לגור לבד בתל אביב בפחות מ-2,000 שקל: 10 דירות שממש לא בטוח שהייתם רוצים

Bizportal ליקט מ'יד-2' את הדירות הכי זולות להשכרה בת"א, גם בלב העיר. לשפשף את העיניים...
רמלה, צילום: החברה לפיתוח והתחדשות עירונית
בעקבות הזינוק במחירי השכירויות בתל אביב סטודנטים וצעירים רבים ודלים במזומנים אינם יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד ונאלצים להתגורר בדירה עם שותפים. אלו שאינם מוכנים לוותר על פרטיות ומעוניינים להתגורר בגפם בלב אזורי הביקוש יאלצו במקרים רבים להתפשר על גודל וכמובן גם על איכות. 
Bizportal ליקט מאתר יד2 את הדירות שניתן לשכור בתל אביב בפחות מ-2,000 שקל, לא מתאים לכל אחד: 
1. בדרך יפו מוצעת להשכרה דירת חדר בשטח 25 מ"ר, קומה 1 מתוך 2, ב-1,900 שקל, כולל ארנונה ומים
2. בשדרות החי"ל, ביד אליהו, מוצעת להשכרה דירת סטודיו בשטח 25 מ"ר, קומת קרקע, ב-2,000 שקל בחודש
3. ברחוב רוני בשכונת התקווה מוצעת להשכרה דירה בשטח 15 מ"ר, בקומה 1 מתוך 1, ב-1,600 שקל, כולל ארנונה, חשמל, מים וועד בית
4. בדרך יפו מוצע להשכרה חדר בשטח 16 מ"ר, קומה 2 מתוך 3, ב-1,850 שקל

5. ברחוב יהודה הלוי במרכז העיר מוצע להשכרה חדר בשטח 15 מ"ר, קומה 2 מתוך 3, ב-1,990 שקל

6. ברחוב שערי תשובה בשכונת שפירא מוצע חדר בשטח 20 מ"ר, ב-2,000 שקל, כולל ארנונה, ועד בית ואינטרנט

7. ברחוב סוקולוב בצפון הישן מוצעת להשכרה דירה בשטח 9 מ"ר (!), קומת קרקע, ב-1,500 שקל

8. ברחוב מיקוניס, בין רחוב המסגר לנתיבי איילון, מוצע להשכרה חדר בשטח 25 מ"ר, קומה 2 מתוך 4, כולל ארנונה, מים וועד בית, ב-2,000 שקל

9. ברחוב צ'לנוב, בדרום העיר, מוצע להשכרה חדר בשטח 19 מ"ר ב-1,800 שקל
10. ברחוב העלייה בדרום תל אביב מוצע להשכרה חדר בשטח 23 מ"ר, קומה 1 מתוך 3, ב-1,850 שקל
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הדירה ברחוב החיל דווקא נשמעת טוב
    שכיר מטפטף זיעה 11/08/2015 01:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נשמע טוב דווקא לגור ביד אליהו ב 2000₪ והדירה נשמעת משביעה צרכים של אדם אחד/זוג צעיר .
    סגור
  • 11.
    הדירה ברחוב החיל דווקא נשמעת טוב
    שכיר מטפטף זיעה 11/08/2015 01:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נשמע טוב דווקא לגור ביד אליהו ב 2000₪ והדירה נשמעת משביעה צרכים של אדם אחד/זוג צעיר .
    סגור
  • 10.
    שוק חופשי במדינה דמוקרטית מי שרוצה ישלם ומי שלא אז לא
    אחד שמבין 10/08/2015 23:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה המצב הנתון ולא כופים בכח לשכור. מי שרוצה ויכול שישכור. על טעם וריח אין מה להתווכח.
    סגור
  • 9.
    תגובה 8 ממש מטומטמת
    אביב תתביישי לך 10/08/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תוצאה של ההסתה הפרועה בתקשורת נגד המשקיעים.
    סגור
  • בגלל משקיעים כמוכם הפשע גדל, כבר לא בטוח פה...
    הייטקיסט משקיע בורסה 15/08/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם חושבים?, שתקחו את כל המשכורת של העניים שלא נמצאים בעשירון העליון? תתנו להם לגור בדיר חזירים ותסלקו אותם לרחוב ברגע הראשון שהם נפלו כלכלית (קל ליפול ש50% מהשכר הולך לשכ"ד) ואז לא יהיה פה פשע שיפגע בי ובכם??? אם אתם גרים בחו"ל, אז צריך להגביל אותכם, ואם אתם גרים בארץ, אז אתם כמו בסיפור של ארתור מילר "They were all my children" תתחרטו בעתיד על תאוות הבצע קצרת הרואי שחיסלה את סובביכם...
    סגור
  • 8.
    החזירות של בעלי הדירות
    אביב 10/08/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין להם בושה להשכיר דברים כאלה , העיקר להרוויח על גב אחרים. לקרוא ולא להאמין - 9 מ"ר - 1,500 ש"ח. אני מאחלת להם מכל הלב שהילדים שלהם יחיו בחרא הזה. וישלמו עליו.
    סגור
  • את קנאית ומתוסכלת. אל תוציאי זאת על אחרים (ל"ת)
    מישהו מכריח אותך ? 10/08/2015 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אוינק אוינק!!
    גשדכ 14/08/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוינק אוינק!!
    סגור
  • 7.
    דווקא סביר
    טוטי 10/08/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בתור בחורה צעירה שלא מעוניינת לשלם 5000 שכירות, הדירות נראות נקיות, חלקן אם מטבח חדיש יחסית. אולי האיזורים לא משהו, אבל כל עוד אין ילדים, והזוג עובד/ לומד/ רוצה לגור בתלא אביב- זה בסדר. יש מחסנים הזויים הרבה יותר שנקראים "דירה"
    סגור
  • 6.
    בושה שיהודי משכיר ליהודי פח אשפה כזה בלי איסורי מצפון.
    סרגיי 10/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זה נראה כמו הריסות במלחמת העולם השניה.
    סגור
  • השוק הוא שוק חפשי מי שלא רוצה שלא ישכור (ל"ת)
    שאפיק 10/08/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    מתחת ל20 מטר
    שחר 10/08/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא ראוי למגורים..אלא אם כן בקושי נמצאים בדירה,לא מבין איך הדבר חוקי שממחסן עושים דירה בלי בעיות,ואנשים שרוצים להוסיף מרפסת מחכים 10 שנים לאישור
    סגור
  • 4.
    מוכרחים לגור התל אביב? זה הוראה של רופא?
    בן אהרון 10/08/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מחפשים נוחיות בצורה של מיקום מרכזי ומוכנים לשלם כל מחיר. שלא יבואו בטענות לבעלי הדירות. בחיפה הדירות האלה היו נשארות ריקות, אולי הומלסים היו מוכנים לגור בחינם. אשמים רק מי שמוכן לגור ולשלם ושלא יבואו בטענות לאף אחד. רק לעצמם.
    סגור
  • תאכלס (ל"ת)
    שאפיק 10/08/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    עכשיו עם הרכבת הקלה בגלל ישימו חומות מסביב ת"א
    shafik 10/08/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא יתנו לאף אחד להיכנס. חלאס, השמש לא זורחת לתל אביבים מהת*ת!!!
    סגור
  • 2.
    אכלתם את הראש! העולם לא מתחיל ונגמר בת"א! (ל"ת)
    shafik 10/08/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    דבר בשם עצמך, אני גר בדירה דומה (ל"ת)
    ליאור שגיא 10/08/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור