21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

תגובות לכחלון: "שיחזור בו מיידית מדבריו ואפילו יתנצל!"

 |  176
מחירי הדירות
Share
שר האוצר משה כחלון אמר אתמול בראיון לערוץ 10 שמחירי הדירות זו בועה שתתפוצץ, והשווה את הסיטואציה לבורסות לפני מפולת. "גם פה אנשים עוד יקפצו מהגגות", כך אמר.


הנה תגובות ראשונות לדבריו: 

שמאי המקרקעין ארז כהן:
"כחלון נפל בגדול. הוא פגע בדבריו בדיוק בקהל שלו, הזוגות הצעירים ומשפרי הדיור והילך עליהם אימים עם תרחיש אפוקלפטי של התרסקות מחירים. עליו מידית להרגיע את שוק הנדל"ן ולמצוא פתרונות אפקטיבים לקידום לפחות 60 אלף יחידות דיור לשנה, הן באמצעות קידום תכנון קרקע ושיווקה והן. התחדשות עירונית. על כחלון לחזור בו מיידית מדבריו ואפילו להתנצל!"

יוסי אברהמי, מנכ"ל ובעלים של חברת הבניה יוסי אברהמי: "במשך שנתיים אומרים לזוגות צעירים להמתין כי המחירים יירדו ובסוף הם משלמים יותר - זה לייצר בועה. במשך ארבע שנים מנסים שרים שונים לייצר פתרונות בזק כדי להרוויח הון פוליטי במקום לתת פתרונות אמת - זו הבועה האמיתית. זה שמשרד הבינוי הפסיק לפרסם נתונים כי הראו עלייה במקום ירידה בניגוד להבטחות או שבכל יום מתגלה נתון שסותר את השני והמדינה לא יודעת מה באמת מתחולל בתחום המגורים - זו הבועה הכי גדולה. לפני הבחירות כחלון אמר שהוא והקבלנים יחד יביאו פתרונות לענף הדיור כי יש בעיה. פתאום הקבלנים הם הבעיה. לפני חודש מבטיחים שיגדילו את ההיצע ופתאום בכלל בונים פה מספיק. מתי הספיקו לפתור פה את בעיית ההיצע?"

הכלכלן פרופ' עומר מואב בפייסבוק שלו: "כחלון אמר 'יש פה בועה שניפחו אותה קבלנים, ניפחו אותה יזמים, ניפחו אותה בנקים - ובועה סופה להתפוצץ'. תרגום: שיט, כל הפרויקטים הפופוליסטים שלי לא מצליחים להוריד את מחירי הדירות. אצהיר שכולם אשמים, אולי הטמבלים יחשבו שפעלתי נכון, שלא הגדלתי ביקושים עם התכנית המטומטמת שלי "דיור למשתכן" ושכן הגדלתי את ההיצע. ואם יאמינו לי שיש בועה והיא הולכת להתפוצץ, אז המחירים באמת ירדו. פרשנות: מחיר דירות היום נקבע לפי המחיר הצפוי בעתיד, אבל הציפיות לעתיד מושפעות מאמונות של הציבור לגבי ההיצע והביקוש בעתיד. לכן לא סביר שללא עשייה של ממש להגדלת ההיצע לאורך זמן, שהציבור יאמין שצפויה ירידת מחירים בקרוב. אבל, אם בכל זאת הציבור יאמין לכחלון שמחירים ירדו בעתיד אז הם באמת ירדו בהווה. עדות למחסור בדיור בהשוואה לעבר הלא רחוק (בסתירה לטענות של כחלון) הוא מחיר השכירות. אמנם מחירי השכירות לא עלו כמו מחירי הדירות, אבל בכל זאת הייתה גם כאן עליה משמעותית. מחירי השכירות לא מושפעים מהציפיות למחירי הדירות בעתיד, ואי אפשר לתרץ את יוקר השכירות בבועה".
 
המהנדס יגאל צ'ודנר מחברת נתיבי הקמה: "כחלון מחפש את האור מתחת לפנס. הוא לא מבין שכל עוד הליכי תכנון ואישור פרוייקטים יימשכו בממוצע 12-14 שנה, תמיד יהיה מחסור והמחירים רק יעלו. לצערי, לא רק שהאמירה האומללה שלו איננה ראויה, היא גם משקפת חוסר הבנה בסיסית!"נדב  רז, יזם ובעל חברת בורק וינר: " אמירתו של כחלון פופוליסטית, הוא מעוניין לשדר לחץ, היות והוא לא עומד בהבטחות שלו ערב הבחירות.  כחלון  פונה לרוכש הפוטנציאל ומפחיד אותו על מנת לגרום לו לחשוב פעמיים לפני שהוא קונה דירה ולמעשה לעצור את הרכישות כפי שמע"מ אפס עשה בזמנו. אז לא ירדו מחירי הדירות ואני מעריך שגם היום עד שהמדינה לא תפעל באמת לפתור את בעיית ההיצע".אבי תם מבעלי חברת אסיה סיירוס: "בועה יכולה להיות כשיש ביקוש קטן והיצע גדול, כיום יש ביקוש גדול והיצע נמוך מכיוון שהמדינה לא משחררת מספיק קרקעות שנים, וזה אומר עד שהמדינה לא תגרום להיצע גבוה אז לא תהיה ירידת מחירים, במילים פשוטות קיים מחסור של כ-100,000 דירות ועד שהמדינה לא תפשיר יותר קרקעות לא תהיה ירידת מחירים מלבד כמובן מקומות מסוימים ששם ההיצע גבוה לעומת הביקוש. למעשה המדינה משחררת אדמות השנה אבל רק לשוק מצומצם של זכאים, שאר הרוכשים שלא זכאים אין להם פתרון כרגע."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

176 תגובות ב-117 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
117 אריק / 28/07/2016 09:47 לפני 6 שנים הדירות ב400000 לאחר עליה גיסתי הקשיבה לכם
כי אמרתם שזה בועה ולא קנתה דירה היום באיזור שלנו אותה דירה עולה 2 מליון מי יפצה את גיסתי שהקשיבה לכם
116 חסרת דיור 27/07/2016 15:14 חוצפנים,ומנותקים מהמציאות
אתם חוצפנים וכן, הציבור המיואש קונה במחירים שישעבדו אותו עד סוף ימיו והכל כדי שקומץ אנשים יתעשרו. אז כן, הגיעה השעה לעשות טיפול אמיץ בבעיית הדיור במדינה
115 לקפוץ מהגגות. חוצפן! 24/07/2016 12:50 כחלון חי על חשבון הציבור ושולח אותו (ל"ת)
114 SU 24/07/2016 07:47 כחלון צודק מאוד
ככה צריך לעשות כחלון רב אלוף
113 חיים 23/07/2016 23:00 אדם אומר אמת -מחשבתו טובת הרוכשים ועל זה יבורך (ל"ת)
112 חיים 23/07/2016 22:58 אדם אומר אמת -מחשבתו טובת הרוכשים ועל זה יבורך (ל"ת)
111 צדק 22/07/2016 09:02 הדרך המהירה להורדת מחירי הדיור
יש להכניס את עובדי הבניין מעזה .מכרז עולמי לבניית 200 אלף דירות להשכרה במחיר מפוקח הפסקת השכרת דירות ב-rbnb החזרת העובדים הלא חוקיים לארצותיהם מה שיפנה עשרות אלפי יחידות דיור
110 שושנת יעקב 22/07/2016 07:01 לפני שכחלון צוהל ושמח לאיד הקונים שידאג שהם לא
יקפצו מהגג . בינתיים יש מע"מ על מים . יש תאגידי מים השבוע קיבלתי חשבון גז 19 ש"ח אבל דמי שמוש 25 ש"ח ועל זה מע"מ אם זה לא נבזות אז מה זה? כמו כן מה כחלון רצה שכל עם ישראל לא יקנה דירות? הרי הוא עושה מבצעים והנחות ורעש וצלצולים וכל זה כדי לקנות במחיר מופקע דירה בפריפריה. אז הם קנו כנראה השתלם להם לשלם משכנתא במקום שכירות. כחלון יוכל לקנות מהם את הדירות בזול ולשכן שם בשכר דירה את עם ישראל עוד הכנסה לקופת האוצר . בעצם כחלון צוחק על מי שקנה . אם זה לא רשעות ונבזות אז מה זה????????
109 ל 95 22/07/2016 06:58 אריזונה מאוד חמה והכל שם פורח ויפה יותר מישרא הל
וגם יש לתושבים מים מוזלים ובכל חצר כמעט בריכה ולא חסר שום דבר הכבישים בסדר גמור . הבתים בסדר גמור. הבעיה היא בניה ירוקה וחסכונית על זה צריך לתת את הדעת
108 השר קחלון 22/07/2016 06:36 מרגיש על הסוס .ומרשה לעצמו להגיד יותר מידי
גם העליב את גברת שטראוס. הוא מגלה רשעות ורוע שנובעים רק משגעון גדלות הוא לא מסוגל להכיר במגבלות שלו. ויש לו מגבלות כל מה שהוא נוגע הוא הורס . ולכן כדברי הפולנים פעם אתה מעל הסוס ופעם מתחת לסוס
107 סיון 22/07/2016 06:23 מה זה אגרה על מחזיקי דירות? פגיעה בפנסיונרים.
קניתי דירות קטנות וזה הפנסיה שלי. מי שיש לו דירת עתק בצפון ת"א לא ישלם אגרה ומי שיש לו 3 דירות בבאר שבע כן ישלם?? משהו הזוי. כחלון שולף ושולף.
ישראלי 22/07/2016 11:21 אדרבא, תמכור
מישהו עוצר אותך מלמכור את מאגר הדירות שלך? מכור הדירות ובכך תסייע למאמץ הלאומי להגדלת ההיצע. אתה יכול להשקיע את הכסף בשוק ההון. למשל, טבע הנפיקה השבוע אגחים בחול. אגח ל 10 שנים משלם 3.1% דולרי. זה לא פחות טוב משכ"ד.
באגח אין הכנסה חודשי 24/07/2016 12:47 אין איפה לשים את הכסף!!! (ל"ת)
יוסי 24/07/2016 10:00 רוב המשקיעים קנו נכסים לא טובים באזורים לא טובים
מכירה של נכסים עי "המשקיעים" לא תוסיף להיצע הדירות לזוגות צעירים . אני יכול ברגע זה להציע לך עשרות דירות במחירים של בין 380 אלף ל600 אלף שקלים שאף זוג צעיר לא ירצה לגור בהם . מדובר בעוד גחמה מטומטמת של שר אוצר טיפש שיורה לכל הכיוונים ומפספס. השיטה הקלוקלת של ניצול מצבים במשק כדי לעשוק ציבורים מסוימים עי מיסוי חדש או הגדלת מיסוי נובעת מטיפשות ,רוע לב ,ניתוק ואובדן עשתונות . ממשלה שמורכבת מכוחות שדוגלים ביוזמה פרטית מתנהגת בצורה דורסנית כלפי אנשים שומרי חוק . השלב הבא יהיה הלאמת הנכסים של ה"משקיעים " אוייב העם . כחלון תתבייש !!!!!!!!
אחד 22/07/2016 09:29 דירה היא למגורים לא לפנסיה!
נכון, התשואה בבורסה לא משהו בשנתיים האחרונות אבל גם המדד לא משתולל הכסף לא מאבד מערכו בקרנות פנסיה או נאמנות למינהן. אבל מה ניסית להתחכם כמו רבים אחרים ולייצר הכנסה מספסרות - כל שקל שאתה מספסר בו זוג צעיר עובד בפרך בשבילו לחינם אתה עשקת והוא קרס . לא יצרת כלום רק עוול - המעט עכשיו שתוכל לעשות הוד רוממותך הפנסיונר זה לפחות לשלם על העוול שגרמת מס כמו תחומים אחרים שמקדמים המשק...
106 עזרא 22/07/2016 06:23 הקבלנים הם הבעיה.תביאו 20000 סינים ותבנו עיר בלטרון .
הקבלנים הם הבעיה. הם רודפי הבצע תביאו 20000 סינים ותבנו עיר בלטרון ל 180 אלף דירות ב 100 אלף דולר לדירה. ותראו את מחירי הדיור יורדים! וכל זה בשנתיים
105 חנן 22/07/2016 06:21 כחלון אכזבה ענקית -אחד שבחר בו
הוא שומר רק על הבנקים לא איכפת לו מרוכשי הדירות
SU 24/07/2016 07:49 אתה לא בחרת
אתה לא בחרת בו מי שמתאכזב זה בוחרי יאיר לפיד אולי בבחירות הבאות תצביע לכחלון.
104 מציאותי 22/07/2016 05:28 רק מלחמת לבנון השלישית תוריד את מחירי הדיור בישראל
ביום שבו תפרוץ מלחמת לבנון השלישית ואלפי טילים ורקטות ייפלו על מרכזי אוכלוסייה בארץ, באותו היום תתחיל קריסתו של שוק הנדל"ן הישראלי. עשרות אלפי ישראלים, חלקם בעלי אזרחות זרה וחלקם בעלי אמצעים, ינסו בכל דרך ובכל מחיר להיפטר מהשקעותיהם הנדל"ניות ולברוח לחו"ל. מלחמת לבנון השלישית היא עובדה מוגמרת ואי אפשר למנוע אותה! זה רק עניין של זמן. מי שיש לו סבלנות ואורך רוח - ירוויח בגדול.
רמי 24/07/2016 19:17 נבואה של טפשים
תושבי הארץ הזאת לא יעזבו אותה.במיוחד לא מהטילים של נסראללה הג'וק. החיסבאללה ובס, לבנון תחרה ומדינת ישראל תמשיך לשגשג. מחירי הדיור ירדו בכל מקרה בזכות תכניתו של כחלון. סבלנות. המחירים טיפסו במשך 8 שנים
103 שוקו 22/07/2016 03:51 אין בועה
כסף זול = מחירים גבוהים. זה לא רק בישראל אלא ברוב העולם. קרנות פנסיה ואנשים פרטיים לא יכולים לקבל תשואה נורמלית עם רביות 0 , אז הם קונים נדלן. זה לא יעשה יותר טוב לצערי מכוון שהממשלות ממשיכות להדפיס כסף ולשמור על ריביות נמוכות .
אחד 22/07/2016 09:30 אז מה זה לעזאזל ההגדרה שלך לבועה? (ל"ת)
102 יצחק 21/07/2016 22:35 בועה שתתפוצץ במוקדם או מאוחר
זאת בועה שתתפוצץ בפני אינטרסנטים שנהנים ממחירים מופקעים ולא מוצדקים המחירים בסוף ירדו ויהיו מקומות שהירידה תגיע ל 50% לא יתכן מצב ששני בני הזוג עובדים ואי אפשר לקנות דירה ויש אלפי זוגות כאלה הבועה תתפוצץ בקרוב כמו אחרי העליה הרוסית ובמו אחרי בנית בסיסי צהל בנגב בעבר
101 שמואל 21/07/2016 22:15 אני מסכים איתו
זו בועה והיא תתפוצץ, לא צריך להיות גאון כדי להבין שדירה בת"א נמכרת ב 4 ו 5 מיליון או בערים סמוכות דירת 5 חד לא פחות מ 2 מיליון זו אכן בועה למי שיודע לעשות חשבון פשוט.
100 מיקי 21/07/2016 21:07 רק אם הסינים יבנו
תביאו אלפי פועלים סינים והם יבנו מהר אלפי דירות כי יהודים יכולים רק לדבר או להמציא פל קל או מחרפסות נופלות וכו הסינים בונים ביניין 8 קומות בשבוע
99 יואvinet 21/07/2016 21:00 כחלון גם אזהיר את בן דב ודנקנר לפי שהמהלכים שלו
בתחום הסלולר הניבו תוצאות.
98 לא מבין 21/07/2016 20:36 כחלון מה אתה בעצם אומר לנו הזוגות ללא הדירה ?
אתה בעצם אומר שהעד 20% הנחה שנקבל בתוכנית מחיר למשתכן (כשהמשכנתא כבר התייקרה ב150 אלף ש"ח לאורך כל חיי המשכנתא) תגרום לנו להפסד כספי כשמחיר הדירות יצנח כלמר בעצם התוכנית שלך שווה ל.....
אחד 21/07/2016 23:20 סוג של הימור
נראה שזה סוג של הימור. יתכן מאד שהמחירים יחתכו בטווח הבינוני ב50% אבל יתכן שהמחירים ירדו בטווח הרחוק יותר וב30% בלבד. בכל מקרה הזרז לירידות בשאר השור הוא תוכנית למשתכן...
97 דוד 21/07/2016 20:12 המחירים ירדו רק אם יהיו אלטרנטיבות השקעה לחסכונות
מחירי הדירות עולים בגלל ריבית האפס. אם יהיו אלטרנטיבות להשקע- למשל אג"ח מיועדות עם ריבית נורמלית, ההשקעות יופנו אליהם, וגם משקיעים שכבר השקיעו בדירות יתחילו למכור את הדירות כי התושאה על האג"ח המיועדות תהיה גבוהה משכ"ד וללא הכאב של שוכרים
ישראלי 22/07/2016 11:24 טבע הנפיקה השבוע אגחים בחול
אגח טבע ל 10 שנים משלם 3.1% דולרי. בעלי דירות מוזמנים למכור אותן ולהשקיע באגחים כאלה, שמשלמים לא פחות טוב מדייר בשר ודם.
אחד 21/07/2016 23:23 זה לא תנאי הכרחי
היום תשואת השכירות עצמה כבר נמוכה מתשואת אג"ח ממשלתי (2.18% בלבד בת"א) ברגע שהמחירים יגיעו לרוויה וידשדשו (זה נראה קרוב מאד) הזליגה בין השאר לאג"ח תתחיל ותהיה זרז למפולת
96 אלי 21/07/2016 19:38 כמה אינטרסנטים... (ל"ת)
95 ranr 21/07/2016 19:11 אני רק שאלה
מדעני כדור הארץ צופים התחממות הסביבה לערכים של 40-50 מעלות צלסיוס באופק של 20 שנה. האם מתכנני הסביבה בישראל לוקחים זאת בחשבון ?חושבים על אלטרנטיבות בינוי שיאפשרו קיום של מיקרו אקלים בעלויות סבירות ? 20 שנה עוברים ביעף במונחים של תכנון סביבה, סקר סיכונים בהיבטים רבים ושונים, לדוגמה הרכב חמרי הריבוד בכבישים. האם אספלט מתאים לסלילת כבישים בטמפרטורות הללו ? מה סיכוני עליית לחץ האדים של דלקים שונים.
שמטוב 21/07/2016 20:55 התחממות גלובלית רצינית לא תהיה ובינתיים אין סימנים לכך
יש חבורה של שרלטנים שמפיצים הפחדות ללא בסיס של ראיות. בכל 2000 השנים האחרונות היו תנודות של עד 2 מעלות צלסיוס. תנודות אקלים דומות למזג אוויר רק שלוח הזמנים הוא סדר גודל של 100 שנה לכל תנודה. אסור לבזבז כסף יקר על הפחדות שאין להן ראיות חזקות. מאז שנת 1900 הטמפרטורה עלתה בערך במעלה אחת ולא קרה שום אסון. יש שימושים יותר חשובים לאותו כסף, למשל טיפול במחלות או חוסר במזון (שאין לו קשר להתחממות). שני הגורמים האחרונים יהרגו מליארדי אנשים אם לא יושקע בהם כסף, לכן רק על זה צריך להוציא כסף.
94 ענת 21/07/2016 19:04 הצטרפו למחאת הדיור - יחד נוריד את מחירי הדירות
https://www.facebook.com/mechaat.dior/?fref=nf
גם אני סטודנט 21/07/2016 22:41 בואו נדאג לסתיו שפיר הבאה למקום בכנסת (ל"ת)
שמטוב 21/07/2016 21:03 מחאות לא יעזרו רק פיטורי ביבי. ביבי אחראי לבזיון של
יוקר המחיה.
93 שמאי מקרקעין 21/07/2016 18:50 מה רוצים ממנו? אמר אמת! המחירים גבוהים מהשווי ב- 30% וי
מה רוצים ממנו? אמר אמת! המחירים גבוהים מהשווי ב- 30% ויותר
יוסי 24/07/2016 10:08 הוא לא פרשן !!!
הוא ביקש את תפקיד שר האוצר וסמכויות נרחבות כדי להוריד את מחירי הדיור? ומה עשה ?רולטה במחיר למשתכן ?העלאת מיסים ? כל מה שעשה רק העלה את המחירים . בקיצור כשלון גדול .האיש עילג שחושב כמו שהוא מדבר .
גלי 21/07/2016 21:55 שימשיך לפמפם את הבועה
או לפחות שלא יפריע. לא הבנת?. מדובר במיליארדים. אם הוא ימשיך כך יחסלו אותו.
שמטוב 21/07/2016 20:57 והפנסיה נמוכה בשליש מממה שמבטיחים לנו. הכלכלה השתגעה
לכן לא מאמינים להבטחות של גופים פיננסיים.
92 יש לנו דירה 21/07/2016 18:49 משלמים משכנתה ולא יוצאים למסעדות אבל עדיף כך (ל"ת)
91 יואב יזמות 21/07/2016 18:14 תגובות קשות לצפיה
לא תמיד אבל הפעם כחלון צודק. שמחיר למשתכן מוריד את מחיר הדירה לסכום שגבוה ב30% ממחירה לפני שנתיים שבמדד הבניה לא השתנה כלום ברור שתהייה כאן קריסה גדולה משכנתאות שצעירים יקחו שיהיו יותר גבוהות מערך הדירה בהמשך שהמחירים ירדו והם ירדו. שתי דרכים לשינוי: 1. אכן קיצור תהליכי אישורי הבניה. 2. הפסקת קניה של דירות כדי שקבלנים יורידו מחירים למחיר ריאלי, רווח קבלני הגיוני כי כן קבלנים צריכים להרויח. כתבתי על זה בדף העיסקי שלי"יוא"ב יזמות" באריכות. אני לילדי לא אתן לקנות דירה עכשיו גם אם יבואו לגור איתי בחמש השנים הבאות.
90 א.נ 21/07/2016 18:10 ומי בפאניקה מוחלטת ? אלו שמקפיצים המחירים !
שימו לב מי נכנס לפאניקה שהספינה שלו עומדת לטבוע בתוך בועת הבלון שיצרו .המתווכים. הקבלנים. הבנקאים וכל מי שמעורב בהקפצת המחיר . כחלון הניף הגרזן ועשה חור בספינת התענוגות . קדימה קפצו מהגגות
89 אחד שיודע 21/07/2016 18:04 שהקבלנים יחשפו את כל הקרקעות שבבעלותם
כקודם כל הקבלנים יחשפו את כל הקרקעות שבבעלותם
88 אחד שיודע 21/07/2016 18:02 שהקבלנים יחשפו את כל הקרקעות שבבעלותם
כקודם כל הקבלנים יחשפו את כל הקרקעות שבבעלותם
87 bokobza 21/07/2016 17:59 כל ילד יודע מה שעולה למעלה מתי שהוא חייב לרדת למטה..
אבל יועצי עם ישראל מתעקשים שחוקי הטבע לא חלים על העם הנבחר!! יש לנו קבלנים יזמים ובנקאים מלומדים בעלי שם עולמי הידועים ביכולת הנבואית שלהם והם אומרים לכם תוציאו עוד כספים תמכרו כליה !! תזרקו את סבתה בבית אבות ותיקחו את הכסף !! המחירים רק הולכים לעלות ולעלות (ולעד!!!!) אתם עוד תתגעגעו למחירי ה1.8 לדירות 3 חדרים !! לצערי יש המון זוגות שכבר קבעו תור להסרת כליה..
יצחק 21/07/2016 21:06 מעלין בקודש ואין מורידין.
מאחר וארצינו קטנטונת.יש עליה חזקה.יש ילודה ונשואין חזקה עוד יותר לחרדים.אזור המרכז צפוף.והירוקים שומרים על הגבעות.המדענה מספסרת בקרקעות לעליתן.המיסים על הבניה גבוהים.מס שבח למדינה.מעמ למדינה.מס השבחה לעיריות.אגרות בניה גבהות לערייה עם המצאות שונות ומשונות.60% מעלות הדירה הינה מיסים למדינה ואגרות לעיריות.מקומות עבודה מעטים בפריפריה ואין בקוש.אין סבסוד אמיתי ומפעלים בפריפריה ואין הקלות אלא רואים את המיסים.ההשקעות עוברות לדירות המס 0 או 10%.והשקעה בבורסה המס 25%.לכן מחירי הדירות והבקושים יהיו חזקים כל עוד המדינה לר תכניס את היד לכיס ותבנה בעצמה לזוגות צעירים,לחסרי דיור ומסכנים כמו בכל מדינה מתוקנת אזי המחירים רק יעלו .
אחד 21/07/2016 23:28 לא מדויק
חלק גדול מהעניין הוא הצבור שנוהר בהמוניו ובתורו מספסר בדירות ברגע שהתודעה תשתנה (למשל כאשר המחירים יגיעו לרוויה) המחירים יתחילו לרדת וברגע שדירות יד שניה יוזלו גם המדינה בתורה לא תוכל לדרוש את אותם מחירים קודם לכן ולכן תתפשרעל הוזלת קרקעות שבתורה תוזיל דירות וחוזר חלילה...
86 ישראל ישראלי 21/07/2016 17:34 כל "החכמים" האלה לא לקחו בחשבון את המיתון שבא עלינו (ל"ת)
85 אבג 21/07/2016 17:30 המינהל ממשיך למקסם רווחים על קרקעות, לכן המחירים עולים
תראו את שרונה, איזה מחירים המנהל דרש שם על הקרקע ולכן דירה עולה שם 3-4 מיליון. מדוע גם שם לא עשו מחיר למשתכן במקום למכור קרקע ביוקר?
84 עמי 21/07/2016 17:25 מה, לא ברור! ביזבוז זמן לאורך עשרות שנים!
הליכי תכנון ואישור פרוייקטים יימשכו בממוצע 12-14 שנה? מה עושים שם כל היום? שותים קפה? אפשר לקצר תהליכי תכנון עם ראש גדול ותיאום נכון לשנה עד שנתיים (לאחר שינויים באדריכלות ובהנדסה). אני לא מדבר על וילות אלא על בניינים של 10-16 קומות. שיזרזו בטכניון את בדיקת תקינות המבנה לרעידת אדמה לפי ת.י. 413 ויגדילו ראש וישתמשו בתקנים של יפן. שם מומחים ברעידות אדמה. שישאלו גם את המקסיקנים איך בונים מגדלים עמידים ברעידות אדמה תדירות. זה בזבוז זמן נוראי וממש לא פרודוקטיבי. מדינה חובבנית ברמה של שיא גינס...
83 גדי- חבר ליכוד 21/07/2016 17:08 איך הקוסם הכניס את כחלון לכלוב עם הדבש
משה כחלון חשב שבחיוך המטומטם שלו יצליח לשכנע אותנו שהוא זה שיצליח. אבל למזלנו הקוסם הכניס אותו לכלוב עם הדבש ושם הדבורים התחילו לעקוץ אותו. כחלון =כישלון עזב את הליכוד ואכל אותה בגדול. מוכר לעם דירות בסיטונות ובמחיר מוזל ובפועל מחיר הדירות עולה..נכשלת אדון משה כחלון פנה מקום לשטינייץ, השר הטוב שהיה למדינה ב7 שנים האחרונות.
שמטוב 21/07/2016 21:07 כחלון הוא הבלוף שביבי יצר. מפלגת כחלון שליחה של ביבי .
יש אנשים שלא תופסים עד כמה ביבי נכלולי. ביבי שלח את כחלון לקושש קולות מהמתמרמרים עליו. שניהם עושים יד אחת.
82 יוני 21/07/2016 16:58 הכל מסתדר מצוין אילו בדיוק בעלי האינטרסים.
דעתם פשוט לא מענינת.
81 א 21/07/2016 16:14 שר האוצר נוהג באחריות, שלא יגידו שהוא לא הזהיר.
אנשים הולכים כמו עדר אחרי קלישאות מבלי להבין את התמונה הפיננסית , מבלי להבין את המרכיבים של מה שקורה פה , מעל 200 משכורות ברוטו לרכישת דירה , חוב משקי בית שמזנק במהירות מטורפת , אפילו הבנקים כבר לא מחבבים את תחום הנדלן כל כך - מה גם שהם חייבים לעמוד ביחס הלימות הון...יכולים לצאת נגד כחלון מהיום עד המחר - השורה התחונה היא שהוא צודק , בלשון המעטה אני יכול לומר שהכסף הגדול בנדלן מאחורינו, נותרו פירורים - מי שרוצה ללקט פירורים אל מול סיכוני ענק- שיבושם לו.
80 יעקב 21/07/2016 16:07 חובת ההוכחה על כחלון
המדינה חזקה עשרות מונים מכל בנק,יזם או קבלן , ומכולם גם יחד. יצאת לדרך עם "מדבקת " הטיפול במצב הדיור. חובת ההוכחה/ הורדת מחירי הדיור עליך!!!
79 רני תל אביב 21/07/2016 15:55 אתם אתם, אלה שרושמים ״לא לקנות״...
אתם אותם אנשים שהלכתם ועשיתם חתונה ״הכי יפה״ ב 150 אלף שקל על חשבון האורחים שלכם, ומי שהרוויח פה הוא בעל האולם שסיפק לכם בירה דלוחה וחתיכת פרגית בשביל הסכום הזה, אותו כאמור, שילמו האורחים, ולא אתם, אתם אלה שבאים ואומרים אל תהיו פראיירים ואל תקנו? אתם עם של פראיירים תמיד הייתם ותמיד תהיו, אנחנו מורכבים מגנבים ומפראיירים, בגלל זה שונאים אותנו מאז ומתמיד.
78 עידן 21/07/2016 15:49 היכנסו לדף הפייסבוק - המחאה הגדולה יחד נוריד את מחירי ה
יחד נוכל להוריד משמעותית את מחירי הדיור, ככוח קניה גדול של עשרות אלפי אזרחים ואולי יותר, נצליח ע"י חרם צרכני מצד אחד ומחאה אל מול הממשלה מצד שני להשפיע בגדול. לא נעצור בשביל 5 אחוז ירידה במחירים וגם לא ב 20 אחוז ירידה במחירים! נעצור רק כשהמחירים יגיעו לרמות של 2007.
שמטוב 21/07/2016 16:20 כל עוד ביבי ראש ממשלה הכל יכשל. ביבי אשם. (ל"ת)
77 נבהלו החיות 21/07/2016 15:48 כל הנחשים והעקרבים והחזירונים והעכברושים יצאו החוצה (ל"ת)
76 דורון 21/07/2016 15:31 יש חוסר דירות מסיבי ! אפילו מחיר למישתכן מקרטע
כחלון חי במיגדל השן וצריך להחליף את הדיסקט של שוק הסלולר
אחד 21/07/2016 23:31 עוד קלישאה
"חוסר דירות" . יש 30K חדשות ללא קונה! מה שיש זה ספסרות דירות אבל בהחלט לא חוסר
75 כחלון משתלח ומסית 21/07/2016 15:25 חבל שאין למשקיעים יצוג ומישהו שידבר בשמם (ל"ת)
תשאל אותו 21/07/2016 16:43 הכסף מדבר בשמם (ל"ת)
74 אורן 21/07/2016 15:19 קבלנים ומשקעים בלחץ
כל השקשנים שתוקפים את כחלון בלחץ מחשש שנחירי הדירות ירדו. כמובן מדובר בקבלנים ובעלי מספר דירות שחוששים שהמחירים ירדו. כך כולם מדברים לפני שבועה מתפוצצת. לכו לראות את הסרט מכונת הכסף. בדיוק על בועת הדיור והמשכנתאות בארה״ב.
73 ff 21/07/2016 15:16 ff (ל"ת)
72 חיים 21/07/2016 14:54 כחלון עושים לא מדברים,אמירה חסרת אחריות (ל"ת)
71 שישקו 21/07/2016 14:49 אין מחסור ,הבועב היא בועת ריבית
כל האינטרסנטמם שהגיבו בכתבה מדברים מפוזיציה, יש בועת אשראי עם ריבית 0%,עד שהריבית לא תעלה מעל 3%(לא יקרה עד 2020) אין סיכוי לעצירת הבועה
70 כחלון או כישלון 21/07/2016 14:40 נראה שכחלון צודק ואם כן אולי גם יהיה ראש הממשלה הבא (ל"ת)
69 אבי 21/07/2016 14:37 מיחרי הדיור
רק הבאת חברות בניה זרות יורידו את המחיר תוציא מכרז בין לאומי דחוף להציף את המדינה בדיור בר השגה כמו שרון בתקופתו יש זרם של עולים מאירופה בגלל האנטישמיות הגואה ורצוי שעה אחת קודם אם לא נהייה מוכנים לקליטת העולים הם ילכו לקנדה שם מחקים להם בזרועות פתוחות
68 עדי 21/07/2016 14:32 כולם מדבאים מתוך אינטרס
בועה בועתית מאוד
67 זיוה נחמני 21/07/2016 14:31 תזכורת למי ששכח: כחלון הודיע בגלי צה"ל לפני מס' חודשים
שהוא לא ירשה שמחירי הדירות ירדו ביותר מ- 5 אחוז.
עידן 21/07/2016 15:44 זה לא נכון, סילפו את הדברים שלו.
תמצא את הציטוט המדוייק שלו. זה בכלל לא מה שהוא אמר.
66 יוסי 21/07/2016 14:30 נגעו להם בעצב חשוף...אך האמת כואבת
וההתרסקות תכאב עוד יותר. אין מחסור בדירות. יש עודף הקבלנים חזירים שעומדים לפשוט רגל.
65 מוטי 21/07/2016 14:29 קבלנים תמימים....אנחנו לא הבעיה
אתם האמא של הבעיה, שנים שאתם גורפים רווחים חזיריים וחסרי פרופורציה ,ועכשיו אתם הולכים לפשוט רגל, כשהבועה תתפוצץ אף אחד לא ירחם עליכם. הם יודעים טוב טוב שאף אחד לא קונה דירות מקבלן עכשיו חהם מזיעים כי הכסף לא נכנס
טוטו 21/07/2016 15:05 מצחיק אתה. מה תגידו כאשר הקבלנים יפסיקו לבנות?
כיום יש 8 מליון תושבים בעלי אזרחות. עוד 20 שנה האוכלוסיה תכפיל את עצמה. מה שזה בא להדיגיד שאתה צריך לבנות כול שנה לפחות 400 יחודות דיור כדי שבעוד 20 שנה 3 חדרים במעלות תרשיחה תעלה 1.5 מליון. ועם לקבלן לא רוחי לבנות הוא לא יבנה וסלעמת לעובדים זרמים שיחזרו לשטחים או לסין. ואז כול אלו שחיכו עד שמחירים ירדו יתחילו לקפוץ מעננים שהם חיים
עוד תשלם 21/07/2016 19:00 כל שנה מס
על הקרקע שלא נבנית.
הבנת קבלון??? 21/07/2016 15:49 יביאו קבלנים מחו"ל- גויים ולא יהודים תחמנים (ל"ת)
טוטו 21/07/2016 16:32 המשכורות של קבלנים מאירופה גבוהות פי 2 מישראלים
נגיד עלות בניין אחרי בניה 6 קומות עם 4 דירות בקומה 24 מליון. שכול דירה זה מיליון. מכאן עלות הבניה : משכורת לפועלים: בחודש 10 אלף לפועל רגיל. 20 אלף למהנדס או מנהל כול שהו באתר בניה יש לפחות 50 פועלים רגילים ועוד 15 שמנהלים. יוצא 800 אלף בחודש נניח הבניה היא שנה וחצי זה 14 וחצי מליון רק על המשכורות לאנשים! שלא כולל כול הציוד וחומר גלם + אתרי בניה ומיסים שיכולים בקלות ביחד לעלות עוד 10 מיליון. ככה שיוצא כול העבודה היא 24 מיליון על הבניין. וברגע שאנשים יפיסקו לקנות ולקבלים לא יהיה רווחי לבנות הם פשוט לא יבנו. אף אחד לא מכריח אותם לבנות.
גג 26/07/2016 18:28 מר טוטו יש לי קרובי משפחה קבלנים שקרן תהיה בבית
בתור אחד שיש לו במשפחה קבלנים יצרתם משבר אכלתם ל2 דורות את הצורה מצידי שלא יתנו לכם לבנות יותר רק קבלנים מחוץ לארץ אפילו מאירופה עדיין יהיה יותר זול מתאבי בצע כמוכם ,שמור את השקרים לעצמך, לפי השקרים שלך שמכרו פה דירות בחצי מיליון ל4 חדרים חדשות מקבלן רק לפני 7-8 שנים אז בעצם הייתם טובי לב והפסדתם שמענו אליכם תן גז.
64 אלעד 21/07/2016 14:26 מגיבים בפניקה,הבלוף נחשף (ל"ת)
63 אחת שמבינה א 21/07/2016 14:26 כחלון הבטיח לבוחרים שלו שברגע שיבחר לשר האוצר
יתחיל לטפל במחירי הדירות , הוא באמת ניסה אבל מחיר הדירות המשיך לעלות, הבועה הזו לא תתפוצץ בזמן הקרוב, אם כחלון יצליח להוריד את מחיר הדירות ב-20% עד סיום הקדנציה שלו זו תהיה הצלחה גדולה ואתם גם יוכלים לתרום בהורדת המחירים פשוט מאוד , לא לקנות דירות במחירים האלה נקודה.
62 שלמה 21/07/2016 14:22 מחירי הדירות
כחלון צודק 100% כל המתנגדים יש להם עניין לשמר את המצב כמובן קבלנים בלחץ אדיר כי סופו של כל בלון להתפוצץ.
61 הקבלנים 21/07/2016 14:15 הקבלנים מכניסים דור שלם להשתעבדות
לכול החיים הדיור האמא של הבועה לקנות דירה במנהטן יותר זול מאשר בקריות
60 נצטרף לליגה הערבית 21/07/2016 14:05 מה הקטע עם ההתנצלויות מה זה מרוקו פה? נמאס מסולחות (ל"ת)
59 באר שבעי 21/07/2016 14:00 כחלון אתה יכול לשקר אדם אלף פעמים, אבל לא אלף פעמים להר
הרבה אנשים.בכלכלה לומדים כאשר ההצעת גדולה מי הביקוש המחירים יורדים. אתה משקר לזוגות צעירים עם הצעת של מאות יחידות דיור ו לא בעשרות אלפים כול השקרים שלך יתפצצו לך בפרצוף ו היה קשה לתקן את אמינותך.
58 כחלון צודק 21/07/2016 13:59 מחירי הנדלן הם אמא של הבועות (ל"ת)
57 כחלון צודק 21/07/2016 13:59 מחירי הנדלן הם אמא של הבועות (ל"ת)
56 זוג צעיר קנינו דירה 21/07/2016 13:57 למה שמחיר הדירה שלנו ייפול ??? אנחנו משלמים משכנתא
אנחנו מגדלים בדירה 3 ילדים
אחד 21/07/2016 14:32 3 ילדים ?
טוב,נו, במקרה שלכם - אם מחירי הדירות יירדו, מחיר הדירה שלכם לא יירד. בכל זאת, 3 ילדים לא הולך ברגל......
55 פבל 21/07/2016 13:56 מצטרפים למאבק ביוקר הדיור
לא קונים דירות!!! גורמים להתפוצצות הבועה!!! הקבלנים בפאניקה!!! סימן שהם מריחים את הסוף לחזירות. כולם מצטרפים למאבק בדף הפייסבוק:"המחאה הגדולה - יחד מוריד את מחירי הדיור". לא נכנעים, ממתינים, מקפיאים את השוק וגורמים במו ידינו לירידת מחירים! חרם צרכנים זהוא כלי הכי אפקטיבי.
54 לביא לרנר 21/07/2016 13:51 במקום לשחרר קרקעות מתעמרים בצעירים........ (ל"ת)
53 בא 21/07/2016 13:49 פרות הקבלנים משחקים את משחק
תפיסת הכותרות של כחלון !!! ככה הם כאילו לוקחים אותו ברצינות והוא כאילו עושה משהו !!! וקוני הדירות יאכלו אותה כרגיל!!!
52 דוד 21/07/2016 13:43 המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור,הצטרפו בפייסבוק! (ל"ת)
51 קר 21/07/2016 13:34 יופי,הבאתם את כל האינטרסנטים להגיב...חוכמה גדולה
אנשים לא מבינים שיש בועה...200 משכורות לדירה זה כפול ממקומות שנחשבים יקרים בעולם...אתם לא מבינים שזה לא ימשך עוד זמן רב מבלי שהמשק יכנס למיתון ויביא למשבר? לא מבינים?
50 לקבלן 21/07/2016 13:34 כיום יש ביקוש גבוה והיצע נמוך, כי ככה זה שלב הניפוח...
כשיגיע שלב הפיצוץ יהיה היצע גבוה, כלומר הרבה מוכרים, ומעט ביקוש. ואז הקבלנים יסכימו שיש בועה. לא שזה יעזור לציבור כי זה מאוחר מדי...
49 אנונימי 21/07/2016 13:32 בועה שתתפוצץ,
הרי כולנו יודעים למי ניתנה הנבואה
פיני 21/07/2016 13:53 היחיד שיתפוצץ זה כחלון הטמבל (ל"ת)
48 איש 21/07/2016 13:26 למה יוצאי עדות המזרח לא יוצאים להפגין - הם הרי הנפגעים
למה יוצאי עדות המזרח לא יוצאים להפגין - הם הרי הנפגעים העיקריים ממדיניותו של ביבי ושרי האוצר המתחלפים שהוא ממנה.
shafik 21/07/2016 13:42 המחאה לא תצליח כל עוד אנשים כמוך מגיבים בגזענות כזו (ל"ת)
47 יניב 21/07/2016 13:26 כל הכבוד מר כחלון אמר לכולם את האמת בפרצוף
בחירות הבאות אני רוצה לראות אותך ראש ממשלה אמן
46 אני 21/07/2016 13:21 תאמת ....
מסוף שנת 2013 כבר לא כדי היה. לקנות דירה..
ל 21/07/2016 18:23 למה, היית קונה אז ומוכר היום וגוזר קופון... (ל"ת)
45 ד"ר משה פרץ 21/07/2016 13:20 עם עובדות אי אפשר להתווכח, 10-12 שנים לאישור הקמת שכונה
יתחלפו מינימום עוד ארבעה שרי אוצר, עד שיעברו מספיק שנים להתחלות בניה והגברת ההצע של הדירות. ביוקרטיה ישראלית בשיא קילקולה. רמ"י (רשות מקרקעי ישראל), תוקעת את הפרויקטים כבר בשלב הפתיחה. לפני כשנה הוגשה לרמ"י בקשה לאשר הקמת מקווה חדש באחד הרשויות. מקווה אשר זכה למימון באמצעות קול קורא של משרד הדתות. עד עכשיו ממתינים לאישור, היחיד החסר לקבלת היתר בניה. עם כך תוקעים מבנה אחד, כמה זמן יקח לקבל אישור להקמת שכונה???
44 מיקי 21/07/2016 13:17 כל המגנים את כחלון זה אינטרסנטים (ל"ת)
43 אדם 21/07/2016 13:14 שאינטרסטים יסבירו למה 230 משכורות חציונית זה לא בועה
במקום לתקוף את המציאות אשמח מאד אם האינטרסנטים יסבירו למה נדרשות 230 משכורות חציוניות לרכישת דירה חציונית זה לא אמא של הבועות!!!
לירן 21/07/2016 13:30 ממש ככה
שייתנו הסבר אחד אל מול כמות המשכורות שעולה בית. מקשקשים.. העיקר שהבועה תמשיך להתנפח והם ירוויחו.
42 Dan 21/07/2016 13:07 הקבלנים, פחד גדול נפל עליהם. רודפי בצע. (ל"ת)
41 אסף 21/07/2016 13:01 בועה שאתה וביבי יצרתם !!!
תורידו את מחיר הקרקעות ואז לא תהיה בועה !!! חברים המדינה = הממשלה לא רוצה להוריד את עלויות הקרקע ובגלל זה הדירות יקרות !!! כי הם מקבלים הרבה מיסים מקרקעות יקרות , חבורה של גנבים
40 דוד 21/07/2016 12:55 תגובות מגוחחות ואנטרסנטיות - ברור שהדובריםנגדפיצוץ
מעניין שכל מי שדובר בכתבה ומגיב לכחלון הוא בעל אינטרס ברור שהבועה לא תתפוצץ. מזל שבבועות אין ממש חשיבות למתנגדים לפיצוצה - זו משמעות בועה - היא דטרמיניסטית !
בא 21/07/2016 13:13 אתה כול כך טועה ,יש חשיבות למתנגדים,בנק ישראל הוא
המתנגד הראשי ,מיסי נדלן זורמים לקופת המדינה, גם ביבי מתנגד ,לממשלות לא איכפת מאיפה בא הכסף .אזרחים עניים אבל המדינה עשירה .
39 גרין 21/07/2016 12:54 אולי כחלון צודק, יש גם שמסכימים אתו
יש שתי גישות: "כל מה שעולה גם יורד" והגישה השנייה: "השמיים הם הגבול" לי נראה שאחרי שש שנים של עליות קרוב הזמן לירידות
38 מני 21/07/2016 12:52 אינטרסנטיים מושחתים.כחלון צודק ואתם משקשקים. (ל"ת)
37 אזרח 21/07/2016 12:46 אם כחלון חוזר בו אני עוזב את הארץ
לא יתכן שלא נותנים לחיות פה בגלל קומץ עשירים פשוט לא פייר אני בעל עסק שאוכל חרא כל הזמן מברוקרטיה מיסים עיריות רישוי עסקים נלחם בשניים ולא מצליח לקנות דירה במחיר שפוי יש לי 2 אחים בניו יורק עם עסקים והם חיים הרבהההההההההה יותר טוב ממני בלי טריקים ובלי שטיקים פשוט נמאס לי מהאינטרסנטים האלו ומהשלטון המחורבן שיש פה כל 120 חברי הכנסת כולם צריכים ללכת הביתה פשוט נבלות
בא 21/07/2016 13:05 זאת המדיניות של ביבי ,הוא אשם בבועה . (ל"ת)
36 אבי 21/07/2016 12:45 כל המרואיינים אינם רוצים שבועת הנדל"ן תתפוצץ
ולכן הם יוצאים נגד דבריו של כחלון
35 דודו 21/07/2016 12:45 השוק מת
מפולת בדרך
34 אדג 21/07/2016 12:42 את מי בדיוק אתם שואלים?
את האינטרסנטים הכי גדולים בשוק הנדל"ן. עברתי אחד אחד על הרשימה ובעצם לא קראתי שום תגובה כי לא היתה תגובה אפילו מאדם אובייקטיבי אחד.
33 אבי קול 21/07/2016 12:41 כחלון בפניקה-נכשל-לא בועה לא דובים הכל היצע/ביקוש ומקום
כחלון בפניקה-נכשל-לא בועה לא דובים הכל היצע/ביקוש ומקום...! שיפרק מושבים במרכז הארץ...שלא עוסקים בחקלאות...בנו נחלות וארמונות...חלקם נרכשו על ידי עשירי הארץ...שאין להם שום קשר למושב או חקלאות...יש קרקעות....מחזיקים אותם אנשים שקבלו אותם ליעוד מסוים בחינם ואינם מקיימים את היעוד שניתן לאדמות לכן הפרו את ההסכם עם המדינה ואזרחיה...והם צריכים להחזיר אותה....רק מרכז הארץ + מקומות במרכזי הישוב הגדולים יגבירו את היצע - הרס מחירים ויצירת בועה על ידי אדם שלא מבין דבר יגרום להרס הכלכלה במדינה - לכן מוטב לו לשתוק ולבצע את הצעדים הנכונים.
בא 21/07/2016 13:00 כחלון בתגובה ,אני פוחד משקרנית פלוק ,היא תרביץ לי אם
אני אזוז מטר .במשרד אני לא זז מהכיסא ורק שותה קפה ,וגם זה בשקט .
גיא 21/07/2016 12:47 מר קול, סורי אבל הגיע הזמן לממש את ההשקעה
השוק מיצה עצמו יש אחלה הזדמנויות מעבר לים
32 אדם 21/07/2016 12:38 זו לא בועה זה אמא של הבועות!!!
נדרשות כ230 משכורות חציוניות לרכישת דירה חציונית: מחיר דירה חציונית: כ 1,430,000ש"ח שכר חציוני כ 6300 ש"ח! זו אכן אמא של הבועות!!
31 בא 21/07/2016 12:37 כחלון בתגובה ,אני רק יודע לתפוס כותרות ,אין לכם קבלנים
מה לדאוג ממני , אני סתם ליצן כמו לפיד . הנה אני מתנצל , ושוב פעם מתנצל , אני גם אכתוב 100 פעם מתנצל , וגם לכול קבלן אני אשלח גלויה אישית אם תמונה שלי בזמן שאני מתנצל כאמור .
לביא 21/07/2016 14:16 ארדואן מוכן לשלוח חברות בניה שבונות נהדר....
מאוד זולות בבניה ועומדות בלוח הזמנים.\\\\
30 כחלוני עד יום מות 21/07/2016 12:35 כחלון שלי או כחלון
הם מפחדים , הם בסוף באמת יקפצו מהגג.
29 בני 21/07/2016 12:33 כחלון פועל ברצינות להורדת מחירי הדיור
עומדים נגדו משתנים שמקשים עליו להשיג את מטרתו לפחות בשלב זה. הריבית הנמוכה מפתה רבים לקחת משכנתאות בסכומי עתק , המס הגבוה בבורסה בולמת מעבר כספים לתחום זה. בהעדר אלטרנטיבה כסף גדול מופנה לתחום זה
אחד 21/07/2016 14:35 מה קורה כחלון ? התחלת להגיב לעצמך ? (ל"ת)
בא 21/07/2016 13:01 ברצינות!? (ל"ת)
בא 21/07/2016 12:53 רק ממה שאתה כותב ניתן להבין את ההיפך,למה הוא לא מוריד
מס על הבורסה ומוריד את הלחץ מהנדלן ,,או מעלה ריבית איזה רבע אחוז ,
28 בא 21/07/2016 12:33 כחלון מתחזה למשיח ,הוא ישחרר את עבדי הנדלן ,הבעיה שהוא
עוד לא שיחרר אף עבד ,להיפך מחירי הדירות עולים , גם ישו טען שהוא משיח ,מלך היהודים ,אותו צלבו , והנוצרים בסיפרי הקודש שלהם ,הפילו את זה עלינו , את כחלון ידפקו הבוחרים בבחירות .
27 יוסף פותר החלמות 21/07/2016 12:29 צודק שהמפולת תגיע והיא תגיע .....
זה שאלה של זמן הבוע תצפוצץ ועלולנ לזעזע את כל הכלכלה .מי שקופץ בראש הם רק העלי האינטרסים
בא 21/07/2016 12:58 בוא נחכה איזה 20 שנה ,ללפיד אחד ,אחר כך ללפיד 2 שזה
כחלון , בבחירות הבאות יבוא עוד ליצן ,לפיד 3 , וכך הלאה והלאה .והקבלנים יסעו ביגואר .
26 עלה והצלח 21/07/2016 12:29 כחלון היחיד שמזהה את בעיית החזירות בארץ (ל"ת)
25 שונא חזירים 21/07/2016 12:29 כחלון אתה מלך עם ישראל מודה לך רק חזירים מלכלכים (ל"ת)
24 לימבו 21/07/2016 12:27 כחלון הכריז על כשלון מדיניותו, למה שיתנצל? (ל"ת)
23 יעקב 21/07/2016 12:21 כחלון העם מאחוריך (ל"ת)
בא 21/07/2016 12:38 אם מחירי הדירות לא ירדו ,הוא יהיה לפיד 2 בבחירות . (ל"ת)
22 כלב 21/07/2016 12:19 חתולים שמנים מייללים
רק מתפלא על הפרופסור - לא נזכר בריבית 0? לא יודע על מותון שמתקרב?
בא 21/07/2016 12:33 זה עוד מומחויי. (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 21/07/2016 12:31 ומי אמר לך שרבית 0 תשאר ?
שהאינפלציה מפרצת הרבית במשק קופצת במהירות
21 משקיע 21/07/2016 12:18 זה הזמן לממש השקעות לפני הפיצוץ
מעדיף להשקיע באירופה או אמריקה
אחד 22/07/2016 03:30 באירופה וארה"ב זה לא בועה? (ל"ת)
20 קבלנים חזירים 21/07/2016 12:17 קבלנים אתם הסיבה ששונאים יהודים בכל העולם
הבועה תתפוצץ בקרוב!
שמאי מקרקעין 21/07/2016 23:50 הקבלן מרוויח 15% במקרה הטוב, המדינה 17% רק ממע"מ
והקבלן חזיר ?
19 אביב 21/07/2016 12:16 כחלון העם מאחוריך!
קבלנים חזירים בגלל אנשים כמוכם שונאים יהודים בכל העולם
18 אביב 21/07/2016 12:13 בקרוב תיגמר החגיגה! ובצדק!!! (ל"ת)
שמטוב 21/07/2016 17:58 אשליות. בקרוב = עוד 20 שנה. (ל"ת)
17 דוד 21/07/2016 12:12 הקבלנים בלחץ
כחלון צודק וזה מכניס את כל הקבלנים ומשקיעי הדירות ללחץ ... לא לקנות דירות הבועה עומדת להתפוצץ ... תהיו סבלניים
16 משה 21/07/2016 12:12 חזירים תאבי בצע נמאסתם! בקרוב תקפצו מהגג!
גם בונים חרא וגם מנצלים שלאנשים אין איפה לגור. הסוף שלכם קרוב! תורידו מחירים ואולי תינצלו
15 ניק 21/07/2016 12:09 הם בלחץ.
צריך להמשיך לא לקנות דירות.כל הקבלנים ואינטרסנטים בלחץ גדול. הצטרפו למחאה הגדולה יחד נוריד את מחירי הדיור.חפשו את דף המחאה בפייסבוק.
בא 21/07/2016 12:40 הם לא בלחץ,אף אחד לא עושה כלום חוץ מלפטפט ולתפוס
כותרות .
ניק 21/07/2016 13:04 בטח אתה עוד אחד מהאנטרסנטים.
או קבלן שבלחץ.
14 אהרן 21/07/2016 12:08 מחירים ירדו כאשר יפשירו בניה ביו"ש
ב2009 עצרו והקפיאו את הבניה ביו"ש ומאז מחירי הדיור דוהרים. ברגע שיפשירו בגדול את הבניה ביו"ש, המחירים ירדו
13 רמונה 21/07/2016 12:07 שר אפס מאחל לחיילנו ובנינו שיקפצו מהגג (ל"ת)
גיא 21/07/2016 12:51 רמונה נו באמת... תתייחסי לזה בתור אזהרה לבנינו חיילינוו (ל"ת)
משה 21/07/2016 12:43 מוח הוא איבר מדהים!!!
חבל שלא לכולם יש אותו...
שמטוב 21/07/2016 18:00 לא לכל מי שיש קש בראש זה מוח (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 21/07/2016 12:35 אתה יודע שזה לא מה שהוא מתכוון .....
אתה מבין רק מה שנוח לך להבין שהבועה המתפוצצת תגרום זעזוע לכלכלה ותתפגע בבעלי המשכנתאות אף אחד לא רוצה שהקפצו מהגג הבל במצבים כאלה זה תרחישים אפשריים בהחלט ולכן צרכים להקדים תורופה למחלה
12 טדי 21/07/2016 12:07 מדהים כמה האינטרסנטים נכנסו ללחץ
האמת על המחסור המדומיין שמטפטף בתקשורת יה כלה, והם בפאניקה.אז זהו חברי הקבלנים.נגמרה החגיגהעם ישראל מפסיק להיות פראיירעם ישראל מפסיק לשעבד את העתיד שלו למען ארבע קירות והתעשרות דל אינטרסנטים
11 רביד 21/07/2016 12:06 יש לי רעיון תקפוץ אתה מהגג תתבייייייייייש (ל"ת)
10 שי 21/07/2016 12:06 לא קונים דירות
"אדם שבע לעולם לא יבין קושי של אדם רעב", מלחמה על הבית!!!!
9 שמעון 21/07/2016 12:05 בושה של הנהגה יש לנו .....לול חול ואין מה לאכול. (ל"ת)
8 עדי 21/07/2016 12:04 כל הגנבים יצאו מהחורים
להגן על האינטרסים שלהם ולהמשיך לגנוב את הציבור. כחלון תשאר חזק העם איתך!!
7 שי 21/07/2016 12:03 מצטער שבחרתי בו (ל"ת)
צחי 21/07/2016 13:15 חחחחח בחרת כנראה במפלגה הערבית. סע שי. (ל"ת)
קבלנים חזירים 21/07/2016 12:18 מה קרה מפחד מהירידה? יאללה לממש (ל"ת)
6 יניב 21/07/2016 12:00 אתם צריכים להתנצל ששיקרתם
ששיקרתם עם שלם בלי בושה חזירים
5 יניב 21/07/2016 11:58 הקבלנים מתחילים להיות בלחץ
אל תאמינו לשום מילה של הקבלנים כל הכבוד כחלון שסיפר לכולם את האמתהקבלנים רוצים להמשיך לנפח את הבואהבלי בושה
4 בועת נדלן 21/07/2016 11:57 הם מ-פ-ח-ד-י-ם!!! (ל"ת)
3 יעקב 21/07/2016 11:57 כחלון צודק בכל מילה...הנוכלים מנפחים את הבועה (ל"ת)
שמטוב 21/07/2016 18:02 כחלון לא יודע לרקוד וטוען שזה בגלל שהריצפה עקומה (ל"ת)
תיקון לכתבה 21/07/2016 13:04 @@@ עומר מואב עדכן בפייסבוק שלו "אני לא טוען שאין בועה"
כנסו לפייסבוק של omer moav ותקראו את הדיון מתחת לדברים שהוא אמר
בא 21/07/2016 12:42 מילה , כבר שנה וחצי בתפקיד והמחירים רק עולים .לא רוצים
מילים ,מישפטים או פיסקאות ,רוצים מעשים כמו קבלנים מסין או משהו אחר דרמטי.
2 בבקשה מרוקו 21/07/2016 11:56 נגמר ההתנצלויות זה לא מדינה ערבית מי שלא טוב לו מרוקו (ל"ת)
1 מארקו 21/07/2016 11:54 הטריק שהממלשה מתכנן לעתיד הוא......
למה כול התוכנית של הממשלה היא מופנת לזוגות צעירים?! כי אותם אנשים צריכים לקחת משכנתא של 700 אלף לפחות זאת אומרת הם יהיו משועבדים לבנקים למשך 30 שנה לפחות בהחזר חודשים לא צפוי ( לא פחות מ3 אלף). ובעתיד כאשר יבוא משבר והממשלה תכנס לגרעון בגלל תשלומים לאוכלי חינם ואוכלוסיה הזאת רק גדלת וגדלת ותשלומי פנסיה לעובדי ציבור. הממשלה תעלה את המיסים כדי לעמוד בתשלומים. ואותם הצעירים יצתרכו לעבוד פי 2 כדי לממן את זה. ואלו החכמים שיעלו על זה לא יוכלו לעשות כלום כי הם משועבדים לבנקים בגלל משכנתא. קחו לדוגמה עולים משנות 90. כאשר חלק עדין משועבד לבנקים כאשר התשלום של המשכנתא כבר עלה פי 2 שווי הדירה ההתחלתי. ואותה אוכלוסיה מתקרבת לפנסיה. והפנסיה הצפויה שלהם זה 2500 בערך. חלק כבר יהיו מוכרים את הדירה שלהם ויורדים מהארץ. אבל בגלל משכנתא הם עדין ממשיכים לעבוד ולשלם מיסים. זה מה שצפוי לדור הצעיר של היום. להיות הפרא של המדינה שתחלוב אותה כדי לאכיל אוכלוסיה שלמה שלא עובדת
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש