21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שלי יחימוביץ' מספרת על הסיבוב המדהים שלה בשוק הנדל"ן - "חושי הנדלניים הצנועים התגלו כלא רעים"

 |  94
סיימה עם המשכנתא
Share
ח"כ שלי יחימוביץ' ממפלגת המחנה הציוני פרסמה הערב פוסט בו היא מודיעה כי החודש, בגיל 56, התרחש אחד הארועים המשמחים בחייה - היא סיימה לשלם את המשכנתא. "אין לי מלים לחלוק אתכם את תחושת ההקלה והשחרור שכרוכות בזה" כתבה יחימוביץ' והוסיפה כי "הדבר הכי מדאיג ועצוב הוא שלו הייתי מתחילה היום את אותו מסע לקורת גג בבעלותי, לא הייתי יכולה לחלום אפילו על דירה".


מכאן עברה יחימוביץ' לתאר את תולדותיה בשוק הנדל"ן. "בגיל 28-29, אחרי 8 שנות דירות שכורות בבאר שבע, עם שכר חודשי נמוך למדי, קניתי ב-50,000 דולר דירה ראשונה בשכונת פלורנטין בדרום תל אביב. זו היתה אז השכונה הזולה והבלתי מבוקשת ביותר בתל אביב ובכלל. הורים שלי, שלא היה להם הרבה, גרדו וקוששו בשבילי 10,000 דולר. היתר משכנתא לזכאים רווקים, והלוואה משלימה. הרבה חברים שלי הלכו בעקבותי וקנו דירות זולות בפלורנטין, וערך הדירות זינק במהירות. מקץ פחות משנתיים, כבר בהריון, מכרתי את הדירה בפי 3 מהסכום שקניתי אותה (!) בכסף, יחד עם בן זוגי (ואבי ילדי העתידיים) שהביא סכום דומה, קנינו דירה נחמדה ברחוב בעלי מלאכה בתל אביב, באזור שנראה יותר קל לגידול ילדים. שם אכן נולדו הילדים שלנו. שוב לקחנו משכנתא. את הדירה השלישית והאחרונה (בינתיים) שלי, קניתי בשנת 2000. נועם ואני נפרדנו, התחלקנו חצי חצי בערך הדירה (שגם כאן עלה משמעותית) והתפצלנו לשתי דירות".

יחימוביץ' ממשיכה ומספרת כי "גם הפעם קניתי דירה בשכונה זולה (אז) שולי כרם התימנים. דירת קרקע, עם חצר ששייכת לה, בבניין מאוד ישן. היא עלתה 210 אלף דולר, שיפצתי אותה ב-100 אלף דולר נוספים. כמובן שנאלצתי לקחת משכנתא חדשה. גם פה חושי הנדלניים הצנועים התגלו כלא רעים. השכונה, שהייתה שכונת עוני, הפכה לאחת המבוקשות בעיר, והיום הדירה, שווה הרבה יותר (לא כותבת סכום מדויק כי לא עשיתי הערכת שמאי)."לסיום כותב יחימוביץ' כך: כמה מחשבות לחלוק אתכם. לא כדאי להיפרד/להתגרש (: את המשכנתא יכולנו שנינו לסיים יחד כבר לקראת גיל ארבעים, ולהינות מהכנסה פנויה הרבה יותר גדולה. וברצינות: היום, באותו גיל ובאותו מצב שהייתי אז, אין מצב שהייתי יכולה לקנות דירה. פועל בניין ומורה בחצי משרה, כמו שהיו הורי, לא יכולים היום בשום פנים ואופן לעזור לבת שלהם ולתת לה 20% מערך הדירה. היום, בחורה בת 28, כמו שאני הייתי, גם לא זכאית לשום הטבה מהמדינה. אבל גם בדירה השניה שלנו (זוג, עם שש שנות שרות משותפות בצה"ל, מילואים, הריון מתקדם, שני אחים לכל אחד) היינו זכאים היום להטבות עלובות. ומחירי הדירות המשוגעים שזינקו בפראות. הו מחירי הדירות. שום סיכוי, שום סיכוי לעמוד בהם ולהתחיל במסע לקורת גג משלכם. בעלות על דירה, קורת גג משלך, הפכה מאז להיות פריבילגיה של המעמד הגבוה בלבד. למי שלהוריו אין כמה מאות אלפי שקלים לסייע, אין שום סיכוי לרכוש דירה. רואים את זה בטבלאות: לפחות ופחות אנשים בעשירוני הכנסה 8 ומטה יש דירה. יותר ויותר משפחות עם ילדים ממשיכות לגור בשכירות (גם היא במחירים רצחניים) עמוק אל תוך העשור הרביעי לחייהם, ואף יותר. ויש עוד רעות חולות, שפחות מדברים עליהן: זוגות צעירים מקוששים כסף בכל מקום אפשרי, לוקחים הלוואות במערכת הבנקאית, וגם במערכת החוץ בנקאית שהולכת ומתנפחת בקצב מפחיד וגובה ריביות נשך. וגם: ההורים פותחים חסכונות ופודים את קרנות הפנסיה (לעתים תוך אובדן משמעותי של הפטור ממס) כדי לעזור לילדים, כך שבעיית הדיור של היום יוצרת את משבר האשראי של מחר".לסיום, מציגה יחימוביץ' את ההודעה מהבנק, פייר - הודעה מרגשת:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

94 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 אבשלום קור 10/08/2016 23:00 ביהדות בן זוגי ואבי ילדי נקרא : אישי. אם לא בעלי (ל"ת)
54 מחוסר דיור 28/07/2016 19:55 לא קונים דירות במחיר מופקע
לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
53 שונר 28/07/2016 17:10 שלי היקר שום כישרון ס"ה מידע מוקדם לכל ח"כ במשכן...
מבדיקה של כל חברי הכנסת כולם רכשו נדל"ן בזמן ובכמויות ועשו סיבוב של "כישרון" ממש מוכשרים עילוים נדירים בחוכמה אין כמוכם לקבל את הספר לפני כולם וללכת על בטוח ? גם אני יכולתי לעשות כמה סיבובים אם 100% כסף של בנק .לא חשוב ביום הבחירות את כולם נזכור..
52 אחד 28/07/2016 16:24 כמה שנאה בתגובות וכמה ש ח ו ר. (ל"ת)
נטע 30/07/2016 11:28 יש פה כנראה מגיב אחד סוציומט ומתוסכל,שמשפריץ מרה (ל"ת)
51 שאול 28/07/2016 15:35 לא ברור...אישה שקנתה דירה בשנות השישים של המאה שעברה
מרוויחה שנים רבות משכורת גבוה מ-40K ש"ח כעיתונאית/ח"כ. מספרת שהצליחה לסיים משכנתא בגיל 56 משהו פה מסריח...
בא 28/07/2016 16:13 מה שמסריח שאח יהודי אחד משעבד את אחיו ,משכנתה,שכירות
זאת עבדות מודרנית , השקעות עושים בבורסה , וכול גוק חסר אומץ קונה דירה להשקעה וחי על חשבון האדם העובד .
אחד 28/07/2016 16:09 צודק.
מה שמסריח - זה אתה.
50 בא 28/07/2016 15:20 כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן .יום אחד הם
יצטרכו דירה ,ואז איך תעזרו להם ,תיתנו להם את הדירה שקניתם להשקעה ,ואז מה ישאר לכם . או שתקנו להם דירה .
49 רונן 28/07/2016 15:18 מעל 20 שנה היא מרויחה 30 אלף נטו בחודש..רחמנות
כמה שהיא מנסה לשחק אותה מאמא טרזה הסוצילסטית בסוף היא אשכנזיה מבוססת מתל אביב עם הורים ניצולי שואה בעלי ראנטה כלומר הכנסה כפולה ב60 השנים האחרונות
נטע 30/07/2016 11:24 מוכנה שגם ההורים שלך יהיו ניצולי שואה ותהיה יתום ובן
יחיד, סבבה??? רק לגבי האשכנזיות לא יכולה לעזור, תמיד תשאר מזרחי חשוך וקנאי.....
אחד 28/07/2016 16:16 עוד בבון
ראית את הרנטה ? אם יש רנטה - אתה יודע כמה ? סתם לקשקש ? אגב: ע"פ החשיבה שלך: מי שסבל מהנאצים - שיחק אותה ?
48 בא 28/07/2016 15:17 כול הכנסת מלאה בפסיכופטים ,דבילים ,וסתם יצורים .אני לא
מבין איך מישהו התחתן איתה . היא לא מבינה שהיא צריכה להוריד את המחירים ,ולעשות משהו אמיתי בשביל זה .
47 בא 28/07/2016 15:10 חושייך הנדלניים ,איזו מכבסת מילים ,חבל שאי אפשר לכבס
לך את המצפון ,אסור שדירות ,שזה מצרך יסוד יהיו השקעה ,גזלת כסף מאיזה זוג צעיר , ואילו הם המנהיגים שלנו .
46 תום 28/07/2016 14:50 מספיק 2 קדנציות לחכ שר וראש ממשלה פנו מקומכם לצעירים יש (ל"ת)
45 אלי 28/07/2016 14:12 פולניה מטומטמת
מה את רוצה להעביר במסר שלך? שאת 0 זה אנחנו יודעים.
נטע 30/07/2016 11:26 הפוך גוטה הפוך, אתה הטמבל שדגרת על הבייצים ולא עשיתכלום
ועכשיו אוכל את הלב ויורד לרמה הנמוכה ביותר, שכנראה אצלך אין לה תחתית.
בא 28/07/2016 15:24 אתה כול כך .......צודק . (ל"ת)
לא אלי 28/07/2016 14:36 על פי תגובתך יש מצב (לתפיסתך) ששלי צ ו ד ק ת ! (ל"ת)
אלי 28/07/2016 16:11 סליחה
נכון את ה צודק לא הסברתי היטב.בתו ר אחת שעשתה נזק של עשרות מיליארדים למדינה .ראה כתבה בגלובס.במקרה הצליח לה בספור של ביתה
44 פשוט אישה רעה 28/07/2016 13:43 מסכנים האקסים - קרעת אותם (ל"ת)
43 לכי תשקיעי במייק-אפ 28/07/2016 13:42 מה היא רוצה האינפנטילית? (ל"ת)
42 הנסיך הרוסי 28/07/2016 12:56 כמו שכתבת את המשכנתה הראשונה שלך לקחת
בתקופת המפלגה שאת שייכת אז וגם היום להגיע לדירה זה קשה אבל היום את במפלגה הלא נכונה וזה קל להגיד ביבי אשם ביבי ביבי ביבי וראש המפלגה שלך רוצה להביא לכאן פליטים מסוריה
41 סמי 28/07/2016 12:20 האשה נכס לעבודה. בחיים לא אצביע למפלגה הזו יותר !! (ל"ת)
40 yud 28/07/2016 11:48 כמו כולם
זה סיפורו של כל אחד שהיום גילו שישים מה מיוחד פה? כי את חברת כנסת? גם היום זה אפשרי זוג מתחיל שמרוויחים ביחד 12000 ש' ומוכנים לגור בלוד או רמלה או אופקים יכול לחסוך כ80000 בשנה אחרי 5 שנים צבר כ-500000 ש' ומכאן יכול להמשיך באותו מסלול בכי ונהי - בלי סוף
יוד 28/07/2016 13:17 חשבון סביר לחלוטין
זוג שמרויח 12000 ₪ בחודש יכול לחסוך 80000 בשנה.ניקח שכ״ד נמוך 3000 ₪ זה משאיר 9000 ₪.יוקר המחיה בארץ סביר לחלוטין - חשבונות חשמל, מים, ארנונה יוריד עוד 1000 ₪ נשארנו עם 8000 ₪.עכשיו הרי ידוע שכל אחד עובד צמוד למקום המגורים שלו אז אין הוצאות על רכב ותחבורה. 80000 חלקי 12 חודשים זה בערך 6500 ₪ חסכון לחודש.מה שאומר שנשאר פנוי 1500 ₪ לפינוקים כמו אוכל וביגוד.גם בטח אין ילדים בעסק אז לא נחשב אותם.החשבון שלך סביר לחלוטין.
yud 28/07/2016 17:12 קטנוניות
הכוונה היתה שזה אפשרי גם היום אז יחסכו 50000 בשנה וזה יקח להם 7 שנים לא צריך סתם להתנגח כל מה שרציתי לומר הוא שהנוסטלגיה על כך שפעם זה היה אפשרי והיום לא.מזוייפת ומי שמוביל אותה הם פורשי המחאה החברתית המזוייפת שכותבים את המחאות שלהם ב- ארקפה
39 הפוך גוטה 28/07/2016 11:11 המסקנה אינה נכונה - אם לא היית מתגרשת לא היו ברשות היל
הילדים 2 דירות פוטנציאליות בעתיד .. אומנם היית מסיימת עם המשכתא מוקדם יותר , אבל לא היה לך את הכישורים (קפיטלזים) להשקיע בדירה .
38 מגוחכת 28/07/2016 11:06 זו תגובתך לכתבה שמראה שאת סתומה כלכלית?תחפשו את הכתבה (ל"ת)
37 sergioK 28/07/2016 10:58 PT
So, what is solution instead of critic start to do something
36 אמיר 28/07/2016 10:52 ילד שלי מוצלח
שלי אישה מוצלחת , ממש גאווה של אימא פולניה וגם מומחית רב תחומית . רק בתחום אחד לא הולך לה- מפלגתה מפולגת , יורדת בסקרים וכל מצע שלה - להשחיר מפלגות יריבות .
35 אהרון 28/07/2016 10:50 יצאה נגד השופטת גרסטל
פרצופה האמיתי של חברת הכנסת המתחסדת התגלה כאשר יצאה נגד השופטת המוערכת גרסטל שנאלצה להתפטר מתפקידה כמבקרת הפרקליטות ההזויה החלשה בראשותו של שי ניצן . הכול למען קידום עצמה גם באמצעים פסולים כפגיעה גסה בשופטת שמעטים כמוה .
34 אריה 28/07/2016 10:43 בושה וחרפה
חשיפה הזאת , שלא ברור מה באה להשיג , מציבה מולנו מראה של ההתנהלות של חצי העם , שכל מה שמעניין אותו זה נדל"ן ואיך "לעשות מכה" -ועוד להתגאות בכך . היו תקופות שמחירי הנדל"ן היו פחות או יותר שפויים , וה"הצלחה" הגדולה שלה אינה מעידה על כלום . זו תכונה פולנית נפרצת להראות מה יש לי - ואיזה מוצלחת הייתי . בושה למפלגת העבודה
בא 28/07/2016 15:13 אתה צודק 100 אחוז ,גוקים במקום מנהיגים . במקום להלחם
כדי להוריד מחירים ,היא גולשת על גל הנדלן ,שזה גל של ביוב .
33 דב 28/07/2016 10:35 סיפור מלא חן של ח"כ ישרה וחבל שהיא לא מנהיגה את המפלגה
לא קשה לחבב את שלי.
32 האם פרסום ההצלחה 28/07/2016 10:21 הנדלנית שלך קשור לתזמון פרסום
תמיכתך בהצעות הכלכליות שקבלתן עלתה למשק 76 מיליארד שקלים? (מכירת כיל וכו וכו)
31 יאיר 28/07/2016 09:13 אנחנו דור מזויין (ל"ת)
30 רווקה בגיל 28 28/07/2016 09:06 נתנו פעם משכנתא לרווקים בגיל הזה היום לא קחי יוזמה
תשני את החוק המעוות
שמטוב 28/07/2016 11:04 כל עוד ביבי בשלטון לא יצמח פה דשא (ל"ת)
29 סבא אליהו 28/07/2016 08:46 ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד.
אחד בפה ואחד למעשה. מי שמוכרת דירה ברווח בלתי סביר נוהגת כנותן אשראי בריבית נשך. דהיינו מתנהגת כקפיטליסטית לכל דבר ועוד מתהדרת בנוצות טווס על חושיה הנדירים. כנראה לבושה הסוציאליסטי הוא כסות וקרדום לקידום משאלותיה לתועלותיה המגוונות. הגב, יחימוביץ, בהתנהגותה הקפיטליסטית תרמה את חלקה בניפוח מחירי הדיור ובהגדלת כדור השלג של מחדלי הנדל"ן.
שמטוב 28/07/2016 11:04 תפסיק לזבל את המוח. קניה ומכירה זה שוק חופשי.
כל מי שיש לו דירה והוא מוכר אותה במחיר השוק הרווח שלו סביר. למה שימכור את הדירה בחצי במחיר " מה הוא מחלק כסף לאחרים ? השקפה סוציאליסטית אין פירושה לחלק את כל הרכוש הפרטי בתור נדבות לאחרים. מזמן שמתי לב שכמעט כל המנאצים את יחימוביץ באתר הזה טוענים טענות תמוהות שמעליבות את האינטטליגנציה.
אנונימי 28/07/2016 10:28 לסבא אליהו מה איכפת לך מה מכרה ולמה זו זכותה היא לא
היא לא רימתה אף אחד אלו החיים שלה ושהיו לה כיום היא נהנית בתור חב כנסת מהכנסה לא רעה אבל מה מכרה בעבר וכמה הרוויחה זה לא לענין כל עוד שילמה מיסים כחוק אז מה שנשאר לה זה שלה וילדיה ואל לנו שנלין למה מה ומדוע מבין סבא אליהו לך תמשוך בגזר ותעזוב אותה היא לא רימתה לא גנבה ולא עשתה רע אז בבקשה ממך רד מהנושא
28 פאר 28/07/2016 08:44 שיהיה לך במזל טוב (ל"ת)
27 בן 28/07/2016 08:40 פוסט מלא חן ויפה! (ל"ת)
26 דוד מירושלים 28/07/2016 08:39 כדאי להיזכר
זה שאת מחמיאה לעצמך, זה מאוד נחמד. כדאי להיזכר שלפני מספר שנים רצה יולי עופר לתרום כמדומני לאוניברסיטת תל אביב סכום עתק של מיליונים בתנאי ששמו ושם אשתו יהיו מונצחים על הבנין. גב' יחימוביץ התנגדה. הלך עופר לבריטניה, תרם 40 מיליון ליש"ט שם וכאות הוקרה הזמינה אותו מלכת בריטניה אליה. אכן, עשית מעשה נהדר.אבל הכסף בבריטניה.
הוא רצה לתרום 28/07/2016 12:46 למוזיאון - והם גם רצו שיתרום להם חוץ מכסף גם תמונות
מאוסף פרטי שלו. הצבור גם נהנה מאיצטדיון מבין הטובים בעולם אם לא הטוב ביותר . וגם ממכון הלב באיכילוב . אבל הצבור ממש לא מרוצה ולא מעריך. אז ששלי תדאג לצבור האהבל
25 יעקב 28/07/2016 08:38 פלוצה שונאת עשירים במיוחד אם הם מזרחיים (ל"ת)
24 חני 28/07/2016 08:30 דירה בשנת 86 עלתה 88000 דולר אמריקאי-והיום?
כל דירה שהיית קונה היית מרויחה. אני קניתי דירה 4.5 חדרים בפרוייקט עם בריכת שחיה בקרית בן גוריון בחולון שעלתה אז 88000 דולר אמריקאי. והיום-אותה דירה עולה כ-500000 דולר אמריקאי.-כלומר: בדיוק 30 שנה לאחר מכן מחיר הדירה עלה דולרי ביותר מפי 5. הדירה סתם "הרויחה" לי כסף למרות שהמקום היתה בתחילתו והבטיחו לנו בריכת שחיה. בריכת שחיה היום-יש! בנו שנה לאחר שנכנסנו לפרוייקט. את החובות סיימנו כעבור 10 שנים. אנחנו עדיין נשואים ונכון שכנשואים לא צריך לגור ב-2 דירות.
23 ספור מדהים? 28/07/2016 08:26 העמך מדהים יותר ממנה.
המשקיעים בנדלן כבר יש להם 3 דירות . 5 דירות ו 30 דירות עם משכורת של 40 אלף שח היה לכל ילד שלי דירה ומרצדס בנט
22 שי 28/07/2016 08:20 אנחנו שילמנו לך את המשכנתא (ל"ת)
21 סתיו 28/07/2016 08:19 את מי זה מעניין
אולי היא גם תתארי איך היא מאוננת
20 ישי 28/07/2016 08:18 כל חמור שמשקיע בתא מרוויח (ל"ת)
19 אא 28/07/2016 08:14 אז מה בדיוק את עושה בנושא מחירי הדיור מלבד רווחים??? (ל"ת)
18 יוני 28/07/2016 08:14 נועם יתותח איך שרדת איתה (ל"ת)
17 גדי 28/07/2016 08:13 את מי זה מענין עסקאות הנדלן שלה? (ל"ת)
16 לוזרית 28/07/2016 08:07 עם שכר גבוה שהיא מקבלת כעת וקיבלה בעבודתה
הקודמת היתה צריכה לסגור לפני שנים את המשכנתא אשת עסקים היא בטח שלא ולכן סתמה את הפה כשמחירי הדירות עלו מעולם לא אמרה משהו נגד הבועה . כי זה לא השתלם לה. חכמה רק בגז ובכיל זה שייך לאבא שלה ועם טבע היא בכלל לא מתעסקת . למה? כי היא אינטרסנטית
15 גאון הדור 28/07/2016 08:02 חכמה גדולה עם המשכורת והתנאים שלך הייתי היום עם פנטהאוז (ל"ת)
14 אא 28/07/2016 07:59 אז מה בדיוק את עושה בנושא מחירי הדיור מלבד רווחים??? (ל"ת)
13 אורן 28/07/2016 07:45 היא אומרת שלא כדאי להתגרש! איתה שווה לוותר על כל הדירה (ל"ת)
סמי 28/07/2016 12:22 מה היה מתחתן איתה בכלל? (ל"ת)
והיא התגרשה 28/07/2016 08:16 זה אומר שעצות שלה שוות לתחת . רק פופוליזים למען עצמה (ל"ת)
12 לחצי 28/07/2016 07:45 סתם חכ משועממת (ל"ת)
11 HAKY1 28/07/2016 07:44 שכר 40000 נטו כמובן שאין משכנתא (ל"ת)
תיקון 28/07/2016 08:22 זה ברוטו
הנטו חצי
צביקה 28/07/2016 11:41 איי מסכנה (ל"ת)
10 HAKY1 28/07/2016 07:42 לא רואים שום חכמה כלכלית הכול מזליקו (ל"ת)
9 חחח 28/07/2016 07:33 הקומוניסטית מחזיקה נדלן של טייקון חחחחחח
אולי הצבור כבר יבין מי היא. היא קומוניסטית רק שזה נוגע לאחרים לא כל הצבור טיפש שלא הבין מי היא. שתחזור לעבודה שלה ברדיו. ותפסיק עם הנזקים לעם ישראל . היא ורוזנטל עשו קריירה פוליטת על גב כיל . כי העם הטיפש נפל בפח. לא הבין שהוא מפסיד מזה.
יענקלה 28/07/2016 08:42 אם לא הקומניסטים כבר היית עולה באש בקרומטוריום... (ל"ת)
שרה 31/07/2016 10:40 אולי?
אבל הם חכמים והיא סתם קשקשנית שלא מבינה כלום!!!
8 כרגיל חוצפנית 28/07/2016 07:30 וזורה חול בעיניים. ולמה?
כל מקום שהיא היתה קונה הכפיל את עצמו או שילש הגברת הנכבדה, התלבשה על הגז וכיל על תשובה ועידן עופר השתתפה בהפגנות נגד כיל וקראה לעובדים אנחנו איתכם אבל נעלמה מיד אחרי הבחירות כי הם לא זכו . וכיל היתה אך ורק קרדום לחפור בו כדי לנגח את ביבי. לא אכפת לה מהעובדים שם. ובטח לא תרמה שקל ממשכורתה המנופחת לטובת עובד או משפחה בדרום שמחפשת אוכל בפחי זבל. אשת העסקים המופלאה, מעולם לא אמרה מילה לטובת הצעירים על בועת הנדלן . הנדלן פשוט לא עניין אותה היא היתה עסוקה ברומו של עולם בגז ובכיל.בבג"ץ ובשכר הבכירים דמעות השמחה שלה על הפגיעה בשכר הבכירים בבנקים מילאו את הכנרת ותיקנו את מפלס המים הירוד ובסוף, כישוריה הנדלנים באו בעקבות כתבה שהפרסמה בגלובס על עצותיה למשקיעים ועל ההפסדים שמי שנשמע להם הפסיד. סך הכל אין פה שום יזמה או חכמה שלה הבועה עבדה חינם בשבילה. בעוד שנתיים כשהבועה תתפוצץ קצת היא תמצא שהפסידה לפחות 20%. ואת זה היא לא תכתוב היא תמצא טייקון אחר לנגח אותו.
יעקב 28/07/2016 09:04 יפה אמרת, כל מילה בסלע (ל"ת)
7 אני 28/07/2016 07:19 איזה חוסר פרגון בושה (ל"ת)
הבושה 28/07/2016 12:52 צריכה להיות של הגברת שמשווקת את עצמה בעזרת החברים
העיתונאים שנותנים לה במה ופתחון פה. הבושה צריכה להיות שלה כי היא גרמה נזקים עצומים למדינה עם כיל. כל אדיוט כבר מבין את הנזק שהיא עשתה . גם אלה ששונאים את עידן עופר יודעים כי הפנסיה שלהם מושקעת בכיל. וכל תמלוג שהוא כבר בגדר הפרת חוזה עם כיל ע"י המדינה הדורסנית והריבונית הזאת הוא עוד חור בפנסיה. הבושה היא שלה שהיא לא נושאת באחריות להפסדי כספים למשקיעים. הבושה היא שלה שהיא ניצלה את הטייקונים להסתה למען קריירה פוליטית עבורה והכי חשוב מעולם לא אמרה כלום על בועת הנדלן צבועה רעה וטיפשה
6 אחד 28/07/2016 00:49 התגובות
תגובות 1-4 אולי נכתבו ע"י אדם אחד, מביישות את האינטליגנציה ובעצם מייצגות את הטון הקובע היום בשיח הציבורי, של התבהמות גסות רוח וטפשות חולנית, הבונטון של הזרם השולט במתפקדי הליקוק, אספני הדירות בארץ בעידודו של השליט הכל יכול, שמלטפים כל יום את השטרות שתקעו בבלוקים המעופשים של דירותיהם
5 חיידלי 28/07/2016 00:42 חזרזרה שהרבה משק המדינה (ל"ת)
4 אזרח 27/07/2016 23:11 יותר מזל מחוש ושכל. (ל"ת)
3 טלי 27/07/2016 23:10 את פופוליסטית!!!!למה את לא מציינת שביתך נמצא
באחד המקומות היקרים במדינה? מה בדיוק האינטרס שלך שמחירי בנדלן ירדו אחרי שיש לך בית ששוב מיליונים?לא נמאס לך ? אביגל לך השמאל בחיים לא ישלוט
שמטוב 28/07/2016 07:32 לאיזה מקום "הכי יקר במדינה" אתה מתכוון ?
לפי מה שהבנתי הדירה שלה היא תל אביב הישנה ליד כרם התימנים. דירה יד שניה חרבה שמחיר השיפוץ חצי ממחיר הקניה. זה לא מקום יוקרתי בכלל, ומדובר בתושיה רבה. ניסית להשחיר אותה ויצאת טמבל.
תל אביבי 28/07/2016 09:24 זה הזמן לבדוק מחירים...
זהירות! אתה הולך לקבל חום. כרם התימנים כבר כמה שנים טובות איננה שכונת עוני, והמחירים בה הם מחירי רצח. יותר זול היום לשכור דירה ברמת אביב העממית והצנועה מאשר בכרם התימנים המליאנים. כן כן. אל תאמין לי. פתח לוח יד2 וחפש בעצמך. שלי יחימוביץ' גרה באזור סופר סופר יקר.
שמטוב 28/07/2016 10:48 רואים שאינך קורא לפני שאתה מגיב. הקניה נעשתה ב- 2000
מה שייך המחירים בשנת 2000 למחירים היום ? אני זוכר שבשנת 2000 היו בסביבה הרבה בנייני חורבה, חלקם חד קומתיים או דו קומתיים. לא יודע מה שווה דירה בעומק כרם התימנים, המיקום גרוע לרוב מבחינת איוורור וחניה, הוצאות ללא סוף על מיזוג אוויר אחרת אפשר להיצלות. דירות טובות להשקעה היו ממזרח לכרם התימנים כי היו פתוחות לאיוורור, הבתים הישנים היו חורבות בגלל קורוזיה של רוחות מהים.
תל אביב 28/07/2016 08:14 מקום יקר . זה לא ראש העין או אשקלון
ואם היא השקיעה בשיפוץ לדבריך מחצית ממחיר הקניה אז היא בכלל טיפשה . עצות ממנה לא כדאי לקבל כי רק נפסיד. היא סוס טרויאני במפלגת האבודה וצדק הרצוג שקרא לה שרת הפייסבוק. ועמיר פרץ עשה שגיאת חייו שהכניס אותה למפלגה. רק נזקים לעם ישראל . נועם ניצל שהתגרש ממנה
שמטוב 28/07/2016 10:55 למה אתה מדבר שטויות. דירות חורבה להשקעה בשיפוץ יכולות
להיות השקעה ריווחית מאוד (אם את המצב ניתן לתקן על ידי שיפוצים, לא תמיד זה אפשרי). דירת חורבה מחירה נמוך מאוד כי רוב האנשים מעדיפים לקנות דירה שלא מחייבת שיפוץ משמעותי. הקונה מנצל את המחיר הנמוך משפץ בסכום ניכר אבל מכפיל את הערך של הדירה.
2 יעקב 27/07/2016 22:53 זה לא קשור לחושים שלך כל הנדלן עלה יא סתומה (ל"ת)
קוקו 28/07/2016 13:46 נכון יעקוב, אבל למה האלימות המילולית ?
חוץ מזה, לא כולם חכמים כמוך, כך לדוגמה את פרופסור יוגין קנדל, יועץ ראש הממשלה לכלכה !, ויש רבים כמוהו, שלפני שנים יעץ לביתו להמתין עם קניית דירה משום שהבועה תתפוצץ. לא יוגין קנל ולא האחרים טיפשים ! נ.ב. הבועה אכן תתפוצץ. ה"מעניין" מי ימלט ממכה זאת משום שכל המשק, המדינה כולל רבים מנהיגיה ומאות אלפי מסוממי נדל"ן, סוגדים למולך הנד"ן.
מולי 28/07/2016 06:38 אתה הסתום כי לא הבנת את הנקרא (ל"ת)
יעקב 28/07/2016 07:59 סתום אבא שלך שלא השפריץ אותך במקלחת (ל"ת)
מולי 28/07/2016 11:40 סתומה אימא שלך שחשבה שהיא חוסכת 100 שח על פוסטינור (ל"ת)
1 רפי 27/07/2016 22:51 העיסקאות שלך מענינות לי את התחת (ל"ת)
קוקו 28/07/2016 13:36 אתה קקר (ל"ת)
שמטוב 28/07/2016 07:33 אם היא תהיה ראש ממשלה אתה תעניין את התחת שלה. (ל"ת)
יעקב 28/07/2016 08:37 אם היא תהיה ראש ממשלה ממילא אין מדינה (ל"ת)
היא לא תהיה 28/07/2016 08:11 ראש ממשלה פה אלא בצפון קוריאה ותתחתן עם קים המקסים
יש להם הרבה מהמשותף.
טיפשות 28/07/2016 09:13 לך כמצביע ימין שמרן רפובליקן יש יותר עם קים (ל"ת)
Moli 28/07/2016 06:36 כך גם התגובה שלך (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש