כחלון ממשיך: שווקו 184 דירות ב'מחיר למשתכן' באילת - כמה יעלו הדירות?

בנוסף, הוציא האוצר עוד 182 דירות בישוב רכסים (באזור הקריות). הנה הפרטים כולל המחירים
משה כחלון, צילום: משרד האוצר; Bizportal
שני מכרזים נוספים בתכנית 'מחיר למשתכן' אותה מוביל שר האוצר שווקו בהצלחה ליזמים ע"י רשות מקרקעי ישראל. אחד בשכונת שחמון באילת והשני בישוב רכסים בצפון הארץ. להלן פירוט הזוכים וניתוח תוצאות המכרז.
בשכונת שחמון באילת שווקו בהצלחה 184 יח"ד שהוצעו. דירת 80 מ"ר תוצע במחיר התחלתי של 807,932 אלף שקל המגלם הנחה של 21% ממחיר השוק לאחר הפחתת מענק למשתכן בסך 40,000 שקל.
184 יחידות הדיור נמצאות בחמישה מתחמים שונים בשכונה. מדובר בשיווק אחרון בשכונה זו בה שווקו בהצלחה 1700 יח"ד הכוללות מבני ציבור ומסחר וכן שטחים פתוחים.  השכונה כוללת בנייה פרטית למגורים, בניה צמודת קרקע ובנייה רוויה הממוקמת בעיקר בגבול הצפוני ובגבול המערבי.



רובע 6 משתרע על כ-800 דונם, ותכנונו מתאפיין בין היתר בשמירה על ערכי טבע באתר ובגבולותיו, תוך שילובם בתכנון עירוני. שכונה זו נכללת בשכונת שחמון  הגדולה  הכוללת בסה"כ   כ- 8,000 יח"ד.

בישוב רכסים (באזור הקריות): שווקו בהצלחה כל 182 יח"ד ודירת 80 מ"ר בישוב תוצע במחיר התחלתי של 616,746 שקל המגלם הנחה של 18% ממחיר השוק לאחר הפחתת מענק למשתכן בסך 60,000 שקל. כאשר הדירות שווקו בשני מתחמים.

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    זכיתי בראש העין מישהו רוצה ?
    לירן 04/05/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    זכיתי בראש העין במחיר להשתכן מתכונת ישנה שההגבלות הן שאסור להשכיר5 שנים ואסור למכור 10 שנים ממש תודה למשרד הבינוי והשיכון עובדים על אנשים במקום 1480000 1200000 דירת 4 חדרים והגבלות כאלה 5 שנים לא להכיר 10 שנים לא למכור איפה הכדאיות ממש הגבלות קשות וכבר לא שווה
    סגור
  • 11.
    כחלון הגיע הזמן לשנות גישה
    המומחה 04/05/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו מבינים שחשוב לך למלא את קופת המדינה שוק הנדלן הוא פרה חולבת. אתם משעבדים דור שלם למשכנתאות גבוההות וארורות. בטווח הארוך יהיה פה דור שלם על עניים והמשמעות היא ירידה בצריכה הפרטית בשל ירידה בהכנסה הפנויה. אם לא תתעוררו מהר קופת המדינה תתרוקן ממיסים על עבודה ומיסים עקיפים בשל ירידה בצריכה. בטווח הארןך עוד תהיה בכיה לדורות.
    סגור
  • 10.
    מאז שכחלון באוצר שוק ההון מתרסק
    כישלון בדיור 04/05/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    דבר שיעלה את מחירי הדיור הקשר חזק מאוד
    סגור
  • 9.
    מה המטומטם הזה מחייך
    טיבי 04/05/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להעלים לואת החיוכך המטומטם מהפנים אולי יסתכל במראה יבין מה מצבו
    סגור
  • 8.
    למשתגע מטמבלים
    אנונימי 04/05/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה בכלל לא ברור. כרגע מתוכנן ש 100% מהדירות בפרויקט יימכרו לזכאים. זה לפי התוכנית החדשה. בתוכנית הקודמת זה היה רק אחוז מסויים מפרוייקט. בגדול זה מתכון ליצירת שכונות מצוקה. הלוואי ואתבדה.
    סגור
  • 7.
    800 אלף ל 3 חדרים באילת זה (ל"ת)
    ממש יקר!!! 04/05/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    יקר ברמות (ל"ת)
    יניב 04/05/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לכחלון, יצא להלחם בפיל עם מחט.
    למוד הניסיון 04/05/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הרבה כותרות ושום דבר אמיתי לא קורה. מה זה הטפטוף הזה. כוסות רוח למת.יש להציף את השוק ומהר לפני הבחירות הבאות, אחרת כחלון יקבל קולות בדיוק כמספר היחידות ששיווק. מה שבטוח; ביבי מרוצה מאוד מהשיווק" האגרסיבי" לכאורה של כחלון. כחלון תתאמץ יותר... רוצים אותך גם בקדנציה הבאה. בסך הכל איש חרוץ ומוכשר...קצת פחות לחשוש מכל איומי הסרק של בעלי האינטרנסים.
    סגור
  • 4.
    יקר מדי. תביאו חברות סיניות
    באילת מיליון שקל?? 04/05/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    דירה באילת 500 אלף מקסימום. דווקא המחיר בלוד היה סביר. יש חוסר הגיון בתוכנית המחירים בפריפריה ובמרכז כמעט זהים. המחיר באילת יוצא כמו המחיר בלוד. ואפילו יקר יותר !!! בלוד מכרו 80 מטר ב 620 אלף !!
    סגור
  • 3.
    תכנית הדגל? תכנית הזבל!
    r 04/05/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    9 11
    תכנית מגוחכת, בושה למדינה. הממשלה מוכרת דירות בהגרלה, בלתי נתפס.
    סגור
  • 2.
    נשך ,הרביות שגובים הרשויות באישור הממשלה
    דגדג 04/05/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עיריית הרצליה גובה ריבית של 50% בשנה + כ50 ש"ח על מכתב שהיא שולחת, הוצאה לפועל גובה ריבית של שוק האפור והשחור. תאגידי המים והביוב גובים מחיר מופקע על ביוב גם אם איננו זורקים מים לביוב(ישנם גינות ועציצים ) והכל באישור החוק, מדינה שעושקת את אזרחיהה מכל כיוון.
    סגור
  • 1.
    שוק הדיור בדרך לרדת למחירים שפויים סוף סוף
    רציונלי 04/05/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    14 26
    תחשבו שהיום לצורך העניין דירת 100 מטר עולה מקבלן מיליון ש"ח במחיר למשתכן היא תעלה 700 אלף שזה 300 אלף פחות. עכשיו תענו לי מי המטומטם שילך ויקנה מהקבלן במיליון? אין דבר כזה! ואז הקבלנים יהיו חייבים להוריד את המחיר לאותו מחיר של מחיר למשתכן זה תכנית גאונית כל הכבוד לכחלון.
    סגור
  • כמובן שבכל הערים יהיו הגרלות נוספות
    רציונלי 04/05/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    3 13
    והקבלנים ישארו עם דירות ביד כי עצם זה שאנשים יודעים שמוכרים במחיר שהוא נמוך בפער גדול של 300 אלף שח מדירה מקבלן במכרז רגיל ברור שהם לא יקנו מהקבלן אין שאלה בכלל. אלא אם כן אותו בן אדם בא לו לזרוק 300 אלף לפח.
    סגור
  • תגובה לרציונלי
    תשובה 04/05/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    19 3
    מי שלא יזכה בהגרלה הוא יקנה מהקבלן
    סגור
  • מי שלא יזכה בהגרלה הראשונה יזכה בהגרלה השניה
    משתגע מטמבלים 04/05/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    4 13
    ומי שלא יזכה בהגרלה השניה יזכה בהגרלה השלישית וכו'. אתה לא מבין שכללללללללללללללללל הקרקעות שישווקו מעתה ואילך ע"י מנהל מקרקעי ישראל יהיו כולםםםםםםםםםםםםםם במסגרת מחיר למשתכן? תתעורר החגיגה בנדל"ן נגמרה.
    סגור
  • החלומות האלה כבר נמשכים 10 שנים
    למשתגע מטמבלים 04/05/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    86 1
    מי שרוצה להאמין שיחכה ויקנה עוד 5 שנים בכפול 2 או כפול 3
    סגור
  • הלמ"ס: גידול של 3.7% במכירת הדירות מקבלן ברבעון הראשון
    אין סיכוי לירידה !!! 05/05/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אין מה לעשות הביקוש הוא אדיר המחירים לא יכולים לרדת !
    סגור