21:04 הפד': " התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים מגיבים >>

14:38 מגמה מעורבת לקראת הפד': מניות הטכנולוגיה מושכות למטה, אפל מאבדת 2% >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

זוג רכש דירה בחדר לידה: "לא יכולים לחכות יותר ללפיד - המחירים רק יקפצו"

"חיכינו ומחיר הדירה עלה ב-100 אלף שקל בשנה, החלטנו לא להמתין למרות הלידה". היכן רכש הזוג דירת 4 חדרים ב-890 אלף שקל?
 |  79
ההמתנה למע"מ 0%
Share
לפי נתוני האוצר שפורסמו אתמול, הזוגות הצעירים ממש לא סופרים את הבטחותיהם של שר האוצר יאיר לפיד ושר הבינוי אורי אריאל בנוגע לירידה הצפויה במחירי הדירות שלדבריהם תתרחש ב-2015, לאחר אישור תוכניות מע"מ 0% ומחיר מטרה – מהנתונים עולה כי בחודש ספטמבר חל גידול של 14% ברכישת דירות חדשות. בקרב רוכשי דירה ראשונה, רובם זוגות צעירים, חל זינוק של 24% ברכישות .


תוך כך, במשרד האוצר סבורים שעם אישור החוק מחירי הדירות יירשמו עלייה נוספת , מגמה שמלחיצה חלק מרוכשי הדירות הפוטנציאליים אשר ראו את מחירי הדירות עולים בעשרות אלפי שקלים נוספים מאז ההכרזה על החוק בחודש מארס האחרון.

זוג אחד שהחליט להפסיק להמתין לחוק הוא אריק ופלביה קפרובסקי – הזוג
חתם
חתם
גוף אשר מסייע לחברה להנפיק את מניותיה בשוק
השבוע על הסכם רכישת דירה בבית החולים, מיד לאחר לידת בתם הראשונה – "קבענו לחתום על חוזה רכישה ביום מסויים, ובמקרה באותו היום אשתי ילדה, לא ראינו כל סיבה לשנות את התכניות", אומר אריק קפרובסקי.
הזוג חותם על העסקה; קרדיט: יח"צ
הזוג חותם על העסקה; קרדיט: יח"צ

הזוג החל לברר על רכישת דירה כבר לפני שנה ועם ההכרזה על מע"מ 0% החליט לחכות: "הייתי קשוב לרדיו, כל פעם שצייצו על מע"מ 0% חיכיתי שייצא, חיכינו וחיכינו וחיכינו, למרות שכבר לפני שנה ידענו איזו דירה נרצה. בינתיים מחיר הדירה עלה ב-100 אלף שקל מאז. לפי ההיגיון שלי, נאמר ויאושר החוק, אם בכלל, זה יקרה בעוד כמה חודשים והמחירים רק ימשיכו לעלות עד אז – כל הזכאים ירוצו ויירכשו והמחירים יקפצו והפחתת המע"מ לא תהיה משמעותית כלל. החלטנו שלא נחכה יותר".

לגבי הבחירה בחריש, אמר קפרובסקי: "מדובר במקום בעל פוטנציאל גבוה במחרים שפויים, רכשנו דירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר בפרויקט 'דונה בחריש' של חברת 'דונה' בכ-890 אלף שקל. כרגע אנחנו שוכרים יחידת דיור במושב מאור ליד חדרה, הגענו לשם מרמת גן. אני עובד כאגרונום באזור עמק יזרעאל אז המיקום של חריש טוב עבורי ואשתי מטפלת בילדים אז לכן היא גמישה ועצמאית. גם אם הייתי עובד במרכז המרחק לא היה מטריד אותי כי חריש נמצאת מרחק נסיעה קצר מכביש 6, יש לי חבר שגר ברחובות ולוקח לו שעה ועשרים דקות להגיע לתל אביב, אז אין ממש הבדל, בכל מקום יש פקקים."
פרויקט 'דונה בחריש', קרדיט: יח"צ
פרויקט 'דונה בחריש', קרדיט: יח"צ

*העסקה בוצעה על ידי איל קליין, מנכ"ל שיווק נדל"ן ב-The Klein Team
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-62 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
62 תתחדשו 16/11/2014 23:46 הסיפור המסריח שעוד יטריד את חריש. חבל שלא בדקתם לפני
http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3581351,00.html מכיר את הגועל נפש הזה מפ"ח פרדס חנה. ושם זה ודאי פחות גרוע משום שיותר רחוק.
61 גייטס 15/11/2014 13:57 חריש = הונאה
זוכרים את גני אביב? אותה השכונה שבנו בהרבה רעש באמצע שנות ה-90. הבטיחו שתהיה גן עדן, ומה בסוף קרה? הערבים משכונת הרכבת סגרו עליה מכל הכיוונים וגני אביב הפכה לגטו רוסי בים ערבי. וחריש? בין הקו הירוק, אום אל פאחם לבאקה אל ערביה, בתוך ים ערבים, ורחוקה מאוד מהמרכז. נשמע כמו מתכון בטוח לכישלון. לזוגות הצעירים - אל תאמינו לקבלנים, הם מרמים אתכם. אל תתפשרו על חור כמו חריש. תחכו בשכירות ותיקנו ב-30% פחות בעוד 3 שנים.
60 אורי 14/11/2014 18:22 אם אתם עובדים באזור מזל טוב ורק עושר אם קניתם כי אתם
מפחדים שהמחירים ירדו אז עשיתם החלטה מאוד לא חכמה חוץ מזה לפי הסכום שקניתם לא היה לכם כסף לקנות גם עם מעמ 0 בכל מקרה אני מאחל לכם רק אושר
59 אלעד 14/11/2014 18:17 אחלה השקעה
חריש הולכת להיות מודיעין 2 וכל יושבי הגדרות למיניהם שלא יבכו בעוד שנה כשהמחירים יעברו את רף המיליון.
איזה השקעה??!? 16/11/2014 01:43 מודיעין קרובה לגוש דן. חריש קרובה לואדי ערה (ל"ת)
אלעד 17/11/2014 07:16 וכפר סבא קרובה לטירה ותל אביב קרובה ליפו. (ל"ת)
58 ראלי 14/11/2014 17:13 טוקבקיסטים קנאים וטיפשים
חכו עוד קצת ונראה מה תיקנו בסוף, המחירים פה ממש לא ירדו
לקנא????!! 16/11/2014 01:44 איך אפשר לקנא במי ששילם 900 אלף בחריש? איךך? (ל"ת)
57 itzhak 14/11/2014 07:38 ישראבלוף = מעמ אפס (ל"ת)
56 צביקה ד 13/11/2014 22:40 איבדתם כול יושרה מקצועית, תציינו שזו כתבה פרסומית
זה מעליב, כמו כתבות במקומון, כתבה פרסומית. מכרתם את עצמכם על חשבון אמינות
55 יהיר ל-פיד 13/11/2014 21:24 פחח... עוד כתבה שיווקית. רק מס׳ טל׳ של המשווק חסר (ל"ת)
54 איזה ישראלים טמבלים 13/11/2014 19:57 900 אלף אני קונה יד שנייה במרכז. מה יש לי לחפש בחריש??? (ל"ת)
53 900 משכורות לחיתול 13/11/2014 18:46 תינוק רכש דירה בחדר לידה לאחר שבובליל אמר שרק יעלה (ל"ת)
52 רואים שזה לא אמיתי 13/11/2014 17:51 הפרצוף של הבעל בתמונה כבר אומר הכל- עבדו עלינו בעיניים (ל"ת)
51 למה אתם מטומטמים???? 13/11/2014 17:43 למה לשלם 900 אלף מטורפים בחור כזה ליד ואדי ערה????????? (ל"ת)
50 למה אתם מטומטמים???? 13/11/2014 17:41 למה לשלם 900 אלף מטורפים בחור כזה ליד ואדי ערה????????? (ל"ת)
49 תזהרו מזאבים יהודים 13/11/2014 17:37 זוג צעיר אל תלך לשם כי הזאב(הקבלן הנוכל) יאכל אותך האםם (ל"ת)
48 חבל לא חיכו 13/11/2014 16:44 זוג ישראלי מצוי קנה דירה בחריש בזמן קפיצה ממגדל עזריאלי (ל"ת)
47 הם מחכים לכם טמבלים 13/11/2014 16:40 זוגות צעירים מי שיורד מהגדר הזאבים והשועלים יטרפו אותו (ל"ת)
46 דוד 13/11/2014 15:41 כל הכבוד לזוג אךיעבדו שניהם\ישכירו לא מרוקאים
1.מגיע חידד לזוג אחראי זה,וכן לא נורא אם תגור אצל הורים שנתיים שלוש-וישכירו דירתם עם בטחונות וערבים אמינים יציבים לשוכרים שיהי הורים עם נכסים 2.שמעו כולם בתים ראש עיר מרוקאי הרבה שם דומים לו פשוט אסור להתעסק איתם,פרט למתורבתים כי כל היתר עברינים,מתוחכמים טוב שנכנסו לאיזור זה רוסים אולי יצלחו לשנות את הפושעים-בת ים יש טיילת יפה גם גינות יפים על כל פנים לא היתי רוצה אלה יבחרו להנהגה{שמעתם מה אמרה חברת מוצעה -משטרה חייבית לנקות ליכלוך של עיר נקייה
45 אמנון א 13/11/2014 15:37 צריך חריש עמוק
אחד רוכש לילדיו שתי דירות במרכז והשני רוכש דירה בטיז אל כיר ב 70% משכנתא כדי לפרנס אותו.בקיצור 47% מהעם הם עבדים של אותם אימפריאליסטים עתיקים.
44 מתווך נדל"ן משועמם 13/11/2014 15:20 כמה חבל..עוד מעט מקבלים בית במקום דמי לידה..חבל (ל"ת)
43 אביב 13/11/2014 15:10 מדוע לפיד,ביבי מעקב את החוק (ל"ת)
42 זוג צעיר 13/11/2014 15:05 איזה גועל פרייארים
בושה למדינה שאלו הזוגות שיש בארץ...
41 לקנות או לא??????. 13/11/2014 15:01 אני כרגע בשירותים והחוזה אצלי ביד עם הסוכן והצלם שלו (ל"ת)
מאמי 13/11/2014 19:07 הון עצמי בגובה 40% מעלות הדירה גם לקחתה לשירותים? (ל"ת)
40 זכו מיליון שח משכנתא 13/11/2014 14:55 זוג ישראלים מצוי קנה דירה בחריש בזמן צפייה ב"אח הגדול" (ל"ת)
39 היא פשוט נשרפה 13/11/2014 14:53 זוג ישראלים מצוי קנה דירה בחריש בזמן החלפת נורה בביתם (ל"ת)
38 זה היה חלום 13/11/2014 14:52 זוג ישראלים מצוי קנה דירה בחריש במהלך שנתם בביתם (ל"ת)
37 בשעות השיא 13/11/2014 14:51 זוג ישראלים קנה דירה בחריש בזמן תיקון פנצ'ר באיילון (ל"ת)
36 בשירותים בקניון 13/11/2014 14:50 זוג ישראלים מצוי קנה דירה בחריש בזמן שחיתלו את בנם (ל"ת)
35 בכרם התימנים 13/11/2014 14:50 זוג ישראלים מצוי קנה דירה בחריש בזמן ניגוב חומוס מסבחה (ל"ת)
מנה מסבחה=בית בחריש 13/11/2014 14:59 בכרם התימנים לא יודעים להכין מסבחה. רק אבו חסן ביפו (ל"ת)
34 איזה קופה 13/11/2014 14:49 זוג ישראלים מצוי קנה דירה בחריש בדיוק מתחת לחופה (ל"ת)
33 איזה עסקה 13/11/2014 14:47 זוג ישראלים טמבלים קנה דירה בחריש באמצע ג'וגינג בים (ל"ת)
32 היה חזק 13/11/2014 14:42 אני בדיוק באמצע הסקס עם אשתי גם חתמתי על קנייה בחריש (ל"ת)
31 . avi abs 13/11/2014 14:19 .מדינה מטורפת ...
.מדינה מטורפת .... מוכנים למשכן את החיים עבור 4 קירות ..... הבית שייך לבנק והוא עושה עליכם בוכטות ...... ההולכים עם הזרם לא הולכים עם עצמם
ועוד לשלם 900 אלף??? 13/11/2014 17:40 ועוד באיזה חור ליד ואדי ערה. בחינם לא אגור בחריש (ל"ת)
30 עתיר נכסים 13/11/2014 14:12 ימותו הקנאים
איזה תגובות של מרמור, קנאה וצרות עין... בעסה לכם כנראה
אתם שודדים נוכלים 13/11/2014 16:46 איך אפשר לקנא באנשים רופסים חלשים ומסכנים? אה??? (ל"ת)
אתם יהודים נוכלים 13/11/2014 14:43 מרמור על כך שנוכלים כמוכם מצליחים לגנוב ישראלים טמבלים (ל"ת)
מה זה מקנא 13/11/2014 14:39 אני מקנא בזוג פראיירים ששילם הון תועפות על חור כמו חריש (ל"ת)
29 אסטמה בטוח תוך שנה 13/11/2014 14:12 גן עדן בחריש עם עשן המפחמות - ויטמינים לתינוקת (ל"ת)
פחימה 18/11/2014 00:57 סכנת סרטן לא עלינו (ל"ת)
28 הילה 13/11/2014 14:07 בחדר לידה הזמנתי מבעלי עוד ילד וקיימנו יחסים במיידי (ל"ת)
27 דרמור 13/11/2014 14:06 די עם הכותרות האלו דיי כבר, מחממים את הציבור
סתם עם כותרות מפוצצות. כן, רק מזוג אחד ניתן להסיק שזוגות קונים היום דירות בחדרי לידה, קניונים, לפני כניסה לסרט וכשקונים סיגריות בפיצוציה מתחת לבית. נו באמת.. אולי מספיק כבר? בהזדמנות זו פניה לביזפורטל, ההודעות פוש אפ שאתם שולחים באפליקציה החדשה שלכם (נחמדה) הן גם עם כותרות בעייתיות "הנתון שעלול להצית אש השבוע בוול סטריט.." "האיתות המדהים מאסיה" "הצניחה החדה בגרמניה (0.4%..)" הגזמתם די עם זה. לא לצנזר בבקשה, תודה.
26 בלוף שיווק לפראייר!! 13/11/2014 14:02 קרטל=שליט מחירגבוה=בועה מעל50%=דור עני=סיכון קיום מדינה (ל"ת)
25 עדו 13/11/2014 13:51 הכתבה הבאה:ילדים מכרו דירת ההורים ב"שבעה" לזוג שהסתנן
ל"נחם"...
24 אביב 13/11/2014 13:46 ...מדינה מטורפת ....
מוכנים למשכן את החיים עבור 4 קירות ..... הבית שייך לבנק והוא עושה עליכם בוכטות ...... ההולכים עם הזרם לא הולכים עם עצמם .....
23 חבורה של אומללים 13/11/2014 13:40 ישראלים חלשים רופסים עלובים מסכנים משועבדים בחריש (ל"ת)
22 גם אני קניתי בחריש 13/11/2014 13:38 מזל טוב כפול למשפחה הצעירה, נתראה בחריש :) (ל"ת)
21 אבי 13/11/2014 13:37 הבורסה צריך ארון קבורה (ל"ת)
20 ישראלים עלובים מסכני 13/11/2014 13:36 חריש?? תשלמו לי מיליון שח ולא אגור שם. עוד חור הזוי (ל"ת)
19 עלה לי 38 שח 13/11/2014 13:35 אני הזמנתי חמגשית של שווארמה בחדר לידה. יותר זול וטעים (ל"ת)
18 המצב רק יתדרדר 13/11/2014 13:33 ישראלים עלובים עבדים שפוטים של אנשי ההון הרעים (ל"ת)
17 תל אביבי 13/11/2014 13:30 חדר לידה? כביש 6? נראה כמו פארודיה על כתבת נדלן
מי שבונה על כביש 6 שיבוא לראות את כבישי הגישה לצפון המטרופולין. הפקק הוא רצוף ושום פקק מרחובות לא מתקרב אליו.
16 משקיף 13/11/2014 13:25 פרסומת סמויה לקבלנים למיניהם.ברור שתהיה ירידה במחירים
בלי קשר למעמ 0.חבל שזוגות צעירים מתפתים לקנות כעת דירות.
15 עוף החול 13/11/2014 13:23 כבוד לשורטים באפריקה
אמנם לא הצליחו לסגור שורטים אבל הצליחו להוריד שער לרצפה. וזה יפה רק שגם ב1000 לא נמכור לכם חזרה יא מנוולים.
14 טמבלים 13/11/2014 13:19 אל תבואו לבכות אחר כך (ל"ת)
חריש?????.פאק 13/11/2014 13:37 להשתעבד לדירה בחריש זה בכי תמרורים בלי הפסקה (ל"ת)
13 מתווך 13/11/2014 13:17 חחח.."לא יכולים לחכות.."כאילו עומדים עם אקדח לרקה..טיפש
מי קונה במחירים מופרכים? בשיא המחירים? את ההון העצמי שלי לא אתן לאף קבלן, התשואה עליו משלמת את השכירות. אף על פי שבשוק ישנן כבר הנחות, יש לנו זמן עד להתרסקות המוחלטת.
מתחזה 13/11/2014 13:36 חחח התשואה על ההון משלמת שכירות? אתה מהמר?
משקיע בפורקס? באופציות? הסיכון שלך גבוה לאין שיעור מנדלן.
סולידי 13/11/2014 13:48 למה מתחזה?? בהשקעה סולידית אתה עושה 5%, כמה זה ממליון? (ל"ת)
12 מזל טוב 13/11/2014 13:14 מזל טוב לזוג המקסים (ל"ת)
11 שמואל ברגר 13/11/2014 12:59 כן, זה הזמן לקנות
בדיוק לאחר קפיצה. גם בבורסה, תקנו מיד לאחר עליות. מבריק.
10 אחד 13/11/2014 12:59 איש המכירות מוכן להגיע עד לחדר לידה להחתים
מסכן אין לו מה לעשות המשרד. פעם הבאה ירוץ לחדר מתים
9 החלטות בחדר לידה הם 13/11/2014 12:53 מהראש, אלא מהבטן
וזה יכול לעלות ביוקר
8 ע 13/11/2014 12:45 מעניין איך הגעתם לזוג "שחתם בחדר לידה"...טלפתיה?
ואם אכן קרה המקרה הזה - זה רק מראה עד כמה הקטסטרופה הכלכלית קרובה מתמיד.
7 אלכס 13/11/2014 12:44 זה כמו להגיד שהבורסה תמיד עולה בגלל שהיא עולה 5 שנים..
אלה הכי מסקנים. גם אין להם כסף וגם שכל, אבל על זה נברא העולם. מישהוא צריך להדפק בסוף.
6 יוני 13/11/2014 12:41 מתאבד! (ל"ת)
ליאוניד אבו טיזאן 13/11/2014 12:47 אתה מאמין להם ? ואם אני הזמנתי מכונת תספורת תוך כדי
עשיית צרכים היו כותבים על זה?
אנונימי 13/11/2014 13:10 חחחחח הרגת אותי מוכנת תספורת תוך כדי צרכים חחחחחח (ל"ת)
5 לפיד וביבי 13/11/2014 12:40 מאושרים מאוד לרגל הולדת הנסיכה . ירבו כמותך בישראל
בזכותכם בועת הנדלן לא תתפוצץ אף פעם.
4 אורן 13/11/2014 12:40 אם יש 3 כתבות ביום על הנדל"ן זה אומר הכל
השוק לפני פיצוץ.
שמואל ברגר 13/11/2014 13:00 אתה אופטימי מדי. זה ייקח לפחות שנתיים
כמובן שזה יקרה בסוף
3 שלמה 13/11/2014 12:37 לגרום להתחלות הבנייה של 100,000 בשנה
א. טיפול בבירוקרטיה והסחבת ב. שחרור קרקעות ג. הבאת קבוצות בנייה סיניות לכמה שנים
2 יוני 13/11/2014 12:29 אני ביטלתי רכישה, למה עלי אין כתבה ? (ל"ת)
רוצים לכתוב עליך 13/11/2014 12:53 תן פרטים ממתי מחכה איפה קנית בכמה מתי ביטלת (ל"ת)
1 hd 13/11/2014 12:28 נתראה בעיקול (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש