ענבל אור מכוונת גבוה: במו"מ להקמת 280 יח"ד בתמ"א 38 במרכז

חברת אינוונטק אשר נרכשה על ידי יזמית הנדל"ן הודיעה על קיום מו"מ עם 5 בניינים לביצוע תמ"א 38(2)
ענבל אור, צילום: שרית ינקו
ענבל אור יוצאת לדרך ביוזמות תמ"א 38 ראשונות – חברת אפולו פאוור -5% אפולו פאוור 416.3 -5% אפולו פאוור בסיס:438.2 פתיחה:440 גבוה:440 נמוך:400 תמורה:169,048 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סנטראל מלונות, אשר רכישתה הושלמה על ידי אור בסוף פברואר, הודיעה היום (ד') על קיום משא ומתן ליוזמות תמ"א 38 ברמת גן.
מדובר בהסכמים המתגבשים עם 5 בניינים לביצוע תמ"א 38(2) (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתם יהרסו כ-81 יחידות דיור וייבנו במקומן כ-279 יחידות דיור חדשות. המו"מ מצוי בשלבים מתקדמים, אולם התקשרות החברה בהסכם התמ"א עם הדיירים של פרויקטים אלו, כפוף לאישור דירקטוריון החברה.
עם השלמת רכישת החברה אמרה אור: "תכנית תמ"א 38 מגלמת בתוכה פוטנציאל עסקי עצום שטרם מומש. אני מאמינה כי תכניות תמ"א 38, יחד עם תכניות פינוי בינוי, יובילו את מרכז העיסוק בתחום הנדל"ן בישראל בשנים הקרובות".
נציין כי פעילות אינוונטק נפרדת לגמריי מחברת אור סיטי נדל"ן, אשר תמשיך לעסוק באופן פרטי בקבוצות רכישה ויזמות קבוצתית.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    פינוי בינוי
    מודאג 04/03/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענבל בואי אלינו לחדרה את מוזמנת לבקר בשיכון סלע. אוולי תצליחי לעשות שם פריקט יפה של פינוי בינוי. פוטנציאל יש ללא ספק.
    סגור
  • 10.
    לפי התגובות פה נראה שהמוניטין שלה כקבלנית לו משהו
    אא 04/03/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז איך היא כל פעם מצליחה להפיל פראיירים חדשים? התמונה שלה פה של כוכבת סרטי מבגרים כנראה מסבירה את זה.
    סגור
  • 9.
    מי הם הפראיירים שקונים דירה בבנין שעבר תמא
    פיני 04/03/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גם בהנחה של 25% לא כדאי כיוון שאיני סומך על המבצעים.
    סגור
  • 8.
    יפייפיה אמיתית ממש נסיכה (ל"ת)
    ממש כול הכבוד 04/03/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 7.
    משרד מפואר מדליק אצלי תמיד מנורה אדומה
    YL 04/03/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה בכל ענף בניה יהלומים והשקעות/ ביטוח לעולם שאני רואה ילדים עם חולצה לבנה ועניבה שדומה ל ליצן כמה מתאים לפורים אני לא סוגר עסקה בודק חופר ובסוף תמיד ניצל
    סגור
  • 6.
    אפילו לא שקל אחד . (ל"ת)
    בא 04/03/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    שומר נפשו ירחק - כנסו !
    לקוח מיואשש 04/03/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מחכה כבר 5 שנים לפרוייקט שלא הסתיים שרכשתי אצלה !! לאחר שתוכנן ל 3 שנים מקסימום. מופסד כסף רב ואובד עצות מה לעשות !! החליפה רו"ח לפני שנה וכשפניתי אליו נפנף אותי מהמדרגות !! פשוט חוצפנית במלוא מובן המילה !!!
    סגור
  • תןכל לפרט איזה פרויקט?
    משה 04/03/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ידוע שהיא מוכרת זכויות לפני התר בניה בגלל זה המחירים הזולים
    סגור
  • תהיה חזק ,זה רק כסף . (ל"ת)
    בא 04/03/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • גם אני נפלתי אצלה ומבין אותך..
    יוסי 04/03/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    פשוט להיזהר ממנה , נוכלת עם תעודות.
    סגור
  • תוכל לפרט יותר? (ל"ת)
    משה 04/03/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    סיימת
    מוריס 04/03/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לעשן?
    סגור
  • 3.
    פחחחחח (ל"ת)
    סאקו 04/03/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    איזה מלכה יפיפיה אמיתת!! (ל"ת)
    מוטי 04/03/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מוטי ,אתה מדאיג אותי ,הכול בסדר . (ל"ת)
    בא 04/03/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    תמיד מכוונת גבוה אבל פוגעת נמוך.
    ישראלי 04/03/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    9 3
    גם בבבלי כיוונה גבוה ומה קרה? הפסידה מיליונים וברחה. לא הייתי סומך על הודעה שיש בה כוונות בלבד.
    סגור