פעם שנייה בחצי שנה: זכוכית נפלה מהקומה ה-14 בפרויקט של גינדי בפ"ת

הזכוכית נפלה ממרפסת המשמשת כמעקה. בנובמבר האחרון ריסקה זכוכית שמשה של רכב
גינדי, צילום: יח"צ
בניין חסר מזל או רשלנות בנייה פושעת? בפעם השנייה בחצי שנה שנופלת זכוכית מהמרפסת בפרויקט של גינדי החזקות בשכונת אם המושבות בפתח תקווה.
הבוקר התנפצה זכוכית המשמשת כמעקה בטיחות מהמרפסת בקומה ה-14 ברחוב מבצע יפתח 6 בפתח תקווה, פרויקט אשר שווק תחת השם ONE&ONLY לפני מספר שנים. החברה המבצעת את הפרויקט היא דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל.
נזכיר כי בנובמבר האחרון פרסמנו ב-Bizportal כי זכוכית  התנתקה ממרפסת בקומה ה-18 באותו הבניין וריסקה את השמשה האחורית של רכב של אחת מדיירות הבניין, בנס לא נגרמה פגיעה בחיי אדם.
דייר המתגורר בבניין אמר ל-Bizportal: "הגיע הזמן שמי שמכר לנו את הדירות ייקח אחריות. לא ייתכן שבגינדי ובדניה סיבוס מחכים שתהיה פגיעה בנפש - כדייר ששילם ממיטב כספו עבור הדירה הזו אני דורש שיחליפו לי את המעקה כולו ושיעשה כך לכל הדיירים האחרים בפרוייקט."
גינדי החזקות, החברה היזמית, ודניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל, החברה המבצעת, מסרו: "פרויקט One & Only הושלם בהצלחה לפני כשנתיים. למרות זאת, גינדי החזקות בודקת באופן מקצועי ומעמיק את נסיבות האירוע בשיתוף עם הקבלן המבצע דניה סיבוס ותפעל בהתאם לממצאים שיתגלו. יודגש כי, גינדי החזקות ודניה סיבוס הינן חברות שומרות חוק, הפועלות בכפוף לרגולציה המחמירה והקפדנית בענייני תכנון ובנייה, בכלל, ובענייני בטיחות, בפרט".
הפרויקט נמצא במזרח שכונת אם המושבות וכולל 523 דירות ב-8 בניינים – 4 בני 24 קומות ו-4 בני 14 קומות.
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    בושה וחרפה
    ס.ג. 30/11/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שבועיים בתאריך 16.7.2015 גינדי החזקות הפסידו בבית משפט נגד אסתר ואברהם בר-שדה. ביהמ"ש קבע כי אסור לקבלן להתנות מסירת דירה בחתימה על היעדר תביעות. את גינדי החזקות זה כמובן לא מעניין והם ממשיכים להחתים דיירים על טופס העדר תביעות תוך התעלמות מפסק הדין וביזיון בית המשפט!
    סגור
  • 27.
    שיביאו כבר מישהו שיחזיק את החלונות 24/7 (ל"ת)
    גינדי החזקות או לא?! 16/06/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    גינדי החזקות יש לומר
    חולה על הפרטים הקטני 15/06/2015 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיימת בשוק גם חברת חן ואיתי גינדי שבונה בניינים לתפארת. נא לא להתבלבל בין השתיים שמיים וארץ
    סגור
  • 25.
    מה אתם מתלוננים ,תגידו תודה שלא נפלה מרפסת . (ל"ת)
    בא 15/06/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זאת הסנונית הראשונה,אחכ יפלו גם מחירי הדירות .
    בא 15/06/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד תראו .
    סגור
  • 24.
    גינדי הם יזם ולא קבלן, אם הקבלן הוא דניה סיבוס אז הם
    אלי 14/06/2015 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בונים גם את המגדלים בשרונה לתשומת לב הרוכשים.
    סגור
  • 23.
    מה אתם מתלהמים? גינדי חברה טובה
    יוני שמחוני 14/06/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהברגים שהחזיקו את הזכוכית לא טובים. צריך לפנות ליצרן הברגים.
    סגור
  • 22.
    חידון הקשה במדינה ל תושבי פתח תקווה
    מבקר העיריההההה 14/06/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זכה ב שתי דירות ו.............התלונן לקבלן על איכות הפוליש???? רמז....מי ש ינחש את התשובה הנכונה יקבל את התמיכה במידה וירוץ לרשות העיר
    סגור
  • 21.
    אולי מדובר בפועלי בניין פלסטינים שפועלם שם כתא טרור ? (ל"ת)
    מייקל 14/06/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 20.
    ללמוד מניסיון של אחרים
    יוסי 14/06/2015 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין אנשים שמסרבים ללמוד מניסיון של אחרים. לרובנו, רכישת דירה היא ההשקעה הגדולה ביותר שנעשה בימי חיינו, ועדיין אנשים פועלים ברשלנות ולוקחים סיכונים לא סבירים.
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    היה עוזר להם אם היתה תחרות מקבלנים זרים ,צריך לפתוח
    בא 14/06/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את השוק לתחרות מסין .
    סגור
  • 18.
    בפעם הקודמת נפלה כל המרפסת (ל"ת)
    כולה אריח אחד 14/06/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    שומרות חוק? אולי... שומרות חיים? לא כל כך... (ל"ת)
    ציניקן 14/06/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    ״מיטב כספנו״
    שימי 14/06/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הפרוייקט היה למיוחסים מחבר אשר קנו במחיר מוזל מאוד! אז חברה לא לבכות, הרבה ממכם אנשי קבע לשעבר שכל כמה שנים קונים עוד דירה להשקעה. ללא קשר גינדי חברה גרועה והגיע הזמן שיעשה דבר בקשר לאיכות הבנייה שלהם!
    סגור
  • 15.
    גינדי חברה מחורבנת ומסוכנת !
    אלי תל אביב 14/06/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראיתי את הבניין בחדרה שמרפסות קרסו והזדעזעתי!!!חבורה של פושעים בנו בניין בצורה כזאת!!!!!!!!!!!!!כעת החצופים מתנערים ומתחכמים בנו להם בתוך הבניין בית כלא שמור!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 14.
    תמשיכו לקנות שם... פראיירים (ל"ת)
    ירון 14/06/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    ככה גינדי מתרסקת... (ל"ת)
    מלי 14/06/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    הנשים לחצו לקנות מגינדי
    אבג 14/06/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התרשמו מכל מיני פלאריירים נוצצים והדמיות מגוכחות אז חשבו שגינדי זה איכות. אנשים שטחיים בסוף אוכלים אותה
    סגור
  • 11.
    גינדי
    לוך 14/06/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מהם לא קונה
    סגור
  • 10.
    ככה זה שמי שבונה לנו את הדירות שונא אותנו. (ל"ת)
    הרבנית איפרגן 14/06/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 9.
    בחיים לא אקנה בגינדי!
    לירון 14/06/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מעדיף להתפשר, מעדיף לשלם יותר, רק לא גינדי.. הספיקו לי מרפסות נופלות. אין כאן שום מקריות , ומעניין שכל המקריות הזאת אצל אותו יזם.
    סגור
  • 8.
    כאן רואים את המוסדיים של גינדי:
    משקיע 14/06/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    https://stocker.co.il/profile/2229-comp174
    סגור
  • 7.
    בסוף הגינדים שוב יברחו מהארץ
    איתי אחד 14/06/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע לא מטפלים בהם?
    סגור
  • 6.
    הכל נופל
    חניבעל 14/06/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.עד שיהיה ממש אסון.הכל נופל להם
    סגור
  • 5.
    ככה זה
    ברבור שחור 14/06/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ככה זה כשמוכרים דירות כמו לחמניות..
    סגור
  • 4.
    ככה זה
    ברבור שחור 14/06/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה כשמוכרים דירות כמו לחמניות..
    סגור
  • 3.
    זהירות בונים כאן השלט בחסות גינדי
    צבי מרקוביף 14/06/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעבור רק עים קסדה אפודת מגן וספר תפילות יש ליקרוא את תפילת הדרך ו אם כבר יצאתה מזה בשלום יש לואמר את ברוך שפטרנו
    סגור
  • 2.
    מה חדש?
    זאב די 14/06/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גינדי מאשימה את דניה סיבוס, כרגיל גינדי אלופה בשיווק לא באיכות בניה
    סגור
  • 1.
    פושעים!!!! (ל"ת)
    יוני 14/06/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור