ענבל אור לשלי נרקיס: "יאללה סגרנו, תלחץ יד"- צפו בקטע

בתום הדיון על דירת המחלוקת במציצים - שלי נרקיס וענבל אור נצפו רוקמים הסכם בו היא תרכוש את הדירה. נרקיס: "7 מיליון ואני יוצא מהדירה"
ענבל אור, צילום: ענת דניאלי
ביהמ"ש המחוזי בת"א דן הבוקר (א') בנוגע לדירת המריבה בפרויקט 'מגדל מציצים' של ענבל אור, שאותה היא מכרה, לכאורה, פעמיים. הדיון אמור היה להגיע היום להכרעה, אך השופט איתן אורנשטיין דחה את ההחלטה למועד מאוחר יותר. הדירה בפרויקט שועבדה למלך השוק האפור, שלי נרקיס, בתמורה להלוואה שאור נטלה ממנו. עם זאת, אור מכרה במקביל את הדירה לרוכש עופר לוזון. אורנשטיין צפוי להכריע מי יקבל את הדירה והאם יתקבל הסדר הפשרה שגובש על ידי השופטת בדימוס ורדה אלשיך, שבמסגרתו נרקיס יעביר 2.5 מיליון שקל ללוזון והנכס יועבר לנרקיס. 
בתום הדיון פנה שלי נרקיס לענבל אור ושאל אם תרצה לרכוש את הדירה, והם הגיעו להסכם בו היא תרכוש את הדירה ממנו ואף לחצו ידיים. לשאלה מהיכן תביא את הכסף לרכוש אותה, לאור לא היתה תשובה.
 עריכה: גילי מייזלר
נרקיס פנה לאור והציע לה תמורת 7 מיליון לקחת את הדירה ואור לא היססה ומול המצלמות פנתה לעו"ד בומבך המייצג אותה ואמרה לו "אני רוצה את זה..הוא מסכים להעביר לי את הדירה". לאחר מכן נכנסו חזרה לחדר הדיונים ושוחחו על כך עם עורכי דינו של לוזון וכן עו"ד יוסי כהן המייצג את נרקיס. לאחר שדנים הם באפשרות - אור פונה לנרקיס ומבקשת שילחצו יד כסימן לעסקה ביניהם.  
הסכם הפשרה בין לוזון ונרקיס
כאמור, הצדדים הגיעו אתמול להצעת פשרה שהוגשה היום (א') לביהמ"ש ע"י השופטת בדימוס, ורדה אלשיך, שמונתה לגישור על ידי השופט אורנשטיין, לפיה 'דירת המחלוקת' תועבר לשלי נרקיס, ולוזון (הרוכש) יקבל 2.5 מיליון שקל בתמורה. רוכשי הדירות האחרים בפרויקט מציצים ראו כי הדבר מעכב את הפרויקט ואף עשוי להוביל לנפליתו ולכן השופט אורנשטיין בחר להפנות את הצדדים להליך גישור אצל השופטת בדימוס. 
המתנגדת היחידה להסכם הפשרה: ענבל אור
עו"ד בומבך, המייצג את אור, אמר כי היא צד להליך ויש לה זכויות, על אף שמצויה בכינוס זמני. אורנשטיין השיב לו כי אור היא "היחידה שמתנגדת להסכם הפשרה". בומבך בתגובה הציג כי אור לא מכרה את הדירה פעמיים, אלא המכירה הייתה "מוטעית".
"יש פה טעות חמורה, מדובר בנכס קו ראשון מול הים, ניתן לחלקו לכמה דירות. השמאי מסילתי טוען כי ניתן לרכוש את הדירה בהרבה יותר. מה עם קופת הכינוס, שודדים את הנושים, זו הצעת הסדר?", אמר בומבך, ואז ציין כי "לאור יש אינטרס גדול שהכספים והתמורה תיכנס לקופת פשיטת הרגל ולא לקופה של מציצים. כאן אנו רואים במובהק את ניגוד העניינים של הכונס. היא לא הוכרזה כפשוטת רגל ולא ניתן צו כינוס ואנו סבורים כי לא יינתן, לא ניתן לקחת את זכויותיה".
"לוזון אמר שהוא מותר על כל זכות, והיום אני מגלה שהוא לא מותר על טענה כנגד החייבת אלא כנגד הנאמן. על החייבת אף אחד לא שומר והיא לא מעניינת. פשוט עושים חלוקה של השלל" הוסיף בומבך, וכן ציין כי ישנן הצעות גבוהות יותר - כמו 8.5 מיליון שקל נטו, כך שאותם 2.5 מיליון שקלים אינם משקפים את מחיר הדירה וכי "הפשרה הזו היא העדפת נושים".
איתן ארז, המפרק מטעם ביהמ"ש, הגיב לטענה שזוהי העדפת נושים כי "נרקיס שילם לאור 7.5 מיליון שקל, 2.5 מיליון שקל לבנק הבינלאומי לליווי ועוד 2.5 מיליון ללוזון. הוא סה"כ משלם 17.5 מיליון שקל על הנכס".
עו"ד המייצג את לוזון התרעם כאשר שמע שלאור יש הצעה נוספת לרכישת הדירה, ואמר כי "אור מציעה למכור את הדירה לרוכש נוסף וזו כבר עזות מצח".  


סיפור הדירה במציצים

נזכיר את הרקע לקונפליקט סביב הדירה במציצים. כאמור, מדובר בדירת המיני פנטהאוז בפרויקט ששווק ע"י ענבל אור. כאשר בסמוך להליכי הקפאת ההליכים וחדלות הפרעון, התגלה כי אור הבטיחה את אותה הדירה לשני אנשים שונים. בפעם הראשונה הדירה הובטחה לשלי נרקיס בתמורה להלוואה שלקחה אור ואף רשומה על הדירה הערת אזהרה. במקרה השני, אור מכרה שוב את הפנטהאוז, לרוכש עופר לוזון  ששילם את המקדמה על הדירה וגילה שהיא שייכת לאדם אחר כשביקש לרשום את הערת האזהרה על הנכס האמור.
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    נראית כמו ברווז (ל"ת)
    זמבורה 08/06/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כולה משופצת ואין בה אפילו דבראחד אמיתי.הכול אחיזת עינים (ל"ת)
    ארי 10/06/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    זה לא נראה לכם מוזר??
    אחד מהעם 05/06/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלי נרקיס כבר נתן לענבל 7.5 מיליון ש"ח בשביל הזכויות שלו, לזה הוא צריך להוסיף 2.5 מיליון לבנק בינלאומי ו-2.5 מיליון ללוזון. בסך הכל זה יוצא 12 מיליון ש"ח. ועכשיו הוא מסכים למכור את זה חזרה לענבל אור בעבור 7 מיליון ש"ח? זה נראה לכם הגיוני???
    סגור
  • 15.
    המפרק ארז לא יודע חשבון בסיסי!
    אהרון 05/06/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוען ששלי נרקיס שילם 17.5 מיליון , 7,5 שילם לאור 2.5 לבנלאומי ו2.5 ללוזון כמה יוצא 12.5 ולא 17.5
    סגור
  • 14.
    מילה שלה שווה לתחת (ל"ת)
    הבחורה חיה בסרט 05/06/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 13.
    עו'ד יוסי כהן מיצג רק עבריינים:שלי נרקיס
    שרה נתניהו..... 05/06/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לכן מה הפלא שהוא ספג את נורמות ההתנהגות של העולם התחתון? אינני מבין רק למה לא שוללים את רשיונו?
    סגור
  • יש כמה עוכרי דין שמתמחים בייצוג עבריינים והם שייכים להם (ל"ת)
    ארי 10/06/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    ראיתם איך היא הופכת את בומבך לבובה במשחק שלה? (ל"ת)
    צביקה 05/06/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    איזה מפחיד השלי הזה..... (ל"ת)
    מי מתעסק זה מיקו 05/06/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 10.
    תותחית כל הכבוד אני מבין למה מפחדים ממנה (ל"ת)
    דרור 05/06/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    לא מצליח להבין
    בן 05/06/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    האם היא רוצה לקנות את הדירה ? היא לא צריכה לקחת עו"ד שכין לה את ההסכם ? מה לגבי רישום בטאבו ? צריכים גם לבדוק חשמל וארנונה ששולמו עד 1.6.16
    סגור
  • 8.
    הכונס נחפז לסגור את המכירה על חשבון הנושים
    דג 05/06/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לוזון ונרקיס מחלקים שלל וקופת הכינוס נגזלת. השופט הזה מוזר ביותר
    סגור
  • 7.
    ככה לא קונים אפילו אבטיח בשוק. הכל הצגה למצלמה (ל"ת)
    דנינו 05/06/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 6.
    לכל ה"ישראלים",האופי של הישראלים הוא אופי..........
    השפוי 05/06/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    7 16
    חרא, ובגלל שענבל עור נפלה כולם מלכלכים עליה בלי להכיר אותה, זה קורה להרבה ויכול לקרות לכל אחד,אבל לא הישראלים "חכמים"בלהאשים ולשמוח ולרצות שאחרים ייפלו אז תתביישו לכם "הישראלים" ובמדינות אחרות אנשים נותנים כבוד אחד לשני. ענבל מסכנה ונפלה אני מאחל לה שתצא מי זה.
    סגור
  • אין לך מושג על מה אתה מדבר. מסכנה היא לא....
    הטו הרע והלא נורא 05/06/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא נוכלת שניהלה עסק רמאויות משופשף. האמת תתברר בקרוב. וגם ההצגה הזו בבית המשפט מחוץ לדיון...נו באמת!!! החיוך שלה מסגיר הכל. שחקנית היא לא.
    סגור
  • הזוי
    חושם 13/06/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד אנשים שחושבים שהיא מסכנה?
    סגור
  • אם היא הייתה נראית כמו אלון חסן
    האמיתי 05/06/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא היית מוציא את התגובה הצבועה הזאת נכון?
    סגור
  • לשפוי
    102doves 05/06/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה לא נורמלי
    סגור
  • לשפוי
    102doves 05/06/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה לא נורמלי !
    סגור
  • אתה מחפס את המפתח במקום לא נכון
    בא 05/06/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יצורים מהסוג שלה עושים את כול הבלאגן !!הם מושחתים מלידה! יש אותם בכול מדינה בבתי כלא ובשילטון
    סגור
  • אתה מכיר אותה?,אם כן אז סבבה תכתוב, אם לא.....
    השפוי 05/06/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אל תכתוב דברים רעים
    סגור
  • 5.
    הצגה בפני המצלמות ותו לא-מס' שאלות שעולות
    ניר 05/06/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    18 1
    1. שימו לב ששלי נרקיס לוחש משהו באוזן לאחד מעורכי הדין (כנראה משהו בסגנון "שחק את המשחק מול המצלמות"). 2.לפי החיוכים המטופשים של ענבל אור ועוד כמה מבינים שזו הצגה. 3. שלי נרקיס לא מנהל את עסקיו בפני המצלמות, מה שמעיד שזו בטוח הצגה. 4. האם זה עו"ד יוסי כהן ששלי נרקיס לוחש לו משהו באוזן? הרי התגלה בעבר סכסוך מאד רציני ביניהם שבגינו פורסם ע"י העיתונאי יואב יצחק שעו"ד כהן החל לנסוע עם מאבטח צמוד לכל מקום....??? יותר שאלות מתשובות.כרגיל בבית מדרשה של ענבל אור.
    סגור
  • 4.
    הרי טוענת בכל דיון כי אין לה כסף-מהיכן הכסף לנרקיס? (ל"ת)
    לא מפסיקה עם השטיקים 05/06/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • מהיכן הכסף? הה...הה
    עמנואל 05/06/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זו דירה מאוד יקרה ויכול להיות שיש מישהו שמממן אותה . בכסף שיתקבל ישלמו לשלי נרקיס , לקונה השני ואפילו יכניסו כסף לקופת הנושים, הדירה תימכר ברווח וכשירגעו הרוחות , והמסך ירד הגברת תזכה בסכום מסוים....זאת המטרה שלה שישארו לה לפחות כמה מליונים.
    סגור
  • אנשיםשדים משקרים בלי למצמץ! (ל"ת)
    בא 05/06/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 3.
    זאת אישהשד,אחד מעשר הוא כזה ,אין להם עזות מצח ,הם
    בא 05/06/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מאכלסים את בתי הכלא וגם......הנהלות ופוליטיקה .שם הם יכולים לגנוב הכי הרבה .
    סגור
  • 2.
    7.5 מליון +2.5 מליון +2.5 מיליון = 17.5 מיליון ??? (ל"ת)
    השואל הגואל 05/06/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 1.
    שתמכור את ילדיה הנוכלת הזאת (ל"ת)
    רוקי 05/06/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • יצורים מהסוג שלה עושים את כול הבעיות בעולמינו , אחד
    בא 05/06/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מעשר הוא אדםשד .אני יודע איך זה נישמע אבל ......זאת האמת ,אתם יודעים מעט מאוד על העולם שלנו .
    סגור