08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו בענבל אור פורצת בבכי אחרי הדיון - "אני מזועזעת, תעצרו את הזוועה הזו"

השופט: "אם הדירה שלך, למה חתמת עליה הסכם שכירות?" הנה תשובתה - צפו בוידאו בסיום הדיון
 |  79
תסולק מהדירה?
Share

ההכרעה בדבר סילוקה של ענבל אור מדירת המגורים שלה שברח' הל"ה בגבעתיים נידונה היום בביהמ"ש המחוזי בת"א. אור שעלתה על הדוכן נשאלה ע"י השופט - "אם הדירה היא שלך, למה עשית עליה הסכם שכירות? מה, אדם עושה הסכם שכירות עם עצמו?". אור השיבה - "מה הייתי אמורה לעשות?", ולכך השופט השיב כי "כתוב שהחברה היא הבעלים של הדירה והיא בעלת החזקה, אין שום כיתוב שלמרות שהרישום הוא כזה הדירה היא שלך". 

זו כעת הסוגייה שעומדת על הפרק בדיון בבית המשפט, האם הדירה ברח' הל"ה בגבעתיים אליה מנסה ענבל אור להיכנס לצורך מגורים - היא אכן דירה שבבעלותה, או דירה ששייכת לחברה - ולכן תחת ידיו של כונס הנכסים. 

השופט אורנשטיין: "כתוב בנספח התצהיר כי הדירה היא של החברה וזה הוגש לביהמ"ש". אור מבקשת לראות את התצהיר וטוענת שעו"ד פינס ניסה להטעות אותה. עו"ד פינס מטעם בנק מזרחי השיב לאור בתגובה כי "לאחרונה הגשת דו"ח נכסייך ולא כללת דירה זו כאחת מהם". אור השיבה שזה נכון, ושזה מכיוון שלא התייעצה עם רואה חשבון בעת הגשת הדו"ח, וכי "הוא ביקש כי מאחר והדירה רשומה על אליענה אור שלא אכניס לטופס 5 את הדירה". עוד אמרה אור כי מאחר שלא מצויים בידי הנהל"ח הפירוטים המדויקים של הכספים, "המפרק שלח גיבוי שלא מאפשר לראות דבר". אור הצהירה שהיא עושה בדיקות מעמיקות ושתחזיר את הבעלות על הדירה אליה באופן פרטי.

ענבל אור בסיום הדיון: "אני מזועזעת, תעצרו את הזוועה הזו". 
 



המפרק עו"ד איתן ארז: "החייבת נכנסה לדירה בגבעתיים ב-14 באפריל תוך שלא הייתה כל סיבה לכך, שכן דמי השכירות בדירה בה התגוררה בצפון ת"א שולמה מראש עד ה-29 ביוני. לכן הסיבה שנכנסה לדירה בגבעתיים חודשיים וחצי לפני פקיעת השכירות נעשה מרצון לפלוש ולייצר לעצמה חזקה". עו"ד בומבך שמייצג את אור השיב - "מדובר בהחלטה גורלית באשר לאור כי מדובר על להוציאה מדירת מגוריה. למישהו זה נראה הגיוני לקחת אדם ולשאול אותו מה בדיוק קרה כשבמקביל היא בחקירות. למה אדם עובר כזו חקירה? בגלל התקשורת כאן?״. בומבך בעניין זה מתייחס לכך שאור כביכול לא זכרה בתיחקור שעברה למה נרשמה הדירה על שם החברה וכך נכתב בתצהיר שהגישה לבית המשפט. 

הדיון הסתיים - השופט אורנשטיין יעביר את הכרעתו בהמשך היום

סיפור דירת המגורים בגבעתיים
אור מבקשת לדחות את בקשת הכונס לאסור את כניסתה לדירה ברח' הל"ה 21 בגבעתיים. לטענתה, הדירה בבעלותה ואיסור זה יעמיד אותה ואת ילדיה במצב בלתי אפשרי וזאת בזמן מקדמי יחסית של הליך כינוס הנכסים. בבקשה הוסיפה אור שהיא וילדיה כבר עוברים לדירה זו.

אור שכרה עד לאחרונה דירת דירת מגורים גרחוב שסטקוביץ' שבגוש הגדול בת"א (אותה דירה שהמפרק טוען שהשחיתה), אך נוכח סגירת מקורותיה הכספיים, ב-10 במארס היא יצאה מהדירה יחד עם ילדיה - וכשלב ביניים עברה להתגורר עם ילדיה במלון ('ווסט'). פה מתחיל הסיפור לגבי הדירה בגבעתיים, ממנה כביכול סולקה בשבוע החולף.  

אור טוענת כי רכשה בכספה את הדירה בגבעתיים (על פי הכונס, מוערכת היום בכ-4.5 מיליון שקל) אך היא רשומה על שם החברה בבעלותה, 'אליענה אור'. היא מסבירה כי הרישום הינו "טעות חשבונאית". בכל אופן, לטענתה חתמה על חוזה שכירות עם החברה שבבעלותה בסך של 6,667 שקל לחודש וכי שילמה מראש על 24 חודשים. אור טוענת שהמפרק אינו מוסמך לבטל הסכמי שכירות שנחתמו עוד קודם כניסתו לתפקיד. 

בפתחו של הדיון היום המפרק עו"ד איתן ארז, עדכן כי לא קיבל את התגובה של אור לבקשה שלא לאפשר לה או מי מטעמה להיכנס לדירה בגבעתיים. עו"ד בומבך שמייצג את אור עדכן כי העביר את התגובה אתמול (ד') בשעות הערב. השופט אורנשטיין ביקש הפסקה על מנת שעו"ד ארז יעיין בתגובה והוסיף "לא תקין משום בחינה להגיש תגובה מבלי לעדכן את הצד השני".

בשלב זה הדיון יצא להפסקה על מנת שעו"ד ארז יעיין בתגובתה של אור, ולאחר החזרה מן ההפסקההתברר כי אור הגישה תגובה  לביהמ"ש ללא תצהיר, ולכן השופט אורנשטיין קבע כי על אור להיחקר על הדוכן ולענות על שאלות המפרק.

אור על הדוכן 
אור נשאלה ע"י המפרק אם ידוע לב שבתאריך ה-30 במארס הייתה התכתבות בין עורך דינה על דירה זו, ולכך השיבה כי לא ידוע לה. לשאלת המפרק מדוע עזבה את הדירה בצפון ת"א (שטען כי השחיתה), אור השיבה כי הדירה יקרה והיא הביאה שוכר במקומה. עם זאת, בעוד שאור הצהירה כי שילמה שכירות בסך 6,670 שקל לחודש, אורנשטיין ציין שדמי השכירות עמדו על 5,400 שקל בלבד, ולכך אור הגיבה כי מדובר בעלות שנובעת "משינויים שבוצעו במושכר". כמו כן, אור הצהירה כי ב-29 בפברואר ביצעה העברה בנקאית בסך 1.5 מיליון שקלים כמקדמת שכירות להסכם השכירות שבוצע לאחר מכן. 

עו"ד פינס (בנק מזרחי) טען שאור הצהירה על טעות חשבונית ושאל מי ביצע אותי, ואור תלתה את האשמה בסמנכ"ל הכספים של החברה. לשאלת אורנשטיין מה עשתה כשנודע לה על הטעות, השיבה שלא הייתה יכולה לעשות דבר כיוון שכל מסמכיה אצל המפרק. אף פי על תשובתה של אור, השופט אורנשטיין אמרה שהיה עליה לדעת מכיוון שהיא חתמה בשם החברה של שעבוד הדירה: "הדירה ברחוב הל"ה שועבדה לבקשת החברה בבעלותך. את חתמת בשם החברה על השעבוד של הדירה לטובת הבנק. טענת כי את מורשת החתימה היחידה ואת חתמת בשם החברה על שעבוד הדירה שבבעלות החברה לבנק. כשחתמת היית צריכה לראות שאת משעבדת דירה של החברה".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 אבי 11/05/2016 15:20 באמת תעצרו את הזוועה
ראיתם את התמונה של ענבל ?? היא צודקת - תעצרו את הזוועה הזאת
54 אורן 08/05/2016 15:55 כאב לב
צודקת 600 משפחות דפקו אותה לא פחות כל אחד היה בוכה
Xantippe 11/05/2016 05:23 לא מבינה מי לא קלט מיד שזו נוכלת שאין לסמוך עליה... (ל"ת)
53 עודי 07/05/2016 09:53 בתמונה העליונה היא ממש ממש חמודה (ל"ת)
52 חובב צדק הומני 06/05/2016 16:59 הצעה לענבל אור
קבלי על עצמך להחזיר או לפצות את כל לקוחותייך. בתמורה תוכלי להמשיך להתגורר באחת הדירות שלך. לפרנס את ילדיך (באו ממבחנה או יש לך בעל?) ויבוא שלום על ישראל. הישיבה בכלא ומסירת עשרות מיליונים לעורך דין המפרק הגנב לא ממש עוזרים לרוכשים התמימים...
חכם 07/05/2016 10:14 חחח להחזיר מיליונים ללקוחות?מאיפה? יכולה לקנות בנין חחח (ל"ת)
51 קורא 06/05/2016 15:32 לא מבין כלום מהתשובות שלה.... גיבובי מילים (ל"ת)
50 קלקלן 06/05/2016 15:03 כותרת מבישה
שבית המשפט ימצה איתה את הדין, ושעיתון כלכלי יתמקד בכלכלה. מספיק לנו צהובון אחד בדמותו של גלובס.
49 טל 06/05/2016 14:14 הייתה צריכה לחשוב על הילדים שלה
לפני שהחלה לפשוע.
48 מנחם 06/05/2016 13:21 למה לרחם המפרק אומר 600 חתמו ונפלו ברישתה איפה הצדק
אמש פורסם במדור הכלכלי שהיא הצליחה מעל ומעבר לציפיות שלה עם כח השכנוע והמהר מהר תחתמו לפני שלא ישארו יותר דירות בפרוייקט הלחץ והמהר עשו ללקוחות שלה רק רע והם חתמו ונתנו צקים לפירעון עוד לפני שהיה בכלל פרוייקט בנמצא איך זה קרה שכל כך הרבה השתכנעו על סתם הלחץ הפסיכולוגי המהר מהר והמצה בשוק הדיור עשו את שלהם ואנשים קשיי יום חתמו והשתכנעו על כלום בעצם ואז היא לקחה לעצמה קנתה מכוניות תכשיטים רשמה דירות על שם ילדיה נתנה למשפחתה לבעלה לשעבר ועוד ועוד בלי לנסות להחזיר משהו ממה שלקחה מאותם אנשים קשיי יום ועל זה מגיע לה עונש ראוי ביותר וכבד ביותר ודמעות התנין שלה לא עושות רושם על אף אחד היא נוכלת מפלצתית ללא נקיפות מצפון אז אני מקווה שהרשויות יפעלו במרץ למגר את התופעה שנקראת ענבל קריאוף אור
47 רוקי 06/05/2016 11:32 אוי אוי אוי! כמה לרחם על הנוכלת עם שפתי דונלד דאק! (ל"ת)
46 עמוס הראל 06/05/2016 11:13 תראו כשדיבר על אמא לילדים היה בכי של תנין
המפרק עשו אותו מאצבע .לא כמו האומללים שלקחת להם את הכסף חוצפנית .תמיד העוקצים והגנבים מיתנפלים כששועים אותם
45 מומחה לקנוניות 06/05/2016 10:49 אין בעיה
תני את כל הכסף שלך ושבי בכלא 3 שנים ונסלח לך. חבל על הדרמה פשוט לשלם את המחיר ולשתוק.
44 אזרח 06/05/2016 00:02 מיד לחשוף כמה לקח המפרק לכיסו שלא יגיע לרוכשים
ממי בדיוק הוא מקבל את כספו, ואיפה עורכי הדין בנושא? למי השופטים דואגים? עם 20 מיליון לקח המפרק. אני כבר לא בטוח שעשו זאת לטובת הרוכשים, נראה לי שמי שקרוב לצלחת כנראה אוכל ואוכל מצויין.
אברהם 06/05/2016 10:14 לא היה המפרק של חפציבה
אור החליפה מיספר רב של עורכי דין שעלותם אלפי שקלים ששולמו מכספם של רוכשי הדירות שנעקצו על ידה..היא לא ניקל כה לקשיים בשל נפילת מחירים בשוק הנדלן נהפוך הוא השוק בשיאו והרווחים עצומים אבל החזירות שלה לגנוב ולגנוב עלתה לה ביוקר!!!
מנחם 06/05/2016 13:24 המפרק הוא לא היה מפרק חפציבה היא סתם מחפשת מסכנות (ל"ת)
43 משה 05/05/2016 21:28 למסור אותה לדעש (ל"ת)
42 ציקי האדום 05/05/2016 20:27 אין על עורכי דין, ישכנעו אתכם שהשמש זורחת במערב (ל"ת)
41 יעקבא 05/05/2016 18:59 ארז
ארז פירק מיליונים לכיסו.שמונה למפרק מיגדלי המלכים טבריה בעזרת השופטת אילשך
40 אוהב ציון 05/05/2016 18:22 די (ל"ת)
39 מרסלו ס. 05/05/2016 17:57 רחמים לא לענבר אור אלה לנפגעי ענבל אור!
אני איש רחמים.. לא לאנשים הפועלים בחוסר תום לב.. ענבל אור היא אחד כזאת וליבי לא איתה אלה עם מאות הנפגעים ממעשיה הפליליים. בדירה בגבעתיים היא רוצה להמשיך להתגורר? הייתי מאפשר לתקופת ביניים עד כניסתה לכלא לתקופה של 25 שנה (לפחות) תקציב מינמללי למגורים עד 1800 ש"ח (שכונות מסוימות בטבריה, עכו, נטיבות אולי בישוב כלשהו במגזר הערבי אולי תצליח למצוא). לגבי ילדיה, הייתי מציע לבית המשפט לשקול ברצינות, להעבירן לידים של בעלה לשעבר או משפחת אומנת אם זה לא מתאפשר.
38 רוקי 05/05/2016 17:47 הנוכלת הזאת צריכה לשבת עם אתי אלון הרבה שנים (ל"ת)
37 אנונימי 05/05/2016 15:54 ומה איתי שנפלתי ברחוב הירדן ב75000 דמי קדימהועוד 100 (ל"ת)
חיים 05/05/2016 18:32 אין בסיס לטענותך
וככל הנראה אינך דובר אמת, לא היה אחד שהפסיד יותר מ 100 אלף ש"ח.
אנונימי 05/05/2016 21:54 לחיים לא הבנת העוד 100 אלו בערך שחתמו בסוף בפרוייקט הנל
אני נפלתי והצלחתי לבטל רבע בסוף למרות איום משרד ניכוי מסויים אני עם 75 שנגבו לצערי ה20 בוטלו ואני מתדיין עם המעמ על החזר משהו אם בכלל אפשרי הכונס אמר לי זבשו באופן פרטי [אין סיכוי ממש למשהו פה]אז מפח הנפש רב אם הבנת בבקשה ערב טוב לך
36 שירת הברבור. 05/05/2016 15:26 קשה להניח שהשופט קונה את הלוקשים של הנוכלת .
כמה ברווזים היא מנסה למכור? פעם יכלה בקלות למכור קרח לאסקימוסים. בארץ, הסיפור שלה נגמר.
35 בת ..... 05/05/2016 15:14 ענבל למה גנבתjQuery20305737144744489342_1462449813399?? (ל"ת)
34 אכזריות הרייטינג 05/05/2016 15:12 שרק לא ניפול לידיים של התקשורת (ל"ת)
33 עו"ד כלב 05/05/2016 15:09 לזרוק אותה לכלבים (ל"ת)
32 ehudhl 05/05/2016 14:52 זה יום השואה, תחשבו קצת על הכותרת... קצת טקט (ל"ת)
31 משה ראשל"צ 05/05/2016 14:47 דמעות תנין - אני לא קונה לא מילה אחת כמו שלא קניתי דירה (ל"ת)
אנונימי למשה מראשון 05/05/2016 16:13 מזלך הרב שלא נפלת אבל כל מילה שלך על הדמעות נכונה (ל"ת)
30 דניאל רייש 05/05/2016 14:38 הליך מזורז ? אני יכול להביא תקדים
פשוט זהו הליך ושיטה בה נוהג עורך הדין יואב לוי הרמאי באמצעות מתמחים ומתנער מאחראיות .
29 דודי 05/05/2016 14:36 מי שעשה קןפה יפה זה המפרק אחת הסיבות שחתך מהר (ל"ת)
28 חחח 05/05/2016 14:24 תעצרו את הזוועה? זה בדיוק מה שעושים גברת אור! (ל"ת)
27 אורית 05/05/2016 13:55 ענבל היקרה
תחביאי כמה שתוכלי.....לא מגיע לך מה שעושים לך אנשים רעים תתרוממי חזרה לאימפריה שלך ושימותו הקנאים כל היתר על ....
דני 06/05/2016 16:46 לאורית התמימה
לו ענבל אור הייתה גונבת ממך, מכל ילדייך,הוריך אחיותיך ואחיך את כל כספם,באכזריות מפלצתית. ברע לב אכזרי תוך שהיא נועצת סכין בלבך היית ממשיכה להמליץ עליה????
אזרח 06/05/2016 00:07 מסכים איתך. (ל"ת)
אנונימי 05/05/2016 16:15 עוד אחת גיחי גיחי גיחי היית מדברת אחרת בסיטואציה אחרת (ל"ת)
עופר 05/05/2016 14:25 ימותו הקנאים? תמות מי שרימתה אנשים (ל"ת)
מביט מהצד 08/05/2016 01:22 ורואה איך מפילים גם את הרוכשים במקום לעזור
יכול להיות שאור עשתה טעויות אבל יש גם , מכאן לקחת לה את העסק ולהפיל אותו ואת הרוכשים , נראה מאוד חשוד שמישהו רצה בחיסולה בעזרת החוק . מה שקורה זה שעכשיו גם הרוכשים לא יקבלו כלום ויגידו להם להוסיף כסף אם רוצים לראות דירה, יכלו לעשות זאת בבקרה מחאה מבלי להפיל ולחסל את אור סיטי. כסף הרי היה ועכשיו היה פחות משום שעורכי דין ומפרקים יעשקו את קופת אור סיטי וכמובן מי שסם את כספו כזה קטן שלא יוכל לקבל כלום . זה נראה כמו אריה שמסטער על הטרף ורק כשיגמור לאכול אם ישאר ישאיר פירורים לאחרים. חבל לי על הרוכשים וכאל לא רואים בטיפה שאולכים באמת לעזור להם. אם הייתי שופט ומחליט להווציא אדם מכשקיו , שאז גם יש לי אחריות לתת קודם כל לרוכשיו חזרה את כספם ולא קודם כל למפרק או עורכי דין. מדק אמור להיות צדק.
26 ישראלי 05/05/2016 13:50 איפה הכסף של בבלי?
ענבל שילמה כסף ובסוף לא בנתה כלום. אי אפשר להגיע אליהם ולגבות מהם חזרה את הכסף בגין האופציה שלא מומשה? הכסף שהיא שילמה שם שייך לנושים.
25 יובל 05/05/2016 13:35 תעזבו אותה כבר! טייקונים אחרים גנבו מליארדים ולא רשמתם (ל"ת)
דני 06/05/2016 16:46 יובל, אתה שותף לפשעים של ענבל המפלצת!!! (ל"ת)
פלוני 08/05/2016 01:33 מי אתה דני? ממה נפגעתה ? (ל"ת)
24 סמירה 05/05/2016 13:22 ענבל - אני רוצה לעזור לך.
תני את מספר החשבון שלך-תעודת הזהות-ואני אעביר לך כסף שתקני אוכל לילדייך
23 צדק חברתי 05/05/2016 13:22 אם הייתה באמת נוכלת הייתה מזמן בורחת עם הילדים לחו"ל
הטעות היחידה שלה שהיא חשבה בגדול ונכנסה לשטח של הכרישים ,ברור במדינת מנופול תחת שליטה של כמה משפחות עשירות ששולטות במדינה הזאת , לא יתנו לה להתקדם , מערכת משפטית רקובה שכלל אין בה צדק , מונעים על ידי עשירים ובעלי הון , אם היו נותנים לה זמן להאתארגן ולהתרומם הייתה מוצאת פתרונות ולהחזיר לאנשים את כספם אבל במקום זאת רמסו אותה , היום זו היא ומחר כול אחד מאתנו שרוצה להתקדם ולגדול מבחינה עסקית במדינה הזאת , רשות המיסים ידועים כגוף רקוב שעובד עבור בעלי ההון
דני 06/05/2016 16:47 צדק יקר. קנה ממנה "דירות"
והיא תרוץ לבזבז על תכשיטים....
22 גב קריאף ענבל 05/05/2016 13:04 ומה יהיה על המסכנים שנתנו לך את כספם האחרון (ל"ת)
21 נוכלת סדרתית 05/05/2016 12:55 כרתה בור ונפלה בו. חבל עליה אם היתה הולכת בדרך
ישרה היא היתה מרויחה יותר
20 אנונימי 05/05/2016 12:55 אלי הון שקרסו וחייבים מיליארדים - לא פינו מדירתם ....
עשתה טעויות תשלם ,אבל יש 4 ילדים ,איפה הם יהיו בחוץ , אילי הון חייבים מאות מיליארדים מחקו להם חובות הבנקים ,יש לה רכוש והון עצמי ,יש הרבה חברות עם מינוסים בהרבה יותר גדולים משלה בבנקים גם מזרחי ,עד עתה בנק מזרחי מבוטח הנכסים משועבדים לבנק ,אז מה כול הפרסום שהוא רוצה להשיג מדובר בזה שהיא ניהלה את החברה בתור אשת שיווק ומסביבה היו אנשים לא מקצועיים,לא כיוונו אותה נכון ,אם בנק המזרחי לא היה עוצר את האשראי כמו שהוא לא עוצר את האשראי לקבלנים מושחתים והיה נותן לה עצות של איך לסיים את הפרויקטים אז כולם היו מקבלים דירות ,כמה פושטי רגל יש בישראל בחובות עתק ,מה הם משלמים 300 ש"ח בדואר,יש כאן הרבה אנשים רעים ,אבל כן עשתה טעויות ,מי לא עושה,רצה יותר מידי,הייתה צריכה לסיים פרויקט ולהתחיל עוד פרויקט וכך הלאה ,אבל אם בא בנק ונותן אשראי ולא אומר לה לעצור בגלל שהוא רוצה לקבל ריבית למה הוא לא נהג כך אז למה היום הבנקים מתנגדים לדיור למשתכן שזה בערבות ממשלתית ,כי הם רוצים לשלוט על חיי כול אזרחי מדינת ישראל,אתם יודעים כמה עיקולי בתים יש בארץ ,כמה פניות יש לארגון לתת ,רק באשדוד כ-600 משפחות מעוקלות .שיפרסמו
בוריס 05/05/2016 17:23 שתחזור להורים (ל"ת)
19 זוג צעיר 05/05/2016 12:53 לא חייבים לגור בדירה חדשה בגבעתיים
שאלה: למה בעצם לא להשכיר את הדירה החדשה בגבעתיים, אם לא למכור אותה, ולהשתמש בכסף כדי לשלם לרוכשי הדירות שנפגעו? ענבל וילדיה יכולים להצטמצם ולגור אצל ההורים, כפי שעושה כל זוג צעיר שקצר בכסף. נכון. זה לא כיף. מקסימום לשכור דירה קטנה וישנה בר"ג, שיותר זולה מגבעתיים. דירה בקומה 4 ללא מעלית עולה פחות כסף. גם במקום ג'יפ יוקרה אפשר לנסוע בפיאט פונטו משומשת. לא הוגן להראות את הבכי שלה, ולא להראות במקביל את חיסרון הכיס של הנושים.
18 שקרים ומניפולציות 05/05/2016 12:40 שקרים ומניפולציות (ל"ת)
17 שלומי 05/05/2016 12:40 בכיה לדירות (ל"ת)
16 נוכלת 05/05/2016 12:25 מדוע היא לא בנווה תירצה עדין ?????
היא גנבת שגנבה אנשים תמימים , לא אשת עסקים שנפלה ושצריכה תיספורת בומבך תלמד קודם את הפרטים . היא נוכלת שמכרה דירות מספר פעמים וששלחה שליחים לבתי המסכנים כדי שיכתבו צ'קים מיד.
נקסט 05/05/2016 12:49 אי אפשר לשלוח אותה לכלא, הרי היא אמא ל 4 ילדים... (ל"ת)
15 אנונימי 05/05/2016 12:15 ענבל אור
כל טיעוניה הם שקרים ומניפולציות
14 זיו 05/05/2016 12:14 ממדי האטימות
לא התרשמתי במהלך כל הדיון המשפטי המתמשך שענבל אור בכלל מבינה מה עוללה למאות לקוחות מסכנים, נדמה שטובת התכשיטים ולא הנושים עומדת לנגד ענייה, הבחורה התעשרה על גבם והיא עוד רוצה שיגלו כלפיה אמפתיה.מקסימום שתחזור לגור בדירת הורייה כמו הלקוחות המסכנים שהונתה במצפון שקט!
אנונימי 05/05/2016 16:00 צודק אני נפלתי בסכום בינוני בהירדן אבל נפגעתי אישית חזק (ל"ת)
אפרים מרמת גן 05/05/2016 16:56 לאנונימי חבל חבל שנפלת אני גם כמעט
אני גם כמעט נפלתי עמה אבל משהו והבהילות תחתום תחתום הפחידה אותי ולמרות התכניות והשרטוטים המפורטים בהירדן הלכתי אישית וביררתי אצל הדיירים שם ומסתבר לא דובים ולא יער אז חבל חבל שגם אתה לא ביררת במקום כי הכתובת על השרטוטים היתה אז בכל אופן אני מאחל לכל החתומים שם עתיד וורוד יותר לא מאשים אותם ואף אחד מהם אבל הלחץ והמהר עשו את שלהם וחבל חבל עד כמה שידוע לי חתמו 81 בערך כל טוב לכולנו אמן ואמן
13 סדומאי 05/05/2016 12:05 סדום זה כאן ! (ל"ת)
12 יובל המבולבל 05/05/2016 12:02 כמה "טעויות" אפשר לעשות ??
ככל שחופרים יותר בסיפור הזה זה נשמע יותר ויותר הזוי מרגע לרגע... שתגור בבית מלון ...
זוג צעיר 05/05/2016 12:54 בית מלון זה יקר
אפשר למצוא דירה קטנה וישנה בר"ג באלפיים שקל לחודש. את הדירה בגבעתיים יש למכור או לפחות להשכיר, ועם הכסף לשלם לנושים.
11 עוזי 05/05/2016 11:42 אני לא מחרם עליה....אבלללל
מישהו כנראה שם הרבה "כסף" כדי לחסל אותה..משפטית..תקשורתית..וכו'
10 אאאא 05/05/2016 11:40 אונס נכסים
האיש אונס נכסים בטעות קוראים לו כונס נכסים
חזי 05/05/2016 15:01 הכונס
גם אני נפגעתי מכונס. הם דואגים רק לעצמם כמו ח. פרשת צמנטקאל. חירם גד. היא חייבים לי כסף. הכונס אכל הכל לא ראיתי שקל אחד.
פלוני 08/05/2016 01:39 גם אני אכלתי אותה מכונס
חושבים קודם כל על כיסם ומנפחים מחירים לטובתם האישית , רק שתשלם. לקח לי שנה וחצי והרבה כסף כדי להתמודד מולם ולא ראיתי כזה נראה לי כאילו היה זה עולם תחתון ולא מפרט מטעםהבנק. מזלי שעורך הדין שלקחתי ליווה אותי עד שיצאתי מהגענום הזה. ואין לי אמון יותר באנשים מהסוג הזה.
9 ישראלי 05/05/2016 11:40 ראו במילון הסבר ל "דמעות תנין" (ל"ת)
8 אלין 05/05/2016 11:39 האמת,ברור שהמפרק דואג לעצמו ככה זה רוב........
האנשים הם נוכלים ושקרנים ומלשנים ודואגים רק לעצמם ולא אכפת להם מכלום אבל גם יומו של המפרק יגיע הוא יעשה טעות מישהו ילשין עליו ויהיה כמו ענבל עור.
7 עופר 05/05/2016 11:31 מה משותף לענבל אור ומשה קצב? שניהם
טובעים ברחמים עצמיים ומסכנות, מבקשים מהציבור "להבין" אותם ולרחם כאשר שניהם חסרי אמפתיה לקרבנות שהותירו מאחוריהם
6 יש ר א לי 05/05/2016 11:30 בומבך התבלבלת.
במקרה של ענבל אור זו לא תספורת אלא גניבה. לא מפנים אותה מדירתה אלא מדירה שאינה שלה שהיא פולשת אליה. היא אמא ל4 ילדים המסכנה, ומה עם האמא לילדים שהפקידה כספים אצל עבנל אור ולא תגיע לדירה כשענבל אור רצה עם כספי הקונים ורכשה תכשיטים? ואיך בדיוק ענבל אור הגיעה לנכסים אישיים של 52 מיליון ₪ (שלא לדבר על אולי בניין במנהטן שהיא מסתירה כפי שחושד / טוען המפרק לאור הצהרותיה בעבר), לקחה מכספי הרוכשים ובזזה אותם, פשוטו כמשמעו. אז המפרק דואג לכיסו, זה נכון, כמו כל עורכי הדין שמייצגים את ענבל אור, ככה זה במקצוע הזה שמזמן איבד מיוקרתו, די איכס לדעתי...
ההגון 05/05/2016 20:28 גיבוב של שטויות...אחרי כל כך הרבה עורכי דין דווקא זה?? (ל"ת)
עו"ד בומטראח 05/05/2016 13:22 אגב, איזה מין שם זה "בום-טראח" ?? (ל"ת)
5 שי 05/05/2016 11:26 יש לה את הדיבור
המעצבן בתבל.
4 צחי 05/05/2016 11:23 האם היא בוכה על כל אלה שאיבדו את חסכונותם ? (ל"ת)
3 וואלה יופי 05/05/2016 11:22 עכשיו היא כבר לא מתנהגת בבריונות ומעשנת במטוס (ל"ת)
2 לא מאמין להם 05/05/2016 11:20 גם עו"ד וגם חובש כיפה שמייצג כנראה נוכלת.. (ל"ת)
1 קרן 05/05/2016 11:16 אין שום דירה בל"ה ששווה 4.5 . שקרן (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש