אמא של ענבל אור בראיון - מסמנת את הטעות הגדולה שלה

 |  (27)
ענבל אור, צילום: ענת דניאלי
בעוד שחברתה של ענבל אור נמצאת בקריסה ורוכשי הדירות במשבר, עלתה היום לשידור אמא של ענבל אור, מיכל אור, אצל ניב רסקין בגל"צ והתייחסה למצב.
כאשר שאל אותה רסקין מה לדעתה הייתה הטעות הגדולה שלה ומה גרם לנפילה של החברה, ואם אולי טעתה בהתנהלות כשעשתה חגיגת קניות (תכשיטים, קוסמטיקה וכו') כאשר החברה כבר בקשיים, התשובה של אמה הייתה: "ראשית היא טעתה בכך שהיא הכניסה לחברה יותר מידי עובדים, 26 זה גבוה מאוד. בשנתיים האחרונות היא לא עשתה בכלל בדיקה מי נכנס אליה לחברה - כמו מנהל הכספים. נכנסו אנשים שהיא לא בדקה מי הם ומה הם. טעות נוספת הייתה שהיא נשארה רק עם בנק מזרחי, רק בנק אחד, שהוא גם הבנק הפרטי שלה וגם העסקי שלה".
רסקין חזר על השאלה, האם היא באמת חושבת שהיו אלו העובדים שגנבו את הכסף, ולכך היא השיבה כי "כן, מאוד. אני יכולה לחתום על זה. פשוט הבת שלי סמכה על העובדים שלה בעיניים סגורות". 
כאשר חזר רסקין על הטענה שענבל אור הלכה לרכוש תכשיטים בסכומי עתק בזמן שהחברה קורסת, תשובתה הייתה "אתה בטוח? אני לא חושבת. הרבה דברים נאמרו והיו שקריים. חוץ מזה יש הרבה כסף בקופות אצל ענבל אור".
אמה של אור נשאלה אף בנוגע לחקירה אתמול, אליה לא הגיעה בטענה שלא חשה בטוב. "הבחורה שבורה לחלוטין, כמה שהיא חזקה - הם שוברים אותה. בגלל שהיא אישה, בגלל שהיא בנתה במו ידיה של החברה. החוקרים ראו אותה שם שהיא לא מרגישה טוב", היא השיבה. בהמשך לכל, שאל רסקין אם היא חוששת שהיא יכולה לפגוע בעצמה, ולכך ענתה כי "אני מאוד פוחדת, כן. אני מקווה שהבת שלי תצא מזה בשלום - כסף הולך וכסף בא. העיקר הבריאות".
בשורה התחתונה, אפס חשבון נפש, אפס לקיחת אחריות מינימלית. מה אתם אומרים?
הנה הקטע (אפשר להתחיל ב-4:10): 
 
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    די לשפוך דם של אשה כשרה (ל"ת)
    אוהב ציון 14/04/2016 23:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    יצא המרצע מן השק
    יוסי 13/04/2016 00:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו רבותיי אתם מבינים מאין ענבל יצאה? לא פלא...אוי לאמא (אם אפשר לקרוא לה כך...) שיצרה בת כזו...אוי לילדה שקיבלה חינוך שכזה...אבוי ליצור שרואה מעשי נוכלות כמעשים לגיטימיים..אני חושב שהיא צריכה לקבל את אותו העונש שקיבלה אתי אלון, אם לא יותר מזה. הלוואי והיה אפשר לשים את האמא הזאת מאחורי סורג ובריח. מגיע לה לראות את יגונה של הבת - אולי זה מה שישנה אותה קצת
    סגור
  • 25.
    בגלל שהיא אישה??? בגלל שבנתה חברה במו ידיה??
    אסף 12/04/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי אם ענבל אור היתה גבר היא כבר מזמן היתה זרוקה בתא מעצר מסריח, זה שהיא אישה היא הסיבה להתחשבות והעדינות כלפיה, לא להיפך, וזה שהיא בנתה עסק במו ידיה ואוזניה עדיין לא מאפשר לה להתנהל באופן חסר אתיקה כלפי אחרים
    סגור
  • 24.
    ענבל קריאף הפכה לאור שנהייה לחושך (ל"ת)
    דורי 12/04/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    כששומעים את האמא לא מתפלאים על הבת (ל"ת)
    אמא ל'ה 12/04/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    Tonterias...
    גדי 12/04/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Tonterias של טלנובלס...
    סגור
  • 21.
    הסניגור
    דוד 12/04/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם הסניגור אבי כץ הוא לא העורך דין של אלון חסן?
    סגור
  • 20.
    לא לתת לאתי אלון לחכות יותר מידי, בסוף זה יתנקם העינבל
    עיבלי 12/04/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלה החונכת מחכה הנוה תיר.....
    סגור
  • 19.
    מלכתחילה די אידיוטי לראיין אותה וגם להוציא כתבה כאן.
    ranr 12/04/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אמא של ענבל אור כמו קרובי משפחה אחרים, כמו שכנים וסתם מי שעברו לידה ברחוב, בכלל לא רלבנטיים לדיון המשפטי. יש כאן לכאורה מי שהיא במקרה הטוב מנהלת גרועה ובמקרה הרע עבריינית הונאה. כרגע היא מנסה לשכנע שהיא סתם מנהלת גרועה, לא נראה לי שבית המשפט ישתכנע בכך.
    סגור
  • 18.
    אמא
    ד.ה. 12/04/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הביקורת לא במקומה. זה מה שאמא צריכה לעשות. לתמוך באופן לגמרי סובייקטיבי. יש מספיק שופטים בענין זה שיביאו את ענבל, בצדק, לתת את הדין על מעשיה. זה לא תפקידה.
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    שמעתי שרואה חשבון שלה הוא בעלה שעמינח רוסק מבנק לאומי,
    דגדג 12/04/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אזי יש לה גב רחב......
    סגור
  • 16.
    גנבה במה נחושה
    אלברט ואקנין 12/04/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרסה כל הרבה משפחות שהשקיעו את מיטב כספם התהלכה כמו דוגמנית עם כספם של המשקיעיםמקומה בבעת הסוהר
    סגור
  • 15.
    הטעות שלה שהיא גרידית ולא השאירה כסף בקופה
    אבי 12/04/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לקחה הכל ובזבזה - יכולה היתה להמשיך שנים בהונאה.
    סגור
  • 14.
    מי מלבה את אש ענבל אור כדי להסתיר את הבעיות המרכזיות (ל"ת)
    יוסף 12/04/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    זה סיפור קשה לכולם: גם לרוכשים וגם לה. (ל"ת)
    בן אהרון 12/04/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 12.
    משפחה בהכחשה (ל"ת)
    חחחחח 12/04/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 11.
    מי האמא ומי הבת. התפוח לא נופל רחוק מהעץ. (ל"ת)
    שונא שקרנים 12/04/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 10.
    חחח!!! (ל"ת)
    בא 12/04/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    אפילו אמא של בן שרצח תאניש את הנרצח. מה אתם רוצים?! (ל"ת)
    קורל מנדלוביץ 12/04/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 8.
    דרושה בדיקה יסודית מה קרה פה
    אני מתחיל לרחם עליה 12/04/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 7
    האם נוכלת או מסכנה jQuery20305571758537553251_1460445062452ימים יגידו
    סגור
  • 7.
    האם משקרת כמו הבת-ענבל אתמול אחה"צ נראתה טוב
    שקרים והצגות 12/04/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    20 1
    לא היו לה שום "הוכחות" נגד העובדים לכן ההצגה והזמנת האמבולנס. אחה"צ יצאה נראתה מצויין ונהגה בלנדרובר.
    סגור
  • 6.
    נו, עכשיו אנחנו יודעים מהיכן למדה לשקר...
    בן 12/04/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    18 1
    עאלק לא הכירה את העובדים.. היא שכרה אותם!!!!
    סגור
  • 5.
    עינבל אור
    יהויכין 12/04/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    13 1
    זעקת הקוזק הנגזל,,,
    סגור
  • 4.
    הטעות הגדולה
    מסכנה 12/04/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 8
    ענבל אור היתה צריכה להיות חיבת לבנקים הרבה מאות מיליוני שקלים, אז היחס אליה היה משתנה. ראו לבייב, דקנר, זיסר פישמן ......
    סגור
  • 3.
    לאמא היקרה
    אלימלך 12/04/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הבת שלך טעתה ובגדול משום שחשבה שתוכל לרמות את כולם כל הזמן. היתה מריכה לברוח מזמן, לקחת אותך איתה ושתעכן הייתי שוחות כל יום באמבטיה של שמפניה.
    סגור
  • 2.
    כשרוכשי הדירות המסכנים שמו את כספם (ל"ת)
    האמא היקרה שתקה! 12/04/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 1.
    ענבל אור פושעת ומקומה בכלא, לכן לקחה
    את כ"ץ כעו'ד! 12/04/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    19 0
    הוא מומחה בהגנת פושעים!
    סגור