ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אחותה של ענבל אור למפרק איתן ארז: "אתה דורך בכל הכוח על בנאדם שהוא כבר מת - כמה שפל אתה יכול להיות"

אחותה של ענבל אור כותבת לעו"ד איתן ארז על כך שהוא "משתמש בכל כלי התקשורת בצורה כל כך מביישת!!! אתה דורך בכל הכוח על בנאדם שהוא כבר מת" 

 |  61
תמיכה משפחתית
Share
ביום שאחרי פרסום התמונות הקשות מביתה של ענבל אור בת"א, אחותה של ענבל מסירה כפפות ויוצאת כנגד המפרק עו"ד איתן ארז. וכך היא כותבת בעמוד הפייסבוק שלה: "לאיפה עוד אתה רוצה להכנס? אני מבינה שאחרי כל כך הרבה זמן שלא הייתה לך עבודה וקיבלת תיק כזה מתוקשר אתה מרגיש בעננים. ולא רק בעננים גם מתמשמש בכל כלי תקשורת בצורה כל כך מביישת!!! אתה דורך בכול הכוח על בנאדם שהוא כבר מת. כמה שפל אתה יכול להיות ולאן עוד אתה רוצה להגיע ..?? אתה יודע שלענבל אין את הכוח להתמודד עכשיו גם מולך, אבל יבוא יום וגם זה יגיע..."


ועוד היא כותבת בסוג של איום, "אנחנו מכבדים את החלטת בית המשפט שמינה אותך, וכולם חושבים שאתה מלאך שבא לעזור לכול הנושים שיש לחברה. ומה שהם לא יודעים שזה בדיוק ההפך . ברגע שמשהוא יקדיש קצת זמן ויבדוק את ההיסטוריה שלך יבין שמכולם אתה דואג רק לעצמך ואת זה עוד נוכיח בהמשך..".

בכתב התגובה שהוגש אתמול (ד') ע"י המפרק  לביהמ"ש כמענה לבקשתה של אור להשאר בדירתה בגבעתיים, הוא הציג תמונות של דירתה הקודמת בגוש הגדול שהושחתה לטענתו. התמונות והכתיבה הנוקבת "צחנה, חורים בקירות", הובילו לתגובות רבות וחלק טוענים לכך שמדובר בהגזמה. שיר אור, אחותה של ענבל, לא היססה וכותבת לעו"ד ארז: "לאיתן ארז הגדול! מי אתה בנאדם? ומאיזה חומר אתה עשוי?!"הפוסט המלא בפייסבוק של שיר אור:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

61 תגובות ב-46 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
46 שוש 30/04/2016 07:54 דורך בכל הכח
איך יש לך את החוצפה בכלל להתבטא על מעלליה של אחותך?היא דרסה ורמסה הרבה משפחות ,הרגה אותם נפשית ופיזית בלי להעיף עפעף
45 עדי 27/04/2016 12:05 קדימה איתן ארז תפרק גם את אחותה, שותפה לפשע
מר איתן ארז כל פרוק שתעשה לא יספיק כדי למצות איתה את הדין
44 יובל 24/04/2016 11:18 ענבל אור חלאת המין האנושי
ארז היקר באדם ! תמשיך במלאכת הקודש לנסות ולהחזיר את המעט שבמעט מאותם הכספים של האומללים והתמימים שחשך עליהם עולמם לאחר שהמפלצת המנוולת ענבל אור עשקה אותם ובאכזריות וברוע לב שאין כמוהו עלי אדמות הותירה אותם ללא כסף וללא קורת גג, מי ייתן ובעזרת היושב במרומים המנוולת הנאלחת תשב בצינוק כל ימי חייה,כי כך נאה וכך יאה לאור פשעיה המחרידים !!!
43 חיים 24/04/2016 11:02 אחותה של ענבל אור למפרק איתן ארז: "אתה דורך בכל הכוח על
ומה אחותך צדקת??? גונבים לי לוקחים לי, היא הרוויחה הכול ביושר....
42 דור 23/04/2016 19:00 לשמוע טענות על שפלות מהצד של ענבל אור זה באמת שיא חדש (ל"ת)
41 היא טועה. הוא לא 23/04/2016 14:24 דורך על גוויה אלא על תמנון.
ולתמנון הזה הרבה ראשים שאליהם מוביל הכסף של המסכנים שבסה"כ רצו לקנות בית במיטב כספם.
40 הרסה מאות משפחות 23/04/2016 00:24 כל עוד היא לא מביעה חרטה, שימשיך ללחוץ וחזק (ל"ת)
39 בני 22/04/2016 09:18 אתם מכירים את הסיפור על הגנב שרץ ברחוב וצועק תיתפסו את
הגנב אז זאת אחותה ! רצחתם וגם ירשתם ערימה של נבלות תחזירי את הכסף לפני שאת פותחת את המערה שלך אחות של נבלה
38 השואל הגואל 22/04/2016 08:36 אחותך דרכה על אנשים והרגה אותם..כמה שפלה היא ?
טול קורה מבין עינך וקיסם מבין שיניך...(אם אתה בכלל יודעת מה זה ומה המשמעות....???)
37 טומארפורקולו 21/04/2016 18:55 ומה אם עדר העגלים מלחכי הפנכה ששילמו את מיטב כספם
,לא מגיע קצת רחמים?
36 גוג"ג 21/04/2016 18:01 ענבל אור
אני תמיה איך הנבזית הזו טרם הוכנסה אחר סורג ובריח. איך בית המשפט מקל בה ראש ונותן לעורכי דינה להטיל במערכת המשפט. אור זו שהביאה חושך לרבים אשר הפסידו סכומי עתק בהליכתם אחר קיסמה של אור- לא יראו פרוטה מהשקעתם, אבל משום מה אף אחד לא מזכיר אותם, וכולם מדברים רק על איך להקל על חיי הגנבת, שלא חסה על אף אחד.
35 אזרח 21/04/2016 17:43 אור נפלה כי בנק מזרחי סגר את משיכת היתר ללא התראה
ללא התראה, הבנק סגר לה את האישור למשיכת יתר. כל אדם או חברה מכלכל את עצמו על פי מה שהוא יודע שיש לו. לא ניתן לה זמן למכור נכסים שלה כדי לסגור את משיכת היתר ואז ברור שצ'יקים יתחילו לחזר כי היא בנתה על הבטחות הבנק. ומשמה התחיל כדור שלג. לדעתי היא לא התכוונה לגנוב אלה התכוונה להחזיר את הסכומים מתוך הרווחים של הפרוייקטים שלה. אם כך מתנהג בנק, אסור לאף אחד להיות במינוס- מאושר או לא מאושר! כי יום בהיר אחד ללא התראה הבנק יסגור את משיכת היתר ולא תוכלו לעמוד בהתחייבויות שלכם
משה 23/04/2016 11:23 הבנק לא חייב לה
הבנק נותן כסף תמורת בטוחות היא נתנה לבנק את הדירות כבטוחה עד שהיא חרגה מהסכום היא לא יכולה למכור בית שמשועבד לבנק כבטוחה לכסף שלקחה הבית שייך לבנק עד שתחזיר את הכסף מביין או שנסביר לך לאט יותר
34 מיכאל 21/04/2016 16:19 מה שאנשים לא מבינים , כנסו ותקראו ..
אותו מפרק עושה קופה על חשבונכם , אם חשבתם לרגע שהוא לטובת רוכשי הדירות ואו לטובת ענבל אור או בכלל טעות בידכם הוא גוזר קופון גדול שלא ישאר ממנו שום דבר בשבילכם תתעוררותתנגדו למפרק כי הוא יפרק גם את החלום שלכם לקבל דירה או כסף .. ועדיף עכשיו מאשר בכלל ..פשוט כואב לי איך הוא מנסה לרסק את ענבל אור ..
33 משה 21/04/2016 16:18 שיר
בקרוב תהפוך לאמא מחליפה לארבעה ילדים למשך עשרים שנה ואז תדע מה זה שלא כדאי לרמות לקוחות
32 מישהו 21/04/2016 15:55 הבית שלי שאני גר בו יותר מבולגן ומלוכלך מהתמונות בכתבה (ל"ת)
פועל זבל 23/04/2016 21:53 תנחומיי... (ל"ת)
31 במשפ׳ אור מאשימים את 21/04/2016 15:26 העולם : העובדים, הרוכשים, המפרק...איתן ארז איש ישר (ל"ת)
30 אזרח 21/04/2016 14:09 אם המפרק מקבל כסף על כל תביעת סרק,זה על חשבון הנושים
איך המפרק מקבל את כספו? האם על כל תביעה נוספת או על שעות העבודה להכנת התביעה הנוספת- הוא מקבל כסף? אם זה המצב, אז מי שישלם את המחיר של תביעת הסרק המבישה יהיו הנושים המסכנים!
מתי 21/04/2016 14:34 תביעת סרק?????
מה אתה מתכוין תביעת סרק? מה שתובעים את הגנבת ?מי רצית שישלם למר ארז אולי מדינת ישראל שנתנה לשוד הזה לקרות בזה אני מסכים ואם תחשבו הגנבת היא אתי אלון 2 רק יותר נוכלת ומתוכקמת
אזרח 21/04/2016 15:16 תביעה הסרק היא התביעה של אתמול של הלכלוך בבית (ל"ת)
29 מתי 21/04/2016 13:57 אחותה של ענבל ?? עוד אחת מהתקוה
מי זאת בכלל מה נותנים לה במה עוד מזרחנית שנהנתה מהגניבות של אחותה ופותחת פה על המפרק אנלפבתית ששפתה שפת איומים ענבל חלשה היא תבוא חשבון עם המפרק , מה זה?! מה אם כל המסכנים שהיא רוששה אותם אחותה של גברת חושך שככה בושה לאתר שנתו לה במה
המזרחי 22/04/2016 07:00 קשוט עצמך
זבלול. לפני שאתה יורד על מזרחים וקורא לגברת אנאלפאבתית תלמד לכתוב בלי טעויות כתיב בעצמך. ועל כל נאמר "קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים".
28 משה 21/04/2016 13:43 עכשיו המפרק לא בסדר ?
המנובלת מכרה 40 דירות ל 140 איש רימתה שיקרה נסעה ברכש שעולה הון קנתנה תכשיטים וחיה כמליונרית מכסבי האחרים . מצווה לדרוך על הכלבה הזו .
27 רמי 21/04/2016 13:31 למה שמים תמונה שענבל ניראת מסכנה והמפרק מחייך ???
תעמולה !!!
26 חני 21/04/2016 12:46 ענבל לא הצליחה-היא רק גנבה-זו הצלחה???
ענבל אור לא יודעת לנהל עסקים. היא יודעת לגנוב ולחיות מיום ליום עד ש.. מישהו עשה PAUSE לענייני הכספים והיא ללא כלום. היא מהווה דוגמא נהדרת ל"נשיאים ורוח-וגשם אין"-בקיצור: כולה רוח וצילצולים וחבל שכך. כל פעם מתברר לי עד כמה שהיא סתם נוכלת-לא אשה, לא אמא, לא עקרת בית וגם לא אשת עסקים. מה נשאר??? חבל מאד
25 שלומי 21/04/2016 12:46 עדיין בוכה?
הבכי של עינבל אור זה בכייה לדירות
24 ליאת 21/04/2016 12:43 מי יותר שפל: זו ששדדה מיליונים או זה שדואג לנישדדים? (ל"ת)
23 רותם 21/04/2016 12:43 כמה נמוך ואכזריים האנשים שמתבטאים פה......
אני לא מכירה את ענבל ומשפחתה לומר שצריך לירות בה כדור בראש???? עד היכן מגיע הרוע ..לב של אבנים הכדור הוא עגול ....
עמוס הראל 24/04/2016 08:55 מעניין אם היו אכזריים שאם הכסף שלך שניגנב... (ל"ת)
fdrd 21/04/2016 14:03 הכדור הוא עגול?
אולי יום אחד אנחנו נגנוב מליונים ונהיה באותו מצב?
22 סם 21/04/2016 12:29 דמעות תנין משפחתיים
איך את לא מתביישת במעשי אחותך הצדק בסוף יעשה בבית המשפט ואולי תהייה נחמה מועטה לקונים המרומים והמאוכזבים הגיע הזמן שמשפחתך תצא לנו מהעיניים ותתן לנו לעם אנשים צדיקים
21 אזרח 21/04/2016 12:17 בתקווה שהשופט יעמיד את עו"ד ארז במקומו עקב הבקשה המבישה (ל"ת)
20 שיר היקרה! 21/04/2016 12:05 לאחותך צריך לדפוק כדור בראש!
אבל אנחנו מרחמים עליה ובסך הכל רוצים שתישב בכלא.
19 משה כהן 21/04/2016 11:51 לפחות את המינימום-להחזיר בית נקי....
גם זה לא. העיקר שיש ביד פלאפון ומיץ תפוזים טרי. ירקדו הנערים לפני.
18 סתם אחד 21/04/2016 11:17 ככה זה בארץ היהודונים - וידוא הריגה. (ל"ת)
17 שי 21/04/2016 10:49 התנהלות של עו״ד ארז חרגה מכל גבול אנושי
עו״ד ארז הפך את ענבל אור לטרף אישי שלו ולעיתים שוכח את תפקידו לפרק את החברה ולהחזיר ככל האםשר את הכסף לנושים זה שהוא יתעלל בענבל אור לא יגדיל את ההחזר לנושים
פישקה 21/04/2016 14:32 רכשה את זה ביושר
מוכרחים לומר ביושר הגב הביאה על עצמה את הבלאגןלכל מי שמגיבלטובתה שיתבונן קודם באנשים שהיא עשקה
מתי 21/04/2016 14:01 התעלל!??????
בסך הכל וידא שלא תבריח נכסים שגנבה ולא תמכור רולקסים בחצי מכיר הגנבת השפלה וכל משפחתה השותפים לגניבה
דורון 21/04/2016 11:40 יש מספיק חמר נגד אור.אין צורךלהגיש תביעות שהן ממש בושה (ל"ת)
16 יעקב 21/04/2016 10:48 תגובה עניינית - שווה קריאה
לענבל אור נראה שיש מערכת יחצ משומנת, שכוללת את האמא, עכשיו האחות ולהזכירכם - כל זה התפרסם בתקשורת - 1. לכל אורך הדרך היא הצהירה שיש לה כסף, והיא תדאג להחזיר לכל רוכש את כספו. אז איך יש לה חובות לחברת החשמל ? לעירייה ? 2. הדירה בגבעתיים בשווי 4.5 מש"ח נרשמה "בטעות" ? גברת אור היא אשת עסקים שהמרחק ממנה לטעות הוא רב, כי כידוע על כל טעות בעסק, משלמים וביוקר. 3. רישום כפול בטאבו של הדירה - זו שמעורב בה שלי נרקיס. תום לב ? נו באמת... לגביה זה מעשה שטותי, אפילו נכלולי. לגביו לגיטימי. גם הוא איש עסקים והוא לא עושה טעויות, והעובדה שהוא דרש בטוחה להלוואה. 4. מי לוקח 7 מש"ח הלוואה ומתחייב להחזיר אותה עם תוספת ריבית של 2 מש"ח ? 5. ונדליזם בדירה. תוצאה של השתוללות? איבוד עשתונות ? נקמה ? במי ? 6. יום לפני שמינו את המפרק, היא פתחה שולחן עם חברים במסעדה. היא לא הצהירה שהיא אם ל 4 ילדים ? אמא פותחת שולחן מנקר עיניים כשהילדים בבית ? 6. מי שקרא טוב, שם לב שאת הדלת לעו"ד ארז פתחה עובדת זרה. כל עוד היא לא מטפלת סיעודית, אסור לה לעבוד במשק בית. העסקה לא חוקית. 7. והשתיקה הרועמת - גברת אור לא חייבת שום דבר לצי
15 אורנה 21/04/2016 10:44 גב אור היקרה
באמת צר לי ליראות היית ולאן הגעת, כניראה כשהיית שם לא בדיוק האמנת שיבוא יום ותהיה בתחתית השפל. חבל שלא הסכלת דאז לכלכל צעדייך בתבונה יתרה ולא לתת לסיפור ההצלחה לטשטש את עינייך ולחשוב שאת מסוגלת להכול. צר לי עלייך ועל ילדייך ועל אותם לקוחותייך ומי יתן ותוכלי לעמוד שוב על רגלייך איתנה...
רוני 21/04/2016 11:23 על איזו הצלחה את מדברת ?
ענבל אור מעולם לא הצליחה בעסקיה - אלא בנוכלויותיה. כל העסק הגדול שלה קם, עמד ורקד על קצה של פירמידת "פונזי". לא היתה כל תבונה בעסקיה, למעט הטעיית לקוחותיה והציבור. אין מה לרחם עליה כעת, משהפירמידה התמוטטה ; יש הרבה אנשים שנפגעו ועוד ייפגעו, מבלי שבדרך נהנו מבתים מפוארים, מכוניות מפוארות ורמת-חיים מלכותית. היא לא חמלה על לקוחותיה והציבור - אין שום סיבה שלקוחותיה והציבור (שעו"ד ארז מונה ליצגם לעת עתה) יחמלו עליה כעת.
14 משה 21/04/2016 10:43 משפחה של תוניסאים מה אפשר לצפות ? (ל"ת)
התוניסאי 21/04/2016 11:47 התוניסאים האלה בשקט בשקט גומרים תמדינה
משה אתה בטח מרוקאי ערס או דפוק אחר... לא אתה ולא התוניסאים שווים יריקה !!!
13 אחד שנזהר מראש 21/04/2016 10:38 למרות הצדק המסויים בדבריה, לא יכלה להתאפק והכניסה
מילים מאיימות כמיטב המסורת היהירה של אחותה: "אבל יבוא יום וגם זה יגיע". כן... בטח שיבוא יום. רק לפני שבועיים ענבל אור כתבה מכתב לשופט שבו היא מציינת שיש לה הרבה מקורות כספיים, גם המשפט ההוא היה מנוסח ביהירות ואני... אני דווקא מאמין לה - די ברור שהיא פיזרה כספים רבים בין בני משפחתה ומכריה ובשוך הסערה ואולי גם אחרי שתשב קצת בכלא, היא תשוב ותקבלם ותחיה פאר ומותרות על חשבון אותם המסכנים שגזלה את כל כספם והותירה אותם ללא דירה. היהירות והאיומים המילוליים לא עוזבים אום גם ברגעים אלו. מוכרח להודות שגם האיתן ארז הזה עושה לי בחילה. ראיתי את הפרסום שלו לגבי הדירה - אני חושב שזה סתם רוע ולא נראה שמישהו באמת השחית שם בכוונה. יותר... עזב בחיפזון. לא צריך להיות עד כדי כך רע.
12 ענבל בור 21/04/2016 10:36 די לרחם עליה
מגיע לה שיסקלו אותה את הזבל הזאת מאחל לה מוות מהיר
11 עוון אמהות על ילדים 21/04/2016 10:36 על זה את מתלוננת? תתכונני לגדל את הילדים שלה , מסכנים.. (ל"ת)
10 עוד ועוד 21/04/2016 10:35 מי שמכיר את איתן ארז לא מתפלא...
עצם העובדה שאורנשטיין מינה אותו למפרק זה כבר היה בכוונה להעניש אותה...
9 ניב 21/04/2016 10:35 מי מת ? ...... תפסיקו ליילל .... לאן הכסף הלך ?
כל הגיבורים על כנפי התהילה נהיים "מתים " דקה אחרי שלקחו להם את הבייבי ... לנדרובר נורא קשה לצאת לרחוב עם מכונית בגובה העיניים .... אוייייייי .... גרושה בירה שכורה עם 12 דירות רשומות על שמה ועוד מיליוני שקלים שהוצאו בדרך לא ראויה מתבכיינת רחמנות .......
8 יונה 21/04/2016 10:30 דמעות תנין. מנסה להפוך את אחותה לקורבן. מי בדיוק פישל ?
הרבה אנשים הפסידו כסף רב והם הקורבנות האמיתיים. באם כל מה שפורסם נכון, אחיותך צריכה להגיע גם לפת לחם וגם לכלא
7 אפי 21/04/2016 10:29 משפחת אור
משפחה בצרה כולם חיו על חשבון הקונים תקעו סיכות בלב הקונים והם איתה שבוכים נו טוב יש למשפחה מה להפסיד
6 סתם אזרח זקן 21/04/2016 10:25 החכם בעת הזו ידום
גברת נכבדה , איני יודע מי את , מבין את כאבך בנפול אחותך , אבל היא אינה כבשה תמימה , גם התנהגותה בהשארת דירה כזו , לכלוך וזוהמה - אם כך היא חיה - בושה - וגם נזק לבעל הדירה , מגלים את פניה האמיתיות. הלואי וכך היו מתנהגים בעבר למי שסרח והפיל תמימים בפח - אולי היה נמנע מאיתנו המפגש עם אחותך. כואב לי על הילדים שזו אימם. ובושי לך בהשתלחות במי שמבצע את תפקידו באמונה.
5 אברהם 21/04/2016 10:23 היא כל כך צודקת
למה לטחון כל כך הרבה את האשה הזו. נכון היא כנראה גנבה ורמתה אחרים (כנראה). אבל היא עוד לא נשפטה וכבר הפכה לאיקון של בוז ורמאות, זנ מוגזם!!!
רצין 21/04/2016 14:35 שום דבר לא מוגזם
מה שהגב עשתה זה מוגזם להשת. על כולם מלמעלה גרם לזה שהרוח הביא עליה את כל השת.
אחד מהנפגעים 21/04/2016 11:32 היא כל כך לא...
ולו היית גם אתה נפרד מ-100,000 ש"ח שלקח 5 שנים לחסוך אותם - לא היית סבור שמשהו כאן מוגזם. 5 שנים חיסכון הלכו לתכשיטים של ענבל אור, ואולי גם לאחותה המתלהמת, במקום שישמחו את הילדים והמשפחה. אין צורך בפסק דין של איזה בית משפט שיקבע שענבל אור שיקרה ורימתה ושהיא ממשיכה לעשות זאת, כל מה שצריך זה לשמוע את מה שהיא ומשפחתה אומרים ולראות את מה שהיא עושה כעת - אחרי הנפילה - כדי לדעת שכל סבל שהיא עוברת ותעבור, הם מעטים מדי
עדיפה דירה רעיונית 21/04/2016 23:52 אם ב5 שנים חסכת 100K אז 2 מליון תחסוך ב 100 שנה (ל"ת)
4 משה 21/04/2016 10:16 דמעות תנין
ענבל אור גנבה שיקרה רימתה ועשקה אנשים ולא מגיע לה שום רחמים. יש לקחת ממנה כל מה שאפשר ואני תקווה שאת השנים הקרובות תבלה בכלא. הבכי האוטומטי שלה לא מרשים אף אחד.
3 סובלימציה 21/04/2016 10:11 עדיף שתנתקי את החשמל מהמחשב שלך ... (ל"ת)
2 007 21/04/2016 10:08 כדאי שאחותה של ענבל אור תשאל את עצמה את אותן הדאלות (ל"ת)
1 י 21/04/2016 10:03 הקוזאק הנגזל (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש