אלדד תמיר חיפש עם בנו דירה להשכרה בת"א ורתח: "המדינה פושעת, צעירים יסתלקו מכאן"

מנכ"ל תמיר פישמן התעצבן בפייסבוק כשחיפש דירה להשכרה לבנו: "הכל רקוב, מטונף, מוזנח ורעוע"
 |  (110)
אלדד תמיר, צילום: קובי קנטור
הביקוש לדירות להשכרה בתל אביב הפך את מלאכת מציאת מקום המגורים למשימה כמעט בלתי אפשרית, וכשכולם רוצים להתקבץ בלב העיר הגדולה – המחירים מזנקים ותנאי הדיור מתדרדרים. בסוף השבוע האחרון Bizportal דיווח 10 דירות שמוצעות להשכרה בתל אביב בפחות מ-2,500 שקל – מדובר בדירות בשטח של לא פעם פחות מ-15 מ"ר המספקות תנאי קיום הדומים לאלו של תא כלא.
אלדד תמיר, מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן, התבטא ביום חמישי האחרון בנושא ביתר שאת בעמוד הפייסבוק האישי שלו: "ביזיון השכרת הדירות בארץ. הסתובבתי אתמול עם גל, (בני בן ה25 שעובד ימים ולילות שלמים לפרנסתו), בניסיון לחפש דירה להשכרה בעיר בה הוא עובד. העיר היחידה שעוד יכולה איך שהוא לספק פרנסה בעבודת פרך לצעירים, סטודנטים ואחרים".
תמיר מתאר את המשימה כקשה ומייסרת: "זה היה מיאש מתסכל ומעצבן. רוב הדירות הן פשוט לא ראויות למגורים. בעלי הנכסים הזוכים לביקוש אינסופי פשוט לא משקיעים שקל בנכס, הכל רקוב, מטונף, מוזנח ורעוע. המחירים עולים ועולים ועולים, החוזים דרקוניים. הגיע הזמן לחוקק חוק הגנת השוכר. אנחנו כמדינה פשוט פושעים. אנחנו מסלקים מכאן את הדור הצעיר, אין להם שום אפשרות להתקיים בכבוד מינימלי".
את הפוסט בעמוד האישי שלו סיים תמיר עם רגישון של  feeling pissed off.
תגובות לכתבה(110):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 87.
    בוא אלינו
    גר בחיפה 07/04/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיפה 3 חדרים שכונה טובה ב2700שח
    סגור
  • 86.
    תל אביב - יפו עיר גדולה (ל"ת)
    חפש ביפו 13/03/2015 02:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    סיפורי סבתא בטח קנה בתים לכל הילדים כבר (ל"ת)
    תום 12/03/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 84.
    הם יסתלקו לחול בגלל הרצוג וכחלון
    אל תדאג 12/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויהיו לך הרבה דירות פנויות בתל אביב
    סגור
  • 83.
    דיור
    משה 12/03/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תל אביב רק לעשירים כך ניו יורק פריז לונדון טוקיו חפש במרחק חצי שעת נסיעה ותמצא אל תבכה תל אביב מיועדת לשכבה הדשנה והשמואלנית.
    סגור
  • 82.
    מי אומר שחייבים לגור בתל אביב??? (לוד רמלה חיפה פ. תקוה
    בן אהרון 12/03/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הצעירים רוצים בתל אביב כי הם עובדים בתל אביב ורוצים ללכת ברגל לעבודה ובערב לרדת מהבית ישר לבתי הקפה. מעניין מה היה אומר על זה סטף ורטהיימר. האם צריך לאמץ את הדרישות לחיים בנוחיות של הצעירים בתל אביב? או לשלוח אותם לגור מחוץ לתל אביב ושיסעו בתחבורה ציבורית לעבודה כמו בכל מקום אור שפוי בעולם וגם בארץ!!!
    סגור
  • 81.
    כמדיניות שלא מתכננים דירות חדר וחבל מאד
    בן אהרון 12/03/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק דירות 3 חדרים מינימום לזוגות. מי שלא זוג, שימשיך לגור אצל ההורים עד שימצא זוג ויזכה לדירה.
    סגור
  • 80.
    צבוע לא! אתה יכול לקנות לכל אחד מהילדים שלך דירה!!
    Chai 11/03/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המלה מעסקה!
    סגור
  • 79.
    כמומחה לשוק ההון התשואה על השכרת דירות היא מהנמוכות
    י 11/03/2015 01:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בארץ. הרבה אנשי עסקים גרים בשכירות כי יותר כלכלי להם לשכןר דירה ולהשקיע בעסקים. כתל-אביבי לשעבר כשהלכתי לקנות דירה עברתי לפריפריה כי זה מה שהספיק לי הכסף לקנות ולא בכיתי לאף אחד שמגיע לי לגור בתל-אביב. מודה שביום הראשון שנאלצתי לנסוע באוטובוס לעבודה הגעתי עם דמעות בעיניים כי הזמן שלקח לי להגיע היה עצום לעומת זמן הנסיעה באוטובוס מתל-אביב לעבודה. כמובן שנאלצתי ללמוד שלא יוצאים מהבית ב8 אלא מוקדם או מאוחר יותר.
    סגור
  • 78.
    -יש עוד ערים מסביב פ"ת חולון וכו' (ל"ת)
    בהצלחה 10/03/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 77.
    מחירי השכירות בצפון ת"א גבוהים מאד
    יום סרט לטובת תמיר 10/03/2015 05:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תזוז 3 ק"מ לחולון או לר"ג ותגלה מחירי שכירות נמוכים להפליא
    סגור
  • 76.
    צודק - כנראה בועה
    דייב 09/03/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נכון, הכוח בידי המשכירים. בעבר נאמר : טוקיו , מוסקבה, ניו יורק, לונדון - נדל"ן לא יכול לרדת. ראינו מה קרה ב 2008 . ייקח זמן אבל זה יגיע גם לתל אביב. למען הדור הצעיר כדאי שבמהרה. לא לשכוח במזרח התיכון עסקינן. לגילוי נאות ברשותי מספר נכסים לא מבוטל בת"א. לא מפריע לי שיוטל עליהם מיסוי ואו שערכן יירד.
    סגור
  • 75.
    מיסוי שגוי
    קובי 09/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הכנסה משכר דירה היא הכנסה לכל דבר ועניין. לא מובן למה ההכנסה הנ"ל אינה ממוסה מהשקל הראשון .לא מובן למה יש משרדים בתוך ובלב מבני מגורים . לא מובן למה אין מיסוי מוגבר על דירות "רפאים" ( לא גרים ואינם מושכרים ). צודק הכותב- תל אביב בלתי אפשרית. תהפוך לעיר של עשירים ושל מבוגרים.!!!
    סגור
  • 3% תשואה משכירות .... ויש מיסוי מלא על הכנסה משכירות
    לקובי היקר 10/03/2015 05:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מס הכנסה פטר ממס, הכנסה משכירות דירה אחת עד 5,000 שקל, הואיל הוצאות המימון והאחזקה גבוהים מההכנסה מהשכירות .... מעל 5,000 שקל, ההכנסה חייבת במס הכנסה מלא
    סגור
  • 74.
    עיוות. עודדו בניית דירות גדולות ומשרדים במקום
    51 צודק העיריות יצרו 09/03/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דירות קטנות וכך מחירי הדירות הקטנות עלו בלי פרופורציה למחירי הדירות הגדולות.אין תכנון של אף אחד.ויעשה בשכל ראש עיריית תל אביב אם יהפוך בנייני משרדים לדירות קטנות להשכרה על ידי פטורים כלשהם.העיר תהיה גם יותר שוקקת אם יגורו בה.
    סגור
  • 73.
    סרט טורקי..
    רוני 09/03/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חמישים גוונים של צביעות- אחד שמכיר...
    סגור
  • טען עוד
  • 72.
    צהלה, המישתלה , רמת החייל, פארק הירקון...
    רני + רוני 09/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכל העובדים שאין רכב צמוד ושנוסעים בוקר וערב בתחבורה ציבורית יופי של מקום - מניסיון. אמנם קצת רחוק מלב ת"א אבל.. לא נורא
    סגור
  • 71.
    הפיתרון - נדל"ן במזרח אירופה...
    פישמן 09/03/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שכחת שיש לקרן הנדל"ן "תמיר פישמן " קרקעות במזרח אירופה: בבודפשט ובבוקרשט. תוכל לנצל זאת ולבנות אחוזה מקסימה עם בריכות, גנים פורחים ומזרקות כל זאת על חשבון אלו שמחקו את הונם היקר בקרן הנדל"ן של תמיר פישמן. בסך הכול שלוש וחצי שעות טיסה וכל ילדיך יגשימו את חלום המשקיעים שנגנז...
    סגור
  • 70.
    מי אמר שהבן שלך חייב לגור בת"א? יש בראשל"צ דירות יפות
    מתי 09/03/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ומטופחות וגם רכבת נוחה.
    סגור
  • 69.
    לאלדד תמיר בטח יש כסף לדירות (ל"ת)
    לא לדאוג לו 09/03/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 68.
    מעניין מחפש דירה בדיוק לפני הבחירות.
    אבי דורון 09/03/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    למי אתה בוחר צבוע
    סגור
  • 67.
    לכל הערסים.
    שימי בלילי 09/03/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לשכור ממישהו. להשכיר למישהו
    סגור
  • 66.
    חובה לקרוא
    מאיר 09/03/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תחשבו בהגיון... לפני מספר לא רב של שנים היו אזורים שדירת 4 חדרים חדשה וגדולה נמכרה ב-500000 ש"ח והקרקע עלתה אמנם לא הרבה אך שילמו עליה משהו. מאז עלות הבניה ירדה הדולר ירד וגודל הדירה ירד. במחיר מטרה הקבלנים יכולים לקבל את הקרקע בחינם!!! אם נוסיף את עלויות הפיתוח נגיע למסקנה שעם רווח נאה הקבלן יכול למכור דירת 4 חדרים בלא יותר מ-700000 ש"ח... אך לא....לקבלנים החזירים אין שום אינטרס למכור במחיר זה משום שזה כמו ירייה ברגל של עצמם משום שזה יוביל לירידת מחירים מידית באזור מה שיוריד את רווחיהם לנורמליים...הרי הם התרגלו להרוויח מאות אלפי שקלים על כל דירה. הקבלנים עושים יד אחת נגדנו כבר מספר שנים והמדינה לא עוצרת אותם. רק אנחנו יכולים לעצור אותם בזה שנייבש אותם ולא נרכוש דירות בשום אופן!!! הכוח אצלנו בלבד!!!
    סגור
  • ואיך אתה הגאון החלטת שעלות הבניה ירדה? (ל"ת)
    מתי 09/03/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    עצבני ,וגם מנכל
    גורנלה מרה 09/03/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    על מי אדוני מאיים ,אתם רבותי לא עושים טובה ,אתם רוציםלעזוב - במנהטן תמצאו זול יותר,שתא לכם נסיעה טובה.
    סגור
  • 64.
    היצע וביקוש זה ברמה של מבוא לכלכלה (ל"ת)
    חלחלה 09/03/2015 05:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 63.
    תלכו להשכיר מחוץ לתל אביב (ל"ת)
    החייט 08/03/2015 23:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 62.
    יאללה אבא אלדד! עם המשכורת שלך אתה יכול לשכור לו דירת ג
    רוקי 08/03/2015 22:18
    הגב לתגובה זו
    15 0
    גג בחוף הים בת"א
    סגור
  • כמה דירות אתה משכיר יא אלדד יניב (ל"ת)
    דןד 11/03/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה אתה גנוב?!
    סוחר 09/03/2015 07:26
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ואם הוא מחנך את בנו לעבודה קשה והתמדה? חשבת על זה אולי? סוף סוף הורה בעל אמצעים שיודע לחנך ילדים
    סגור
  • נידבתי לטובת האדון תמיר ושות'
    אנונימי 09/03/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדון אלדד תמיר גרם למשקיעים שלו להפסיד את כל כספם ואילו הוא המשיך לשלם לעצמו ולשותפיו דמי ניהול כאילו כלום לא קרה. אולי תשתמש בכספי הגזל כדי לעזור לבנך?
    סגור
  • 61.
    כולכם מפספסים !
    המדינה מרוויחה 08/03/2015 22:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלא יספרו לכם סיפורים. המדינה שותה את המזומנים של תושביה. כמו מס רק לוקחים את זה מרצונך החופשי. אתה רוצה לקנות בית לבן שלך והמדינה מספסרת בקרקעות. חברים יקרים, בלי ההכנסות העצומות מהחכרת מקרקעין המדינה הייתה בגרעונות עצומים.
    סגור
  • בגלל המיסוי הכבד המדינה יכולה לבזבז את הכספים של אזרחיה
    אזרח מוטרד 09/03/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללא לקיחת אחריות! בחירות כל שנתיים היא הדוגמה הטובה איך נזרקים מאות מיליונים כדי לקבל אותה תוצאה. הבעיה היא ניהול העדיפויות והכסף.
    סגור
  • 60.
    קמצן תקנה לו דירה
    אבי 08/03/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לפחות יש לו אבא עשיר מה שאין לא 95 אחוז מהילדים
    סגור
  • 59.
    חחח, הוא קורע בדמי ניהול ומתנפל על מי שבחר לדאוג לעתידו (ל"ת)
    ,בני 08/03/2015 21:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 58.
    בסוף המשקיעים ישארו עם חרדים וערבים, מי יעשה צבא? (ל"ת)
    ע 08/03/2015 20:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 57.
    אוי..אוי..אין דירה להשכרה בתלהביב. אוי.....
    מאיר 08/03/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יש בשדרות,באר שבע,לוד,רמלה,סכנין, נהריה, מעלות ועוד מאלאן דירות לפני שאתה בורח לנו מהארץ אולי שווה לנסות?
    סגור
  • 56.
    תמיר - אני מצפה ממך שיהיהו לך מספר דירות
    משה ראשל"צ 08/03/2015 20:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל הבעיה שלך שאתה נגוע בשוק ההון ושם אתה משקיע את כספך ואז הבן שלך צריך לשכור דירה אני קניתי לכל לידים שלי דירות ואני רק שכיר בהיי טק
    סגור
  • 55.
    איזה בן 25 מחפש דירה עם אבא בתל אביב?
    גרוסמן 08/03/2015 19:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    חחח... עם אבא כזה איך ימצא דירה להשכרה? האב רגיל לסטנדרטים גבוהים. יאללה, תקנה לו דירה (ובטוח שיש לך כמה להשכרה...) כתבה מוזמנת ולא אינטיליגנטית
    סגור
  • 54.
    מה אתה מבלבל את המח תוסיף כמה לירות
    כפיר 08/03/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ותגור נורמלי תא היא לעשירים בלבד כך זה בלונדון פריז ניו יורק ובמרכזי העולם המערבי העניים יכולים לגור טיפה רחוק יותר בשביל זה יש רכבות. נראה לי.שאתה נשכר עי השמאל
    סגור
  • 53.
    בשכונות הצפוניות דירות מצוינות ובמחיר סביר (ל"ת)
    לא חייבים בשינקין 08/03/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 52.
    הזדנות לצאת מאגח ולקנות דירה עם יש ביקוש כזה לשכירות (ל"ת)
    יופי של רעיון י 08/03/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 51.
    בעיקר אשמות העיריות...
    פילוסוף 08/03/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הארנונה על משרדים גבוהה מאד,לא צריך לבנות גני ילדים ,בתי ספר,ופארקים.לכן ניתן לראות איך צומחים להם ,במהירות מופלאה,גורדי שחקים המיועדים רק למשרדים.יש להוציא מהעיריות את כל נושא רישוי הבניה ולרכז הכל בקבינט הדיור,כולל להפוך משרדים שכבר הוקמו וכרגע לא מושכרים,לדירות למגורים.
    סגור
  • 50.
    דירה זה האגח החדש השוכר מחזיר משכנתא שהיא מחצית מהמחיר
    רק טיפש עובד היום 08/03/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי 15 שנה רווח 100 אחוז על ההשקעה
    סגור
  • 49.
    איזה בכיין חפש ברמת גן
    מיכה 08/03/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יש כרגע 30 מודעות ברמת גן ללא תיווך של דירות 2 חדרים בין 3000 ל-3500 מטר אולי הנסיך יתפשר קצת
    סגור
  • 48.
    תן לו כמה מיליונים להתחלה...בהצלחה!!
    שמואל הנביא 08/03/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כמעט ולא ניתן בלי עזרה מהמשפחה
    סגור
  • 47.
    שיבוא יגור בחדרה 1600 שח (ל"ת)
    יוסף 08/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 46.
    בלוד וברמלה יש דירות במחיר של מכונית (ל"ת)
    תמכור את האוטו 08/03/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 45.
    מי הטיפש שמשקיע בני"ע בלי תשואה נדלן זה האג"ח החדש (ל"ת)
    והשוכר מחזיר המשכנתא 08/03/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    סוף סוף תמונה של הפראיירים שממנים משכירות את המשכנתא (ל"ת)
    אין כסף יש צקים 08/03/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 43.
    בחו"ל לחברות השקעה וביטוח יש בניינים להשכרה (ל"ת)
    שישקיע בשוק השכירות 08/03/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 42.
    ב 3.3.2015 אלדד פירסם כתבה כאן עם ח"כ מיכל רוזין ממרצ..
    משה 08/03/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    16 2
    על בעיות בחירות.הנה הכותרת: TVטקסט פוליטי "אלדד תמיר וח"כ מיכל רוזין מתייחסים לסוגיות הבוערות - לקראת הבחירות". האם אלדד נשכר ע"י מרצ?
    סגור
  • הוא גם מופיע עם שרון גל מישראל ביתנו (ל"ת)
    דנה 09/03/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ואם כן, אז המצב יותר טוב? (ל"ת)
    ע 08/03/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 41.
    תעמולת בחירות שקופה. שיעבוד על ציבור אחר. (ל"ת)
    רן 08/03/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    14 9
    סגור
  • 40.
    לכול המושחתים שמשכירים וחיים על צוואר האדם העובד,תמשיכו
    בא 08/03/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    3 11
    למלא את הגיהנום ,כנסו ליוטיוב מוות קליני באנגלית ,יש שם עדות של עיוורת שהלכה לגן עדן ,אתם יכולים לחלום על זה .
    סגור
  • 39.
    בזמנו השר לשעבר שטרית הפסיק את הבניה באזור ת"א כדי...
    דני 08/03/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    10 3
    שילכו לגור באזורי אחרים בארץ. אני מסכים אתו. אחרי הכעס שילך לשכור דירה מחוץ לת"א כמו בנס ציונה, רמלה גדרה וכד'. זה נשמע לי כמו תעמולת בחירות.מי שילך מת"א לחו"ל בגלל בית זה בגלל שאין לו "שורשים" ואם לא ילך היום ילך מאוחר יותר בגלל סיבה אחרת.
    סגור
  • 38.
    השאלה באיזה תקציב ואיזה אזור חיפשו
    dw 08/03/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מאחר זה אתר כלכלי נשאר עם המינוחים המתאימים: לו אלדד היה מחפש דירה בת"א המניבה תשואה של 3% אז בטוחני שהיה מצליח למצוא כמה וכמה דירות סבירות לגמרי. אפילו אני מכיר לא מעט דירות כאלה. אממה, סביר שאלדד שלנו ניסה להתחכם ולחפש דירות בתשואה של 2%, ואו אז התאכזב לגלות שכאשר המשכיר מקבל 2% הוא לא משקיע בנכס. וואו, איזו הפתעה מרעישה. ומצד שני - אני מזמין את אלדד לחפש דירות ב airbnb. כל דירה? פצצה. יש רק catch קטן קטן - ככלל אצבע, המחיר הוא בערך פי 3 ממה שאלדד כנראה חשב להוציא, כלומר תשואה 6% ומעלה. כלומר, אנו מגלים שכאשר מציעים ליזם תשואה של 6% אין לנו שום בעיה למצוא שפע יזמים שיכרכרו סביב אלדד. זו גם בערך התשואה שבתי השקעות ומוסדיים מבקשים כדי להכנס לביזנס הזה. ועכשיו נשאל את אלדד שאלה יפה - באיזו תשואה בית ההשקעות שלך מביא כסף מהבית ומרים בניין להשכרה?
    סגור
  • 37.
    מקווה שתיקרא
    אבי 08/03/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הרבה מבוגרים עם מעט חסכונות לא מצליחים ליצור תשואה ואף מפסידים לפנסיה קחו חסכונות אלו תנו תשואה מכובדת וצנועה ותיבנו דירות להשכרה (לא -כלכלן )
    סגור
  • 36.
    הצעה לאלדד תמיר והמוסדיים
    אזרח 08/03/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    26 1
    המוסדיים מנהלים מאות מיליארדי שקלים שמחפשים אפיקי השקעה. במקום לתת את הכסףף לטייקונים שלא מחזירים, את הכסף האדיר של המוסדיים אפשר להשקיע בבניית בניינים של ,2,3, 4 חדרים ולהשכיר אותם במחירים שפויים ומפוקחים. מדובר בהשקעה בטוחה, עם זרם תקבולים קבוע, ועל הדרך גם מעשה חברתי שיפתור את הבעיה החמורה ביותר שיש כיום לאזרחים בישראל.
    סגור
  • 35.
    אלדד תמיר אתה מוזמן לעוף מפה עם הבן שלך
    סוחר חתיך 08/03/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    21 10
    אין גבול לחוצפה של.איש עשיר בכיין ומפונק יאאלה עוף מפה מי אתה בכלל יא טמבל
    סגור
  • 34.
    אלדד תמיר - דמגוגיה פופוליסטית
    talg007 08/03/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    18 6
    אלדד תמיר - איזו מפלגה הזמינה את הפוסט הדמגוגי שלך ? החברה שלך תאבת בצע לא פחות מבעלי הדירות להשכרה, רק שלכם יש יותר אפשרויות. אל תדבר בשם הדור הצעיר. יש לי גם ילדים בגילאי הדור הצעיר, הם מוצאים עבודה בערים אחרות שאינן שייכות למדינת ת"א ומוצאים דירות להשכרה במצב טוב ובמחיר סביר. ואל תאשים בצורה כל כך פופוליסטית את "אנחנו כמדינה פושעים". דבר בשם עצמך . אתה רוצה לתקן דברים - אני יכול להציע לך הרבה דברים להתחיל לתקן קודם אצלך בחברה.
    סגור
  • 33.
    בכיין
    משה 08/03/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    12 5
    בשכר שלקחת ודמי ניהול אתה יכול לממן כל שכר
    סגור
  • 32.
    שברת את כל השיאים
    שיא החוצפה 08/03/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    27 6
    1. אתם גוזלים עמלות וקופונים על כולנו וכאשר אתה צריך להוציא שקל אתה מתבכיין 2.ניתן למצוא אחלה דירות להשכרה במחירים נורמליים ברמת גן בני ברק חולון ואפשר להתרחק מעט להרצליה בת ים .למה חייבים לגור בתל אביב .תעברו למנהטן אולי תתבכיינו גם שם ?
    סגור
  • 31.
    בר"ג או חולון דירות מדהימות במחירים סבירים (ל"ת)
    לאלדד 08/03/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    15 7
    סגור
  • מדהימות?!?!?!?! (ל"ת)
    פיל 08/03/2015 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 30.
    ודמי הניהול בקרנות אג"ח הוגנים ?
    דני 08/03/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    24 0
    והמשכורות בבתי השקעות סבירות ?
    סגור
  • 29.
    צודק כל מילה בסלע..כל מה שנבנה ב6 עשורים נהרס ב6 שנים (ל"ת)
    חיים 08/03/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • 28.
    את מי זה מעניין
    איציק 08/03/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ירדתם מהפסים "את הפוסט בעמוד האישי שלו סיים תמיר עם רגישון של feeling pissed off"
    סגור
  • 27.
    הפתרון הוא הכנסת חברות בניה גדולות
    אלברט 08/03/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שיש להן שיטות בניה מתועשות וזולות. צריך לתכנן מגדלים מתועשים, חללים פתוחים אחידים. בתקציב של 500$ למ"ר. ולמכור ב-800$ למ"ר לכל היותר. בניה תוך 8 חודשים לכל מגדל. אפשר, זה כן אפשרי. ושלא יגידו שזה בלתי אפשרי. זה מאוד אפשרי. בניה מתועשת ושיטתית על ידי חברות בניה ממשלתיות, יבנו וימכרו גם אם מחירי הדירות ירדו ל-100,000 ש|"ח. הם ימשיכו לבנות ולמכור. כי הם חברה ממשלתית. ואין לפחד מעבודה מאורגת שתהיה בהן. זה יהיה לטובה !! אל חשש מועד עובדי בניין ! הם יבנו, ימכרו לכל כיס ויהיה בית זמין לכל דור ודור.
    סגור
  • 26.
    פשיטת רגל
    אכפת לי 08/03/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צריך להכריז פשיטת רגל
    סגור
  • 25.
    אלדד!בוא נעסה עסק אתה תוריד את שעור העמלות ואני את שכ"ד
    שאול 08/03/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    24 3
    בכין לעושה הון מעמלות ואפילו בלי להשקיע כמו בדירה שהתשואה שהיא מניבה קטנה מ %2 אם לוקחים בחשבון את כל הוצאות בעל הדירה. לא פלא שאלדד לא קונה דירה ועושה הון מעמלות והשקעות שלא בנדלן
    סגור
  • 24.
    ביבי הרס פה דור שלם שבורח
    ביבי = הרס מוחלט 08/03/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    13 10
    מוחלט!
    סגור
  • 23.
    מגעיל .תת רמה תעמולת בחירות
    אורי משה 08/03/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    16 11
    הבנאדם מפוצץ בכסף . הוא רוצה לשכור דירה לבן שלו. חחחחחחחחחחחח להצביע ליכוד .הסכנה מאירן מאוד קרובה ואין מי שינהל את המדינה בהעדר ביבי
    סגור
  • ברור... כי ביבי ממש מנהל את המדינה
    צ'וקו 08/03/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    7 7
    הוא מנהל את הרווחה, הבריאות, החינוך ,יוקר המחיה וגם הביטחון(ראה מלחמה אחרונה) - ממש מנהל לתפארת ובגלל שבזכותו כל כך טוב פה בואו נבחר בו מחדש (או שאולי עדיף שלא).
    סגור
  • 22.
    הכבדים כבר מכינים את השורט הגדול
    אזרח 08/03/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בארהב ידעו הגדולים מה הולך לקרות
    סגור
  • 21.
    להפסיק להתבכיין
    לא בכיין כמו אלדד 08/03/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בן אדם עם מיליונים על גבי מיליונים מתבכיין על שכר דירה מה יגידו אלה שאין להם שקל על אוכל
    סגור
  • 20.
    אתה??..שגובה עמלות רצח מהמשקיעים שלך!!!
    אתה בוכה?! 08/03/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    20 1
    זו בדיחה טובה!!!..לפורים.
    סגור
  • 19.
    לדברי נתניהו אולמרט אשם
    משה 08/03/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ניבנו דירות .אין פיקוח על דירות מושכרות.כל בעל דירה להשכרה רוצה לעשות קופה על הצעירים חסרי דיור.זה לא רק הממשלה אשמה.יש פה רוע של אנשים.רואים את האלימות בכל מקום.רואים את שחיתות בצמרת אז כל אחד חושב שגם לו מותר..
    סגור
  • גונגל . (ל"ת)
    בא 08/03/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    אני מסכים איתך.. אך לעזזל למה לגור בתוך הטינופת, שיגור
    תמיר 08/03/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מחוץ לת"א. מה יש בת"א??? טינופת ועוד טינופת.
    סגור
  • 17.
    בארהב שכד גבוה יותר. (ל"ת)
    מי יעזוב פה? 08/03/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 16.
    ישראליות במיטבה
    סביר 08/03/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    12 1
    החו:ל אנישם יודעים שהמעשים שלהם משפיעים על כל השאר. רק כאן כולם מחפשים בדיוק בין ארלוזורוב לרוטשילד ואז מופתעים שבעלי הדירות עושים מה שבא להם. גם לי אין דירה ומשלם הרבה על שכירות ולא בתל אביב, אבל במקום לכעוס רק על המדינה כדאי לראות איפה כל אחד מאיתנו אחראי. מר תמיר, למה אתה חושב שרק לבן שלך מגיע לחיות במרכז תל אביב? כלכלן שכמוך אמור לדעת, היצע וביקוש. גם אני כועס על הממשלה, אבל גם מאמין שאנשים אחריאים על בחירותיהם בחיים. אל תאשים אחרים בזה שהבן שלך מפונק או התרגל לחיות בבוהמה התל אביבית
    סגור
  • 15.
    בית
    שלומי 08/03/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שיחפס דירה בעיר אחרת
    סגור
  • 14.
    כל מנהל השקעות יודע שישנן חלופות אחרות....
    אילן 08/03/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    18 3
    1. לקנות ולא לשכור 2. למה זה חייב להיות בתל אביב? ישנם מקומות סביב תל אביב לא פחות טובים אבל במחירים שפויים! 3. אפשר לחפש נכס מחוץ לתל אביב שיש לו סיכויי השבחה של פינוי בינוי או תמא 38 4. ההתעקשות על תל אביב וחוסר היכולת "להתפשר" תמוהה ובלתי הגיונית בעליל. 5. לחכות לימי השפל שיגיעו גם יגיעו ברגע שהריבית תראה סימנים של התעוררות והתחלת עליה ואז החגיגה תסתיים 6. לחכות לשר האוצר הבא שיגרום להיצעים של אדמות לבניה.
    סגור
  • זה לא מצדיק את האיכות הירודה של הדירות בכל מקום (ל"ת)
    עדיין 08/03/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • לא מתאים אל תשכרו. יש דירות טובות ומושקעות. (ל"ת)
    מתי 09/03/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    פיקוח על עמלות בתי ההשקעות
    משקיע 08/03/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    19 0
    המדינה חייבת לשים תקרה של לא יותר מ5 ש"ח לפעולה בכל שווי כספי. די להפקרות!
    סגור
  • 12.
    דמעות של עשירים
    אבג 08/03/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הלוואי עלינו המשכורות של אלדד תמיר ואפשר לגור גם מחוץ לבועה התל אביבית בערים כמו גבעתיים רמת גן פתח תקוה וכו
    סגור
  • יש תחרות
    יאיר 08/03/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 10
    בניהול השקעות יש תחרות ועמלות הניהול סבירות-נמוכות. בדיור להשכרה בתל אביב התחרות למעשה לא קיימת.
    סגור
  • אל תגור בתל אביב ! תוריד את הביקוש לתל אביב
    שיא החוצפה 08/03/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    14 0
    חרטטנים
    סגור
  • 11.
    תעמולת בחירות
    אורי משה 08/03/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    13 6
    תגידו אתם חושבים שאנחנו מטומטמים . חסר. לבחור כסף .שיקנה לו. דירה
    סגור
  • 10.
    תעמולת בחירות
    אורי משה 08/03/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    6 7
    תעמולת בחירות . חסר לבחור כסףjQuery20307187991759274155_1425810807214?? בשביל מה להשכיר אם אפשר לקנות . זה קטן אליך 2 מליון שח. חברים האיום מאירן מוחשי . הצביעו ליכוד אם ברצוניכם לחיות
    סגור
  • 9.
    אני רוצה לגור במיגדלי אקירוב. איזה חזירים 10000$
    יוסי 08/03/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    22 4
    נו באמת. לא כולם חייבים לגור בת"א !!!!
    סגור
  • 8.
    אלדד היקר לא חייבים לגור בת"א ממש לא חייבים !!!! (ל"ת)
    sssss9 08/03/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    21 8
    סגור
  • 7.
    יש מקומות אחרים
    the man 08/03/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    18 4
    נו אז הוא חייב במרכז של המרכז? מה רע בחולון בת ים רמת גן וכו' ....רבע שעה מהעיר....גם במנהטן לא כל אחד גר באפר ווסט סייד...יש גם קווינס...
    סגור
  • שעה ויותר מת"א
    הנהג הזהיר 08/03/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    4 12
    ברוב שעות העומס המרחק הוא שעה מתל אביב. עוד מחדל של ממשלת ביבי שלא קידמה רכבת תחתית.
    סגור
  • כן כן כן כן
    שיא החוצפה 08/03/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ביבי אשם בגין אשם זבוטינסקי אשם .חבורת זבי חותם .
    סגור
  • 6.
    על העם להצביע הצבעת ענישה! למחוק את הליכוד!
    ירושלמי 08/03/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    30 17
    על עשור של עושק והתעללות באזרחים! על שיעבוד דור שלם למשכנתאות מפלצתיות, על זה שהאזרחים מונעים אוכל מפי ילדיהם או שלא מביאים בכלל ילדים בשל יוקר המחיה! על הפגיעה בחוסן הלאומי שלנו בגלל עשרות אלפי צעירים שעזבו את הארץ, ורבים וטובים רק מחפשים איך לברוח מכאן! על היאוש הרב, על ההתנשאות והזלזול באזרח! הלאה מפלגת הרשע! הלאה הליכוד! נקמת הדור הצעיר!
    סגור
  • הוא ממש צודק
    עינת 08/03/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    10 4
    הליכוד קיבל כל כך הרבה מיסים מזה שהדירות עלו שהוא דאג לשמר את זה ולאן הלכו כל הכספים???לבניה בשטחים ןלמקורבי השלטון .
    סגור
  • אתה מאשים את הליכןד סהעלאת מחירי הדיור בתל אביב?
    אבי 08/03/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    10 11
    אתה פשוט אידיוט
    סגור
  • 5.
    לך תלמד כלכלה
    ארי 08/03/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    17 8
    אף פעם לא שמעת על היצע וביקוש ?
    סגור
  • היצע וביקוש זה יופי בשוק חופשי. אצלנו הקרקע אצל המדינה!
    ירושלמי 08/03/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לפיכך אין כאן בכלל עניין של היצע וביקוש - יש כאן מונופול דורסני של המדינה שמנסה לסחוט כמה שיותר כספים מהקרקע שהיא שולטת עליו! אז מספיק עם התירוצים... הכל, אבל הכל זה אשמת ביבי! הבייתה!!!
    סגור
  • ברור
    הצע וביקוש 08/03/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    5 6
    יש ביקוש ואין הצע כי לא בונים דיור לצעירים. לא כך בהתנחלויות. ממשלה אנטי חברתית
    סגור
  • אתה הזוי !!
    ניני 08/03/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אתה יודע מי זה ? ומה הוא עושה ?? אתה בטח עני , שוכר דירה אבל לא מלומד כל כך .....ולא מבין שהוא מנסה לפחות לומר משהו בשביל לשפר את מצבך
    סגור
  • 4.
    בארהב וגרמניה יש חוק הגנת שוכר ,רק כאן זה גונגל מגעיל .
    בא 08/03/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    8 10
    להשכיר חרא לאנשים זאת שחיתות .
    סגור
  • 3.
    מחסור הדיור=במכוון=בהוראה=גם נומוק=: דאגה לעמידות בנקים
    כותבי תרחישים 08/03/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    9 4
    המחסור בהוראת =להקטין הבניה= , בשנית הוראה להקטין הבניה עי בובו השק-רם , להוראה צורף נימוק : " דאגה לבנקים " דאגה לבנקים ולא לאזרח ?!! להלן בשנת 2011 התחלות הבניה יו 46800 דירות , לאור ההוראה ההזויה התחלות הבניה ירדו , ירדו, בשנ 2012 הבניה = ירדה =ל 43400 דירות בשנ 2014 הבניה = ירדה= ל 40500 דירות זו פגיעה בתלכיד הלאומי זו פגיעה בדור הצעיר וחסרי הדיור זה מחייב וועדת חקירה לאחר הכתיבה כאן חכ דרש לחקור את בובו השק-רם, גם עייר גידם פיסח עיוור וחירש היה מבין את גודל ההונאה חייבים וועדת חקירה ראו קראתם
    סגור
  • דיור
    משה 12/03/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבחר בוזי תשחה בכנרת עם דע'ש אין גבול לשנאה תזכור מי הביא את אסון אוסלו .
    סגור
  • 2.
    המדינה תלויה על כירעי תרנגולת ,וראשהממשלה,המנהל,מספסר
    בא 08/03/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    13 10
    בנדלן , כמה טימטום אפשר לבלוע .
    סגור
  • 1.
    המדינה תלויה על כירעי תרנגולת ,וראשהממשלה,המנהל,מספסר
    בא 08/03/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    12 13
    בנדלן , כמה טימטום אפשר לבלוע .
    סגור