דיווח: ענבל אור התמוטטה במלון בו היא שוהה - צוות מד"א הגיע למקום

ענבל אור לא התייצבה הבוקר לחקירה במשטרה. טענה על כאבים בחזה בפני שוטרים שהגיעו למלון בו היא שוהה
ענבל אור, צילום: ענת דניאלי; יח"צ
פרשת ענבל אור נמשכת. בסוף השבוע שיגרה מכתב למשטרה, בו היא מבקשת להעיד על מידע שאספה ועשוי לנקות את שמה, אך הבוקר אור לא הופיע לחקירה בעניין. בעקבות כך, הגיעו השוטרים למלון ווסט בצפון ת"א, בו היא שוהה. היא מצידה טענה כי איננה חשה בטוב והוזמן אמבולנס למקום. 
לפי דיווח בגל"צ, אור התמוטטה וצוות מד"א הגיע למקום. מבירור של Bizportal עולה כי אמבולנס אכן הגיע ואור נבדקה במקום אך לא פונתה. האמבלונס עזב את המקום. 
נזכיר כי אור נחקרה בשבוע שעבר במשטרת מחוז ת"א, בעקבות חשדות לקבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי התאגיד. במקביל לחקירה זו, מתנהלת כנגדה חקירה ברשות המיסים בגין העלמת הכנסות. המשטרה מנסה לגבש את תיק החקירה וכבר חקרה מספר עובדים בחברתה של אור, כאשר ככל הנראה, מנסים הם לגייס עד מדינה בתיק על מנת לקדם כתב אישום כנגדה. 
החקירה ברשות המיסים היא זו שהובילה לכדור השלג של ענבל אור, לאחריה מספר רב של בקשות לפירוק ופשיטת רגל לביהמ"ש והמלצה חריפה מצד הנאמן עו"ד איתן ארז הובילה להחלטתו של השופט אורנשטיין לפרק את קבוצת החברות ומינה את עו"ד ארז לצורך כך.
הדו"ח בו עו"ד ארז המליץ לפרק את החברות בבעלותה של אור, ככל הנראה גם מהווה את התשתית הראשונית לחקירת המשטרה. במסגרת הדו"ח הוצג כי אור משכה מכספי החברה לצרכיה האישיים ובין השאר מימנה באמצעותם הליכי גירושין. כמו כן, מכרה דירה לשני אנשים ועוד שורה של מחדלים. 
אחרי שהתפרסם המכתב ששיגרה למשטרה בו טענה למעילה שבוצעה בחברתה, עורך דינה, עדי כרמלי התראיין אמש בתכנית של ניב רסקין בגלצ ואמר כי "יש פה מאות אלפי שקלים עד מיליוני שקלים שהוצאו בלי ידיעתה מהחברה - את זה אנחנו מבקשים ואף דורשים היום מהמשטרה לחקור וזה מה שיעשה בהמשך היום".
 
בעקבות הטענות של ענבל אור כלפי עובדיה, עו"ד חיות גרינברג המייצגת את העובדים, תקפה את האשמות: "אין לעובדים אלא להצר על ההכפשות חסרות כל ביסוס שמעלה ענבל.צר לי שענבל לא לוקחת כל אחריות על מעשיה והתנהגותה ובמקום זה בוחרת להטיל רפש בכל העומד מסביבה.עניינית- לא היה ולא נברא. כל עובדי החברה הם אנשים ישרים ואיכותיים שמילאו את תפקידם על הצד הטוב ביותר, בהתאם להנחיותיה של ענבל, בנאמנות ויושרה רבים".
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    אני בטוח שענבל אור אינה האשמה המרכזית בכל הסגה הזאת
    חיים 12/04/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמיד בעלי ההון והמושחתים (כולל הבנקים) ביותר יוצאים ללא רבב !
    סגור
  • 24.
    לעופר מ10
    ג 11/04/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשאל מאיפה יש לילדה ממשפחת מצוקה מבאר שבע הון ראשוני לעסקים בסדר גודל כזה.
    סגור
  • נו איך ? (ל"ת)
    ללל 12/04/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    היא גרה במלון לפני המלון שהמדינה תסדר לה
    יהודה 11/04/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככה זה כשמרגישים שהחרב על הצוואר , הולכים למלון כדי להרגיש את הטעם שלו כשנמצאים בכלא . נווה תרצה מלון מצוין .
    סגור
  • 22.
    ניראלי עינבל שבקרוב יהיו לך הרבה חברות חדשות עם אוצר
    בא 11/04/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילים של 20 מילה , וכולן מתחילות ב כוס... למה להתעלף .
    סגור
  • 21.
    עכשיו היא יכולה להתקבל לבימה , היא ארטיסטית טיבעית
    בא 11/04/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בכלא היא לא רוצה לשבת .
    סגור
  • 20.
    רמת תחמנות
    בנצי 11/04/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    10 בסולם של 5
    סגור
  • 19.
    ענבל
    שלמי 11/04/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שחקנית מלידה
    סגור
  • 18.
    "היי... זאת אני, זאת אני ש...
    עופר 11/04/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מתמסכנת ומבקשת שירחמו עלי..." שיטת דרעי וקצב" מציבים עצמם כקרבנות. אצל דרעי זה עבד אצל קצב... כמעט, החלו כבר לנשוב רוחות של רחמנות כלפיו למרות שהוא נותר חסר אמפתיה לקרבנותיו. כך גם ענבל אור, לא רואה בעיניים, כמה סבל גרמה לאנשים תמימים וחלקם מסכנים כשגנבה את כספם
    סגור
  • 17.
    גם זה הצגה
    דון קישוט 11/04/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הריאליטי הכי חם והכי מצער לנפגעי מערכון אור סיטי
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    מושכת זמן נמנעת מחקירה לחץ בחזה עאלק חחח (ל"ת)
    חתולת רחוב 11/04/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 15.
    שתלך לאלף עזאזל. יותר גרוע מאולמרט
    אבי 11/04/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא מעל בכספי מדינה וקיבל 8 שנים לעומת זאת היאפ פגעה בהרבה מישפחות קשות יום שרצו שתהיה להם קורת גג במחירים המטורפים של הנדלן ולכן ניכנסו להרפתקה הזו. בת זו.. מאיפה יש לה כסף לשלם על לינה במלון בת.א. זה כסף של אזרחים תמימים. דחוף ל10 שנים בכלא ביחד עם משה הקצב!!
    סגור
  • 14.
    בכלל שהיא מעדות המזרח
    לוי 11/04/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    4 10
    מסכנה
    סגור
  • 13.
    מדינה של צמאי דם לא זו הדרך לפתור בעיות.... (ל"ת)
    חן 11/04/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    5 15
    סגור
  • מי שצמאת ממון ראויה שיבוזו לה צמאי הדם, ממון קרבנותיה
    עופר 11/04/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זועק מהמקום אליו העלימה אותו
    סגור
  • 12.
    שתאכל גיר
    שלי רקפת 11/04/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יעלה לה החום ואז היא תביא פתק שלא יכלה להגיע למשטרה
    סגור
  • 11.
    בגיל 39 כשיש מחזור הסיכוי להתקף לב נמוך ביותר תתעוררי
    פריאר 11/04/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    13 3
    פויילה שטיקס אפשר לעשות רק מעל גיל 48-50 כשהמחזור הלך חלף לו .
    סגור
  • 10.
    מספיק לרמוס
    בן 11/04/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    5 13
    הבחורה נרמסת בעודה נושמת. מספיק...קצת רחמים....די תנו לה הזדמנות להבדק ולהוציא את האמת. רחמים. מספיק אם הקטישה...היא קיהלה על הראש די ויותר
    סגור
  • רחמים? איפה רחמיה על קרבנותיה? שנים של חסכונות ועמל
    עופר 11/04/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    14 0
    היא הפילה! פנסיות חסכונות ועוד איפה האמפתיה והרחמים לקרבנות?
    סגור
  • 9.
    הבימה,אתם מפסידים שחקנית על. (ל"ת)
    ענת 11/04/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 8.
    לדעתי יש לה חשבון של אקיוטק, איפה בן אופק? (ל"ת)
    נוכל נשך נוכל 11/04/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כותרת ענקית בראשית של האתר - דיווח - חחחח
    שלום 11/04/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ענבל אור התמוטטה!!!!! מינימום יו"ר הפד נפגשת עם אובמה. מה נסגר? גם דודה שלי התמוטטה ומי כתב על זה? אין ספק פיקאנטי אבל בכזאת כותרת? חחחח
    סגור
  • 6.
    מלון? מי משלם?
    יעקב 11/04/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מאיפה החוצפה להמשיך לרוקן את הקופה ?
    סגור
  • 5.
    הרבה הצגות עושה הנוכלת הזאת. מה עם הקונים שהתמוטטו
    דויד 11/04/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    24 0
    האם יש עיתון שכותב על התמוטטות הקונים ? האם זה עניין אותה כשקונים התמוטטו לאחר שהבינו שכספם נעלם או שבמקום להיכנס אחרי 4 שנים נשארו ללא דירה 8 שנים כי היא הוסיפה קומות ללא ללא היתר. מקומה של הנוכלת לא בעיתון או במחלקה ראשונה בבית חולים אלא בכלא עד החזרת כל כספי הקונים ופיצוי הדיירים שניזוקו ממנה.
    סגור
  • 4.
    לעצור אותה לחקירה ולהשגחה. (ל"ת)
    ישראלי 11/04/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 3.
    מזכיר את ההתמוטטות של רות דוד במדרגות בית המשפט (ל"ת)
    ז 11/04/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • פרקליטות מושחתת מנקה את אנשייה (ל"ת)
    יוס 11/04/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך שהוא רות דוד יצאה מזה.
    אבי 11/04/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניחו לה לנפשה
    סגור
  • 2.
    איזו קרימינלית.... (ל"ת)
    מרחמת על הרוכשים התמ 11/04/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    רק שלא תתאבד (ל"ת)
    חולה 11/04/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • שתיתאבד
    אלי 11/04/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שתיתאבד הבת זו.......אכלה לאנשים את הלב הבת שלי כמעט הפסידה את כל החסכונות .איזה לחץ הפעילו שתשלם את ה100000 ש ממש כמו פרוטקשן הכי גרוע מכולם זה העורך דין הבן זו........
    סגור
  • לא מרחמת עליה .כן מרחמת על הרוכשים (ל"ת)
    ניננ 11/04/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור