ענבל אור: "הראתי לדיילת שאני לא מעשנת, לא עישנתי בטיסה"

יזמית הנדל"ן היא אשת העסקים שנתפסה מעשנת לכאורה בטיסה בין רומא לת"א, כך פורסם הערב בחדשות ערוץ 2
ענבל אור, צילום: Bizportal
אשת הנדל"ן ענבל אור, בעלת חברת אור סיטי, היא הדמות המוכרת שהתנגדה למעצר לאחר שנתפסה מעשנת בשירותי המטוס, במהלך טיסת אל על מרומא לתל אביב אתמול (ו'), כך פורסם היום בחדשות ערוץ 2.

נגד אור הוגשה תלונה בגין המעשה אשר מפר לכאורה את חוקי הבטיחות בטיסות, ומהווה עבירה פלילית. בנוסף לכך, לפי החשד התנגדה אור למעצר ותקפה את השוטרים שהוזעקו למטוס ע"י צוות הדיילים. תוך כדי מעצרה אמרה אור לשוטרים כי אינם יודעים מי היא ואיימה כי תדאג שיאבדו את משרתם.

במידה ותואשם, תצורף תקרית זו להיסטוריית עבירות בעברה של אור ביניהן משלוח מסרונים ללא רשות, וחריגות בנייה במגדל הטייסים ברמת גן.

אור אמרה לחדשות ערוץ 2: "חזרתי מרומא לישראל. ישבתי במחלקת עסקים ולפתע הגיעה דיילת שהציעה לי מוצרי דיוטי פרי. התפתחה מחלוקת בינינו לגבי המוצרים עצמם. ניגשתי לשירותים ובגלל שאני תמיד מסתובבת עם מצת בכיס - הוצאתי אותו. אחרי 20 שניות נקשה חזק בדלת אותה דיילת שטענה שאני מעשנת. פתחתי את הדלת והראיתי לה שאני לא מעשנת. לא עישנתי!".
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    אישה שמנה מגעילה שחצנית ושקרנית פתולוגית (ל"ת)
    עודד 11/12/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    אז למה בנו לה חדר עישון ליד המשרד שלה בגלל תלונות הקומה (ל"ת)
    נרקומנית כבדה 08/12/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 29.
    מה רוצים ממנה ??
    אין עשן בלי אש 07/12/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הרי זה מאוד שכיח ומקובל שמחזיקים מצית במהלך טיסה ומוציאים אותה בשירותים או משחקים איתה בשירותים. למה נטפלים אליה ? הגלאי אשם. תטפלו אליו ותעזבו את ענבל בשקט.
    סגור
  • 28.
    עדינה
    יוסי 07/12/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא כזאת עדינה, למה כולם נטפלים אל השה התמים הזה...
    סגור
  • 27.
    היא תיקח עו"ד זבהלה , ולא נשמע עוד מהסיפור. כסף קונה .. (ל"ת)
    שישו 07/12/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    מישהו מאמין לה? אדם רדוד כזה מצליח להיות טייקון נדלן
    למה היא מבזה את עצמה 07/12/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין לי כלום עם ענבל אור שתצליח במה שהיא עושה לבריאות. אבל למה הרדידות הזו? מה זה הטיעון החזקתי רק מצית בשירותים? מה יש לך לעשות עם מצית בשירותים גברתי? ואילו שישבו ליד התא אליו נכנסת והריחו ריח רע של סיגריות כשפתחת את הדלת מה הם? רמאים? הם רכשו ממך דירות ומבקשים להתנקם בך? את נשמעת עלוב עדיף היה שתתנצלי ותצאי מיזה. וגם הצרחות שלך לעבר השוטרים "אתם לא יודעים מי אני"? מי את? אישה שהתעשרה! אז? זה הופך את דמך לכחול? רואים שבאת ממקום נמוך, והכסף לא מצליח ולא יצליח להרים אותך ממנו.
    סגור
  • 25.
    השאלה ,מה היא ,לא ,עישנה . (ל"ת)
    בא 07/12/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    לפי מה שספרה, הפעילו כוח מוגזם כדי לעצור אותה.
    בן אהרון 07/12/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בכל הכבוד, גם אם לא אוהבים אותה, עדיין מדובר בבחורה די עדינה. זה לא בריון במשקל 100 ק״ג וגובה 2 מטר שמשתולל תחת השפעת אלכוהול. אני מקווה שהאירוע צולם ע״י המשטרה ויופקו הלקחים הנדרשים. אם התנגדה ואמרה דברים פוגעים בעובדי ציבור, שתועמד לדין כחוק. אבל יש להתנגד לכל הפעלת כוח מוגזמת ע״י עובדי ציבור.
    סגור
  • 23.
    גלאי העשן התבלבל צריך לבטל את האשמה
    ישראלי 07/12/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא פשוט נפחה פלוץ מעושן זה הכל...
    סגור
  • 22.
    זבל מעשן זבל
    יעל 07/12/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עינבל, חבל על האנרגיה המבוזבזת עלייך, בזכות הבלונד ועוד מספר איברים הגעת לאן שהגעת. כדאי שתצניעי לכת את לא מורמת מעם, וסודך יחשף בכל העיתונים בכותרות בולטות.
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    וזו רוצה שנאמין שתנהל קבוצות רכישה? (ל"ת)
    מגדלים באויר 07/12/2014 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 20.
    ברור צוות המטוס סתם הזה - את טהורה וזכה כמו תינוק מעשן. (ל"ת)
    ארבם 07/12/2014 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 19.
    היא עברה בידוק בטחוני?
    הנוסע המודאג 07/12/2014 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני שמבררים אם היא עשנה או לא, צריך לבדוק בדחיפות איך היא עלתה עם מצת לטיסת אלעל???
    סגור
  • מותר מצית אחד
    ירון גיל 08/12/2014 00:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי מיטב ידיעתי מותר לפחות מצית אחד, כך שזה בסדר, חוץ מזה אני מניח שניתן לקנות סיגריות+מצית בכול שדה תעופה כך שאין שום בעיה.
    סגור
  • דייל במטוס נתן לה את המצת הוא נתפס (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    כן , סתם לדיילת היה משעמם ולכן נטפלה אליה... (ל"ת)
    אזרח 07/12/2014 07:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    גם עבריינית , גם משקרת, לא הייתי קונה ממנה שרוך לנעל (ל"ת)
    אחד 07/12/2014 07:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 16.
    איזה אישה מטומטמת
    יוס 07/12/2014 07:28
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סתם החזיקה את המצית ביד ולא פתחה את הדלת
    סגור
  • 15.
    ענבל אור
    ערן 07/12/2014 07:20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אישה עם בעיות גדלות
    סגור
  • 14.
    פרסום חינם
    יעקב 07/12/2014 06:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לעוד עושים לבהמה פרסומת חינם מקווה שאף אחד לא יעשה איתה עסקים
    סגור
  • 13.
    עוד בריונית , זמן קצר לפני קריסה סופית
    אייל 07/12/2014 05:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סיפורים למכביר..ענבל מציינת בפתח דבריה ״ישבתי במחלקת עסקים״ , נו אז מה אז מותר לך להפר חוק ? לאיים על צוות המטוס ? לאיים לפטר שוטרים , בעלי משפחות וילדים שעושים תפקידם נאמנה ?גועל נפש פשוט איכס
    סגור
  • 12.
    היא כנראה מהסוג שצריך להרגע עם סיגריה אחרי שמשהו
    ענבל חושך 07/12/2014 05:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מסתדר לה בחיים. איזה אסון לא ידעו מי היא. רק במדינת ביבי כל קבלן הוא על תקן אלוהים . גועל נפש
    סגור
  • 11.
    אין עשן בלי אש ! וגלאי העשן לא משקר !
    אבי 07/12/2014 05:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בונה מגדלים באויר ולא מודעת לגלאי עשן ? אין ספק שהיא חושבת שהכל מותר לה- אבל היא טועה ! ככה זה הישראלים חיים על פרוטקציה ומנצלים מעמד בושה ! והשוטרים חוגגים נפל עלהים כמן מן עסיסי מהשמים . רמת השוטרים מבישה !! בדומה לעינבל אור - אולי כדאי לה לעשות הסבה למשטרה זה נראה מתאים יותר לה במדינתנו.
    סגור
  • אולי היא הפליצה וזה הפעיל את הגלאי??? (ל"ת)
    אבי 07/12/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 10.
    הגיוני, הרי לכל נוסע שנכנס לשירותים
    ם 07/12/2014 02:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במטוס מזמינים משטרה סתם ככה...
    סגור
  • 9.
    היא רק אוננה עם המצת - יש לה פות צר (ל"ת)
    יזיז שלה 07/12/2014 01:37
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 8.
    אשרי המאמין... (ל"ת)
    ריח 06/12/2014 23:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    היא לקחה מצית להגנה עצמית
    צדיקה 06/12/2014 23:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחההנ
    סגור
  • 6.
    גשש העשן אמור להפעיל אתראה על קיום עשן.פעל או לא?
    eby 06/12/2014 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא כנראה תזוכה בטענה שהדיילת תתרנית.
    סגור
  • 5.
    ש ק ר נ י ת ! ! ! (ל"ת)
    רוכש באור על פארק 06/12/2014 22:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    ראיתי את הכתבה בערוץ 2, מקווה שהמעצר צולם ע״י המשטרה.
    בן אהרון 06/12/2014 22:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם הגברת אמרה את הדברים שמפורסמים, אז זה באמת לא בסדר, אבל אני מתקשה להבין איך אפשר להאשים אותה בתקיפה של שוטרים??? וכל המאסר עם האזיקים בידיים ואומרת שרצו לשים גם ברגלים !!! אם זה נכון, לאן הם חשבו שהיא תברח??? בשביל מה האזיקים? הגברת הזאת יכולה לסכן משהו באלימות? אני שואל האם היא בכלל מסוגלת להיות אלימה??? למה צריך את כל ההצגה הגדולה שספרו בערוץ 2 כדי לעצור אותה??? זה ממש לא ברור ואני מקווה שכל התקרית צולמה ואפשר יהיה לברר מה קרה באמת, אבל אם הטענות שלה נכונות, האופן שבו היא נעצרה כמו אחרון הפושעים האלימים, זה באמת לא בסדר.
    סגור
  • 3.
    נו מן הסתם עם תרבות ודרך ארץ לא היתה מצליחה במקצוע שלה (ל"ת)
    אורי 06/12/2014 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ההרגשה הייתה בכיוון של ענבל אור בהתחלה לא פרסמו מי האיש
    משה 06/12/2014 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עינבל אור מעניין השם הראשון שעלה לי בראש כאשר כתבו אשת עסקים נתפסה מעשנת במטוס אבל אם לא עישנה וזו עלילה של הדיילת? צריך להעיף את הדיילת תחושת בטן שלי שהדיילת דוברת אמת
    סגור
  • 1.
    שקרמית צריך לרדת לה (ל"ת)
    אבינו שבשמיים 06/12/2014 21:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור