18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"מי שיכול, שיחכה 5 שנים עם רכישת דירה - הוא יחסוך כסף"

אסף אנגל מאנגל שביט: "זוגות צעירים בטעות חושבים שכל דירה שמחירה נמוך מ-1.6 מיליון שקל תהיה זכאית להטבה" - צפו בסרטון
 |  41
מע"מ 0% יאושר?
Share
אם לא תהיינה הפתעות מיוחדות ברגע האחרון, חוק מע"מ 0% יובא לאישור הכנסת מיד עם אישור התקציב בימים הקרובים. אך מתברר שלחלק מהזוגות הצעירים תפישה מוטעית לגבי החוק.


אסף אנגל, מנכ"ל משותף ב"אנגל-שביט", מציג ב-BizportalTV סקר שנערך בקרב רוכשים פוטנציאליים שממחיש עד את רמת הבלבול הצפויה עם צאת החוק לדרך.
צפו בסרטון המציג את תוצאות הסקר המלאות:

אחת השאלות שנשאלו בסקר הייתה - במידה והתכנית תעבור. כיצד יושפעו מחירי הדירות לדעתכם:
מקור: "אנגל שביט"
מקור: "אנגל שביט"

שאלה נוספת שנשאלה - האם התכנית תשפיע על מחירי הדיור של אוכלוסיית הלא
זכאים
זכאים
סעיף במאזן של החברה בצד ההתחייבויות השוטפות
?
קרדיט: "אנגל-שביט"
קרדיט: "אנגל-שביט"

כמו כן נשאלו הנסקרים לגבי תקציבם לרכישת דירה:
קרדיט: "אנגל-שביט"
קרדיט: "אנגל-שביט"




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 פחחחח 08/09/2016 08:01 איזה מצחיק לקרוא את הכתבה אחרי שנתיים
חהחהחהחה חהחהחהח חהחהחה ועד עכשיו אומרים לאנו לחכות עוד 5 שנים כאשר מ2014 הדירות עלו במחיר של 25% ויותר
תומי 04/04/2017 14:24 הוא אמר 5 שנים לא פחות מזה
תמתין ל 2019 ואחרי זה תגחך.
34 יוני 20/11/2014 01:02 פתרון לדיור
חברים יש פתרון ברגע.. צריך לכבוש את עזה לגמרי להכנס לגור בבתים שם. זה פתרון מצויין אני לא מבין למה לא עושים זאת
33 תיווך עיר ימים 11/11/2014 08:12 חכו 5 שנים.....
מי שיחכה לא יקנה, המחירים רק יעלו, אין לממשלה ענין להוריד מחירים! המיסוי על הדירות רווח נקי לאוצר!
32 משה 10/11/2014 23:15 האמת הנסתרת של מעמ 0
חברים נא לשים לב שהבשורה האמיתית של החוק היא על שוק היד שניה בזמן שקבלנים ינסו להוריד כמה שיותר את מחירי הדירות שיוכלו להכנס להגדרת ״דירה מוטבת״ בעלי היד שניה לא יוכלו לעמוד מנגד ולהשאר באותם מחירים מנופחים שהם רוצים היום והם יהיו חייבים להוריד ממחיר הדירה יותר מההנחה שעומדת על סדר גודל של 15%.אני מקווה שאכן החוק יטיב עם רוכשי היד שניה וישלול מבעלי הבתים את המחירים המוגזמים שהם דורשים.
אז מה יהיה 13/11/2014 01:54 100,000 חסרי דיור יסתערו על 7,000 דירות
בסופו של יום רוב חסרי הדירות יתפשרו וירכשו דירה יד 2 או שימשיכו לגור בשכירות
31 לפיד פשוט כסיל מוחלט 10/11/2014 21:27 החוק הכי מפגר בתולדות המדינה. מטיב רק עם הקבלנים עצמם. (ל"ת)
30 עומר 10/11/2014 11:55 בינתיים נחיה כמו כלבים
זוגות צעירים במדינת ישראל 2014 חיים כומ כלבים עח ההורים ואצל ההורים. בושה !!!! בשנות ה 60 המדינה בנתה דירות לאזרחיה, כנ"ל בשנות ה 90 אבל ביבי הקפיטליסט מתעולל בעם ישראל. לא בונה ולא מוזיל את מחירי הדיור. תמשיכו לבחור ביבי וזה מה שתמשיכו לקבל.
29 גק 10/11/2014 11:29 מי שיכול, שיחכה 5 שנים עם רכישת דירה - הוא יחסוך כסף"?
איזה חכם!!!! ? עוד 5 שנים יעלו כפול ....אנשים לא יצליחו לחסוך הכול ..והכסף שלהם יהיה שווה חצי ...אז מה החוכמה ?
28 דוד פרץ 10/11/2014 09:21 אפליקציה זבל
הרסתם את האפליקציה לא רואים יותר שערי מטח אמרתם ניגזרים אין כלום זבל של תוכנה
27 זוג ותיק 10/11/2014 09:14 לפני 5 שנים אמרו לנו לחכות 5 שנים ומה יצא לנו מזה ? (ל"ת)
26 אורי 10/11/2014 08:19 אסף אנגל צודק . זה חוק שעוזר ליזמים לשווק
ולא ממש עוזר לקנות דירה. הפיתרון היה אם היו נותנים בפועל סכום כסף לכל זוג זכאי.
25 לכל ההומלסים 10/11/2014 07:39 אולי לכם לעולם לא תהיה דירה
תפסיקו להשריץ ולכו לעבוד
24 רונן 10/11/2014 04:47 מע"מ 0 בראש העין
בדוגמא בראש העיין הבחור צודק, יחד עם זאת לדירות 5 חדרים בקומות נמוכות יחסית סיכוי גבוה יותר להיכנס לחוק כדירה מוטבת, הבעיה היא שאין כל כך הרבה כאלה שנמצאות בשלב שיווק. אגב, אנחנו כמשפחה החלטנו עוד לאחר צוק איתן לצאת ממעגל ההתלבטות ולעשות את הצעד מתוך אמונה נמוכה במועד יישום החוק ואחוז עליית המחירים שצפוי עד יישומו, ורכשנו דירה בראש העין.
23 יוסי 10/11/2014 03:33 שחיקת כח הקניה ושנויי מס
ברוב התחזיות לגבי מחירי הדירות לא ראיתי כמעט התייחסות לשחיקת כח הקניה של הצעירים ולשנויים במסוי .
22 המחירים יורדים?????? 10/11/2014 00:27 לא נמאס ללירן סהר לפמפם כבר כמה שנים שאוטוטו (ל"ת)
21 סקודה שחורה 09/11/2014 23:09 למה שלא נחכה 50 שנה וזהו?
מישהו צריך לדאוג לפרנסת בעלי הדירות להשכרה בשנים הקרובות. חמש שנים של נחת. ברכות.. אפשר חמישים?
20 מורן 09/11/2014 22:34 הייתי בכנס שלהם
אני הייתי בכנס של החברה שלהם. הוא בחור ממש רציני וגם נראה טוב. הם עושים רושם של בחורים אמינים ובאמת נראה כאילו ההנחות שהם משיגים הם טובות מאוד. רק חבל שבכל הכנסים יש הרצאות כל כך ארוכות (מלמדים הרבה דברים חשובים), אבל אין כיבוד איכותי. רק עוגיות עבאדי ומים מהברז...
19 עדי א. 09/11/2014 22:11 עדר שטחי
זה נכון בכלכלה ובהכל. 120 ליצנים שצוחקים עלינו בזמן שעם שלם שוכב על הספה
18 זכאי 09/11/2014 22:08 הייתי אתמול ביריד הדירות
אסף, חבל שלא אתה העברת את ההרצאה. ביריד זה היה ממש לא ברור ובעיקר ניסו לשכנע לצאת מההרצאה ולקנות בכל זאת. באמת מסובך ומסורבל. אם אני זכאי אני לא קונה. אם אני לא זכאי- אני רץ....... ואם אין לי כסף, אז אני סתם מטייל ביריד וחולם
17 יוני קבלן 09/11/2014 21:20 אני חושב שהבעיה הכי גדולה היא
ההמתנה לחוק.השוק בקיפאון ארוך מאוד. נזקים לכל התעשייה.
16 משה אופניק 09/11/2014 21:17 ליקנות דירה
ולא ליקנות מוצרי צריכה שאין להם צורך קייומי.
15 שי 09/11/2014 20:27 בן אדם תותח!! (ל"ת)
14 משקיף 09/11/2014 20:18 מסכים עם הכתבה,כדאי לחכות מסיבות רבות.תהיה ירידה במחירי
הדירות בלי קשר מעמ 0 .בטווח של מספר שנים.
13 זוג ישראלים 09/11/2014 19:01 כתבה מעולה שמשקפת את המצב בישראל
אנחנו מבולבלים וכולם מבולבלים שמישהו ייעשה סדר
12 ישראלי 09/11/2014 16:53 להמתין 5 שנים? אמירה הזויה.
1.מי שמתנבא לעוד 5 שנים הוא "נביא" והנבואה ניתנה לשוטים. 2.מה שישפיע יותר ממע"מ אפס (שהשפעתו מינורית אם בכלל) זה מחיר מטרה. שנתיים לאחר שיווק קרקעות במחיר מטרה תהיה ירידת מחירים. למה שנתיים? כי יותר לקבלנים למכור במחיר מטרה רק כשיהיו בידם היתרי בנייה וזה תהליך שלוקח קרוב לשנתיים. מסכים עם הדובר שלאחר אישור מע"מ אפס תהיה עלייה, אך כאמור אמירתו להמתין 5 שנים זו אמירה לא אחראית מלשון המעטה.
11 רפאל 09/11/2014 16:37 מסכים ולא מסכים
נכון. בטווח הקצר יהיה קשה. הביקוש גדול משמעותית מההיצע. אבל נראה לי שגם בעתיד המחירים ימשיכו לעלות כל עוד המדינה משווקת קרקע בכזו קמצנות.
10 סתם מיותר 09/11/2014 16:34 בקיצור, מע"מ אפס זה בולשיט... (ל"ת)
9 שרה מחדרה 09/11/2014 16:27 תגובה
יופי של דברים נאמרו בכתבה של אסף ,מעורר המון תהיות שאלות וחומר למחשבה
8 ירון 09/11/2014 15:54 5 שנים שכירות זה כמעט רבע מיליון לפח. מצד שני מחירי דיר
מצד שני מחירי דירות גבוהים, הזויים ולא הגיוניים . מה לעשות??
7 קבלן,בנק,ממשל=גנבים! 09/11/2014 15:35 קרטל=שליט מחירגבוה=בועהמעל50%=דור עני=סיכוןקיום מדינה! (ל"ת)
6 רוצה לקנות דירה בישר 09/11/2014 15:04 השתכנעתי (ל"ת)
5 הומלס 09/11/2014 14:36 תהרגו את מחוסרי הדיור ופתרתם את הבעיה (ל"ת)
4 ממשלה מתפרקת 09/11/2014 14:21 רק מראה שהציבור לא מבין במע"מ
כל הציבור (מע"מ) אפס...
3 רותם 09/11/2014 14:02 סוף סוף הבנתי מה המשמעות.האמיתית
של החוק הזה. פופוליזם.
2 האמת 09/11/2014 13:28 החוק הוא בעצם פיקוח מחירים, לפי עסקאות של שנת 2013
זה כבר יותר נמוך ממחיר השוק האחרון. מהמחיר הזה עוד מורידים 15.3% במסגרת מע"מ אפס, או 20% במסגרת מחיר מטרה. כל זוג צעיר ואפילו הלחוץ ביותר והטיפש ביותר, מבין שאם אין מספיק דירות לכל מי שרוצה, הרי שלא נורא להמשיך לגור בשכירות ולנסות שוב בעוד חצי שנה או שנה. שכר דירה לשנה זה 50,000 שקל אבל ההטבה היא 250,000 שקל. כמו כן, מי שהתייאש והלך לקנות דירה שלא במסגרת החוק, כבר לא יהיה זכאי יותר. לכן המחירים לא יכולים לעלות
1 קבלן 09/11/2014 13:28 הכוח היחידי הוא: היצע וביקוש.
שם דבר אחר לא יעזור.. כאשר הביקוש כל כך יותר גבוה מההיצע לעולם לא תהיה ירידת מחירים.. תוסיפו על זה את התייקרות הבנייה, תוספות התקנים האינסופיים שמייקרות את הבנייה העיכובים במתן היתר בנייה.... פשוט אין שום סיכוי להורדת מחירים. הדבר היחידי שיעזור הוא הפשרת קרקעות רבות שהמדינה מחזיקה, קיצור משך זמן המתנה להיתר בנייה וביטול תקנים טיפשיים שמעקבים ומייקרים את הבניה.
אין כדאיות לרכוש 09/11/2014 16:07 כאשר הביקוש יותר גבוה אתה צודק, אבל זה הולך להשתנות... (ל"ת)
קבלן 09/11/2014 17:14 ולמה אתה חושב שקצב התחלות בניה יהיה זהה?
אשמח שרמת ההיצע תעלה על הביקוש.. אבל לצערי זה לא קרה ולא יקרה... חסר סביבות 20 אלף דירות בשנה וככל שהממשלה מקשה על הקבלנים למכור ויוצאת בהצהרות חסרות אחריות לחלוטין כמו "לא לקנות דירות עכשיו" אנחנו הקבלנים לא מתחילים פרוייקטים חדשים ומאיטים את קצב הבנייה של הנוכחים... אף קבלן לא ייקח את הסיכון הענק שבלבנות בניין בשביל פחות מ10 אחוז רווח.. אלה אם אתה רוצה שמרפסות ימשיכו ליפול....
דולי 10/11/2014 08:06 מס על אדמות שאושרו לבניה, וקבלנים יעבדו גם כדי להתפרנס. (ל"ת)
קבלן 12/11/2014 17:56 יש המון מיסים/אגרות/היטלים על אדמות שאושרו.. אם אתה לא
אם אתה לא מבין מבין בנושא עדיף שלא תדבר דברי בורות... ודרך אגב.. אף קבלן בעולם לא רק בישראל יבנה לך דירות רק כדי "להתפרנס"... אתה מדבר ממש כמו ילד בור...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש