צפו: תמונה שממחישה עד כמה רותח שוק השכירות בת"א - "נראה כמו תור להופעה"

בזמן שבמדינת ישראל תוהים האם מחירי הדירות זו בועה, בת"א עניינים כרגיל. "היה שם תור מהרחוב ועד הדלת"
תל אביב, צילום: אבי שאולי; Bizportal
שוק השכירות של ת"א נראה בוער מתמיד, כך זה לפחות נראה מתמונה שהעלה גולש בשם אלעד בפייסבוק השבוע - תמונה שמציגה תור ארוך של צעירים שממתין להזדמנות לעלות ולראות את היעד הנחשף: דירת 40 מ"ר ישנה, חצי מקומבנת (הכניסה לדירה מהצד ולמטה), לא משופצת בקומת קרקע בבניין במרכז ת"א (סמוך לבוגרשוב) במחיר של 3,550 שקלים לחודש. לדבריו, התור היה מהרחוב ועד דלת הדירה (כפי שאפשר לראות בתמונות).
אותו גולש מספר בשיחה עם Bizportal כי כאשר אתמול בשעה 10:00 בבוקר לראות את הדירה הוא נתקל בתור ארוך שנמשך עד הרחוב. לדבריו, "כל דירה שהיא קצת מציאה ביחס לשוק, זה מה שקורה. אני מחפש כבר כמה חודשים דירה בתקציב של עד 4,000 שקל לחודש ולא מוצא. כבר הייתי בכמה דירות כאלה שאתה מגיע וזה נראה כמו תור להופעה. אתמול לדעתי היו שם משהו כמו 30 אנשים כשאני הגעתי וכל הזמן הגיעו עוד".
איך זה הסתיים? לדבריו, "היה צריך לרשום שם, גיל, מקצוע ומספר טלפון. מאמין שקשור לסדר הנרשמים ולמי שרואה לנכון בעל הדירה ובא לו טוב בעיניים". אגב, אותו גולש כמובן נרשם, בינתיים לא חזרו אליו... והמודעה, היא כבר נעלמה מיד-2. כנראה הושכרה.
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    תמיד היה ביקוש כזה לדירות בלב תל אביב!
    דישי 16/08/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום קשר למצב שוק הנדלן
    סגור
  • 40.
    מטומטמים מזוכיסטים
    מטומטמים מזוכיסטים 15/08/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הם הולכים לשם. ברחובות חצי מחיר.
    סגור
  • 39.
    מתבייש
    בעל דירה 14/08/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משכיר דירה כבר לאותן דיירות ב4000 ש"ח ליד הבימה. מרגיש שחייב לשפץ את הדירה -לפחות קצת. והן חוששות. מתבייש בבעלי דירות שהם כמו עלוקות. והדירה היא מרווחת ויכול לקבל עליה בלי ניד עפעף 5000 ש"ח.....אבל היכן הבושה? חזרנו להיות היהודים העושקים
    סגור
  • 38.
    מחפש שוכר מחליף באזור גבעתיים כבר יותר מ - חודש !!
    כתבה מגמתית !! 14/08/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עוד כתבה שבאה להפחיד אותנו השוכרים !! מפני חוק ההסדרים החדש.. לא יעזור כלום ל בעלי הדירות שמפחדים !!!!!! יודעים שתחילת הפיצוץ לבועה ההזוייה הזאת בדיור קרבה מאוד !!!!
    סגור
  • מתקשה למצוא שוכר בגבעתיים? כנראה המחיר מופקע (ל"ת)
    דודו 14/08/2016 22:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא אמין
    דניאל 16/08/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה מתקשה למצוא שוכר בגבעתיים כנראה אתה מבקש מחיר של תל אביב, מה לעשות שגבעתיים זה 15%-20% פחות? אז תוריד את המחיר ותמצא תוך דקה בערך. גבעתיים היום זה יעד יותר מבוקש מצפון תל אביב, כמי שמעורה בשכירות באזור לא כמתווך אלא כמסייע לבני משפחה וחברים: 1. לב תל אביב / צפון יש / בזל - הכי מבוקש. 2. גבעתיים 3. צפון תל אביב 4. רמת גן / יפו אלו אזורי הביקוש הכי חזקים במרכז
    סגור
  • 37.
    אולי שירכשו את הדירה ה-3 שכחלון מציע ? (ל"ת)
    משכיר 14/08/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    על מנת למצוא פיתרון
    על מנת למצוא פיתרון 13/08/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מנת למצוא פיתרון , יש לשבת עם מועצת שמאי המקרקעין ושמאי המקרקעין הבכירים , ולבקש מהם תוכנית זרירה לפתרון הבעיה ב3-5 שנים הקרובות . אחרת כל הצמרת תעשה גרוע יותר כמו שהיא יודעת .
    סגור
  • 35.
    בושה לממשלה ולבכירים
    בושה לממשלה ולבכירים 13/08/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלום לכולם , בושה אחת גדולה לממשלה ולבכירים . האנשים האחראים על על המחדל הזה חיים טוב בוילות או דירות יוקרה . בעוד שאת תפקידם הם לא עושים נכונה . מתיימרים ליהיות האנשים הטובים שיבואו להציל אותנו ושנה אחר שנה ניהיה יותר גרוע . לפתור את הבעיה ב20% מס רכישה כמו שכבר עשו בעולם ? לא ניתן לבצע כי בסה"כ זה יפגע בהם ובחברים העשירים שלהם. להפשיר מלא קרקעות פנויות , לקדם פינוי בינוי , להרוס בניינים לשימור או בניינים שנחשבים ל"מבנה מסוכן" ולהגדיל את ההיצע ? להביא פועלים מחו"ל ? אני חושב שאנשים בכירים שנכשלו צריכים להתאבד . לא כי אני רוצה שיתאבדו . אבל אם אני הייתי מרגיש אחראי למחדל כזה הייתי מתאבד כי לא הייתי עומד בכישלון הזה . אבל כנראה שהם לא מבינים את גודל המחדל , כי הם לא מרגישים את זה . הם כרגע יושבים בסלון במזגן וצוחקים על כולנו . מצטער שזה המצב שהגענו אליו . אגב אני צעיר בן 25 ולא בחור בן 50 ... נקוה לטוב.
    סגור
  • לך לגור בלוד פרזיט (ל"ת)
    לוד 15/08/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • לא תודה ,אני לא מעשן
    לא תודה ,אני לא מעשן 15/08/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תודה ,אני לא מעשן אפילו לא ירוק
    סגור
  • 34.
    טריק שיווקי אל תהיו נאיבים
    מאיר 13/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ים של דירות להשכרה שמחפשות שוכר עומדות חודשים במדורי השכירות ללא מענה .
    סגור
  • 33.
    האתנן הגואליציוני לחרדו_יו"ש יגולם ע"י
    משקיע שפוי 12/08/2016 20:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השוכרים וזו רק ההתחלה המשקיעים ישלמו ויגלגלו בקטנות.תחי מדינת ישראל הלאה מדינת יהודה.
    סגור
  • 32.
    בושה וחרפה
    עמדנו בתור 12/08/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ימח שמם של בעלי הדירות שיקראו להם את התחת עם המיסים החדשים
    סגור
  • אחרי שיקרעו להם את התחת הם יקרעו לך את התחת
    נורמלי 14/08/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בתחתית שרשרת המזון של המדינה ולכן כדייר תשלם כל מחיר שידרוש השוכר. אם לא הבנת אתה לא מעניין את המדינה! רק משכורתך מעניינת את ההנהגה בשביל המיסים. נקודה. ואם לא הבנת עד עכשיו עולם הנדלן פועל גם עכישו לא תבין. אולי תבין בהמשך דרך הכיס כי זה הכיוון הכללי - עליית מחירי השכירות
    סגור
  • 31.
    להעלות את מחיר השכירות!!!!!!! (ל"ת)
    התשובה לכחלון!!! 12/08/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    כיף לקרוא כתבות כאלה....
    מיקי 12/08/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הצעירים של היום זה עדר מטורלל שבשביל לגור ליד הפאבים ישלמו כל מחיר , אני מקווה שבעל הבית יתעשת ויקפיץ את המחיר ל 5,000 ש"ח בחודש לפחות.
    סגור
  • 29.
    בגלל כחלון אני מוכר דירה ושילכו לכחלון להשכיר דירה
    אריק / 12/08/2016 00:25
    הגב לתגובה זו
    4 6
    חשבתי שהוא דואג לציבור בסוף במקום לבנות דירות הוא עלך על הטלת מסים אני מרחם על הצעירים שגרים פה כל חודשים קם שר חדש והורס יציבות של 40 שנה יש לי דירות להשכרה לא גנבתי שלמתי מיסים וכל יום עובדים עלנו לפני 8 שנים הדירות עלו מ400 אלף ל500 אלף אמרתי לגיסתי תקני אמרה אמרו שירדו עכשיו מליון 800 מי יפצה את גיסתי ששמעה לממשלה לשרים טירונים שחושבים שהם הכי פקחים ועושים נזק לצבור מאז שכחלון שלף כל חודש עם ראיון חדש הדירות עלו ב30 % לילה טוב
    סגור
  • מי אמר שמגיע לך להרוויח על ההון 100 אחוז בשמונה שנים
    מה אתה בוכה 13/08/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וגם שכר דירה. ועם ישראל מודה לך ששילמת 10 אחוז מס ולא גנבת. והצעירים לא צריכים את הרחמים שלך. להיפך הם יקנו דירה במחיר שפוי כי אלה שכמותך יעלמו.לקנות דירה אחת להשקעה זה סביר אבל לנצל מצב במשק ולקחת הלוואה בריבית אפסית ולקנות מספר דירות על חשבון שאר האזרחים ומצוקה של שוכרים זה לא הגון.
    סגור
  • אתה כותב שטויות! מי שנהנה לקרוא אותן ולפעול על פיהן
    נורמלי 14/08/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם חברי הכנסת והשרים! הם שומעים את חוסר ההבנה והטפשות ומטילים עוד ועוד מיסים שהחלשים משלמים!
    סגור
  • סימני פיסוק הם משהו טוב כדאי לנסות :) (ל"ת)
    שחר 12/08/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 28.
    שילכו לפ"ת במרכז משכירים דירות בפחות מ 3000 שח
    אין לי רחמים 11/08/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    רוצים ת"א שישלמו ולא יבכו
    סגור
  • הייתי מעדיף לגור ברמלה. (ל"ת)
    דניאל 16/08/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בשבת מה יעשו במרכז פ"ת עיר של ימי הביניים ... (ל"ת)
    פתח תקווה 12/08/2016 07:18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 27.
    טיפש בעל הבית! קצת שיפוץ
    משה 11/08/2016 20:00
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שישכיר לתיירים, לפי שעה, לפי סטוץ - ירוויח פי 10 לחודש. מה עובר לו בראש להתעסק עם הצעירים האלה שלא ישלמו. ובטח פחלון עוד יפיל עליו מיסי טיפשות. באמת בנאדם נכס כזה במחיר כזה מה נסגר??
    סגור
  • 26.
    נו כחלון
    משה 11/08/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה אתה אומר על זה , ביבי שלך נעלם מהאופק ולא פוצה פה והדבר המדאיג אותו באמת זה מה עם הבויינג הפרטי שלו מתי כבר יהיה אפשר לטוס ולחגוג תאמין לי סינפוניה כזו לא ראינו שנים רבות
    סגור
  • 25.
    הכותרת הנכונה: "שכ"ד בבוגרשוב צנח ב 1000 שקל תוך שנה!" (ל"ת)
    מתווך 11/08/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 24.
    יש עודף דירות להשכרה.
    אחד 11/08/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    14 4
    בעשור האחרון נבנו בתים רבים ומחירים האמירו כמענה לביקוש הבלתי ניתן לשובע של הספקולנטים הממונפים. התוצאה היא עודף דירות להשכרה ולכן תשואת השכירות בישראל הנמוכה בעולם אחרי טיוואן. שום דבר לא השתנה עקב ההטל החדש יחס בקוש הצע נשמר ולכן אין סיבה שהמחירים יעלו.
    סגור
  • הוכחה מתמטית פשוטה
    דניאל 16/08/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לך דירה ולא משנה מה היצע הדירות: 1. נניח אתה משכיר את הדירה ב - 4000 שקלים. 2. עכשיו פתאום מטילים מס של 4000 שקלים לחודש על הדירה. 3. התוצאה היא שהדירה שלך מניבה 0. 4. המסקנה, כל עוד לא תקבל לפחות 4100 שקלים על הדירה, אתה לא תשכיר אותה. כי עדיף דירה ריקה שמניבה 0 מאשר דירה עם שוכר שמניבה 0... 5. מסקנה - מחירי השכירות יעלו. 6. מסקנה 2 - כחלון רק מנסה להגדיל את קופת האוצר, בדרך הוא מסייע לבעלי ההון על ידי זה שלא מאפשר לשכירים שלהם לצבור הון כמוהם ובמקביל מעלה את השכירות לשוכרי הדירות.
    סגור
  • לדירות הזולות יש תור ממתינים, לדירות היקרות אין דורש... (ל"ת)
    אשר 11/08/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 23.
    מחסור הדיור=מכוון=בהוראה=ונומק=עי בובו:דאגה לעמיד בנקים
    כותבי תרחישים 11/08/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מחסור הדיור=מכוון=בשנית מכוון=בהוראה ובנמוקו של בובו השק-רם- פלוס הנגיד להלן ההוראה/ההונאה שנומקה בדאגה לבנקים: בשנ 2011 התח הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה =הונאה= הבניה ירדה בשנים 2012 עד וכולל 2015 הבניה ירדה ל 43500 דירות בממוצע לכל שנה גם בשנים של השר למעמ 0 =שהפך ל 00= השר לא הגדיל הבניה=אלה הגדיל את הביקוש= מ ע מ 0 זה הגדלת הביקוש שלושת שרי האוצר והשיכון לא הגדילו הבניה- מכיוון שיש הוראה מנומקת מהשקרן זה פגיע בדור שלם של צעירים וחסרי דיור זה פגיעה בתלכיד הלאומי ובשורשים היהודיים זה מחייב וועדת חקירה וועדות חקירה קמות רק בעקב הפגנות אריק ש זל בנה 161000 דירות בשנתיים 1997-8 אל תגידו לא ידענו
    סגור
  • 22.
    תתעקשו לגור בבוגרשוב כמו תינוקות
    מישהו 11/08/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ותמשיכו להאשים את כל העולם שיקר לכם. הנה ידיעה שהגיעה זה עתה: גם במנהטן ליד הטיימס-סקוור השכירות יקרה. מי היה מאמין, אה?
    סגור
  • 21.
    נו ברור המחיר הוא 3550 ש"ח, 3550 ש"ח 40 מ"ר בת"א זה
    ////// 11/08/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יחסית זול ולכן התור. מה הסקופ ? הסקופ הוא המחיר לא התור.....אבל ברור שתעוותו את הדברים....בושה וחרפה.
    סגור
  • 20.
    תרשמי בכותרת שהמחיר הוא 3550 ש"ח...וזה יסביר את התור...
    בבס 11/08/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    גברת דניאלי היקרה.........
    סגור
  • 19.
    במחיר של 3550 ש"ח ברור שיעמדו בתור...במחירים רגילים אף
    ' 11/08/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אחד כבר לא עומד בשום תור....ככה אפשר להפיל אתכם בפח ?
    סגור
  • 18.
    יש דירות כמה שאתם
    גבי 11/08/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מי שמחפש דירה גם בת"א וגם באזורים. ליד לפנות אלי תיוך בשמחה
    סגור
  • 17.
    דירה להשכיר
    טל 11/08/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא סתם כחלון אומר :תקפצו מהגגות. דירת 3 חדרים, ליד השלשות ברחוב שקט,דירה בונבונירה,משופצת ויפה = 3300 ש"ח. דירה מחולקת ע"י אדריכל. קרובה לכל המרכזים. טיפשים ! כל הצעירים נוהרים כאילו אין מחר .מה יש בתל אביב? דירות מעופשות מחירים בשמיים העיקר להגיד אנחנו גרים בתל אביב ? תגורו אצל ההורים! תחסכו לכם את עוגמת הנפש,להוציא את רב המשכורת על דירה מסריחה. תתחילו לחסוך ! מה יש בת"א ? צפיפות נוראה,אין חניה, תצביעו לכחלון !!!
    סגור
  • למה אתה מדבר שטויות. אם השוכרים עובדים בתל אביב
    שמטוב 11/08/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הם לא רוצים לסוע שעות ממקום העבודה ובחזרה. חשבת על זה רגע לפני שהתחלת לפלוט שטויות. בתל אביב יש מקומות עבודה רבים ואנשים רוצים לגור ליד מקום העבודה. בדמיון הפרוע שלך אנשים שוכרים בתל אביב רק מפני שהם מפונקים.
    סגור
  • מפונקים ועוד איך...
    הראל 13/08/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז אני יחדש לך אתם מפונקים!!! אנחנו חיים בישראל ולא ברוסיה,קנדה או ארה"ב שצריך לסוע שעות במקרה הטוב או ימים במקרה הפחות טוב. פה הם יכולים להשכיר בראשון יבנה אשדוד שזה בלחץ חצי שעה מת"א ובימנו יש רכבות לא צריך אופנים אז אם לזה אתה קורה לא מפונקים אז למה כן?
    סגור
  • חשבת על זה שכיף לגור בתל אביב?
    דניאל 16/08/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושכמעט כל הערים האחרות בישראל לא שוות כלום?
    סגור
  • 16.
    הברחת המשקיעים תקטין ההצע. כולם מבינים חוץ מהגאון בון
    אסון לאומי 11/08/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    4 7
    באוצר. כל מה שמענין אותו זה קרדיט אישי על חשבון כולם. גם בסלולר הוא גרם לפיטורי אלפי עובדים, שירות מחורבן אבל הוא קיבל קרדיט מעדר של בהמות
    סגור
  • הברחת המשקיעים תקטין את כמות השוכרים יא מפגר
    המסביר לנדלניסטים 11/08/2016 19:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרי מי יקנה מהם? אן משקיע בעל 2 דירות בלבד שימשיך לישכיר, או חסר דיור שמאותו רגע הופך לבעל דירה ולא ישכור יותר לעולם
    סגור
  • ממש לשוכרים יש כסף לקנות דירה ועוד בת"א....וביננו, מי
    אשר 11/08/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שעד היום לא קנה הדירה וא המפגר האמיתי.....
    סגור
  • 15.
    זה השלב הסופי של הבועה גם בעבר זה היה ככה ! (ל"ת)
    לא מרגש ! 11/08/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • קום לכן השר משה כשלון יקפוץ מהגג או שהשוכרים יעזרו לו
    שמטוב 11/08/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק שר טיפש כמוהו לא מבין שבכל מדינות העולם יש שוק שכירות ענק. אז השר משה כשלון רוצה לחסל את שוק השכירות כדי להיות גובה המיסים של ביבי שקרניהו ולהסתיר זאת על ידי הצתת סכסוך בין שוכרים למשכירים. אל דאגה לא תראה את השר משה כשלון עוד שנתיים כי מפלגתו לא תעבור את אחוז החסימה.
    סגור
  • 14.
    השכרתי דירה ביפו ד
    משה 11/08/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ממש לא היה תור כמו בתמונה השכרתי דירה לאחר שיפוץ מקיף ופורסם ביד 2 היה טלפון אחד כול יום השכרתי אחרי שבוע סתם מפונקים שרוצים את המרכז שבמרכז
    סגור
  • 13.
    מחדשים לי חוזה עם סעיף כחלון !
    אלכס 11/08/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    6 20
    כנראה שאין ברירה למי שרוצה קרוב לעבודה
    סגור
  • האמת? אם אתה מסכים לזה אז מגיע לך.
    אנונימוס 11/08/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הכוח בידך. אל תיהיה פראייר. יש הרבה דירות בת"א. ואם אתה משלם מחיר שוק בהנחה שאתה לא פראייר אז אמורות להיות לך בערך 1000 אלטרנטיבות, אל תסכים לחסטנות. אני לוקח בחשבון שאתה פיקטיבי ויכול להיות שבעל אינטרסט רשם את ההודעה הזו אבל לא נורא.
    סגור
  • שקרן , אתה בעל דירה, אף אחד לא העלה מחירים, זה שקר. (ל"ת)
    '''' 11/08/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • אני בעל כמה דירות, עם הטלת מס רכישה בעלתי את שכ"ד בכולן
    אשר 11/08/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ועכשיו אעלה אותו שוב ולא אחעה לינואר, ומי שלא מתאים לו שלא ישכור, אני לא צריך שוכרים שלא גומרים את החודש.
    סגור
  • שקר וכזב , אף אחד לא העלה את המחיר, אין כסף.
    ' 11/08/2016 23:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם היה אפשר להעלות היו מעלים מזמן...אין כסף..אין חוכמות פה. כל מי שאומר שיכול להעלות מבלבל את הביצה.
    סגור
  • 12.
    כחלון הדיוט שלא מבין שהפיצוץ המסוכן הוא במחירי השכירות
    ישראל 11/08/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    7 12
    לא יכולים לקנות, אז שוכרים. לא יכולים לשכור, אז מה ?
    סגור
  • חוזרים להורים
    Tיציק 11/08/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    או יורדים מהארץ. פשוט כך
    סגור
  • ובחול ממש מחכים לך עם סל קליטה בידי דאעש (ל"ת)
    אשר 11/08/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מגבֿ (ל"ת)
    תהסס 11/08/2016 21:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    דעתי
    בנימין 11/08/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אני לא מאמין בנכונות או באוטונטיות התמונות .נראה שזה מביע את דעת הכותב בלבד .חבל שהוא מוסיף שמן למדורה במקום לכבות
    סגור
  • איזה יופי!
    11-בנימין 11/08/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה מדהים- הבה ונעצום עיניים והבעיה תיעלם. הבה ונאמר קאין בעיה, אז לא תהיה בעיה. עד לאן? באיזו קטסטרופה תתעורר ותתפכח? הנבערות, עצימת העיניים, העיוורון המנטאלי - זה הדבר הנכון לעשותו. ככה זה עם המציאות האסלאמית העולמית, וככה בנושא הדירות. "אצלי, מרקיז, הכל ממש בסדר."
    סגור
  • 10.
    מקוה שבעל הדירה מספיק חכם לגלגל מיסוי דירה שלישית לשוכר (ל"ת)
    סעיף חובה בכל חוזה. 11/08/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • הדירה מושכרת במחיר של תשואת קקי
    נתי 11/08/2016 21:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קצת יעלה במחיר והתור יעלם והשוכר יבקש שיפוץ לפני הכניסה.
    סגור
  • חחחח חצי מיליון דירות שלא מחוייבות במס, רק אותך ועוד
    קקק 11/08/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    10 2
    50 אלף כמוך דפקו ואין לכם כוח אז אתם מנסים בטוקבקים..חחחח פתאטים....לך תראה אם אני בשירותים
    סגור
  • חצי מיליון דירות יעלו מחיר אחרי 50 אלף דירות (: (ל"ת)
    מוטי 11/08/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • אף אחד לא יעלה מחיר מוטי, הצעד הבא כבר מוכן,אתם לא תצאו
    ררר 11/08/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזה , המשקיעים הכבדים כבר מוכרים ורק אתם שמשחקים אותה נשארתם בפנים עם כל העמחה....אתם תתטבעו ואני אהיה מלא סיפוק לראות אתכם טובעים כלכלית בדיוק כמו שאתה שמת סמיילי בסוף התגובה שלך גם אני אשים סמיילי שיהיו כתבות על עיקולי בתים של משקיעים ממונפים.
    סגור
  • 9.
    אם כחלון יאלץ משקיעים למכור יהיו פחות דירות לשכירות
    שי 11/08/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    6 18
    הצורה שכחלון נלחם במחירי הדיור תגרום שישארו בשוק פחות דירות להשכרה ואז השיכות תעלה ואז למשקיעים חדשים יהיה כדאי לקנות דירה נוספת להשקעה ואז נחזור להתחלה...
    סגור
  • אם ימכרו כזו כמות המחירים ירדו משמעותית והשוכרים יוכלו
    קקק 11/08/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    13 2
    לקנות , הבנת אדון שי בעל 3 דירות?
    סגור
  • קקק גמרת חשבוןו כיתה גימל ? ניכשלת .
    שמטוב 11/08/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    השוכרים לא קונים כי אין להם כסף לקנות דירות אפילו בחצי המחיר. ככה זה בכל העולם. בכל העולם שליש מהדיירים או חצי מהם גרים בשכירות מפני שאין להם כסף לקניית דירה, או שהם גרים במקום אחר רחוק ממקום העבודה. לך תתמוך בשר משה כשלון ובביבי שקרניהו שצוחקים עלינו. במקום לבנות דירות חדשות מונעים דיור הם מטילים את האחריות לכשלונם על אחרים שקל להסית נגדם.
    סגור
  • שמטוב , לך תראה אם אני בשירותים. מה קרה אתה בלחץ? (ל"ת)
    קקק 11/08/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    כנראה שזה בגלל המחיר, בכל אופן ביז כנראה ממומנים ע"י
    אנונימוס 11/08/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    16 2
    בעלי אינטרסים, כי כל הזמן מופיעות פה כתבות של בעלי אינטרסים ממש כאילו הם כותבים וביז רק מפרסמים. פתחו יד 2 וחפשו בת"א דירות, תודיעו לי אם חסרות שמה דירות להשכרה.
    סגור
  • ברור שעומדים בתור ב-3.5 אלף בתל אביב..הפילו את ביזפורטל
    קקק 11/08/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בפח...
    סגור
  • 7.
    אוי כמה שאתם השוכרים פראיירים
    תתרחקו מת"א 11/08/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    16 4
    לא חסרות דירות מסביב לתל אביב. תתרחקו ותרוויחו בגדול. גם כסף גם איכות חיים וגם שלווה
    סגור
  • תל אביב ממותגת כעיר בינלאומית ,ואתה צודק
    זמבורה 11/08/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא לא מתאימה לכל אחד ,כמו מרצדס.
    סגור
  • סמקרה הזה עומדים בתור כי זה ב-3550 ש"ח...זה כל הסיפור. (ל"ת)
    '''' 11/08/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    ניסיתי לשכור בהרצליה אין דירות (ל"ת)
    יעל בינתחומי 11/08/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 5.
    טמטום
    מרגו 11/08/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אין שכירויות ברמת גן גבעתיים פתח תקוה ?כל הצעירים נוהרים כאילו אין מחר .מה יש בתל אביב? דירות מעופשות מחירים בשמיים העיקר להגיד אנחנו גרים בתל אביב ?
    סגור
  • לא העיקר זה לחיות היכן שיש חיים!
    תל אביב 14/08/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל המקומות שהזכרת צריך רכבים. בתל אביב לא צריך! כך שעלות המחיה בשורה התתונה זולה יותר
    סגור
  • הקנאה והמירמור קשים הם (ל"ת)
    זמבורה 11/08/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 4.
    טמטום
    רועי 11/08/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ככה זה שהצעירים מפונקים. חייבים דירה בתל אביב. אחא כך מתפלאים שלא גו רים תחודש
    סגור
  • 3.
    זה טריק של המשכירים תזהרו !
    בני 11/08/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    32 7
    גם אני נתקלתי במצב כזה לפני שנה ,ברמת גן , ושם לא חסר דירות להשכרה מתברר , שהמשכיר מתאם לאורך זמן עם הרבה כאלו שרוצים לראות את הדירה , וקובע עם כולם באותה שעה , ואוסף מספרי טלפון . משכירים כאלו צריך לברוח משם מהר !!!!הם ישחטו אתכם בשכר דירה , יביאו לכם מכאן עד אינסוף התחייביות אני אחרי כל הדרישות , התקשרתי אמרתי לא מעוניין ועזבתי ומצאתי דירה פי אלף יותר טובה באותו המחיר
    סגור
  • אוקי זה טריק, אז אל תשכור, 30 אחרים יודו לך..... (ל"ת)
    אשר 11/08/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    בקרוב בכל הארץ
    יאיר 11/08/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    12 19
    המשקיעים נעלמים, השוכרים בוכים.
    סגור
  • המשכיר האומלל הוריד 800 שקל ולזה אתה קורה "יגלגלו מס"?
    תל אביבי 11/08/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    7 3
    דירות כאלה היו מושכרות פעם ב 4300 עד 5000 תלוי במצבן. כנראה המשכיר לא הצליח למצוא דייר ונאלץ לחתוך במחיר
    סגור
  • ובגלל זה עשרות עמדו בתור?
    נורמלי 14/08/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה גם טיפש וגם עיוור!
    סגור
  • 1.
    אהבלים, תעברו לגיבעתיים (ל"ת)
    שוכר 11/08/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • מה הקשר? יש תור כי זה ב-3550 ש"ח..גבעתיים יקר מדי (ל"ת)
    //// 11/08/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור