צפו בקטע: ענבל אור מתפרצת לבמה - ופוצחת ב'מופע אימים'

ענבל אור, צילום: ענת דניאלי
כדור השלג ששמו ענבל אור ממשיך להתגלגל. אתמול נודע כי אור משנה כיוון ובוחרת לפתע לטעון כי אמנם אכן בוצעה הונאה ענקית בכספי החברה, אך היו אלו עובדי החברה שביצעו את ההונאה והונו גם אותה. נציין כי ייתכן שאותו שינוי כיוון התרחש לאחר שגם לאוזניה של אור הגיעו השמועות לפיהן סמנכ"ל הכספים של אור סיטי שנעצר בראשית הפרשה נמצא בהליך מסוים לקראת הפיכתו לעד מדינה שיעיד כנגד ענבל אור. 
בתוך כך, בחדשות 2 חשפו אמש קלטת בה נראית ענבל אור מתפרצת לאסיפת רוכשי דירות בפרויקט ז'בוטינסקי 104 בר"ג, עולה לבמה ופוצחת במתקפה חריפה על הרוכשים - וגם טוענת כי קיבלה אישורי בניה לכל יחידות הפרויקט. בפועל, בקבוצה בה היו חברים 124 רוכשים, נתקבלו אישורי בניה ל-80 דירות בלבד. גם בדו"ח הנאמן שפורסם בשבוע שעבר נטען כי "יש בפרויקט בעיה קשה של מכירה יחידות מעבר להיתכנות התכנונית". כל זה לא הפריע בזמנו לענבל אור לעלות לבמה, ולהגיד את מה שאמרה. הנה הקטע (החל מ-1:34):
 
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    עינבל אור
    דניאלה 01/08/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרת בושה וכבוד שקרנית וגנבת על חשבון הציבור מגיע לה לקבל פירוק חבל על המלים היפות והמנפולציות שהיא עושה להציל את עורה היגיע הזמן לעשות לסיפור הזה סוף
    סגור
  • 17.
    רמאים
    שלום 15/04/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שיש לאור לעשות אחרי ששדדה אנשים מסכנים ה להאשים את העובדים כפויית טובה רמאית מידה רבה פרנית כספים ללא בקרה ישלה מחלה קשה ואת זה רואים על פניה דבר רישון שאור צריחה לעשות זה לקחת מקופת הגניבות שלה ולהחזיר לרוכשים המסכנים את כספם רק כך היא תתנקה בפני המסכנים וסוף שתשלם לבנקים ולמעמ
    סגור
  • 16.
    גם מי שהאמין לה לא חכם במיוחד
    יהודה 11/04/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגברת הזאת הייתה ידועה כמי שהאמינות שלה מפוקפקת עוד לפני כן . מי שעשה אתה עסקים הוא לא חכם במיוחד בלשון המעטה
    סגור
  • 15.
    שיתוף פעולה עם רוע
    סנהדרין 11/04/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רואים, שיתוף פעולה עם כוחות רוע ורשע יכולים להתרחש בכל מקום, בכל זמן, בכל סוגי הנסיבות. הנה, אנשים שידעו מה קורה, כיצד גברת אור מרמה את לקוחותיה, עושקת אותם, ובמקרה הטוב שתקו ובמקרה הפחות טוב שיתפו פעולה לטובתם ולאינטרסים האישיים שלהם.
    סגור
  • 14.
    שיתוף פעולה עם רוע
    סנהדרין 11/04/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רואים, שיתוף פעולה עם כוחות רוע ורשע יכולים להתרחש בכל מקום, בכל זמן, בכל סוגי הנסיבות. הנה, אנשים שידעו מה קורה, כיצד גברת אור מרמה את לקוחותיה, עושקת אותם, ובמקרה הטוב שתקו ובמקרה הפחות טוב שיתפו פעולה לטובתם ולאינטרסים האישיים שלהם.
    סגור
  • 13.
    דוברת אמת
    דן פילוסוף 11/04/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת ובתמים כל היחידות אושרו!!! שיקרה לנו בלי להניד עפעף, האישה הזאת פשוט הזוייה, מטומטמת שאף מילה או הברה שיוצאת לה מהפה לא נכונה. החצופה הזאת חושבת שכוווולם מטומטמים, אני לא מאמין לה לכלום, דינה לשבת בכלא לאורך שנים
    סגור
  • היא לא מטומטמת... אבל מי שרכש אצלה כן...
    ALFA 12/04/2016 05:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפעם הראשונה שראיתי אותה בערוץ 10 ממש לא התחברתי ... שפת הגוף שלה והדיבור הזכירו לי שוק אי שם במזרח... אבל מה לעשות טיפשים לא חסרים... ואלו נהרו אחרי הרוח והצילצולים בדיוק כמו הקהל שמצביע ליכוד כבר 20 שנה מקבל בעיטה בישבן וממשיך ...
    סגור
  • 12.
    בראיון אפשר לראות במיקרו הבעות הפנים שלה .....
    יוסף פותר החלמות 11/04/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובהתנחתות הארוכות שלה לפני התשובות סממנים לשקרים גסים בהסתברות גבוה
    סגור
  • 11.
    עוכרי הדין הופכים את הלקוחות שלהם (תמורת הכסף שהם מקבלי
    עוכרי 11/04/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצדיקים ,בינתיים שכר השירחה שהם גובים הם בלבד יכולים למוטט את הלקוחות.
    סגור
  • 10.
    שגעתם אותנו עם ענבל חושך (ל"ת)
    שש 11/04/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    עוד מעט שהנדלן יתרסק, כולם יהיו כאלה, לא חדש
    יונתן 11/04/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל מי ששם את כספו על נדלן אשמתו בלבד. כמו בבורסה ככה גם בנדלן. תאשימו את עצמכם ולא אחרים. לא רק מרוויחים!!!!!!! אפשר גם להפסיד
    סגור
  • אפשר להפסיד רק במקרה שיש לך ראייה קצרה טווח ...
    יוסף פותר החלמות 11/04/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גם בבורסה וגם בנדל"ן יש עליות ומורדות בנקודות זמן שונות אבל לאורך שנים ההסתברות שלך להרוויח כמעט ודאית .המורדות והעליות ולבסוף תסוגה לממוצע זה דרכה של כלכלה וזה גם דרכו של כמעט כל דבר בחיים סבלנות זה שם המשחק ולא ושפוט בראייה קצרה טווח אלה רק בארוכה טווח .
    סגור
  • 8.
    עד עכשיו אמא הייתה בעבודה
    מסכנים הילדים שלה 11/04/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו תהיה בבית
    סגור
  • לא תהיה בבית. היא תהיה בנווה. (ל"ת)
    אורי 11/04/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    עינבל אור
    גור"ג 11/04/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עינבל שקרנית פטלוגית שעובדת על כולם. הגיע מזמנה ללכת לכלא
    סגור
  • 6.
    גם המנהיגים הנאצים :"רק מילאו פקודות"
    די לשקרים! 11/04/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הגיע הזמן לחלט ולחלק את המעט שנשאר ולהכניס את הפריחה לכלא לתקופה ארוכה.
    סגור
  • 5.
    מבלי להכנס לגזענות, התנהגות זו מאפיינת (ל"ת)
    עדות מסוימות.... 11/04/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 4.
    רק שלא תקבל מחלה בגלל זה (ל"ת)
    צמיט 11/04/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • היא תעשה את כולם חולים לפנייה (ל"ת)
    הדולפין 11/04/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה לא, עדיף שהיא תמות מאשר הקונים (ל"ת)
    המרומים.... 11/04/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לעד מדינה מהחברה שלה... (ל"ת)
    הכל בתגובה 11/04/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מסכנים הילדים של האישה הזו
    אבא 11/04/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם עד עכשיו הם כנראה גדלו עם מטפלות וגננות רוב הזמן, מה יהיה כשאמא תיכנס לכלא?
    סגור
  • 1.
    זאת לא היא בכלל!!!
    דן רבין 11/04/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת עובדת שהתחפשה לענבל ואח״כ מעלה במליונים!!!ענבל בזמן הזה בכלל הייתה בשרותי המטוס משחקת במצית להנאתה.... או בעצם זאת הייתה עובדת נוכלת דלה שעישנה במקומה במטוס...
    סגור
  • כמו שאמרו ל...