דב קוטלר: "על דירה בת"א מקבלים תשואה של 2%-3%, אצלנו התשואה הבסיסית היא דו-ספרתית" - צפו בראיון

 |  (28)
דב קוטלר וערן רוט, צילום: יח"צ
חברת iintoo שייסדו ערן רוט ודב קוטלר דיווחה היום כי ענקית מימון הנדל"I האמריקנית מרידיאן קפיטל (Meridian Capital) שמתמחה במתן הלוואות מסחריות בשוק הנדל"ן בארה"ב, רוכשת 10% מהחברה שהינה רשת ההשקעות החברתית בנדל"ן. 
במסגרת ההסכם, סוכם בין החברות כי Meridian Capital, תקנה לחברת iintoo גישה לעסקאות נדל"ן איכותיות בשוק הנדל"ן בארה"ב, המתאימות למשקיעיה (ישראלים וזרים כאחד), וכן גישה למידע ולקשרים שהצטברו במשך כ- 30 שנות פעילות ענפות בשוק האמריקאי ולמערך אנליזה גדול. בנוסף, תעניק את המימון הנדרש לאותן עסקאות, ליזמים שעימם פועלת iintoo בארה"ב. 
בראיון ל-BizportalTV התייחסו קוטלר (לשעבר מנכ"ל ישראכרט ובנק אגוד) ורוט (לשעבר מנכ"ל קרן הגשמה) לדיווח וגם להתפתחות החברה מאז הקמתה לפני כשנה. שאלנו אותה איך זה קורה שבימים של תשואות אפסיות, הם מדברים על תשואה דו-ספרתית למשקיעים?
 
 
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    אגח פרפטשואל של יוניקרדיט בנקה ב 10 אחוז תשואה לשנה
    הפוסל במומו 01/01/2017 20:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרגיש לי יותר בטוח מהחברה האלה. אגח של וונצואלה נותן עשרות אחוזים נקוב בדולר same same
    סגור
  • 23.
    לא קוראים, לא מבינים, לא ממש מתעניינים, ו..מקטרים"..!
    ישראל 01/07/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני לא מבין את המגיבים : הם אינם קוראים את דברי הבעלים?או שלוקים בהבנת הנקרא? נאמר בפירוש : אין הבטחת תשואה. נתוני התשואה הם על בסיס הפרקטיקה בענף ומבטאים ממוצע סטטיסטי. כל השקעה היא פרוייקט עצמאי שמבוצע ע"י היזם. הבעלים מקבלים עמלה על רווח בלבד .גובה השקעה בסיסי 100000 ש"ח. ההמלצה למתעניין בהשקעה , להפנות לאפיק השקעה זה רק 20% מההון הפנוי שלך שמיועד ממילא להשקעה ( תיק השקעות).אז על מי ועל מה אתם מתלוננים.. ?? כל השקעה מלווה בחוזה מפורט בין החברה ובין היזם ובין החברה לבין המשקיע. תקראו רבותי ,אל "תקטרו" סתם. יש לכם טענה עניינית ? תנמקו אותה ! ואם זה לא ייראה לכם , אחרי שתקראו , ותשאלו ,ותבינו - אז לדבריכם יהיה ערך. עד עכשו לא קראתי שום דבר מנומק .
    סגור
  • 22.
    מכירת חלומות
    אודי 22/05/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי רוצה לראות חישוב של התשואה הדו-ספרתית. האם לוקחים בחשבון הוצאות מיסוי, ביטוח, אחזקה, ניהול ועוד.. רק הוצאות מכירת הנכס מגיעות לכ- 8% מערך הנכס. הם מוכרים חלומות!!!
    סגור
  • 21.
    אז הדוחות הטובים של טאואר והתחזיות היותר טובות = לתחת! (ל"ת)
    בני 15/05/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    דב קוטלר מנכל פושט רגל
    אחד שיודע 10/05/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דב קוטלר היה מנכל בית ההשקעות פריזמה. כידוע בית ההשקעות פשט את הרגל לאחר שהפסיד הרבה מאד כסף לעמיתים שלו
    סגור
  • בשביל העיתונים הוא אליל
    דודו 10/05/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תשמע לא מתחבר ללהגיד פושט רגל. פריזמה התפרקה לפני הרבה שנים וזה לא היה תלוי במנכ"ל ממש. העיקר שהוא היה מנכ"ל ישראכרט אז עכשיו בכובע החדש הוא חייב לקבל הרבה ראיונות של כלי תקשורת, תשמע מנכ"ל ישראכרט. בפועל לא התרשמתי מהידע וההבנה שלהם בנדל"ן. עסקאות של מאות מיליוני דולרים? לא נשמע אמין במיוחד
    סגור
  • מה שמעניין שאחרי ישראכרט
    נהיים צנועים 11/05/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרי משכורות המיליונים שקיבל משרי אריסון והפועלים, אף אחד לא רץ אחרי ה'גאון', והוא צריך להשקיע את כספו בהשקעות ספקולטיביות כאלה. אותו דבר כמו שעושים המנהלים הבכירים בבנקים, אף אחד לא עומד אצלהם בתור, בוודאי לא בשכר שמתקרב למה שהם קיבלו מאטיני הציבור ומכספו, ראה צבי זיו עופר נחמה ,המשכורות שהם קיבלו היו מכסף של אחרים, ולא ביחס לשווי הכלכלי של עבודתם בשוק תחרותי אמיתי.
    סגור
  • 19.
    לא השתכנעתי
    בונזי 09/05/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מצטער על החבר'ה נראים לא רציניים, רדומים ולא משכנעים
    סגור
  • 18.
    ב 12 החודשים האחרונים בבורסה דו ספרתי רק במינוס (ל"ת)
    משקיע 09/05/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    תקראו בגוגל "הזוגות הצעירים מעלים את מחירי הדירות"
    אבנר 09/05/2016 07:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולם מתבאסים משכירות
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    מה עם הבעלות על הנכסים?
    דני 09/05/2016 07:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דובר על גיוס קל אולם אף מילה על הבעלות רגולציה ובטחונותהזהירות מתחייבת
    סגור
  • 15.
    ואם הם יפשטו רגל מי יחזיר לכם את הכסף? מישהו בודק את המ
    שרון 09/05/2016 01:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ואם הם יפשטו רגל מי יחזיר לכם את הכסף? מישהו בודק את המשכורות שלהם? קנו 4 קירות בתקציב ע"פ היכולת הכלכלית שלכם בארץ או בחו"ל. מי מכיר אותם? היום כאן מחר שם?
    סגור
  • 14.
    עשו עליכם סיבוב. חירטוט (ל"ת)
    ביזבוז 08/05/2016 22:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 13.
    האיש היה אחראי על נפילת פריזמה - תיזהרו (ל"ת)
    מני 08/05/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 12.
    ממליצה שתקראו בגוגל: " שוק הנדל"ן העתידי" ******
    איריס 08/05/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה יהיה עם מעמד הביניים?
    סגור
  • 11.
    איפה התשואה
    פריזמה 08/05/2016 21:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא יודעים עד היום
    סגור
  • 10.
    לא הייתי קונה מהם נעליים (ל"ת)
    Rr 08/05/2016 20:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    חחחחחחחה ,הנוכלים נכנסו לפעולה מבטיחים תשואות דו סיפר
    טומארפורקולו 08/05/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תיות וסיפורי אלף לילה ולילה ,
    סגור
  • 8.
    קרני מזבח
    בפריזמה התשואה אפסית 08/05/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מעניין
    סגור
  • 7.
    מבטיחים לכם תשואה דו ספרתית בטוחה לאורך זמן?
    כלל ברזל 08/05/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הגיע הזמן לברוח מהר מהר! עד עכשיו כל אחד שהבטיח דבר כזה התברר שניהל פירמידה שבתוך פרק זמן לא ארוך התמוטטה.
    סגור
  • 6.
    פרסומת (ל"ת)
    שמטוב 08/05/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    זהירות,,כל ההבטחות האלה הם בולשיט,,להתרחק מזה (ל"ת)
    משקיע 08/05/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    אם היתה תשואה בטוחה של 10 אחוז אדם היה הולך
    כלכלן 08/05/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לבנק לוקח הלוואה ב3 אחוז ואפילו פחות בגודל של 60 מיליון שקל ומשקיע במקום עם התשואה של 10 אחוז מי שמבטיח תשואות כלו הוא שקרן הזהרו כמו מאש
    סגור
  • 3.
    פונזי פונזי פונזי
    פונזי 08/05/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אין דבר כזה תשואה דו ספרתית בעולם של ריבית אפסית.
    סגור
  • 2.
    2-3% תשואה מהשכירות ו30% בעליית ערך
    שימי 08/05/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    12 9
    השוואה דבילית
    סגור
  • זה הצפי
    ירידת ערך בישראל 08/05/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    9 2
    2-3% תשואה והפסדי הון בישראל
    סגור
  • 1.
    דב קוטלר חברתי? (ל"ת)
    בדיחה טובה 08/05/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • לא יודע מי זה דב קוטלר, אבל כיום כולם חברתיים! (ל"ת)
    אחד מהעם 09/05/2016 04:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור