משכירים דירה? דרור דניאל מרשות המסים מסביר - האם גם אתם כעת 'על הכוונת'

האכיפה בעניין משכירי דירות שמעלימים מס צוברת תאוצה, איך זה מתבצע ומה העונש? צפו בראיון
דרור דניאל, צילום: Getty images Israel; לילך צור
בחודש האחרון רשות המיסים יצאה במבצע חסר תקדים במסגרתו נתפסו בעלי דירות רבים שהעלימו הכנסות משכירות, לא פעם ממספר דו-ספרתי של דירות ובהיקפים של מיליוני שקלים. 
דרור דניאל, פקיד שומה חקירות ת"א מרשות המיסים מסביר ל-Bizportal מי נמצא על הכוונת:
 
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    למה שאדם שמשכיר 5 דירות ישלם 10% מס? (ל"ת)
    דור 09/08/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    דירות
    אבי 07/08/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המדינה רוצה כסף שתלך לעבוד ותפסיק לחגוג עלינו. ציד מכשפות על בעלי דירות זה לא פתרון לבעיה שהמדינה יצרה ומספיק לחפש את המטבע מתחת לפנס...
    סגור
  • 13.
    משנת 1948 עד היום תפסו 5 מעלימים!!!! צפו בגרף!!!
    קליפ 03/08/2015 22:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מנגנון של מאות אלפי פקידים מייצר כ"כ הרבה סרק לא יעיל. מתפאר ומתמוגג מנחת על תפיסת 0.0001% מעלימיי מס לאחר 67 שנים. לפטר את כל הפקידים המושחתים האלה!!!
    סגור
  • 12.
    הממשלה מתנכלת לאזרחים מעלה מיסים מפחידה
    בחסות הקנאים 03/08/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    9 2
    וגם מטרידה אזרחים כמו למשל להגיש דו"ח על מחזור של 800 אלף שח . כאשר המס מנוכה ישירות בבנק. זאת הטרדה של האזרח והוצאה מיותרת לכל משפחה להגשת הדו"ח. כל מי ששמח כעת שידע שהכל יגיע גם אליו . בעוד חוקים אינפנטילים ומיסים מיותרים. הממשלה מנצלת את הציבור הקנאי ומנחיתה מיסים על כולם כמו מס ירושה מיותר והרסני. תמשיכו לשתוק גם בעניין הזנה בכפיה. גם אליכם זה יגיע . אולי תהיו סיעודיים ויאכילו אותכם בכפיה אפילו שלא תרצו. זה כואב וזה ברוטלי וזה יגיע אליכם . אם לא הבנתם כל היחס הזה יגיע גם לקנאים חסרי הדירות . תקנו גם דירות ותפסיקו לקנא
    סגור
  • 11.
    כחלון לא מביא קבלנים מחול ולא פותח את השוק לתחרות ולא
    בא 03/08/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יבחר שוב ,עוד יאיר לפיד 2 .רוח וצילצולים .
    סגור
  • 10.
    עד עכשיו מס הכנסה הציקו רק לאנשים עובדים ,באמת הגיע
    בא 03/08/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הזמן לטפל באנשים שמשעבדים אחרים ,משכירים דירות ויושבים על צוואר האדם העובד והישר . שלא תעיזו להפסיק פקידים יקרים .
    סגור
  • 9.
    דרך הרשויות המקומיות אפשר לדעת איזה דירות מושכרות (ל"ת)
    פשוט 03/08/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    מס 10%??? חח.ח.ח. 03/08/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    להכפיל את המסים על בעלי ההון והנכסים (ל"ת)
    צדק חברתי עכשיו 03/08/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 6.
    מדוע פק"מ בכל סכום ממוסה ודירה עד 5,000 ש"ח פטורה ממס?
    רוני 03/08/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    8 6
    הגיע הזמן שכל הכנסה משכירות תחויב במס בהתאם לחוק, כמו שכל השקעה בשוק ההון מחויבת אוטומטית במס בלי קשר לסכום ההשקעה. מדוע דירה ראשונה פטורה ממס?
    סגור
  • טען עוד
  • לפקמ אין מס שבח ומס רכישה 8%ואינו מספק פתרונות דיור למי (ל"ת)
    שידו אינה משגת לרכוש 06/08/2015 01:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כי לפקמי אין הוצאות והפסדים אדיוט! (ל"ת)
    נתי 03/08/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • תכיר בהוצאות קודם כל
    זאב 03/08/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אין בעיה, ברגע שכל הוצאה תוכרז לצורכי מס. מהקניה ,דרך התיווך, העו"ד,השיפוץ,הבלאי, וכו'
    סגור
  • 5.
    דרור לך לעבוד בעבודה יצרנית. די להציק לאנשים ולרדת
    ברגו 03/08/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    9 6
    לחיים שלהם. מתחייחסים לאנשים כמו אל ג'וקים ועורכים מסעי ציד מחליאים
    סגור
  • 4.
    אתם הגנבים הכי גדולים (ל"ת)
    נמאסתם 03/08/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 3.
    יש הרבה עצמאים רופאים מתווכים עו״ד שקנו בהון שחור דירות (ל"ת)
    די להעלמת המס בנדל״ן 03/08/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • יש הרבה שכירים שמעלימים כנ"ל ויש להם יותר הכנסות (ל"ת)
    נתי 03/08/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    ישר כח- לא לרחם (ל"ת)
    אריה 03/08/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    7 14
    סגור
  • 1.
    מיסים
    קול 03/08/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    10 6
    מי שלא שילם מסים כחוק שיקנס בהתאם!!!! ושרשותה המיסים תמשיך לחפור אצל אותם העצמאים שמעלימים מליונים כולל רופאים עו"ד מזללות ועוד.
    סגור
  • ומי אמר שמדובר בעצמאיים? דווקא מדובר על שכירים (ל"ת)
    נתי 03/08/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • פקיד עלוב ואפור שהשעשועים היחידים שנותרו לו
    ברגו 03/08/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    צפייה חולנית בציד בני אדם
    סגור
  • כולל הקיסר ואשתו היושבים בקיסריה. (ל"ת)
    דני 03/08/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור