ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

השופט אורנשטיין שלח את קבוצת ענבל אור לפירוק - והכריז עליה אישית כפושטת רגל

ענבל אור הגיעה לסוף דרכה בתחום הנדל"ן? השופט אורנשטיין שלח את קבוצות החברות שלה לפירוק
 |  44
סוף הסיפור
Share
השופט איתן אורנשטיין הכריע. אמנם עד הרגע האחרון טענה ענבל אור שניתן להציל את החברות, אבל השופט אורנשטיין קבע כי החברות חדלות פירעון, וטען כי הדו"חות שהוגשו מצדה מלאים בכשלים. ענבל אור עצמה הוכרזה כפושטת רגל, הוצא לה צו עיכוב יציאה מהארץ והיא נדרשת לשלם סכום של 5,000 של בחודש לכונס במהלך פשיטת הרגל ועליה להגיש תוך 15 יום דו"ח על הכנסותיה והוצאותיה.


"בעייתיות בהתנהלות הכספית של החברות ובמימוש פרויקטים", כך אמר השופט שהוסיף כי אין תוחלת של ממש למציאת משקיע. לדברי השופט, "גרסתה של ענבל אור לגבי נכסיה נמצאה לא מהימנה, היא נמנעה מטעמיה למסור את כל המידע על רכושה ונכסיה ולכל אלה יש להוסיף כי עשתה שימוש בכספים לצרכיה הפרטיים ולא התמידה בשמירת הכספים בנאמנות". עו"ד איתן ארז מונה למפרק הקבוע וכונס הנכסים. 

ענבל אור ניסתה עד הרגע האחרון לשכנע את בית המשפט ואת הנושים שעדיף ללכת למסלול של הסדר חוב ולא של פירוק, אורנשטיין אמר היום כי ניתן להגיע להסדר נושים גם בהליך של פירוק.עו"ד זעירא המייצג את ענבל אור הגיב להחלטת אורנשטיין ואמר בדיון כי "בכל הנוגע לצו הכינוס ופשיטת הרגל, לא ניתן יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. אמנם, ניתן להציע הסדר, אבל מבחינת עולם העסקים ומבחינה ציבורית וכלל הבחינות צו כינוס הוא חומה שלאחריה אין חזרה לצד השני". אורשנטיין השיב לו - "הבנתי, הנזק בלתי הפיך". עו"ד זעירא ציין כי ענבל אור נפגשה אתמול עם הנושים וכי 150 הסכימו להסדר שהציעה וביקש מאורנשטיין צו עיכוב ביצוע של פסק הדין למשך 14 יום. כאן ציין עו"ד איתן ארז כי הנושים הכבדים כגון בנק מזרחי מעוניינים בפירוק. עו"ד פינס המייצג את מזרחי אמר כי "מיום פתיחת ההליכים כל טענותיה של ענבל אור היו בלשון עתיד - יבוא משקיע, יוגש הסדר...".סוף דבר, השופט אורנשטיין לא קיבל את בקשת עורך דינה את ענבל אור לעיכוב ביצוע פסק הדין למשך 14 יום ולמעשה שלח את החברות לפירוק ואת ענבל אור לפשיטת רגל. לאחר הדיון אמרה ענבל אור שהיא מתכוונת לערער. 

דבריה של ענבל אור בסיום הדיון:
 
אמש כינסה ענבל אור פגישת נושים בתל לאביב ושם הציגה מתווה להסדר נושים ואמרה כי ברצונה להשיב לנושים את כספיהם "אני רוצה להחזיר את הכסף עד השקל האחרון - כי עד אז אני לא אשן בלילה". יש לציין כי כינוס פגישת נושים איננה בעלת תוקף משפטי כשם שהחברות הנן תחת כנפו של המפרק הזמני ובידיו בלבד האפשרות לכינוס אסיפה רשמית של הנושים והגעה לכדי הסכמים משפטיים. 

בתוך כך, אתמול התברר כי ענבל אור הציגה צ'ק מבוטל כבטוחה להצעת הסדר הנושים במתווה שהציעה. ביום חמישי ענבל אור עדכנה בבקשה לבית המשפט כי הוגשה הצעה מטעם חברת 'איתנים' יחד עם חברת 'מגדל רמה' לרכישת הזכויות בפרויקט ז'בוטינסקי 104 לפי 61.5 מיליון שקלים וכבר הועבר צ'ק בנאי לפקודת בית המשפט שמגבה את כוונת הרכישה. עוד עדכנה אור כי התקבלה הצעה מטעם מר שון מקיטן לרכוש נכסים נוספים ב-75% מהערכת השמאי. ענבל אור ככל הנראה תכננה לעשות בכך שימוש להחזרת כספי הנושים הרבים.

עם זאת, נציג בנק מזרחי שלח עדכון דחוף לבית המשפט ולפיו אותו צ'ק בנקאי שמגבה את דבריה של ענבל אור למעשה בוטל ע"י 'מגדל רמה' כבר בבוקר יום חמישי, כלומר ענבל אור הגישה לבית המשפט צ'ק שלמעשה בוטל. 

פרשת ענבל אור - כל הכתבות
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 יוסקה 02/08/2016 14:22 לכאורה בסה"כ מתווכת שהבינה שקל לרמות אנשים (ל"ת)
36 שוקי 02/08/2016 08:07 בלונדינית רעיונית
אבל המציאות שחורה - די מזכיר את מצב הפרוייקטים שלה
35 nav 01/08/2016 17:12 זאתי תוניסאית וזו עדה של אנשים רעים נקודה סוף (ל"ת)
ד.ט. 08/08/2016 19:34 מגיב
למה אתה מכליל לגבי עדות ...אתה תאילנדי במקרה
34 אזרח 01/08/2016 16:50 השופט מקומו אני מעריכה אותו...
אני יודעת מה יש לי ומה אין לי... משדרת ביטחון בדרך לבריחה מהדלת האחורית.
33 תירוש 01/08/2016 16:49 שקרן טוב
מאמין לשקרים של עצמו אפילו בקשר לצבע שיער ראשה היא משקרת !!!
32 נוכלת שמקומה בכלא 01/08/2016 16:48 חחחחח היא בלונדינית מזויפת אבל מטומטמת מאוד אמיתית (ל"ת)
שמיל 01/08/2016 16:55 ענבל אור
התכוונת לשחורדינית שבונה מגדלי חושך
31 יוני 01/08/2016 16:43 שעיר בלונד צבוע ....מנותקת מהמציאות
עפה על עצמה עם בלונד צבוע מעניין איך תסביר את הפירוק חוץ מצבע השיער
30 השיער לא חשוב 01/08/2016 16:42 הפסיקו להאמין בגלל שלא קבלו הסחורה... (ל"ת)
29 חסר בית 01/08/2016 16:30 אני כמעט ונתתי לך מליון וחצי בגלל הבלונד והשמלה הוורודה
וכתבות השער בעיתונים ותוכניות הרדיו והטלוויזיה, של אותם העיתונאים שדורסים אותך עכשיו, גם הם היו בזכות היותך אישה בלונדינית. מזל שהשופט בניגוד אלי ולעיתונאים הוא עיוור צבעים.
28 שופט אידיוט 01/08/2016 16:16 אני להבדיל מכם מאמין לה. עשתה טעות והיא יכולה לתקן
אם יפרקו את החברה רב הנושים הקטנים לא יקבלו כלום,הרב ילך לבנקים המזוהמים.עשכו אחרי שניערו אותה היא תתנהל אחרת ותחזיר את הכסף ותציל את החברה, יש לה כסף כך בדרך הזו הכל ילך לתמיון והקטנים לא יקבלו כלום
משה ראשל"צ 01/08/2016 16:51 לפני שנתיים אשתי ראתה מודעה שלה - אבל אמרת to good to
be true זה פשוט לא הגיוני מחירים כאלה ברמת גן היא פשוט נפלה בפרוייקט נסיון המכירה שהיה לה ומאז היא נסתה בכל הדרכים להציל את עצמה וסוף ידוע
27 עינבל 01/08/2016 16:15 סליחה רצתי לומר שחורדינית (ל"ת)
26 הרואה 01/08/2016 15:58 המשפחה שלה צריכה להשגיח עליה
מצבה הנפשי רע מאוד....
25 רפי 01/08/2016 15:56 אם תורשע בפלילים מחכות לה בערך
בין 8 ל10 שנות מאסר......לי נראה שכרגע היא במצב נפשי לא קל.. מנגד היא זימברה 600 משפחות
24 קולו אין דוס 01/08/2016 15:54 את לא בלונדינית, את צובעת לבלונד. (ל"ת)
23 שמוליק 01/08/2016 15:50 היא חולה צריכה טיפול בהלם מנותקת לגמרי (ל"ת)
22 יש ר א לי 01/08/2016 15:45 היא בלונדינית כמו שיש לה כסף להחזיר לנושים.
המלצה לענבל אור, טיפול פסיכיאטרי אולי יעזור. הבעיה המרכזית היא שאני חושב שהיא מאמינה לעצמה.
21 דוד מירושלים 01/08/2016 15:41 לתשומת לבך ענבל אור
אולי מרוב עסקים שכחת. את ממש לא בלונדינית
20 מאיר 01/08/2016 15:38 חד הורית. מזרחית. בלונדה צבועה כל הסיבות
יכלה להשתמש בכל התירוצים בעולם. היחידים שלא מבינים על מה היא מדברת אלו מאות המשפחות שהלך להם הכסף בגלל נוכלת שמוכרת דירות כמה פעמים
19 אשה שטן 01/08/2016 15:28 היא בלונדינית בעזרת הספר הצמוד היא שחורדינית
אשה שהילה והרסה משפחות שהאמינו בה. ונפלו בפח של המחשוף והמי חמצן. היא מגלומנית שכל עורכי הדין בורחים ממנה היא חיה בפלנטה משלה חושבת לכופף את החוקים ולעשות כל מה שהיא רוצה . די כבר מספור ענבל חושך. לנו יש כחלון וזאת גם צרה צרורה
18 מישה 01/08/2016 15:26 לא בגלל צבע
אם גברת מדברת על צבע שיער , אזלו לה תירוצים אחרים כדי להצדיק מעשייה . פתגם רוסי - לא שונאים את זאב בגלל צבעו אפור , אלא על זה שטרף כבשה .
17 צדוק 01/08/2016 15:20 זיוף
סביר להניח שגם הבלונד מזויף, כמו העסקים.מאידך שאפו על המלחמה האבודה לשמירת השם והעסק.זה מקרה ברור של מגאלומניה ומצב שאדם מאמין לכזבים של עצמו.
16 בא 01/08/2016 15:13 עוד פסיכופטית ,אחד מעשר הוא כזה ,גם היא לא מבינה מה היא
הם מושחתים מלידה ,הם יודעים להיות מקסימים,מוצאים אותם בהנהלות או בכלא .זה אותם יצורים בדיוק .
15 מני 01/08/2016 15:12 חחחחח שחורדינית מכוערת. (ל"ת)
14 אזרח 01/08/2016 15:10 תעזבו אותה.היא לאורך כול התקופה במצב נפשי רעוע.
לא צריך להיות פסכיאטר בכדי לראות את זה.איבדה שליטה על עצמה.גם לא מסוגלת לעמוד במשפט.המלצה לבני המשפחה. צריכה השגחה צמודה.
13 כדאי לדייק 01/08/2016 15:09 שחורידנית , אם כבר (ל"ת)
12 ee 01/08/2016 15:02 בוש שחור זה אל בלונדינית גברתי (ל"ת)
11 אזרח 01/08/2016 15:00 חבל שאתם מנסים להגיב.היא במצב נפשי רעוע. (ל"ת)
10 בלי כסף ובלי דירה 01/08/2016 14:48 רחמי על רוכשי הדירות המסכנים שישארו (ל"ת)
9 שהשופט השתהה בהחלטתו 01/08/2016 14:47 מעניין כמה הספיקה הפריחה לגנוב בזמן (ל"ת)
8 עופר 01/08/2016 14:35 מגלומנית נרקיסיסטית... "היי זאת אני ,ענבל אור..." אני ו
אני ואני... "אני אשת עסקים, הקמתי ובניתי..." רק שהאישה הזאת שכל כך מאוהבת בעצמה שכחה לציין כמה הרסה וכמה החריבה, פי כמה וכמה ממה שבנתה.
בא 01/08/2016 15:15 עופר ,היא פסיכופטית ,הם לא רק רוצחים ,פשוט הם נולדים
מושחתים . תיספור כמה היו לך כאלה בכיתה .
7 שקוף 01/08/2016 14:21 תצטרף לצוות המרצים ותעשה מזה כסף (ל"ת)
6 שימי 01/08/2016 14:15 מי זה שון מקיטן? טייקון אירי-תימני?
איבדה אותי שם
אני מקייטן 01/08/2016 20:58 ואני אח של העינבלית שצובעת לבלונד אבל שורשיה כבר לבנים (ל"ת)
הצדיק שלי נרקיס.... 01/08/2016 14:46 סתם אחד מהזבלים מהעותלם התחתון כמו (ל"ת)
5 משועשע 01/08/2016 14:13 מדהים
המפרק טוען שהיא במינוס 200 מיליון והיא טוענת לפלוס 36. אפילו לצחוק אין לי כוח
נוכלת שמקומה בכלא 01/08/2016 17:02 לזה קוראים חיה בעולם אחר. היא לגמרי מנותקת מהמציאות (ל"ת)
4 אבי 01/08/2016 13:58 היא בתולה? (ל"ת)
3 אנונימי 01/08/2016 11:30 למה להתעסק עם המפלצת הזו די נגמר לנו ממנה סופית די די (ל"ת)
2 השואל הגואל 01/08/2016 11:30 מדוע נזכרה ברגע האחרון לעשות אסיפה רעיונית (ל"ת)
1 aa 01/08/2016 10:03 היא פשוט חולת נפש
אם יש לה עודף של 36 מליון לא היו לוקחים לה את האוטו וזורקים אותה מהבית
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש