08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

השופט לענבל אור: ''תחזירי את הג'יפ, למרות שאת חד הורית''

ענבל אור ביקשה שלא להשיב את ה'יפ הלנדרובר שלה נוכח הקושי שיווצר בגידול ילדיה בהיותה אם חד הורית - אך השופט פסק כי אור תחזיר אותו
 |  56
תלך ברגל?
Share
ענבל אור ביקשה שלא להשיב את ג'יפ הלנדרובר שברשותה והגישה אתמול (ג') את תגובתה לבקשת כונס הנכסים הרשמי, עו"ד איתן ארז, לפיה תפקיד את רכבה המשועבד לבנק מזרחי. בתוך כך, הבוקר (ד') הורה השופט איתן אורנשטיין שאור תפקיד את רכבה לאלתר "במיוחד לאור העובדה שהיה עליה לעשות כן לפני כשבוע. אולם לפנים משורת הדין ניתנה לה ארכה להפקיד את הרכב במגרש לא יאוחר מיום 19.4 בשעה 12:00". 


השופט אורנשטיין מנמק החלטתו להחזרת הג'יפ "איני מקל ראש בטענת המשיבה שהיא זקוקה לרכב שישמש אותה גם בהינתן היותה אם חד הורית לארבעה ילדים, אך איני רואה במכלול הדברים בסיס להותרת הרכב האמור בחזקת המשיבה". 

ב"כ בנק המזרחי אליו משועבד הרכב אמר על הבקשה להשבת הג'יפ "תומך בבקשה וזאת נוכח החשש להברחת הנכס או מכירתו על ידי המשיבה לצד ג' בנזיד עדשים". כך היא ביקשה מביהמ"ש שלא ייקח ממנה את הג'יפ: "החזקה ושימוש ברכב, לאם חד הורית האחראית לגידולם של 4 ילדם קטינים אשר הקטן שביניהם הוא תינוק בן פחות משנה, אינם מותרות במדינת ישראל, בבחינת הכרח ומבלי להלאות את בית המשפט הנכבד בכל המשימות היומיומיות של אשה גרושה המטפלת בילדיה".בסוף כותבת אור כי היא שוקדת להגשת דו"ח מטעמה לביהמ"ש "מסכת רחבה של מצבת הנכסים לאשורה וההיבטים הכלכליים המפורטים ביחס לכל אחד מהפרויקטים, ובאופן שיקל הן על בית המשpט הנכבד והן על הכונס למילוי תפקידם".

בשבוע שעבר, הוצא צו כינוס נכסים זמני לנכסים בבעלותה של אור במסגרת הליך פירוק החברות בבעלותה. בתוך כך, השבוע, לבקשת רשות המיסים, הוצאו לענבל אור צווים, שלא מאפשרים לה לבצע כל שינוי בנכסיה האישיים, כאשר ברשותה 12 נכסי נדל"ן ושני רכבים שאחד מהם הוא הלנדרובר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

56 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 רשלן או חמדן? 14/04/2016 09:57 מי העו"ד שהמליץ לה להגיש את הבקשה ההזויה מראש? (ל"ת)
41 יפה דיין 14/04/2016 09:52 חייבת לשבת בכלא
ענבל בור שהפילה אותי ועוד מאות אנשים תמימים שחסכו כל שקל, חייבת לשבת בכלא , אם היא לא תשב בכלא לשנים רבות מבחינתי היא גנבת בחסות החוק.בעניין הג'יפ גם אני גרושה עם 4 ילדים נוסעת במכונית מקרטעת עם גרוש שלא משלם את חובו. אז לרחם על הגנבת ????
40 יקנעמוס 13/04/2016 14:33 תלת הורית
הכנסתי נתונים למחשב ונתתי לו לעבוד ותראו מה יצא לי: ענבל + בעל 1 = 3 ילדים. ענבל + בן זוג 2 = 1 ילד. סה"כ 4 ילדים, אמא אחת ושני אבות. כלומר, תלת-הורית ! חד הורית אולי מצדיק לנדרובר, אבל תלת הורית...אפשר גם תלת-אופן.
39 יוסי 13/04/2016 14:03 כול הכבוד לעינל אור (ל"ת)
38 אריאל 13/04/2016 13:23 רוב התגובות ילדותיות
מדובר בנוכלת שגנבה לכמה עשרות משפחות כספים רבים, כואב מאוד עליהם. הבנקים שווים אלפי ענבל אור. צוחקים עלינו ועושקים אותנו מידי יום. נראה את מערכת המשפט מולם ולא מול אשה נכלולית וחלשה
37 אחד 13/04/2016 12:57 מספר 25 צודק. תראו מי רוב הלקוחות שלה
גברים עם כסף פנוי, שרוצים להשקיע בדירות, שמראה הבלונד המחומצן -מחשוף-עקבים-שפתיים גרם להם לאבד את שיקול הדעת ופשוט לרשום לה צקים על הכסף הפנוי שלהם. אלה לא זוגות צעירים או אפילו משפחות שרוצות לשפר דיור.
משה 14/04/2016 09:11 טעות או בור (ל"ת)
36 חני 13/04/2016 12:45 היא לא חד הורית. היא ג ר ו ש ה !!
לילדים יש אבא ואני בטוחה שהוא אבא טוב, יותר מהאמא. האשה נוכלת על כל צעד ושעת ובהתחלה חשבתי שהבעיה היתה רק של ידע בניהול. לא-היא לא ניהלה עסק, היא ניהלה גניבות מאנשים ותו לא. עצוב.
35 זיו 13/04/2016 12:44 בשורה תחתונה: מאות משפחות נתנו לה כסף.והכל נימחק (ל"ת)
34 אדרח 13/04/2016 12:39 מדוע איפה שיש כסף לקחת רואים תקשורת ועורכי דין?
האם באמת נכון היה למוטט מפעל חיים כשידוע מראש שהכסף קודם כל יגיע למערכות ועורכי הדין שלא נתנו דבר ולאזרחים שהשקיעו כספם לא יגיע כלום. מדוע לא ניתן לענבל אור אפשרות תחת בקרה לסיים את הפרוייטים על מנת שאזרחים שהשקיעו כספם יקבלו בית. האם המערכות שלקחו מימנה הכל יבטיחו שכל מי שהשקיע יקבל את כספו בחזרה . או שתתנו לכל מי שהשקיע להחליט מה טוב להם ולא מה טוב למערכות כולל עורכי דין.
33 דואג 13/04/2016 12:38 חיפה
תרחמו עליה אמא חד הורית בכל זאת
32 דרור 13/04/2016 12:22 דנקנר
לנוחי לא עשו השפלה כזו גם לא לפישמן אתם יודעים בכמה הם עקצוjQuery20309260825561359525_1460538884826?? מאות מליונים ולא שמענו שלקחו להם משהו ולו הקטן ביות
31 אנונימי 13/04/2016 12:09 מכיר ילדים לאמהות חד הוריות שגדלו היטב גם בסובארו 1996 (ל"ת)
יניב 13/04/2016 12:31 אנו בפרינס 1979 והכול טוב (ל"ת)
30 אלון 13/04/2016 11:54 הזוי פשוט
הית המישפא הזוי שבכלל מתייחס לכל הבקשות הזוי
29 אלון 13/04/2016 11:53 שתשכיר רכב
יש מספיק רכבים שאפשר להשכיר את הרכב הזה צריך למכור ולהחזיר לאלה שחייבים להם
שולמן 13/04/2016 13:34 תשכור. להשכיר זה פעולה הפוכה יא עילג (ל"ת)
28 אני 13/04/2016 11:25 יש משהו עם השופט הזה !!! היתה צריכה להחזיר את הרכב
לפני שבוע ועשתה מה שבא לה ועכשיו הוא נותן לה הערכה עד ה-19. משהו פה חשוד !!!
אליעזר בן יהודה 13/04/2016 12:20 הארכה עם א (ל"ת)
אסף 13/04/2016 11:48 לא ברור מה קורה פה! מריח לא טוב (ל"ת)
27 אבי 13/04/2016 11:22 זה מה שמעניין אותה עכשיו? שתדאג איך היא תגדל
אותם מאחורי סורגים.
26 אבי 13/04/2016 11:18 אישה מאוסה בקרוב יחגגו עליך בכלא . אמן.
העוול הגדול שגרמת להרבה מישפחות. תיצטרכי לצום חודש כדי לכפר על מעשיך הנלוזים!!
25 די לכתבות עליה 13/04/2016 11:08 היא לא מעניינת כבר. הבנו שהיא נוכלת התנהלה ברמאות
בחוסר הגינות בזבזה כספי אחרים ועכשיו היא מתחננת שלא יקחו לה את הגי'פ היוקרתי שלה. היא דומה לזה שרצח את הוריו והתחנן שיתחשבו בו כי הוא יתום. היא הפרצוף היהיה והמתנשא של הישראלית המצויה. כלומניקית שהצליח לה לשטות באחרים עושה רושם על אפסים מהסוג שלה שמתרשמים מהג'יפ שלה מהתכשיטים ומהסיליקון בחזה והבוטוקס בשפתיים. כמה טוב לראות שכל הרושם הזה מתפוצץ להם בפרצוף . כל אלה שלא התפתו מהסיליקון והבוטוקס הוכיחו דבר אחד שאין להתסכל בקנקן אלא במה שיש בו. ויש כאלה המון נפוחים מחשיבות עצמים וריקנים. מצאו אלה את אלה. מגיע לכם
משה 13/04/2016 11:19 השאלה היא איך עוצרים את המפלצת הזו מהמשך מעשיה (ל"ת)
24 אחד 13/04/2016 11:06 היא לא חד הורית. לילדים יש אבא. ההורים פשוט לא חיים יחד (ל"ת)
23 SUSU 13/04/2016 10:45 הלו זאת הני (ל"ת)
22 אבי 13/04/2016 10:44 ענבל
אני מוען לקחת אותך תחת חסותי....כמובן כבת זוג אם תירצי ונסדיר את כל הבלגן הזה.
21 מספיק 13/04/2016 10:35 הבנקים אותו דבר בדיוק גם לוקחים לציבור את הכסף
וקונים בו מטוסים ווילות , אז מה נפלתם על הילדה מדימונה, תפלו על הבנקים
22 13/04/2016 12:34 הנקים לא מוכרים 4 פעמים דירה אחת .....
הבנקים לא משתמשים בתרמיות פונזי זה נכון שהבנקים עושקים אותנו אבל זה עדיין לא משתווה למה שענבל אור עשתה לכל הרוכשים ממנה .
20 צוק 13/04/2016 10:33 חיה השקרים.לא רואה את הילדים שלה ממטר (ל"ת)
19 יאיר 13/04/2016 08:23 הניחו כבר לענבל אור על הפשעים שעשתה היא תשלם
אבל לא צריך להתעלל בה או להשפיל אותה , היא פושעת כמו כל שאר הפושעים אבל רדו ממנה.
הם גרועים ממנה 13/04/2016 10:29 לדנקר ופישמן או ללבייב תשובה וכד לא עושים לינץ כזה מדוע (ל"ת)
22 13/04/2016 12:36 הם לא גרועים , אולי הם התקשו להחזיר חובות ....
אבל לא גנבו אותם זה שהמדינה מושחתת ונותנת להם זה כבר סיפור אחר . גם עם לך היו נותנים היתה לוקח ברצון . אנבל אור היא שקרנית פתלוגית סוציופטית .
18 הרוכשעם המסכנים? 13/04/2016 07:49 מעניין מי משלם את שכר הטרחה של כ"ץ (ל"ת)
17 לנוכלת ענבל אור... 13/04/2016 07:48 הזינזאנה של שב'ס תוכל לספק תחבורה (ל"ת)
16 תום 13/04/2016 07:36 תסעי באופנים (ל"ת)
15 נ.ברוך 13/04/2016 06:21 גבעתיים
נדמה לי שזו בקשה הזויה של ענבל אור.
14 שתקנה מיצובישי 1995 13/04/2016 00:22 נכון שרכב הכרחי אך לא לנדרובר חדש ויוקרתי (ל"ת)
13 חיה בללנד 12/04/2016 15:56 זה האופי שלה. וזאת הסיבה שהיא התנהגה ככה
היא חושבת שכולם יסורו למרותה והיא שולטת בהכל באמצעות השקרים שלה. איזה אשה מאוסה . אגרסיבית ושקרנית עפה על עצמה. מגיע לה מה שקרה לה. זה לא בידי שמיים זאת היא
משה 13/04/2016 11:25 מפלצת להכנים לממדים טיבעיים כבר אי אפשרי יותר (ל"ת)
12 בני 12/04/2016 15:39 ענבל תסעי במונית כי בית המשפט החרים לך את המכונית! (ל"ת)
11 אלי 12/04/2016 15:34 עיקולים?
תעקלו לה גם את התינוק גם הוא נולד בשקר.
10 חכם 12/04/2016 15:33 את
את בכלל יודעת מי האבא או שגם את זה את לא יודעת אולי נשאל את העובדים
9 נווה תרצה 12/04/2016 15:12 לא מבין למה השחורדינית התוניסאית הזו עדיין לא בכלא (ל"ת)
תוניסאית ?! אה !? 13/04/2016 11:27 הנה , זו הסיבה לעליהום ,כי היא לא אשכנזיה !!!
אתה כמו השופטים האלה , תוניסאית תעשי ספונג'ה במדרגות ואל תסעי עם לנדרובר .גזעניים, עלק!!!
זיו 13/04/2016 12:46 הסיבה לעליהום: הכספים שנתנו לה ונעלמו!!!
חשבת על מאות המשפחות שהלך עליהם הבית .הכסף? מה זה משנה מאיפה היא באה?
8 שישקו 12/04/2016 14:48 חיה בסרט הצ'כנבוטה הילד צריך לנסוע ברכב של 450 אלף.
מגניבת מקדמות שאימא לקחה מלקוחות מסכנים.
7 אלי 12/04/2016 14:46 איזה פסיכית
כבר כתבתי כאן האישה הזאת פסיכית את הולכת לכלא חולרע איזה רכב ואיזה נעלים הרולה מחכה לך שם את יודעת איזה פנטזיות יש לה עליך .
6 שלי נרקיס 12/04/2016 14:07 הלואה בריבית נמוכה
הרכב שייך לי. נא לא למכור
5 מוש 12/04/2016 13:56 גם עם אוטו משפחתי של 20 שנה
שעולה 10 אלף שקל אפשר לנסוע אחלה. יאללה שימי את האוטו בחניה אני מחפש לקנות אחד כזה..
4 ירידת ערך 12/04/2016 13:20 למכור הרכב מיד, אך לשמור הכסף בנאמנות עד לסוף המשפט. (ל"ת)
3 אלפא99 12/04/2016 13:18 פחחחחחח. חוש הומור !!! (ל"ת)
2 ישראלי 12/04/2016 12:47 יש לי רכב במחיר 7,000 ש"ח, נוסע אחלה. רוצה?
הנוכלת צריכה להסיע את ילדיה בג'יפ יוקרתי או ב ב.מ.וו? וחוץ מזה רוכשי הדירות לא רוצים לממן את אחזקת 4 ילדייך. גם להם יש ילדים שלא יוכלו להגיע לדירה בגללך. נוכלת. למה השופט מאפשר לה את כל הדחיות האלה? שתלך ברגל עם עגלת תינוק, ככה ילדי הרוכשים עושים.
1 ל 12/04/2016 12:35 4 ילדים...מי חגג עליה ככה? (ל"ת)
שמטוב 13/04/2016 10:40 לא יפה. לאשה עם הכנסה מכובדת מותר ללדת 4 ילדים.
זה שהיא גנבה כסף זה סיפור שאינו נוגע לגודל המשפחה שלה. כאשר היא תכנס לכלא יהיו בני משפחה שיגדלו את הילדים עד שתצא.
מניעה וגונבת כדי 13/04/2016 07:50 חגג? היא מפגרת שלא משתמשת באמצעי
לכלכל את הממזרים שלה...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש