21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו: תמונה שממחישה עד כמה רותח שוק השכירות בת"א - "נראה כמו תור להופעה"

בזמן שבמדינת ישראל תוהים האם מחירי הדירות זו בועה, בת"א עניינים כרגיל. "היה שם תור מהרחוב ועד הדלת"
 |  83
מחפשים דירה?
Share
שוק השכירות של ת"א נראה בוער מתמיד, כך זה לפחות נראה מתמונה שהעלה גולש בשם אלעד בפייסבוק השבוע - תמונה שמציגה תור ארוך של צעירים שממתין להזדמנות לעלות ולראות את היעד הנחשף: דירת 40 מ"ר ישנה, חצי מקומבנת (הכניסה לדירה מהצד ולמטה), לא משופצת בקומת קרקע בבניין במרכז ת"א (סמוך לבוגרשוב) במחיר של 3,550 שקלים לחודש. לדבריו, התור היה מהרחוב ועד דלת הדירה (כפי שאפשר לראות בתמונות).


אותו גולש מספר בשיחה עם Bizportal כי כאשר אתמול בשעה 10:00 בבוקר לראות את הדירה הוא נתקל בתור ארוך שנמשך עד הרחוב. לדבריו, "כל דירה שהיא קצת מציאה ביחס לשוק, זה מה שקורה. אני מחפש כבר כמה חודשים דירה בתקציב של עד 4,000 שקל לחודש ולא מוצא. כבר הייתי בכמה דירות כאלה שאתה מגיע וזה נראה כמו תור להופעה. אתמול לדעתי היו שם משהו כמו 30 אנשים כשאני הגעתי וכל הזמן הגיעו עוד".

איך זה הסתיים? לדבריו, "היה צריך לרשום שם, גיל, מקצוע ומספר טלפון. מאמין שקשור לסדר הנרשמים ולמי שרואה לנכון בעל הדירה ובא לו טוב בעיניים". אגב, אותו גולש כמובן נרשם, בינתיים לא חזרו אליו... והמודעה, היא כבר נעלמה מיד-2. כנראה הושכרה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 דישי 16/08/2016 15:32 תמיד היה ביקוש כזה לדירות בלב תל אביב!
אין שום קשר למצב שוק הנדלן
40 מטומטמים מזוכיסטים 15/08/2016 11:39 מטומטמים מזוכיסטים
מה הם הולכים לשם. ברחובות חצי מחיר.
39 בעל דירה 14/08/2016 14:22 מתבייש
משכיר דירה כבר לאותן דיירות ב4000 ש"ח ליד הבימה. מרגיש שחייב לשפץ את הדירה -לפחות קצת. והן חוששות. מתבייש בבעלי דירות שהם כמו עלוקות. והדירה היא מרווחת ויכול לקבל עליה בלי ניד עפעף 5000 ש"ח.....אבל היכן הבושה? חזרנו להיות היהודים העושקים
38 כתבה מגמתית !! 14/08/2016 12:25 מחפש שוכר מחליף באזור גבעתיים כבר יותר מ - חודש !!
עוד כתבה שבאה להפחיד אותנו השוכרים !! מפני חוק ההסדרים החדש.. לא יעזור כלום ל בעלי הדירות שמפחדים !!!!!! יודעים שתחילת הפיצוץ לבועה ההזוייה הזאת בדיור קרבה מאוד !!!!
דודו 14/08/2016 22:54 מתקשה למצוא שוכר בגבעתיים? כנראה המחיר מופקע (ל"ת)
דניאל 16/08/2016 10:17 לא אמין
אם אתה מתקשה למצוא שוכר בגבעתיים כנראה אתה מבקש מחיר של תל אביב, מה לעשות שגבעתיים זה 15%-20% פחות? אז תוריד את המחיר ותמצא תוך דקה בערך. גבעתיים היום זה יעד יותר מבוקש מצפון תל אביב, כמי שמעורה בשכירות באזור לא כמתווך אלא כמסייע לבני משפחה וחברים: 1. לב תל אביב / צפון יש / בזל - הכי מבוקש. 2. גבעתיים 3. צפון תל אביב 4. רמת גן / יפו אלו אזורי הביקוש הכי חזקים במרכז
37 משכיר 14/08/2016 08:08 אולי שירכשו את הדירה ה-3 שכחלון מציע ? (ל"ת)
36 על מנת למצוא פיתרון 13/08/2016 19:16 על מנת למצוא פיתרון
על מנת למצוא פיתרון , יש לשבת עם מועצת שמאי המקרקעין ושמאי המקרקעין הבכירים , ולבקש מהם תוכנית זרירה לפתרון הבעיה ב3-5 שנים הקרובות . אחרת כל הצמרת תעשה גרוע יותר כמו שהיא יודעת .
35 בושה לממשלה ולבכירים 13/08/2016 19:14 בושה לממשלה ולבכירים
שלום לכולם , בושה אחת גדולה לממשלה ולבכירים . האנשים האחראים על על המחדל הזה חיים טוב בוילות או דירות יוקרה . בעוד שאת תפקידם הם לא עושים נכונה . מתיימרים ליהיות האנשים הטובים שיבואו להציל אותנו ושנה אחר שנה ניהיה יותר גרוע . לפתור את הבעיה ב20% מס רכישה כמו שכבר עשו בעולם ? לא ניתן לבצע כי בסה"כ זה יפגע בהם ובחברים העשירים שלהם. להפשיר מלא קרקעות פנויות , לקדם פינוי בינוי , להרוס בניינים לשימור או בניינים שנחשבים ל"מבנה מסוכן" ולהגדיל את ההיצע ? להביא פועלים מחו"ל ? אני חושב שאנשים בכירים שנכשלו צריכים להתאבד . לא כי אני רוצה שיתאבדו . אבל אם אני הייתי מרגיש אחראי למחדל כזה הייתי מתאבד כי לא הייתי עומד בכישלון הזה . אבל כנראה שהם לא מבינים את גודל המחדל , כי הם לא מרגישים את זה . הם כרגע יושבים בסלון במזגן וצוחקים על כולנו . מצטער שזה המצב שהגענו אליו . אגב אני צעיר בן 25 ולא בחור בן 50 ... נקוה לטוב.
לוד 15/08/2016 08:14 לך לגור בלוד פרזיט (ל"ת)
לא תודה ,אני לא מעשן 15/08/2016 17:13 לא תודה ,אני לא מעשן
לא תודה ,אני לא מעשן אפילו לא ירוק
34 מאיר 13/08/2016 08:41 טריק שיווקי אל תהיו נאיבים
ים של דירות להשכרה שמחפשות שוכר עומדות חודשים במדורי השכירות ללא מענה .
33 משקיע שפוי 12/08/2016 20:46 האתנן הגואליציוני לחרדו_יו"ש יגולם ע"י
השוכרים וזו רק ההתחלה המשקיעים ישלמו ויגלגלו בקטנות.תחי מדינת ישראל הלאה מדינת יהודה.
32 עמדנו בתור 12/08/2016 20:01 בושה וחרפה
ימח שמם של בעלי הדירות שיקראו להם את התחת עם המיסים החדשים
נורמלי 14/08/2016 15:05 אחרי שיקרעו להם את התחת הם יקרעו לך את התחת
אתה בתחתית שרשרת המזון של המדינה ולכן כדייר תשלם כל מחיר שידרוש השוכר. אם לא הבנת אתה לא מעניין את המדינה! רק משכורתך מעניינת את ההנהגה בשביל המיסים. נקודה. ואם לא הבנת עד עכשיו עולם הנדלן פועל גם עכישו לא תבין. אולי תבין בהמשך דרך הכיס כי זה הכיוון הכללי - עליית מחירי השכירות
31 התשובה לכחלון!!! 12/08/2016 09:25 להעלות את מחיר השכירות!!!!!!! (ל"ת)
30 מיקי 12/08/2016 07:07 כיף לקרוא כתבות כאלה....
הצעירים של היום זה עדר מטורלל שבשביל לגור ליד הפאבים ישלמו כל מחיר , אני מקווה שבעל הבית יתעשת ויקפיץ את המחיר ל 5,000 ש"ח בחודש לפחות.
29 אריק / 12/08/2016 00:25 בגלל כחלון אני מוכר דירה ושילכו לכחלון להשכיר דירה
חשבתי שהוא דואג לציבור בסוף במקום לבנות דירות הוא עלך על הטלת מסים אני מרחם על הצעירים שגרים פה כל חודשים קם שר חדש והורס יציבות של 40 שנה יש לי דירות להשכרה לא גנבתי שלמתי מיסים וכל יום עובדים עלנו לפני 8 שנים הדירות עלו מ400 אלף ל500 אלף אמרתי לגיסתי תקני אמרה אמרו שירדו עכשיו מליון 800 מי יפצה את גיסתי ששמעה לממשלה לשרים טירונים שחושבים שהם הכי פקחים ועושים נזק לצבור מאז שכחלון שלף כל חודש עם ראיון חדש הדירות עלו ב30 % לילה טוב
מה אתה בוכה 13/08/2016 10:41 מי אמר שמגיע לך להרוויח על ההון 100 אחוז בשמונה שנים
וגם שכר דירה. ועם ישראל מודה לך ששילמת 10 אחוז מס ולא גנבת. והצעירים לא צריכים את הרחמים שלך. להיפך הם יקנו דירה במחיר שפוי כי אלה שכמותך יעלמו.לקנות דירה אחת להשקעה זה סביר אבל לנצל מצב במשק ולקחת הלוואה בריבית אפסית ולקנות מספר דירות על חשבון שאר האזרחים ומצוקה של שוכרים זה לא הגון.
נורמלי 14/08/2016 15:07 אתה כותב שטויות! מי שנהנה לקרוא אותן ולפעול על פיהן
הם חברי הכנסת והשרים! הם שומעים את חוסר ההבנה והטפשות ומטילים עוד ועוד מיסים שהחלשים משלמים!
שחר 12/08/2016 16:41 סימני פיסוק הם משהו טוב כדאי לנסות :) (ל"ת)
28 אין לי רחמים 11/08/2016 21:35 שילכו לפ"ת במרכז משכירים דירות בפחות מ 3000 שח
רוצים ת"א שישלמו ולא יבכו
דניאל 16/08/2016 10:18 הייתי מעדיף לגור ברמלה. (ל"ת)
פתח תקווה 12/08/2016 07:18 בשבת מה יעשו במרכז פ"ת עיר של ימי הביניים ... (ל"ת)
27 משה 11/08/2016 20:00 טיפש בעל הבית! קצת שיפוץ
שישכיר לתיירים, לפי שעה, לפי סטוץ - ירוויח פי 10 לחודש. מה עובר לו בראש להתעסק עם הצעירים האלה שלא ישלמו. ובטח פחלון עוד יפיל עליו מיסי טיפשות. באמת בנאדם נכס כזה במחיר כזה מה נסגר??
26 משה 11/08/2016 19:54 נו כחלון
מה אתה אומר על זה , ביבי שלך נעלם מהאופק ולא פוצה פה והדבר המדאיג אותו באמת זה מה עם הבויינג הפרטי שלו מתי כבר יהיה אפשר לטוס ולחגוג תאמין לי סינפוניה כזו לא ראינו שנים רבות
25 מתווך 11/08/2016 19:41 הכותרת הנכונה: "שכ"ד בבוגרשוב צנח ב 1000 שקל תוך שנה!" (ל"ת)
24 אחד 11/08/2016 18:47 יש עודף דירות להשכרה.
בעשור האחרון נבנו בתים רבים ומחירים האמירו כמענה לביקוש הבלתי ניתן לשובע של הספקולנטים הממונפים. התוצאה היא עודף דירות להשכרה ולכן תשואת השכירות בישראל הנמוכה בעולם אחרי טיוואן. שום דבר לא השתנה עקב ההטל החדש יחס בקוש הצע נשמר ולכן אין סיבה שהמחירים יעלו.
דניאל 16/08/2016 10:20 הוכחה מתמטית פשוטה
אם יש לך דירה ולא משנה מה היצע הדירות: 1. נניח אתה משכיר את הדירה ב - 4000 שקלים. 2. עכשיו פתאום מטילים מס של 4000 שקלים לחודש על הדירה. 3. התוצאה היא שהדירה שלך מניבה 0. 4. המסקנה, כל עוד לא תקבל לפחות 4100 שקלים על הדירה, אתה לא תשכיר אותה. כי עדיף דירה ריקה שמניבה 0 מאשר דירה עם שוכר שמניבה 0... 5. מסקנה - מחירי השכירות יעלו. 6. מסקנה 2 - כחלון רק מנסה להגדיל את קופת האוצר, בדרך הוא מסייע לבעלי ההון על ידי זה שלא מאפשר לשכירים שלהם לצבור הון כמוהם ובמקביל מעלה את השכירות לשוכרי הדירות.
אשר 11/08/2016 22:01 לדירות הזולות יש תור ממתינים, לדירות היקרות אין דורש... (ל"ת)
23 כותבי תרחישים 11/08/2016 18:28 מחסור הדיור=מכוון=בהוראה=ונומק=עי בובו:דאגה לעמיד בנקים
מחסור הדיור=מכוון=בשנית מכוון=בהוראה ובנמוקו של בובו השק-רם- פלוס הנגיד להלן ההוראה/ההונאה שנומקה בדאגה לבנקים: בשנ 2011 התח הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה =הונאה= הבניה ירדה בשנים 2012 עד וכולל 2015 הבניה ירדה ל 43500 דירות בממוצע לכל שנה גם בשנים של השר למעמ 0 =שהפך ל 00= השר לא הגדיל הבניה=אלה הגדיל את הביקוש= מ ע מ 0 זה הגדלת הביקוש שלושת שרי האוצר והשיכון לא הגדילו הבניה- מכיוון שיש הוראה מנומקת מהשקרן זה פגיע בדור שלם של צעירים וחסרי דיור זה פגיעה בתלכיד הלאומי ובשורשים היהודיים זה מחייב וועדת חקירה וועדות חקירה קמות רק בעקב הפגנות אריק ש זל בנה 161000 דירות בשנתיים 1997-8 אל תגידו לא ידענו
22 מישהו 11/08/2016 18:20 תתעקשו לגור בבוגרשוב כמו תינוקות
ותמשיכו להאשים את כל העולם שיקר לכם. הנה ידיעה שהגיעה זה עתה: גם במנהטן ליד הטיימס-סקוור השכירות יקרה. מי היה מאמין, אה?
21 ////// 11/08/2016 18:17 נו ברור המחיר הוא 3550 ש"ח, 3550 ש"ח 40 מ"ר בת"א זה
יחסית זול ולכן התור. מה הסקופ ? הסקופ הוא המחיר לא התור.....אבל ברור שתעוותו את הדברים....בושה וחרפה.
20 בבס 11/08/2016 18:15 תרשמי בכותרת שהמחיר הוא 3550 ש"ח...וזה יסביר את התור...
גברת דניאלי היקרה.........
19 ' 11/08/2016 18:04 במחיר של 3550 ש"ח ברור שיעמדו בתור...במחירים רגילים אף
אחד כבר לא עומד בשום תור....ככה אפשר להפיל אתכם בפח ?
18 גבי 11/08/2016 17:59 יש דירות כמה שאתם
כל מי שמחפש דירה גם בת"א וגם באזורים. ליד לפנות אלי תיוך בשמחה
17 טל 11/08/2016 17:51 דירה להשכיר
לא סתם כחלון אומר :תקפצו מהגגות. דירת 3 חדרים, ליד השלשות ברחוב שקט,דירה בונבונירה,משופצת ויפה = 3300 ש"ח. דירה מחולקת ע"י אדריכל. קרובה לכל המרכזים. טיפשים ! כל הצעירים נוהרים כאילו אין מחר .מה יש בתל אביב? דירות מעופשות מחירים בשמיים העיקר להגיד אנחנו גרים בתל אביב ? תגורו אצל ההורים! תחסכו לכם את עוגמת הנפש,להוציא את רב המשכורת על דירה מסריחה. תתחילו לחסוך ! מה יש בת"א ? צפיפות נוראה,אין חניה, תצביעו לכחלון !!!
שמטוב 11/08/2016 19:27 למה אתה מדבר שטויות. אם השוכרים עובדים בתל אביב
הם לא רוצים לסוע שעות ממקום העבודה ובחזרה. חשבת על זה רגע לפני שהתחלת לפלוט שטויות. בתל אביב יש מקומות עבודה רבים ואנשים רוצים לגור ליד מקום העבודה. בדמיון הפרוע שלך אנשים שוכרים בתל אביב רק מפני שהם מפונקים.
הראל 13/08/2016 08:18 מפונקים ועוד איך...
אז אני יחדש לך אתם מפונקים!!! אנחנו חיים בישראל ולא ברוסיה,קנדה או ארה"ב שצריך לסוע שעות במקרה הטוב או ימים במקרה הפחות טוב. פה הם יכולים להשכיר בראשון יבנה אשדוד שזה בלחץ חצי שעה מת"א ובימנו יש רכבות לא צריך אופנים אז אם לזה אתה קורה לא מפונקים אז למה כן?
דניאל 16/08/2016 10:27 חשבת על זה שכיף לגור בתל אביב?
ושכמעט כל הערים האחרות בישראל לא שוות כלום?
16 אסון לאומי 11/08/2016 17:51 הברחת המשקיעים תקטין ההצע. כולם מבינים חוץ מהגאון בון
באוצר. כל מה שמענין אותו זה קרדיט אישי על חשבון כולם. גם בסלולר הוא גרם לפיטורי אלפי עובדים, שירות מחורבן אבל הוא קיבל קרדיט מעדר של בהמות
המסביר לנדלניסטים 11/08/2016 19:40 הברחת המשקיעים תקטין את כמות השוכרים יא מפגר
הרי מי יקנה מהם? אן משקיע בעל 2 דירות בלבד שימשיך לישכיר, או חסר דיור שמאותו רגע הופך לבעל דירה ולא ישכור יותר לעולם
אשר 11/08/2016 22:03 ממש לשוכרים יש כסף לקנות דירה ועוד בת"א....וביננו, מי
שעד היום לא קנה הדירה וא המפגר האמיתי.....
15 לא מרגש ! 11/08/2016 17:43 זה השלב הסופי של הבועה גם בעבר זה היה ככה ! (ל"ת)
שמטוב 11/08/2016 19:31 קום לכן השר משה כשלון יקפוץ מהגג או שהשוכרים יעזרו לו
רק שר טיפש כמוהו לא מבין שבכל מדינות העולם יש שוק שכירות ענק. אז השר משה כשלון רוצה לחסל את שוק השכירות כדי להיות גובה המיסים של ביבי שקרניהו ולהסתיר זאת על ידי הצתת סכסוך בין שוכרים למשכירים. אל דאגה לא תראה את השר משה כשלון עוד שנתיים כי מפלגתו לא תעבור את אחוז החסימה.
14 משה 11/08/2016 17:42 השכרתי דירה ביפו ד
ממש לא היה תור כמו בתמונה השכרתי דירה לאחר שיפוץ מקיף ופורסם ביד 2 היה טלפון אחד כול יום השכרתי אחרי שבוע סתם מפונקים שרוצים את המרכז שבמרכז
13 אלכס 11/08/2016 17:40 מחדשים לי חוזה עם סעיף כחלון !
כנראה שאין ברירה למי שרוצה קרוב לעבודה
אנונימוס 11/08/2016 18:21 האמת? אם אתה מסכים לזה אז מגיע לך.
הכוח בידך. אל תיהיה פראייר. יש הרבה דירות בת"א. ואם אתה משלם מחיר שוק בהנחה שאתה לא פראייר אז אמורות להיות לך בערך 1000 אלטרנטיבות, אל תסכים לחסטנות. אני לוקח בחשבון שאתה פיקטיבי ויכול להיות שבעל אינטרסט רשם את ההודעה הזו אבל לא נורא.
'''' 11/08/2016 18:05 שקרן , אתה בעל דירה, אף אחד לא העלה מחירים, זה שקר. (ל"ת)
אשר 11/08/2016 22:05 אני בעל כמה דירות, עם הטלת מס רכישה בעלתי את שכ"ד בכולן
ועכשיו אעלה אותו שוב ולא אחעה לינואר, ומי שלא מתאים לו שלא ישכור, אני לא צריך שוכרים שלא גומרים את החודש.
' 11/08/2016 23:55 שקר וכזב , אף אחד לא העלה את המחיר, אין כסף.
אם היה אפשר להעלות היו מעלים מזמן...אין כסף..אין חוכמות פה. כל מי שאומר שיכול להעלות מבלבל את הביצה.
12 ישראל 11/08/2016 17:27 כחלון הדיוט שלא מבין שהפיצוץ המסוכן הוא במחירי השכירות
לא יכולים לקנות, אז שוכרים. לא יכולים לשכור, אז מה ?
Tיציק 11/08/2016 20:31 חוזרים להורים
או יורדים מהארץ. פשוט כך
אשר 11/08/2016 22:05 ובחול ממש מחכים לך עם סל קליטה בידי דאעש (ל"ת)
תהסס 11/08/2016 21:06 מגבֿ (ל"ת)
11 בנימין 11/08/2016 17:22 דעתי
אני לא מאמין בנכונות או באוטונטיות התמונות .נראה שזה מביע את דעת הכותב בלבד .חבל שהוא מוסיף שמן למדורה במקום לכבות
11-בנימין 11/08/2016 18:01 איזה יופי!
אתה מדהים- הבה ונעצום עיניים והבעיה תיעלם. הבה ונאמר קאין בעיה, אז לא תהיה בעיה. עד לאן? באיזו קטסטרופה תתעורר ותתפכח? הנבערות, עצימת העיניים, העיוורון המנטאלי - זה הדבר הנכון לעשותו. ככה זה עם המציאות האסלאמית העולמית, וככה בנושא הדירות. "אצלי, מרקיז, הכל ממש בסדר."
10 סעיף חובה בכל חוזה. 11/08/2016 17:21 מקוה שבעל הדירה מספיק חכם לגלגל מיסוי דירה שלישית לשוכר (ל"ת)
נתי 11/08/2016 21:17 הדירה מושכרת במחיר של תשואת קקי
קצת יעלה במחיר והתור יעלם והשוכר יבקש שיפוץ לפני הכניסה.
קקק 11/08/2016 18:07 חחחח חצי מיליון דירות שלא מחוייבות במס, רק אותך ועוד
50 אלף כמוך דפקו ואין לכם כוח אז אתם מנסים בטוקבקים..חחחח פתאטים....לך תראה אם אני בשירותים
מוטי 11/08/2016 20:27 חצי מיליון דירות יעלו מחיר אחרי 50 אלף דירות (: (ל"ת)
ררר 11/08/2016 21:20 אף אחד לא יעלה מחיר מוטי, הצעד הבא כבר מוכן,אתם לא תצאו
מזה , המשקיעים הכבדים כבר מוכרים ורק אתם שמשחקים אותה נשארתם בפנים עם כל העמחה....אתם תתטבעו ואני אהיה מלא סיפוק לראות אתכם טובעים כלכלית בדיוק כמו שאתה שמת סמיילי בסוף התגובה שלך גם אני אשים סמיילי שיהיו כתבות על עיקולי בתים של משקיעים ממונפים.
9 שי 11/08/2016 17:15 אם כחלון יאלץ משקיעים למכור יהיו פחות דירות לשכירות
הצורה שכחלון נלחם במחירי הדיור תגרום שישארו בשוק פחות דירות להשכרה ואז השיכות תעלה ואז למשקיעים חדשים יהיה כדאי לקנות דירה נוספת להשקעה ואז נחזור להתחלה...
קקק 11/08/2016 18:08 אם ימכרו כזו כמות המחירים ירדו משמעותית והשוכרים יוכלו
לקנות , הבנת אדון שי בעל 3 דירות?
שמטוב 11/08/2016 19:38 קקק גמרת חשבוןו כיתה גימל ? ניכשלת .
השוכרים לא קונים כי אין להם כסף לקנות דירות אפילו בחצי המחיר. ככה זה בכל העולם. בכל העולם שליש מהדיירים או חצי מהם גרים בשכירות מפני שאין להם כסף לקניית דירה, או שהם גרים במקום אחר רחוק ממקום העבודה. לך תתמוך בשר משה כשלון ובביבי שקרניהו שצוחקים עלינו. במקום לבנות דירות חדשות מונעים דיור הם מטילים את האחריות לכשלונם על אחרים שקל להסית נגדם.
קקק 11/08/2016 21:21 שמטוב , לך תראה אם אני בשירותים. מה קרה אתה בלחץ? (ל"ת)
8 אנונימוס 11/08/2016 17:14 כנראה שזה בגלל המחיר, בכל אופן ביז כנראה ממומנים ע"י
בעלי אינטרסים, כי כל הזמן מופיעות פה כתבות של בעלי אינטרסים ממש כאילו הם כותבים וביז רק מפרסמים. פתחו יד 2 וחפשו בת"א דירות, תודיעו לי אם חסרות שמה דירות להשכרה.
קקק 11/08/2016 18:08 ברור שעומדים בתור ב-3.5 אלף בתל אביב..הפילו את ביזפורטל
בפח...
7 תתרחקו מת"א 11/08/2016 17:10 אוי כמה שאתם השוכרים פראיירים
לא חסרות דירות מסביב לתל אביב. תתרחקו ותרוויחו בגדול. גם כסף גם איכות חיים וגם שלווה
זמבורה 11/08/2016 19:07 תל אביב ממותגת כעיר בינלאומית ,ואתה צודק
היא לא מתאימה לכל אחד ,כמו מרצדס.
'''' 11/08/2016 18:09 סמקרה הזה עומדים בתור כי זה ב-3550 ש"ח...זה כל הסיפור. (ל"ת)
6 יעל בינתחומי 11/08/2016 17:09 ניסיתי לשכור בהרצליה אין דירות (ל"ת)
5 מרגו 11/08/2016 17:06 טמטום
אין שכירויות ברמת גן גבעתיים פתח תקוה ?כל הצעירים נוהרים כאילו אין מחר .מה יש בתל אביב? דירות מעופשות מחירים בשמיים העיקר להגיד אנחנו גרים בתל אביב ?
תל אביב 14/08/2016 15:22 לא העיקר זה לחיות היכן שיש חיים!
בכל המקומות שהזכרת צריך רכבים. בתל אביב לא צריך! כך שעלות המחיה בשורה התתונה זולה יותר
זמבורה 11/08/2016 19:06 הקנאה והמירמור קשים הם (ל"ת)
4 רועי 11/08/2016 17:05 טמטום
ככה זה שהצעירים מפונקים. חייבים דירה בתל אביב. אחא כך מתפלאים שלא גו רים תחודש
3 בני 11/08/2016 17:03 זה טריק של המשכירים תזהרו !
גם אני נתקלתי במצב כזה לפני שנה ,ברמת גן , ושם לא חסר דירות להשכרה מתברר , שהמשכיר מתאם לאורך זמן עם הרבה כאלו שרוצים לראות את הדירה , וקובע עם כולם באותה שעה , ואוסף מספרי טלפון . משכירים כאלו צריך לברוח משם מהר !!!!הם ישחטו אתכם בשכר דירה , יביאו לכם מכאן עד אינסוף התחייביות אני אחרי כל הדרישות , התקשרתי אמרתי לא מעוניין ועזבתי ומצאתי דירה פי אלף יותר טובה באותו המחיר
אשר 11/08/2016 22:09 אוקי זה טריק, אז אל תשכור, 30 אחרים יודו לך..... (ל"ת)
2 יאיר 11/08/2016 16:56 בקרוב בכל הארץ
המשקיעים נעלמים, השוכרים בוכים.
תל אביבי 11/08/2016 19:44 המשכיר האומלל הוריד 800 שקל ולזה אתה קורה "יגלגלו מס"?
דירות כאלה היו מושכרות פעם ב 4300 עד 5000 תלוי במצבן. כנראה המשכיר לא הצליח למצוא דייר ונאלץ לחתוך במחיר
נורמלי 14/08/2016 15:08 ובגלל זה עשרות עמדו בתור?
אתה גם טיפש וגם עיוור!
1 שוכר 11/08/2016 16:51 אהבלים, תעברו לגיבעתיים (ל"ת)
//// 11/08/2016 18:09 מה הקשר? יש תור כי זה ב-3550 ש"ח..גבעתיים יקר מדי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש