סילבן שלום תוקף את כחלון: "הצעותיך בנושא הדיור נגועות בחוצפה ובטיפשות"

שר הפנים מתלונן על העברת סמכויות ממשרדו לאוצר: "אולי תעבירו גם את התחבורה והתיירות לאוצר?"
סילבן שלום, צילום: משה בנימין
קבינט הדיור אישר היום (ב') את בקשתו של שר האוצר, משה כחלון, ובהתאם להחלטת ממשלה בנושא, להעביר את מנהל התכנון למשרד האוצר, להקים מטה דיור במשרד האוצר, להקים מועצת הרשאות ופיתוח והרחבת תחומי העיסוק של החברות הממשלתיות בתחום הדיור.
כמו כן, הוכרזו בקבינט מתחמים לדיור, לתכנון בותמ"ל (ועדה לקידום מתחמים מיוחדים) בהיקף כולל של מעל 20,000 יח' דיור בין היתר בקריית גת, נתניה, באר שבע, בסמת טבעון וטמרה. מטרת ההכרזה היא לאשר תכניות דיור בהיקף נרחב תוך דיון ממוקד ואינטנסיבי לשם קיצור לוחות הזמנים לעומת לוחות הזמנים המקובלים כיום לקידום תכניות בהיקף דומה. בנוסף יאושרו תמאו"ת ע"פ החלטת המועצה הארצית לתכנון ובנייה המחייבות החלטת ממשלה.

ריכוז הכלים האמורים, לצד גופים אחרים אשר להם השפעה משמעותית על שוק הדיור כדוגמת משרד הבינוי, רמ"י, אגף תקציבים, אגף החשכ"ל ורשות המיסים באוצר, חברת דירה להשכיר, ערים, עמידר ועוד, תיצור אחדות בין סמכות לאחריות בתחום הדיור בממשלה ותאפשר להוציא אל הפועל את התהליכים אשר יסייעו בהגדלת היצע הדיור.

משה כחלון אמר בפתח הדברים: "זה קבינט הדיור הראשון בראשותי שינסה לטפל בבעיית הדיור שטופל לא טוב עד היום. אחד היעדים הכלכליים שלנו בממשלה זה מתן דגש לזוגות הצעירים. אנחנו מכינים תכניות לעזור לזוגות צעירים. נפעל בשני מישורים. המרכזי זה הגדלת ההיצע. באנו לבנות. השני- ריסון הביקושים על ידי מתן דגש הגנה על שוק השוכרים. יש 600 אלף שוכרים במדינת ישראל ואנחנו כאן כדי להגן עליהם".

כחלון המשיך: "היום בקבינט הדיור נרכז את כלל הגופים תחת סמכות אחת. המטרה לפעול במהירות כדי לצמצם את אי הוודאות במשק. משרד הבינוי יהיה הזרוע הארוכה של הממשלה בתחום הבניה. אם לא נגדיל את כוח האדם בענף נתקל בבעיה בהיצע. אנחנו ערים למצוקת דיור במגזרים רבים וגם בהם נטפל. אני מצפה לשיתוף פעולה מכלל המשרדים וכלל השרים על מנת שנוכל לטפל בנושא למען עם ישראל".

שר הפנים סילבן שלום יצא באופן תקיף על דבריו של כחלון: "אני שמח על הישיבה הזאת אבל לא בצורה הזאת. ההצעות האלו נגועות בחוצפה או בטיפשות ואיוולות. על נושא הדיור אין לאף אחד בעלות. כולנו כאן להורדת יוקר הדיור. כשיש מכונה שחלק ממנה מקולקל לא מעבירים אותה מחדר לחדר, תתקנו. אין לי בעיה שכל הסמכויות בנושא הדיור יעברו, כך נקבע. אבל במסגרת החגיגה לעשות מחטף כזה זה לא ילך. אם כבר החליטו להעביר את מנהל התכנון אז להעביר את החלקים הרלוונטיים, פתאום זה רשות ויש מנכ"ל ויש תקציבים לכל דבר. משרד האוצר מעולם לא היה ביצועי אלא משרד מטה שלא אמור לבצע. יש לו מה להגיד על כל דבר אבל לא מבצע. אולי שיבצע בענייני תחבורה? בשביל מה צריך משרד תחבורה? שיעשו רשות תחבורה באוצר, שיעשו רשות תיירות באוצר, למה צריך משרד תיירות?"

שלום ממשיך: "כל מי שמכיר את השלטון המקומי יודע שלכל עירייה יש תקציב עם הוצאות והכנסות. כאשר הם מתכננים הוצאה הם מבקשים אישור ממשרד הפנים. למי הם כפופים עכשיו? הם יודעים? לא".

כחלון הגיב לדבריו של שלום: "אין שום דבר שלקחנו שלא הרגשנו שצריכים. אין לי שום עניין לקחת משהו מעבר למה שצריך. אנחנו רוצים להצליח".

שר הכלכלה אריה דרעי, אמר: "הדברים לא יכולים לעבוד בצורה הזאת. מדברים על העברת סמכויות שתיעשה בחקיקה. מישהו העלה בדעתו שנציגי השלטון המקומי ימונו על ידי האוצר בוועדות האלו? אלו נציגי משרד הפנים. אתם יודעים מה נשאר במשרד הפנים ומסרבים לקחת? נושא האכיפה, הוא יתכנן וייבנה ואולי נמצא את הפראייר התורן השר גלעד ארדן במשרד לבטחון פנים שיהיה אחראי על ההרס. האוצר יוצר כאן מונופול וצריך לפרק אותו, חשבתי שבאנו לפרק מונופולים".
תגובות לכתבה(87):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 73.
    סילבן, היית צריך לומר זאת לאלונה. הלך הגביע. (ל"ת)
    אחד 09/06/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    זה סילבן, שסידר לחבר שלו עו"ד שכ"ט של 2,500 שח לשעה ???
    אחד 09/06/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכספי משלמי המיסים. ואתו עו"ד רכש גיפ יוקרתי ,נסע בו מהר, והרג אישה וילדה...
    סגור
  • 71.
    מאבק על כח ומרחב שליטה
    העסקנים 09/06/2015 07:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם לכל דבר בפוליטיקה .
    סגור
  • 70.
    אנחנו באמת לא אשמים שסילבן האידיוט (ל"ת)
    הוא שר הפנים! 09/06/2015 02:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 69.
    מכונה מקולקל לא מעבירים לחדר אחר אלה מתקנים אותה (ל"ת)
    משל המכונה המקולקלת 09/06/2015 00:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    מי יגן על המשכירים
    יוסי 08/06/2015 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כחלון אכזבה עוד לפני שנכנס לתפקיד !!! במקום לבנות מקשקש כמו כולם . במקום לבנות מדבר על העלאת מסים . במקום לבנות דירות להשכרה מבלבל במוח על הגנת השוכרים והופך את משכיריי הדירות לאויבי הציבור . האם צריך להגן על השוכרים מבעלי הדירות ?צריך להגן על כל הציבור מהממשלה הרעה הזאת !!!. מי יגן על בעליי הדירות משוכרים שלא משלמים ?משוכרים שעושים ונדליזם ונעלמים ? משוכרים שנותנים צ'קים ללא כיסוי ורצים לקבל מעמד של פושטי רגל . כחלון תתעורר !!!
    סגור
  • 67.
    להחליף את פלוג ולעלות ריבית (ל"ת)
    עוז 08/06/2015 23:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 66.
    שלום מעולם לא עשה דבר משמעותי לטובת הציבור (ל"ת)
    עוז 08/06/2015 23:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    אולי סילבן מייצג את האינטרסים שלו ושל אחרים לחקור ולבדו (ל"ת)
    אין בושה לפוליטיקאים 08/06/2015 22:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    התלהמות
    אורי 08/06/2015 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי במקום להתלהם ולקפוץ ולחשוב שרק כחלון יודע מה צריך לעשות. תקראו טוב טוב.כן,תקראו מה סילבן שלום אמר ותראו ואולי תבינו שהוא לא מדבר שטויות....
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    אל תשכחו שלמר סילבן יש מעל חמש דירות
    יוסי 08/06/2015 21:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אינטרסנט ממדרגה ראשונה. צריך לשלול ממנו כל יכולת החלטה הנוגעת לאינטרסים שלו, ובכלל זה גם החלטות הנוגעות לשוק הדיור.
    סגור
  • מעל ל50 נראה לי יותר קרוב למציאות.... (ל"ת)
    הוא אידיוט ומנותק! 09/06/2015 02:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    המפתח להורדה מיידית של המחירים הוא תמיד צד הביקוש
    מי אתה 08/06/2015 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או צד ההיצע במשמעות של כמות המוכרים בשוק. שינויים בהיקף הבניה? אלו תהליכים ארוכים ולוקח להם זמן רב ליצור מחסור/עודף משמעותיים מספיק כדי לשנות מגמות. רוצים להספיק ליצור שינוי בקדנציה הזאת, ולצרוב בתודעה של הציבור שהמחירים לא תמיד עולים? בבקשה: מס רכישה גבוה (מעל 8%) על משקיעים ותושבי חוץ, מס רכוש משמעותי (2% מערך הנכס) על בעלי 3 דירות ותושבי חוץ, הגבלת פריסת המשכנתא ל 180 תשלומים לכל היותר (כך ששכר הדירה כבר לא יכסה את המשכנתא). טוב יעשו בממשלה אם יצפו בסרטון האינטרנטי הזה https://www.youtube.com/watch?v=OMATs337gnw
    סגור
  • 61.
    סילבן. שב בצד בבקשה ואל תפריע. לא עשית כלום עד היום!! (ל"ת)
    חח 08/06/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 60.
    השר שלום יש לך הרבה מה ללמוד מכחלון... (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 08/06/2015 19:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 59.
    סילבן שלום
    יוגלי 08/06/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היית חבר באין ספור ממשלות . יש לך נסיון עצום בהתנהות ממשלות. יש לך תעודות אקדמיות בלי סוף משפטים כלכלה ומה לא ,אבל חכמה כנראה לא ספגת מהם . איפה אתה היית כל השנים הללו ומה אתה עשית בתחום הדיור ?כלום אפס . אתה האחרון שמגיע לו לדבר על טיפשות כל שנותיך לא עשית כלום אוכל חינם שכמותך תתבייש לך
    סגור
  • 58.
    סילבן לא שלום
    יוגלי 08/06/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישבת באין סוף ממשלות , יש לך נסיון עצום בעבודת ממשלות . יש לך תעודות אקדמיות כאלה ואחרות משפטים כלכלה ומה ל
    סגור
  • 57.
    סילבן יקירי
    bjoseph1 08/06/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לנשיא לא נבחרת. מה שנשאר שתסתובב בכל מיני ערים וישובים במדינה, תקבל מהם את יקיר המקום + מפתח והכל שלא תבדוק להם בתחתונים את מה שנדרש לבדוק.
    סגור
  • 56.
    לא שכחנו מי העלה המס על הבורסה ודחף משקיעים לנדלן (ל"ת)
    זיו 08/06/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    השר שלום..אתה עשר שנים לא עשית מאומה לפחות אל תפריע (ל"ת)
    חיים 08/06/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 54.
    צלצול אזעקה ופעמון
    שלמה מורד 08/06/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו צריך להחזיק בפעמון לצלצל להפסקה לעשות סדר נראה לי שבממשלה הזאת ממשכים עדין באי הסדר וכל אחד מחזיק בכפתור האזעקה . ככה זה לא רציני לעשות סדר
    סגור
  • להצליח
    שלמה מורד 08/06/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראהשאין איש בממשלה שמעוניין לתת לכחלון להצליח, נראה שמדי פעם יצוצו מחבלים באמצע הדרך המסלוול
    סגור
  • 53.
    כחלון צודק
    חזי 08/06/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    במצב חרום פועלים בדרכים לא שיגרתיות.סילוון שלום מדבר מתוך פוזיציה.לא שכחנו איך כשר אוצר הוא נכשל כשלון חרוץ.המדינה הייתה על סף חדלות פרעון.השחרים נסחרו בתשואה של 14 אחוז.אז שיתן לכחלון לעבוד שלא יעשה את העבודה לביבי(להכשיל את כחלון)
    סגור
  • 52.
    צריך קודם כל בית משפט לנושא השכרה ואח"כ נראה
    הפועל 08/06/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בית משפט לשיפוט מהיר שוכר שלא עומד בתנאי החוזה-הוצאה לפועל תוציא אותו בתוך 24 שעות .
    סגור
  • 51.
    להעביר תחבורה ותיירות לאוצר זה הרעיון הכי טוב של סילבן
    בא 08/06/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה 30 שנה .
    סגור
  • 50.
    שאלה לסילבן,למה שלא תספר אותו לגננת ,הוא לקח לך כמה
    בא 08/06/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צעצועים מיסכן קטן .
    סגור
  • 49.
    רעיון: לפטר את כחלון!!! יום חופש ובאלאגן
    קליפ 08/06/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בינתיים הדירה שלי תעלה עוד קצת....
    סגור
  • 48.
    סטיב! לא הבנת שלא סופרים אותך! בבחירות הבאות (ל"ת)
    אתה היסטוריה!!! 08/06/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 47.
    סילבן שלום האידיוט מזהה טיפשים בקלות (ל"ת)
    הוא צריך רק להביט במ 08/06/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תגובה נכונה וקולעת! סילבן שלום אידיוט (ל"ת)
    שהתחתן עם כסף.... 09/06/2015 02:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    מונופול האוצר
    לוך 08/06/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעלי הדירות להשכרה צריכים להתארגן עלמנת לשמור על חופש העיסוק שהם ישלטו בקניין שלהם ולא כחלון עם יש הגבלות אז גם על כולם ולא להפוך את בעלי הדירות לקורבנות של האוצר
    סגור
  • 45.
    מ"מ ראש הממשלה -טומן מוקשים עפ"י הוראות הבוס (ל"ת)
    מ"מ ראש נבוב 08/06/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    סילבן: מי שמחפש את הנוחות ולא מוכן להתאמץ שלא יתלונן
    הצדיק מסדום 08/06/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כחלון פרש מהליכוד, הקים מפלגה וקיבל 10 מנדטים. יש לו תוכנית אותה הבטיח לציבור והוא נחוש לבצעה על הצד הטוב ביותר. אתה סילבן מחפש ג'ובים ובעיקר כבוד ! נאמר כבר "מי שרודף אחרי הכבוד, הכבוד בורח ממנו" אני לא זוכר איזו תרומה משמעותית שלך לחברה בכל השנים הרבות בהן אתה מכהן כשר. על זה נאמר: טול קורה מבין עינך ותן לחבריך לעשות את העבודה הטובה אותה אתה לא טרחת לעשות
    סגור
  • 43.
    משה כחלון עסוק ב״השמדת ערך״ של הממשלה לטובת הטייקונים
    נפתלי עמית 08/06/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תכנית הדיור של משה כחלון היא לטובת נצב״א של קובי מיימון, ושאר טייקוני הנדל״ן.כל הנצנוצים, המינויים והסיסמאות אותן מפריח כחלון, הינן מסך עשן כבד שמטרתו להסתיר מעיני הציבור את העובדה שכחלון הוא יציר כפיהם של הטייקונים הטריפוליטנים: קובי מיימון ויצחק תשובה. כעת השיגו הטייקונים עמדת לחץ והכרעה מול ביבי נתניהו, ומחזיקים בידיהם את המפתחות לכספת של המדינה.
    סגור
  • 42.
    ניגוד עניינים של סילבן שלום
    rimonim 08/06/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לפני שאתה מדבר כך עדיף שתראה לציבור דוח מס הכנסה שלך ובני משפחתך כדי שיראו שלך ובני משפחתך ניגוד עניינים בנושא הזה ,הצדיק הגדול
    סגור
  • 41.
    כחלון
    חכם מימון 08/06/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשביל מה הוספת את המילה סתם ?
    סגור
  • 40.
    לקחו לו כמה צעצועים ,אני קורא לגננת . (ל"ת)
    בא 08/06/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 39.
    סילבן שלום הוא סתם קוף מזרחי (ל"ת)
    ss 08/06/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אתה עוד מושחת מסכן ,גזענות היא שחיתות . (ל"ת)
    פפפ 08/06/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 38.
    חחחחחחחחח שיטת סמן ומחק
    חחחחחחח 08/06/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    של ביבי התחילה לעבוד. איפוא סילבן היה בזמן הרכבת הממשלה
    סגור
  • הוא היה בלונדון או בפריס . (ל"ת)
    פפפ 08/06/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    סילבן
    יוסי 08/06/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי הכריח אותך לקחת תיק מלא תוארים ללא סמכויות אתה יושב בכל הממשלות ודבר לא עשית אז בבקשה אל תפריע למי שמעז להזיז דברים ....
    סגור
  • 36.
    פחחח. מה שמעניין את סילבן זה סמכויות ו-ג'ובים למקורבים (ל"ת)
    לא המצב במדינה 08/06/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 35.
    כחלון ליצן החצר (ל"ת)
    כחלון הליצן 08/06/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 34.
    אכן סיבל צודק -כחלון טיפש גדול עם חיוך של אידיוט (ל"ת)
    פליקס 08/06/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 33.
    סילבן אתה חוצפן
    אורן 08/06/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סילבן ישבת בכל ממשלות ביבי ולא עשית כלום להורדת מחירי הדיור! אתה צבוע דואג למקורבים וקרובי משפחה לג'ובים. אתה מיליונר אז מה אתה יודע על יוקר המחיה???
    סגור
  • 32.
    כחלון פשוט שקרן
    כחלון אכל סבון 08/06/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    קבינט הדיור שהוקם ע"י לפיד עשה עבודה מצויינת. אבל דירות לא מתכננים ובונים תוך שנה, זה לוקח הרבה יותר. לרכז את כל הסמכויות בידי גוף אחד אומר שכל שאר האינטרסים כגון שמירת הסביבה נרמסים ע"י כחלון לטובת אינטרס אחד ויחיד. ממשלת נתניהו וכחלון הורסים כל חלקה טובה.
    סגור
  • 31.
    עסקן עלוב ומיותר
    אליפז וגמלאי צה"ל 08/06/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    30 שנה שהיצור הזה חי על חשבוננו-ולא ראינו תועלת.כואב לו שבא מישהו שרוצה לקדם ולתקן את השממה שהוא שותף לה.אוויל חסר ערך שיש לסלק
    סגור
  • אתה צודק לגמרי,בטלנות היא שחיתות . (ל"ת)
    בא 08/06/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 30.
    סילבן הכלום מכלום הזה
    טל 08/06/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 1
    30 שנה בכנסת = 0 עשייה לך תעשה חמוצים עם ג'ודי
    סגור
  • 29.
    את מה שעקום מנסים לתקן עקום. כחלון לא שרלטן, אלא יהיר
    שלומי 08/06/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הביישנות והחוסר ברטוריקה תקשורתית הם מסווה ליהירות. לפני הבחירות הוא בנה קמפיין בו לכלך על קודמו לתפקיד. היום הליכוד בדמותו של סילבן מראה לו את נחת זרועו כפי שחווה יאיר לפיד וההמשך הרי ידוע!!!
    סגור
  • 28.
    איזה זוגות צעירים? אלה ש...
    עופר 08/06/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיש להם כבר 10 ילדים ושטריימל על ראשם? עם גועליציה שהצטרפת אליה מר כחלון, הצפי שהיא תדאג שבראש סולם העדיפויות יהיו החרדים ולא צעירי העם שמשרתים אותו נאמנה, לא אלה שנפצעו או לחמו באויבים מרים, לא אלה שעובדים לפרנסתם ובין היתר מפרנסי בטלני ישיבות
    סגור
  • 27.
    האגו...סילבן...ניפגע???....נו...תחיה עם זה ב שלום
    אוריה בן דוד 08/06/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משה כחלון...המשך בדרכך...ןהבא ברכה לעם ישראל....סילבן...היית קשקשן ..וכך משאר עם גודי
    סגור
  • 26.
    להצמיד בחוק דירת 3 חד' עד ל- 115 משכורות (ל"ת)
    דני 08/06/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    אחוז החכמים בממשלה לא משהו... נכון סילבן ? (ל"ת)
    מוריס 08/06/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 24.
    קשקשן
    גיל 08/06/2015 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה סילבן עשה עד היום בנושא הדיור. מהו מקשקש עכשיו. תנו לכחלון לעבוד. כל השאר שימשיכו לנמנם כמו בקדנציות הקודמות ויםסיקו בכל דיבורי הסרק.
    סגור
  • אם יש את מי להאשים זה את ביבי אבל כחלון בלון מפחד ממנו (ל"ת)
    שמטוב 08/06/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סילוון לא היה שר השיכון ולא שר הפנים מה אתה מקשקש.
    שמטוב 08/06/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה אנו מוצפים על ידי טוקבקיסטים בתשלום שחושבים שארנו מטומטמים - אחרת הם לא היו מקשקשים בללכלך ללא סיבה.
    סגור
  • 23.
    המטרה היא לא להגן על השוכרים אלא לגבות עוד מס
    שוק השכירות 08/06/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה כחלון צריך להתערב אם מישהו רוצה לשכר 20 מ"ר ולשלם 2000 שח לחודש? צריך להגן על השוכר שעשה מה שעשה מרצונו החופשי? אולי הוא מעדיף כך מאשר לגור עם שותפים שרבים כל היום? דואגים לשוכרים? גם בקליפורניה העלו לשוכרים את שכ"ד והימוק בצורת כל משפחה משלמת 100 דולר יותר.
    סגור
  • 22.
    לסילבן קשה שלוקחים לו תקציבים וסמכויות...
    פליקס 08/06/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא אעפת לו מהאזרחים רק מתיקים וסמכויות.עם ימשיכו לריב על הדברים האלה אז הבעיות לא יפטרו.
    סגור
  • 21.
    תמשיכו ככה, והדירות יתייקרו 10% רק השנה (ל"ת)
    אורי 08/06/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    המדינה לא מספקת דיור ציבורי אבל דופקת את המשקיעים
    בן אהרון 08/06/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מאיפה יהיו כסף לדיור ציבורי? כחלון מביא תקציבים לדיור ציבורי? כמובן שלא, התקציבים הלכו כבר להסכמים קואליציונים. מאיפה יהיו פועלים לבנות דירות? הסינים כבר הודיעו שרוצים התחייבות שלא לבנות בהתנחלויות, הוא רוצה להגן על השוכרים? עם תוספת שכירות של 5% בשנה? מי יכול לשלם תוספת כזו בשנה? מי יכול לשלם יותר 2% כל שנה? כחלון יעלה את השכר ב 2% כל שנה שיהיה מאיפה לשלם? למה דבר ראשון הוא מעלה מיסים במקום להתחיל לבנות? במקום להוריד את המיסים שיש על דירות חדשות? למה הוא לא נותן תשובות לאף אחד על כל השאלות הקשות האלה? הוא לא יודע שהוא ספיק כבר לאבד מחצית מהתומכים שלו לפחות? גם אני מאוכזב מכל ההבטחות שלו.
    סגור
  • 19.
    מי מפעיל את סילבן ומי רוצה להפיל את כחלון?
    בובה על חוט 08/06/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הכול מוביל לאותה גברת בשינוי אדרת...
    סגור
  • 18.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237588?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • אלעד (שם של רובוט)ת יש תקלה בדמותך הווירטואלית
    שמטוב 08/06/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יחצ"ן בחברה של יחסי ציבור ששולח הודעות שטותיות שלא רלוונטיות לכלום.. הפעם התוענה בה אתה משתמש התקלקלה ושולחת אותה הודעה ממש עשר פעמים. האם אתה עובד ביחסי ציבור למען השר כחלון בלון ? כחלון בלון זקוק ליחסי ציבור שיצדיקו את התוצאות האפסיות שהוא יפיק. וסילוון צודק. כחלון בלון רק מייצר בלגן. בקרוב ייצרו אצלו בתים בנויים מגומי של בלונים. הבתים הווירטואלים של כחלון בלון יתפוצצו לנו בפרצוף. יגרום נזק עצום לכלכלה בישראל על ידי הבלגן שהוא מייצר.
    סגור
  • 17.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237588?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 16.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237586?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 15.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 14.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 13.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237588?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 12.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 11.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 10.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 9.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 8.
    סילבן ממש לא צודק תראה לאן הגענו..
    אלעד 08/06/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר מחיה מטורף...איפה סילבן שיתקן את זהjQuery203016771671315655112_1433760237513?? ועל זה נאמר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...כנראה יש לו ים נכסי נדל"ן...ועכשיו הוא מנסה לשמור עליהם!
    סגור
  • 7.
    בכל מחיר
    גדעון 08/06/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השר כחלון חורג מסמכותו ורוצה בכל מחיר לרצות את מחוסרי הדיור וגם במחיר פגיעה במשרדים אחרים. לא יתכן שירצה דברים לא הגיוניים כמו קודמו מע'מ 0.כל מביני העיניין ניסו לשכנע את יאיר לפיד שמע'מ 0 לא ישיג את מטרתו רק יגרום לנזקים ויאיר לפיד לא נסוג מחלומותיו עד לפרוק הממשלה. כרגע אנחנו במידרון חדש עם השר כחלון שחולם על דברים לא הגיוניים ומתעקש עליהם וזה יוביל לפירוק הממשלה ולבחירות חדשות וסופו יהיה כסופו של קודמו יתאדה הציבור לא אידיות ויודע שאין יש מאיין. צריך לחזור לשפיות ויפה שעה אחת קודם..
    סגור
  • 6.
    סילבן הקשקשן, מה אתה מציע לעשות? (ל"ת)
    פינסקר - סטיבי כלום 08/06/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • הציה ריאלית להעיף את ביבי הביתה. זה יקרה תוך שנתיים
    שמטוב 08/06/2015 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הבלגן הכלכלי הוא בגלל ביבי. שוק הדיור הפך למקור למיסים במקום שיקצה קרקע למגורים. ביבי לא שיכן עד היום את כל מגורשי גוש קטיףת כי הוא ניסה לחסוך הוצאות. עכשיו ביבי מברך על הבלגן שעושה כחלוןת אולי כדי להיפטר ממנו. לי נראה שהממשלה הזו לא תחזיק מעמד. תוכניות גרנדיוזיותת בלגןת העלאת מיסים ואפס תוצאות יפילו את הממשלה מבפנים.
    סגור
  • כמה דירות יש לו (ל"ת)
    שלום 08/06/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    דירה לממכירה
    שלומי 08/06/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בינתיים שאתם רבים הקבלנים מעלים מחירים ללא הגבלה .מכרזי ממ"י מתיקרים בניגוד להבטחות להוריד מחירים.אוצר , נא להתרכז במחיר למשתכן בלבדאתם בממשלה פקה פקה לא יותר.
    סגור
  • 4.
    שאפו סילבן ודרעי
    אילן 08/06/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    7 13
    סוף סוף קמים אנשים נבונים וקוראים לילד בשמו.כחלון לא יודע ולא מבין כלום!! סתם פקה-פקה... הורס תורן בממשלה, נפוח מחשיבות עצמית, עף על עצמו... אטום וכסיל!!
    סגור
  • 3.
    צפוי וידוע מראש סילבן כשליחו של ביבי יטרפד הכל
    חיים 08/06/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    19 4
    אלה אותם אנשים קטנים חסרי חוליות סילבן וחבריו לא עשו כלום עד היום ולא יעשו כלום מהיום ... "רוממות אל בגרונם וחרב פיפיות בידם"
    סגור
  • ניראה אם גרבוס יציל את ביבי בבחירות הבאות . (ל"ת)
    בא 08/06/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כחלון - ארץ נהדרת. לא יותר. (ל"ת)
    עוד אחד, כחלון. 08/06/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 1.
    סילבן צודק. כחלון שרלטן. (ל"ת)
    חיים 08/06/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    9 14
    סגור
  • נהפוך הוא
    זוג צעיר 08/06/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כחלון רוצה באמת ובתמים להצליח..ללא הרכוזיות הוא לא יצליח להזיז דברים..את סילבן מענין רק הכוח שנשמט עכשיו מידיו ובטח לא הזוגות הצעירים.
    סגור
  • דולרים זה העתיד (ל"ת)
    רון 08/06/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור