10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

08:09 בחירות ביפן: שינזו אבה נבחר לראש הממשלה וימשיך לקדנציה נוספת

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

גפני על יוזמת כחלון למסות בעלי 3 דירות ומעלה: "חוק לא טוב במתכונתו הנוכחית - נצטרך להכניס בו שינויים"

 |  58
מתנגדים מבית
Share
נמשכות ההתנגדויות למיסוי בעלי 3 דירות ומעלה: הבוקר דווח ב'ממון' כי יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני יכנס בימים הקרובים את הוועדה לדון ביוזמה של שר האוצר כחלון, זאת עוד לפני שהחוק שאישרה הממשלה יובא לדיון בוועדה כשאר סעיפי חוק ההסדרים במסגרת תקציב המדינה לשנים 2017-2018.


הצעת החוק למיסוי בעלי 3 דירות ומעלה במסגרת חוק ההסדרים עברה את אישורה של הממשלה. כעת עליה לעבור את הצבעת הכנסת, אך בטרם כך ועדות הכנסת עשויות להוביל לשינויים לפני שהחוק יועבר  להצבעה סופית במליאת הכנסת. 

"החוק הזה, לדעתנו, אינו טוב במתכונתו הנוכחית", אמר גפני ל"ממון". "קודם כל הוא פוגע בזכות הקניין, ועלול גם להוביל לעליית מחירים של ממש בשוק הדירות להשכרה, ואת זה אנחנו חייבים למנוע". לדבריו, מבדיקה ראשונית עולה כי רוב חברי הוועדה מתנגדים לחוק בניסוחו הנוכחי. "כבר נפגשתי עם כחלון ודיברנו על הצעת החוק", אמר גפני. "היא עלולה לגרום לייקור שכר הדירה, ואישורה בממשלה כבר גורם לכך. החוק הזה עלול להשיג תוצאה הפוכה מזו שמבקש השר. נצטרך להכניס בו תיקונים ושינויים של ממש, ואז אולי נוכל לתמוך בו. בנוסח הנוכחי זה חוק לא טוב".ח"כ סתיו שפיר אמרה ל'ממון': "החוק הזה לבדו הוא לא חוק נכון. אם רוצים מס, יש לעשות זאת רק עם החוק לשכירות הוגנת. הצעתי להקים במסגרתו את 'רשם השכירויות', שירשום את כל הדירות בשוק ההשכרה, וכך נדע כמה מס צריך לגבות. מתוך המיסוי הקיים על השכרת דירה כיום נגבים רק 10%־15%. לצערי, רשות המסים לא רצתה לעשות זאת.
 
"אני מציעה שיוטל פיקוח מלא על שכר הדירה, ואז לא ניתן יהיה להעלותו בשיעורים מוגזמים. שוכרים פונים אליי בימים האחרונים ומספרים בזה אחר זה שהמשכיר כבר הודיע להם שיעלה את שכר הדירה בשיעור משמעותי. אני לא צריכה לקרוא על זה, או לשמוע מאחרים. פונים אליי ישירות, ואני מבינה שמחירי השכירות כבר עולים. לכן צריך חוק שיפקח על שכר הדירה, כמו שקיים במדינות רבות. רק כך ניתן להגן על השוכרים. בכל מקרה, החוק למיסוי דירה שלישית ומעלה יצטרך לעבור שינויים בוועדת הכספים".נזכיר כי לפני כחודש הופץ המיסוי החדש שהוצע תחת חוק ההסדרים בתקציב המדינה לשנים 2017- 2018 שהציג כי בעלי דירה שלישית צפויים לשלם 1% משווי הנכס ועד לסכום מקסימלי של 1,500 שקל בחודש לכל דירה החל מהדירה השלישית, כך שהמס המקסימלי יהיה 18,000 שקל בשנה לכל לדירה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

58 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 מאוכזב על כחלון 31/10/2016 22:01 ועוד הצבעתי לו
איש עם עין צרה יכל לעשות הרבה יותר מסית את הציבור כנגד בעלי הדירות בנתיים רק המיסים והרווח של המדינה גודלות ממחירי דירה גבוהים קרקעות בשמיים ועכשיו בעלי הדירות יפה לך להכניס ככה כסף נכשלת בדיור למשתכן
36 זבולון 01/09/2016 11:40 מיסים עליך תושבי ישראל.
לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולממשלתו.יש גרעון ענק בתקציב המדינה.ולכן הכי קל להטיל מיסים על עמך ישראל.בכדי להוריד את הגרעון הענק.
35 בן אהרון 31/08/2016 20:15 דירה ישנה באיזור חיפה 500 אלף. שלוש דירות זה מליון וחצי
זה חצי מדירה אחת ישנה בתל אביב. יש ביד 2 80,000 מודעות למכירת דירות. חסר דירות? רק מחפשים תרוצים לעוד ועוד מיסים !!!
34 שמעון 24/08/2016 18:00 עידוד מכירת הדירות
בעלי מספר דירות נמנעים מלמכור בגלל מס שבח וכעת רוצים גם לחייב מע"מ בשל האופי העסקי של המכירה, למעשה רוצים למסות את בעלי הדירות אך לא נותנים להם מוצא, פטור ממס שבח ומע"מ לתקופה מוגבלת יביא למכירה אמיתית של דירות (ולא רק בין בני משפחה)
33 יפה 22/08/2016 16:33 גפני יצילנו
פעם אחת גפני הציל את נישואינו ,היה זה ב-2014 ,החלטנו שיותר נוח כלכלית להתגרש אז הוחלט לחשב הכנסות של בעל ואשה העובדים באותו עסק כאחת,דבר שמעלה משמעותית את מדרגת המס,גפני החליט שבשל חוק מטומטם שכזה לא יתגרשו זוגות ולכן ביטלו. והיום שוב החרב המתהפכת מעל לראשנו גורמת לנו לנקוט צעד זה וכך לא נצטרך לשלם קנס זה,והנה בא גפני ושוב אולי יציל את המצב.מה אגיד לכם עוד אחזור בתשובה. ולעינייננו -החוק הוא לא שוויוני,חוק רע,חוק שפוגע בזכות הקניין.אין לי בעיה שיגבו מס על הכנסה ולא קנס על רכוש.
32 boris 22/08/2016 16:07 Gafni יסדר
גפן יקבל קצת מזומנים לישיבות והכל יעבור בשלום. עוד לא הבנתם את התרגיל?
31 אריק / 22/08/2016 15:29 לכחלון יהיה פנסיה של 40000 והוא רוצה שאני אשטוף מרצפות (ל"ת)
30 רפי 22/08/2016 13:30 מתברר שיש חכמים בממשלה והם החרדים!
מס גולגולת פאודלי שמרחיב את הפער בין קבוצות באוכלוסיה. עשירים אמיתיים לא מחזיקים דירות אלא מנהלי תיקים. מי ששם את כל מה שיש לו בדירות ולקח הלוואות עתק זה מעמד הביניים . מוכרים לעם סיפורים. בושה
29 אני 22/08/2016 13:19 לדעתי הגרזן ירד על אוכלוסיה רחבה מדי
מה הבעיה להגיד שלוש דירות מותר מעל זה כל מי שיש לו שליש ומעלה שישא עמלה שנתית - 10 אלף ש"ח. פטור ממס שבח בין קרובי משפחה אבל ניהול מעקב על גביית מיסים מקיפה מכולם. תוך חודשיים כל שוק הדיור משתנה. הבעיה היא לא אם אלה שיש להם 6 דירות מירושות אלו ואחרות הרי מדובר במשפחות עם הרבה ענפים. הבעיה היא שיש פה אנשים אשר מחזיקים דירות בסיטונאות 20 - 60 -120- ולא לדבר על ה"חברות המשפחתיות" של עשירי הארץ שמחזיקים יח"ד במאות ובאלפים. במקום ללכת לאיפה שהבעיה כחלון הטיל עונש קולקטיבי על עם ישראל והפך את הפנסיה התקציבית למושא חלומות של כל המדינה.
28 יוסי 22/08/2016 13:11 תמורת שוחד לישיבות הוא יסכים להכל (ל"ת)
27 קליפ 22/08/2016 13:03 השמאל רוצה שכחלון ייכשל. זה ניצחונם של הערבים!!
סתיו ושאר טפילים יעשו הכל שבעלי 10 20 30 עד 150 דירות יהיו פטורים ממס. סה"כ בקשתי סכום סמלי של 1500 שח מדירה ששווה 3 מיליון שח. מה הסיפור יא' כלבים בני כלבים??? רק אהבה מביאה אהבה!!!
26 אפי 22/08/2016 12:56 אלוהים שלגפני
החוק אינו טוב לגפני מאחר והוא אינו מגדיר במתכונתו הנוכחית כמה כסף יקבלו החרדים יצא לחרדים
25 2 22/08/2016 12:45 אולי תבנו יותר דירות ? (ל"ת)
24 גודבאסטר 22/08/2016 12:07 הנגיפים
כל הדתיים האלה ונציגיהם בכנסת הם משתמטים ממסים ועבודה אבל הם ספקולנטים בבורסה ,מבריחי יהלומים ובעלי דירות להשקעה שלא רוצים לשלם מסים . לא הסלמונלה והליסטריה תהרוג את עם ישראל אלא השרטנים הללו עם הכיפה על הראש שצריך לבער אותם דחוף !
23 מיכל 22/08/2016 12:00 תקראו בגוגל ״נדל״ן בעולם הרביעי״
ממשלה
22 קצת אמת 22/08/2016 11:45 בשנה שעברה העלו שכר דירה ל 300,000 משפחות. הם לא התקשרו
לסתיו שפיר להגיד שזה בגלל החוק החדש, כי לא היה חוק חדש. אין שום דבר חדש בכך שאנשים מסוימים קיבלו בקשה מבעל הבית לשלם יותר לאחר סיום החוזה. אגב, עובדתית, האוצר צופה גביה של 800 מיליון שקל מהמס החדש, דהיינו 1333 שקל לכל משפחה שגרה בשכירות, וזה לשנה. לחודש יוצא 110 שקל תוספת. בערך כמו כל שנה.... ואם תסתכלו על גרפים של עלות שכר הדירה בישראל, לא תראו שום קפיצה אחרי ארועים כמו העלאת מס רכישה למשקיעי נדלן, גם בסוף 2010 וגם באמצע 2015
21 הערה 22/08/2016 11:43 שלמה מעוז הסביר ביומן (ערוץ 1) ששכר הדירה לא יעלה, וש
ושמי שיספוג אותו זה הכל על בעלי הבתים
20 יורי 22/08/2016 11:34 חוק אכזרי הרומס את זכותם של זקנים רבים לפנסיה הוגנת
ואת תקוותם לפנסיה הוגנת באמצעות דירות שרכשו בעמל כפיהם. אלה שחיו כעצמאים ולא התפרנסו כל ימיהם כטפילים כפקידי ממשלה או עיריה או שאר מוסדות ציבור יעני. חוק אכזרי ונבזי.
19 כל האמת 22/08/2016 11:19 כששכר הדירה עלה אמרו שזה ביקוש והיצע, עכשיו זה נחמדות??
בישראל השוק של השכירות עדיין חופשי ולכן הוא עולה בגלל ביקוש והיצע. עליה בשכר של המשפחות בישראל העלתה את הסכומים שאנשים מוכנים לשלם כדי "לקחת" את הדירות הטובות בתחרות עם אנשים אחרים שגם רוצים לשכור. חוץ מזה מספר הדירות הכללי בישראל והיחס בינו לבין מספר המשפחות הכללי בישראל, קובע את הלחץ על המחירים (מעלה או מטה). אבל פתאום כל זה לא חשוב- מסתבר שבעלי הדירות בכוונה לקחו פחות ממה שיכלו, כי הם היו נחמדים ועכשיו זה ייגמר... ואני אומר - קשקוש. ואגב, אם נניח לשם התרגיל, שהם העלו שכר דירה בכל הארץ בקפיצה חדה, תגלו שהביקוש לשכירות אינו קשיח, ובמחיר החדש חלק מהצעירים / סטודנטים / משפחות קשות יום כבר לא מסוגל לשלם (או לא רוצה לצאת מבית ההורים). זה יגרום לתופעה של עודף היצע, דירות ריקות של משכירים, Vacancy Rate גבוה בהרבה מאשר היום - והמחיר יירד בחזרה
אנונימוס 22/08/2016 11:45 עזוב אותך סתם אינטרסנטים
אם היו מעלים מס לאלה שיש להם 2 דירות ומעלה הייתי אומר אוקיי אולי יש להם כוח אבל עדיין ההסבר שרשמת בעצם מוכיח שאי אפשר לגלגל הכל השוכרים גם בגלל מגבלת שכר, אבל זה לא רלוונטי כי העלו רק ל 3 דירות ומעלה והם מיעוט זה כמו שחנות בגדים תקבל קנס ויגלגלו את זה עליי - אני אשלם את זה? ממש לא אלך לקנות בחנות אחרת. הבעיה שלנו השכורים הם הפראריירים שהם אלה שמסיכימים לשלם ומעלים בעצם את המחירים - זה שיש בעלי דירות שדורשים מחירים מופקעים זה קיים גם ככה בלי מס אבל אלה שמסכימים למחירים האלה הם הבעיה.
mi 23/08/2016 22:48 3 דירות זה לא הרבה
מי שגר בדירה קטנה וירש עוד אחת ורוצה לשדרג ולגור כמו בן אדם נדמה לכם שהוא אדם עשיר? ואם נפלו עליו גם גרושים וילד לא עצמאי וצו ארנונה לדירה לא מושכרת? נתנו לראשי רשויות להכפיל את התעריף. מה עשו הרשויות לקחו את המכסימום של צפון תא. דירה בדרום תא לא מושכרת תשלם 220שח במקום רק כפול שזה 70 שח מדינה שפוגעת בזכויות אדם וקנין
18 כל האמת 22/08/2016 11:15 @ "המחסור הנורא" + "פשוט תגדילו היצע" = שקרי הקבלנים @
סיפור המחסור נועד לייאש צעירים שיאמינו בלב שלם שיקח שנים רבות לסגור אותו ולכן כדאי לרוץ לקנות סחורה מקבלנים ולא לחכות להוזלות. עצם הריצה אכן גורמת לעליית מחירים שממנה הזהירו... פוליטיקאים טפשים התחילו לדקלם את זה בעצמם, אפילו אביגדור יצחקי. בכך רק העלו את מפלס היאוש ואת הביקושים... חוץ מזה, הסיסמא "תפסיקו להטיל מסים ופשוט תגדילו היצע! " נועדה למשוך זמן, יקח המון שנים לעצור את עליות המחירים על ידי הגדלת ההיצע, כי זה מסואב, מסובך, וגם מרגע שכן בונים לוקח 3 שנים. באירלנד בנו בקצב ה-י-ס-ט-ר-י וזה לא עזר כי לא עצרו ביקושים. הקבלנים בישראל מעוניינים שיחשבו שהם הפתרון לבעיה, שחייבים לתת להם הטבות והקלות כדי שיבנו יותר דירות... הם מפחידים את כולם שאם יטילו מסים הם יעצרו בניה והמחירים רק יעלו... במציאות בכל מדינה שבה המחירים ירדו חזק זה היה במקביל לעצירה כמעט מוחלטת של התחלות בניה... אפילו בישראל דווקא כשבנו מעט, 2001 עד 2008, המחירים היו בירידה....
17 א.מ 22/08/2016 11:08 השינוי:העלאה ל 25% כמו מס רווחי הון. (ל"ת)
16 אזרח 22/08/2016 11:00 תוספת מיסים מעולם לא הורידה מחיר תוספת שיווק קרקעות כן (ל"ת)
15 YL 22/08/2016 10:53 כחלון התקווה של כולנו יצא לוזר וחסר מעוף ביצועי
אן ספק הצעת החוק היא מעשה נבלה של שר אוצר חסר יכולת ביצוע במקום לשפר את המעשה הנכון בשיפור מערכת הדיור למשתכן הוא פנה לשדות זרים חוק המזכיר משטרים אפלים שהוציא להורג אנשים העלי קניין לצערי ביבי שוב צוחק אחרון מה נשאר מ קקקקחלון ועוזרו שר השיכון האילם וחסר יכולת ביצועית באופן מוחלט מסתבר שלא כל אלוף מתאים לשוק האזרחי
14 שמשון 22/08/2016 10:40 מדוע לכל הרוחות ?
למי שיש דירה ששווה 10 מליון לא צריך לשלם את הקנס המטופש הזה ואילו לי שחסכתי כמו מטורף ויש ברשותי 3 דירות ששוות 4 מליון אני צריך לשלם קנס נוסף על כל המיסים ששילמתי עליה ?
mi 23/08/2016 22:50 מס הכנסה על הכנסות כולל שכר דירה מדירה או 10 דירות מדור (ל"ת)
שוקו 23/08/2016 08:55 בולשיט
א. המדינה עודדה לרכוש דירות, במיוחד בפריפריה. ב. מס הוא על הכנסה. כאן מדובר בקנס. ג. הבעיה נוצרה לא כתוצאה מביקוש חסר, אלא מאז 2008 והירידות בבורסה והמשבר בארה"ב וכולם עברו מדולר לשקל, בורסה לא יציבה, אין אפיקי השקעה, הגדלת המיסוי על רווחי הון ולכן אנשים הלכו לנדלן. ד. מדוע לא מטילים מס הכנסה רגיל? מה זה הקשקוש הזה שמטילים עכשיו אם לא גזל? זה קנס. וזה עוול!!!
אנונימוס 22/08/2016 12:03 שמשון שלום.
בוא אנסה להסביר לך: למי שיש דירה ששווה 10 מליון לא מספסר במוצר שהוא במחסור, בעצם אין בעיה איתו הוא הרוויח כסף חסך ועכשיו מתפנק לו בדירה חלומית, זה שיש לו 3 דירות ומעלה (לדעתי גם לאלו שיש 2 ) מחזיק פה מוצר שהוא במחסור ולכן הוא מעלה מחירים אם לא חיפשת דירות לאחרונה אז תדע שהיום דירה ממוצעת עולה 250 משכורות חציוניות. ואני לא מדבר על דירה חדשה מקבלן בת"א. בנוסף בגלל שאתה ועוד הרבה אחרים קנו דירות בלי הכרה במינוף גבוה, נחש מה קרה? חשפתם את הבנקים לסיכון גבוה (גם אשמת הבנקים) מה שהוביל לעלייה ברבית המשכנתא ולהדבקת המשכנתאות שלכם לפנסיות שלנו. שבחרת להשקיע בנדלן בחרת להקשיב לאלה שאמרו לך ש"נדלן תמיד עולה" אבל בהשקעות יש סיכונים ולא הכל בטוח ב 100% וכמו שנהנת מעלייה קח בחשבון שגם יש ירידות. נו שמשון אתה רוצה לקבל את הדברים האלה? או שאתה עדיין דואג רק לשמנת שלך?
א.מ 22/08/2016 11:10 כמה היית משלם בשוק ההון?אחוז ?זה בדיחה..צ"ל 25%
היית משקיע בבורסה כמה היית משלם?
mi 23/08/2016 22:52 לא נעימה הטפשות הזו
בבורסה אתה משלם מס של 15000 שח
13 ם 22/08/2016 10:33 תבטלו את המס הזה ותטילו מס כמו בבורסה
25% מהשקל הראשון כדי לתקן את הטעות הנוראית שעשה טרכטנברג ולהשוות בין אפיקי ההשקעות, במקביל להשקת חוזה שכירות ממשלתי ואחיד כפי שמציעה שפיר, זו עדיפות עליונה ומי שיעשה זאת יזכה באהדה רבה.
mi 23/08/2016 22:57 מהשקל הראשון של הרווח הרווח הרווח ולא כל ההשקעה שלך בבו
מהשקל הראשון של הרווח
mi 23/08/2016 22:53 מהשקל הראשון על הרווח. לא לא לא על ערך ההשקעה שלך (ל"ת)
לא דומה כלל 22/08/2016 12:13 אין בעיה, רק תוריד את מס רכישה ומס שבח ותכיר בהוצאות (ל"ת)
12 אריק / 22/08/2016 10:28 לכחלון יהיה פנסיה של 40000 והוא רוצה שאני אשטוף מרצפות (ל"ת)
11 יניב 22/08/2016 10:25 לא יעבור בג״ץ
החוק לא שוויוני , לדוגמא אדם בעל שלוש דירות . שתיים בתל אביב ואחת בירוחם , ישלם אחוז על דירתו בבאר שבע כמובן , לעומתו אדם עם שלוש דירות בירוחם ישלם גם הוא אותו המס.יחס המס לעומת ההון העומד לרשות שני האנשים אינו שוויוני. זהו חוק מפלה.
10 מאיר 22/08/2016 10:19 ברור שהחוק (קנס) הזה גרוע ולא חוקי (ל"ת)
9 גודבאסטר 22/08/2016 10:18 מדע העלוקות
הדתיים הם העלוקות של המדינה . גם לא עובדים , גם מקבלים כסף בחינם וגם משתמטים ממסים . עלוקות שמוצצות את לשד ודם האזרחים החילונים שעובדים . צריך לסלק את גפני ולהתנתק מהמפלגות הדתיות שישבו באופוזיציה . המדינה תרוויח יותר כסף מהמס על הדירות ולחילונים יהיה יותר קל לסחוב את העומס על גבם .
יורי 22/08/2016 11:30 אתה אנטישמי חולה נפש, וכמו שאר האנטישמים
אכול קנאה וסובל מתסכול עמוק וההערכה היא שאתה עובד כפקיד קטן במשרד ממשלתי עבש ומתפרנס כטפיל על חשבוני כעצמאי
8 אריה 22/08/2016 10:17 גפני ודירות
מעניין כמה דירות יש לו ולמקורבים שלו חבורות שחיים כל חייהם על חשבון משלם המיסים החילוני
7 יעקב 22/08/2016 10:12 השינוי היחיד: החוק לא חל על דרעי וגפני (ל"ת)
6 טלטל 22/08/2016 10:07 בתשובה למגיב מס 1.ברור כשמש !שכר הדירה לא מתאים לכל אחד
יש תנאי שוק ביקוש והיצע והם יקבעו את דמי השכירות.ארץ דמוקרטית.
5 כהן מי שישלם בסוף את 22/08/2016 09:43 חכמים
מי שחושב שהמשכיר ישלם את המס טועה וגם מר כחלון אני חידשתי לדייר הנחמד שלי והוספתי סעיף בחוזה כל עלות של מס יכול על השוכר כל אלה שחושבים שפחלון קוסם טעות אבל איפוא ביבי שדואג לכולם
אנונימוס 22/08/2016 11:28 אם השוכר שלך הסכים
זה בעיה שלו - הוא מטומטם יש מלא בעלי 2 דירות שלא העלו מחירים - האמן לי סגרתי עכשיו חוזה. שחיפשתי דירה וצימצמתי אפשרות לפי אזור ומפרט מסויים היו לי 150 אפשרויות לבחירה, נחש באיזה אפשרות בחרתי?
4 שמעון 22/08/2016 09:37 כפיים לגפני
צודק'החוק לא הוגן כלל ומפלה בעלי קניין שונים
3 דגדג 22/08/2016 09:28 מדינת "מיסים"
אתה קונה דירה משלם מס רכישה אתה מוכר דירה משלם מס שבח אתה משקיעה בדירה שלישית את משלם מס "קנס"
mi 23/08/2016 22:55 אתה משכיר לעובדים זרים אתה עובר על החוק אבל מס ארנונה (ל"ת)
mi 23/08/2016 22:55 אתה לא משכיר את הדירה שלך אתה משלם מס ארנונה (ל"ת)
אנונימוס 22/08/2016 11:27 דגדג
שבחרת להשקיע בדירה, ובחרת להקשיב לאלה שאומרים לך "הנדלן רק עולה וזה שווה" היית צריך גם להקשיב לצד האחר, מה חשבת שכולם יתנפלו על הדירות וייצרו חוסר במוצר ויביאו אותו למצב של 250 משכורות עם חשיפה מטורפת של הבנקים לנדלן עד כדי מחנק אשראי והמדינה לא תתערב? ככה זה בהשקעות יש סיכונים. המדינה לא צריכה לשלב ידיים ולחכות שיקרה פה מה שקרה בארהב, באירלנד ובשאר מקומות עם בועות נלדן, היא צריכה לפעול לפני וזה מה שהיא עושה. שיהיה לך בהצלחה עם החירבה שאתה כל כך אוהב להשקיע.
2 מ.א. 22/08/2016 09:27 ח"כים רבים מחזיקים 3 דירות ומעלה,הם ומקורביהם
זו הסיבה היחידה שיכולה לבלום את החוק הזה,לגבי אלו המחזיקים "רק" 2 דירות או וילות במקומות כמו ארסוף אפשר למצוא פתרון יצירתי כך שגם הם ימוסו בהתאם לשווי הנכסים
דוד 22/08/2016 10:39 זה לא נכון
לרוב חברי הכנסת יש עד 2 דירות. בגלל זה כחלון קבע שהמס הזה יחול על בעלי 3 דירות ומעלה. הוא קיווה שאם הוא יבשל מס חדש שלא יפגע ברוב חברי הכנסת הם יסכימו להצביע בעדו.
קליפ 22/08/2016 15:03 ח"כ בוזזים באכזריות את המדינה
איך בן אליעזר מצא בכספת בביתו 15 מיליון יורו??? רצה להיות נשיא כמו פרס. יש בארץ מעל חצי מיליון יהודים עם עשרות רבות של דירות!!! כל הבאסטיונרים. כל הדני בירנים. השופטים יושבים על מאות דירות. למעשה.....אני ואתה היחידים שפועלים ביושר
1 אנונימוס 22/08/2016 09:26 למי שמעלים את שכר הדירה שיקום ויעזוב
מספיק עם המנטליות הדפוקה והקונפורמיסטית שיש פה. אתם לא חייבים לשלם את מה שרוצים ממכם, יש מספיק היצע ואם צריך לעבוד לדירה אחרת זה לא נורא, גם ללא המס של כחלון ניתן לראות הפרשים עצומים בין דירות זהות כמעט וזה למה? כי המשקיעים מנסים למצוא פראיירים שילשלמו להם, הרי מה אכפת להם נגמר החוזה ויש להם זמן למצוא פראייר שישלם ואם לא אז יורידו בחזרה. עובדה שמחירי השכירות תמיד עולים גם בלי מס כי המחירים לא מפוקחים, החוק הזה לא ישפיע באמת על עליית מחירים בעלי 3 דירות הם מיעוט ואם הם יעלו יותר ממה שהם ככה מעלים יהיה אפשר למצוא דירות אחרות.
יורי 22/08/2016 11:36 הקנאה תהרוג אותך. אמן וכמה שיותר מהר. תפיסתך טפילית
וזה כל המהות שלך. ויש להניח שמעולם לא היית עצמאי אלא כל ימיך התפרנסת מטפילות מהסוג האופייני לקרציות
גודבאסטר 22/08/2016 10:24 הסעות לעוזבים
תעזבו כמה שיותר מהר וירווח לכל עם ישראל . קחו אתכם את גפני דרעי ושאר העלוקות שמוצצות את הדם של המדינה . הסעות חינם מאורגנות לרוצים לעזוב לכל יעד מבוקש(מזבלת חירייה למשל) העוזבים בשבוע הראשון יקבלו אפילו מענק קטן לדרך . ברוכים העוזבים !
אנונימוס 22/08/2016 11:23 נעזוב בכיף עם צריך
רק מה הבעיה? שאתה תתקע פה עם משקיעים כמוך רק ותעשקו אחד את השני. אנחנו אלה שעובדים פה ואתם יושבים רגל על רגל וחיים משכירויות אני רוצה לראות את היום שהצעירים יקומו ויצביעו ברגליים ואיך פרזיט כמוך יחזיק מעמד פה מבלי לחיות על חשבון מצוקה של הדור הצעיר. אני לא אתן לאף אפס כמוך לעלות לי מחיר אם צריך לגור אצל סבתא שלי או אצל ההורים שלי , אם צריך לעזוב למקום אחר, אם צריך להוריד ממפרט הדירה וגם אם צריך בסופו של דבר לרדת מהארץ אעשה זאת בכיף מאשר לתת לחזיר כמוך עוד 500 שקל בחודש. לא קונים דירה במחיר מופקע.
קליפ 22/08/2016 15:06 רכוש דירה בנתיבות אופקים שדרות בחינם!!!!
גם אדם ללא שם זקוק לקורת ספסל ללינת לילה. בדרום הדירות ללא כסף. בחינם. חופשי ....רכבת ותוך שעה אתה בלב צחנת זוהמת תל אביב!!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש