זכוכית ענק נפלה מהקומה ה-18 בבניין חדש בפ"ת - ישר לתוך מכונית

כך נודע ל-Bizportal. המאורע קרה הבוקר בפרויקט שהקימה דניה סיבוס עבור חברת גינדי החזקות בשכונת אם המושבות
 |  (30)
רכב עם זכוכית מנותצת, צילום: ערן ברזילאי
בנס לא נגרמה פגיעה בחיי אדם – ל-Bizportal נודע שהבוקר (ד') נפלה זכוכית ממרפסת בקומה ה-18 בפרויקט One & Only של חברת גינדי החזקות ברחוב יפתח בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, אשר נבנה על ידי חברת הבנייה {דניה סיבוס}, מקבוצת אפריקה +0.69% אפריקה 14.6 +0.69% אפריקה בסיס:14.5 פתיחה:14.8 גבוה:14.8 נמוך:14.4 תמורה:97,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל.

חתיכת הזכוכית התנתקה וריסקה את השמשה האחורית ברכב של אחת הדיירות בבניין. אכלוס הפרויקט החל בסוף 2013, אך דירה זו טרם אוכלסה ועומדת ריקה. בעלי הדירה והרכב הנפגע סירבו להתייחס למקרה.

אביב גולדברג, יו"ר ועד הפרויקט, אמר ל-Bizportal: "לא הייתי במקום כשהזכוכית נפלה, ידוע לי שדניה סיבוס ביצעה תיקון בזכוכית והוא, הוא לא צלח והיא נפלה. אחייב את דניה סיבוס לבצע בדיקה לכל הזכוכיות המשמשות כמעקות המרפסות בפרויקט ונביא גורם חיצוני שיבקר את עבודתם. בעלת הגיעה בבוקר וראתה שהוא ניזוק בצורה קשה, מדובר בילדים שלנו שיכלו להיפגע".

נזכיר שבחודש ינואר 2014 במגדל G היוקרתי של חברת גינדי החזקות ברחוב אבן גבירול בתל אביב נפל חיפוי זכוכית מאחת הקומות העליונות.

דוברת דניה סיבוס מסרה, כי "האירוע ידוע ונמצא בבדיקה. דניה סיבוס, הפעילה בלמעלה מ-60 פרויקטים בארץ, רואה בבטיחות כערך עליון ומקפידה לפעול תוך שמירה על כללי הבטיחות וכלל דינים המחויבים על פי חוק. יודגש עוד כי, ככל שהאירוע קשור לעבודות הביצוע של דניה סיבוס הוא יטופל במלוא האחריות והמקצועיות".

מגינדי החזקות נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה אצל הקבלן המבצע ואנו ממתינים לתוצאותיה".

הפרויקט נמצא במזרח שכונת אם המושבות וכולל 523 דירות ב-8 בניינים – 4 בני 24 קומות ו-4 בני 14 קומות. עם תחילת השיווק ב-2010 נמכרה במקום דירת 4.5 חדרים בשטח 110 מ"ר בקומה העשירית ב-1.313 מיליון שקל. בחודש יולי האחרון נמכרה בפרויקט דירת 4.5 חדרים בשטח 115 מ"ר בקומה הרביעית ב-1.62 מיליון שקל – עלייה של כ-23%.
המכונית המרוסקת; קרדיט: ערן ברזילאי
המכונית המרוסקת; קרדיט: ערן ברזילאי
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    זהירות - עובדי בניין לא מקצועיים - העבודה חארטה..
    צח 15/11/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנהלי העבודה והעובדים בבניין אינם מקצועיים. המדינה במקום לפקח ולאכוף על היזמים והקבלנים מסתפקת בגזירת הקופון ומה שקורה בשטח ממש לא מעניין אותה. זהירות !
    סגור
  • 25.
    מניות
    דידי 14/11/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתי על אורמת 60 אלף!!! רוצה לקנות אופני עיר טובות עם הילוכי רולהוף!!!
    סגור
  • 24.
    גינדי רק גוף משווק אין לה שום אחריות או אכפתיות (ל"ת)
    גינדי = סתם שם חלול 13/11/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    זה לא ממש בשכונת אם המושבות. באם המושבות לא ייתכן. (ל"ת)
    מזל 13/11/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    למה ממשיכים לקנות אצל גינדי הפושעים ? (ל"ת)
    ריאלי 13/11/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    בעלי הרכב והדירה לא הגיבו, גינדי שימנו אותם לפני הבלגן (ל"ת)
    מושון 12/11/2014 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    לא לקנות גינדי (ל"ת)
    דושו 12/11/2014 23:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מהבניין שערבים רצחו יהודי
    קליפ 12/11/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הערבים חתכו באכזריות ליהודי את החבל!!!! והמשטרה עד היום "חוקרת" ולא מבינה כיצד נרצח. משטרה יהודית לא שווה 1 ש"ח. רק דוחות לנהגים היהודים...סתם זבלים
    סגור
  • 18.
    בדוק שהעובדים הערבים אחראים לזה
    שרון סיטי 12/11/2014 20:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא להעסיק ערבים יותר תחבולה מכוונת ומי יודע מה עוד הם עושים בבניינים חדשים
    סגור
  • 17.
    קבלן רשלן = כלא בלי הנחות ואנחות (ל"ת)
    navi 12/11/2014 20:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    "זכוכית ענק" - חתיכה קטנה אחת יחידה של קיר-מעקה למרפסת (ל"ת)
    פחח... 12/11/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • במזל לא היו נפגעים (ל"ת)
    שרון סיטי 12/11/2014 20:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    עוד פעם גינדי? למה מחכים? שיהיו פגיעות בנפש???? (ל"ת)
    מיתר 12/11/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    פעם מרפסות פעם זכוכית, מי הבא בתור?
    א.ש 12/11/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    באמת מי והיכן הנפילה הבאה של דניה אסונות?
    סגור
  • 13.
    הקבלן שביצע את העבודה צריך לשבת בכלא נקודה
    מספיק לחפף 12/11/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    רשלנות פושעת
    סגור
  • 12.
    תארו לעצמכם מה היה קורה אם המרפסות היו קורסות
    גינדי גינדי גינדי 12/11/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא להאמין. אם זה מה שקורה מזכוכית - מה יהיה עם המרפסות. אגב, יש שמועות שבחדרה זה לא רק פאשלה במרפסות אלא בכל המבנה. פחד עולם!!!!!
    סגור
  • 11.
    אל תדאגו לקבלן ,זה לא האוטו שלו ,הוא נוסע ביגואר ,מי
    בא 12/11/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שיש לו המון כסף יכול גם לחסוך המון ,לדוגמה ,עכשיו ולעוד חודש יש הנחה ,10 אחוז על יגואר ,הינה חסכנו 10 אחוז .
    סגור
  • 10.
    ממש מפחיד. והם בונים גם את הדירה שלי (ל"ת)
    אדיר 12/11/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • זהירות. חברה עם היסטוריה
    א.ש 12/11/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כהמשך ישיר למרפסות הנופלות
    סגור
  • 9.
    לקנות רק יד 2 עם עובדות על חוזק המבנה (דירה זה לא אוטו) (ל"ת)
    מבין עיניין 12/11/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 8.
    עוד פעם גינדי ? אי אפשר לסמוך על החברה
    רוני 12/11/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    15 2
    פחד אלוהים.
    סגור
  • 7.
    כרמל רחובות
    ועד 12/11/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ברחובות,פרוייקט של קרדן נדלן-הקבלן שגראווי,נפלו 2 זכוכיות שנה שעברה,מקומה 15+20 על מכוניות מבחינת הקבלן הכול היה תקין לא פרסמו את זה,רק כשמישהו יפגע/ימות מאוזלת היד של הקבלנים מישהו יתעורר אין פיקוח על הקבלנים-היזם גוזר את ה 15% שלו והולך לישון. מדינה פח אשפה
    סגור
  • והאוצר גוזר 60 אחוז בלי לעשות כלום .השביל להאכיל אלפי
    בא 12/11/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים במגזר הציבורי שאוכלים מחרבנים ולא עובדים ,ביבי פירק את רשות השידור ,יש דברים שגם ביבי עושה נכון ,שם אחד מחמישה עבד .
    סגור
  • 6.
    תארו לכם נפילה לחצר הבית, כשילדים משתעשעים בה :(( (ל"ת)
    שרית 12/11/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 5.
    העיקר שם הפרוייקט One & Only ! (ל"ת)
    שרית 12/11/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 4.
    זה לא אלה עם המרפסות שנפלו בחדרה?! (ל"ת)
    השפוי 12/11/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • כן, זה כנראה הם (ל"ת)
    א.ש 12/11/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת (ל"ת)
    יוני 12/11/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 2.
    גינדי החזקות = לא מחזיק. ואם מישהו היה נשען על הזכוכית? (ל"ת)
    גבר הולך לאיבוד 12/11/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    להכניס את כל משפחת גינדי לכלא! (ל"ת)
    רפי 12/11/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    20 5
    סגור