקים ומחבלים קטנים ברכוש מי בכלל רוצה לבוא לתקן דוד שהתפוצץ או צנור בבנין שהתפוצץ . מי רוצה להיות בעל בית של שוכר מוכה גורל שיש חשש שלא ישלם לו שכר דירה. וזה קורה ! אבל הממשלה רוצה כעת שכולם יחזרו להשקיע בבורסה וישלמו 25% מס הם לא רוצים להוריד מס על הבורסה. הם עושים כל דבר בצורה כזאת שהם מרויחים מיסים . זאת ממשלה עקומה לגמרי. ואם רומסים את זכיות הקנין ברגל גסה הסוף הוא מחנות חינוך מחדש נוסח צפון קוריאה זה כמעט קורה פה. נסו להתנגד למשהו ותראו מה יקרה לכם.
51 בורסה 28/08/2016 12:14 25% מס על פנסיונר ומניות שהתרסקו זה עוזר לפנסיה?
לא צייצתם כשטרכטנברג אמר 25% מס על הבורסה הרי לקחו מהזקנים ונתנו לילד בן 3 שתקתם אז עכשיו לוקחים לכם דירות מגיע לכם
50 ביבי כחלון כשלון 28/08/2016 12:12 הכל התחיל מועדת בכר שערערה את הסדר הטוב
קופות גמל סולידיות שהפכו הפקרות כל מה שקורה כעת זה בגלל זה. אני לא הייתי פודה שום קופת גמל כדי לקנות דירה מי שעשה כך היה חכם.
49 פוחלץ 28/08/2016 11:49 הדייסה העכורה שבישל כחלון .
החוק גרוע , לא צודק ויוצר אפלייה . הפתרון פשוט : להחיל את המס על ההכנסות מדירות ולא על מספר הדירות וכל הבעיות שהעלה העורך דין ובעיות רבות נוספות נפתרות . עם מס על ההכנסות מדירות , לא יהיה משנה כמה דירות יש לכל אחד , איפה הן בנויות , מה שוויין ומתי נרכשו אפשר אפילו להחיל את המס כבר מהדירה השנייה . בעלי הדירות יודעים היטב שזה הפתרון הצודק אבל נמנעים מלדבר עליו כי הם רוצים להמשיך להשתמט ממס צודק . הכנסה זו הכנסה זו הכנסה, כמו מעסק , בורסה נדלן וכל מקור אחר . גם כחלון יודע זאת אני לא מחדש לו כלום והוא בכל זאת נמנע מהפתרון הצודק כי הדייסה שבישל עכשיו עוזרת לעשירים ודופקת את מעוטי היכולת , חלק מהם המרשים של העורך דין בכתבה . אם לא יישנו בלי בגץ ותביעות , זאת תהיה שערורייה אמיתית שכחלון יצטרך לשאת באחריות לה עם כל המשתמע מכך !
48 משה 28/08/2016 11:44 חוסר דיוק
שכחו להגיד שבפריפריה התשואה היא 5-6% ובמרכז 2% אז לא נורא
47 ליאוניד 28/08/2016 11:41 כחלון משסה את הציבור בבעלי דירות. איפה הגענו??
מה זה ההתנפלות על בעלי דירות? מישהו גנב את זה? אנשים חסכו במקום לבזבז ורכשו דירות קטנות עבור עתידם ועבור ילדיהם. אז רוצים להוציא את כולנו להורג? לא היה דבר כזה בישראל. נוצר דור שרוצה לבזבז ולבלות אבל שמישהו יתן לו דירה ברוטשילד ת"א, וכמובן בחינם!
שי 28/08/2016 19:23 הוא יוצר קרע חברתי ושנאה מיותרת ובנוסף לא ישיג את המטרה
לבטל המס מיד
יואל 28/08/2016 17:15 אתה צודק אבל קח-לו בונה על הרוב ( שאין לו )
כמו בכל מדינה הרוב יש לו פחות הכי קל להסית נגד אלה שיש להם
משקיע 28/08/2016 15:38 מותר לך למכור דירה אחת מהאוסף, אתה יודע?
את הכסף העבר לאפיק השקעה פיננסי. זה הכל. אתה לא באמת באמת חייב להחזיק דירה עד הקבר. מותר למכור. במקרה אפילו תרוויח מצויין מזה, כי מחירי הדירות בשיא.
ענת 30/08/2016 15:42 אם אתה עמוק בבוץ אז אני לא! חפש פריירים אחרים (ל"ת)
46 אחד 28/08/2016 11:32 בדיחה עצובה
יושבים כמה רבבות פנסיונרים מהמגזר הציבורי אחרי שלא תרמו דבר למדינה (יש גם כמה צדיקים בסדום) מלאי שומן ופנסיה תקציבית ומרוב עודף הם מספסרים בדירות על ימין ועל שמאל וקוראים לחזירות הזאת "פנסיה" ומורידים דור שלם שאולה ומתי שמזיזים להם טיפה את השמנת מתחילים לזעקות הקוזאק הנגזל.
יואל 28/08/2016 16:49 אבל הם עבדו לפי הכללים ואי-אפשר במדינה מתוקנת סתם לקחת
אתה טועה ומטעה ופוליסטי גם אם אתה חושב ככה ( כמו ילדודי קח-לו ) הרי הם לא עשו לאף אחד רע אבל אתה כן רוצה להרע להם במתכוון ולהשפילם על לא עוול זה מאד לא מקובל במדינה מתוקנת אבל בלבאנט זה בלבטנט ויש יותר גרוע מסביב אפשר להגיד תסתכלו לפחות לא הלאמתי בושה גדולה באמת כל אלה שיש להם פחות ( רוב העם ) נהנה ושמח לאיד וקח-לו מספר על דירות כאשר סתם בא-לו לקחת מכולנו עוד ועוד
בגלל אנשים כמוך 28/08/2016 12:02 מדינת ישראל הולכת לאבדון. פשוט עם מגעיל עם ממשלה מגעילה
ואזרחים מפגרים . בתנך לפני 2000 שנה כתבו עליכם עם נבל ולא חכם קלעו בול.
למה לא תרמו למדינה? 28/08/2016 12:01 קח למשל אנשים שעובדים במכון הפתולוגי הם לא תרמו כלום?
לא עבדו בחרא וסיכנו את החיים שלהם במחלות ומראות קשים? לך לעזאזל
אכן אתה בדיחה 28/08/2016 12:00 מאיפה העוז והחוצפה להאשים את המגזר הצבורי
לידיעתך, אחותי עובדת במגזר צבורי מהיום שהשתחררה במצה"ל היא אקדמאית שלמדה תוך כדי עבודה וכל החיים עבדה ואין לה 2 דירות ויש לה פנסיה עלובה כשהיא תצא לפנסיה.יחד עם בטוח לאומי עם שיא הותק היא לא תקבל 8000 שח. וזה לא מספיק לפיליפינית ולסיעוד אם היא תצטרך. בושה וחרפה להאשים אותם רובם גם קיבלו השלמת הכנסה כי קיבלו פחות מהמינימום כשעבדו. ויש עדיין כאלה שמקבלים השלמה . פשוט כעת האוירה היא אנטי ויש הסתה כדי להכשיר את האוירה לפגוע בפנסיה שלהם. זאת המטרה של הפרסומים. נכון שיש כאלה שמרויחים המון אבל זה קומץ מנהלים שמתקבלים בפרוטקציות וקשרים ומביאים את הילדים והחברים שלהם למשרדים. לעם הפשוט אין שום דבר מעבודה במשרד ממשלתי משכורת זבל וניצול כדאי שתעשה שעורי בית ואתה אדם קנאי כנראה תהיה בעתיד מאוד חולה כי הקנאה גורמת לסרטן
אבי 30/08/2016 15:44 אתה אומר מילים קשות מאד, אבל זה כי מאשימים מגזר שלם,
שכולל מורות עם משכורת 6000 ש"ח ופנסיה 4000 ש"ח, הכוונה היא כנראה למחוברים שמקבלים משכורות שח עשרות אלפי שקלים והטבות וכנל הפנסיות, וצריך להפריד בין הדברים.
45 יעקב 28/08/2016 11:30 פתאום מתברר איזה עסק גדול מגלגלים האנשים
פתאום מתברר שעשרות אלפי אנשים השתמשו בדירות כאמצעי פטור ממס להאדרת רכושם הפיננסי. זוגות צעירים הפראיירים לא הבינו איפה נעלמו הדירות ולמה הן מתייקרות כל הזמן. הינה התשובה: אנשים רוכשים לעצמו 3 או יותר דירות במשכנתא נוחה וחיים חיי נוחות . אח"כ מקטרים שלילדים אין דירות.... הכל פטור ממס...
לא נעלמו שום דירות 28/08/2016 11:38 לא חסר דירות. גרים בדירות אנשים שלא יכולים לקנות
דירות הזבל החליפו את הדיור הצבורי גם בערים במרכז לא חסר דירות הזוגות הצעירים לא רוצים לקנות 2 חדרים בני 60 בשום עיר לא רמת גן, פ"ת, ולא בת ים וראשון. זכותם של האנשים לקנות דירה ולהשכיר אותם . זה עניינים הפרטי . ולא אתה תגיד להם איך להשקיע את כספם כמו שהם לא אומרים לך מה לעשות עם כספך. רק במדינת ישראל כל אחד מכניס את האף שלו לעסקים של אחרים ואת היד לכיס עמוק. בושה של מדינה ועם קנאי וטיפש
אנונימוס 28/08/2016 12:24 במדינה אף אחד לא מכניס אף לשום כיס
אם היו מכניסים לא היינו מגיעים למצב הזה. מה שקורה פה זה ספסרות של דירות גם מצד המדינה וגם המצד המשקיעים שזוללים את כל הדירות (גם בנות 60 , גם בנות 30 , גם בנות 10 וגם חדשות) ואז משכירים אותם לאלה שאין להם , למה אין לחלקם? כי המחירים גבוהים, למה מחירים גובוהים? חוזרים להתחלה כי משקיעין קונים הכל ומדינה מספסרת בקרקעות כמו מעגל קסם שדופק רק את הצעירים. הצעירים פה פשוט פראיירים ורובם קונפורמיסטים אבל מתישהו זה יתפוצץ פה.
אבי 30/08/2016 15:47 אתה יחצן עלוב ומסית של האוצר. כול מי שקונה דירה משלם
מיסים על קניה, השכרה, מכירה של דירה חוץ מהוצאות נוספות, אז מה אתה מבלבל את המוח ומרעיל את הציבור? אתה חושב שאם תשמיץ מגזר מסויים לא ישימו לב שהממשלה לא בונה לזוגות צעירים אלא מתעסקת בהגרלות שזו הסוואה לחלק דירות מוזלות לילדי מקורבים? למה אתה חושב לא מפרסמים בגלוי את פרטי ההגרלות, אלא רק מספרים????
44 קרנית פלוג 28/08/2016 11:29 רק לדמיין את גודל המצוקה של בעלי דירות כשהריבית תעלה..
ואז למי הם יכתבו מכתב כשההחזר החודשי יעלה ב 2500 שקל? חחחח
אבי 30/08/2016 15:48 אל תדאג לנו, תנסה לחשוב סופסוף איך מתחילים להגיע לדירה (ל"ת)
אנונימוס 28/08/2016 12:28 רק הממונפים יסבלו מזה
בפועל מי שלא ממונף או ממונף בקטנה יוכל למכור ולעשות אחלה רווח מהעליות האסטרונומיות שהיו פה בדיור וגם לשים את הכסף בפקדון סולידי עם תשואה דומה ואפילו יותר גבוהה ממה שקיבלו בדירות, זה כמובן יוביל לירידת מחירים ואם תיהיה ירידה יותר מידיי חדשה ערך הנכס יהיה נמוך מהמשכנתא של הממונפים, אבל זה בתנאי שהריבית תעלה ולפי הציבור הגאון שלנו הריבית הייתה ותשאר 0 כל חיינו. ורגע עוד משהו צרפתים וישראל היא מדינה קטנה. אה ועוד משהו כולם רוצים לגור בת"א. אה ועוד משהו דירות תמיד עולות אין אף פעם תקופות שהן יורדות.
קרנית בום 28/08/2016 12:03 אז למה להתערב כעת?
עדיף שלא יעשו כלום ויתנו לכוחות השוק לדבר הממשלה גם ככה אשמה שנתנה להם להתמשכן עד מוות מגיע להם שיאכלו חרא על החלטות מטופשות
43 אני רוצה דירה אחת 28/08/2016 11:28 לא מתאים שבעלי הון יאספו יותר מ-2 דירות
מס מדירה 3 וחוק שכירות ממשלתית. במגביל להוריד מס משוק ההון עד שהשוק יתיצב כדי ליצור אלטרנטיבה.לא להקשיב לכתבות של אנשים שמתפרנסים מנדלן.
אבי 30/08/2016 15:49 וגם מכונית אחת, פילו שתעלה מיליון ש"ח,וגם 1 ק"ג עגבניות (ל"ת)
בן אהרון 28/08/2016 11:48 יש עכשיו מעל 80,000 מודעות לדירות ביד 2 בכל הארץ. (ל"ת)
42 אני רוצה דירה אחת 28/08/2016 11:28 לא מתאים שבעלי הון יאספו יותר מ-2 דירות
מס מדירה 3 וחוק שכירות ממשלתית. במגביל להוריד מס משוק ההון עד שהשוק יתיצב כדי ליצור אלטרנטיבה.לא להקשיב לכתבות של אנשים שמתפרנסים מנדלן.
סע 28/08/2016 12:05 לצפון קוריאה מקום מתאים לך
תקבל דירה אחת ומחנה חינוך מחדש אם תצייץ שם מה אתה עושה פה בכלל?
41 יוני 28/08/2016 11:22 חבל על המאמץ ,חוקי לגמרי
כמו שמס על משכורת גבוהה שונה ממס על משכורת נמוכה
אבי 30/08/2016 15:50 משכורת גבוהה זה לפי שווי לא לפי מספר משכורות, גם במספר
משכורות בודקים את הערך וממסים לפיו, פה מתעלמים בגסות מנושא הערך, וזה מחדל משפטי שלא יעבור.
40 לוך 28/08/2016 11:17 מיסוי הפנסיונרים
רכושנו דירות במקום הממשלה להשכרה חיסכון לגיטימי המקום לשתות יין בירה ובמים היום להשית עלינו מס זה פגיעה לא לעיניין ממליץ להקים איגוד בעלי דירות בישראל לא יתפקד לליכוד להעיף את בכחלון הזה הוא חושב שהו נילחם בתקשורת אנכנו גרים בצפון הרחוק מהלב שלכם כל הרכוש דלי זה לא דירה אחת בתל אביב
39 "פנסיונר" מהדרום 28/08/2016 11:07 מרגע שהכרזתי על הדירה שלי כפנסיה, אסור לגעת בי יותר!
אם ב 2003 היה מיתון והחליטו לעודד השקעה בדירות בגלל שהקבלנים היו תקועים עם עודפי דירות, ואני קניתי בגלל ההקלות במס שנתנו, אז מאותו רגע אסור לעולם לעולם לעולם לשנות את החוקים! לא מעניין אותי שנוצרה בעיה מאקרו כלכלית של בועת נדלן ששואבת לתוכה כל זוג צעיר שמשתעבד לבנק (ובסוף ממילא תתפוצץ) , לא מעניין אותי שהבורסה התייבשה וחברות מתקשות לגייס כסף. אני קובע: אסור לעולם ועד לתמרץ את הבורסה ואסור לפגוע באטרקטיבות של השקעה בנדלן! לעולם! כי תבינו, הדירות זה הפנסיה שלי. זה הלחם של הילדים שלי. ואם אין מספיק דירות למכירה בישראל והמחירים של הנכסים עולים בגלל זה, והמחוקק צריך להחליט למי לתת עדיפות, אז ברור שזה אנחנו, בני 48 שרואים בדירות תשואה פיננסית, ולא איזה זוג ילדים בני 37 שעוד חושבים שדירה זו קורת גג בסיסית! בעיה שלהם שהם לא קנו דירות כשהיו בתיכון!
צבי 28/08/2016 12:21 חזק! (ל"ת)
אבי 30/08/2016 15:51 אתה מה זה מתלהב מהשטויות של עצמך..... (ל"ת)
38 נועם 28/08/2016 11:02 דווקא משקיעים בדרום בלחץ ?
זה מעניין ..וכם מדהים מי בלחץ מהמס החדש ? משקיעים בפריפרייה שקנו עשרות דירות קטנות אההה.... למדנו עוד שיעור בכלכלה נגמרה החגיגה חברים .
37 האזרח א' 28/08/2016 11:00 לפני הכל המס הזה הוא מטורף ברמת העיקרון.
כחלון הופיע בחדשות לפני כשבוע ואמר שהמטרה של המס הזה היא לא לגבות אותו אלא לגרום לאנשים למכור את הדירות שלהם. כלומר להכריח אנשים לוותר על רכוש בניגוד לרצונם. אי אפשר לעשות דבר כזה במדינה דמוקרטית עם שוק חופשי. הוא מדבר כאילו אנחנו דיקטטורה שיכולה לקחת לאנשים את הרכוש שלהם כשזה משרת אותה.
שולנ 28/08/2016 11:54 תגובה
תוריד מס שבח תחזיר מס רכישה תמסה הכנסה ותיראה כמה דירות יצאו לשוק תאפשר לפנסיונרים אפיק השקעה שישמרו על כספם לעת זיקנה ותיראה
נתן 28/08/2016 20:15 איפה היית כשהיה פטור על מס שבח?
אה נכון אספת דירות כי שווה. היינו בסרט הזה.
36 ליטל 28/08/2016 10:57 נא להצטרף כולם.
מצאתי דף פייסבוק בשם: "מחאת בעלי דירות הפנסיה". אסור לתת לאוצר להפוך את כולנו לשעיר לעזאזל . זה כבר גובל בהסתה נגד כל מי שרכש רכוש בכסף מלא שכבר שילם עליו מס כדין.
35 סיון 28/08/2016 10:55 הבעיה היא לא רק בדרום.
יש לי 3 דירות חדר של 25 מ"ר כל דירה. מחירן הכולל אינו מגיע למחיר דירה אחת גדולה ויקרה. האם הפכתי להיות "חזיר" "טייקון".?? מה זה הצרות עין של כחלון הטיפש והפופוליסט. בקדנציה הבא הוא פשוט לא יעבור את אחוז החסימה.
משקיע 28/08/2016 15:41 אז תמכור אחת
ככה יהיה יחיד או זוג צעיר עם דירה משלו. את הכסף השקע באפיק פיננסי.
אבי 30/08/2016 15:52 לך לממשלה שלך, היא חייבת לך לא אני. (ל"ת)
34 חיים 28/08/2016 10:52 דף פייסבוק: מחאת בעלי דירות הפניסיה.
נא להצטרף כולם לדף פייסבוק זה. כחלון גמר את הקריירה הכושלת. הפך את כולנו ל"אויבי העם". גועל נפש של בן אדם.
צוקרברג 28/08/2016 11:33 כן כן, 530 איש בקבוצה מול 25,000 צעירים בדף המחאה שלהם
נראה לך שמישהו יקשיב ל 2 אחוז מהאוכלוסייה שעשו טונה של כסף ותמיד יכולים למכור עוד לפני המס ולעבור לאפיק השקעה אחר?
דונלאד טראמפ 28/08/2016 12:44 מתוך ה25,000 שלכם באו 150 שבורים להפגנה
אחכ אתם מתפלאים שקוראים לכם לוזרים.
בן אהרון 28/08/2016 11:51 בחיפה מוצעות דירות ישנות למכירה מ- 400,000 ש״ח.
למה הזכאים קונים דווקא דירות חדשות ב- 1000,000-1500,000?
33 הלו 28/08/2016 10:46 דירות זה לא בולים מה זה זה אוספים דירות
בשביל פנסיה יש קרנות פנסיה והטבות מס תשקיעו שם ותפסיקו להתבכיין פנסיה פנסיה
איסוף דירות 28/08/2016 12:07 אם מישהו רוצה לאסוף דירות מה זה עניינך ומי אתה שתחליט
עבורו מה לאסוף. תאסוף בולים זה תחביב גם יקר . ואולי גם אתה עשוי להרויח פי 3 מדירה אבל מה זה הפטרונות הזאת להגיד לאנשים מה לעשות עם כספם חזרנו לימי הקולחוז והקיבוצים שקבעו לאנשים שהם לא ישנו עם הילדים שלהם? מדינה של בהמות
משקיע 28/08/2016 15:42 אדרבה, שיאסוף דירות, אבל גם ישלם מס מוגדל
אדוני אדם בוגר ויכלכל מעשיו בתבונה. אדוני מתעקש לספסר באוסף דירות? בבקשה. רק שאדוני לא ילין על מיסוי מוגבר. אדוני מזומן למכור דירתו ה 3 ולהשקיע את הכסף באפיק פיננסי.
טוב לדעת 28/08/2016 13:25 השלב הבא יהיה מדיניות מכירת דירות כמו בקנדה ואוסטרליה
ושם לא בולשביקים וחוזי שכירות כמו בברלין לונדון וניו יורק ויודע מה גם שם לא בולשביקים כדאי לך למכור היום מחר יהיה מאוחר
קרנות פנסיה 28/08/2016 11:43 אחרי ועדת בכר יש רק הימורים בפנסיה על מניות
והבעיה היא שהעם לא קלט את זה וכשהפוליטיקאים המנוולים הפילו להם את המניות כמו מניות התקשורת, הגז וכיל הם לא קלטו שתיק הפנסיה שלהם נשחק בגלל תמלוגים למדינה . ברור שהם נפגעו אבל הפסיכים לא קלטו את זה . וכל האג"ח המנופח גם יפול בעתיד הלא רחוק ולהשקיע באג" ח עם תשואה עלובה זה לפנסיה? להשקיע מליון שח באג"ח ולקבל 15000 שח לשנה במקרה הטוב זה השקעה? זה עתיד לפנסיה . דבילים
משקיע 28/08/2016 15:43 גש ליועץ השקעות
יש אגחים בסיכון נמוך שמשלמים לא פחות מדירה בגוש דן
אבי 30/08/2016 15:54 אתה יועץ מובטל????חבל שלא השקעת בנדלן (ל"ת)
32 דדי 28/08/2016 10:45 רק אתם אשמים
בוכים בוכים בסוף מצבעים ליכוד. וצועקים המערך אשם הלו תתעוררו הליכוד 30 שנה בשילטון. הכי קל לבכות. תפעילו את הראש.
לא אשמים 28/08/2016 12:11 הצביעו ביבי חשבו שהוא קפיטליסט וקיבלו יחימוביץ ושפיר
ביחד. ביבי מזמן עושה מה שהמחנה הציוני רוצה אין סיבה להחליף את ביבי במחנה הבזיוני כשנחליף לא יהיה למחנה מה לעשות כי כל ההצעות של יחימוביץ רוזנטל שפיר וטראח כבר נעשו. ואפילו נציגי מעמד הביניים בכנסת לפיד וקחלון עשו מס שבח על דירה שניה מתנה מלפיד. הרס הבורסה ע"י הגשת דוח מחזור מתנה מלפיד. קחלון רק עושה צעדים משלימים . כך שהמחנה הבזיוני יגיע הוא פשוט יהיה חסר מעש מרוצה מהתמלוגים מכיל והגז שיזרמו לכיסו ויחולקו לאנשי שלומם . אולי יקימו עוד כמה קיבוצים ויחלקו להם אדמות חינם מי יודע צריך לקוות
מגיב בתשלום של ביבי? 28/08/2016 13:27 כולם אשמים חוץ מביבי אחלה שיטה יש לך (ל"ת)
כן המערך אשם 28/08/2016 11:44 ביבי הרי הגשים להם את כל החלומות עם מיסים על הגז
ועל כיל והעלאת מס על הבורסה כדי להשתיק את המחאה זה בגלל המחנה הבזיוני. כולם יודעים שהמחאה היתה פוליטית נגד ביבי והעם שילם את המחיר כי ביבי ידע להשתיק אותם במיסים ובגן לגיל 3 .
31 ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:44 כחלון הכסיל הולך הביתה (ל"ת)
30 ביבי לקחיהו 28/08/2016 10:35 אל דאגה. גם בבחירות הבאות הבכיינים יצביען ליכוד
מגיע לכם. אין שמחה הגדולה מהשמחה לאיד.
29 לימו 28/08/2016 10:32 כולם להרגע זה הולך לשום מקום לא יהיה מס (ל"ת)
28 יצחק 28/08/2016 10:25 ומה עם דירה חדשה בת"א מול מתפוררת לידה? (ל"ת)
27 יפה דיין 28/08/2016 10:23 כחלון ימיט אסון על המדינה
כחלון לדעתי סיימת את הקריירה שלך , צדק המרצה לכלכלה בעל שם עולמי, שהביע דאגה לנוכח הכוונה למנות אותך כשר אוצר . לטענתו אתה תמיט אסון על המדינה , אומנם הכוונות שלך טובות אבל המעשים ימיטו אסון כלכלי על המדינה .אין לך שום הבנה וגם היועצים שבחרת . מספיק לעשוק את האזרחים נמאסתם .הייתי מעיפה את כל 120 הנוכלים שיושבים בכנסת ואוכלים על חשבון משלם המיסים . רק מרד מיסים של כלל האוכלוסיה יזיז פה משהו . תתחיל לקצץ בכל משרדי הממשלה כולל אתה ביבי שרה וכל חבורת הנוכלים נמאסתם!!!!!
ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:47 מושחטים נמאסתם.......צודקת בכל מילה רק אף אחד לא עושה כ
כלום הם עושים במדינה כבשלהם דרעי שר חחחח
26 כוכב עצוב 28/08/2016 10:04 כחלון אתה גמור...
אתה גמור פוליטית...
כחלון התותח 28/08/2016 10:29 אוהבים את כחלון
כחלון כל הכבוד המשך ככה פוליטית את ראש הממשלה הבא .
ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:55 כחלון הולך הביתה נפל במלכודת השועל יצא טיפש (ל"ת)
25 יוחאי 28/08/2016 09:47 ללא קשר למיקום גיאוגרפי
הדבר נכון ללא קשר למיקום גיאוגרפי, אלא אק לשיכלולל שווי הנכסים.ובכלל במקום לטפל בנושא מחירי הדירות מן היסוד.מר כחלון כל הזמן מטפל בסימפטומים וטיפול זמני ולא קבוע.אני מאוכזב מאופן הטיפול של מר כחלון בנושא הדיור ויוקר המחייה.
24 הומלס 28/08/2016 09:45 כלבים, אמרתם שתוכלו לעקוף את החוק
חתיכת מסריחים...דור שלם בלי דירה ואתם מתלוננים...מנוולים.
הממשלה אשמה 28/08/2016 11:47 הם אלה שלא בנו מספיק דירות. אתה הומלס כי אתה טיפש
למה שלא תקנה ב 850 אלף שח דירה במרכז פ"ת תתחיל ב 2 חדרים ותחסוך ותתקדם . לא ישר 5 חדרים עם חדר כושר וועד בית 400 שח לחודש קאפיש?
התותח 28/08/2016 10:21 אנחנו גם נעלה שכד וגם לא נשלם את המס
בעל המאה הוא בעל הדעה, את זה כל ילד יודע
יוסף 28/08/2016 10:01 הכלב היחיד פו זה אתה מה קרה .....
אנשים עבדו קשה הצליחו וקנו דירות לפנסיה כלב קנאי מה אתה חושב שהם האשמים ממחירים המופקעים של הדירות שאתה בא בטענות חסרות בסיס כאלו הם אלו שאשמים שאין לך דירה תלך לממשלה שלא בונה דירות קטנות לא מורידה עליות בניה ולא בונה דירות רבות להשכרה כמו בכל העולם .
23 פוקימון 28/08/2016 09:42 צודקים מליון אחוז. תמיד המדינה מעדיפה את ת"א על הדרום
כי כולם שם ממפא"י
22 רציתם בולשביקים 28/08/2016 09:38 קיבלתם. יחימוביץ, שפיר, רוזנטל, טרכטנברג, יוסי יונה
לפיד הפופוליסט שהטיל עליכם מס שבח על דירה שניה וזה עבר לו חלק. כוחו בסקרים עולה. וכעת קחלון שפשוט לוקח לכם רכוש כשהיו הפגנות נגד מתווה הגז לא היו הפגנות בעד מתווה הגז כשלפיד הטיל מס שבח על דירה שניה לא היו מתנגדים כשכחלון העלה מס רכישה לא היו מתנגדים הכל עבר פה חלק . הממשלה ראתה שזה עם של אהבלים אז היא מרשה לעצמה הכל. תשתקו עוד וילאימו לכם את הכסף בבנק זה רק עניין של זמן. העיקר יש שישנסקי על הגז וכיל וכל שנה אתם מקבלים שיק מתנה מהממשלה שהבטיחה לכם שהתמלוגים יגיעו אליכם איכשהו. גם יחימוביץ הבטיחה לכם ונפלתם בפח שלה. מה חשבתם שיקחו כסף רק מעידן עופר ותשובה ויתנו לכם ? תשלמו כעת על הטמטום והאדישות שלכם
21 שלום 28/08/2016 09:37 כחלון אתה טיפש, ביבי מחכה לך בפינה, לא תהיה בכנסת הבאה
לא תעבור את אחוז החסימה, הקולות יעברו לביבי, הוא יבטל את המס והכול יהיה לזכותו
כחלון התותח 28/08/2016 10:30 כחלון ראש הממשלה הבא
כחלון היחיד שפועל למען הזוגות הצעירים
אבי 30/08/2016 15:56 טיפס על הסלולאר, נפל בדירות...... (ל"ת)
20 eby 28/08/2016 09:35 מה הדאגה.בחיים החוק או התקנה לא תעבור.ולמה?
ביבי יודע טוב מאד שזו תהייה הבעיטה האחרונה בדרך החוצה שהציבור יתן לו בכך שהרשה לטיפש כחלון עם יועציו הכלומניקים להגיש הצעת חוק כל כך מטופשת כשעל המדף מונחים מסלולים.טובים יותר.הגיוניים יותר.צודקים יותר במקום להכניס את היד לכיס של המעמד הבנוני.תלכו לכיוון הריבית מטומטמים בראשות כחלון.תשחררו אדמות.תמסו דירות של מליוני דולרים.תתרכזו במדינת תל אביב הארורה שהיא מקור כל רע להרס הפריפריה.תמסו משרדים בעיר לעודד יציאתם מהעיר המקוללת.תעלו בה ארנונה שלא יהיה אפשרי לכל אחד להתקבץ בה.תצ'פרי בעלי מקצוע שיסכימו לצאת ממנה לפריפריה כמו רופאים .קבלנים.תשחררו קרקעות.ועוד היד נטויה.
19 עובד ומשלם מיסים 28/08/2016 09:35 אני גם מגיש מחר בג"ץ
נמאס לי לשלם מיסים, מחר אני מגיש בג"ץ.
18 ערן 28/08/2016 09:34 פתרון פשוט
לא מבין מה רוצים, המס נגזר משווי הדירה השלישית, תבחר איזה דירה היא שלישית בבאר שבע או בת"א זו כבר בעיה שלך.
17 הוא אמר 28/08/2016 09:32 שתקפצו מהגג אז תקפצו (ל"ת)
16 מיסוי על דירות 28/08/2016 09:32 כמו שדפקו את אלה שמשקיעים בבורסה עם מס
שהועלה בפתאומיות כדי לממן ילד בן 3 בגן לשנה אחת וכל אלה שהשקיעו בבורסה במקום בדירה שילמו על זה ועוד בדיעבד ואף אחד לא צייץ נגד ונתנו לזה לעבור ככה מהר . אז אין סיבה ואין תירוץ לא למסות דירה שלישית. מעניין שבעלי דירות דואגים לפנסיה שלהם ואלה שהשקיעו בבורסה לא דואגים לפנסיה שלהם? בעצם הם מודים שעדיף להשקיע בדירות ולא בבורסה אמנם המס של כחלון ממש מרושע ובולשביקי. אבל זה מה שבחרתם אז מגיע לכם.
אזרח עשוק 29/08/2016 21:29 השודדים לא בוחלים בשום תרוץ
הם לא יעצרו עד שלכולם לא יהיה פנסיות, חיסכון... ומי יקחו אז????
אבי 30/08/2016 15:56 את הבנות שלכם (ל"ת)
15 דוד 28/08/2016 09:29 כחלון תעלה רבית שלו ישתלם להם מהשכרות לשלם משכנתה
היום זה לו חחמה לקחים משכנתה קונים בתים על חשבון השכירות משלמים את המשכנתה וכך קונים עד בית ושוב קונים עוד בית ועל חשבון השכירות משלמים את המשכנתה כך יכולים לקנות אפולו10 בתים כי השכירות משלמת את המשכנתה לו צריך לתת משכנתה למי שיש לו יותר מבית צריך לצאת חוק יותר מי שיש לו 2 בתים לו לתת לו משכנתה
hguy 28/08/2016 22:44 אולי תבקש שיבנה יותר דירות לזוגות צעירים. שיסבסד משכנתא
שהמדינה תבנה דירות להשכרה ושיעזוב אנשים שהשקיעו מיטב כספם ועכשיו הוא רוצה שיעבירו הכסף לבורסה ויפסידו התחתונים. או שימכרו וישלמו מיסי רצח. ושיפסיק להסית העם אחד בשני וישב בצד וימחא כפיים מהמטורללים שהצליח להרקיד.
14 קמאמיל 28/08/2016 09:28 בדיוק כמו האגרה
גם אגרה נגבתה בלי קשר לגודל ושווי מקלט הטלויזיה
13 שי 28/08/2016 09:27 כחלון אתה בכיוון הנכון, אל תרפה (ל"ת)
12 כלכלן 28/08/2016 09:26 רגע...אבל אמרתם שתגלגלו את זה על השוכרים לא?
וגם אמרתם שהמס הזה יגרום לעליית מחירי הדירות לא? אז למה אתם בלחץ? פחחחחחחחחחחחחחחחחחח זהו שאתם יודעים שלא ולא...לא תצליחו לגלגל את זה על השוכרים ולא רק שזה לא יגרום לעליית מחירי הדירות אלא זה יגרום לירידת מחירי הדירות.
11 יחיאל 28/08/2016 09:26 אנחנו איתך
באותה בעיה דירות בחולון . חייבים לרכז מאמץ לפתוח דף בפייסבוק לצאת למחאות .. כול הנפגעים ישלמו סכום כול שהוא למאבק משפטי בולשביזם הזה
10 אזרח 28/08/2016 09:25 אנחנו מגבים אתכם דרומיים
סוף סוף מישהו היתעורר
9 ועכשיו 28/08/2016 09:23 ביבי כחלון ינצלו את המצב להטיל מס רכוש על כולם
כמו שהבורסה התחילה עם 5% מס והגיעה ל 25% מס עכשיו יתחילו מ 3 דירות מס רכוש ואח"כ על כולנו כי ישראלים צדיקים גדולים ותמיד הדשא של השכן ירוק יותר והם הכי שמחים שגם להוא יש מס ולא רק להם. ממשלה עלובה לאנשים עלובים.
8 אנשים חצופים 28/08/2016 09:23 שימכרו את הדירות
עושים הון על חשבון הצעירים בדרום שסהכ רוצים דירה.תמסו אותם ואם לא מתאים להם שימכרו דירות החצופים.כל הכבוד כחלון תמשיך בכל הכח.
בן אהרון 28/08/2016 11:54 אנשים עבדו כל החיים וחסכו כדי להשקיע, שהצעירים גם יעבדו (ל"ת)
50+ 29/08/2016 21:30 עבודה ל50+ לא פחות חשוב מדירות לצעירים!!! (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 28/08/2016 10:08 "אכזריות חמה ושטף אף ומי יעמוד ......
לפני הקנאה "אנשים עבדו קשה וקנו דירות לפנסיה וכל הזעם עליהם כאילו הם אלה שהשמים במחירים המנפחים של הדירות
אבי 30/08/2016 15:57 יש פה הסתה פרועה כנגד בעלי דירות,וברור שהאוצר יוזם אותה (ל"ת)
7 דוד 28/08/2016 09:22 כחלון אמרתה שתתפל בבנקים תראה קמה הבנקים מרוחים עלנו
יכול להיות שאני לו מקבל 0 על הכסף שלי והבנק לקח 9 אחוז על חריגה בשביל זה תמחתי בך וגם הקופות לו מקבלים 0 אחוז אז מה רק הבנקים צרכים לחיות אני לו צריך לקבל כלום גם בקופות הגמל שביבי אומר לעת זקנה רק הבנקים צרכים לקבל על הכסף שלהם 9 אחוז
ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:50 הבנקים מטפלים בכחלון ובנו שר כסיל חסר הבנה בסיסית (ל"ת)
6 הבכיינים 28/08/2016 09:21 מגיע לכל בעלי 3 דירות לילל במיוחד אלה שבדרום
הדאגה לרכושם ממש נוגעת ללב ועוד בנימוקים אידיוטים של פגיעה בזכות הקניין שלהם ושזה מס שמוטל בדיעבד. המס לא מוטל בדיעבד על שנים עברו אלא רק מתאריך החלת החוק. ובמה זכותם של בעלי הדירות עולה על זכותם של משקיעי הבורסה? האם הטלת מס של 25% על ההשקעות היא לא בדיעבד. ביבי אימץ את המסקנה הזאת מיידית. מי שהיה מופסד במניה היה צריך או למכור בהפסד או לשלם 25% מס. ואיפה היו הצדיקים כשלפיד הביא את שישנסקי על כיל וגם לירידות במניה והפר הסכם עם הנהלת כיל שהובטח לה שאם תשלם את קציר המלח לא יועלו התמלוגים. כל הצדיקים שתקו כי זה לא נגע להם ישירות וגם לא היה אכפת להם שעובדי כיל פוטרו, האבטלה בדרום לא נגעה לליבם בכלל. העיקר הממשלה תתעשר ותוכל לשלם פנסיונות למיוחסים . אותם חוכמולוגים שתקו ואף תמכו ביחימוביץ ובהפגנות נגד כיל והם שתקו כשכחלון הגביל את שכר הבכירים בבנקים כי הם לא עובדים שם. ולא נגע להם שיש אפליה בין בכיר בבנק ובכיר בסקטור אחר. גם לא אכפת להם שטבע מקבלת הטבות כי הממשלה משחדת אותם שהם לא יברחו מפה. אבל את ים המלח והגז אי אפשר להעביר למקום אחר אז יש נצול מצב .אז עכשיו אתם מגיע לכם
5 מ.ג. 28/08/2016 09:21 מהצפון מגבים את הדרום
אנחנו בצפון במצב דומה .לדעתי רבים יצטרפו לתביעה לבגצ
4 sus 28/08/2016 09:18 כחלון תעלה רבית שכול אחד לו יוכל לקנות בית שני
לזוגות צערים לתת משכנתה מעודפת לו כמו היום שהמשכנתאות רודפים אחרי לקוחות לתת להם משכנתה בקוח אז הכול עולה תעלה רבית שלו רק הבנקים יהנו מהכסף שלי גם הקופות הגמל עמדים במקום ולו זזים אין לנו מי שישגיח על הקופות לעת זקנה
3 אוי 28/08/2016 09:17 אוי
שוב פעם מגיע מזרחי ודופק את המזרחיים הלבנים לא קונים דירות בבאר שבע זה רחוק לכן הטענה צודקת כחלון תתעורר אנחנו אחים חבל שהשוכרים ישלמו בסוף את המשחקים שלך תתעורר
אבי 30/08/2016 15:58 למה תמיד מחפשים להעיר את השד שלא קייןם? (ל"ת)
2 מכתב דבילי 28/08/2016 09:13 הם עדיין יכולים למכור דירה אחת לא חייבים שלוש (ל"ת)
פוקימון 28/08/2016 09:44 הם צודקים מליון אחוז. המס הזה צריך להיקבע ע"פ מחיר
הנכסים שרשום ברשות המיסים או ע"י שמאי מקרקעין מטעם המדינה. אם קניתי 3 דירות בבאר שבע שכל דירה עולה 300 אלף שקל סה"כ 900 אלף שקל, למה שאני אשלם מס בעוד שההוא מתל אביב מחזיק ב- 2 דירות שכל אחת מהן עולה 2 מליון שקל לא ישלם מס?
אז אתה רוצה 28/08/2016 11:53 לעשות עצומה שיהיה על כולנו מס רכוש? (ל"ת)
בן אהרון 28/08/2016 09:30 למה צריך למכור? חסר דירות?? יש 80,000 למכירה ביד 2
בחיפה יש דירות ישנות שלושה חדרים החל מ-400,000 ש״ח. למה הם לא באים לקנות את הדירות האלה? הם נרשמים לגרלות של דירות חדשות במחיר 1500,000 אבל את הדירות הישנות הם לא רוצים ברבע מחיר.
אני 28/08/2016 11:54 צריכה לעבור דירה חיפשתי 3 חדרים באם המושבות
לשכירות גם המחירים עלו וגם אין דירות לידיעתך
אכן לא חסר דירות 28/08/2016 11:52 אבל אף אחד לא רוצה דירות זבל של 2 חדרים
הם רוצים ישר 4 חדרים עם חדר כושר וג'ימבורי ושומר בכניסה לשמור להם על הפוסטר שבחדר הילדים. הממשלה הדבילית יכולה למפות את כל הבתים הישנים ולהחליט על פינוי בינוי וככה יהיה להם כדאי לקנות דירות ישנות לגור ולחכות לנס שלהם אבל הם לא רוצים. כחלון סך הכל רוצה מיסים הוא לא רוצה שימכרו ויודע שהם לא ימכרו את הדירות. אז כל בעלי 3 דירות שלא יכולים להעלימם ולרשום על הילדים שימכרו וזהו יהיה לו מלא דירות נראה מי הצעירים שקונים. בטח לא הבן שלי .
אבי 30/08/2016 16:00 ברוובו. פירסמתי מודעת השכרה על דירה חדשה ומושקעת, באו
הרבה שוכרים שרצו לקבל אותה במחיר שכירות של אורווה..... עד שהגיע מישהו נורמלי, לא התווכח ונתן כסף מראש, הוא ואני מרוצים.
1 אזרח 28/08/2016 09:12 פנייה לבגץ צודקת
אני מסכים שאין שום הצדקה לפעולה הזאת של מיסוי אין צדק
מסכים 28/08/2016 09:55 שאתה מסכים
אבל זה לא יעזור לכם...
עדי 28/08/2016 23:35 מיסוי דירות
ליפה, אהבתי את תגובתך. אם נשארו לכחלון מעט בוחרים נאמנים - גם אותם איבד !!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש