כחלון לוחץ: צפוי להטיל 'מס רכוש' על קבלנים שיושבים על קרקעות ולא בונים

המס שבוטל בשנת 2000 צפוי לחזור במטרה להגדיל את היצע הדיור - הנה ההתייחסות של ח"כ אלי כהן לצעד
בנייה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
בניסיון נוסף להביא לבלימת ההתייקרות בשוק הנדל"ן, מנסים כעת באוצר לטפל בהיצע הדיור. על פי דיווחים בתקשורת, חוק ההסדרים הקרוב צפוי להחזיר את מס הרכוש שבוטל בשנת 2000. המס יעמוד על שיעור של 2.5% משווי הקרקעות עם תוכניות מאושרות לבנייה שטרם נבנו, ובכך הדבר צפוי להפעיל לחץ על קבלנים שמתעכבים עם הבנייה. המס כאמור גם נועד לתמרץ בעלי קרקעות למכור את הקרקע שברשותם במידה ואין כוונה לבנות עליה.
חבר הכנסת, אלי כהן (מפלגת כולנו), יו"ר ועדת הרפורמת, הגיב ליוזמת הצעת החוק לחידוש מס הרכוש, ואמר: "נושא החלת מס רכוש על קרקעות מאושרות לבניית מגורים אין מטרתו להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים, אלא לתמרץ את בעלי הקרעות הפרטיות לפתח אותן ולמכור אותן לצרכי בנייה במטרה להגדיל את היצע הדירות למגורים בכלל ולקרקעות באזורי הביקוש בפרט".
 
עוד הוסיף כהן כי "ביטול המס בשנת 2000 עודד בעלי מקרקעין להחזיק את הקרקעות לאורך זמן במטרה ליהנות מעליית ערך הקרקע במקום לבנות עליה. העלאת המס תוביל להגדלת היצע הבנייה למגורים והגברת הפעילות בתחום הדיור".
האוצר צפוי לשלוח בימים הקרובים לשרים את תזכיר הצעת החוק לחידושו של המס. מדוברו של כהן נמסר כי ככל שההצעה תאושר בממשלה היא תעבור לדיונים בכנסת, ככל הנראה במסגרת חוק ההסדרים.
נציין כי מדובר בניסיון נוסף של האוצר לבלום את התייקרות מחירי הדירות בישראל, לאחר שביום חמישי דווח בחדשות ערוץ 2, כי משה כחלון החליט לאמץ מס של עשרות אלפי שקלים בשנה על מחזיקי דירות שברשותם 3 דירות ומעלה. לכתבה המלאה, לחץ כאן.

צילום: דודי ועקנין
תגובות לכתבה(139):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    הצטרפו למחאת הדיור
    ענת 24/07/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    https://www.facebook.com/mechaat.dior/
    סגור
  • 66.
    תותח על - לא לוותר , המשך במלוא המרץ
    סתיו 24/07/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כחלון פוגע בדיוק בנקודות שגורמות למחירי הנדלן לעלות ולעשירים להתעשר עוד. הוכחה שכחלון פועל ענינית ובשילוב כל הכלים העומדים לרשותו. מיסוי משקיעים (דיור זה לא אפיק השקעה), ובניית דירות במסלול מחיר למשכן שזה למעשה קיצוץ הכנפיים של היזמים והקבלנים שהעיפו את המחירים לשמים. סבלנות ומחירי הדיור ייבלמו וירדו בטווח הבינוני והארוך.רק כשהשוק יפנים שיש פה מישהו רציני ועיקבי יהיה שינוי מגמה. מאושר שבחרתי כחלון. האיש הנכון במקום הנכון. נוגע בנקודות שאחרים לא העזו לגעת.
    סגור
  • 65.
    כל הכבוד לו
    גו כחלון 24/07/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף סוף מישהו מתחיל לעשות משהו!!
    סגור
  • 64.
    עשרות שנים המדינה גבתה 2.5% משווי הנכס על קרקעות
    אאא 24/07/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא נתנה בהן היתר בניה בתירוץ שהמס יעודד אנשים לבנות.
    סגור
  • 63.
    כל הכבוד לכחלון הגיע לעבוד (ל"ת)
    זוג צעיר 24/07/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 62.
    כחלון: תוריד את כוחם של מהנדסי הערים, הם הבעייתים. ק"ש
    אני 24/07/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצרני צוור בקבוק, אנשים לא מקצועיים, אלו גורמים לבעיות. תוריד להם את הכוח הבלתי נסבל.
    סגור
  • 61.
    כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדל"ן!!! (ל"ת)
    בא 24/07/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 60.
    שיטותה בניה משנות ה-30 של מאה קודמת.
    אלכס 24/07/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משך בניה של בניין המגורים 4 קומות במערב 9-12 חודשים, אצלנו 24-36 חחודשים במקרה הטוב. למה לא להכניס קצת הי טק לענף הבניה. למה לא להזמין קבלנים מחו"ל, שהדינוזאורים שלנו ילמדו קצת.
    סגור
  • 59.
    ערביי ישראל לא שילמו ולא ישלמו מס רכוש על קרקעות. (ל"ת)
    לא בעבר ולא בעתיד 24/07/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    כחלון מתפרנס מכספי ציבור ומשדל אותו (ל"ת)
    לקפוץ מהגגות. חוצפה! 24/07/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    חוק בדיחה, נראה המון קרקעות מגודרות ומוכנות ל"בנייה" (ל"ת)
    אייס 24/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 56.
    זה רק הצעות
    אבי 24/07/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הממשלה לא תאשר לו מיסים כאלו
    סגור
  • 55.
    מספיק עם הספקולנטים
    מוטב מאוחר 24/07/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בהחלט צריך להחזיר את המס לקרקעות לבניה
    סגור
  • 54.
    חייבת להיות תיאוריה ופרקטיקה , תאוריה אומרת שכול מי שיש
    בא 24/07/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לו ילדים לא צריך בועת נדלן ,וגם שהמקום להשקעות זה הבורסה או נדלן מיסחרי ולא נדלן לדיור .
    סגור
  • 53.
    שאלה לכחלון ,למה המס על הבורסה לא יורד ,למה אין קבלנים
    בא 24/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מחול , למה מחירי הדירות לא יורדים והצעירים כן .
    סגור
  • 52.
    שאלה לקבלנים , קניבל אוהב ילדים ,אתם אוהבים זוגותצעירים (ל"ת)
    בא 24/07/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 51.
    כחלון הוא ממש ניל אמסטרונג ,עוד צעד בכוון הנכון ,אולי
    בא 24/07/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תתחיל ליקפוץ כמו שקפצו על הירח , ככה מתקדמים יותר מהר , אני ואחרים לא מתעניינים בצעדים , אנחנו רוצים שהמחירים ירדו .
    סגור
  • 50.
    לא יצליחו לגבות מס על הקרקע. אבל כחלון יסדר
    כחלון יכשל 24/07/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עבודה לשמאים כי יהיה ויכוח כמה הקרקע שווה . במחירי דירות יורדים הקרקע גם תהיה שווה פחות. אז הקבלנים גם אם ישלמו זה יתגלגל במחיר הדירה. כחלון בלון כשלון קומוניסט הוא חכם רק על מי שקל לו על כיל. נראה אותו מוריד מס לטבע חחחחחחחחחח
    סגור
  • 49.
    משניא את עצמו על חצי עם . עם אמירות כמו מדושני עונג
    קחלון 24/07/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כשהוא מדושן בעצמו ואם אמירות של לקפוץ מהגג. לא היה עדיף להוריד את המס על הבורסה אפילו טרכטנברג הודה שזה טעות אז הפופוליסט עסוק מפחד מיחימוביץ שמא תכתוב שהוא מעודד הימורים בבורסה ורק עשירים משקיעים וכו. ככה זה שחכמת הרחוב מנהלת את הצמרת מסתבר שההמון מוסת ואהבל והצמרת עוד יותר . איזה מדינה עלובה . לדעתי צריך לרשום את ישראל בספרי השיאים של גינס כמדינה עם האזרחים הכי סתומים וממשלה הכי הזויה. קים מצפון קוריאה נשמע יותר נחמד מממשלת המושב ליצים הזה.
    סגור
  • טוקבקיסט מושחת בתשלום . (ל"ת)
    בא 24/07/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • כן,תעשו משהו אחר רק לא לגעת בקבלנים המסכנים .טוקבקיסט
    בא 24/07/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בתשלום .
    סגור
  • 48.
    מוטב מאוחר מאשר אף פעם. רק שביבי לא יפריע (ל"ת)
    צעד נכון 24/07/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • ביבי יפריע כנראה ,הוא לא רוצה שכחלון יצליח .נכון ביבי ,
    בא 24/07/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הבעיה שכבר היית ב4 קדנציות ,ולא נראלי שהצלחה בהורדת מחירי דיור תפריע לך , נראלי שזה דווקא שזה יזקף לזכות שניכם , בבחירות האחרונות הזעת מספיק , אולי כדאי להוריד מחירי דיור ולקחת את הבחירות הבאות בהליכה .
    סגור
  • 47.
    כחלון המלך
    אחד 24/07/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    11 9
    כגודל היללות כאן כך הצלחת כחלון בימים האחרונים. סוף סוף אחרי ריכוך אווירי קל כחלון מכניס את חיל השריון למערכה... לא ראיתי עד כה זעקה כזאת של בטלנים יללניים שהחליטו לקחת להם טיפה מהשמנת...כחלון אדם הגון ופיקח שללא ספק יצליח להוריד את ספסרי הנדל"ן על 4.
    סגור
  • אחד שהציל את כספו מועדת בכר הוא לא ספסר
    חחחחחחחחחח 24/07/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הספסרית היחידה זאת מדינת ישראל עם קק"ל המיותר
    סגור
  • מלך! מלך הזבלנים... (ל"ת)
    קבלן 24/07/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 46.
    להוריד את מס הבורסה ואז הכסף לא יושקע רק בדירות (ל"ת)
    כלכלן 24/07/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • אתה אמרת בזמנו שבאנגליה לא יורידו מס ,אם זה אתה אז
    בא 24/07/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כול הכבוד.
    סגור
  • נכון מאוד ,בורסה זה המקום להשקעות ולא דירות ,דירה זה
    בא 24/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מוצר יסוד ואסור שדירות יהיו השקעה , נדלן למשרדים זה סיפור אחר .
    סגור
  • מאז שעלה המס רכישה השקעתי בבורסה הגוססת בתא 25 (ל"ת)
    והפסדתי עשרות אלפים 24/07/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה יהיה הכי אפקטיבי
    אחד 24/07/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מצב WIN-WIN-WIN קלאסי 1. הבורסה והכלכלה ישתקמו. 2. סך הגבייה הכללי ממסים יעלה. 3. מחירי הנדל"ן יצנחו עקב מעבר כסף מהנדל"ן לבורסה. למה א עושים זאת? שחיתות פוליטית
    סגור
  • 45.
    אין מספיק פועלי בניין ואם כולם יבנו מחיר העבודה יעלה (ל"ת)
    וגם מחיר הדירות 24/07/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 44.
    יש לי רעיון גדול... תקים שכונת קרוונים זמנית לזוגות צע
    לכחלון תאמץ רעיון זה 24/07/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כמובן בשכירות נמוכה ..במקביל תבנה להם דירות שהממשלה היא היזמית ובא לציון גואל....... כחלון זה רעיון גדול לדעתי..... גם יוריד את מחירי השכירות הגבוהים מאוד בשוק וגם את מחירי הדיור ......בנוסף ניתן ליישום בזמן קצר יחסית .......
    סגור
  • 43.
    תדעו כולם כחלון בסופו של דבר יצליח בגדול...
    ראש הממשלה הבא בה" 24/07/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    19 11
    כחלון תביא קבלנים סינים ותראה איזה חגיגה תהיה פה.......
    סגור
  • משכורת של פועל רגיל סיני 15 אלף בלי מסים שהוא משלם
    עובד בניין 24/07/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    משכורת של עובד סיני מומחה בריצוף קירות הוא 25 אלף בלי מיסים אתה ממליץ להוציא מיליונים מחוץ לארץ רק בלל שאתה לא מצליח לקנות דירה בצפון תל אביב?! תפסיקו לפתוח עניים ולקנא באנשים!
    סגור
  • כחלון לא יצליח בכלום ויאשים כולם בכשלון שלו
    שמטוב 24/07/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    6 6
    האיש בפניקה כשלון רודף כשלון.
    סגור
  • שמטוב,כול מי שיש לו ילדים לא צריך מחירי דירות גבוהים
    בא 24/07/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה ניסגר איתך שמטוב ,דווקא בעבר היו לך כמה הברקות .זה שיש לך כמה דירות זה לא צריך להשחית אותך ככה ,חבל שמטוב .באמת .
    סגור
  • תסביר למה (ל"ת)
    למה הוא לא יצליח? 24/07/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 42.
    כחלון נלחם על המנדטים בכל מחיר גם בפגיעה של זכויות אזרח
    אלי 24/07/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    16 19
    יש מקום להגיש בג"ץ נגד הפגיעות באזרחים חפים מפשע שהשקיעו בנכס נדל"ן או שהם קבלנים.
    סגור
  • גם אני חף מפשע ומשלם מס... (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • אתה מאלה שרק רוצים לקנות בזול ואוכל את הלב
    לאחד 24/07/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שאין לו דירה. גם אם המחירים ירדו מקסימום ב 20% הכסף שלך כבר ירד 50%
    סגור
  • דוקא מחפש לבנות...
    אחד 24/07/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכול לקנות דירה בקש עכשיו אבל לא בא לי לשרוף כסף .הנכסים שלי עושים חיל וממש לא יורדים... אפרופו 20% פחות בנדל"ן אתה מאד אופטימי.. אחרי שהשוק ירד תשאל עצמך טוב טוב מה יכול להרים אותו שוב. אם תמצא ספר לי....
    סגור
  • תלחם על זכותך להיות חזיר זה חשוב להתחזר לעשוק את העם (ל"ת)
    איזה אנשים 24/07/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • החזיר היחיד כאן הוא אתה (ל"ת)
    השקעה בנכס זו זכות 24/07/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 41.
    מס צריך להיות לפי שווי דירות ולא מספר דירות!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    לא יעבור בג"ץ 24/07/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 40.
    מוכר כיסויים לרכב _ יכול לנהל מכולת אולי.............. (ל"ת)
    יעקב 24/07/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 39.
    יש להלחם בספסרי הנדלן בכל דרך אפשרית
    גם הבאת קבלנים מחו'ל 24/07/2016 07:44
    הגב לתגובה זו
    5 7
    וגם היצע קרקע בלתי מוגבל בנוסף למיסוי דירות להשקעה...ייצרו היצע גדול! וכולנו יודעים שכאשר ההיצע גדול משמעותית מהביקוש המחירים יורדים....וכפי שאין תקרה, אין גם תחתית....
    סגור
  • בחו"ל יש בנינים שלמים להשכרה אז הם ספסרי נדלן?
    ספסרי נדלן 24/07/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בקליפורניה בגלל הבצורת הטילו מס על המים וכל בעלי הדירות העלו את שכר הדירה ב 300 דולר!!!! וכולם שילמו כמו טטלה. רק פה מי שהציל את כספו מהבורסה הכושלת נחשב ספסר הממשלה היא הספסרית בקרקעות הכי גדולה. מוציאה מכרזים על קרקעות ששיכות לכולם ביוקר. חוץ מזה כחלון לקח את כל ארגז הכלים האפשרי ובסוף בחר בדרך של מיסים זה רק אומר שכוונותיו אינם טהורות הוא משקר לעם שודד את כספו ומעשיר את האוצר. שיוציא את כל הקרקעות לבניה מידית הקרקעות שהוא מחביא בבוידם של קק"ל. שיחייב ראשי ערים מנוולים שלא רוצים לעשות תמ"א להרוס כל בניין רכבת בן 60 שנה . שיזיז את עצמו לכיוון הנכון ולא למיסים כדי לרצות עכברים לוזרים צרי עין
    סגור
  • כחלון לא יכול להכריח אף אחד לבנות
    כהן 24/07/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מאות דונמים מופשרים לבניה. גם אצל פרטיים ובעיקר מוחזקים בידי קבלנים. הקבלנים מתחילים לבנות בקצב שלהם, שהוא איטי מספיק כדי שהמחירים רק יעלו. צריך לשנות את זה וזה מה שכחלון מנסה לעשות. הצעד חיובי ביותר !!
    סגור
  • להוציא אותם להורג ? (ל"ת)
    שמטוב 24/07/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    המס שבוטל צפוי לחזור כדי לכסות את הגרעון ואת הירידה
    לא נכון 24/07/2016 07:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    במיסים מהבורסה. כדי שאפשר יהיה לשחד את בוחרי הליכוד ולתת להם עוד ועוד צ'ופרים לחרדים ולמתנחלים .
    סגור
  • 37.
    כחלון צריך להציף השטק בדירות במחירים זולים ואז תיראו יר (ל"ת)
    זהבי 24/07/2016 07:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אתה מתכוון שיבנו למחירי הפסד? (ל"ת)
    הקומוניסטים באים 24/07/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • למה דירות במיליון שקל זה הפסד? למה 1.5 מיליון זה טוב? (ל"ת)
    כהן 24/07/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    שלא תתפלאו אם ירצחו אותו (ל"ת)
    שרון 24/07/2016 07:28
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • חצוף תסתום את הפה שלך מנוול !!!!
    יוני 24/07/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שהמשטרה בעקבותיך חצוף שכמותך. הבנאדם נבחר ציבור ופועל לטובת הציבור ולא לטובת אינטרסנטים מדושני עונש שמנים ושבעים. הבנאדם דואג לעתיד הדורות הבאים ולא למי שאגר דירות וקרקעות
    סגור
  • לא ירצחו כחלון מחוסל פוליטית (ל"ת)
    שמטוב 24/07/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • תגיד אתה משוגע ? צריך להכניס אותך לכלא ומהר (ל"ת)
    בטח יש לך כמה דירות 24/07/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • אתה מאיים?נשמח לקבל פרטים אודותיך.. (ל"ת)
    משטרת ישראל... 24/07/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • הוא לא איים רק הביע את דעתו.
    איפה אתה רואה איום? 24/07/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לך לעיריית פ"ת שם ראש העיר הקפיא את הבניה לגמריי אף קבלן לא רוצה להתקרב למחלקת ההנדסה של העיריה העיריה עם הכי הרבה תלונות. הקבלנים כבר מיואשים וראש העיר שמתנהג לתושבים כאילו הם נתינים שלו ולא מקדם שום תמ"א. אפילו לבנינים שהוא הוציא להם צו מבנה מסוכן יושב לו בלשכה עם שומר ואף אחד לא יכול לדבר איתו וכל זה קורה כי הוא פגע בקבלנים .הוא פשוט הצליח בבחירות בגלל הבטחות לחרדים . הוא פתאם צדיק שמתנצל על תגובה בפייסבוק בשבת הוא מביא את החרדים לקבל שירותים בשכונות חילוניות על חשבון משלמי הארנונה החילונים מרבית החרדים לא משלמים ארנונה אז הוא כעת שולח מודדים לבתים לגנוב מכל אחד עוד כמה מטרים שיהיה לו צידוק להעלות את הארנונה. אז התנהגות כזאת לא מקוממת? מה שקורה פה זה הלאמת רכוש . זה שישנסקי על הדירות ועל הקרקעות ובקרוב כשיגמרו השפנים יהיה לך שישנסקי על החסכונות
    סגור
  • כן גם עם רבין זה היה כך...
    אחד 24/07/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמרו שסה"כ הוא מאד מעצבן ודמו הותר.
    סגור
  • 35.
    כחלון כשלון.רק בנייה צסיבית לא מיסים ולא קנסות (ל"ת)
    עודד 24/07/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • אתה טועה ומטעה קודם כל מוסר ולא חזירות (ל"ת)
    כחלון נהדר 24/07/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • המוסר שלך מאוד חזירי (ל"ת)
    אבי 24/07/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אתה נשמע כמו חזיר בלחץ שלקחו לו את השומן (ל"ת)
    חחח 24/07/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 34.
    כחלון ניכשל וזורק פצצות לאויר.רק הגדלת כמות הדירות (ל"ת)
    עודד 24/07/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 33.
    כל בעלי ההון בטרוף נגד כחלון אז כנראה שהוא צודק
    ספרטקוס 24/07/2016 07:26
    הגב לתגובה זו
    18 8
    לא הצבעתי לכחלון אבל הצעדים שהוא עושה פשוט יורידו את המחירים במיוחד הצד של מס על שלוש דירות ויותר ואם לא יוריד אז לפחות יקח כסף ממי שיש לו!
    סגור
  • שילאימו לך חצי מהחסכונות שלך וזה השלב האחרון
    גם אתה תהיה נגדו 24/07/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לפני שישראל הופכת להיות סניף של סטלין
    סגור
  • כשתשלם יותר תבין שכחלון הוא כשלון. האיש משדר היסטריה
    שמטוב 24/07/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    12 4
    מחפש את מי להאשים בכשלון שלו.
    סגור
  • משקיעי הדירות בהיסטריה. כחלון אתה חושב בכיוון הנכון (ל"ת)
    מני 24/07/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 32.
    הקבלנים לא פראיירים
    שי 24/07/2016 07:24
    הגב לתגובה זו
    11 11
    יגלגלו את עלות המס על הרוכשים ובעצם כאילו מחיר הקרקע תתייקר. ומי ישלם על כך? כמובן,הרוכשים. תודה לך כחלון
    סגור
  • 31.
    מאחורי החיוך של כחלון עומד גבר נחוש שיודע מה שהוא עושה (ל"ת)
    גבר עם ביצים 24/07/2016 07:12
    הגב לתגובה זו
    12 16
    סגור
  • איזה הגינות איזה יושר איזה חכמה איזה פה מפיק מרגליות
    אחלה גבר 24/07/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא בכלל לא מדושן עונג ולא מאיים על הצבור שיקפוץ מהגג הוא בכלל צדיק שנמנע בגז כי הוא לא רוצה בעיות עם יחימוביץ אבל מפגין שרירים על כיל . איזה גבר שבגברים.
    סגור
  • חיוך של טמבל (ל"ת)
    שמטוב 24/07/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • הטמבל הוא אתה (ל"ת)
    כחלון מלך 24/07/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 30.
    כחלון יעשה הכול כדי שמחירי הדירות ירדו חזק. ....
    כחלון חכם 24/07/2016 07:09
    הגב לתגובה זו
    10 12
    עתידו הפוליטי מונח על כף המאוזנים אם יצליח יהיה תותח על ...אם ייכשל ילך הביתה ..תבינו הבחור לא טיפש את מה שאתם יודעים הוא גם יודע...
    סגור
  • 29.
    עדיין הצבור יצטרך לקחת משכנתא ענקית
    מה זה חשוב 24/07/2016 07:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כי מי שחסך כסף הפסיד את רוב כספו אם זה במניות או באג"ח בתשואה עלובה. הכסף נשחק בבורסה . במניות התקשורת הגז וכיל. הפסדנו 50% מכספנו . הוא יחזור למצב שהיה לפני שנים לצבור לא היה כסף ואז האוצר הגדיל להם את המשכנתא וכך מחירי הדירות עלו. מחירי הדירות היו בדולרים הדולר לא עלה אז הצבור עבר למכור בשקלים ומשם הדרך להעליה היתה גבוהה
    סגור
  • 28.
    את זה הוא לא יוריד? לכחלון יש ירידה במיסים אז הוא צריך
    מס על הבורסה 24/07/2016 06:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למלא את הכיסים. מה עם מע"מ על מים? מה עם מחיר הגז שילמתי 25 שח דמי שמוש קבועים ו 19 שח שמוש בגז ועל זה מע"מ.
    סגור
  • 27.
    עכשיו הם הבעיה? מה עם ראשי הערים שלא רוצים לבנות
    הקבלנים 24/07/2016 06:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ראש עיריית פ"ת הוא שריף לכל דבר. תקע את כל מרכז העיר שנבנה בשנות ה 50 ולא מוכן שיבנו. ומצהיר על כך לא אכפת לו שאלפים ימותו ברעידת אדמה נראה את כחלון מקדם פינוי בינוי .
    סגור
  • 26.
    החרדים לקחו הכל. מס על הקרקע יחול על הדירות
    מיסים לאוצר 24/07/2016 06:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקבלנים לא יבנו חינם.
    סגור
  • 25.
    נשמע על קבלנים בפשיטת רגל
    בקרוב 24/07/2016 06:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראיתם פעם קבלן שלא רוצה לבנות?
    סגור
  • קבלנים הם אוסף חלאות, לא נורא אם כמה (ל"ת)
    מהם יעלמו.... 24/07/2016 07:48
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 24.
    למי שיש קרקע היסטורית דהיינו מלפני שנים רבות
    מס על קרקעות 24/07/2016 06:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המס שלו על הקרקע הוא נמוך מאוד בעוד שכולם משלמים 25% מס שבח. הם נהנים מפטורים . ומדובר בקרקעות בגוש הגדול בתל אביב ובשדה דב. ושם מחירי הדירות הכי גבוהים. בעשירים הוא לא נוגע. שם נמכרת זכות לדירה ב 2.2 מליון שח. והמס אפילו לא 16%
    סגור
  • 23.
    מתאים לכחלון לעשות מדיניות הסלקציה
    סלקציה 24/07/2016 06:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הגבלת שכר בכירים רק בבנקים העלאת מס על קרקעות רק לקבלנים כשהמדינה ספסרית קרקעות הכי גדולה בעולם. מי בכלל צריך מינהל מקרקעי ישראל
    סגור
  • הוא לא הגביל שכר בכירים הוא הצמיד אותו לזוטרים (ל"ת)
    כלכלה חכמה 24/07/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בקרוב יצמידו את רכושך לאיש הכי זוטר במדינה
    גם אתה כנראה חכם 24/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין לו גם לך לא יהיהי
    סגור
  • חחחחח עוד בעל קרקע בלחץ ..... (ל"ת)
    כהן 24/07/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מחזיק בקרקעות לבניה ולא בונה . מוציא מכרזים במחירי עתק
    מינהל מקרקעי ישראל 24/07/2016 06:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המינהל ומדינת ישראל אשמים בהעלאת מחירי הקרקע ולא הקבלנים.
    סגור
  • 21.
    שהמנהל לא מאפשר לא למכור
    אזרח תקוע עם מגרש 24/07/2016 04:11
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אז למה שאשלם מיסים כשהמנהל מחזיק אות י ולא נותן לי למכור את המגרש שקניתי. כל זה בגלל שחאחר שרחשנו את המרגרש העביר חוק שרק הוא יכול למכור את המגרש. שקנינו בכספינו, אז איפה כחלון שאמר שיבטל את המנהל שבשביל זה שהוא אמר זאת בחרתי בו לכנסת.
    סגור
  • לא הבנתי את הפואנטה (ל"ת)
    למה אסור לך למכר? 24/07/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שבחר בכחלון על סמך זה שאמר שיוריד את המנהל
    אזרח 24/07/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    15 0
    בתוך זוג צעיר שאנחנו שכבר לא, לפני שנת אלפיים, הוצע לנו לקנות מגרש דרך המושב שכלל עורך דין שמכר אותם על מנת לכסות את חובות המושבים שהיו דאז, בכספינו היחיד שהיה לנו קנינו את המגרש, התנאי היה שאנחנו משלמים למושב 170000 שח ואחר כך עוברים למנהל שהיה מחיר נמוך מאוד 15000 שח . ואז נכנסים לבניה. לקח לנו 3 חודשים לגייס את הכסף הדרוש וכשסיימנו היינו אמוריםלעבור למנהל על מנת לשלם את ה-15000 שח ולהתחיל בבניה מה שקרה זה שהמנהל בשלושה חודשים האלה החליט לעלות את מחירו ב350%. אנו לא הסכמנו לחזירות של המנהל מקרקעי ישראל שהחליט לעלות את המחיר במאות אחוזים על חשבון הזוגות הצעירים ופנינו אפילו עד היועץ המשפטי לממשלה על המחדל הזה שלא עשה עם החזירות הזאת דבר. אנו לא הסכמנו להגיע למנהל במחירים החדשים שהחליט שהחליט לנפח על חשבון רוכשי המגרשים. אז החלטנו למכור את המגרש ואז נודע לנו שהמנהל העביר חוקים חדשים שרק הוא יכול למכור את המגרשים עכשיו קנינו בית במקום אחר ומכסף חדש שהיה צריך לחסוך, והמגרש נותר ללא בניה וגם ללא אפשרות שנמקור אותו. ועכשיו כחלון רוצה לגבות כסף על מגרש שאני אפילו לא יכול למכור.
    סגור
  • 20.
    כחלון מייצר כותרת כל יומיים ולא עושה כלום
    יעקב 24/07/2016 02:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שוקל, צפוי, עומד להחליט, חושב. מעשית- כלום.
    סגור
  • מחירי הדירות יצנחו צניחה חופשית (ל"ת)
    ימים יגידו 24/07/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 19.
    @@@ אבל 2.5% זה לא מספיק כשהקרקע עולה 15% בשנה @@@
    מס ההשכרה 24/07/2016 01:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כשבעל הקרקע מעריך שמחיר הדירות יעלה ב 5% בשנה הקרובה, זה אומר ששווי הקרקע יעלה ב 10%-15% ולכן שווה לו עדיין להחזיק בה סתם ולא לבנות
    סגור
  • 18.
    אין צורך במשקיע אחד נוסף! שכר הדירה לא יתייקר בכלל!!
    מס ההשכרה 24/07/2016 01:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל שנה שוכרים בני 30 פלוס עוזבים את שוק השכירות ועוברים לגור בבית משלהם, וכך באופן טבעי מתפנות דירות להשכרה לאחרים. בלי משקיעים שמחפשים לקנות דירה בשוק, בהכרח כל 50,000 התחלות הבניה השנתיות יירכשו על ידי השוכרים האלה, בין אם הם יקנו אותן במסגרת מחיר למשתכן או לא. זה אומר ש 50,000 דירות להשכרה יתפנו ויכנסו אליהם כאלו שפעם ראשונה יוצאים מבית ההורים! ולא רק זה, אלא שבשוק חופשי מה שיקרה זה שאם הצעירים הללו לא מסוגלים לעמוד בשכר הדירה, בעלי הדירות יאלצו להוריד אותו כי אחרת ישארו עם נכס ריק מדיירים! המסקנה היא ששכר הדירה לא יעלה ובהחלט יכול לרדת, אבל התנאי הנדרש הוא שפשוט יבנו הרבה! אגב ב 2015 שכר דירה ב 5 חדרים ירד בכל רחבי הארץ! נתוני הלמ"ס! וזה למרות הגדלת המיסוי על המשקיעים ביוני 2015! תבינו - בעלי הבתים כבר מזמן לא מצליחים לקבל את המחיר שחלמו עליו. אחרת לא היו נותנים לתשואה השנתית לרדת בשמונה השנים האחרונות מ 6% ל 3% שזו פגיעה חזקה פי כמה מהמס! אם כמות הדירות להשכרה לא תגדל, הבניה בעשור הקרוב תעלה את שיעור הבעלות בישראל.
    סגור
  • לא חיייבים תרבות חזירים כל אחת בעלבית (ל"ת)
    אפשר גם לגור בשכירות 24/07/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    מס של 20% על תושבי חוץ שקונים כאן דירה שניה ומעלה
    מציע 24/07/2016 01:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הצרפתים לדוגמא עשו כסף ביורו מבלי לעשות צבא ולאכול כאן חרא, עכשיו שקשה בצרפת הם קונים כאן אלפי דירות רובן מוחזקות ריקות לווקאנס או למקרה חירום. צריך למסות אותם במס קניה נוסף.
    סגור
  • למסור אותם לדעא"ש או שכחלון יכריח אותם לקפוץ מהגג (ל"ת)
    מציעה 24/07/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מס שלא היה ראוי שיורד בשנת 2000
    ע.י. 24/07/2016 00:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זהו בהחלט מס הוגן ומן הראוי שיושב במהרה. אי החלת המס עד כה, אך גרם למחזיקי הקרקעות להמשיך להחזיק בקרקעות תוך אי תשלום מס ותוך ציפיות לעליית מחירי הקרקע. בפועל, אכן שני המאורעות התרחשו..הגיע העת שיקרו כעת 2 מאורעות הפוכים ! החלץ מיסוי ושחרור קרקעות שיתרמו גם לירידה ישירה/עקיפה במחירי הדיור.
    סגור
  • להעלאת מחירי הדירות (ל"ת)
    זה רק יגרום 24/07/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    תפשיר קרקעות
    נב 24/07/2016 00:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה מסים? תפשיר קרקעות מדינה לבניה יש בשפע.
    סגור
  • לא הבנת, הקבלנים לא בונים על קרקעות מופשרות. המהלך נכון (ל"ת)
    טוב 24/07/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    תפסיקו בעלי הדירות בלחץ נמאסתם תתחשבו בכלל (ל"ת)
    עופר 24/07/2016 00:21
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 13.
    בשלוב עם הגברת הבניה והפשרת קרקעות ופינוי בסיסי צהל
    מקווה שתצליח 24/07/2016 00:18
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כחלון הדברים פשוטים מחיר מטר בניה עולה בערך 1000 דולר אז שהמדינה תהיה היזמית .... אין ספק שמחירי הדיור חייבים לצלול צלילה חופשית בסוף...כדי שהזוגות הצעירים יוכלו לקנות דירה .וגם שאנשים לא ישתעבדו כול החיים....
    סגור
  • 12.
    כחלון תילחם על האמת והדרך שלך בשכל אני מאמין שתצליח (ל"ת)
    זוג צעיר 24/07/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • הפקעת רכוש בשביל זוג דבילי זה לא אמת זה עושק (ל"ת)
    איזה אמת? 24/07/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • קראת הכתבה? מי כאן מפקיע? תיעצר הספסרות בקרקע !!
    טוב 24/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נמאסתם ספסרים עלובים
    סגור
  • 11.
    שליפותשל בנאדם לחוץ
    אבנר 23/07/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    7 9
    הגיע הזמן למנות לשר האוצר .בנאדם שמבין.ולא סתם אחד מהרחוב
    סגור
  • 10.
    כחלון בלחץ
    שמעון 23/07/2016 23:44
    הגב לתגובה זו
    8 15
    תיתפטרוזהו.אין לך הרבה שכל
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד לכחלון, אחלה כתבה! (ל"ת)
    אזרחית אנונימית 23/07/2016 23:44
    הגב לתגובה זו
    16 9
    סגור
  • בטח את חסרת דיור ומחר תקני דירה במחיר סימלי (ל"ת)
    אזרחית אנונימית 24/07/2016 06:32
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 8.
    תהיה כמו אריאל שרון בולדוזר אל תעשה חשבון לאף אחד
    כחלון= שרון 23/07/2016 23:38
    הגב לתגובה זו
    17 4
    לך בדרך שלך עד הסוף מי שלא מתאים לו שיקפוץ חבל..... באש ובמים מחירי הדירות ירדו ואתה תקבל 16 מנדטים בכנסת הבאה....
    סגור
  • צודק לגמרי. נמאסה הספסרות באדמות המדינה. כחלון - איתך ! (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • יהיו בעשרה שקלים לקילו לא אצביע לו (ל"ת)
    גם אם מחירי הדירות 24/07/2016 06:33
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אולי שכחת איך גמר שרון וזה לא בלי קשר (ל"ת)
    נדלן 23/07/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אז אתה מאים על כחלון בשטף דם במוח? או (ל"ת)
    שאתה סתם אידיוט? 24/07/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 7.
    פתרון
    yon 23/07/2016 23:36
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מדוע שלא תיתן לקרנות הפנסיה להשקיע בנדלן להשכרה עם הבטחת תשואה לתקופה ארוכה ממילא אין תשואה ראויה באגח וזה פתרון לשני הכיוונים
    סגור
  • לא קלטתה: דיור להשכר יעלה שכר דירה כפליים לפחות.
    שמטוב 24/07/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המשקיעים הגדולים יודעים שלא כדאי להם להשקיע.
    סגור
  • לצבור כסף. אז שיהמר על הנדלן? (ל"ת)
    גם ככה לא נשאר 24/07/2016 06:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    כחלון כישלון
    דני 23/07/2016 23:35
    הגב לתגובה זו
    6 13
    בבחירות יזכרו לך על שהטלת רק מיסים.
    סגור
  • 5.
    טיפש
    אבי 23/07/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    5 7
    רק מסים במקום לבנות יותר.זה לא יעזור
    סגור
  • המסין מדרבנים בניה. תקרא לפני שאתה מגיב !! (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נהדר!!
    יושב על הגדר 23/07/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סוף סוף ישתחררו כל הקרקעות לשוק, וכל הקבלנים השמנים האוחזים בקרקעות ותוקעים את כל השוק - יתחילו לבנות! ארץ_ישראל_שלנו#
    סגור
  • הם יבנו ויבנו ולא יהיה מי שיקנה ויפשטו רגל
    אכן אתה צודק 24/07/2016 07:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ואתה תמשיך לשלם משכנתא שתעלה ותעלה ותעלה עד שאתה תפשוט רגל.
    סגור
  • כן אבל מחיר הדירה ירד וירד.... (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הם ימכרו בהפסד של 30% רק לא לשלם 1000 שח לחודש? (ל"ת)
    כן כן 24/07/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כחלון אתה פשוט משתגע - אתה הולך לפגוע בכל שוק השכירות (ל"ת)
    משה ראשל"צ 23/07/2016 23:17
    הגב לתגובה זו
    7 15
    סגור
  • נדמה שחזירי השכירות נלחצים נהדר כחלון פוגע בול (ל"ת)
    כחלון המלך 24/07/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • קשקוש - סוף סוף כחלון הולך בכיוון הנכון .
    שוכר 23/07/2016 23:39
    הגב לתגובה זו
    18 11
    ואל תפחידו אותנו עם העלאת גובה השכירות - אם לי מעלים בשקל נוסף , אני עוזב באותו יום .
    סגור
  • מחזק ידיך
    אחד 24/07/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • אחרי שתעזוב תגור ברחוב
    שמטוב 24/07/2016 07:41
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לא תשיג דירה בשכר הקודם. יעדיפו לא להשכיר בכלל.
    סגור
  • שטויות
    אחד 24/07/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בעשור האחרון נהיה ספורט לאומי לרוץ לקנות 2-3 דירות ויותר... אנשים ראו שהמחיר רק עולה ולכן קנו... ומה קרה לענף הנדל"ן? כמובן פרח מחירים עלו וגם דירות רבות נבנו כי זה היה משתלם לקבלנים. ומה היעוד של אותם דירות? כמובן שכירות. כלומר מספר הדירות לשכירות גדל בהתאם לביקוש הספקולנטי ולא לביקוש בפועל... ולביקוש הספקולנטי אין שובע מאחר והוא ממונף... לכן השוק מוצף כיום בדירות המיועדות להשכרה בהרבה מעבר לצורך הממשי דבר הבא לביטוי בתשואת שכירות הנמוכה ביותר בעולם אחרי טיוואן! סה"כ בממוצע 2.18% בלבד בת"א !! ולמה זה ממש לא מפריע בעלי הדירות?! כי הם בונים על עליית ערך הנכס בעיקר שמהווה עיקר הרווח. מה יקרה כעת עם המס החדש? חלק מבעלי הדירות יפטרו מהדירה השלישית והלאה שלהם.. אולי יקנה אותה אחר כדירה שניה ואולי יקנה אותה שוכר לשעבר... כלומר היחס בין הבקוש וההיצע לא ישתנה ולכן גם השכ"ד לא ישתנה....אז שלא יעבדו עליכם המס יפול אך ורק על כתפיי המשכירים. משכיר שינסה להעלות שכ"ד ישאר בלי שכ"ד!
    סגור
  • תחזור לאמא אבא (ל"ת)
    תעזוב 24/07/2016 07:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • גם הבן שלי עזב כי העלו לו ובסוף שילם יותר (ל"ת)
    חחח 24/07/2016 06:43
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • גם אני
    איציק 24/07/2016 06:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם בעל הדירה שלי יעלה לי שקל אחד נוסף בגלל הוצאות מיסוי נוספות, אני חוזר עם אשתי והילדים להורים ושהוא ייחנק עם הדירה. לא מוכן לספוג בשבילו שקל אחד
    סגור
  • תשלם לעורך דין כי אשתך והוריך יריבו וימאס להם ממכם
    את כל החיסכון 24/07/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותתגרשו. וכל זאת בהנחה שאשתך תסכים לחזור להוריך ושתגור ביחידת דיור בוילה שלכם במושב. אל תהיה אובר חוכם
    סגור
  • חחחחח אל תאיים. מחירי השכירות בתקרה ויש המון פתרונות (ל"ת)
    אחד 24/07/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אלי לך הביתה