ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

השופט החליט - ענבל אור תאלץ לפנות את הדירה בגבעתיים

 |  52
מאבדת את הדירה
Share
אחרי מאבק ארוך ואמוציונאלי (בכל זאת מדובר בדירת המגורים), השופט אורנשטיין פסק היום כי ענבל אור תפנה את הדירה ברחוב הל"ה שבגבעתיים. מדובר בדירה אליה התכוונה אור לעבור עם ארבעת ילדיה לאחר שעזבה את הדירה בצפון ת"א וכל כרטיסי האשראי שלה נחסמו. בניגוד לטענתה של אור, השופט אורנשטיין קבע כי הזכויות בדירה אינן שלה אלא של החברה (כלומר של המפרק הזמני עו"ד איתן ארז) וכי אור צריכה לפנות של הנכס. 


על פי החלטת אורנשטיין, אור לא ציינה כי הדירה בבעלותה במסמך שהוגש ב-1 למאי שבו ציינה את כלל הנכסים בטופס 5. לדבריה, היא עשתה זאת לאחר התייעצות עם רואה חשבון, אך הדבר עומד בניגוד לגרסתה שהדירה אמורה להיות בבעלותה.
 
השופט אורנשטיין מנמק כי איננו מתעלם מכך שהדירה משמשת למגוריה ולמגורי ילדיה של אור. אך הדירה איננה שייכת לה אלא לחברה שאליה גם משלמת היא שכירות כשם שאינה בעלת הדירה. "משכך אין מניעה שהיא תשכור דירה אחרת ותשלם את דמי השכירות שממילא עליה לשלם" כתב אורנשטיין בהחלטה. 
 
עוד הוסיף, כי אור אינה אמינה והציגה גרסאות שונות בדבר הדירה. על פי תכתובות מיילים שבין המפרק הזמני ובין בא כוחה הקודם של החייבת, עו"ד ראובן בילט - נראה כי סוכם שהדירה תפונה על ידי השוכרים ותישאר פנויה. כאשר אין כל אמירה בתכתובות האמורות באשר לזכויות של אור בדירה  ולכן יש "לטפוח על גרסת החייבת מכל וכל".

סיפור דירת המגורים בגבעתיים
אור ביקשה לדחות את בקשת הכונס, עו"ד איתן ארז לאסור את כניסתה לדירה ברח' הל"ה 21 בגבעתיים. לטענתה, הדירה בבעלותה ואיסור זה יעמיד אותה ואת ילדיה במצב בלתי אפשרי וזאת בזמן מקדמי יחסית של הליך כינוס הנכסים. בבקשה הוסיפה אור שהיא וילדיה כבר עוברים לדירה זו.אור שכרה עד לאחרונה דירת דירת מגורים גרחוב שסטקוביץ' שבגוש הגדול בת"א (אותה דירה שהמפרק טוען שהשחיתה), אך נוכח סגירת מקורותיה הכספיים, ב-10 במארס היא יצאה מהדירה יחד עם ילדיה - וכשלב ביניים עברה להתגורר עם ילדיה במלון ('ווסט'). פה מתחיל הסיפור לגבי הדירה בגבעתיים, ממנה כביכול סולקה בשבוע החולף ואשר השופט אורנשטיין החליט היום (א') כי תפנה אותה סופית ב-1 ליוני. 
 
ענבל אור בתום הדיון (ה') על הדירה בגבעתיים: 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

52 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 נוכלת גנבת פושעת 11/05/2016 16:41 עכשיו היא מרגישה איך זה לשלם עבור דירה ולקבל כלום (ל"ת)
28 אדי 09/05/2016 16:03 יש מקום בכלא
עבריינית לא צריכה לגור בגבעתיים. יש פתרון דיור בנווה תרצה. תא קטן עם סורגים גדולים.
27 נחמיה 09/05/2016 09:00 ביקשתי די כבר להתעסק איתה היא יותר לא מענינת אז די כבר (ל"ת)
אשר 09/05/2016 10:37 לנחמיה מה איכפת לך עם מי ועם מה אנו מתעסקים מה איכפת לך (ל"ת)
26 עד לנווה תירצה 09/05/2016 07:57 דירה זמנית מעמידר (ל"ת)
25 חזי 08/05/2016 22:58 תיתבישו לכם. זה כלום לעומת מה שעושים השמנים בקומבחדרי ח (ל"ת)
24 עובד 08/05/2016 22:20 כואב לכם שהיא אשה מזרחית שהצליחה
לכן מתנפלים עליה וסתם ממציאים המצאות
אדי 09/05/2016 16:05 במה הצליחה?
לגנוב כסף מאנשים תמימים ולקנות בהם תכשיטים ו-11 דירות על שם הבנות שלה? באמת הצלחה. מזל שלך שלא קניתה דירה אצל הנוכלת הזאת.
23 נחמיה 08/05/2016 21:37 די כבר די כבר להתעסק עמה היא לא מעניינת יותר אז די כבר (ל"ת)
22 90 אחוז מהזמן בביזפו 08/05/2016 19:41 על ענבל אור יאללה מספיק יצא מהתחת אווווף (ל"ת)
21 מושיקו 08/05/2016 19:12 מסכנה כואב הלב. מה כבר עשתה? (ל"ת)
20 עמוס כהן 08/05/2016 19:07 רכשתי ממנה דירה
רכשתי ממנה דירה היינו 22 משפחות לפני 7-8 שנים עוד שהייתה חברה קטנה ומאז יש בעיות לא פתורות למשל אין חניות כפי שהוכתב בחורף האחרון המרתף הוצף שנית החדר האטום לא אטום כלל ולא בתקן המעלית נתקעת לא פעם אז איפה האחריות על הבנין והמבנה היא לא מבצעת כלום האריחים נושרים לא פעם אנו בסוף התארגנו ולקחנו חב אחקה פרטית כי הקבלן שביצע את הפרוייקט הפסיק לתת שירות בגלל טענות שהיא חייבת לו עד היום כספים שגבתה מאיתנו אז אין אחריות ולא היתה אחריות של הקבלן של גב אור ועוד ועוד היום כבר אין סיכוי למשהו ממנה וחבל אמנם הפרוייקט קיים אבל בחריגות בניה ובארנונה יש חיובים על החריגות שלה אני מציין שכל זה עוד לפני ולפנים עוד במשרד פשוט עם מאוורר נעשו העסקאות וזה נעשה בסופו של דבר אבל בהוספת כסף נוסף ובעצבים רבים עד שקיבלנו את מה שמגיע לנו בכל אופן למזלנו הפרוייקט קיים אבל אבל גדול לכן אל תלכו על קבוצות רכישה כי יש בעיות לא מעטות זה לא פשוט כלל וכלל ציינתי רק חלק קטן ביותר ממה שעברנו אבל זה מה שיש כרגע שנית אני חייב לצייו שערך הפרוייקט עלה במקצת [ערך שוק[ אז יש מינוסים ופלוסים אבל הכאב ראש לא קלן לידיעתכם בייחד היו
19 ירון 08/05/2016 19:00 בחורה שהסתככה מכל הכיוונים...
עלתה גבוה מדי ופשוט הסתבכה בענק. המפרק הזה שוחט... מסכנה האמת אני מרחם עליה. כל מי שקנה אצלה דירה עשה טעות ועל טעות משלמים. מי שרצה בזול יחטוף. היא לא בנויה לנהל עסקים ברמה כל כך גבוהה עם כל הכבוד. עדיין... כפי שציין העורך דין שיזרקו מהבית גם את כל שאר הטייקונים ויקחו להם את הרכבים ואת הבתים ויזרקו אותם לרחוק. מדוע זה לא קורה? מהסיבה הפשוטה שהם מקושרים יותר מדי... והיא לא. אכלה אותה.
18 ערן 08/05/2016 19:00 ענבל טועה
המפרק בחפציבה היה עורך דין מולכו
17 כדאי לדייק 08/05/2016 18:30 היא לא כשלה בעסקיה היא גנבה כסף לרוכשים
גם אם הייתה מצליחה לשים ידיה על הקרקע בבבלי לא הייתה יכולה לשלם את הסכומים כי בזבזה על פרסום ועל עצמה עשרות מליוני שקלים שגנבה לרוכשי פרויקטים אחרים
16 יוסי 08/05/2016 17:36 כלבה זבל שתירקב בכלא עד יום מותה. (ל"ת)
15 אופיר 08/05/2016 17:32 מי הפרייר שיסכים להשכיר לה דירה ?
אין גבול לעבירות אשר ביצעה. חושבת שהכול מותר לה (מה בכלל רוצים ממנה?) סוף כל גנב לתלייה.
14 בא 08/05/2016 15:39 זה היה צפוי,גם זה שתשב בכלא צפוי לגמרי . (ל"ת)
13 הקורבן מבבלי 08/05/2016 15:19 התעשרו על גבי וגזלו את כבשת הרש
בשנה שעברה היגלו אותי בעורמה ובכפייה מהבית שלי בגבעת עמל ב ומבית של 8 חדרים וחצר של חצי דונם אני גר בשכירות בחדר וחצי עלוב עם שני ילדים ארבעה נפשות ועובד קשה כדי לשרוד , התעשרו על גבי וגזלו את כבשת הרש
אליעזר 08/05/2016 16:02 לקורבן לא מאמין לאף מילה שלך למה סתם לקשקש למה
היא לא רכשה בגבעת עמל מאומה זה הכל תשובה והוא שילם פיצוי גבוה למפונים שרובם מפונים מרצון אז למה לקשקש סתם על חדר וחצי
12 חיים 08/05/2016 14:49 האבסורד צועק לשמיים
כמה כל הנזק שנגרם לכל הלקוחותjQuery2030436225761892274_146270770537615 מליון ש"ח.יש לה נכסים בשווי 58 מליון ש"ח.במקום להכריח אותה לשלם לכולם את המגיע לה, בתוספת אזהרה וקנסות חמורות להתנהלות תקינה בעתיד.אז פירקו לה את הצורה. ימכרו את הנכסים שלה בשליש ממחיר השוק. תמורת 20 מליון, המפרק יקח 18לכיסו תמורת העבודה הקשה....ישלם למופסדים את ה 2 מליון הנותרים כמס שפתיים.וכולם יתלוננו על מרת אור שגנבה אותם....
מביט מהצד 09/05/2016 03:00 צודק 100%
איך אין אירגון במדינה שיהיה מחסום לשפטים שעושים, אני מקווה שיגיע יומו של כל אחד גם למפרק וגם לכל השותפים לחיסול אור. ואיפה אירגון הנשים אתם לא רואים כאן גברים שופטים, גברים מפרקים , מה יהיה?
אמנון 08/05/2016 15:16 לחיים נראה אותך יכול להכריח אותה קל לטעון קשה לבצע (ל"ת)
בא 08/05/2016 15:41 אפשר להכריח אישהשד לשלם חיים? (ל"ת)
11 צדיק פגוע 08/05/2016 14:43 40 משפחות שנעקצו - יזכו לקבל בחזרה 100K
אם הדירה שווה 4 מליון....יוכלו להחזיר את הכספים שגנבה ל 40 משפחות
מיקי 08/05/2016 15:33 הדירה משועבדת למזרחי טפחות (ל"ת)
10 משה 08/05/2016 14:21 הסינדרלה הפכה לליכלוכית חזרה כמו באגדה רק בלי הנעל (ל"ת)
אביתר 08/05/2016 16:03 איזה סינדרלה. יותר נכון ברווז פלסטיקה מפוחלץ (ל"ת)
9 נוכלת 08/05/2016 14:03 היא לא נזרקת מהבית היא עדין לא הצליחה להשלים את הפלישה
תפסו את החתולה הנוכלת בזמן עוד לפני שפלשה לדירה, היא רק התחילה להעביר קופסאות כשנציג הבנק הגיע להחליף מנעול והתפלא למצא את האופר שלה שם עם קופסאות. שתחזור לבאר שבע הגנבת הזאת
8 מאיר 08/05/2016 13:38 אין כל ספק שהגברת אור עוברת תקופה קשה
יחד עם זאת עם טיפת כנות היא היתה יכולה להסתדר הרבה יותר טוב. אור הפסידה את הקרב. החלפת עורכי דין כמו גרבים,לא מקדמת אותה לשום מקום. זה הזמן,גברת אור, להתעשת וללכת על חבל אמינות במקום של שקרים. בהצלחה
מנשה 08/05/2016 16:08 איזה תקופה קשה היא עוברת הכל בולשיט היא חיה טוב מאוד (ל"ת)
נוכלת 08/05/2016 14:04 היא רחוקה מלהיות גברת, המעשנת במטוסים ומדליקת הנודים (ל"ת)
7 סתם אזרח זקן 08/05/2016 13:15 מה הרחמים עליה ?
הונתה אנשים - חיתה בפזרנות - תחיה בצנעה- כואב הלב על הילדים - יעזרו לה בני מששפחתה כולל אחותה שיצאה חוצץ נגד המפרק שפעם עושה עבודתו נאמנה
אלי 08/05/2016 14:05 למה אזרח זקן סתם למה סתם בכל אופן אתה צודק בכל דבריך (ל"ת)
6 אבי 08/05/2016 12:21 הרוע פה שובר שיאים. למה לרקוד הדם?
יש לה 4 ילדים לגדל, מאיפה יש לאנשים כזה רוע. בית המשפט יקבע מה תשלם, אבל חלאס. תנו לה לחיות
אדי 09/05/2016 16:12 לא ניתן לה לחיות
מה אכפת לי כמה ילדים יש לה? אם יש לי 10 ילדים אז מותר לי לגנוב כסף מאנשים? ענבל לכלא!!!
אמנון 08/05/2016 15:29 לאבי
למה אתה חושב שכולנו רוקדים על הדם טוב לא כולנו אבל הרבה כן אז אתה חי בללהלנד היא תמיד תחפש איך וכיצד לרמות אתה לא יודע אולי אבל בזמנו היא ניסתה עם פנינה רוזנבלום והפסידה בערכאה משפטית ויצאה בלי הווילה ועם הפסד פיננסי אז היא ניסתה אז מה פנינה לא פריירית וגם מבינה בעסקים לא פחות העיקר זה נגמר וגב קריאף לא הצליחה אז כלל וכלל
מרים 08/05/2016 14:44 לאבי
מה קרה שתחיה קצת יותר בצמצום מה קרה לה שצריכה 5 חדרים לא טוב לה שתלך למשפחה ושבעלה ישלם חלק לילדים הם גם שלו ואם הוא מתנגד שתגיש תביעת מזונות אני בטוחה שבית המשפט יענה לה בחיוב היו כבר מקרים ששופט הכריח לשלם מזונות הרי בעלה קיבל בהסכם הפרידה מיליונים ממנה חד וחלק אז שיחזיר חלק לילדים ולא שיוכרח לשלם להם כך אני חושבת שצריך לפעול כרגע
ניסים 08/05/2016 16:51 למרים
את חיה באשליות היא לא מוותרת ולא תוותר לאף אחד היא בשלה ואל תחשבי שהיא תשתנה היות והיא פשוט התרגלה לחיות מעל לפופיק שלה אז למה שתרד ברמתה למה ועל סמך מה מה איכפת לה מאלו שרימתה אותם הרי היא הרשע בהתגלמותו אז מה את מצפה ממנה אין סיכוי חבל לך על הזמן היא לא תשתנה כי ככה היא מאז ומתמיד
עדי מרכז 08/05/2016 14:33 רק שגב' קריאף לא כשלה בעסקים אלא היא נוכלת!
לא טעויות ולא החלטות לא נכונות. לפי הממצאים היא פשוט רמאית ונוכלת נטו
אלי 08/05/2016 14:17 לאבי
היא היתה ויכולה לחיות קצת יותר בחסכנות למה צריכה 5 חדרים בגבעתיים ולנדרובר יוקרתי למה לא יכולה במקום שכר הדירה שרצתה לשלם בגבעתיים לשלם חצי או שליש מזה במקום אחר ובפחות שטח למה צריכה 5 חדרים לא מספיק 3 ופחות חצי חדר בשבילה והילדים ביחד ולמה לנדרובר מספיק מוניות או משהו צנוע הרבה יותר מספיק עם הסחטנות הזו מה אנחנו לא מבינים למה היא חותרת מה בבית המלון שהיתה בו גם כן קיבלה סוויטה לא ולא אז הכל אחיזת עיניים ובית המשפט ראה זאת והחליט לצמצם את הבזבוז שלה עח אנשים קשיי יום שהונתה ללא נקיפות מצפון וברשעות לשמה
ראובן מ. 08/05/2016 13:09 קריאף תגדל את הילדים שלה בשיכון ד' ולא בגבעתיים ! (ל"ת)
דני 08/05/2016 18:32 איפה בשיכון ד בבאר שבע אתה חי בללה לנד לעולם לא ולא (ל"ת)
סדיק 08/05/2016 12:32 מעניין מה היית אומר אם היית משלם לה מקדמה... (ל"ת)
אסף 08/05/2016 12:50 גם לדנקנר ותשובה שילמת מקדמה, רק שלא הרגשת את זה.
התספורת שעשו לדנקנר ותשובה באו על חשבון הפנסיות שלנו. אנחנו משלמים את זה. אם פועלים לא היה מוותר לדנקנר על החובות, אולי היינו משלמים פחות עמלות וריביות. אנחנו מסבסדים אותם. הכי קל לצאת על אישה עם 4 ילדים . נראה אותם מפנים את תשובה או דנקנר מהבית.
אבי 08/05/2016 14:04 שלא נדבר על ההיקף שבא ע"ח כל האזרחים (ל"ת)
5 פחח 08/05/2016 12:12 לזרוק אותה לרחוב
שתקבץ נדבות הכלבה
אדי 09/05/2016 16:14 למה לזרוק לרחוב?
היא תמשיך לגנוב גם שם. רק לכלא!!!
4 קוקו 08/05/2016 12:08 אחרי מאבק ארוך ?! איזה ארוך זה מאבק בזק !
לדירות אחרות בכינוס יש מועד דיון של שנתיים קדימה, הדירה הזו תהיה בכינוס בזק ומהיר מאוד.
3 ישראלי 08/05/2016 12:03 כל .... בא יומו (ל"ת)
2 ע.פ. 08/05/2016 12:03 צדק
כך יאה שיעשה למי שהונה וגנב מכולם. בסופו של יום, על הצדק לנצח ועל הגנב לשלם המחיר.
1 הודיה 08/05/2016 11:52 תרוששו אותה..
כל שקל צריך לקחת לה.. שאת הילדים הגרוש יפרנס..
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש