בעלי דירות בדרום מאיימים לפנות לבג"צ בשל המיסוי של כחלון על דירה שלישית - "אפליה לרעה של תושבי הפריפריה"

משה כחלון, צילום: Getty images Israel
קבוצת בעלי עסקים מהדרום, אשר השקיעו ברכישת דירות להשכרה פנו לשר האוצר משה כחלון וליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בתביעה לבטל את הליכי החקיקה או לבצע שינויים בהצעת החוק למיסוי בעלי 3 דירות ומעלה – אחרת יפנו לבג"ץ.
באמצעות עורך הדין אלישע כהן ממשרד כהן ערב בבאר-שבע דורשים בעלי העסקים בעיר לבטל לאלתר את הליכי החקיקה של המס המתוכנן בגלל כמה וכמה סיבות. "בהצעת החוק יש פגמים רבים הפוגעים בבעלי הדירות באופן לא חוקתי", כותב עורך הדין אלישע כהן בשם בעלי הדירות בבאר-שבע, "אבל שני פגמים הבולטים ביותר הם היותו של החוק בגדר חוק שפוגע רטרואקטיבית בציבור בעלי הדירות והפגיעה המהותית שיש בחוק בתושבי הדרום והצפון, היינו תושבי הפריפריה."
עו"ד  אלישע כהן  כותב במכתבו כי מרשיו, בעלי עסקים שמתפרנסים מעבודת כפיים, אחד מהם בעל מאפייה, בהיעדר כל עתודות פנסיוניות כמקובל בשוק של העצמאים, רכשו בבאר-שבע מספר דירות כדי שכאשר יגיעו לגיל פרישה יוכלו ליהנות מפרי עמלם מבלי להזדקק לעזרת ילדיהם או למוסדות הרווחה השונים."הטלת מס חדש על דירה שנרכשה לפני החוק פוגעת רטרואקטיבית בקניינם של מרשיי והינה בגדר של הפקעה ממש של חלק מקניינם", כותב עו"ד אלישע כהן.
עיקר הביקורת: "קיפוח של תושבי הדרום העולה מהצעת החוק"
לפי עו"ד כהן, "כידוע ערכי הדירות במרכז הארץ גבוהים באופן משמעותי מאזור הדרום והצפון. לפי הצעת החוק לא יהיה הבדל בין דירה שערכה 1.5 מיליון שקלים בנגב לבין דירה שערכה 10 מיליון שקלים במרכז הארץ. יוצא שתושב מרכז הארץ המחזיק 2 דירות בשווי של 20 מיליוני שקלים לא ישלם מס בניגוד לחברו בעל 3 דירות קטנות בעיירת פיתוח בנגב ששווין קטן עשרת מונים – שבכל זאת ישלם את המס המדובר...זו הפליה לרעה של תושבי הפריפריה..."
עו"ד כהן מודיע במכתבו לכחלון וגפני כי אם הצעת החוק תאושר בלי תיקון הפגמים שהזכיר במכתבו בכוונת מרשיו לעתור לבג"ץ לביטול החוק בהיותו סותר את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.
 
המכתב שנשלח לשר כחלון ולח"כ גפני: 


תגובות לכתבה(190):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 106.
    אשמח להצטרף לתביעה (ל"ת)
    רחל 04/09/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 105.
    חוק מטומתם
    משקיע 30/08/2016 04:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדירה שלישית רביעית חמישית 1%על שווי הדירה מה זה השטויות האלה חוק של ילד קטן. למסות קול הכנסה מדירה 20%. כמו שיש מיסוי על בורסה 25% אבל בדירה יש הוצעות אז אלא 5 אחוז הנחה. ולא לבכות בבקשה אני מרוויח בבורסה גרושים ומשלם כמו גדול 25%
    סגור
  • 104.
    תגובה למגיב למגיב 100: מס הבורסה לא רטרואקטיבי???
    אריה 29/08/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפני 4 שנים ביבי העלה את המס על הבורסה מ20% ל25% ונתן פטור מוגבל בזמן ממס למוכרי דירה שנייה.הנ"ל חל על כל משקיע ביום הטלת המס או הפטור גם אם החזיק בנכס 100 שנה.זה לא רטרואקטיבי?? איפה הייתם כל מי שצועק פה? למה הייתם מוכנים לקבל פטור רטרואקטיבי בשקט ומס רטרואקטיבי לא? בגץ לא יעזור לכם חבל על הזמן
    סגור
  • 103.
    מס אמת מהחבר מימון
    תנחום 29/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכחלון מעבר לחלון יושב מימון החבר שלך כך ממנו חצי אחוז מס יותר תכסה את כל חורי התקציב על תשלח ידך לזקנים / ולאנשים שכל הכנסתם ב.ל .שכר דירה כול הפוגע יד האלוהים תפגע בו .
    סגור
  • 102.
    פתאום הבכיינים הם בעלי הממון - כחלון עלה והצליח
    אריק 29/08/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 7
    לא רק לבעלי נדלן מותר לחיות בכבוד בארץ.
    סגור
  • 101.
    עוד פעם כחלונון בולשבון כישלונון עושה שטויות
    אזרח 29/08/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    במקום לדאוג לבנייה מסיבית של דירות הוא ממציא כל מיני חוקים הזויים והרסניים
    סגור
  • 100.
    עורכי דין ולבזבז את זמנו של בית המשפט אז שימכרו
    במקום להוציא כסף על 29/08/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ויקנו קופות גמל לפנסיה כמו כולם . החוק לא פוגע רטרואקטיבי כי אף אחד לא מכריח אותם להשאר עם הדירות ולשלם מס. זה כמו שיגידו שכל מי שמכר מניות אחרי שהוחלט על מס אבל קנה אותם לפני ההחלטה לא ישלם מס על רווחים בבורסה. וכן הלאה מליון דוגמאות.חוק הריכוזיות הוא הרבה יותר קיצוני מהמקרה שלו.
    סגור
  • החוק כן פוגע רטרואקטיבי כמו הלאמה
    FUNNY 29/08/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוק מהיום והלאה זה למי שרוכש מהיום והלאה לא למי שהרכוש שלו ונכון היה להשקיע בנדלן על פני כל הימור אחר והכסת"ח של דירות לתוך השוק הרי זה צחוקים אם מס - אז שייקחו מס הכנסה על הכנסה זה קיים בחוק סתם חוק מציצני פוגעני פגניני ומעליב אולי יש תרועות המונים בכיכר העיר אבל ברור לכולנו אפקט הישראלי הטוב והשימחה לאיד של האחר
    סגור
  • 99.
    שודדי רחוב ברישיון מדינה
    FANNY 29/08/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משפיל מבזה עגום עצוב חיוך ויטאמינציק של קח-לו רק מאותת כמה הוא שמח - כמו חלום ילדות קשה הנה באתי ואקח להם דירות השוק לא יראה מהחוק המטופש הזה אם הכוונה להפיל מס-על-משקיעים אז תטיל מס על מחזור רווחי השכרה יך שלא יהיה ברור שהחוק היה ב פח-הרעיונות - היצירתיים של פקידי האוצר , עד היום היו מעצורים להבאת שטויות ופלגנות ושיפלות כעת המחסומים מנותצים לכם יש לי מגיע אני חיי את זה מאז שהשתחררתי מיחידה קרבית תמיד אלה שהיה להם פחות קיבלו יותר ממני זה כניראה ירדוף אותי ( גם הליכוד והימין הסהרורי ) עד לקבר
    סגור
  • 98.
    המשטרה מגינה מבוזזי רחוב/קח-לו בוזז ברישיון
    פאני 29/08/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואין הגנת מדינה מבזיה זאת בגידה חשופה בציבור החוסך משרד האוצר בחסות כותרת "דירה" בא ובוזזאותי עמוק עמוק לתוך שיקולי הפרטיים ואין הגנת מדינה בושה לאן הגענו ועוד תוך תרועות ההמונים כי להם מגיע לקחת ממני את מה שעליו חשבתי השקעתי הוצאתי ולא ביזבזתי כמוהם רבותי בגלל שזה מכוון פילוג בעם תבקשו גם התפלגות עדתית של אותם בעלי דירות וסיקו מסקנותיכם לבד - וזוהי אמירה ברורה.......
    סגור
  • טען עוד
  • 97.
    נשמע כמו אוי יוי יוי, יש לי חמש דירות בדרום תל אביב
    עני 29/08/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רחמנות ממש
    סגור
  • אבל זה ענין פרטי שלו וקנינו ולא שייך להמונים
    FANNY 29/08/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקיחה ממעמד אחד בכפיה והעברה למעמד אחר בעידוד ההמונים כמוה כסקילה בכיכר העיר כניראה שאנחנו באמת לוונטינייים עמוק עמוק
    סגור
  • מילא לוונטינים,אבל פה שחיתות עמוקה של הגנה על מיליונרים (ל"ת)
    ענת 30/08/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    מקופת חולים כללית
    נולחק 29/08/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כחלון , שכחת להוציא את הפקקים מהאוזניים . אנחנו צועקים כל הזמן ואתה לא שומע . תעביר את המס מהדירות , להכנסות מהדירות ולא תצטרך לבוא כל פעם לטיפול . לא יהיו תביעות ולא מחאות , הצדק לכולם ייעשה ולא רק ייראה כמו ישראבלוף שלך וגם יהיו יותר הכנסות לאוצר כי תוכל לגבות את המס כבר מהדירה השנייה שהיא לא מגורי הבעלים , ושהכנסותיה יצטרפו לסך כל ההכנסות של עסקי הנדלן המניב שקוראים לו בטעות דירות להשכרה . אם אתה עדיין לא שומע אבל רואה , לפחות תוריד את המס על הרווחים בבורסה . אם גם אתה לא רואה ולא שומע אז יחרבטאק .
    סגור
  • 95.
    החוק
    יבגני 29/08/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כולם מדיינים על הצד הכלכלי של החוק והשלכותיו .אך לא זה העיקר. העיקר הוא שמדובר בצעד של המדינה שפוגע בתשתית הפסיכולוגי של העסק- האימון . אין אמון - אין עסק. ברגע שהמדינה מתחילה להתנהג כמו רמאי ולשנות את תנאי עסקות בדיעבד – כאן סוף האמון. כאשר ומדינה כלשהיא חלה לנוע בדרך הזו בחסות סיסמאות של צדק חברתי, אין לזה סוף ומשקיים בורחים כמו שבורחים משודד. היסטוריה מלמדת שגישות בולשביקיות לאולם לא הביאו לפריחה. זה מה שאנשים צריכים להבין טוב-טוב ליפני שמושטים יד לכלכלה של בולשביק-אקספרופריאטור כחלון.
    סגור
  • 94.
    נעשה אותו דבר על הבורסה (ל"ת)
    הלוואי ויצליחו 29/08/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 93.
    המס
    דוד 28/08/2016 23:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נובע מהצרכים הפולטים של שר האוצר.
    סגור
  • 92.
    תגישו גם בשם בעלי דירות תושבי הארץ של נכסים לא מושכרים (ל"ת)
    mi 28/08/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 91.
    כחלון נגד אנשי העמל
    רני 28/08/2016 22:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מס של 10% ללא הכרה בתשלומי הלוואות או קיזוז הוצאות, תוסיף הוצאות אחזקה, עו״ד אי השכרה, תיקונים, שיפוצים, חובות דיירים. קיבלת מס שעולה עד 40% ! (מס אפקטיבי). אז תפסיקו לבלבל את המוח על ״אי תשלום מיסים״. בשום מדינה בעולם לא היו נוקטים במהלך כל כך לא מוצדק, איפה ואיפה, פגיעה במעמד ביניים אמיתי. עשירים אמיתיים לא מקבלים טלפון בלילה על נזילה באמבטיה. לא עסוקים בביוב סתום. העשירים האמיתיים לא משקיעים בדירות. הם לא יסתפקו ב 2-3% תשואה ! תתחילו להפנים, צרי עין המוסתים ע״י סוכני כחלון המנסים להכשיר את השרץ ב״הסברים״ מצוצים מן האצבע
    סגור
  • 90.
    שידע הציבור
    יאיר 28/08/2016 22:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מס הגולגולת הפאודלי צריך להפחיד את כל מי שרוצה עתיד לילדיו. כולם מבינים את המשמעות התקדימית? לשלוח יד גסה לכיסי האזרחים שבנו בשנים רבות ובהחזר הלוואות, בתשלום מיסים: עיריה, רכישה, תיעול, השבחה והוצאות: שיפוצים, חובות, תיקונים ועוד ועוד. אותי זה מפחיד. שום פוליטיקאי חכם וליברלי לא היה עושה מעשה כל כך נדיר ופוגעני. אם הוא מסוגל לעשות זאת, הוא אומר לציבור כולו אמירה קשה. זו סופה של זכות היסוד הבסיסית ביותר: תכנון חיים שלמים על מנת לסיימם בכבוד !
    סגור
  • 89.
    הבולשביק כחלון רןצה להכריח אנשים שקנו במיטב כספם למכור
    hguy 28/08/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ותוך כדי לשלם הון עתק מס שבח למדינה וזה כדי שאחרים יוכלו לקנות את הדירות בזול. זו חוצפה שאיני מבין איך הליכוד וחבריו שמציגים עצמם כשומרי זכות הקניין מרשים נבלה כזאת.
    סגור
  • 88.
    קישקוש, אני קונה אגרות חוב לפנסיה ומשלם 25 אחוזים מס (ל"ת)
    פיסטוק 28/08/2016 21:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אז אתה טועה והפסדת ולכן אתה בעד
    פאני 29/08/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כאלה שכילכלו נכון יותר צעדים גם הרוויחו יותר אבל יגיעו גם אליך כל אחד מגיע יומו הלוואי
    סגור
  • 87.
    מס בתחפושת
    einatcn 28/08/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תומכת. אכן עונש לעצמאים אשר שילמו מיסים כדין ובהעדר דאגה אמיתי לעת פנסיה מצד הממשלה בחרו בדירה להשכרה כתוכנית פנסיה אשר מומנה בעבודה ובתשלום מיסים ובמקום לפתור את בעיית הדיור (ראה דוגמת שרון כשרצה באמת לפתור) מכסה כחלון על כישלונו בהסתה נגד קבוצת מעמד הבינים
    סגור
  • 86.
    אם יקלו על הפריפריה אז משקיעים יקנו שם ויתייקר גם שם!
    שי 28/08/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לבטל את המס הטיפשי לגמריי!
    סגור
  • בטח לבטל - ואז ימשיך להתייקר... (ל"ת)
    נועם 28/08/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 85.
    קח-לו את הביזיון הכחלוני הזה
    FANNY 28/08/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מדיניות קח וקח וקח ביזיון לחיות במדינה הזאת כל חודש המצאה איך לחמוס עוד ועוד איך לפגוע באנשים איך לפלג פלגים בושה אמיתית - כחלונית עם חיוך ויטמינציק אה איך דפקתי אתכם
    סגור
  • 84.
    הגיע זמן למדיניות מיסוי נורמלית
    אריה 28/08/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מתי יקבלו קובעי המדיניות החלטה מתבקשת במקום להמציא פטנטים משונים וייחודיים לראש היהודי ולמסות הכנסה משכר דירה כמו כל הכנסה אחרת???
    סגור
  • 83.
    שימוש בכאילו במושג דירה / סתם עוד מס בלבד
    פאני 28/08/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    דירות מהחוק הזה לא יגיעו לשווקים סתם להראות לכולם חוקקתי עוד משהו נגד המשקיעים ובעלי כסף חסר לי כסף ואני מחפש מימון האם יש לכם עוד רעיונות להישתמש במילה דיור משתכן מוזל מס דירות מס רכישה מס מקרקעין תביאי לי רעיונות אני אתגמל את כל שאין לו ב10 אגורת שאר ה90 אג יש לי כבר למי אני חייב קודם כל לדתיים ולמתנחלים ואם ישאר אז נחשוב
    סגור
  • 82.
    כל אחד דואג רק לתח..לכיס שלו. דרושה בניה ממשלתית רבתית
    צביצ 28/08/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שונאים סוציאליזם אבל אז דאגו לשיכון עממי נגיש, היום יש לכם החירות להתעשר על חשבון העושק של אחרים ולנו אין בביטחון פנסיוני ואין דירה. נשלם שכר דירה מן הפנסיות העלובות שביבי השקרן נתן מתנה לחברות ביטוח שודדות.
    סגור
  • 81.
    כחלון הגיע עד לוילה של ביבי ושם עצר
    ירון 28/08/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לדוגמא הוילה שהיא דירה שניה של ביבי שווה כמו מאות דירות קטנות בארץ ומה עם ברק שיש לו דירות בעשרות מיליונים ,תתעורר כחלון היית אמור להיות חברתי
    סגור
  • 80.
    חוצפה! אני אמור לממן את הפנסיה שלכם
    חסר דיור 28/08/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אין גבול לחוצפה של בלע העסקים. מצאו להם מי שיממן את הפנסיה, הזוגות הצעירים. גם לא משלמים מס, משקיעים בנדלן ועוד יש להם את החוצפה לדרוש לבטל את מס הכי צודק שקיים!
    סגור
  • אם כבר חוצפה, זו של דיירים שלא מוכנים לסכן השקעות
    ענת 30/08/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומשכנתאות ורוצים שמישהו אחר יעשה את זה וגם עם הגבלות לטובתם..... שיא הוצפה! יש לך טענות? תבלך לממשלה שתבנה לך ולא אלי, אני עוהד שנים בשבעל הדירות הללו ומשלם מיסים כמו שלא משלמים באף מדינה!
    סגור
  • תעבוד ותקנה דירה שכחלון יבנה בשבילך מה אתה רוצה מאחרים
    hguy 28/08/2016 22:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ותפסיקו להתנענע למנגינת ההסתה של כחלון.
    סגור
  • אתה בדיוק הפרוטוטייפ קח-לו כי יש לו
    יואל 28/08/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בוא ניקח כי יש לו ולי מגיע ב י ז י ו ן בחסות מדינה אבודה
    סגור
  • 79.
    ביזפורטל למה אתם לא מפרסמים תגובות שלי אתם מצנזרים?
    ארי ה 28/08/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הרווח הענק של המשקיעים מעליית מחירי הדירות מגיע לו שימוסה במס נוסף. אם לא ידעתם יש בישראל מס דומה "מס יסף" שמוטל כמס נוסף על מי שהרויח 800000 ש"ח ויותר למרת ששילם עליהם מס הכנסה
    סגור
  • צודק בו קח-לו וניקח
    יואל 28/08/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניקח וניקח שילכו מכאן נימאס שלהם יש ולי אין
    סגור
  • 78.
    ביבי צוחק כל הדרך אל ....קיסריה
    מוני 28/08/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כחולן או כחלון זה לא הנושא הנושא זה מר נתניהו...... חברים אם הוא הקוסם שלכם שמזרים לקלפי ב- SMS אזרחים מבוהלים ומנהל כאן שכונה . מה אתם מלינים על כחלון או על כץ או הגברת ממשרד התרבות . תסיקו מסקנה ותשלחו את החבר נתניהו בלימוזינה יפה היישר לקיסריה . יחד עם רעייתו . ילדיו וכלבו החמוד והנשכן
    סגור
  • גם נוחי ושרי ותשובה ושאר אלו שחוגגים על הפנסיות והקופות
    ענת 30/08/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמל שהלאימו לנו, ועל הביטוחים שמושקעים בהשקעות כושלות שלהם.
    סגור
  • ביבי עושק הישראלים, ביבי שקרן, ביבי אהוב על הטמבלים (ל"ת)
    צביצ 28/08/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 77.
    אני קח-לו באתי לקחת כי לך יש
    BAKSHISH 28/08/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בושה של רעיון ברור שכל אלה שאין-להם ( הרוב ) מוחא כפיים קח מהם - תן לנו כמו גנבה בסתר מאנשים ישרים איזו התדרדרות בקדנציה אחת איזה טעות למדינה
    סגור
  • 76.
    זה לא הדרך
    אמיר 28/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ברור שמס לא צודק , לא פרופורציונלי . מר כחלון שם למטרה להוזיל דיור בכל מחיר כדי להטיב עם בוחר , אך עלול לקבל תוצאות הפוכות , לפעמים שב ואל תעשה מתברר כמשהו טוב יותר , מאשר תעבוד ותעשה הרבה שטויות .
    סגור
  • 75.
    פריפריה נגד מרכז... אשכנזים / ספרדים
    אהרון 28/08/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מה קשור פריפריה/ מרכז ?! אני תושב תל אביב מזה 64 שנים, יוצא עדות המזרח בעל דירת 2.5 חד' בשווי כ 2 מ' ₪ בן 67 ועובד קשה למחייתי. כחלון הצליח להמציא עוד שד בבקבוק - גם לי קשה כעצמאי ללא פנסיה עם ביטוח לאומי 2000 ₪, גם לי יש נכדים שאיני קונה להם מתנה כי אין לי למרות שאני גר בתל אביב ויש לי דירה בתל אביב. נכון לדעתי יהיה למסות הון הציבור ולחלוב את העשירים באמת, ואז בעלי העסקים הכשרים יתמרמרו נגד בעלע העסקים השחורים... אולי נכון יותר לגשת לבעלי הפנסיות התקציביות שהם בעצם העשירים האמיתיים של המדינה ?
    סגור
  • אהרון אתה טועה לגמרי
    יואל 28/08/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם היה לך יותר לא היית סולח לחמדנות של בואו ניקח-לו זוהי לא הדרך לגנוב מס בכותרת של דירות זה ביזיון מנוהל אבל ביבי וכחלון הם פוליטיקאים ואנחנו לא באמת מענינים אותם להם ברור שכמו בכל עם זה נישמע רעיון טוב כאשר בכל עם הרוב יש לו פחות בואו נשלב את הרוב כנגד - מדינויות שיסוי הפרדה ובואו יאלה ניקח-לו רק בגלל שיש לו אם היה לך אהרון לא הייתה מסכים להיענש ככה סתם אגב זה גם מרגיש פנימה כמו שיפלות
    סגור
  • 74.
    התשואה בב"ש גבוהה מבגוש דן
    משקיע 28/08/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מה שהבכיינים "שוכחים" לספר הוא שהמשכירים בפריפריה מרוויחים תשואה הרבה יותר גבוהה מאשר משכירים בגוש דן. יתכבדו אספני הדירות בב"ש וימכרו את כל דירותיהם, וכך "פתאם" יווצר היצע נאה של דירות בב"ש, ויקנו דירת יוקרה אחת בב"ש (או בגוש דן, לא משנה). רגע. למה אף אחד לא קופץ על ההצעה? פשוט מאד: כי הבכיינים הם תנינים מזילי דמעות. מי שנושא בנטל אלה משקיעי גוש דן, המסתפקים בתשואה עלובה. המשקיעים בפריפריה הם הם אלה שגורפים את השמנת.
    סגור
  • הצחקת אותנו
    צחי 28/08/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרי לוקחים סכום של 1500 ש"ח ההכנסה בערים הגדולות לאותה דירה כפולה מהפריפריה
    סגור
  • 73.
    חושב שאם ימכרו דירות זבל הצעירים יהיו מרוצים .
    קחלון 28/08/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קחלון ממציא פטנטנים במקום לעשות מה שצריך גם בבורסה וגם לבנות. מזכיר את חכמי חלם שהחליטו לבנות עיר חדשה לתושבים בדקו ומצאו שיש הר . ולכן החליטו להזיז את ההר ממקומו. התאספו כל החלמאים פשטו מעילים והתחילו לדחוף את ההר. בעודם דוחפים עברו גנבים באזור וגנבו להם את המעילים . כשחזרו החלמאים בערב ראו שאין מעילים שמחו החלמאים שהצליחו להזיז את ההר כל כך רחוק אותו דבר קחלון. לא עושה שום דבר מלבד להשיג מיסים להחליף בעלות על נכסים . העיקר הוא דחף את ההר (דהיינו המשקיעים) . חלם זה כאן.
    סגור
  • 72.
    כחלון עם פנסיה כמו שלו לא צריך דירות (ל"ת)
    ייי 28/08/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 71.
    דירה אחת ברוטשילד עולה 15מליון
    גגגג 28/08/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה שישלמו על דירה בתל אביב שעולה יותר מ10 דירות בפריפריהjQuery2030747284857457301_1472387097673?
    סגור
  • 70.
    האיוולת של כחלון ממשיכה דרך איוולת האזרחים
    מצעד האיוולת 28/08/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם כבר לא נגד המס על דירה שלישית אלא דורשים מס לפי שווי הנכס. חכמת ההמונים הישראליים היא כנראה שם דבר עולמי לא סתם חכמי חלם היו יהודים
    סגור
  • 69.
    בקרוב 3 דיירים שנואים בבנין של הורי
    תודה לאל 28/08/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יעופו משם . 3 דירות יש לכל אחד שם. עשו המון נזקים לבניין או שישלמו מס או ימכרו . לאחד יש ילדים גדולים והוא יוכל לרשום על שמם ולשאר יש ילדים קטנים .
    סגור
  • 68.
    חוק של מדינת בולשביעקית
    ישראל 28/08/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    החוק מתאים למדינות קומניסטיות ולא דמוקרטיות ואם הוא יעבור הוא ישלח מסר למשקיעי הדירות שעליהם למכור את כל רכושם ולברוח מהארץ כי בשלב הבא יחוקק חוק שילאים את דירותיהם ויחלקם לציבור מחוסרי הדירות חינם אין כסף!
    סגור
  • קח-לו כאן כדי לקחת - השימוש בכותרת דירות אומלל
    יואל 28/08/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהסה"כ אני קח לו באתי לקחת ממכם ולא משנה מה הכותר , אם זה דירות אז זה גם פופוליסטי ונכון בתכלס חברים לכם יש ואני הבטחתי לקהל רחב ואין לי מה אז אקח ממכם ואתן להם על הדרך זה גם קצת כסף לביזבוזים ופיצוחים באיוש
    סגור
  • 67.
    נניח שכולם בדרום יחליטו למכור למה שמישהו יקנה אם המחיר
    קחלון הרסני 28/08/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק ירד . והם עוד ישלמו מס שבח . יוצא שהם לא הרויחו כלום רק שכר דירה שזה כמו אג"ח בערך. ויוצא שקחלון מלאים להם את הדירות בצורה אחרת . רק הממשלה תרויח מזה
    סגור
  • 66.
    זה לא בטעות, זה ההון שלטון !!!
    אני 28/08/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המס צריך להיות משווי נדלן בסכום מסויים ולא משנה אם זו דירה אחת של 5 מיליון או 5 דירות בשווי מיליון כל אחת. אבל העשירים בחיים לא יתנו לקרות. ישראבלוף !!!
    סגור
  • לא צריך להיות מס כזה - זה פנטזיית ילדודים
    יואל 28/08/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זה פנטזיית נעורים של ילדות עשוקה צריך להתחקות מי מהיועצים הייתה לט כזאת לפי הרעיון לרובם ילדות קשה אז בוא ני קח-לו כי לו-יש ולנו עדיין אין
    סגור
  • 65.
    פחלון -- כשלון
    ה 28/08/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לך אתה והכולנו שלך.....
    סגור
  • 64.
    "שתו לי אכלו לי" שונאים חרוצים
    ורדה 28/08/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    וכחלון מסית בעזרת סוכני הרשע
    סגור
  • 63.
    כל מס יגולגל על השוכרי
    בעל בית 28/08/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    10 4
    כחלון יהלך עם אות קין כעוכר העם ומפרק משפחות. השוכרים משלמים כבר מעכשיו את חדלונו של השר ממש "אוצר"
    סגור
  • 62.
    כחלון וכולנו הם נגד הפריפריה הם מופעלים ע"י טייקונים
    מ"כ 28/08/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה אכפת לכחלון חבר העשירים ממעמד הביניים ומטה. הוא ושר השיכון שלו, איש עשיר, דואגים רק לבעלי האינטרסים שרוצים לרכוש דירות ונכסים בדרום בגרוש וחצי. למי שלא עשיר הם קוראים מעמד הבינתיים - בינתיים יש להם כסף עד שכחלון יבזוז להם אותו
    סגור
  • הוא נגד כול מי שלא טייקון ומקורב, לא רק בדרום, אנשים
    ענת 30/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעוררו, עובדים עליכם ומטילים עוד ועוד מיסים מטורפים במקום לארגן דירות לזוגות צעירים שכבר בינתיים מזדקנים..... הממשלה האימפוטנטית לא עושה כלום בנושא וחסרי הדיור מסכנים. כול מה שעושים משסים את המסכנים בבעלי הדירות, שהם לא תמיד במצב הרבה יותר טוב\ אבל ההסתה עובדת!
    סגור
  • 61.
    למסות רק דירות פנויות שאין בהם שימוש (ל"ת)
    שוכר דירה 28/08/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 60.
    תגובה 46
    MAX 28/08/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך צודק מספר 46 , כל הכבוד !!!
    סגור
  • 59.
    אל תפגעו במי שכבר רכש. לא הוגן. יהרסו משפחות שלמות (ל"ת)
    דודי 28/08/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • אתה יודע שמותר לך למכור דירה, נכון?
    משקיע 28/08/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא באמת באמת חייבים להחזיק דירה לנצח. מותר גם למכור. את הכסף העבר לאפיק השקעה פיננסי.
    סגור
  • תחפש לך פריירים אחרים,ובמכירה יש עוד מס אזלא כדאי למכור (ל"ת)
    ענת 30/08/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    לבעלי הדירות אין אפשרות להמיר את הדירה לכסף בלי להיפגע
    אבי 28/08/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    13 4
    כך כתוב במכתב שבכתבה. אז רציתי להזכיר לכם: כרגע יש עליכם חישוב מס שבח "לינארי" שהוא חישוב מקל והוא רק בתקופת מעבר למי שימכור מ 2014 עד סוף 2017. אז במקום לבכות תזדרזו למכור לפני 2018 כי אז תיפגעו אפילו עוד יותר מהמכירה...
    סגור
  • אז מה ! הם הימרו על נדלן - לומרות האזהרות (ל"ת)
    שלומי 28/08/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 57.
    ביבי מזמן הפקיר את הדרום . תראו איך הפקיר את עובדי כיל (ל"ת)
    מחאת בלבתים בדרום 28/08/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 56.
    המיסוי היינו כפל מס
    ערן 28/08/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    9 6
    מרבית האנשים שקנו דירות להשכרה הינם כאלה שהרוויחו כסף בעמלם ושילמו עליו את מלוא המס כחוק. כעת כחלון רוצה להטיל מס נוסף על הכסף עליו כבר שולם המס פעם אחת. לגיטימי לקחת מס על שכירות או ריווחי הון, אבל למסות פעם נוספת את הקרן? מסריח ופופוליסטי.
    סגור
  • האוצר רוצה שתשאר עם סכום מינימום והוא יקח את כול השאר (ל"ת)
    ענת 30/08/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה טועה! בכל רכישה מהכנס נטו משלמים מסיים נוספים הממה.
    ליאור 28/08/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפל המס הוא מס הרכישה שהוא למעשה מס בעלות שהחל מהדירה השנה ומד על 8% זאת אומרת שהאישה כבר שילמת קנס על ריבוי נכסים עכשיו תשלם 1% נוספים כל שנה...
    סגור
  • ועל אגח אין "כפל מס"?
    משקיע 28/08/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או שזה בסדר למסות מחזיקי מניות ואגחים, ולא בסדר למסות מחזיקי דירות? למה בעצם לא גובים ממך מס 25% ?
    סגור
  • 55.
    אתה הישראלי הטיפש המצוי. כבר לא מדברים על מס מיותר
    ל 49 28/08/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אלה איך צריך לגבות אותו. מנחיתים על הישראלים מס מיותר והם מתווכחים איך צריך להחיל אותו על האזרחים השלב הבא תדרשו הלאמת דירה שלישית והלאה כדאי לכם לדרוש ביבי יסכים לזה מה אכפת לו להתעשר על חשבון הטיפשים שיש פה בשפע.
    סגור
  • 54.
    איזה פחד. הם פונים לבג״צ
    אלון 28/08/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    9 6
    הנסיון מראה שבג״צ לא מצערב בהחלטת הממשלה. מי שלא מתאים לו ללם למדינה, שימכור. זאת המטרה של כחלון.
    סגור
  • 53.
    למסות בעלי 3 דירות לא כולל דירת המגורים של הבעלים וששול (ל"ת)
    מתנגד לחוק 28/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 52.
    קחלון יכל בקלות להשפיע על קוני הדירות
    ממשלה אלימה 28/08/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אם היה מוריד מס על הבורסה . ומבטל חובת הגשת דוח מחזור שזה עוד טרטור לאזרחים המסכנים ועוד לחינם .אפילו טרכטנברג הודה שצריך להוריד. אבל זאת ממשלת אלימות כלכלית רומסת ביד גסה את האזרח איך שמתחשק לה משנה חוקים בדיעבד (שישנסקי על הגז) ושישנסקי על כיל אם הממשלה היתה מחזירה את קופות הגמל למצבם הקודם או לפחות 80% השקעה סולידית האנשים לא היו קונים דירות ומתעסקים עם שוכרים נודניקים ומחבלים קטנים ברכוש מי בכלל רוצה לבוא לתקן דוד שהתפוצץ או צנור בבנין שהתפוצץ . מי רוצה להיות בעל בית של שוכר מוכה גורל שיש חשש שלא ישלם לו שכר דירה. וזה קורה ! אבל הממשלה רוצה כעת שכולם יחזרו להשקיע בבורסה וישלמו 25% מס הם לא רוצים להוריד מס על הבורסה. הם עושים כל דבר בצורה כזאת שהם מרויחים מיסים . זאת ממשלה עקומה לגמרי. ואם רומסים את זכיות הקנין ברגל גסה הסוף הוא מחנות חינוך מחדש נוסח צפון קוריאה זה כמעט קורה פה. נסו להתנגד למשהו ותראו מה יקרה לכם.
    סגור
  • 51.
    25% מס על פנסיונר ומניות שהתרסקו זה עוזר לפנסיה?
    בורסה 28/08/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא צייצתם כשטרכטנברג אמר 25% מס על הבורסה הרי לקחו מהזקנים ונתנו לילד בן 3 שתקתם אז עכשיו לוקחים לכם דירות מגיע לכם
    סגור
  • 50.
    הכל התחיל מועדת בכר שערערה את הסדר הטוב
    ביבי כחלון כשלון 28/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קופות גמל סולידיות שהפכו הפקרות כל מה שקורה כעת זה בגלל זה. אני לא הייתי פודה שום קופת גמל כדי לקנות דירה מי שעשה כך היה חכם.
    סגור
  • 49.
    הדייסה העכורה שבישל כחלון .
    פוחלץ 28/08/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    9 4
    החוק גרוע , לא צודק ויוצר אפלייה . הפתרון פשוט : להחיל את המס על ההכנסות מדירות ולא על מספר הדירות וכל הבעיות שהעלה העורך דין ובעיות רבות נוספות נפתרות . עם מס על ההכנסות מדירות , לא יהיה משנה כמה דירות יש לכל אחד , איפה הן בנויות , מה שוויין ומתי נרכשו אפשר אפילו להחיל את המס כבר מהדירה השנייה . בעלי הדירות יודעים היטב שזה הפתרון הצודק אבל נמנעים מלדבר עליו כי הם רוצים להמשיך להשתמט ממס צודק . הכנסה זו הכנסה זו הכנסה, כמו מעסק , בורסה נדלן וכל מקור אחר . גם כחלון יודע זאת אני לא מחדש לו כלום והוא בכל זאת נמנע מהפתרון הצודק כי הדייסה שבישל עכשיו עוזרת לעשירים ודופקת את מעוטי היכולת , חלק מהם המרשים של העורך דין בכתבה . אם לא יישנו בלי בגץ ותביעות , זאת תהיה שערורייה אמיתית שכחלון יצטרך לשאת באחריות לה עם כל המשתמע מכך !
    סגור
  • 48.
    חוסר דיוק
    משה 28/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שכחו להגיד שבפריפריה התשואה היא 5-6% ובמרכז 2% אז לא נורא
    סגור
  • 47.
    כחלון משסה את הציבור בבעלי דירות. איפה הגענו??
    ליאוניד 28/08/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    12 4
    מה זה ההתנפלות על בעלי דירות? מישהו גנב את זה? אנשים חסכו במקום לבזבז ורכשו דירות קטנות עבור עתידם ועבור ילדיהם. אז רוצים להוציא את כולנו להורג? לא היה דבר כזה בישראל. נוצר דור שרוצה לבזבז ולבלות אבל שמישהו יתן לו דירה ברוטשילד ת"א, וכמובן בחינם!
    סגור
  • הוא יוצר קרע חברתי ושנאה מיותרת ובנוסף לא ישיג את המטרה
    שי 28/08/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לבטל המס מיד
    סגור
  • אתה צודק אבל קח-לו בונה על הרוב ( שאין לו )
    יואל 28/08/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמו בכל מדינה הרוב יש לו פחות הכי קל להסית נגד אלה שיש להם
    סגור
  • מותר לך למכור דירה אחת מהאוסף, אתה יודע?
    משקיע 28/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    את הכסף העבר לאפיק השקעה פיננסי. זה הכל. אתה לא באמת באמת חייב להחזיק דירה עד הקבר. מותר למכור. במקרה אפילו תרוויח מצויין מזה, כי מחירי הדירות בשיא.
    סגור
  • אם אתה עמוק בבוץ אז אני לא! חפש פריירים אחרים (ל"ת)
    ענת 30/08/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    בדיחה עצובה
    אחד 28/08/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    22 7
    יושבים כמה רבבות פנסיונרים מהמגזר הציבורי אחרי שלא תרמו דבר למדינה (יש גם כמה צדיקים בסדום) מלאי שומן ופנסיה תקציבית ומרוב עודף הם מספסרים בדירות על ימין ועל שמאל וקוראים לחזירות הזאת "פנסיה" ומורידים דור שלם שאולה ומתי שמזיזים להם טיפה את השמנת מתחילים לזעקות הקוזאק הנגזל.
    סגור
  • אבל הם עבדו לפי הכללים ואי-אפשר במדינה מתוקנת סתם לקחת
    יואל 28/08/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה טועה ומטעה ופוליסטי גם אם אתה חושב ככה ( כמו ילדודי קח-לו ) הרי הם לא עשו לאף אחד רע אבל אתה כן רוצה להרע להם במתכוון ולהשפילם על לא עוול זה מאד לא מקובל במדינה מתוקנת אבל בלבאנט זה בלבטנט ויש יותר גרוע מסביב אפשר להגיד תסתכלו לפחות לא הלאמתי בושה גדולה באמת כל אלה שיש להם פחות ( רוב העם ) נהנה ושמח לאיד וקח-לו מספר על דירות כאשר סתם בא-לו לקחת מכולנו עוד ועוד
    סגור
  • מדינת ישראל הולכת לאבדון. פשוט עם מגעיל עם ממשלה מגעילה
    בגלל אנשים כמוך 28/08/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    9 5
    ואזרחים מפגרים . בתנך לפני 2000 שנה כתבו עליכם עם נבל ולא חכם קלעו בול.
    סגור
  • קח למשל אנשים שעובדים במכון הפתולוגי הם לא תרמו כלום?
    למה לא תרמו למדינה? 28/08/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לא עבדו בחרא וסיכנו את החיים שלהם במחלות ומראות קשים? לך לעזאזל
    סגור
  • מאיפה העוז והחוצפה להאשים את המגזר הצבורי
    אכן אתה בדיחה 28/08/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לידיעתך, אחותי עובדת במגזר צבורי מהיום שהשתחררה במצה"ל היא אקדמאית שלמדה תוך כדי עבודה וכל החיים עבדה ואין לה 2 דירות ויש לה פנסיה עלובה כשהיא תצא לפנסיה.יחד עם בטוח לאומי עם שיא הותק היא לא תקבל 8000 שח. וזה לא מספיק לפיליפינית ולסיעוד אם היא תצטרך. בושה וחרפה להאשים אותם רובם גם קיבלו השלמת הכנסה כי קיבלו פחות מהמינימום כשעבדו. ויש עדיין כאלה שמקבלים השלמה . פשוט כעת האוירה היא אנטי ויש הסתה כדי להכשיר את האוירה לפגוע בפנסיה שלהם. זאת המטרה של הפרסומים. נכון שיש כאלה שמרויחים המון אבל זה קומץ מנהלים שמתקבלים בפרוטקציות וקשרים ומביאים את הילדים והחברים שלהם למשרדים. לעם הפשוט אין שום דבר מעבודה במשרד ממשלתי משכורת זבל וניצול כדאי שתעשה שעורי בית ואתה אדם קנאי כנראה תהיה בעתיד מאוד חולה כי הקנאה גורמת לסרטן
    סגור
  • אתה אומר מילים קשות מאד, אבל זה כי מאשימים מגזר שלם,
    אבי 30/08/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכולל מורות עם משכורת 6000 ש"ח ופנסיה 4000 ש"ח, הכוונה היא כנראה למחוברים שמקבלים משכורות שח עשרות אלפי שקלים והטבות וכנל הפנסיות, וצריך להפריד בין הדברים.
    סגור
  • 45.
    פתאום מתברר איזה עסק גדול מגלגלים האנשים
    יעקב 28/08/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    20 5
    פתאום מתברר שעשרות אלפי אנשים השתמשו בדירות כאמצעי פטור ממס להאדרת רכושם הפיננסי. זוגות צעירים הפראיירים לא הבינו איפה נעלמו הדירות ולמה הן מתייקרות כל הזמן. הינה התשובה: אנשים רוכשים לעצמו 3 או יותר דירות במשכנתא נוחה וחיים חיי נוחות . אח"כ מקטרים שלילדים אין דירות.... הכל פטור ממס...
    סגור
  • לא חסר דירות. גרים בדירות אנשים שלא יכולים לקנות
    לא נעלמו שום דירות 28/08/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    7 10
    דירות הזבל החליפו את הדיור הצבורי גם בערים במרכז לא חסר דירות הזוגות הצעירים לא רוצים לקנות 2 חדרים בני 60 בשום עיר לא רמת גן, פ"ת, ולא בת ים וראשון. זכותם של האנשים לקנות דירה ולהשכיר אותם . זה עניינים הפרטי . ולא אתה תגיד להם איך להשקיע את כספם כמו שהם לא אומרים לך מה לעשות עם כספך. רק במדינת ישראל כל אחד מכניס את האף שלו לעסקים של אחרים ואת היד לכיס עמוק. בושה של מדינה ועם קנאי וטיפש
    סגור
  • במדינה אף אחד לא מכניס אף לשום כיס
    אנונימוס 28/08/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אם היו מכניסים לא היינו מגיעים למצב הזה. מה שקורה פה זה ספסרות של דירות גם מצד המדינה וגם המצד המשקיעים שזוללים את כל הדירות (גם בנות 60 , גם בנות 30 , גם בנות 10 וגם חדשות) ואז משכירים אותם לאלה שאין להם , למה אין לחלקם? כי המחירים גבוהים, למה מחירים גובוהים? חוזרים להתחלה כי משקיעין קונים הכל ומדינה מספסרת בקרקעות כמו מעגל קסם שדופק רק את הצעירים. הצעירים פה פשוט פראיירים ורובם קונפורמיסטים אבל מתישהו זה יתפוצץ פה.
    סגור
  • אתה יחצן עלוב ומסית של האוצר. כול מי שקונה דירה משלם
    אבי 30/08/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיסים על קניה, השכרה, מכירה של דירה חוץ מהוצאות נוספות, אז מה אתה מבלבל את המוח ומרעיל את הציבור? אתה חושב שאם תשמיץ מגזר מסויים לא ישימו לב שהממשלה לא בונה לזוגות צעירים אלא מתעסקת בהגרלות שזו הסוואה לחלק דירות מוזלות לילדי מקורבים? למה אתה חושב לא מפרסמים בגלוי את פרטי ההגרלות, אלא רק מספרים????
    סגור
  • 44.
    רק לדמיין את גודל המצוקה של בעלי דירות כשהריבית תעלה..
    קרנית פלוג 28/08/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    11 3
    ואז למי הם יכתבו מכתב כשההחזר החודשי יעלה ב 2500 שקל? חחחח
    סגור
  • אל תדאג לנו, תנסה לחשוב סופסוף איך מתחילים להגיע לדירה (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק הממונפים יסבלו מזה
    אנונימוס 28/08/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בפועל מי שלא ממונף או ממונף בקטנה יוכל למכור ולעשות אחלה רווח מהעליות האסטרונומיות שהיו פה בדיור וגם לשים את הכסף בפקדון סולידי עם תשואה דומה ואפילו יותר גבוהה ממה שקיבלו בדירות, זה כמובן יוביל לירידת מחירים ואם תיהיה ירידה יותר מידיי חדשה ערך הנכס יהיה נמוך מהמשכנתא של הממונפים, אבל זה בתנאי שהריבית תעלה ולפי הציבור הגאון שלנו הריבית הייתה ותשאר 0 כל חיינו. ורגע עוד משהו צרפתים וישראל היא מדינה קטנה. אה ועוד משהו כולם רוצים לגור בת"א. אה ועוד משהו דירות תמיד עולות אין אף פעם תקופות שהן יורדות.
    סגור
  • אז למה להתערב כעת?
    קרנית בום 28/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עדיף שלא יעשו כלום ויתנו לכוחות השוק לדבר הממשלה גם ככה אשמה שנתנה להם להתמשכן עד מוות מגיע להם שיאכלו חרא על החלטות מטופשות
    סגור
  • 43.
    לא מתאים שבעלי הון יאספו יותר מ-2 דירות
    אני רוצה דירה אחת 28/08/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מס מדירה 3 וחוק שכירות ממשלתית. במגביל להוריד מס משוק ההון עד שהשוק יתיצב כדי ליצור אלטרנטיבה.לא להקשיב לכתבות של אנשים שמתפרנסים מנדלן.
    סגור
  • וגם מכונית אחת, פילו שתעלה מיליון ש"ח,וגם 1 ק"ג עגבניות (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש עכשיו מעל 80,000 מודעות לדירות ביד 2 בכל הארץ. (ל"ת)
    בן אהרון 28/08/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 42.
    לא מתאים שבעלי הון יאספו יותר מ-2 דירות
    אני רוצה דירה אחת 28/08/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מס מדירה 3 וחוק שכירות ממשלתית. במגביל להוריד מס משוק ההון עד שהשוק יתיצב כדי ליצור אלטרנטיבה.לא להקשיב לכתבות של אנשים שמתפרנסים מנדלן.
    סגור
  • לצפון קוריאה מקום מתאים לך
    סע 28/08/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    6 7
    תקבל דירה אחת ומחנה חינוך מחדש אם תצייץ שם מה אתה עושה פה בכלל?
    סגור
  • 41.
    חבל על המאמץ ,חוקי לגמרי
    יוני 28/08/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    9 6
    כמו שמס על משכורת גבוהה שונה ממס על משכורת נמוכה
    סגור
  • משכורת גבוהה זה לפי שווי לא לפי מספר משכורות, גם במספר
    אבי 30/08/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משכורות בודקים את הערך וממסים לפיו, פה מתעלמים בגסות מנושא הערך, וזה מחדל משפטי שלא יעבור.
    סגור
  • 40.
    מיסוי הפנסיונרים
    לוך 28/08/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    6 6
    רכושנו דירות במקום הממשלה להשכרה חיסכון לגיטימי המקום לשתות יין בירה ובמים היום להשית עלינו מס זה פגיעה לא לעיניין ממליץ להקים איגוד בעלי דירות בישראל לא יתפקד לליכוד להעיף את בכחלון הזה הוא חושב שהו נילחם בתקשורת אנכנו גרים בצפון הרחוק מהלב שלכם כל הרכוש דלי זה לא דירה אחת בתל אביב
    סגור
  • 39.
    מרגע שהכרזתי על הדירה שלי כפנסיה, אסור לגעת בי יותר!
    "פנסיונר" מהדרום 28/08/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    20 5
    אם ב 2003 היה מיתון והחליטו לעודד השקעה בדירות בגלל שהקבלנים היו תקועים עם עודפי דירות, ואני קניתי בגלל ההקלות במס שנתנו, אז מאותו רגע אסור לעולם לעולם לעולם לשנות את החוקים! לא מעניין אותי שנוצרה בעיה מאקרו כלכלית של בועת נדלן ששואבת לתוכה כל זוג צעיר שמשתעבד לבנק (ובסוף ממילא תתפוצץ) , לא מעניין אותי שהבורסה התייבשה וחברות מתקשות לגייס כסף. אני קובע: אסור לעולם ועד לתמרץ את הבורסה ואסור לפגוע באטרקטיבות של השקעה בנדלן! לעולם! כי תבינו, הדירות זה הפנסיה שלי. זה הלחם של הילדים שלי. ואם אין מספיק דירות למכירה בישראל והמחירים של הנכסים עולים בגלל זה, והמחוקק צריך להחליט למי לתת עדיפות, אז ברור שזה אנחנו, בני 48 שרואים בדירות תשואה פיננסית, ולא איזה זוג ילדים בני 37 שעוד חושבים שדירה זו קורת גג בסיסית! בעיה שלהם שהם לא קנו דירות כשהיו בתיכון!
    סגור
  • חזק! (ל"ת)
    צבי 28/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אתה מה זה מתלהב מהשטויות של עצמך..... (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    דווקא משקיעים בדרום בלחץ ?
    נועם 28/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    זה מעניין ..וכם מדהים מי בלחץ מהמס החדש ? משקיעים בפריפרייה שקנו עשרות דירות קטנות אההה.... למדנו עוד שיעור בכלכלה נגמרה החגיגה חברים .
    סגור
  • 37.
    לפני הכל המס הזה הוא מטורף ברמת העיקרון.
    האזרח א' 28/08/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    12 7
    כחלון הופיע בחדשות לפני כשבוע ואמר שהמטרה של המס הזה היא לא לגבות אותו אלא לגרום לאנשים למכור את הדירות שלהם. כלומר להכריח אנשים לוותר על רכוש בניגוד לרצונם. אי אפשר לעשות דבר כזה במדינה דמוקרטית עם שוק חופשי. הוא מדבר כאילו אנחנו דיקטטורה שיכולה לקחת לאנשים את הרכוש שלהם כשזה משרת אותה.
    סגור
  • תגובה
    שולנ 28/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תוריד מס שבח תחזיר מס רכישה תמסה הכנסה ותיראה כמה דירות יצאו לשוק תאפשר לפנסיונרים אפיק השקעה שישמרו על כספם לעת זיקנה ותיראה
    סגור
  • איפה היית כשהיה פטור על מס שבח?
    נתן 28/08/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה נכון אספת דירות כי שווה. היינו בסרט הזה.
    סגור
  • 36.
    נא להצטרף כולם.
    ליטל 28/08/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מצאתי דף פייסבוק בשם: "מחאת בעלי דירות הפנסיה". אסור לתת לאוצר להפוך את כולנו לשעיר לעזאזל . זה כבר גובל בהסתה נגד כל מי שרכש רכוש בכסף מלא שכבר שילם עליו מס כדין.
    סגור
  • 35.
    הבעיה היא לא רק בדרום.
    סיון 28/08/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 10
    יש לי 3 דירות חדר של 25 מ"ר כל דירה. מחירן הכולל אינו מגיע למחיר דירה אחת גדולה ויקרה. האם הפכתי להיות "חזיר" "טייקון".?? מה זה הצרות עין של כחלון הטיפש והפופוליסט. בקדנציה הבא הוא פשוט לא יעבור את אחוז החסימה.
    סגור
  • אז תמכור אחת
    משקיע 28/08/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה יהיה יחיד או זוג צעיר עם דירה משלו. את הכסף השקע באפיק פיננסי.
    סגור
  • לך לממשלה שלך, היא חייבת לך לא אני. (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    דף פייסבוק: מחאת בעלי דירות הפניסיה.
    חיים 28/08/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    7 11
    נא להצטרף כולם לדף פייסבוק זה. כחלון גמר את הקריירה הכושלת. הפך את כולנו ל"אויבי העם". גועל נפש של בן אדם.
    סגור
  • כן כן, 530 איש בקבוצה מול 25,000 צעירים בדף המחאה שלהם
    צוקרברג 28/08/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    10 3
    נראה לך שמישהו יקשיב ל 2 אחוז מהאוכלוסייה שעשו טונה של כסף ותמיד יכולים למכור עוד לפני המס ולעבור לאפיק השקעה אחר?
    סגור
  • מתוך ה25,000 שלכם באו 150 שבורים להפגנה
    דונלאד טראמפ 28/08/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אחכ אתם מתפלאים שקוראים לכם לוזרים.
    סגור
  • בחיפה מוצעות דירות ישנות למכירה מ- 400,000 ש״ח.
    בן אהרון 28/08/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה הזכאים קונים דווקא דירות חדשות ב- 1000,000-1500,000?
    סגור
  • 33.
    דירות זה לא בולים מה זה זה אוספים דירות
    הלו 28/08/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    10 7
    בשביל פנסיה יש קרנות פנסיה והטבות מס תשקיעו שם ותפסיקו להתבכיין פנסיה פנסיה
    סגור
  • אם מישהו רוצה לאסוף דירות מה זה עניינך ומי אתה שתחליט
    איסוף דירות 28/08/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    6 6
    עבורו מה לאסוף. תאסוף בולים זה תחביב גם יקר . ואולי גם אתה עשוי להרויח פי 3 מדירה אבל מה זה הפטרונות הזאת להגיד לאנשים מה לעשות עם כספם חזרנו לימי הקולחוז והקיבוצים שקבעו לאנשים שהם לא ישנו עם הילדים שלהם? מדינה של בהמות
    סגור
  • אדרבה, שיאסוף דירות, אבל גם ישלם מס מוגדל
    משקיע 28/08/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אדוני אדם בוגר ויכלכל מעשיו בתבונה. אדוני מתעקש לספסר באוסף דירות? בבקשה. רק שאדוני לא ילין על מיסוי מוגבר. אדוני מזומן למכור דירתו ה 3 ולהשקיע את הכסף באפיק פיננסי.
    סגור
  • השלב הבא יהיה מדיניות מכירת דירות כמו בקנדה ואוסטרליה
    טוב לדעת 28/08/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ושם לא בולשביקים וחוזי שכירות כמו בברלין לונדון וניו יורק ויודע מה גם שם לא בולשביקים כדאי לך למכור היום מחר יהיה מאוחר
    סגור
  • אחרי ועדת בכר יש רק הימורים בפנסיה על מניות
    קרנות פנסיה 28/08/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    והבעיה היא שהעם לא קלט את זה וכשהפוליטיקאים המנוולים הפילו להם את המניות כמו מניות התקשורת, הגז וכיל הם לא קלטו שתיק הפנסיה שלהם נשחק בגלל תמלוגים למדינה . ברור שהם נפגעו אבל הפסיכים לא קלטו את זה . וכל האג"ח המנופח גם יפול בעתיד הלא רחוק ולהשקיע באג" ח עם תשואה עלובה זה לפנסיה? להשקיע מליון שח באג"ח ולקבל 15000 שח לשנה במקרה הטוב זה השקעה? זה עתיד לפנסיה . דבילים
    סגור
  • גש ליועץ השקעות
    משקיע 28/08/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש אגחים בסיכון נמוך שמשלמים לא פחות מדירה בגוש דן
    סגור
  • אתה יועץ מובטל????חבל שלא השקעת בנדלן (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    רק אתם אשמים
    דדי 28/08/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    12 2
    בוכים בוכים בסוף מצבעים ליכוד. וצועקים המערך אשם הלו תתעוררו הליכוד 30 שנה בשילטון. הכי קל לבכות. תפעילו את הראש.
    סגור
  • הצביעו ביבי חשבו שהוא קפיטליסט וקיבלו יחימוביץ ושפיר
    לא אשמים 28/08/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ביחד. ביבי מזמן עושה מה שהמחנה הציוני רוצה אין סיבה להחליף את ביבי במחנה הבזיוני כשנחליף לא יהיה למחנה מה לעשות כי כל ההצעות של יחימוביץ רוזנטל שפיר וטראח כבר נעשו. ואפילו נציגי מעמד הביניים בכנסת לפיד וקחלון עשו מס שבח על דירה שניה מתנה מלפיד. הרס הבורסה ע"י הגשת דוח מחזור מתנה מלפיד. קחלון רק עושה צעדים משלימים . כך שהמחנה הבזיוני יגיע הוא פשוט יהיה חסר מעש מרוצה מהתמלוגים מכיל והגז שיזרמו לכיסו ויחולקו לאנשי שלומם . אולי יקימו עוד כמה קיבוצים ויחלקו להם אדמות חינם מי יודע צריך לקוות
    סגור
  • כולם אשמים חוץ מביבי אחלה שיטה יש לך (ל"ת)
    מגיב בתשלום של ביבי? 28/08/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ביבי הרי הגשים להם את כל החלומות עם מיסים על הגז
    כן המערך אשם 28/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ועל כיל והעלאת מס על הבורסה כדי להשתיק את המחאה זה בגלל המחנה הבזיוני. כולם יודעים שהמחאה היתה פוליטית נגד ביבי והעם שילם את המחיר כי ביבי ידע להשתיק אותם במיסים ובגן לגיל 3 .
    סגור
  • 31.
    כחלון הכסיל הולך הביתה (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 30.
    אל דאגה. גם בבחירות הבאות הבכיינים יצביען ליכוד
    ביבי לקחיהו 28/08/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מגיע לכם. אין שמחה הגדולה מהשמחה לאיד.
    סגור
  • 29.
    כולם להרגע זה הולך לשום מקום לא יהיה מס (ל"ת)
    לימו 28/08/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 28.
    ומה עם דירה חדשה בת"א מול מתפוררת לידה? (ל"ת)
    יצחק 28/08/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 27.
    כחלון ימיט אסון על המדינה
    יפה דיין 28/08/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    15 12
    כחלון לדעתי סיימת את הקריירה שלך , צדק המרצה לכלכלה בעל שם עולמי, שהביע דאגה לנוכח הכוונה למנות אותך כשר אוצר . לטענתו אתה תמיט אסון על המדינה , אומנם הכוונות שלך טובות אבל המעשים ימיטו אסון כלכלי על המדינה .אין לך שום הבנה וגם היועצים שבחרת . מספיק לעשוק את האזרחים נמאסתם .הייתי מעיפה את כל 120 הנוכלים שיושבים בכנסת ואוכלים על חשבון משלם המיסים . רק מרד מיסים של כלל האוכלוסיה יזיז פה משהו . תתחיל לקצץ בכל משרדי הממשלה כולל אתה ביבי שרה וכל חבורת הנוכלים נמאסתם!!!!!
    סגור
  • מושחטים נמאסתם.......צודקת בכל מילה רק אף אחד לא עושה כ
    ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כלום הם עושים במדינה כבשלהם דרעי שר חחחח
    סגור
  • 26.
    כחלון אתה גמור...
    כוכב עצוב 28/08/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    15 10
    אתה גמור פוליטית...
    סגור
  • אוהבים את כחלון
    כחלון התותח 28/08/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    9 15
    כחלון כל הכבוד המשך ככה פוליטית את ראש הממשלה הבא .
    סגור
  • כחלון הולך הביתה נפל במלכודת השועל יצא טיפש (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 25.
    ללא קשר למיקום גיאוגרפי
    יוחאי 28/08/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הדבר נכון ללא קשר למיקום גיאוגרפי, אלא אק לשיכלולל שווי הנכסים.ובכלל במקום לטפל בנושא מחירי הדירות מן היסוד.מר כחלון כל הזמן מטפל בסימפטומים וטיפול זמני ולא קבוע.אני מאוכזב מאופן הטיפול של מר כחלון בנושא הדיור ויוקר המחייה.
    סגור
  • 24.
    כלבים, אמרתם שתוכלו לעקוף את החוק
    הומלס 28/08/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    14 18
    חתיכת מסריחים...דור שלם בלי דירה ואתם מתלוננים...מנוולים.
    סגור
  • הם אלה שלא בנו מספיק דירות. אתה הומלס כי אתה טיפש
    הממשלה אשמה 28/08/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    6 6
    למה שלא תקנה ב 850 אלף שח דירה במרכז פ"ת תתחיל ב 2 חדרים ותחסוך ותתקדם . לא ישר 5 חדרים עם חדר כושר וועד בית 400 שח לחודש קאפיש?
    סגור
  • אנחנו גם נעלה שכד וגם לא נשלם את המס
    התותח 28/08/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    13 10
    בעל המאה הוא בעל הדעה, את זה כל ילד יודע
    סגור
  • הכלב היחיד פו זה אתה מה קרה .....
    יוסף 28/08/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אנשים עבדו קשה הצליחו וקנו דירות לפנסיה כלב קנאי מה אתה חושב שהם האשמים ממחירים המופקעים של הדירות שאתה בא בטענות חסרות בסיס כאלו הם אלו שאשמים שאין לך דירה תלך לממשלה שלא בונה דירות קטנות לא מורידה עליות בניה ולא בונה דירות רבות להשכרה כמו בכל העולם .
    סגור
  • 23.
    צודקים מליון אחוז. תמיד המדינה מעדיפה את ת"א על הדרום
    פוקימון 28/08/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כי כולם שם ממפא"י
    סגור
  • 22.
    קיבלתם. יחימוביץ, שפיר, רוזנטל, טרכטנברג, יוסי יונה
    רציתם בולשביקים 28/08/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לפיד הפופוליסט שהטיל עליכם מס שבח על דירה שניה וזה עבר לו חלק. כוחו בסקרים עולה. וכעת קחלון שפשוט לוקח לכם רכוש כשהיו הפגנות נגד מתווה הגז לא היו הפגנות בעד מתווה הגז כשלפיד הטיל מס שבח על דירה שניה לא היו מתנגדים כשכחלון העלה מס רכישה לא היו מתנגדים הכל עבר פה חלק . הממשלה ראתה שזה עם של אהבלים אז היא מרשה לעצמה הכל. תשתקו עוד וילאימו לכם את הכסף בבנק זה רק עניין של זמן. העיקר יש שישנסקי על הגז וכיל וכל שנה אתם מקבלים שיק מתנה מהממשלה שהבטיחה לכם שהתמלוגים יגיעו אליכם איכשהו. גם יחימוביץ הבטיחה לכם ונפלתם בפח שלה. מה חשבתם שיקחו כסף רק מעידן עופר ותשובה ויתנו לכם ? תשלמו כעת על הטמטום והאדישות שלכם
    סגור
  • 21.
    כחלון אתה טיפש, ביבי מחכה לך בפינה, לא תהיה בכנסת הבאה
    שלום 28/08/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    11 7
    לא תעבור את אחוז החסימה, הקולות יעברו לביבי, הוא יבטל את המס והכול יהיה לזכותו
    סגור
  • כחלון ראש הממשלה הבא
    כחלון התותח 28/08/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    8 8
    כחלון היחיד שפועל למען הזוגות הצעירים
    סגור
  • טיפס על הסלולאר, נפל בדירות...... (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מה הדאגה.בחיים החוק או התקנה לא תעבור.ולמה?
    eby 28/08/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    9 8
    ביבי יודע טוב מאד שזו תהייה הבעיטה האחרונה בדרך החוצה שהציבור יתן לו בכך שהרשה לטיפש כחלון עם יועציו הכלומניקים להגיש הצעת חוק כל כך מטופשת כשעל המדף מונחים מסלולים.טובים יותר.הגיוניים יותר.צודקים יותר במקום להכניס את היד לכיס של המעמד הבנוני.תלכו לכיוון הריבית מטומטמים בראשות כחלון.תשחררו אדמות.תמסו דירות של מליוני דולרים.תתרכזו במדינת תל אביב הארורה שהיא מקור כל רע להרס הפריפריה.תמסו משרדים בעיר לעודד יציאתם מהעיר המקוללת.תעלו בה ארנונה שלא יהיה אפשרי לכל אחד להתקבץ בה.תצ'פרי בעלי מקצוע שיסכימו לצאת ממנה לפריפריה כמו רופאים .קבלנים.תשחררו קרקעות.ועוד היד נטויה.
    סגור
  • 19.
    אני גם מגיש מחר בג"ץ
    עובד ומשלם מיסים 28/08/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    11 8
    נמאס לי לשלם מיסים, מחר אני מגיש בג"ץ.
    סגור
  • 18.
    פתרון פשוט
    ערן 28/08/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    5 10
    לא מבין מה רוצים, המס נגזר משווי הדירה השלישית, תבחר איזה דירה היא שלישית בבאר שבע או בת"א זו כבר בעיה שלך.
    סגור
  • 17.
    שתקפצו מהגג אז תקפצו (ל"ת)
    הוא אמר 28/08/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    כמו שדפקו את אלה שמשקיעים בבורסה עם מס
    מיסוי על דירות 28/08/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    19 1
    שהועלה בפתאומיות כדי לממן ילד בן 3 בגן לשנה אחת וכל אלה שהשקיעו בבורסה במקום בדירה שילמו על זה ועוד בדיעבד ואף אחד לא צייץ נגד ונתנו לזה לעבור ככה מהר . אז אין סיבה ואין תירוץ לא למסות דירה שלישית. מעניין שבעלי דירות דואגים לפנסיה שלהם ואלה שהשקיעו בבורסה לא דואגים לפנסיה שלהם? בעצם הם מודים שעדיף להשקיע בדירות ולא בבורסה אמנם המס של כחלון ממש מרושע ובולשביקי. אבל זה מה שבחרתם אז מגיע לכם.
    סגור
  • השודדים לא בוחלים בשום תרוץ
    אזרח עשוק 29/08/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם לא יעצרו עד שלכולם לא יהיה פנסיות, חיסכון... ומי יקחו אז????
    סגור
  • את הבנות שלכם (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    כחלון תעלה רבית שלו ישתלם להם מהשכרות לשלם משכנתה
    דוד 28/08/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היום זה לו חחמה לקחים משכנתה קונים בתים על חשבון השכירות משלמים את המשכנתה וכך קונים עד בית ושוב קונים עוד בית ועל חשבון השכירות משלמים את המשכנתה כך יכולים לקנות אפולו10 בתים כי השכירות משלמת את המשכנתה לו צריך לתת משכנתה למי שיש לו יותר מבית צריך לצאת חוק יותר מי שיש לו 2 בתים לו לתת לו משכנתה
    סגור
  • אולי תבקש שיבנה יותר דירות לזוגות צעירים. שיסבסד משכנתא
    hguy 28/08/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהמדינה תבנה דירות להשכרה ושיעזוב אנשים שהשקיעו מיטב כספם ועכשיו הוא רוצה שיעבירו הכסף לבורסה ויפסידו התחתונים. או שימכרו וישלמו מיסי רצח. ושיפסיק להסית העם אחד בשני וישב בצד וימחא כפיים מהמטורללים שהצליח להרקיד.
    סגור
  • 14.
    בדיוק כמו האגרה
    קמאמיל 28/08/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גם אגרה נגבתה בלי קשר לגודל ושווי מקלט הטלויזיה
    סגור
  • 13.
    כחלון אתה בכיוון הנכון, אל תרפה (ל"ת)
    שי 28/08/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    9 13
    סגור
  • 12.
    רגע...אבל אמרתם שתגלגלו את זה על השוכרים לא?
    כלכלן 28/08/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    17 9
    וגם אמרתם שהמס הזה יגרום לעליית מחירי הדירות לא? אז למה אתם בלחץ? פחחחחחחחחחחחחחחחחחח זהו שאתם יודעים שלא ולא...לא תצליחו לגלגל את זה על השוכרים ולא רק שזה לא יגרום לעליית מחירי הדירות אלא זה יגרום לירידת מחירי הדירות.
    סגור
  • 11.
    אנחנו איתך
    יחיאל 28/08/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    6 5
    באותה בעיה דירות בחולון . חייבים לרכז מאמץ לפתוח דף בפייסבוק לצאת למחאות .. כול הנפגעים ישלמו סכום כול שהוא למאבק משפטי בולשביזם הזה
    סגור
  • 10.
    אנחנו מגבים אתכם דרומיים
    אזרח 28/08/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סוף סוף מישהו היתעורר
    סגור
  • 9.
    ביבי כחלון ינצלו את המצב להטיל מס רכוש על כולם
    ועכשיו 28/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כמו שהבורסה התחילה עם 5% מס והגיעה ל 25% מס עכשיו יתחילו מ 3 דירות מס רכוש ואח"כ על כולנו כי ישראלים צדיקים גדולים ותמיד הדשא של השכן ירוק יותר והם הכי שמחים שגם להוא יש מס ולא רק להם. ממשלה עלובה לאנשים עלובים.
    סגור
  • 8.
    שימכרו את הדירות
    אנשים חצופים 28/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    11 11
    עושים הון על חשבון הצעירים בדרום שסהכ רוצים דירה.תמסו אותם ואם לא מתאים להם שימכרו דירות החצופים.כל הכבוד כחלון תמשיך בכל הכח.
    סגור
  • אנשים עבדו כל החיים וחסכו כדי להשקיע, שהצעירים גם יעבדו (ל"ת)
    בן אהרון 28/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • עבודה ל50+ לא פחות חשוב מדירות לצעירים!!! (ל"ת)
    50+ 29/08/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • "אכזריות חמה ושטף אף ומי יעמוד ......
    יוסף פותר החלמות 28/08/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לפני הקנאה "אנשים עבדו קשה וקנו דירות לפנסיה וכל הזעם עליהם כאילו הם אלה שהשמים במחירים המנפחים של הדירות
    סגור
  • יש פה הסתה פרועה כנגד בעלי דירות,וברור שהאוצר יוזם אותה (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כחלון אמרתה שתתפל בבנקים תראה קמה הבנקים מרוחים עלנו
    דוד 28/08/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יכול להיות שאני לו מקבל 0 על הכסף שלי והבנק לקח 9 אחוז על חריגה בשביל זה תמחתי בך וגם הקופות לו מקבלים 0 אחוז אז מה רק הבנקים צרכים לחיות אני לו צריך לקבל כלום גם בקופות הגמל שביבי אומר לעת זקנה רק הבנקים צרכים לקבל על הכסף שלהם 9 אחוז
    סגור
  • הבנקים מטפלים בכחלון ובנו שר כסיל חסר הבנה בסיסית (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 28/08/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    מגיע לכל בעלי 3 דירות לילל במיוחד אלה שבדרום
    הבכיינים 28/08/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    10 7
    הדאגה לרכושם ממש נוגעת ללב ועוד בנימוקים אידיוטים של פגיעה בזכות הקניין שלהם ושזה מס שמוטל בדיעבד. המס לא מוטל בדיעבד על שנים עברו אלא רק מתאריך החלת החוק. ובמה זכותם של בעלי הדירות עולה על זכותם של משקיעי הבורסה? האם הטלת מס של 25% על ההשקעות היא לא בדיעבד. ביבי אימץ את המסקנה הזאת מיידית. מי שהיה מופסד במניה היה צריך או למכור בהפסד או לשלם 25% מס. ואיפה היו הצדיקים כשלפיד הביא את שישנסקי על כיל וגם לירידות במניה והפר הסכם עם הנהלת כיל שהובטח לה שאם תשלם את קציר המלח לא יועלו התמלוגים. כל הצדיקים שתקו כי זה לא נגע להם ישירות וגם לא היה אכפת להם שעובדי כיל פוטרו, האבטלה בדרום לא נגעה לליבם בכלל. העיקר הממשלה תתעשר ותוכל לשלם פנסיונות למיוחסים . אותם חוכמולוגים שתקו ואף תמכו ביחימוביץ ובהפגנות נגד כיל והם שתקו כשכחלון הגביל את שכר הבכירים בבנקים כי הם לא עובדים שם. ולא נגע להם שיש אפליה בין בכיר בבנק ובכיר בסקטור אחר. גם לא אכפת להם שטבע מקבלת הטבות כי הממשלה משחדת אותם שהם לא יברחו מפה. אבל את ים המלח והגז אי אפשר להעביר למקום אחר אז יש נצול מצב .אז עכשיו אתם מגיע לכם
    סגור
  • 5.
    מהצפון מגבים את הדרום
    מ.ג. 28/08/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אנחנו בצפון במצב דומה .לדעתי רבים יצטרפו לתביעה לבגצ
    סגור
  • 4.
    כחלון תעלה רבית שכול אחד לו יוכל לקנות בית שני
    sus 28/08/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לזוגות צערים לתת משכנתה מעודפת לו כמו היום שהמשכנתאות רודפים אחרי לקוחות לתת להם משכנתה בקוח אז הכול עולה תעלה רבית שלו רק הבנקים יהנו מהכסף שלי גם הקופות הגמל עמדים במקום ולו זזים אין לנו מי שישגיח על הקופות לעת זקנה
    סגור
  • 3.
    אוי
    אוי 28/08/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שוב פעם מגיע מזרחי ודופק את המזרחיים הלבנים לא קונים דירות בבאר שבע זה רחוק לכן הטענה צודקת כחלון תתעורר אנחנו אחים חבל שהשוכרים ישלמו בסוף את המשחקים שלך תתעורר
    סגור
  • למה תמיד מחפשים להעיר את השד שלא קייןם? (ל"ת)
    אבי 30/08/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הם עדיין יכולים למכור דירה אחת לא חייבים שלוש (ל"ת)
    מכתב דבילי 28/08/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    11 10
    סגור
  • הם צודקים מליון אחוז. המס הזה צריך להיקבע ע"פ מחיר
    פוקימון 28/08/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    5 7
    הנכסים שרשום ברשות המיסים או ע"י שמאי מקרקעין מטעם המדינה. אם קניתי 3 דירות בבאר שבע שכל דירה עולה 300 אלף שקל סה"כ 900 אלף שקל, למה שאני אשלם מס בעוד שההוא מתל אביב מחזיק ב- 2 דירות שכל אחת מהן עולה 2 מליון שקל לא ישלם מס?
    סגור
  • לעשות עצומה שיהיה על כולנו מס רכוש? (ל"ת)
    אז אתה רוצה 28/08/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה צריך למכור? חסר דירות?? יש 80,000 למכירה ביד 2
    בן אהרון 28/08/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בחיפה יש דירות ישנות שלושה חדרים החל מ-400,000 ש״ח. למה הם לא באים לקנות את הדירות האלה? הם נרשמים לגרלות של דירות חדשות במחיר 1500,000 אבל את הדירות הישנות הם לא רוצים ברבע מחיר.
    סגור
  • צריכה לעבור דירה חיפשתי 3 חדרים באם המושבות
    אני 28/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לשכירות גם המחירים עלו וגם אין דירות לידיעתך
    סגור
  • אבל אף אחד לא רוצה דירות זבל של 2 חדרים
    אכן לא חסר דירות 28/08/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הם רוצים ישר 4 חדרים עם חדר כושר וג'ימבורי ושומר בכניסה לשמור להם על הפוסטר שבחדר הילדים. הממשלה הדבילית יכולה למפות את כל הבתים הישנים ולהחליט על פינוי בינוי וככה יהיה להם כדאי לקנות דירות ישנות לגור ולחכות לנס שלהם אבל הם לא רוצים. כחלון סך הכל רוצה מיסים הוא לא רוצה שימכרו ויודע שהם לא ימכרו את הדירות. אז כל בעלי 3 דירות שלא יכולים להעלימם ולרשום על הילדים שימכרו וזהו יהיה לו מלא דירות נראה מי הצעירים שקונים. בטח לא הבן שלי .
    סגור
  • ברוובו. פירסמתי מודעת השכרה על דירה חדשה ומושקעת, באו
    אבי 30/08/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה שוכרים שרצו לקבל אותה במחיר שכירות של אורווה..... עד שהגיע מישהו נורמלי, לא התווכח ונתן כסף מראש, הוא ואני מרוצים.
    סגור
  • 1.
    פנייה לבגץ צודקת
    אזרח 28/08/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    16 15
    אני מסכים שאין שום הצדקה לפעולה הזאת של מיסוי אין צדק
    סגור
  • שאתה מסכים
    מסכים 28/08/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אבל זה לא יעזור לכם...
    סגור
  • מיסוי דירות
    עדי 28/08/2016 23:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליפה, אהבתי את תגובתך. אם נשארו לכחלון מעט בוחרים נאמנים - גם אותם איבד !!!
    סגור