14:46 המניה שהציתה חלום בת"א רשמה יום 6 רצוף של ירידות >>

14:48 עכשיו זה רשמי: נשיא ברזיל מישל טאמר מואשם בשחיתות

14:33 בעקבות מחאת הנכים: שיבושי תנועה בכביש ירושלים-ת"א

13:49 איביאיי על פרוטרום: ממליצים להקטין חשיפה

13:45 רה"מ לשעבר אהוד אולמרט שוחרר מבית החולים והוחזר למאסר

13:40 מהיום - ניתן לקבל את תלוש השכר גם בדוא"ל >>

12:28 תל אביב: קרון רכבת עלה באש בתחנת ההגנה; אין נפגעים

11:55 בג"ץ על המשבר בהדסה: "הליך גישור יכול להוביל לתוצאה הטובה ביותר"

11:48 אוקראינה: קצין בכיר נהרג ואזרח נפצע בפיצוץ מכונית תופת בקייב

11:16 ראש השב"כ: "מתחילת 2016 איתרנו 2,000 מפגעי סייבר"

10:36 חולדאי: "אין מועמד במפלגת העבודה שיכול לקחת אותה קדימה"

09:57 בנט על יהודי ארה"ב: "הם חשים שקיבלו סטירת לחי מהממשלה"

09:25 הדולר צולל 0.47% הבוקר ומתקרב לנקודת שפל חדשה >>

08:48 חיסול בדרום: עבריין מוכר למשטרה נהרג בפיצוץ ברכב באשקלון

08:44 חיפה: רוכב אופניים כבן 60 נהרג בתאונת דרכים

08:33 צפון קוריאה: "מדיניותו של טראמפ דומה לנאציזם של המאה ה-21"

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
photosבאז הנדל"ן

זוג ביריד דירות: "משווקים מתייחסים ל-2 מיליון שקל ככלום כסף - בוחנים מעבר לארה"ב כי לא נצליח לקנות"

כ-12 אלף איש הגיעו ליריד הדירות בגני התערוכה, רבים הציצו ונפגעו. "הירידים האלה יעלמו אם לא יציעו מבצעי אמת, אנשים מאוכזבים"
 |  80
באז הנדל"ן
Share
שלושה חודשים לפני הבחירות לכנסת ה-20, משבר הדיור נמצא בראש סדר העדיפות של ישראלים רבים. יותר מ-12 אלף מבקרים הגיעו ליריד נדל"ן של מרכז הבנייה הישראלי ו'יד2', שהתקיים בסוף השבוע האחרון בגני התערוכה בתל-אביב.


רבים השמיעו ביקורת על ראש הממשלה, שר האוצר ושר הבינוי הבטיחו רבות מאז הקמת הממשלה אשתקד. לדבריהם, הכישלון של הממשלה מוחלט - מחירי הדירות המשיכו לעלות וזוגות צעירים רבים שהמתינו לחוק מע"מ אפס, מחיר מטרה או הבטחה אחרת הפסידו מהמשך עליית המחירים.


"מרגישים שעוד יותר התרחקנו מהחלום, הרעיון לנסוע לארצות הברית לכמה שנים באמת עולה", כך אמרו הילה ורועי בני ה-28. "ייתכן ואעשה פוסט דוקטורט בסן פרנסיסקו, זה בהחלט עומד על הפרק", אומרת הילה ורועי מוסיף - "בית פרטי על אגם ליד יער במזרח ארצות הברית עולה 350 אלף דולר, כאן אפילו בראש העין לא ניתן לקנות דירה במחיר הזה. "אנחנו מרוויחים טוב, אני הייטקיסט ולא מצליח לקנות דירה, כולם כאן ביריד מתייחסים בזלזול לכסף, אומרים מה זה 2 מיליון שקל לדירה, זה המון. כל החיים אנחנו לומדים ולא מצליחים לקנות, אנחנו חיים כרגע ביחידת דיור בשטח 17 מ"ר בחולון".

מומחה נדל"ן, שבחר להישאר בעילום שם, אמר: "אין מכירות יותר בירידים האלה והחברות לא מביאות ערך יוצא דופן מהם, מאמין שהם יעלמו, אלא אם יהיו מבצעי אמת. אנשים לא באים לקנות אלא באים להשוות, אנשים מאוד מאוכזבים מהמחירים שהם רואים, הנחות אין כאן".

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, מעריך שהמצב רק יחמיר: "זוגות אומרים שאין להם כסף, אבל צריך לקנות את הדירות כמה שיותר מהר כי ברבעון הראשון של 2015 נראה עליית מחירים של עד 5% לפחות, כל האנשים שהמתינו יפסידו. רוב האנשים שהגיעו אלינו חיפשו דירות 4 חדרים ב-1.5 מיליון שקל, מרביתם חיפשו בבאר יעקב, אבל גם במרכז רמת גן, יש צורך לאנשים לגור במרכזי הערים ולא בהכרח בפריפריה. אנשים כבר לא מאמינים לממשלה, הם קונים למרות שהכריזו על תכנית מחיר מטרה". הממשלה מעודדת לאחרונה מעבר לפריפריה, המצב בשטח מראה אחרת - בעמדה שהציע דירות בחריש התנועה הייתה דלילה ומשווק דירות בפרויקט בקריית גת ישב משועמם. "חצי מהרוכשים בפרויקט היו משקיעים, ההיקף שלהם יותר גדול מבעבר", אמרה שולי לוי, מנהלת אזורית של חברת אלדר בצפון אשר שיווקה דירות בפרויקט בעפולה. "עפולה עולה על המפה, מציעים כאן דירות 4 חדרים ב-897 אלף שקל".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

80 תגובות ב-49 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
49 סובלימציה 15/12/2014 12:49 רק ביבי יוריד את מחיר הדירות (ל"ת)
פסיכופת מסוכן ביבי 16/12/2014 09:43 כבר 7 שנים הוא מוריד הדירות לטימיון. ביבי הוא פסיכופת (ל"ת)
48 מור 15/12/2014 07:38 בטח.. תמשיכו לחכות.. למשיח
אני לא מבינה גדולה בנדלן וגם לא ממש מעניינת אותי פוליטיקה. אני רואה את העובדות בשטח- ראשית, הדירות רק עלו עם השנים ומי שלא קנה וישב על הגדר על לירידה המיוחלת, הפסיד. גם החיסכון שלו נשחק וגם השכר שלו נשחק על השכירות. שנית, מה הקטע עם דירות יד ראשונה?? מוכרים לכם קוביות קטנות במחיר מופקע. יש המון דירות מושקעות יד שניה ולא "בושה" להתחיל את החיים בצורה כזאת. אני קניתי דירה מאוד יפה וגדולה בשכונה ישנה ושקטה בפ"ת, שיפצתי אותה כאוות נפשי וקיבלתי מוצר שווה תמורת הכסף שלי. תצאו מהקונספציה שחייבים חדש..
47 שישקו 14/12/2014 22:07 ביום של העלאת ריבית בארה"ב יהיה פה שינוי
והמחירים יתרסקו
46 סוחר מניות בן 30 14/12/2014 18:33 אומנם אני לא קשור אבל שתדעו
המחירים לא ירדו הם לא יכולים לרדת שטח קטן והמון יהודים שבורחים כן כן בורחים מארצות החול שלהם לפה אז לא יעזור מי שחושב ש 2 מליון זה יקרמה הוא יגיד עוד 5 שנים שיהיה כמעט שתים וחצי כבר חכו ותראו מי שיכול שיקנה תכלס
החייט 16/12/2014 06:58 רוב היהודים נמצאים באמריקה ולא באים ארצה .רק האידיוטים
והגנבים מגיעים לכאן
מדינת הנוכלים גנבים 15/12/2014 09:09 רוב היהודים בורחים לארה"ב. הם יודעים שכאן כולם גנבים (ל"ת)
שלמה 15/12/2014 06:03 לא נשארו בישראל אנשים שיכולים לשלם משקנתה בסכומים הנל (ל"ת)
סוחר תפוחים בן 80 15/12/2014 01:24 וואלק אם אתה סוחר, אז אתה צריך לדעת מה קורה למחירים
כאשר הם גבוהים ועקב כך אין ביקוש.
45 אהוד 14/12/2014 17:33 לא חייבים לקנות דירה
לא חייבים לקנות דירה למי שלא רוצה להשתעבד כל חייו.אפשר לגור בשכירות מספר שנים כל אחד לפי שיקול דעתו,ואז לצבור הון מסויים,ולקחת משכנתא לא יקרה.על כל ₪ אחד הלוואה מבנקים למשכנתאות כל זוג במדינה יצטרך להחזיר 2 ₪.זאת אומרת שעל דירה ששווה נכון להיום 1,000,000 ₪ תחזירו אחרי 25 או 30 שנה שווה ערך של 2,000,000 ₪.
תשאל את ביבי 15/12/2014 09:10 אבל השכירות גם מאוד גבוהה. אנשים נמצאים במילכוד (ל"ת)
רונן 14/12/2014 22:32 אתה טועה ומטעה
1. המחירים עולים לצערי וכל רבעון שעובר גורם לחסכונות להישחק לעומת המחירים שהולכים ועולים. 1 על משכנתא של 1200000 לדוגמא מחזירים בערך 1600000 למי שלוקח משכנתא חכמה עם ייעוץ והשוואות נכונות . זה נראה לך 2 שח על 1 שח? קחו החלטה באומץ רב ולכו על זה נכון, צריך לבחור קבלן הגון, לקחת עוד על חוזה, לקחת משכנתא זולה ולהתמקח על כולם על כל דבר אבל מי אמר שהחיים קלים? בהצלחה.
1+1 16/12/2014 10:38 אתה מקשקש, ואתה זה שמטעה אין מצב שב 20-30 שנה רק 30%
אין משכנתא כזאת גם לא היום מי שלוקח 1.2 מיליון פורס את זה לפחות ל 25 שנה אם לא ל 30 וגם היום עם הריבית הנמוכה והמדד הנמוך (ואף אחד לא יכול להבטיח לך שהריבית והמדד ישארו נמוכים) אחרי 30 שנה אתה מחזיר כ פי 2 ואף יועץ משכנתא ולא משנה מי הוא לא יכול לחוקי הריבית דריבית אז על תמכור לוקשים לכולם חוצפן
ציון 14/12/2014 22:14 לשלם משכנתא 30 שנה ולגור בשכירות 45 שנה אותו הדבר ההבדל
שאחרי 30 שנה אתה בעל רכוש וגם נהנתה כל השנים מקורת גג ואילו בשכירות אתה משועבד כל החיים לשכר דירה אני בטוח שלך יש דירה אבל לאחרים אתם מטיפים לצניעות ולוויתור על זכות לבית בארץ ישראל
44 12000 מיליונרים 14/12/2014 17:24 העבודה וקדימה יחלקו דירות חינם לא לקנות (ל"ת)
43 רק טיפש עובד היום 14/12/2014 17:22 כל דירה שווה חצי מחיר כאשר השוכר מחזיר את המשכנתא (ל"ת)
42 בני 14/12/2014 17:06 הקבלנים הם חברי מרכז ליכוד, פלא שביבי לא עושה כלום? (ל"ת)
אחד 14/12/2014 19:06 בדיוק, וזו הסיבה שראש הממשלה לא עושה כלום בנושא
בשנות התשעים , רבין דאג שיבנו דירות בגלל גל העליה. אם ביבי היה רוצה לפתור את מצוקת הדיור, הוא היה מתערב ועושה זאת מזמן. אבל הוא פשוט לא רוצה בגלל הקבלנים חברי מרכז הליכוד.
41 אנשים לא קונים 14/12/2014 17:05 הקבלנים מרמים את הקונים. המחירים לא עולים. (ל"ת)
40 א 14/12/2014 16:41 חרא של מצב. גם 1.5 מליון זה הרבה יותר מדי. סה"כ גג..
פשוטט ביזיון
39 yan 14/12/2014 15:50 צעירים תפנימו-המדינה לא רוצה אותכם כאן
המדינה רוצה צרפתים אמריקאים ומתנחלים!!!!!
38 יעקב 14/12/2014 15:14 משבר דיור בפתח
לא אתפלא שמשבר הדיור יגיע,אנו לא חסינים.אם בארהב פרץ המשבר גם לכאן יגיע. 2000000 שח טוענים שזה לא כסף.אם זוג יצטרך לעבוד 133 חודשים במידה וירוויח 15000 שח וזה ללא אוכל ומיסים וגם המשכנא לא כלולה אז תעשו את החשבון.11 שנה לעבוד עבור דירה זה אבסורד.
37 יוסי 14/12/2014 15:06 זה בלוף של אנשי שווק
אתם הצערים צרכים להפסיק ללכת לכאלה ירידים אתם פשוט יורים להצמכם כדור ברגל ברגע שאתם יוצרים ביקוש אתם מעלים את המחרים עוד יותר . צריך פשוט להביא כבלנים מחוץ לארץ ואז נראה להם איך המחירים יורדים תהסו ממאמץ לחיות יותר אצל אהורים ולסות להחזיק מעמד המחירים בסוף ירדו. תפסקו להיות פרארים.
36 יוסי 14/12/2014 14:55 שוד באדיבות הממשלה
כמה אתם חושבים הרווח היזמי של הקבלנים? גם אם קבלן היה משתגע ומחליט למכור דירות במחיר העלות שלו, במקרה הטוב זה היה מוזיל את מחיר הדירה ב- 10%. הממשלה היא זאת ששודדת את האזרחים; רמ"י מפקיעה מחיר מגרשים, רשות המיסים שוחטת ורשויות התכנון מעכבות בניה לשנים ארוכות אחרי שהיזם \ קבלן רכש את הקרקע במיטב כספו. אנחנו חיים במדינה שונאת אזרחיה, אלה לא הקבלנים אלא ביבי וחבר מרעיו. אבל מה זה משנה, הרי תמשיכו להצביע ליכוד. כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ...
35 ציון 14/12/2014 14:55 אני ההיתי ממליץ לליכוד לפנות לשר לשעבר דוד לוי שיחזור ל
לפעילות חירום במשרד השיכון הם יקבלו בין 17 ל 26 מנדטים יותר
34 ליהיא 14/12/2014 14:52 יהיר
בחרתם 0 קיבלתם 0 לא למדתם מהטעות שלי
סוחר תפוחים בן 80 15/12/2014 01:28 מי שיצא 0 בסיפור הזה הוא ביבי
שדאג לתקוע כל דבר אפשרי בנושא.
33 קורא 14/12/2014 14:48 תפסיקו להפחיד את האזרחים
המחירים לא יעלו כי שום סיבה כלכלית לכך פרט להעלאת מחיר שרירותית של הקבלנים ועל זה צריך לענות בחרם של אי קניה. והמחירים ירדו.
32 אבי 14/12/2014 14:47 תצביעו כולם ליכוד - תקבלו דירות "זולות" ושיכונים בשטחים (ל"ת)
31 אל תהיו פראיירים 14/12/2014 14:45 זה הזמן הכי נכון לא לקנות. אל תקנו והכל יקרוס (ל"ת)
30 ציון 14/12/2014 14:43 צריך הוראת שעת חירום לתכנית מחיר מטרה לחסרי דיור דירה
ראשונה בלבד ובעוד שנה לבדוק אפשרות מחיר מטרה למשפרי דיור הכישלון הגדול של ביבי וחבריו בממשלה שלא השכילו לתת מענה ופתרונות במיידי והשאירו את הקבלנים לחגוג ולהמשיך ביוקר הדיור
29 tch 14/12/2014 14:28 שירת הברבור זה רק ההתחלה לצאת כמה שיותר מהר (ל"ת)
28 רון 14/12/2014 14:25 הממשלה דופקת את האזרחים גם הקבלנים - היידה שרה (ל"ת)
27 ישראלי 14/12/2014 14:16 ביבי לך כבר הביתה !!
נחשלתה בכל! בכלכלה,בדיור,בביטחון במדיניות החוץ! שחרר אותנו ! אתה דואג רק לעצמך,מימון לוילה בקיסריה,בירושלים,בית חדש לראש הממלה(מיליונים),מטוס פרטי(ומיטה באזרחי) והעם על הפנים!
אני רק שאלה 15/12/2014 01:31 לפי איך שכתבת "נכשלת" ביבי נכשל גם בחינוך. (ל"ת)
אסי 14/12/2014 15:06 יאנוכל
מה עם רדהיל
26 אלי 14/12/2014 14:10 לא ממשלה! ק ב ל נ י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רק אלה עושים קופות. הממשלה עושה בעקיפין כי תאבי הבצע הללו מעלים מחירים והממשלה מרויחה יותר. הקבלנים לא פועלים בשוק חופשי אלא כקרטל מאורגן של ארגון הקבלנים. כך עם מחירי הרכב. המדינה מאפשרת התארגנות. המדינה קטנה ולכן הכל מקורטל. הממשלה אינה יכולה להתערב כשמדובר בקרטל. לגבי מעמ אפס! האפס שהציע את זה הוא אוהד קבלנים מושבע!
יוסי 14/12/2014 14:26 צודק
צודק לא מובן לי כמה אנשים תמימים ומקשיבים לכל מיני עיתונאים או יחצ"נים ,שמפרסמים חדשות לבקרים כתבות מגמתיות
25 לא קונה 14/12/2014 14:09 הם עוד יתחננו שיקנו אצלהם
אפילו מליון שקל לא יקבלו רק אם נהיה קצת יותר חכמים יגיעו גם הזמנים האלה תאמינו יום יבוא
24 משקיף צפוני 14/12/2014 14:09 ביבי וחבורתו מכריחים לקנות בשטחים (ל"ת)
23 עבדות מודרנית 14/12/2014 13:56 הון שלטון last call
הזדמנות אחרונה בהחלט לבחור במפלגה עם הכי פחות הון שלטון. רק זה יוביל לירידת מחירים. ביבי לא בא בחשבון גם מבחינת הבטחון!!! אל תתפתו לסיסמאות. תסתכלו טוב על הרשימות
22 pan 14/12/2014 13:51 לא לקנות עד שמחירים ירדו לפחות 20-30% (ל"ת)
21 מגיע לכם 14/12/2014 13:40 תמשיכו לקנות דירות במחירים מופקעים (ל"ת)
20 תפסיקו ללכת לשם 14/12/2014 13:36 הרי ברור שזה יריד עבדים לעתיד ולא יריד מכירות (ל"ת)
אפי 14/12/2014 14:31 עבדים לקירות בלוקים ל 30 שנה (ל"ת)
19 צביקה 14/12/2014 13:10 חרם רכישת דירה
אם רוצים שמחיר הדירות ירד פשוט לא לקנות דירות שנה ואז הקבלנים יבינו , ע"פ צורהתנהגות של הציבור יהיה קשה להוריד מחירים
יוחאי 14/12/2014 13:24 צודק ב - 100%
הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם!!הציבור לא מבין שהכוח בידיים שלנו, פשוט להפסיק לקנות! לא לקנות.. ברגע שהקבלנים יבינו שהציבור רציני בעמדתו, לא תהיה לו ברירה אלא להוריד מחירים, אבל כל עוד ממשיכים לקנות, אני לא רואה סיבה שיורידו מחירים וזה לגיטימי, גם אני לא הייתי מוריד מחיר אם היו מוכנים לשלם לי מחיר גבוה יותר.
18 שרה נתניהו 14/12/2014 13:09 תעיפו את הביבי הזה מחיינו -לכודניק(לשעבר) עני (ל"ת)
17 שלומי 14/12/2014 13:09 טפשים תפסיקו להיות פתאים
אם אין מי שיקנה , הביקוש לא רלוונטי, קבלנים ונדלניסטים יכולים לפמפם כמה שהם רוצים , מה שהם בעצם מנסים לעשות זה לייאש אתכם מספיק כדי שתרוצו להתאבד כלכלית ולהזין את בערת הנדל"ן עליה הם חיים , לא יכולים ? אל תקנו? הם יכולים לעמוד על הראש , הביקוש וההיצע כיום לא נפגשים , ועל כן הביקוש לא נקרא ביקוש. אם אני רוצה וולבו אבל יכול לממן רק פיאט פונטו, אני ביקוש לוולבו?
16 אוכליםחרה 14/12/2014 13:08 לפיד באמת ניסה אבל ביבי שם רגל לכל יוזמה
עם היה נותן לו להמשיך עם מע"מ 0 ההינו רואים ירידה מיידית שלא יעבדו עליכם עם תחזיות שחורות
ציון 14/12/2014 14:04 לפיד טעה שלא שיתף פעולה עם אריאל בתכנית מחיר מטרה לפיד
דבק בתכינת מעמ 0 כי הוא רצה להטיב עם בוחריו ממעמד הבניים ולא הבין את האפקט השלילי של מעמ 0 על שוק הדיור ועל הכנסות המדינה הכוונה טובה התוצאה הרת אסון וטוב שלא יצא אל הפועל
פרופסור 15/12/2014 01:43 אויש, כמה שטויות כתבת...
קודם כל לגבי אי שיתוף - התוכניות היו צריכות לצאצ ביחד, כך שזה לא נכון. תוכנית מע"מ 0 לא הבדילה בין בוחרי לפיד לבין בוחרי ליכוד, וגם לא בחרה קבלה ספציפי שהיה מוכר דירות בהטבה ואיפשרה לקונים לבחור אותם, מה שכנראה ממש הפריע לביבי וחבריו. התוכנית הייתה מורידה מחירים בשוק הדיור, כי מחיר מקסימום בה הוא מחיר ממוצע באזור מה שהיה מושך דירות יקרות יותר לכיוון הממוצע ומוריד את הממוצע עצמו וחוזר חלילה - רעיון מבריק ומעולה. ולגבי עלות - יש עלות, אבל היא לא כזאת גבוה ובהחלט צודקת. ביבי כבר גנב יותר לישיבות שמהם אף אחד במדינה לא ראה כלום. חוץ מזה, זה היה משחרר כסףשאנשים מנסים לחסוך לדירה לצריכה ומדרבן פעילות במשק, לכן חלקו בסוף היה חוזר בעקיפין למדינה.
15 69 14/12/2014 13:06 תבחרו או בלפיד או בכחלון אחרת .... (ל"ת)
14 פיני 14/12/2014 13:05 נקנה בית של 130 מ"ר ב400K ש"ח בפלורידה
מה שנעשה עם הדירות בישראל זה פשע כלכלי.
יאיר 15/12/2014 14:36 דימונה של ארה"ב
גם בדימונה יש מחירים כאלה
צעיר בן 39 15/12/2014 01:43 איך מקבלים מעמד בשביל לגור בו? (ל"ת)
13 בא 14/12/2014 13:02 בארהב יש אנטישמיות ,לא תיברחו ממנה ,במקום לברוח תילחמון
על זכותכם לדיור זול .
12 את ביבי! שביבי יברח 14/12/2014 12:55 אין צורך לרדת לארה'ב ,צריך רק להפיל את הליכוד (ל"ת)
11 בא 14/12/2014 12:54 יקי מריץ את העדר ,הבעיה שלו שמדובר בבני אדם ולא פרות
וזאת שחיתות .
10 גיא 14/12/2014 12:52 עוד הייטקיסט
אני מזמן חושב חושב על לעבור לחו"ל, יש לי תואר שני בתחום הייטק. אני מרוויח לא רע בכלל, אבל אין לי ירושות לקבל, אז עם כל עבודה הקשה אני אגיע לדירה בנתניה בגיל 50… וזה מצב יחסית טוב לאחרים. בחו"ל אני אוכל לקנות יאכטה…
גם הייטקיסט 14/12/2014 13:17 גם אני
באותו המצב. הייטקיסט נשוי פלוס, בן 37 ולא יכול לקנות בית במדינת ישראל (אין ירושות ואין אפשרות לעזרה מההורים).
בא 14/12/2014 12:57 בחול המון אנטישמים ,הצל האנטישמי ילווה אותך גם על היכטה
גם בארהב יש אנטישמיות ,גם באוסטרליה ואפלו בניוזילנד .
או משכנתה ? 14/12/2014 14:01 מה חשבתם שאנשים ישלמו כל מחיר לשכירות (ל"ת)
סנונית 14/12/2014 13:54 נכון, אבל מתרגלים לזה
כמו שאנחנו התרגלנו לפיגועים ומלחמות כל כמה שנים כך מתרגלים גם לאנטישמיות, בעצם גם כל השכנים שלנו אנטישמים - ומה? ממשיכים לחיות פה למרות הכל
בא 14/12/2014 14:34 סנונית מותק,אני מדבר על הילדים ,הם סובלים 90 אחוז ,את
רק 10 אחוז , ילדים אכזריים אחד לשני .זה לא כול כך פשוט כמו שאת מציגה את זה ,אני מקווה שיהיה להם מזל ולא יסבלו .הם גם לא מספרים הכול בדכ.
9 בא 14/12/2014 12:46 בועת נדלן זאת עבודה של ביבי ,זה לא ציוני והכתבה מצויינת
וכן ירבו כמוה ,זאת ציונות .
8 זוג +3 14/12/2014 12:46 יהיה עצוב לראות את הארץ אוכלת יושביה
הזינוק במחירי הנדלן הוא הדעאש של הזוגות הצעירים ..
7 זוג צעיר מיואש 14/12/2014 12:44 נתניהו יפול בגלל הדיור (7 שנים עליה בתקופתו)
חוצפה של מנהיגות . אפס במעשים
א 14/12/2014 17:40 לא בטוח,א העם מטומטם, ב מלא אינטרסים ומחוברים למיניהם (ל"ת)
6 בועעעהההה 14/12/2014 12:43 מעלים מחירים בלי למכור?
הזוי ביותר איך מוכר (דירות) מעלה מחירים בלי למכור. הכשל שוק הזה בקרוב יסתיים והמחירים יצנחו. אין קונים המחירים חייבים לרדת
5 אנונימי 14/12/2014 12:42 עצוב... כך או כך טוב לא יצא מהמצב הזה
ירידת מחירים תקבור את כל מי שקנה בשלוש השנים האחרונות. המצב כמו שהוא או אף המשך עליות יקבור את כל הדור הצעיר לשנים של משכנתא. התנהלות מופקרת של המדינה. ואין מי שייתן על זה את הדין.
מנסיון אישי 14/12/2014 14:05 קריסה בהחזר משכבתא= גירושין+ ירידת מחירים (ל"ת)
4 בא 14/12/2014 12:40 יש בעיות נוספות בישראל חוץ ממדינת פלסטן ,אותה רוצים
להקים הדמוקרטים האמריקאים ,רק ביבי ושרון לא היו שפוטים שלהם. זאת האמת ,אבל גם יוקר המחיה הוא תוצר של ביבי .
3 מתן 14/12/2014 12:37 ממוחה הנדלן צודק - אין מכירות. רק מי שמוריד מחיר מוכר.
אומנם הציבור כבר התפקח והבין שמשכנתא ל 25 שנה זה קיפאון משבר כלכלי למשפחה אבל נשארו עוד קצת פריאיירים שקונים ומאמינים שיהיו עוד עליות מחיר ....
2 המשקיף 14/12/2014 12:36 כולם רוצים לגור במרכז...
לו אנשים היו מתחילים להסתכל על דירות בגליל או בנגב, הם היו יכולים לקנות וילות במחיר של דירה 4 חדרים במרכז. כל הזמן משווים אותנו לארה"ב כאילו שם הכל דבש, אז יש לי חדשות בשבילכם, מזרח ארה"ב זה בגודל של כל המזרח התיכון בערך ויותר. ברור שאפשר לקנות שם בכמה מאות אלפי דולרים אחוזות, אך גם פה אם תשוו את המרחק מהמרכז, אז דימונה,ירוחם, באר שבע,ישובי השרון ועמק יזרעאל קרובים הרבה יותר למרכז מאשר כל המקומות המצויינים בכתבה. גם בישראל אפשר לקנות ב200K-300K וילות בפריפרייה שהיא לא כל כך רחוקה יחסית. הקיבוצים באיזור באר שבע, הקיבוצים בצפון ובאיזור חיפה ניתן לקנות במחירים כאלו. אנשים רוצים לגור כולם במרכז ולכן המחירים כאלו גבוהים, תנסו לקנות דירה באיזור ניו-יורק או לוס-אנג'לס ותראו שהמחירים פי כמה מישראל. הכל שאלה של יחס. אי אפשר להשוות את ישראל לארה"ב מבחינת הגודל הפיזי וגודל האוכלוסיה, זה לעג לרש.
1 אורן 14/12/2014 12:30 העם מטומטם ולכן העם ישלם
אל תקנו - המחירים יירדו גם בלי מע"מ 0 ומחיר מטרה ובלי שום טובות מהממשלה. תחשבו בהיגיון, מה יעשו הקבלנים עם אלפי דירות לא מכורות?הם יהיו חייבים להוריד מחירים אבל כל עוד העדר רץ לקנות אז למה להוריד מחירים?
שי 14/12/2014 14:24 ואיפה בדיוק נגור?
אני רוצה (ומאוד מתקשה כרגע) לקנות דירה אז לדברייך אני כנראה מטומטם. מה החלופה שאתה מציע, שנגור אצל ההורים עד גיל 40? שנשלם שכירויות מטורפות שימנעו מאיתנו לחסוך?לא נראה באופק שהמחירים ירדו כי לאף אחד לא באמת אכפת.קל מאוד להאשים את הציבור בטימטום אבל בוא נשמע אותך מציע פתרון במקום להפריח משפטים ריקים לאוויר.מ
א 14/12/2014 16:47 כן תגור קצת אצל ההורים, עדיף מעבדות ל-30 שנה לא? (ל"ת)
יוחאי 14/12/2014 13:29 אוי כמה שאתה צודק
ברגע שהציבור יבין את זה, כל התמונה תשתנה.. אבל כל עוד ממשיכים לקנות...