10:28 בולטות בת"א: גילת יורדת 1.2%, הראל השקעות עולה 1.3%

09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון בראיון לגל"צ מסביר למה נתון מחירי הדירות של הלמ"ס - הוא המדויק יותר

האזינו לקטע. כחלון מתייחס לפער בין נתון הלמ"ס לנתון השמאי. ומה הוא חושב על עליית המחירים בת"א?
 |  84
שוק הנדל"ן
Share
ביום שאחרי דו"ח השמאי הממשלתי לפי מחירי הדירות עלו ב-2.5% ברבעון השני אל מול הרבעון הראשון, הרוחות סוערות - בעיקר בשל העובדה שנתוני השמאי הביעו יום אחד בלבד לאחר נתון הלמ"ס לפיו ברבעון השני דווקא נרשמה ירידה של 1.3% במחיר הדירה הממוצע.


שר האוצר משה כחלון התייחס לנתונים הללו בראיון לרינו צרור בגל"צ: "אני לא מתווכח עם נתונים. הלמ"ס שהוא היחיד שקובע בדק ב-67 ערים ומצא ירידה של 0.3% במחירי הדירות בחודש האחרון וירידה של 6% בביקושים. נכון שבבדיקת השמאי ראינו עלייה של 2.5% ברבעון השני אבל הבדיקה הזו היא בקרב 16 ערים בלבד ולמשל כוללת את ת"א ששם יש ביקוש חם מאוד ואי אפשר להתמודד עם זה, אבל אנחנו נותנים מענה לזוגות הצעירים, ואם השמאי היה מכניס את את קריית מוצקין לבדיקה - אז היו רואים ירידה של 30% במחירים כי שם יש מחיר למשתכן. כך או כך, אני לא תוקף את הנתונים, אנחנו צריכים להימדד בסוף התהליך".

"הם לא רוצים שהמחירים ירדו אבל אנחנו נמשיך להיאבק"
כחלון דיבר גם על הקבלנים והבנקים, שלטענתו מעכבים את ההליכים: "יש חשש גדול לקבלנים, לבנקים, לקבוצות אינטרסים מאוד חזקות משינוי במגמת המחירים בדיור. בסוף מאה אלף זוגות צעירים יקבלו דירות וזה מה שישפיע, עם עובדות אין מה להתווכח. אני רואה את החשש ושפתאום לא נותנים משכנתאות בעפולה, מה קרה? יש דבר יותר בטוח ממחיר למשתכן שהמדינה נותנת 30% כרית ביטחון? למה לא נותנים משכנתאות ומעכבים?"
 
"יש פה קבוצות אינטרסים גדולות שלא רוצות שהמחירים ירדו, וזה כולל את הבנקים. נראה לך הגיוני שבנק שהתפקיד שלו לתת משכנתא לא עושה את זה כשהאדם צריך רק מאה אלף הון עצמי והדירה עולה 600 אלף? לא רוצים שהמחירים ירדו. אנחנו נמשיך להיאבק. אתמול הגיעו מכרזים של 38 חברות סיניות ועוד 12 חברות מכל העולם. אנחנו נבנה וניאבק. הם לא רוצים שהמחירים ירדו אבל אנחנו לא נוותר".
 
"רפורמה גדולה היא רפורמה קשה. מי שחושב שהוא יביא רפורמה בלי לחטוף כותרות ובלי שינסו להכות בו ובמקורביו כל היום – שלא יתחיל. אני חי את זה ומנוסה בזה. היום התחלות הבניה כפולות מאשר ב-2009, אז היו כ-29 אלף והיום עברנו 54 אלף. תבדקו עם חברת החשמל. אצל הלמ"ס זה מדדים, הם לא אלה שמחברים לחשמל. אנחנו יודעים לספק את מה שהתחייבנו, אנחנו נביא מאה אלף יחידות בקדנציה. אני לוקח את האחריות ולא מתחמק".

האזינו הקטע:

 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

84 תגובות ב-54 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
54 פנסיונר וותיק 23/08/2016 21:14 השינוי שנדרש
טוב יעשה כחלון אם ישנה קצת את התכנית ויחיל את המס החדש על ההכנסות מהדירות הנוספות ולא על מספר הדירות . אז גם יוכל למסות הכנסות גם מדירה שנייה והמדינה רק תרוויח מכך. ברור שעד היום הייתה השתמטות של פריצות בכל הקשור לנדלן מניב והכנסות ורווחים משכר דירה הן הכנסות לכל דבר . כל המתנגדים רוצים לשמר מצב לא תקין לא צודק כמו כל מאפיה שתופשים אותה בביצים סליחה על הביטוי . אם יעשה כחלון את השינוי המוצע , כל הטענות שכנגד יתפוגגו כהרף עין כולל הקומבינות של כל מיני ספקולנטים הוזים .
53 50+ ללא עבודה 23/08/2016 18:41 מה איתי? מה אני מקבל חוץ מטחורים? תפסיק לעשוק! (ל"ת)
52 50+ ללא עבודה 23/08/2016 18:31 מ עם עבודה מתאימה בשכר הולם??? שיפסיק
לעשות נזקים, והגרלות על חשבון הציבור כולו. הכי טוב שיילך הבייתה כמה שיותר מהר ככה ישאיר פחות נזקים עשה פחות נזקים לנחלבים.!!!
51 דליה 21/08/2016 18:30 כחלון כשלון דבורי סרק שיפיעו על השוכרים
להשקיע בבורסה באג"ח שמיליארדים הצבור אבד שיהיו דירות להשכרה להציף את השוק שיביאו הון עצמי כבוה וכך הצע גדול ישפיע על הורדת השכירות השוק עובד לפי הצע ובקוש , הצע קטן ממשלה כושלת ואבודה שעובדת על כולם,
50 דליה 21/08/2016 18:28 כחלון כשלון דבורי סרק שיפיעו על השוכרים
להשקיע בבורסה באג"ח שמיליארדים הצבור אבד שיהיו דירות להשכרה להציף את השוק שיביאו הון עצמי כבוה וכך הצע גדול ישפיע על הורדת השכירות השוק עובד לפי הצע ובקוש , הצע קטן ממשלה כושלת ואבודה שעובדת על כולם,
49 יואב 20/08/2016 08:40 כחלון עשית נזק גם לשוכר וגם למשכיר לך הביתה (ל"ת)
48 חי 19/08/2016 22:22 בעל הבית העלה ב 800 ש"ח את שכר הדירה
הודיע שהחל מנובמבר המחיר יגיע ל 5000 ש"ח! בדקתי בעיר, כולם הקיץ הקפיצו מחירים בשביל חסכון של 3000 ש"ח בשנה לא שווה לעבור. אמר לי שהוא גובה מס עבור כחלון. מה נגיד, בחרנו כחלון קיבלנו צרה כלכלית
ר 24/08/2016 17:36 אף אחד לא הקפיץ כלום , זה שקר וכזב.
את מי אתה בא לסובב?
47 אהוד 19/08/2016 18:57 כחלון
כל מה שעושה ואומר-הפוך למציאות. מקבל סתירות מהציבור .גורם נזק למשק ולתדמית הממשלה. חבל על הזמן.לא יהא שינוי בטווח הנראה לעין תהיה החמרה.רק בעוד מספר רב שנים ישתנה המצב .
46 יוני 19/08/2016 18:51 כחלון
ליצן החצר.
45 עדנה 18/08/2016 18:40 חפשו בגוגל - "שוק הנדל"ן כמשחק קלפים"
מה יהיה כחלון?
עמוס תמם 19/08/2016 01:33 עבודה בעניים
נערי האוצר מאכילים את. שר בחודשים והוא אוכל אותם אחד אחרי השני. כחלון במקום לצאת בהצהרות וגזרות כל חצי שעה שב תעשה לך משנה סדורה להוצאת הנדלן מהברוך ואל תעשה מעצמך צחוק
אחלה מאמר 18/08/2016 19:00 תודה על ההפניה (ל"ת)
44 שאול 18/08/2016 11:59 כחלון-גם המשקיעים והשוכרים הם אזרחים שווים
רק רצינו להזכיר לך, כבוד השר, שלעשרות אלפי אנשים שרכשו דירה נוספת לבטחון יש משפחות, ילדים. לא מדובר על עשרות אלפים שנפגעים ממך אלא במאות אלפים. מאות אלפי שוכרים יפגעו, מחוסר ברירה. הצעדים האלו יפגעו במאות אלפים, אולי מליונים. אלו לא אזרחי המדינה, אין לך אחריות כלפיהם? אין להם זכויות?
43 שמואל 18/08/2016 09:30 מס הזוי של חובבן פופוליסט
שליפות הזויות של מערב פרוע. לא של מנהיג. אלו הפנים האמיתיות
42 אל תפתחו אשליות 18/08/2016 08:20 אנשים משקשקים בבורסה ונדל"ן זה המקום הכי בטוח שקיים!!!!
אין לכם כסף לקנות בתל אביב? אין בעיה, תקנו בחיפה 3 חדרים ב 600,000 עם הון עצמי של 150,000 קחו משכנתה ותתחילו לעשות משהו בחיים שלכם
41 בוב 17/08/2016 18:27 תוריד את המס על הבורסה
למה רק על נדלן פטור עד 5000 שקל לחודש צריך גם על הבורסה
40 איתן 17/08/2016 17:02 כחלון=כשלון
תמשיך לעשות עלינו ניסויים מעבדתיים. בבחירות זה יעלה לך ביוקר. אתה לא יותר מאשר פופוליסט.
עובד קבלן 22/08/2016 21:00 דיאגנוזא
כחלון,אם הטיפשות היתה מחלה כואבת אז אתה היתה כל חייך בגבס.לך הביתה קריקטורה!!!!!
39 משה רבנו 17/08/2016 16:55 כדור נגד בחילה דחוף
אפשר להקיא מחלק מהתגובות האינפנטיליות והשטחיות . עליהום מגמתי על כחלון של אנשים שלא נושאים בשום אחריות ולא תורמים למדינה דבר ורק חולבים אותה כמו עלוקות .
אבי 19/08/2016 09:56 הרוב לא תורם אבל גם לא גורם נזק כמו המטומטם כחלון (ל"ת)
שמטוב 18/08/2016 17:16 מה זה משנה אם כחלון בחור טוב. הבעיה היא שהוא כשלון
גורם נזק לכלכלה , ביזבז שנתיים עם אפס תוצאות.
38 משה 17/08/2016 16:53 משה תלמד מהנסיון שלך בסלולר
משה שמע תגדיל את ההיצע באופן משמעותי ולא 200 דירות פה ו 300 דירות. לך על 100000 דירות, שחרר קרקעות בקיצור פרויקט לאומי משמעותי ולא קשקוש פה וקשקוש שם כמו בסלולר ידעת מה צריך ופעלת נכון גם כעת אתה יודע בדיוק מה יוריד את המחיר וזה היצע היצע ורק היצע וזה תעשו ע"י שחרור מסיבי ואדיר של קרקעות וכל היתר כמו שביבי אמר :"אוויר חם" לך רק על זה ואל תבזבז את המעט אמון שעוד נשאר אליך.
בא 17/08/2016 17:31 מחיר למזדיין ,ככה אנשים קוראים לתוכנית ,הוא לא יבין
ולא יעשה כלום גם אם תיקרא לו משה ,ותהיה נחמד איתו .הוא כמו לפיד ,רוצה לעשות אבל פוחד מנפילות דימיוניות של בנקים ,כמו ששקרנית פלוג אומרת לו כול שעה .
בא 17/08/2016 17:25 הוא פוחד משקרנית פלוק ,הוא יושב במשרד שלו בשקט ,ושותה
קפה בשקט גם כן כמובן ,הסיוט הכי גדול שלו ששקרנית תרביץ לו שוב . היא וכול האוצר מכורים למיסי נדלן , ראית פעם נרקומן פולני ,אז זהו שיש .
37 בא 17/08/2016 16:48 מחיר למזדיין , תוכנית דגל , אני אשים לו בקלפי דגל של
אורוגוואי , אף אחד לא בטוח אם זה של אורוגוואי או פרוגוואי עד היום .
36 אלי 17/08/2016 16:48 ביבי וכחלון רוצים שמחירי הדיור יעלו,עובדים עליכם. (ל"ת)
בא 17/08/2016 17:26 אני שם לו בקלפי דגל של פרוגוואי . (ל"ת)
35 אלי 17/08/2016 16:44 מתי תבינו, שהממשלה רוצה וגורמת לעליית מחירי הדיור
וזה לא משנה מה יומר או יעשה כחלון הטמבל.
בא 17/08/2016 17:28 האמת שכבר הבנתי את זה מזמן ,ביבי לא רוקד לצלילי החליל
האמריקאי הדמוקרטי ,ולכן אנחנו חנוקים בכסף ,וביבי מצא את כול הכסף שהוא צריך בכיסי האנשים שחיים בישראל .מיסי נדלן זה שם המשחק .
34 קבלן 17/08/2016 16:36 הבחור באמת מנסה... רק הוא "יורה" לכיוונים הלא נכונים. (ל"ת)
בא 17/08/2016 16:45 הוא לפיד 2, עוד ליצן לוזר ,שפוט של פקידי אוצר פולנים .
מחיר למזדיין ,תוכנית הדגל של כחלון , גם אני אשים לו בקלפי דגל של ברזיל .
33 יוליוס 17/08/2016 16:35 כחלון חתום על חורבן הבית השלישי (ל"ת)
בא 17/08/2016 16:49 זה ביבי חתום אם נדייק ,כחלון זה עוד ליצן שמנסה אבל הוא
אימפוטנט .
32 אהוד 17/08/2016 16:34 תרגילי המיסוי והעיוותים שכחלון יוצר בכלכלה רק יקלקלו
הדירות ירדו רק אם כחלון יפעל להגדלת היצע הדירות כל התרגילים שלו להגדיל מס ולהמציא מיסים חדשים על קוני דירות ומחזיקי דירות להשקעה ולסבסד דירות לזכאים רק יפגעו בכלכלה ויעוותו את כוחות השוק - בעבר ניסו שיטות כאלה והן כולן נועדו לכישלון וגם כחלון הפופוליסט נועד לכישלון משום שהוא לא פועל באמת להגדלת ההיצע של הדירות. והוא כנראה יודע את זה. מדובר בפופוליסט שהטעה את הציבור להאמין שיצליח במשהו. להערכתי המצב אחרי כחלון יהיה גרוע יותר בכל התחומים שמסר הבטחות כי הוא לא יודע או לא רוצה לעשות את מה שבאמת צריך
31 yan 17/08/2016 15:24 כחלון היחיד שמנסה להתמודד עם מחירי הדיור!!!
הוא פועל נגד כוחות חזקים בנקים קבלנים משקיעים גדולים בנדלן וכל זה ללא תמיכת רוה"ם שהצעירים לא מענינים אותו הוא הבטיח לפני שנים להביא "סופרטנקר" לבניה ! ואפילו בלוק הוא לא הביא לא צריך להיות מבין גדול בבניה בכדי לדעת שלבנות בתים לוקח זמן הבירוקרטיה המכוונת שנעשית בארץ בכל הענפים ובמיוחד בבניה מיועדת להעלו מחירים ולעכב כל תחרות כחלון הצעירים מקווים להצלחתך!!!!
בא 17/08/2016 16:53 במבחן התוצאה הוא כישלון,אני שם לו דגל של פרוגוואי בקלפי
אף אחד לא יודע עד היום אם זה דגל של פרוגוואי או אורוגוואי , כמו שאנשים שהצביעו לכחלון לא יודעים למה .
30 משה 17/08/2016 15:19 נכון. גם ראש הממשלה לא רוצה שהמחיר יירד
אז מה עושים ? תעשה מה שעושים עם בוס עקשן ... מתישים אותו עד שנמאס לו או שיזרוק אותך כמו את שאר חבריו או שיכנע ויעזור לך
29 חמורבי 17/08/2016 15:03 ביבי טפלון
וביבימוחה כפיים. מה איכפת לו. קודם זו היתה בעיה של לפיד כעת בעיה של כחלון ואפילו כץ השתפן. ביבי מלך ישראל שום דבר לא פוגע ולא מלכלך אותו.היידה ביבי
דב 17/08/2016 15:11 29
בהחלט צודק. אך לפי מצב התקשורת כחלון=כישלון טפלון הרבה יותר גדול.
28 קשקושים מאוסים 17/08/2016 15:00 כל יום הוא מתראיין תחת כל עץ רענן כאילו הוא יחימוביץ
בינתיים לא עשה כלום למען הצבור. תאגידי המים גובים מע"מ עיריית ת"א באמתלה של הגנת התושבים גובה דמי שמירה בארנונה על כלום ושום דבר. כתב ערוץ 20 הותקף בגינה ע"י מסתננים והמשטרה לא עשתה כלום אמרו לו להגיש תלונה במשטרה. מס מיותר על הבורסה. חובת הגשת דוח מחזור התעללות באזרחים מה שגורם להם להדיר רגלם מהבורסה והוא מתקשקש לי על נתונים של זה או זה . זה נבלה וההוא טריפה. שהכל יחרב לכם ברעידת אדמה אמן
27 שמעון 17/08/2016 14:55 תיתפטר כמו שהבטחת
כשלת בתפקידך תיתפטר מיד
26 לכן אני מאמין לו 17/08/2016 14:53 כחלון יודע שאם הוא ייכשל בנושא הדיור - הוא ילך הביתה! (ל"ת)
דב 17/08/2016 15:12 26
אשרי המאמין. תמשיך להאמין, נראה להיכן תגיע.
25 גבריאל 17/08/2016 14:52 כל הכבוד כחלון
רק כחלון זה יבוא בסוף לא יעזור לכם הוא עושה רק טוב
24 חעקב 17/08/2016 14:46 ביבי תפטר את מוכר הצמיגים לפני שיגרום לנזקים עצומים (ל"ת)
23 דוד 17/08/2016 14:31 כל הכבוד כחלון! המשך כך! לא להיבהל מהרמאים!! (ל"ת)
22 אחד שיודע 17/08/2016 14:30 כחלון בהחלטה אחת את מוריד את מחירי הדיור
מנהגים מקבלים החלטותגם אתה צריך לקבל החלטה אחתמיסוי של 5 % מערך הדירהלכול דירה שלא משמשת למגוריםוזה אומר כול הדירות רפאים / משרדים / קליניקות / גניםדירות שלא מושכרותמהלך שכזה יזרוק לשוק למעלה מ-350000 דירות
אודי 17/08/2016 15:04 מה זה קשור
נו ואז מלאי הדירות יעלה ?
21 .שלמה 17/08/2016 14:19 .הקבלנים והיזמים.והבנקים לא יתנו למחיר לרדת. . (ל"ת)
20 דוד 17/08/2016 14:18 למה הציבור מתעה אותך תעלה רבית בבנק בכוח (ל"ת)
19 דוד 17/08/2016 14:17 כחלון אני תמכתי בך תעלה רבית ותצחק על הציבור שימקרו את
הציבור קונה בתים משכיר אותם וכך משלם את המשכנתה כי המשכנתה זולה כאת אבל עים המשכתה תהיהה קבדה יותר כך ימכרו את הדירות המיותרות
דב 17/08/2016 14:42 19-דוד
אתה לבטח אותו מגיב מ-24. תלמד עברית, לפני שאתה מגיב. ותלמד גם כיצד מרמים את הציבור. אם אינך קולט מה הכישלון הזה מבטיח לך, כי אז באמת אתה ראוי לו, ולהיפך.
18 דוד 17/08/2016 14:14 חייבים לעלות רבית גם כך יש מיתון במשק צלעה (ל"ת)
17 דוד 17/08/2016 14:14 כחלון מי מתי שהרבית 0 כול הזמן הדירות יעלו
למה אים יש לך קצאת כסף מה תעשה תשים אטו בבנק שהבנק יוכל לך את הכסף אז אולכים לקנות דירה להשקעה שיתן כסף יותר טוב מבנק אבל אים תעלה רבית הציבור יכנסו לפניקה ימכרו דירות ואז הדירות ירדו
16 מיליונים 600 17/08/2016 14:13 מוצא השופטים
מסכן כעת מי שהוא מעורב ויש לו שם אשכנזי לא יהיה בחיים שופט דחוי מכאן ומכאן
15 קברות צדיקים 17/08/2016 14:11 איזה מזל שדרעי סולל דרכים לקברות צדיקים
איזה מזל שיש לנו שר מאמין שמבקר בקברים והמתים עוזרים לו אז אין ספק שמחירי הדירות יתרסקו בינואר הקרוב
14 כלכלן 17/08/2016 14:11 כחלון לא כשיר מקווה שראש הממשלה יתעשט
שר אוצר שלא מבין מאומה בענייני נדלן אבי העלאת המחירים בקרב שוכרים הולך להטיל מס שיגולגל ישירות לשוכרי הדירות נזק כלכלי וחברתי אדיר איפה ראש הממשלה?
אחד 17/08/2016 16:25 כלכלן כמו שאני קומקום
כלכלן מבין שאם אין שינוי ביחס ביקוש-היצע המחיר לא זז....
דב 17/08/2016 14:43 14-כלכלן
אתה צודק מאד. אך כותבית "יתעשת."
שמטוב 17/08/2016 16:39 כותבים יתעטש (ל"ת)
13 מאיר פ 17/08/2016 14:08 מי ינצח ?
כחלון או הקבלנים, בנק ישראל, הבנקים, השנאים, אדריכלים , 50,000 בעלי 3 דירות ויוצר... יחס הימורים 1/10.... לרעת כחלון.... אני רומה להוסיף את האוצר אשר מאחורי גבו של שר האוצר נשתף פעולה עם הרשימה למעלה .... אז בבקשה מר שר אוצר.... תנסה לנצח אותם
12 אנונימוס 17/08/2016 14:02 בלי קשר לירידה או עליית מחירים :
לכל החכמים שאומרים שצריכים לבנות ולא להטיל מיסים: נכון שצריך לבנות ובקצב, אבל מצד שני שמסתכלים על מחיר למשתכן רואים שנגשו 25 אלף שגם לא כולם בתאכלס במעגל הביקוש אבל מחיר משתכן מכניס אותם כי הוא מציע מחיר מוזל ותנאי מימון עם אחוז הון עצמי נמוך, מצד שני יש מלאי דירות בשיא של 30 אלף, ויש נתון שהקבלנים מאיטים את קצב הבנייה, כביכול אם הביקוש היה כזה עצום אז הכסף על הרצפה והקבלים היו ממשיכים לבנות ולהרוויח אבל בפועל הם תקועים עם מלאי, גם האוצר היה מעודד בנייה אם היו באמת חסרות דירות, כלומר בפועל יש חוסר בדירות אבל בדירות זולות עבור האוכלוסיה הצעירה. לכן הממשלה חייבת להתערב בנושא ולצנן ביקושים ממשקיעים וכן להוציא חלק מהם מהשוק שהם מלחתחילה גרמו לעליות שבו. אני מאמין שהשוק ירגע כך גפ יוסרו המיסים כי בסך הכל משקיעים חשובים לשוק הדיור, אך בתקופה כזאת של משבר הממשלה לא יכולה שלא לנקוט צעדים המחרים התנתקו מהמציאות - 250 משכורות בשילוב של בנקים חסרי אשראי שמדביקים משכנתאות לפנסיות - זה מתכון לאסון. אני מבין את המשקיעים שדואגים לכיס שלהם אך בהשקעות תמיד יש סיכונים וכללי המשחק משתנים(ראה שוק ההון)
11 אלפא99 17/08/2016 13:59 אם השמאי הממשלתי לא רלוונטי, אז תסגרו אותו חבל על הכסף (ל"ת)
אחד 17/08/2016 16:26 חצי מהמדינה הייתי סוגר - הם רק גורמים נזק (ל"ת)
10 רינו טרור 17/08/2016 13:57 רינו צרור: "מיד אחרי כחלון נשוב לעזה לראיין את הקבועים (ל"ת)
דב 17/08/2016 14:47 10
כמה נכון. זו התקשורת שמתעמרת בנו. זו הרמה; אלה היכולות; וזו התוצאה של העם האומלל ממה שהוא מקבל מהתקשורת. וצרור וכמותו מעזים להתהדר בתואר "עיתונאי." נותנים מיקרופון, והם הופכים, לא עלינו, "כלבי השמירה של הדמוקרטיה. לא להאמין לעזות המצח והחוצפה.
9 אפי 17/08/2016 13:56 כחלון בת יענה
מתי יהיה סוף התהליך עד סוף התהליך מחירי הדירות יעלו אז אם וכאשר תהיה ירידה זה יהיה למחיר של היום מה השטות הזו על מי אתה עובד מי באזור המרכז הולך לגור בקרית מוצקין אתה מוציא מחיר למשכן בראשון לציון 1.4 מליון זה לא יקר 100 דירות לעשרת אלפים מבקשים קזינו ביחסות כחלון תמכור אשליות לא נורא להגיד טעיתי השוק חזק ממני או לחילופין תגדיל את העצה תאשרו עשרות יחדות ועדות מעקבות את תהליכי הבניה בשנים קבלנים מחזיקים שטחים ומחכים לעליה נוה יהושע בר״ג מחירים עולים כמו במדרגות איפה אתה חי תסתכל מסביבך בירושלים למחירים תשלח ירושלמים לגור בקרית מוצקין או חריש
8 הבורסה מתה 17/08/2016 13:55 כל המניות מרוסקות והוא מתעסק לי בנתונים של השמאי
הממשלתי השקרן ובנתונים של הלמס המעוותים תטפל כבר בבורסה הכושלת ותתחיל מלבטל את האופציות השבועיות שנועדו לעוד רווח מעמלות על חשבוננו.
7 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 17/08/2016 13:54 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
6 טלטל 17/08/2016 13:54 כחלון גאון הדור.מעלית שעולה חייבת לרדת. וזה שר האוצר
של מדינת ישראל.מה יש לצפות ממוכר אביזרי רכב שנתנו לו כח.כן אני הצבעתי עבורו וזה כבר לא יקרה שוב
ומוכר ארונות 17/08/2016 14:51 מקובל עליך שיהיה ראש ממשלה? (ל"ת)
שמטוב 17/08/2016 16:44 גם ביבי לא סחורה, חוץ מלנאום ולשקר הוא לא יודע כלום
כחלון יפול בקרוב ומייד אחריו יפול שקרניהו
דב 17/08/2016 14:49 6
מודה ועוזב ירוחם, ואינני רוצה להיכנס לתהייה - כיצד הצליחה התקשורת לפמפם לך על (כחלון=כישלון) המצליח.
5 כל יום הוא מתראיין 17/08/2016 13:52 כל יום כתבה חדשה על הנדלן. ארגז כלים לא עוזר לו
הוא צריך מיסים לממן את מחיר למשתכן .הגירעון גדל בגלל זה
שמטוב 17/08/2016 16:49 במקום לבנו 100 אלף דירות השר משה כשלון מטיל מיסים
ועושה הגרלות. מה הוא חושב הכחלון הזה שעל ידי גימיקים הוא יוריד מחירים ? אן שעל ידי ייקור הדירות למשקיעים הוא יגרום להם להוזיל . כל בעלי הדירות יתאפקו שנתיים, יפסידו כמה אחוזים ויתנו למשה כשלון ליפול ואז השר שיחליף את משה כשלון יבטל את הגזירות אחרת גם הוא יפול.
4 רמי 17/08/2016 13:46 פשוט שר אוצר טמבל. אי אפשר לבלבל אותו עם עובדות (ל"ת)
חזרה לשנות ה-70 17/08/2016 13:58 שיכוני כחלון תריסי פלסטיק ומקרר אמקור לאכסן חומוסלמונלה (ל"ת)
שמטוב 17/08/2016 16:52 מי שאין לו כסף יגור גם בדירה קטנה 20 שנה עד שיתקדם.
כך זה בכל העולם. דירה היא קורת גג ולא פינוקים.
3 כנסו להסבר 17/08/2016 13:45 הנתון של השמאי הממשלתי יותר מדויייק!!!!
1. השמאי הממשלתי בודק את מחירי הדירות בכל מקום ומקום בפני עצמו, הלמ"ס בודקים את ממוצע המחירים בארץ ככה שאם קנו יותר דירות בדרום הממוצע יורד אפילו אם מחיר הדיורת עצמן עלה. 2. הלמ"ס החשיב גם את נתוני מחיר למשתכן בממוצע בממוצע שלו והשמאי הממשלתי לא... כי זאת הנחה נקודתית ולא רלוונטית לבדיקת מחירי הדירות בשוק החופשי.
אחד 17/08/2016 16:30 השמאי בודק סלקטיבית ומגמתית...
הלמ"ס מקיף יותר וחסר פניות. מר אז לעומת זאת מהנדס הנתונים על מנת לנפח הבועה. כמה דירות יש לו?!
2 דב 17/08/2016 13:43 כחלון=כישלון
דברי הבל ורעות רוח. המציאות בשטח היא הקובעת. כל היתר אלה קשקושי מלים.
1 יהלי 17/08/2016 13:43 כחלון תתעורר !!קריית מוצקין ?? פחחחחחח (ל"ת)
עמוס תמם 19/08/2016 01:12 האוצר מצא את הפרה הצולבת החדשה
לפני כמה ימים אמר כחלון שמחירי הדירות יקדט למטב ואנשין יתאבדו, עכשיו הוא מטיל מס על שלוש דירות כדי שאנשים ימכרו. הוא כנראה לא מבין כלום, שהרי הוא דוחף את רוכשי הדירות לקנות היום ומחר הם יתאבדו כיוון שקנו ביוקר ובועת הנדון תתפוצץ.כחלון אתה כמו כל קודמיך ממשיך לאכול את החדשים של נערי האוצר שכל הזמן רוצים לגזול מהציבור שלא בצדק.הגיע הזמן שיטמעאט את בא בע מה... ויציילו לעבוד ברצינות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש