ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דו"ח הכנסות המדינה מציג: התרסקות בגביית מסים מהבורסה - צפו במספרים

חודש יוני
Share
הכנסות המדינה ממסים בחודש יוני 2016 הסתכמו ב-22 מיליארדי שקל, המשקף עודף גבייה של 4 מיליארד שקל ביחס לתחזית המקורית מתחילת השנה (חודשים ינואר-יוני). נתוני המגמה מצביעים על גידול מתמשך בגביית המסים, בקצב שנתי ממוצע של כ-6%. 


בניכוי שינויי החקיקה, עלו ההכנסות בחודש יוני 2016 בשיעור ריאלי של 11% לעומת חודש יוני אשתקד, המשקף גידול של 13% במסים ישירים ושל 9% במסים עקיפים. 

מצד אחד: הכנסות המדינה מ'מיסוי מקרקעין' (נדל"ן) רשמו גידול של 22% לעומת חודש מקביל אשתקד והסתכמו בכ-1.1 מיליארד שקל (גידול של 14% בגביית מס רכישה וגידול של 36% בגביית ממס שבח). גם בהסתכלות מתחילת השנה ניכר גידול משמעותי בהכנסות המדינה ממיסוי נדל"ן שהסתכמו ב-5.8 מיליארד שקלים, גידול של 17%. מצד שני: ההכנסות משוק ההון ירדו ב-44% והסתכמו ב-318 מיליון שקלים כאשר עיקר הגבייה היא מריבית (222 מיליון שקלים). הגבייה מני"ע רשמה נפילה של מעל 70% והסתכמה ביוני ב-95 מיליון שקלים בלבד. וזה לא היה חודש מקרי, מתחילת השנה נרשמה ירידה של 64% בהכנסות המדינה ממיסוי ני"ע ל-536 מיליון שקלים בלבד, זאת לפי דו"ח רשות המיסים "כתוצאה מפעילות נמוכה וירידת שערים בבורסה".נזכיר כי מס רווחי ההון (שמוכר כ"מס על הבורסה" הועלה ב-2012 ל-25%, זאת בהמלצת 'ועדת טרכטנברג' שהוקמה ברקע למחאה החברתית של 2011 שחוגגת הקיץ 5 שנים. לפני כמעט שנה פרסם בנק ישראל מחקר הבוחן את השפעת העלאת המס על הבורסה ב-2012 על פעילות הבורסה וההשינוי בהיקף ההשקעות מצד הציבור - קריאה חובה 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

77 תגובות ב-61 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
61 איציק 21/07/2016 08:37 מס מס
למה לא שואלים את השר .למה כלכלים לא מדברים להוריד את המס למה התקשורת לא מדברים על המס אפה שרון גל אפה גדי כלם יודעים ולא מדברים צריך להוריד את המס במיידי
60 דניאל גבעתיים 13/07/2016 09:28 הטעות הגדולה ביותר שנעשתה בישראל
הייתה להקשיב לטרכטנברג חובב הפרסום והדמגוג. מדובר באדם שכל ניסיונו תיאורטי, הוא אינו מבין את אופן הפעולה של המשקיעים. תמסה 25% = תהרוג את הבורסה. זה ולא שום דבר אחר.
59 אלי 12/07/2016 14:06 העלאת המס בשוק ההון הצליחה בגלל שתיקת הכבשים
הבולשביקים הכניסו לנו לראש שהמשקיעים הם קפיטליסטים מנוונים ולא יצרניים ויש למסות את הפרזיטים כמה שאפשר, אז עם התיחסות כזו למשקיעי שוק ההון ברור שהמשקיעים הרגישו אשמים ושתקו. בעולם המדינות האדומות הופכות קפיטליסטיות כי כבר התעוררו מהגישה הנ"ל חוץ מישראל.
58 מירב 09/07/2016 10:58 עם כזו הכנסה מהנדלן, האוצר לא יכול להעניק אפילו 200000
לכול צעיר חסר דיור שתהיה לו נקודת התחלה בלחיים? הרי כולם מתעשרים, משפרים דיור וחוגגים, אבל מה עם מי שצריך להחיל ונשאר בפיגור הולך וגדל? המשכנתאות מתייקרות, הנדלן מזנק במחירים, האוצר חוגג, ביבי טס למפגן ראווה באפריקה ומה עם הצעירים ששירתו בצבא???
57 סוס 08/07/2016 21:49 כחלון לא מבין התפקיד גדול עליו. (ל"ת)
56 מיסוי על שכר דירה 08/07/2016 18:45 ישנה את מאזן ההשקעות. וגם יותר נכון כי הוא תחליף לשכר.
לשנות את שיטת המיסוי על שכר דירה כך שיהיה דיפרנציאלי ולא אחיד עם מדרגת מס פטורה בגובה 5000 וכל סכום מעל ימוסה מ- 10 אחוז הקיימים ועד 50 אחוז כאשר הקפיצה באחוזי המס צריכה להיות גדולה והמדרגה צריכה להיות קטנה. כל 1000 נוספים בשכר הדירה המצטבר יגדיל ב10 אחוז את המס המשולם. וכולם יצטרכו לדווח על כל הכנסה משכר דירה.מי שישלם על ההכנסה כהכנסה מעסק יותר לו קיזוז הוצאות.
55 תום 08/07/2016 18:12 מושחתים להוריד המס ל 5% רוב המשקיעים הציבור הקטן הממוצע (ל"ת)
54 אזרח ישאלי 08/07/2016 12:04 די לעשוק את המשקיע הקטן. להוריד מיד מס על רווחי הון
ל 10%. כבר שילמנו מס הכנסה למה אני צריך לשלם מיסים בלי סוף
53 אחד 08/07/2016 11:59 לא נורא משה כחלון,זה סופו של כל בלון......
כמה קל לדבר,לקשקש ולהבטיח אך כמה קשה לקיים....
52 טלטל 08/07/2016 11:51 התנהגות אנטי יצרנית של הממשלה בחקיקה דבילית הרסו את הבו
העלו מיסים בצורה לא הגיונית.שמו רגולציה .חוקקו חוקים בדיעבד.שטיניץ וביבי ושמעה וכבל ויחמוביץ רצו טוב ועשו רע מאד למשק.
51 המס הרג את הבורסה 08/07/2016 11:43 בגלל המס על רווחי הון המיותר-מחירי הנדל"ן רק עולים
במקום להשקיע בבורסה מוציאים את הכסף וקונים דירות שעליהן אין מיסוי
50 אלא השוק 08/07/2016 11:11 הפעם זה לא גובה המס
הפסדים בשנה האחרונה , המדדים העיקריים ירדו בכ-14% ב12 החודשים האחרונים . יש הפסדי הון ולא רווחים למימוש
49 שמעון לביבי 08/07/2016 10:42 תלמד קצת את כחלון ! מה אתה מפחד שיתמחה וירש אותך (ל"ת)
48 שמעון 08/07/2016 10:40 כחלון קבל עוד שיעור ! אם תוריד את המס אז ! כנסו
אנשים ימכרו דירות יקחו את הכסף יכניסו אותו לבורסה ! א כבר לקיחתה מס על דירה שניה ומעלה ! עכשו הכסף מהמכירה של הבתים יכנס לבורסה וגם מהמכירה תקבל עוד כסף על מס שבח ! ג הכסף שיהיה בבורסה עם מחזורים גדולים יותר כי המס בבוקסה הופחת יניב לקופת המדינה מלא הכנסות ממסים ! אבל כמו היום הכל מת אן הרבה פעילות רן מחזורים אן כסף ממה לקחת מס
47 אברום 08/07/2016 09:32 הבורסה הישראלית היא לא בורסה אלא דוכן מכלת דל.
כאשר רוב החברות בבורסה הישראלית שייכות לטיקונים תעבי בצע, מה הפלא שהמסחר לא מתרומם ורוב מסת המסחר נעשית ע"י החברות והישראלים בחו"ל שגם נהנים מתשואות שפויות יותר וכפועל יוצא הם משלמים את המס לרשויות המס עפ"י המדינות שבהם הם סוחרים. מה שהיב חשוב למנהלי הבורסה התל אביבית לבנות בניין חדש, להאדיר את משכורתם ותנאי עבודתם. כל ההתפתלויות לחפש דרכים להחיות את הבורסה התל אביבית הם נסיונות מגוחכים. וחבל שהגענו למצב זה.
מירב 09/07/2016 11:00 מי שמחזיק היום את הבורסה זה כספי הפנסיות והביטוח שלנו ש
מושקעים במשכנתאות ובעוד השקעות לטובת הבנקים. מפחיד ביותר.
46 מס מוגזם =פחות מיסים 08/07/2016 00:21 לא למדו מהמקרה של העלאת המס על האלכוהול (ל"ת)
עראקיטיס 08/07/2016 11:06 דוקא כאן רצו להוריד צריכה ולא הגדלת רווח ממיסוי (ל"ת)
45 לפיד כשלון 07/07/2016 19:40 זוכרים את חובת הגשת דו"ח מחזור על 811 אלף
זה גרם לי לעוף מהבורסה
44 אריק 07/07/2016 19:36 מעולה ! החתול השמן לפתע רעב... (ל"ת)
43 ישראל 07/07/2016 19:12 זה בגלל הכלכלן המהולל טרכטנברג
היכן שכול המומחים נכנסים הם רק הורסים אז נה לך בענים טרכטנברג
42 טכטנברג טיפש 07/07/2016 18:10 טכטנברג טיפש. נפל בפח של ביבי.
טכטנברג היציע הרבה הצעות לשיפור יוקר המחייה. ואחת הדרכים לממן זאת היה הגדלת המס על רווחי הון. הבעיה שאת ההמלצה הזאת ביבי הרקוב מימש תוך שבוע אבל להקלות ביוקר המחיה שטכטנברג הבטיח בתמורה אנו מחכים עד היום
41 כחלון פופוליסט זול 07/07/2016 17:45 יש להוריד מס על הבורסה ,אבל כחלון פופוליסט (ל"ת)
סוס 08/07/2016 21:49 בספק אם הוא מבין את זה (ל"ת)
40 יניב 07/07/2016 17:05 מה צריך לקרות כדי שתורידו את המס??
בנק ישראל אומר לכם - הגביה ירדה! הבורסה- בפרפורי גסיסה. משקיעים בורחים לדירות. ואתם במקום לעודד משקיעים להיכנס משאירים מס מפלצתי! תורידו את המס והגביה תעלה!
39 גבי 07/07/2016 17:05 חכמי חלם
פולטקאים שמנהלים את הכלכלה -חכמי חלם ואני שואל מה לא ידעתם זאת מראש? שהרי בארה"ב כבר העלו את המס על רווחי הון וראו את התוצאה וכעבור שנה הודו בטעות ותיקנו , האם יש לכם את הבגרות הפוליטית והאומץ להתעלות ולעשות מה שטוב למדינה?
אלי 08/07/2016 14:49 מבדיקה שערכו הרשויות בארה"ב גילו ש 12% הוא המס האופטימל
י למקסימום גביה.
38 צדקיהו 07/07/2016 16:42 טכטנברג האפס הכי גדול במזרח התיכון
מליונים הפגינו כדי להוריד את מחירי הדיור ואת יוקר המחיה טכטנברג קיבל מינוי להוביל את השינוי שמעמד הביניים כל כך מיחל לו מה קיבלנו מטכטנברג מחירי הדיור עלו בעוד 30% טכטנברג הרג את הבורסה וכתוצאה מכך הרג את הפנסיה של כולנו שמושקעת בפנסיה והרסה את הסיכוי של מעמד הבינים להגדיל את ההון העצמי שלו כדי אולי להגיע לדירה טכטנברג הוא השליח של הבנקים נגד אזרחי ישראל
37 קבלנים מחול 07/07/2016 16:41 קבלנים מחו"ל-דחוףףףףףףף
כל הפתרונות של כחלון הם קוסמטיים . טיפה בים .... חוק בסיסי בכלכלה - הורדת מחיר זה הגדלת היצע והקטנת ביקוש . צריך לבנות המון . לאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירות . ולהמשיך לפגוע בביקוש מצד המשקיעים , רק קבלנים לא תאבי ביצע כמו שיש לנו במדינה המושחתת שלנו יוכלו לבנות במחירים ברי השגה . כחלון תתפכח לפני שאתה מטביע דור שלם .שלא תהיה להם שום מוטיבציה להגן על בית שאין להם . אל תשכח .... בחרנו בך על מנת להוריד את מחירי הדירות !!!
36 דוד 07/07/2016 16:34 תורידו את המס חזרה ויחזרו לבורסה,בלי זה עין עתיד לבורסה
כל העלאת המס הפופוליסטית של שטייניץ רק הבריחה את המשקיעים אבל אותו זה לא בדיוק ענין , הוא רצה למצוא חן בעיני הציבור , כל ירקן יודע " תמכור הרבה במחירים זולים תרוויח , תעלה מחירים , תמכור פחות ותפסיד " אולי כחלון יפנים את זה ויוריד את המס על הבורסה , אחרת נסחור במקום אחר
אריה 07/07/2016 17:11 להוריד המס ל-10 אחוז - די לטפשות (ל"ת)
35 משקיע 07/07/2016 16:29 רק ביבי אשם שאימץ את וועדת טרכטנברג (ל"ת)
34 אזרח 07/07/2016 16:27 כול מס מעל 10% לא יעזור להבריא את הבורסה. (ל"ת)
33 י. 07/07/2016 15:58 אין שום פלא בדבר
שוק ההון מתנהל לדעתי תוך גזילת כספי המשקיעים בצורה בוטה ולכן אין רווח ואין מיסים.
32 כחלון תתעורר 07/07/2016 15:22 תוריד את המס על הבורסה מ25% ל15%!!! (ל"ת)
10 07/07/2016 17:22 10% לא יותר (ל"ת)
31 דוד 07/07/2016 15:01 התפוצץ להם בפרצוף (ל"ת)
30 יורם 07/07/2016 14:46 בלבול זו לא המילה
יש לראות בשיקום הבורסה ובנייתה מחדש פרויקט לאומי דחוף ממדרגה ראשונה ולהתעלות על שיקולים פוליטים ואישיים!הנסיונות השונים למסות את בעלי מעל שתי דירות הינו ספין פופוליסטי לא רק עגום אלא גם מביש לכלכלה מודרנית.אל תרימו סולמות כדי לשבור את הראש איך לרדת מהם!
29 איך הוא דפק את כולנו 07/07/2016 14:44 לא נשכח לטרכטנברג ממפלגת העבודה (ל"ת)
28 והוא כבר חזר בו... 07/07/2016 14:43 את ההמלצה של טרכטנבג ביצעו מיד!! (ל"ת)
27 יוסי 07/07/2016 14:42 הטיפשים באוצר הרסו את הבורסה עם מיסים מטורפים
הנזק מהרס הבורסה הוא עצום .לא ניתן לגייס כסף מהציבור שברח . עכשיו יהרגו את הנדל"ן אבל להרוג את הנדל"ן זה הרס הכלכלה . ענף הבניין זה הקטר שמוביל את רכבת הכלכלה ,כשהקטר ייעצר יבינו כל הטיפשים את הנזק הבלתי הפיך שכחלון הטיפשון ולפיד הדביל גרמו לכלכלה .
26 ופגעה בהכנסות! 07/07/2016 14:41 העלאת המס הבריחה משקיעים (ל"ת)
25 אז קונים דירות 07/07/2016 14:10 בחוסר אחריות נתנו לטרכטנברג להפיץ את הפופוליזם האדום (ל"ת)
24 מיקי רונן 07/07/2016 13:59 טוב מאד שהבטלנים והאוכלי חינם ילכו לעבוד
לסגור את הזבל הזה.
בנדה 07/07/2016 16:29 "לסגור את הזבל הזה" ?
אתה מבין שה"זבל" הזה שאתה קורה לו ככה, הבורסה, זה המקום שבו משקיעים את החסכונות שלך ושלי ושל כולנו? את הפנסיות שלנו? זה המקום שאמור לתת תשואה סבירה שתאפשר לשלם לך קצבה ביום שתפרוש ואף אחד לא ירצה להעסיק אותך?! איזו אלטרנטיבה אתה מכיר שתאפשר להשקיע את החסכונות שלנו? בתקופה שבה הריביות בעולם הן אפס או שליליות איפה תשים את הכסף ?! תחשוב פעמיים לפני שאתה מכנה את שוק ההון "הזבל הזה" כי הזבל הזה אמור לפרנס כל אחד ואחד מאיתנו בכל עשירון שהוא!
מיקי רונן 07/07/2016 17:07 אנשים שם מפסידים את התחתונים שלהם
זבל במלוא מובן המילה
חכם בלילה 08/07/2016 18:35 כנס מיקי
ללא ה"זבל" הזה המשק לא היה צומח ולך לא היתה עבודה..
יניב 07/07/2016 17:07 הוא לא מבין מהחיים שלו המיקי הזה. אל תתאמץ.. (ל"ת)
23 סוחר 07/07/2016 13:56 אני דוגמה
אם לפני שנים סחרתי במעל 15 מליון שח מחזור שנתי.היום אני סוחר 2-3 מליון שח בשנה כבר לפחות 3-4 שנים.אין טעם לסחור
22 כחלון לא למד חשבון 07/07/2016 13:49 ירקן מוכר ב5 ש״ח וירקו שמוכר ב3 ש״ח מי מרוויח כנסו
זה שמוכר ב3 מוכר כמות משמעותית מרוויח הרבה יותר אז כחלון תוזיל את המס יכנסו יותר כספים משמעותית והמדינה תרוויח הרבה יותר ממסים אם תרצא עוד שיעור אז תצטרך לשלם לי
21 מני 07/07/2016 13:49 ברור. הרי כל הבורסות בקריסה. (ל"ת)
20 אמנון 07/07/2016 13:45 מס בורסה
המס לא משתלם תורידו את המס ותראו איזה הכנסה ממסים תהיה מחזורים יהיו גדולים והכנסות גם פשוט
19 כחלון 07/07/2016 13:18 תפסת מרובה לא תפסת מבין? (ל"ת)
18 כולם מפסידים 07/07/2016 13:10 נו מתי מישהו יתעשת ויחזיר את מס הבורסה לרמה סבירה??? (ל"ת)
בא 07/07/2016 13:19 אל תהיה תמים ,מה שאני ואתה יכולים לחשב בצורה כול כך
פשוטה ,יכולים גם המנהלים למעלה , ככה שזה לא במיקרה מצב המיסוי על הבורסה ,.
מנסה להשקיע גם 07/07/2016 14:08 מה שאומר שהמשקיעים הכבדים מושקעים כנראה...
בחוץ ולא פה.
17 בא 07/07/2016 13:08 אתם לא מבינים ,הם מריצים את העדר לנדלן ,שם הם מרוויחים
יותר , כחלון עם הכלים שלא ,או הכלי אם תרצו ,הוא אימפוטנט בעשיה אמיתית , איפה קבלנים מחול ?
16 בא 07/07/2016 13:05 כחלון ולפיד הם לוזרים עלובים ,זוג אימפוטנטים ,מנהלים
שלא עובדים ולא הורידו את מחירי הנדלן אפילו בשקל ,להיפך המחירים עלו .מזל שלא הצבעתי לכחלון ,ידעתי שהוא עוד אימפוטנט לוזר , אפילו אין לו את מי להאשים .
15 מסתכל מלמעלה 07/07/2016 13:01 זה מזכיר את הסיפור על החמור
... שבעל הבית כל יום הפחית לו אוכל בסוף החמור מת... שואל בעל הבית מה לא עשיתי טוב ???
בא 07/07/2016 13:17 האמת שזה היה סוס , ולבעל בית קראו ביבי ,והוא היה ממוצע
פולני . מצטער ביבי אבל אתה הגזמת בלדפוק כאן את האזרחים ,בעיקר בנדלן !!!
הסייס היה פולני 07/07/2016 14:12 הפריץ היה טרכטנברג (ל"ת)
14 לך הביתה כחלון 07/07/2016 12:54 במדינת הגנבים רעש מהומה
שר האוצר חטף מכה ,ממי יגנוב? מי הקורבן הבא?מדינה בה השחיתות שלטת,לא תרפה עד אשר תרוקן את הפרה החולבת.
13 מוש 07/07/2016 12:53 אני אשם! מודה...!
עד שנת 2011 הייתי פעיל מאוד בבורסה , ואז פרח בארץ טרנד המתייפייפים. הגדילו מיסים (נכון זה התחיל קודם ) על ריווחי בורסה אבל זה לווה כבר בבוז כלפי "המהמרים" , שלי יחימוביץ, ודב חנין המשתמטים המקצועיים הפכו לנערצים למרות שהם מרווחים יפה מאוד מאג'נדת ה"פערים החברתיים". לא במקרה הם בצד של המאיון העליון כמובן. אני החלטתי שאני לא אעשה עסקאות בבורסה בכלל ובפרט ובבורסה הישראלית. אני שמח שרבים וטובים חשים כמוני ואני מייחל ליום שבו תסגר הבורסה מחוסר עניין. לציבור!!
12 כחלון 07/07/2016 12:53 אם לא יוקטן המס ל15 אחוז או פחות
אפשר לסגור את הבורסה
11 מדינת חלם 07/07/2016 12:51 שאלה
כמה מס משלמים בשוק ההון האמריקאי?
10 דן 07/07/2016 12:50 כולם מפסידים בבורסה - שיצפו גם לבקשות להחזר מס ב Q3 (ל"ת)
9 בדוי 07/07/2016 12:47 מר האוזר והאוצר
מר האוזר היקר.אתם מנסים להחיות את הבורסה על ידי נסיונות שמוכיחים שאתם טועים ובגדול.נכון שלא הכל תלוי בכם אבל אילו הייתם מובילים החלטה להוריד את המס ל 15 אחוז נאמר הייתם מכפילים ויותר את ההכנסות כמו כן הארכת שעות המסחר גרמה לירידה ברורה במחזורים ולא להיפך מכיוון שהפכתם את הדואליות למניות מולכות עי חול שרק מס קטן של מכונות נהנה מזה ללא אפקט של הפתעות ושינויי מחיר אמיתיים.הלוואי ותחזירו לנו את השוק.בהצלחה
8 ולגבות מדירה ראשונה! 07/07/2016 12:47 מסקנה צריך להדק לחץ על הדיור להשכרה
הגיע הזמן לבטל פטור על השכרת דירה ראשונה ולהדק לחץ על משכירים לתקופות קצרות, צימרים ומלונות....
7 כחלון לא למד חשבון 07/07/2016 12:43 תוריד את המס יסחרו הרבה בשוק ותרוויח יותר ממסים
סוחר ירקות מוכר תפוח׳ אדמה . במקום ב4 רק ב2.80 וצרויח יותר טוב ממי שמוכר ב4.5 אבל הוא מוכר כמויות ענקיות כח לדוגמא ירקן שמוכר 2 טון ב 4.5 שווה ל 9000 שקל ברוטו כשחקניה היא 4000 ש״ח נשאר רווח של 5000 אחרי פועלים והחזקת חנות נשאר 3000 ש״ח אבל אם ניקח ירקן אחר שמוכר ב2.8 ומוכר כמות של 15 טון מקבל ברוטו42000 כאשר הקניה היא 26000 כי הוא מקבל הנחה על קניית כמות גדולה ואז הרווח שלו ברוטו 16000 בניקוי פועלים והחזקת חנות נשאר 12000. ש״ח פי ארבע מהסוחר היקרן לכן. כחלון צא לעם ותילמד חשבון פשוט בכלכלה שמי שלימד אותך הביא את המדינה לאן שהיא גם פלוג לא למדה טוב מה לעשות ששמים טיפשים כי רוב אנשי הכנסת טמבלים זועבי זה מקום לחולים. 11
6 חכם מימון 07/07/2016 12:37 מדינת חלם. הפוך גוטה!!! הפוך!!! לא מבינים שמעל סף
מסויים זה עובד הפוך. על זה נאמר תפסתה מרובה לא תפסתה.
5 Disturbed 07/07/2016 12:36 אני דווקא זוכר טוב מאוד תצינור
שקיבלתי בדמות 15אלף מס רווח
4 דן 07/07/2016 12:30 הבריחו את כולם עם ה25% מס
אי אפשר להרוויח חותכים לך את הרווחים שגם ככה אפסיים בשוק המדשדש הזה
אלא השוק 08/07/2016 11:13 יש יותר הפסדי הון בשנה האחרונה
וזאת הסיבה לירידה בסכומי המס , לא גובה המס
$^$ 07/07/2016 14:15 לא תאמין אבל יש להם גם 50% מס במגירה (ל"ת)
3 אדי 07/07/2016 12:29 אם תורידו את המס על הבורסה המדימה תרוויח יותר (ל"ת)
2 סוחר בורסה שפרש 07/07/2016 12:28 קדימה תעלו עוד את מס רווחי הון
ואז הגבייה ממיסים משוק ההון תהיה אפס חחחחחחחחחחחח
1 אהרון 07/07/2016 12:21 נו ברור
תעלו עוד את המס אולי אנשים יותר יסחרו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש