21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

18:01 מניית פייסבוק צוללת הערב, זאת כנראה הסיבה >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דמרי תוקף את תכניות הממשלה להורדת מחירים: "לכו לקנות בתים - לא יקרה כלום"

"משבר? המצב בשוק הדיור עשה רק טוב לישראל, במקום להמציא פטנטים אפשר לתת לזוגות הצעירים מענקים"

 |  83
אי אמון
Share
פאנל הנדל"ן בפורום שוק החוב של מידרוג שנערך הבוקר (ב') בתל אביב אימת את כוונת הממשלה לפעול להורדת מחירי הדיור עם טענת הקבלנים המבצעים בשטח שלא קונים את הבטחותיה, מלינים כי אין פתרון קסם מלבד השוק החופשי, וכי צעדי הממשלה להפחתת מחירים למעשה רק מתדלקים את הביקושים ואיתם את מחירי הדירות.


יגאל דמרי, בעל השליטה בחברת דמרי הציבורית: "שר האוצר העלה מס רכישה כדי לצמצם את המשקיעים אבל יש משקיעים בשוק, כמוני וכמוך, להם אף אחד לא נותן מענקים או סובסידיות. חברים, תנו לשוק לעשות את שלו. בשוק החופשי צריך לתת לשוק לעשות את שלו. במצב הקיים, לאור התכנון הקיים, בעשר השנים הקרובות לא תהיה ירידת מחירים. אתם מדברים על מחיר למשכן אבל זה רק מעלה את המחירים. למי מחיר למשתכן מיועד? לזוגות הצעירים. נותר מצב בו רק זכאים יכולים לקנות אז מה עושים יתר ה-60% - מפנים את הלחץ למקומות אחרים וזה מתדלק את הביקוש לדירות, ועם זה את המחיר. המדינה נותנת מתנה וזה מעודד ביקושים. זהו טיפול נקודתי אבל במאקרו המדינה הולכת להרוס את המדינה. אנו נמצאים בשנת 2,000 והמדינה רוצה לחזור לשנות ה-80'. לכו לקנות בתים כי לא יקרה כלום בשוק".

"ברמות המחירים בפריפריה העובדות מדברות בעד עצמן. מדינת ישראל פורחת, מה שקורה בתחום הנדל"ן עשה טוב למדינת ישראל. בבאר שבע היום לא תוכל למצוא דירה של 4 חדרים לא פחות מ-1.1 מיליון שקל - מדוע? כי יש ביקוש. המצב שקרה עשה טוב למדינת ישראל. יש פה משבר נדל"ן? לזוגות הצעירים, כפי שנתנו בעבר, אפשר לתת להם מענקים בפריפריה במקום להמציא פטנטים למיניהם".דמרי תקף את ערן ניצן הממונה על הנדל"ן באוצר שהתגאה על סבסוד יחידות דיור. "בוא תעזור לזוג צעיר ב-100 אלף שקל אבל באים עם תוכניות וכמה שווקו בינתיים? אני אוריד את הכובע לשר האוצר אם ישווק חצי מהמובטח. לא ניתן לפתור את הבעיות בטווח הקצר בפתרון קסם". 

ערן היימר
, מנכ"ל מידרוג: "האוכלוסייה מחולקת היום למי שיש בית ולי שאין. האם בגבעתיים ניתן יהיה לרכוש דירה בסכום סביר בעוד שנתיים - כנראה שלא. יש מקומות כמו גבעתיים בהם צריך להתחיל תהליך מהתחלה של בנייה מחדש. אין אצלנו מתכנן על שמחזיק בתוכניות להקמת עיר חדשה. אני לא רואה ירידת מחירים.

עוזי לוי, מנכ"ל 'דירה להשכיר': שעור הדיור להשכרה בישראל מאד דומה לעולם. בישראל של היצע של 30% מהשוק שמוצע להשכרה. יש הבדל אחד דרמטי בין ישראל לעולם, כאשר השוק בישראל הוא ספורדי לחלוטין בעוד בעולם יש סדר לדברים. השוק מתנהל שם באמנה בין השוכר למשכיר, ובדיוק לפה אנו נכנסים. אנו בישראל דומים מאד לעולם בכל הנוגע לשאיפות של הדיירים, והשאיפה בארץ היא לעודד שוק דיור להשכרה לטווח הארוך. יש צורך בישראל להסדיר את השוק. יש רכיב מאד חשוב לשוק הפרטי להשכרה ויש מקום לדיור מוסדי להשכרה לטווח הארוך. אני חייב לציין כי במקום בו נפתח פרוייקט של החברה אנו רואים כי המחירי הדיור באותו איזור ירדו, על רקע המחירים הנמוכים של דירות ראשונות שהוצעו בפרויקט".

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "כבר הודעתי ואומר זאת שוב, אם לא נקבל הסכם גג כזה או אחר לא נאשר יחידת דיור נוספת בגבעתיים. עשו פה לפני שנבחרתי תוכניות יפות אבל מדובר במימון של עשרות מיליוני שקלים ואת זה לא נוכל לעשות ללא הסכמי גג. אפשר לקדם תמ"א בתנאי שיהיה אפשר לקדם מתחמים של פינוי בינוי".

דמרי ניצל את הבמה כדי להודות לראש עיריית גבעתיים על שיתוף הפעולה בכל הנוגע לעבודה מול העירייה.

לוי הוסיף: "גם אם תהיה ירידה במחירי הדיור היא תיקח זמן ולכן יש זמן לגופים לנהל את המלאי שלהם נכונה. הגורמים בשוק מתאימים את עצמם למצב החדש ואני לא רואה תהליכים שקורים מהיום למחר".

דמרי: "תפנימו את הדברים,איזה ירידה של 15% אתם מדברים. חבר'ה תחיו את המציאות, הרווחיות לא גבוהה. היום כשיש פרויקט של 12% שוקלים זאת לחיוב.למה? כי זה מה שיש. הרבה חברות שישארו ללא מלאי קרקעות משתתפים גם במחיר למשתכן ומפסידים אבל מעדיפים לעשות כך מאשר להפסיד יותר".

היימר: "הרבה משברים התחילו בנדל"ן והסיכון האמיתי שאנשים חושבים שמחירים רק יעלו אבל אף פעם זה לא כך".

ארנון פרידמן, מנכ"ל חברת אשדר: "המדינה ממהרת לצאת במכרזים לפני כשהקרקע עדיין לא מוכנה לשיווק ובנייה. הממשלה זורקת לשוק את כל מה שיש לה מבלי לווסת גם לפריפריה. כשמחירי הדירות עולים כל הזמן ונוצר מצב של אנומאליה. התשובה של הציבור היא שהוא מתפשר על המוצר כשחלק מרחיקים לפריפריה וחלק קונים דירות יד שניה. דירות במחירים של 2.5 מיליון שקל ומעלה זה אבא תקנה לי. נוצר עושר משפחתי וירושות יש כסף לציבור על רקע הריבית הנמוכה והפריפריה זכתה לעדנה שלא קיבלה שנים. אם תהיה ירידה משמעותית במחירי הדיור הציבור יחזור למרכז. האם זה מה שהמדינה רוצה? לא".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-59 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
59 eli 25/01/2016 23:20 תתעוררו !!!
צריך להדביק את המשכורת ולהעלות שכר מינימום לשמונה א' ₪ לפחות, פשוט מאוד !!! מחדל !!!
58 מנחם 25/01/2016 08:09 איך ייראה שוק הנדל"ן ב-2016 ******* מאמר חכם בגוגל
הצעירים מבולבלים
מאיר 31/01/2016 09:16 צביקה דיייייייייייייי (ל"ת)
יוספה 25/01/2016 08:53 אחלה מאמר ותודה על ההפניה
יש לי שני חיילים, אחד לפני שחרור בעיה קשה לדור הצעיר
57 דוד 24/01/2016 17:04 זה עצוב, אבל דמרי צודק
המחירים ממשיכים לעלות
56 עוד בכיין 24/01/2016 08:36 החברה שלו עם רווחי שיא והוא מפחד (ל"ת)
55 דולפין מרושע 24/01/2016 00:32 כסילונים משכנעים את עצמם שמחירים הולכים לרדת (ל"ת)
54 אדם 21/01/2016 19:58 לצערנו הרב דבריו נכונים (גם אם הוא נצלן)
מחירים לא יירדו פשוט כי השלטון הקיים לא רוצה שיירדו ! מי שרוצה שוק הוגן ואוהד את הצעירים ,ודיור בר השגה על באמת -חייב לחשוב על מהפך שלטוני מוחלט עם מהפך חשיבתי -אין דרך אחרת (ועד אז הקבלנים ימשיכו לחגוג על חשבונכם)
53 bokobza 20/01/2016 17:33 רואים שאתה מתחיל להזיע אדון דמרי
ביום שבו יפרוץ משבר הסאב - פריים הישראלי אפתח בקבוק יין טוב על חורבות אמפריות הנדלן
דולפין מרושע 24/01/2016 00:33 כסילוני. תמשיך לשלם לי שכר דירה. (ל"ת)
52 מוטי 20/01/2016 13:20 צביקה תפסיק להגיב לעצמך (ל"ת)
זוג צעיר 22/01/2016 08:32 קראנו מאמרים מעניינים באתר של צביקה דורון בגוגל
תכן איכותי בחינם מומלץ
ומסכן 22/01/2016 23:49 צביקה אתה בנאדם הזוי (ל"ת)
51 גיל 20/01/2016 12:10 מבין עניין
כל הקבלנים מנהלים קרטל משובח כבר הרבה מאוד זמן ושומרים על האינטרסים שלהם עם לובי חזק מאוד. הגיע הזמן שבממשלה יתעוררו ותביאו חברות בנייה מחול.
ביבי זה הבעיה 22/01/2016 23:50 הם אנשי מרכז ליכוד. ביבי שומר עליהם (ל"ת)
50 חנוך, מזכרת בתיה 20/01/2016 08:19 קראתי בגוגל מאמר בשם "זה מה שאמר האדם החכם" *********
דילמה קשה לדור הצעיר
לימור 20/01/2016 09:24 מאמר מצוין ותודה על ההפניה (ל"ת)
מוטי 20/01/2016 13:21 צביקה חפרת לנו. גם חופר וגם מגיב לעצמך (ל"ת)
49 אורי... . 20/01/2016 01:12 אולי תתחילו בקטן? תקטינו את שוק השכירות ל 25%
הקטנת שוק השכירות ל 25% במקום 30% היום היא הפתרון למשבר הנוכחי. ולכן רק פתרון שיאפשר לצמצם את הביקוש לשכירות יגדיל את האמון של האזרחים במדיניות הדיור ויעצור את המירוץ המטורף לרכישת דירה.
48 one who knows 19/01/2016 19:00 which free market is he talking about(:- (ל"ת)
47 חמדנים גנבים 19/01/2016 10:55 לפני 70 שנה בגרמניה ידעו איך לטפל ביהודי כזה (ל"ת)
46 מדינה מנוולת 19/01/2016 10:53 שאמא שלך תרוץ לקנות דירה יא קבלון חמדן (ל"ת)
45 ליצן 18/01/2016 20:50 ואתה אוביקטיבי (ל"ת)
44 אילנה 18/01/2016 19:04 קראתי בגוגל מאמר מדהים בשם "דירות ונמרים" *******
מאוד אקטואלי לזוגות הצעירים
נמאס ממך 19/01/2016 10:54 עוד פעם אתה צביק!?? די להריץ נדלן (ל"ת)
תודה על ההפניה 19/01/2016 07:25 המאמר "דירות ונמרים" בגוגל, משקף את המציאות (ל"ת)
43 טומארפורקולו 18/01/2016 18:39 צודק לא יהיו ירידות מחירים במיוחד במרכז תל אביב תשכחו
מירידה באזורים הללו בפריפריות הרחוקות אולי תהיה ירידה אבל עד שתהיה ירידה תהיה עליה של מספר אחוזים שבסופו של יום תקוזז,רבותי אין מלך בישראל ואין מנהיגות ושכל אחד יעשה חושבים בעצמו לחכות משמעותו עליית מחירים וראינו זאת בעבר
42 משקיע זהיר 18/01/2016 18:36 אם המחירים יעלו תמתין עם הדירות ותימכור יקר יותר
למה לרוץ למכור סבלנות תקבל יותר
41 מוטי 18/01/2016 18:14 לשקרן הזה יש כיפה אבל אין לו אלוקים
הכל פה מכור ואינטרסנטי! יפה לכם ביז פורטלהם שימנואתכם יפה בשביל הכתבה הזאת
40 אין מנהיגות !!! 18/01/2016 15:35 כשאין ראש ממשלה הקבלנים מנהלים את המדינה !!! (ל"ת)
נקניק 19/01/2016 18:35 למי יש כיפה? (ל"ת)
39 פירמידת הדירות 18/01/2016 15:35 אם המחירים רק יעלו אז למה דמרי ממליץ לרוץ לקנות ?
לא עדיף לדעתו לקבלנים להמתין ולהרוויח עוד ? זה מראה שהקבלנים התרגלו לעדר מטומטם וזה מראה שהמפולת תהיה חריפה הרבה יותר ממה שחולמים כאן הכי פסימיים .
38 ישראל ישראלי 18/01/2016 15:08 שמתם לב: אף אחד לא מדבר על מחירי דיור מופרזים לא שפויים (ל"ת)
37 צדק חברתי 18/01/2016 14:54 האתר נותן במה לקבלנים שעושקים בחזירות את העם במחיריםחבל (ל"ת)
בא 18/01/2016 15:33 הם משלמים בשביל הבמה!!!! (ל"ת)
36 מי סומך על המממשלה 18/01/2016 14:49 סומכים רק על ג'נט ילן שתעלה את הריבית
וכל הממושכנים במליון שח יאלצו למכור את הנכסים
35 עדי 18/01/2016 14:31 כולם יודעים להסביר ושולפים מספרים מהמותן - בלי עובדות
בפועל מחירי הדירות עולים כבר כעשור, ולא מדובר על כשל שוק או על אי הצלחה במיתון המחירים שלא לדבר על הורדתם. מדובר על מדיניות מוכוונת של הממשלה, של מקבלי ההחלטות. עשור לא מצליחים לבלום מחירים? את מי הם רוצים להאשים ? את חברי הקואליציה? את הממשלות הקודמות? את שרת המשפטים שקנתה בית ומוכרת אותו בסיבוב יפה של כמה מיליונים? זאת מדיניות- מדיניות הלא איכפת לי שמחירי הדירות עולים, וזה אפילו משרת אותי.
34 ישראל ישראלי 18/01/2016 14:21 הדוד סם "מחירי הדירות בישראל - אחת הבועות הגדולות כיום
הדוד סם "מחירי הדירות בישראל - אחת הבועות הגדולות כיום בעולם" מאר מאת גיא ארז 11/1/1016. בביזפורטל
ישראל ישראלי 18/01/2016 15:04 ת- תיקון - אחת הבועות הגדולות כיום בעולם
הדוד סם "מחירי הדירות בישראל - אחת הבועות הגדולות כיום בעולם" מאמר מאת גיא ארז 11/1/2016. בביזפורטל
33 פ 18/01/2016 14:07 בטח לתת מענקים כדי שהכיס שלך יתמלא עוד הא?
מענקים עאלק...בלי בושה...
32 ישראך ישראלי 18/01/2016 13:55 לא נורא דימרי בוי זה סופו של כל בלון
ולפעמים החגיגה נגמרת
31 ישראך ישראלי 18/01/2016 13:53 בום, טראח, מה קרה? הבלון התפוצץ הבלון נקרע, (ל"ת)
30 ישראך ישראלי 18/01/2016 13:43 לדימרי בלון צהוב, בום טרך הבלון התפוצץ הבלון נקרע (ל"ת)
29 מאמר חכם בגוגל 18/01/2016 13:43 קראתי בגוגל מאמר מאלף בשם "דירות ונמרים" ************
מבולבלים
האיש שבקיר 18/01/2016 14:19 מאמר עאלק
ואני קראתי מאמר על אנשים טיפשים שממהרים. הרבה דברים יכולים לקרות בזמן הקרוב אחד מהם הוא ודאי וזה קריסת מחירי הדירות.
28 ישראך ישראלי 18/01/2016 13:41 לא נורא דימרי הגדול זה סופו של כל בלון (ל"ת)
27 החתול העירקי 18/01/2016 13:37 רק עשה טוב? הצמיחה הריאלית במשק נחתכה בחצי וזו רק
ההתחלה , הקרדיט הפרטי זינק במהירות מפחידה וזה גורם להאטה במשק עד שיגיע המעצור ומשם תחל ריצה ליציאות , מה שהקבלן אומר משקף בועה - שכולם חושבים שהם חסינים כלכלית וכלום לא יכול לפגוע במומנטום...עד שיום אחד בהיר דברים מתחילים להתערער ועד שאתה מעכל מה קורה הנכס שלך כבר שווה הרבה פחות. תפנימו - אין שום מקום בעולם , שום מקום, שנכסים עלו בצורה כה פראית מבלי שקרה לאחר מכן תיקון נרחב ומהיר. הכל ממומן בחובות והלוואות , רכבים..חופשות..דירות...אפילו חופשות לידה מוארכות...הכל הלוואות....ועם כל זה ישראל בדפלציה שנתית של אחוז. בהצלחה.
26 אבי 18/01/2016 13:17 הלוואי והוא לא היה צודק
על פניו עם כל הנגיעה שיש לו לענין, עושה רושם לצערנו שהוא צודק בכל מילה, אפשר להתקיף אותו ולזלזל בו, אבל זה ודאי לא יוריד את המחירים. יש בעיה ואין באופק הקרוב ירידת מחירים. סיסמאות על כך יש בשפע.
25 מיקו 18/01/2016 13:10 דמרי בלחץ ! כי בכל הערים שהוא בונה בחודש הקרוב יהיה ...
מחיר למשתכן , הוא מבין שמחיר הדירות יקרסו ב30 אחוז , וכל הדירות שהוא מחזיק הוא יפסיד עליהם , אז הוא בלחץ !! הוא רוצה מענקים כי ככה הוא יקבל את הרווח על חשבון הממשלה ולא על חשבון הדייר , זאת במקום להוריד מחירי דיור שמישהו יסביר למר דמרי שבכל העולם הסחורות צונחות ב20 אחוז בשנה , הדיור יורד , רק בישראל עולה , זה מצב לא בריא אבל אני בטוח שדמרי שוב פעם לא יקלוט זאת בזמן ושוב יפשוט רגל !!!!!!!!!!
24 תום 18/01/2016 13:09 בטח המשבר עשה טוב לאנשים כמוך שהרוויחו מליארדים על הגב (ל"ת)
23 ותיק בענף 18/01/2016 13:00 קבלן מצוין שטרם עבר מלחמה ולכן אופטימי
דמרי יזם כ 20 שנה שצמח בצורה מטאורית בעיקר בעשור האחרון שבו השוק רק עולה ועולה .טרם חווה שוק יורד כמו שהותיקים שבין הקבלנים זוכרים היטב משנת 85 או 95 אז רק החל בפרופיל נמוך יחסית . תחושתו והבטחון שמפגין אופיינים לקבלנים חסרי ניסיון של דינמיקת ירידות וזו הסיבה העיקרית שאין בישראל כמעט קבלנים ותיקים ועשירים ששרדו .הרוב פשט רגל בגלל חוסר קריאת שוק שמתהפך .
22 רן 18/01/2016 12:52 איזה קבלן מטומטם ..
שוק הנדל"ן עשה רק טוב למדינה ולמשק? רק קבלן אנאלפבית שלא מבין דבר יכול לדבר ככה. משכנתאות? הלימות הון? דיפלציה? מכיר משהו מאלה? מצב הנדל"ן עשה רק טוב לחמדנים כמוך שנהנים מרווחים גדלים וכיום חוששים שלא יוכלו להעסיק קבלני משנה בשביל לקרוע אותם ולהרוויח על גבם! דמרי, עוד אנאלפביית שעושה לביתו וחושב שיכול לנהל לכולם ת'חיים.
21 שאפיק 18/01/2016 12:51 דמרי צודק לצערי הממשלה מאכילה אותנו לוקשים!!!
המחירים יירדו רק ברגע שהממשלה תתחיל באמת לפעול ולחייב את הקבלנים שמחזיקים באלפי דונמים לבנות מיידית ולסיים תוך שנה וחצי!
20 אייס 18/01/2016 12:50 מסכן מי שאין לו דירה, משתמשים בכם
30% הנחה, ההנחה הזאת נאכלת מהר עם שכר דירה, מימון, מדד תשומות הבניייה וכו. אתם תשלמו את המחיר!!!!
19 גדי 18/01/2016 12:48 קבלן אומר לרוץ לקנות דירות ? אני בשוק !
היכונו לנפילה הגדולה, ככמות האוויר שממלא את הבלון, כך חזק יותר הפיצוץ שלו.
18 בא 18/01/2016 12:47 דמרי, אני כבר קניתי דרך לאומי קול שתי דירות ,וזה רק
מהבוקר . אחרי ארוחת הצהוריים אני מתכנן להתקשר ולקנות לפחות עשר , אחת אני נותן לך בגלל העזרה שנתתה לי .
17 יוסי 18/01/2016 12:46 לא לרכוש השנה המחירים יורדים ב40% הקבלנים בלחץ
הקבלנים רוצים עוד ועוד כספים מהממשלה ..אבל אני מקווה שהממשלה ושר האוצר יהיו פקחים ויטילו מס חודשי על דירה שנייה שלישית ואילך דבר שיגרום לכל מי שייש בבעלותו יותר מדירה אחת ימכור אותה והדבר יציף את שוק הדירות יד שנייה והקבלנים ישארו עם הדירות החדשות שלהם שבלית ברירה הם ימכרו אותם בפחות 40% אחוזים ...הקבלנים לא חייבים להרוויח על כל דירה 600 אלף שקל מספיק לכם חמישים אלף שקל רווח לדירה ...זה הזמן לא לרכוש דירות הקבלנים בלחץ הסטרי ההלוואות שלקחו מהבנקים חונקות אותם
16 ציון 18/01/2016 12:46 התכנית הממשלתית נכונה וצודקת
הפרדה בין זכאים למשדרגים ומשקיעים בשלב ההתחלה יהיו חריקות אבל ככל שנתקדם המצב יתיצב ויהייה טוב הקבלנים חושבים כסף ולא יותר
15 דמרי מבוהל 18/01/2016 12:34 התבטאות כזאת מראה פחד ולחץ
להמשיך לחכות המחירים חייבים לרדת, אר"הב מעלה ריבית , גם כאן חייבים לעלות ריבית כי אם לא זה יפגע ביבואנים, ואם יהיה מיתון אז בכלל חגיגה...
14 אמיר 18/01/2016 12:25 מדהים אותי כל פעם מחדש איך האיש הזה חושב שאנחנו טיפשים
חחחח...העיקר אל תגעו לו ברווחים, מה שהוא בעצם מציע זה שהמדינה תמשיך לממן ע"י מענקים את הרווחים שלו..אבל חובות יש גם לשלם, מר דמרי וכבר עכשיו אתה בטח מתחיל להבין את זה כשאין קונים. לאנשים אין כסף, אתה יכול גם לבקש 2 מיליון על דירה בבאר שבע אבל אין מי שישלם. החגיגה תיגמר בבכי.
13 ירון 18/01/2016 12:23 לכל מי שחושב שתהיה ירידת מחירים.. אתם טיפשים חסרי הבנה (ל"ת)
כלכלן 18/01/2016 12:41 לכל מי שחושב שמחירי הנדל"ן יעלו לנצח...אתה בור ועם הארץ
בכלכלה בסיסית.
12 רועי 18/01/2016 12:23 לאחר כל גל עליות מגיע גל ירידות
אלו חוקי הכלכלה.
אילן 18/01/2016 12:49 זה לא גל עליות.... זה הוריקן של עליות (ל"ת)
רועי 18/01/2016 13:41 ולכן צפה להוריקן של ירידות (ל"ת)
11 משתגע מטיפשים 18/01/2016 12:22 אנחנו מחכים למחיר למשתכן
300 אלף שקל פחות ממה שאתה מוכר חתיכת טיפש.
boz 18/01/2016 13:54 איך הגעת ל - 300 אלף?
תשווה תפוחים לתפוחים ותראה שזה הרבה פחות: א. תוסיף מרפסת, מחסן , חנייה - עוד 20 מר' בסביבות 100K ב. הייתה כתבה בגלובס שהמפרט של מחיר למשתכן נמוך בכ- 80 אש"ח מדירה רגילה. ג. היום אתה יכול לקנות דירה מחיר למשתכן זה הגרלה בעוד שנתיים והמתנה של 3 שנים מקבלנים שחלקם לא מוכרים כמה זה שכירות של 5 שנים? לפחות 180K אז איפה כאן בדיוק החסכון?
מבין 18/01/2016 21:20 80K על תוספות שאתה לא צריך
ספוטים ותיקרה דקורטיבית - מה זה פרפורמריה מהאייטיז?? דוחפים לכם עוד דברים במפרט כדי לנפח את המחיר - אבל לקבלן הערס זה עולה פחות בנוסף כל התוספות האלו באיכות זבל מתבלות מהר מאוד מה שמוביל אותך לשיפוץ הבא הרבה יותר מהר מהמתוכנן
10 סמי בן טובים 18/01/2016 12:21 דמרי אני מציע לך לעשות הסבת מקצוע
כי בשנים הקרובות הרווחים שלך הולכים להצטמצם עד מאוד.
9 איפה בובליל? 18/01/2016 12:20 דמרי יש לך מושג איפה בובליל?
משום מה הוא נעלם לי בזמן האחרון :-)
8 סוחר בורסה 18/01/2016 12:19 כשנגמרים הפראיירים שמוכנים לשלם מחיר גבוה
נשארים אלו שמוכנים לשלם מחיר נמוך ואז למוכרים יש 2 ברירות: או לא למכור (ואז הם לא נפגשים עם כסף) או להוריד מחיר (בכדי להיפגש עם כסף). אלו חוקי הכלכלה והם נכונים גם לנדל"ן. מנסיון...הם תמיד בוחרים באופציה השנייה.
עודד 22/01/2016 12:43 מחסום פסיכולוגי
יאללה חאלס עם האשליה בארץ שכל בנאדם/זוג/משפחה צריך לקנות דירה, מחפשים ביטחון במדינה שאין ביטחון בכלל, עדיף להשכיר לתווך ארוך במחיר קבוע , רק ככה מחירי הדירות ירדו , וגם מחירי השכירות, הממשלה צריכה לעשות משו בעניין זה.
7 סרגיי 18/01/2016 12:18 הוא חושב שכולם מטומטמים? זה עשה טוב לארה"ב, יפן...?
אולי זה עשה טוב למשפחת הגנבים שלו.
מבין 18/01/2016 21:22 זה עשה טוב לכולם...בטח
להולנד לאירלנד לספרד....תמשיכו לספר סיפורים גם המאכערים ביהודה יפלו בפח הזה שסטנלי החכומולוג עשה כאן. וברח. לארה"ב. כדי להעלות שם וגם כאן את הריבית בחזרה.
6 רון 18/01/2016 12:16 דמרי
קרקע לדירה במקומות היקרים שווה 600.000 בנייה 5 חדרים800.000 בבניין יוקרתי עם 2 מעליות עולה לקבלן 1.400.000 מוכר 2.400.000 ויותר המטומטמים רצים ומשלמים ולמה שהם הקבלנים לא יקחו ?מרוויחם מיליון שקל לדירה ויותר ראה ראשון לציון אם הציבור יפסיק לרוץ באמוק המחירים ירדו לאחרונה זכה קבלן בחולון במיכרז במחיר של 850.000 שח כשהמחיר האמיתי לפי שמאי 650.000 קרקע לדירה למה ? הוא רצה לזכות בכל מחיר את ההפרש 200.000 ישלם הקונה
בעל ידע 18/01/2016 12:31 לא נכון
פרויקטים היום נעים סביב 20-25% רווחיות - פחות מזה לא יינתן ליווי בנקאי. קבלנים לא עושים מיליון על דירה. המדינה אחראית בלעדית לעליית המחירים - כל מכרז חדש מעלים את עלות הקרקע והפיתוח - ככה זה כשנדל"ן הוא ההכנסה הכי טובה למדינה. כשיורידו ריבית יהיה טוב יותר - אבל זה לא יקרה בעתיד הקרוב.
ישרא ישראלי 18/01/2016 13:37 ואוסיף שהקרקע נמכרת ממנופול ללא פיקוח מחירים הממשלה (ל"ת)
5 רונן 18/01/2016 12:16 ולפעמים...החגיגה נגמרת...כיבוי אורות (ל"ת)
4 שי 18/01/2016 12:15 עוד לא נולד המוצר שמחירו רק עולה ועולה ללא סוף
תתכוננו כמה שנים טובות של ירידות.
3 שמח לאידו של דמרי 18/01/2016 12:14 לכל חגיגה יש סוף דמרי (ל"ת)
2 פיצוץ הבועה קרוב 18/01/2016 11:58 משרדי המכירות שוממים. נציגי המכירות מגרשים זבובים (ל"ת)
shafik 18/01/2016 12:44 אתה מתווך כמו שאני גניקולוג (ל"ת)
1 אבי 18/01/2016 11:57 אם הקבלנים בלחץ זה מצויין (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש