09:33 הדולר מאבד 0.3% ונסחר סביב 3.502 שקלים

08:32 נתוני הצמיחה בסין עמדו בתחזיות - 6.8% ברבעון

08:31 צפון קוריאה נגד טראמפ: "מעשיו גרועים משל היטלר" >>

08:29 דיווח: ירדן דחתה האפשרות לפתוח מחדש את הלשכה המדינית של חמאס

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו בקטע: ענבל אור מתפרצת לבמה - ופוצחת ב'מופע אימים'

 |  24
אסיפת רוכשים
Share
כדור השלג ששמו ענבל אור ממשיך להתגלגל. אתמול נודע כי אור משנה כיוון ובוחרת לפתע לטעון כי אמנם אכן בוצעה הונאה ענקית בכספי החברה, אך היו אלו עובדי החברה שביצעו את ההונאה והונו גם אותה. נציין כי ייתכן שאותו שינוי כיוון התרחש לאחר שגם לאוזניה של אור הגיעו השמועות לפיהן סמנכ"ל הכספים של אור סיטי שנעצר בראשית הפרשה נמצא בהליך מסוים לקראת הפיכתו לעד מדינה שיעיד כנגד ענבל אור. 


בתוך כך, בחדשות 2 חשפו אמש קלטת בה נראית ענבל אור מתפרצת לאסיפת רוכשי דירות בפרויקט ז'בוטינסקי 104 בר"ג, עולה לבמה ופוצחת במתקפה חריפה על הרוכשים - וגם טוענת כי קיבלה אישורי בניה לכל יחידות הפרויקט. בפועל, בקבוצה בה היו חברים 124 רוכשים, נתקבלו אישורי בניה ל-80 דירות בלבד. גם בדו"ח הנאמן שפורסם בשבוע שעבר נטען כי "יש בפרויקט בעיה קשה של מכירה יחידות מעבר להיתכנות התכנונית". כל זה לא הפריע בזמנו לענבל אור לעלות לבמה, ולהגיד את מה שאמרה. הנה הקטע (החל מ-1:34):
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 דניאלה 01/08/2016 23:05 עינבל אור
חסרת בושה וכבוד שקרנית וגנבת על חשבון הציבור מגיע לה לקבל פירוק חבל על המלים היפות והמנפולציות שהיא עושה להציל את עורה היגיע הזמן לעשות לסיפור הזה סוף
17 שלום 15/04/2016 09:50 רמאים
מה שיש לאור לעשות אחרי ששדדה אנשים מסכנים ה להאשים את העובדים כפויית טובה רמאית מידה רבה פרנית כספים ללא בקרה ישלה מחלה קשה ואת זה רואים על פניה דבר רישון שאור צריחה לעשות זה לקחת מקופת הגניבות שלה ולהחזיר לרוכשים המסכנים את כספם רק כך היא תתנקה בפני המסכנים וסוף שתשלם לבנקים ולמעמ
16 יהודה 11/04/2016 19:23 גם מי שהאמין לה לא חכם במיוחד
הגברת הזאת הייתה ידועה כמי שהאמינות שלה מפוקפקת עוד לפני כן . מי שעשה אתה עסקים הוא לא חכם במיוחד בלשון המעטה
15 סנהדרין 11/04/2016 16:38 שיתוף פעולה עם רוע
אתם רואים, שיתוף פעולה עם כוחות רוע ורשע יכולים להתרחש בכל מקום, בכל זמן, בכל סוגי הנסיבות. הנה, אנשים שידעו מה קורה, כיצד גברת אור מרמה את לקוחותיה, עושקת אותם, ובמקרה הטוב שתקו ובמקרה הפחות טוב שיתפו פעולה לטובתם ולאינטרסים האישיים שלהם.
14 סנהדרין 11/04/2016 16:38 שיתוף פעולה עם רוע
אתם רואים, שיתוף פעולה עם כוחות רוע ורשע יכולים להתרחש בכל מקום, בכל זמן, בכל סוגי הנסיבות. הנה, אנשים שידעו מה קורה, כיצד גברת אור מרמה את לקוחותיה, עושקת אותם, ובמקרה הטוב שתקו ובמקרה הפחות טוב שיתפו פעולה לטובתם ולאינטרסים האישיים שלהם.
13 דן פילוסוף 11/04/2016 14:26 דוברת אמת
באמת ובתמים כל היחידות אושרו!!! שיקרה לנו בלי להניד עפעף, האישה הזאת פשוט הזוייה, מטומטמת שאף מילה או הברה שיוצאת לה מהפה לא נכונה. החצופה הזאת חושבת שכוווולם מטומטמים, אני לא מאמין לה לכלום, דינה לשבת בכלא לאורך שנים
ALFA 12/04/2016 05:38 היא לא מטומטמת... אבל מי שרכש אצלה כן...
בפעם הראשונה שראיתי אותה בערוץ 10 ממש לא התחברתי ... שפת הגוף שלה והדיבור הזכירו לי שוק אי שם במזרח... אבל מה לעשות טיפשים לא חסרים... ואלו נהרו אחרי הרוח והצילצולים בדיוק כמו הקהל שמצביע ליכוד כבר 20 שנה מקבל בעיטה בישבן וממשיך ...
12 יוסף פותר החלמות 11/04/2016 13:14 בראיון אפשר לראות במיקרו הבעות הפנים שלה .....
ובהתנחתות הארוכות שלה לפני התשובות סממנים לשקרים גסים בהסתברות גבוה
11 עוכרי 11/04/2016 11:19 עוכרי הדין הופכים את הלקוחות שלהם (תמורת הכסף שהם מקבלי
לצדיקים ,בינתיים שכר השירחה שהם גובים הם בלבד יכולים למוטט את הלקוחות.
10 שש 11/04/2016 10:04 שגעתם אותנו עם ענבל חושך (ל"ת)
9 יונתן 11/04/2016 10:03 עוד מעט שהנדלן יתרסק, כולם יהיו כאלה, לא חדש
כל מי ששם את כספו על נדלן אשמתו בלבד. כמו בבורסה ככה גם בנדלן. תאשימו את עצמכם ולא אחרים. לא רק מרוויחים!!!!!!! אפשר גם להפסיד
יוסף פותר החלמות 11/04/2016 13:08 אפשר להפסיד רק במקרה שיש לך ראייה קצרה טווח ...
גם בבורסה וגם בנדל"ן יש עליות ומורדות בנקודות זמן שונות אבל לאורך שנים ההסתברות שלך להרוויח כמעט ודאית .המורדות והעליות ולבסוף תסוגה לממוצע זה דרכה של כלכלה וזה גם דרכו של כמעט כל דבר בחיים סבלנות זה שם המשחק ולא ושפוט בראייה קצרה טווח אלה רק בארוכה טווח .
8 מסכנים הילדים שלה 11/04/2016 10:00 עד עכשיו אמא הייתה בעבודה
עכשיו תהיה בבית
אורי 11/04/2016 10:12 לא תהיה בבית. היא תהיה בנווה. (ל"ת)
7 גור"ג 11/04/2016 09:55 עינבל אור
עינבל שקרנית פטלוגית שעובדת על כולם. הגיע מזמנה ללכת לכלא
6 די לשקרים! 11/04/2016 09:55 גם המנהיגים הנאצים :"רק מילאו פקודות"
הגיע הזמן לחלט ולחלק את המעט שנשאר ולהכניס את הפריחה לכלא לתקופה ארוכה.
5 עדות מסוימות.... 11/04/2016 09:51 מבלי להכנס לגזענות, התנהגות זו מאפיינת (ל"ת)
4 צמיט 11/04/2016 09:45 רק שלא תקבל מחלה בגלל זה (ל"ת)
הדולפין 11/04/2016 13:09 היא תעשה את כולם חולים לפנייה (ל"ת)
המרומים.... 11/04/2016 09:50 למה לא, עדיף שהיא תמות מאשר הקונים (ל"ת)
3 הכל בתגובה 11/04/2016 09:42 לעד מדינה מהחברה שלה... (ל"ת)
2 אבא 11/04/2016 09:30 מסכנים הילדים של האישה הזו
אם עד עכשיו הם כנראה גדלו עם מטפלות וגננות רוב הזמן, מה יהיה כשאמא תיכנס לכלא?
1 דן רבין 11/04/2016 09:24 זאת לא היא בכלל!!!
זאת עובדת שהתחפשה לענבל ואח״כ מעלה במליונים!!!ענבל בזמן הזה בכלל הייתה בשרותי המטוס משחקת במצית להנאתה.... או בעצם זאת הייתה עובדת נוכלת דלה שעישנה במקומה במטוס...