67% מבכירי הנדל"ן - מחירי הדירות רק יעלו, את מי הם רוצים לראות כשר אוצר?

כך עולה מסקר של BDO זיו האפט. מרבית בכירי הנדל"ן רוצים לראות את כחלון כשר הבינוי הבא
נדל"ן, צילום: באדיבות סביבת מגורים
מרבית בכירי הנדל"ן מעדיפים לראות את עמנואל טרכטנברג בתפקיד שר האוצר הבא, כך עולה מסקר בכירי הנדל"ן של BDO זיו האפט אשר נערך בקרב 275 איש. טרכטנברג זכה בכ-30% מקולות הבכירים.
25% מעוניינים לראות את לפיד מכהן שוב כשר אוצר, אך מוותר על תוכנית מע"מ 0%. עם זאת, כ-78% מהנשאלים סבורים כי יש להמשיך בתוכנית מחיר מטרה במהלך השנה הקרובה וליישמה. משה כחלון זוכה במקום השלישי עם 18% מקולות המצביעים. שלושת שרי הליכוד יובל שטייניץ, גלעד ארדן וישראל כץ ממוקמים בהתאמה במקומות 4 עד 6.
40% מהבכירים רוצים לראות את משה כחלון, ראש מפלגת כולנו, כשר הבינוי הבא, אחריו ממוקם מנכ"ל של חברת נדל"ן גדולה עם כ-19% מקולות המצביעים. נפתלי בנט זוכה לתמיכת 6.7% מקולות המצביעים, שר הבינוי והשיכון היוצא אורי אריאל זוכה ל-14.3% ואילו מירי רגב זוכה ל-2.6% וממוקמת במקום האחרון.
להערכת 67% מהבכירים מחירי הדירות יעלו במידה ניכרת או מתונה בזמן הקרום. כ-43% מהנשאלים השיבו כי מדינת ישראל צריכה לתעדף את דרום הארץ בפיתוח בנייה למגורים. במקום השני עם 23.2% ממוקם צפון הארץ ותל אביב זוכה בסקר ל-6.5% בלבד.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא ירגעו עד שישעבדו את כולם למשכנתה .בארהב חצי חיים
    בא 05/03/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוונים ,זה מה שאתם מאחלים לישראל .
    סגור
  • 10.
    מחירי הנדלן אפשר להוריד
    dsgui 05/03/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתנאי שתהיה אטרקטיביות של איכות חיים מקומות עבודה מחוץ לגוש דן, אשקלון למשל דירות חמישה חדרים חדשות עולות מיליון שקלים , מקומות עבודה היו יוצרים נהירה לשם, וגורמים לירידת המחירים במרכז, שום דרך אחרת לא תצלח, בנוסף שיפור הנגישות במחירים מוזלים באמצעות רכבות פרברים ,ז"א איכות חיים , עבודה, נגישות, יורידו מחירים, את זה רק כחלון מבין עדכני להיום,
    סגור
  • 9.
    78% מבכירי הנדל"ן: יהיו ירידות מחירים בשנה הקרובה
    כותרת שפורסמה 05/03/2015 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך פורסם באפריל 2009, בזמן שהריבית הורדה לשפל של 0.5% בפעם הראשונה מקום המדינה. 2009 היא השנה שבה מחירי הדירות נכנסו לזינוק החד ביותר אי פעם. המסקנה הברורה - אין להם שום מושג מה באמת הולך להיות. ובכן, כך נכתב בכתבה: סקר שערכה פירמת רואי החשבון והייעוץ דלויט בריטמן אלמגור זהר בקרב בכירי הנדל"ן בארץ מצייר מציאות קצת אחרת. 43% מבכירי ענף הנדל"ן בישראל מעריכים כי מחירי הדירות במרכז הארץ יירדו בשנה הנוכחית ב-10%-20%. 14% ממשתתפי הסקר סבורים שנראה ירידה חדה אף יותר במחירי הדירות ב-2009 - של יותר מ-20%. 21% מהם מאמינים כי המחירים יירדו בשיעור של עד 10%.
    סגור
  • 8.
    אוי אוי כמה כולנו טיפשים .
    רק אהבה 04/03/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הדירות הן הכנסה תזרימית קבועה של המדינה . 70% ממחיר הדירה מגיע למדינה !!! עד שלא יימצא מקור אחר המדינה אינה מעונינת בירידת מחיר . ירידת מחיר תגיע רק עם מציאת מקור . או החלטה להקטנת תקציב ( שלום אולי ???? ) . אפשרות אחרת הנה מיתון משברי . כל השאר זה דיבורים דיבורים המסווים את האמת המרה . רק אהבה
    סגור
  • אוי אוי כמה שאתה טיפש
    אבי 04/03/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    8 3
    האם ממשלת ארה"ב רצתה במשבר הסאב פריים? הרי הדירות היו הכנסה תזרימית קבועה למדינה אז איך הם הסכימו שמחירי הדירות יתרסקו שם? חחחחחחחחחחחחחח כמה שאתה דביל חכה חכה שהבועה הזו תתפוצץ והמציאות תטפח על פניך ילדון שלא מבין כלום מהחיים שלו.
    סגור
  • רק פרט אחד שכחת שפה אין קרקרעות בלתי מוגבלות
    אמיר 07/03/2015 01:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כן הכל מווסת ע"י הקבלנים שםםם הבנקים העבירו את החובות לגופים אחרים פההההה הבנקים שותפים לחוב
    סגור
  • תגובה מביכה. אתה לא הבנת מה הוא כתב (ל"ת)
    אא 05/03/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מה רציתם שהם יגידו ? שירד ? (ל"ת)
    ר 04/03/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 6.
    אני לא מבין?!?
    יגאל 04/03/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לאן כבר עוד אפשר לעלות מחירים טוב שלא מגזימים!!!
    סגור
  • 5.
    שאם הבכירים רוצים אותם סימן שהם לא טובים בשבילנו (ל"ת)
    המסקנה היא 04/03/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 4.
    יש להרים את הריבית הדירות ירדו לבד (ל"ת)
    כלכלן ראשי 04/03/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 3.
    אחלה "סקר", שאלה נוספת: מי היה רוצה לראות את המחירים
    מתווך 04/03/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יורדים?
    סגור
  • לפי התיאוריה שלך אף מניה לא יכולה לרדת כי כל מי שמחזיק
    שונא טיפשים 04/03/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אותה לא מעוניין שהיא תרד אוי כמה שאתה טיפש.
    סגור
  • כוחות השוק לא מתחשבים ברצונות של איש זה או אחר
    כלכלן וותיק 32 שנה 04/03/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    19 0
    כאשר הגלגל יתהפך (והוא יתהפך) אתה תראה איך מחירי הנדל"ן יורדים למרות שכל מי שיש לו דירה לא מעוניין בזה (תשאל את האמריקאים שהפסידו את התחתונים במשבר הסאב פריים).
    סגור
  • 2.
    67% מבכירי החקלאים - מחירי הפירולת והירקות ימשיכו לעלות (ל"ת)
    מינה צמח 04/03/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 1.
    בטח דהירה ,אנחנו הסוס ,בחירי הנדלן רוכבים עלינו . (ל"ת)
    בא 04/03/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור