10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

07:50 פעיל חמאס נעצר הלילה כשברכבו 70 אלף שקלים שיועדו למטרות טרור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

גלנט על נתוני מחירי הדיור הסותרים: "אני לא מתעסק בדירות ולא בספקולציה של מחירים"

"הזרמה ניכרת של דירות במחירים שנמוכים ב-200 אלף או 300 אלף שקל מהשוק - תביא לתוצאה"
 |  33
בסערה
Share
ברקע לנתונים הסותרים שפרסמו השבוע הלמ"ס ולשכת השמאי הממשלתי בנוגע לשיעור עליית מחירי הדירות בישראל, שר השיכון יואב גלנט נתן הבוקר את משנתו למחלוקת, והסביר בראיון לגל"צ כי שיתוף הפעולה בינו לבין שר האוצר כחלון עובד, ואת אמון הציבור מהפרויקטים שבשטח נראה בקרוב.


שר השיכון יואב גלנט: "אני לא מתעסק לא בדירות ולא בספקולציה של מחירים אלא בהזרמה של מוצר למשק. אני מאמין בכלכלה בהתאם לחוקי המאקרו. זה (המחלוקת) קשור לענייני, אבל כאשר גורם אחד אומר שהמחיר עולה והשני אומר שהמחיר יורד - אז כנראה שמשהו קורה אבל אני לא מהמר. זוכרים את מע"מ 0 שהביא 0? הסיטואציה היום השתנתה. אני יודע שיש מרכיבים נוספים (לגבי עליית מחירי הדירות). אם שיעור הריבית בארה"ב יירד אז ברור שמחירי הדירות יעלו כאשר אין אלטרנטיבות השקעה - אלה לא בשליטתי. אנחנו כן שולטים על חלק מהרכיבים ואחד מהם זה הביצוע. הזרמה ניכרת של דירות במחירים שנמוכים ב-200 אלף או 300 אלף שקל מהמחיר בשוק - הדבר הזה יביא לתוצאה".

וגלנט ממשיך: "מרכיבי המאקרו של המוצר הגולמי, קרי האדמה, מצוי בידי האוצר. החיבור ביננו, בו כחלון שולט על משאבים ואני המבצע - זה הליך שעובד בצורה טובה. אני רואה את המשובים מהפרויקטים ונפרסם אותם בקרוב, שם רואים שהאמון די גבוה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 הרצל 19/08/2016 13:31 כל הכבוד לביבי
תראו איך שביבי קבר את כחלון והחבורה ביבי נתן לכחלון כל מה שביקש ואז אמר לאנשים שלו ליתקוע מקלות הגלגלים של כחלון ( במינהל מקרקעי ישראל האנשים שלו ) וכשיגיעו הבחירות ומחירי הדירות כמובן לא ירדו אז כל הציבור יאשים את כחלון והאנשים שלו / גלנט -- עוד ילמדו את התרגיל הזה בבתי-ספר של הפוליטיקה
לא רחוק 19/08/2016 21:52 חכה לסוף שנה
משקיעים מפסיקים להתעניין. הריבית בארה"ב תתחיל לטפס. זוגות צעירים מחכים למחיר למשתכן. ואם הכל ילך נכון משקיעים יכלו למכור.
24 זה התפקיד טמבל 19/08/2016 13:11 כשר השיכון על גלנט לעסוק בדירות ולא בביטחון (ל"ת)
23 רון 19/08/2016 08:49 גלנט כמו גלנט.. בציבור מעניין לו את ה...
למה אני ועוד המונים, חסרי יכולת לרכוש דירה- זו הבעיה! לא נבחרת לשינוי נתוני המאקרו! העיקר שאתה גר באחוזה פיאודלית..
22 רועי 19/08/2016 08:12 תנו לנו קרקעות לבנות לבד צמודי קרקע. יש מספיק
90 אחוז קרקע של המדינה. זה של כולנו. תנו לנו לבנות עליה, תנו לנו למען השם לבנות לבד עליה. רק תנו לנו את הקרקע. תנו במחיר סביר ותכניסו הון לקופת המדינה.
21 רועי 19/08/2016 08:10 כולם מבינים שאתם משקרים. לא נצביע לכם שוב
זה כל כך עצוב! ככה לא פותרים בעיית הדיור. תנו לנו קרקעות לבנות לבד ונתמקח עם קבלנים
20 אלינור 18/08/2016 17:58 תקראו בגוגל " החכה הכי שווה של הדייג "
חומר למחשבה
קראתי ואהבתי 19/08/2016 09:02 תודה על ההפנייה למאמר בגוגל (ל"ת)
19 חייל משוחרר 18/08/2016 15:01 שילך לכל הרוחות עסקן קטן וגנב קרקעות
שיחזיר את דרגת האלוף
18 אמיר 18/08/2016 14:26 לא מאמין לעסקנים פוליטים
לא גלנט ולא כחלון ירידו מחירי דירות , אלא אירועים כלכלים שלילים בעולם או כאן או העלת ריבית . אם זה יקרה בקדנציה של הנ״ל , יהיה להם מזל ויוכלו לזכות את זה לפעילותם , ואילולא - הבוחר לא תרחם .
17 רב"ט ראשון 18/08/2016 14:14 גאלנט המרחף
מאז שעזב את צהל גאלנט הוא נאוטרלי בכל עניין כמעט . כמו גברי מהגשש החיוור :"אני מהאום...." . יאלה גאלנט , תן באקינג לכחלון אם אתה בצד של אלו שמאמינים שיש לפתור פעם אחת ולתמיד את מצוקת הזוגות הצעירים שלא מסוגלים לרכוש דירה . החברה האלה הם שמשרתים במילואים והם חוט השדרה של צהל והמדינה . אתה לא יודע את זה ?
16 הרצל 18/08/2016 13:59 לא החליף דיסקת
לצערי גלנט עבר מהר מדי מהצבא לפוליטיקה והוא חושב שהוא עדיין אלוף בצבא ומה שהוא יגיד אז החיילים שלו יבצעו אז הוא צריך רק לחלק פקודות וזהו .אבל באזרחות זה לא עובד אם אתה אדון גלנט רוצה להוריד את מחיר הדירות אתה צריך לעבוד, וזה כנראה דרישה מוגזמת ולכן כדאי שכחלון יחליף אותו מיד ליפני שהציבור ישלח את שניהם לעזאזל
15 עידן 18/08/2016 13:42 על מה הוא מבלבל את המוח!!!??
המחירים כבר כל כך מנופחים ש 200-300 אלף הנחה זה פשוט כבר לא רלוונטי. אולי היה רלוונטי ב 2011
14 דני 18/08/2016 13:13 לא
הבנתי אם כחלון הוא שר הבינוי או גאלנט?
13 טלטל 18/08/2016 12:52 לגלנט אין מושג במשרד עליו הוא מופקד
כמו יתר המשרדים והעומד בראשם לשרים אין מושג קלוש על תפקידם .גלנט עוד לא הפנים מתכון פשוט בכלכלה.רק עודף היצע יוריד מחירים!וזה לא קורה בשלב זה.שיביאו נתונים על הגידול באוכלוסיה בגילאי 25-35 בהם יש צורך בדירה.כמות המתגרשים מדי שנה בהם יש צורך בדירה נוספת עבור כל זוג מתגרש.עליה בתוכלת החיים והמצב הכלכלי הקשה בו מצויים הגימלאים שנשארים בבית עד מותם ולא הולכים לבתי אבות.לעומת כמה דירות חדשות ואני מדגיש חדשות מתווספים בכל שנה.תראו נתון מדהים שכבר היום חסרים למעלה מ-250000 דירות במידי ותוסיפו הגידול בדרישה.
12 הרצל 18/08/2016 12:38 לא מאמין אז לא יצליח
לצערי גלנט לא רוצה באמת שמחירי הדירות ירדו כשה הוא מדבר בתקשורת בכל רעיון נפלט לו איזה אמירה שמשקפת את מה שהוא חושב באמת ולצערי נוצר הרושם שמחיר הדירות זה לא מעיינואבל כדאי לו לזכור שהזמן רץ ושה גם אם לא יוקדמו הבחירות הם בו יבואו
11 יניב 18/08/2016 12:11 אם הוא לא מתעסק בדירות או במחירי הדירות אז במה הוא מתעס
אם הוא לא מתעסק בדירות או במחירי הדירות אז במה הוא מתעסק?
10 השמאי בודק לפי איזור 18/08/2016 10:56 אען סתירה! הלמ"ס בודקים את ממוצע מחירי הדירות
אם בתקופה מסויימת יקנו הרבה דירות בפריפריה במקום במרכז אז ממוצע המחירים ירד אפילו אם מחירי הדירות עצמן יעלה..
דפנה 18/08/2016 12:38 זוג צעיר מיואש !! מחאה היום הערב בכיכר רבין -- להגיע !!
לכל בעלי הדירות !! חזירי בר !!!!! מחירי השכירות גם ככה עלו בעשור האחרון ב 100% על מה אתם בוכים !!!!! פאקיניג מנובלים !!
בא 18/08/2016 12:04 זוגות צעירים צריכים דירה זולה ועכשיו ,ולא תיאוריות . (ל"ת)
סטודנט 18/08/2016 14:05 גם אני רוצה להיות סתיו שפיר הבאה . זהו גו'ב מצוין!!! (ל"ת)
9 דוד 18/08/2016 10:35 נכשלתם כשלון חרוץ!!!
אני מקווה שליצחקי יהיה את המעט כבוד שנשאר לו ויתפטר כמו שהבטיח כבל עם ועדה באם המחירים לא ירדו עד סוף השנה. חבורה של חובבנים כחלון את גלנט את יצחקי. הבייתה.קישתא!!!
8 דני 18/08/2016 10:31 סופסוף כחלון הבין שאין יכולת לבנות מספיק כי גם מי שיש ל
גם מי שיש לו כבר דירה ממשיך להזרים ביקוש לשוק כי הוא רוצה עוד שתיים שלוש דירות לפנסיה...
7 בא 18/08/2016 10:12 מחיר דירה הוא פי 4 ממה שהיה צריך להיות ,למה שלא
תעשה משהו רציני סוף סוף .
6 בא 18/08/2016 10:10 איך אתה לא מבין ,אתה גנרל ,במבחן התוצאה אתה כישלון
מוחלט .
5 מחאה 18/8 18/08/2016 09:58 להגיע הערב 18/8 לכיכר רבין !!!! (ל"ת)
משה 18/08/2016 12:07 כיכר רבין
מה אתם רוצים בהפגנה לא ברור לי תלכו לסתיו שפיר ולכחלון שיתנו לכם דירה בחינם על חשבון אזרחי המדינה וגם שיוציאו חוק שאתם יכולים לגור בשכירות אצל בעלי הדירות בחינם
רן 18/08/2016 11:21 לא לשים לב לכל אלה שמנסים לפלג אותנו ולהגיע (ל"ת)
אתם מחפשים ג׳וב? 18/08/2016 10:59 למה שנגיע אם אתם מתחבאים מאחורי פייסבוק
בטח מובטל שמחפש עבודה בממשלה
4 בא 18/08/2016 09:53 ועכשיו התירגום ,אני לא מחליט כלום ,זה האוצר .אני גם לא
מבין כלום בכלכלה ,ובכלל לא מתאים לתפקיד . לא חסר לי כלום בחיים וחבל שבכלל זחלתי לפוליטיקה .
3 מאור 18/08/2016 09:50 נכשלת חבר.... אתה מוכר סחורה דלה
גם סחורה דלה גם כמות קטנה תסיק מסקנות ו.. לך הביתה יחד עם הבוס ונתניהו
2 ff 18/08/2016 09:48 הוא עסוק בהזרמת כסף לכיס שלו וזהו (ל"ת)
1 אזרח 18/08/2016 09:46 שאין שכל הטיפשות חוגגת
לכו תדאגו למיטות בבית חולים לרופאים למרפאות,אתם מתעסקים בדברים שמביאים כלכלה למדינה,אין שכל אין דאגות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש