דניה סיבוס תקים את טרמינל הנוסעים בשדה התעופה תמנע בכחצי מיליארד שקל
החברה גברה בין היתר על סולל בונה, אשטרום ומנרב. עלות ההקמה הכוללת של השדה - 1.7 מיליארד שקל
חברת {דניה סיבוס} , זרוע הבניה והתשתיות של
אפריקה
+37.82%
אפריקה
16.4
+37.82%
בסיס:11.9
פתיחה:12
גבוה:17.1
נמוך:11.9
תמורה:1,278,730
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
ישראל, הודיעה היום (יום ראשון 8 במרץ 2015) כי, זכתה במכרז נוסף של רשות שדות התעופה, במסגרתו תבצע את הקמת הטרמינל ומבני התמך בנמל התעופה הבינלאומי החדש בתמנע. דניה סיבוס גברה על החברות סולל בונה,
אשטרום נכסים
+0.06%
אשטרום נכסים
1,693
+0.06%
בסיס:1,692
פתיחה:1,692
גבוה:1,708
נמוך:1,690
תמורה:272,017
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
,
מנרב
+0.3%
מנרב
43,100
+0.3%
בסיס:42,970
פתיחה:43,200
גבוה:43,200
נמוך:42,970
תמורה:3,491,103
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
, ושותפות של חברת אלהר ולוינשטיין.
כתבות נוספות בנושא:
איפה נרשמה ירידת המחירים החדה ביותר בדירות 4 חדרים?
מגה אור וביג הגישו הצעה לרכישת אפריקה נכסים
זכייה זו מצטרפת למכרז קודם בו זכתה דניה סיבוס בספטמבר 2015 להקמת מגדל הפיקוח ומבני הסמכה בשדה התעופה החדש ע"ש "רמון".
הפרויקט מוערך בחצי מיליארד שקל ויכלול מבנה טרמינל בשטח של כ- 30,000 מ"ר ועוד כ- 14 מבנים נוספים התומכים והנדרשים לשדה תעופה בינלאומי ביניהם: מבנה בית הנתיבות, תחנת כבוי האש, סככות התמך הדרומיות והצפוניות, מבנה השער הצפוני, תחנת הדלק התפעולית, מבנה תפעולי ראשי, מבנה מחסנים, מבנה אחזקה, מבנה שער דרומי ומאבטחים וכן מבנים נוספים.
נמל התעופה "רמון" ישמש כנמל תעופה נוסף ויחליף את נמלי התעופה אילת ועובדה לטיסות פנים ארציות ובינלאומיות. עלות הקמת נמל התעופה נאמדת ב- 1.7 מיליארד שקל.
בניגוד לשדות התעופה במרכז הארץ, שדה התעופה החדש יקום יש מאין בשטח בר ריק (מה שמכונה “גרינפילד”), ויהיה השדה האזרחי הראשון שנבנה בארץ מאז הקמתה; שדות התעופה הקיימים הם שדות מנדטוריים, ועבודות הבינוי שבוצעו בהם במשך השנים עסקו בעיקר בשיפור מסלולים, הרחבה והנגשה לסטנדטים המשתנים.
בניגוד לשדות התעופה במרכז הארץ, שדה התעופה החדש יקום יש מאין בשטח בר ריק (מה שמכונה “גרינפילד”), ויהיה השדה האזרחי הראשון שנבנה בארץ מאז הקמתה; שדות התעופה הקיימים הם שדות מנדטוריים, ועבודות הבינוי שבוצעו בהם במשך השנים עסקו בעיקר בשיפור מסלולים, הרחבה והנגשה לסטנדטים המשתנים.
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס: "הזכייה במכרז להקמת נמל התעופה תמנע תואמת את האסטרטגיה של החברה לכניסה והרחבת תחומי פעילות חדשים בארץ ובעולם הסינרגטיים לפעילותה העסקית אשר טומנים בחובן פוטנציאל עסקי גדול להגדלת מקורות הרווחיות והצפת ערך למשקיעים. שדות התעופה הבינלאומיים נבנו על ידי חברות בניה מהגדולות בעולם בשל האתגר ההנדסי והטכנולוגי ולעיתים אף בשותפויות של מגה חברות בניה. עם סיום הפרויקט בתמנע דניה סיבוס תבסס עצמה כאחת מחברות הבניה הבינלאומיות המובילות בעלות ניסיון וידע מקצועי בהקמת שדות תעופה".
מצאתם טעות בכתבה?
כתבו לנו ונתקן
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אפריקה - הדוח הראשון שיצא היום מעיד על מגמה מעלה (ל"ת)ניניו 11/03/2015 13:23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אפריקה עוד תצלח את המשברגונן 10/03/2015 17:34הגב לתגובה זו0 0זה יקרה הנהלה נחושהעל כל פרוייקט היא מתאבדתסגור
-
3.שער המניה מאוד נמוך - פוטנציאל גבוההאריאל שרון 09/03/2015 11:09הגב לתגובה זו1 0השער ממש לא מיצג את שווי הנכסים.כשהמשקיעים ירגישו ביטחון עם החברה - יהיו קיזוזים כלפי מעלה.המצב באוריינה מתחיל להתיצב - וזה ירד מהכותרות , יעשה טוב למניהסגור
-
2.אפריקה - זה רק עניין של זמן עד שהיא תתפוצץ למעלהיואל 09/03/2015 11:00הגב לתגובה זו1 0כל פעם עיסקה חדשה שמעשירה את קופת המזומניםסגור
-
1.איזה כיף שיש ערמות כסף ממיסי נדלן ,מה עם תעלת הימים . (ל"ת)בא 08/03/2015 13:20הגב לתגובה זו1 0סגור