כמו לחמניות: תראו איפה נמכרו הבוקר כבר 30 דירות (ובכמה...)

בנשר תמכור קבוצת אלמוגים 250 דירות ב-5 בניינים בני 10 קומות בשכונת תל חנן. כמה תעלה דירת 4 חדרים 90 מ"ר?
 |  (26)
בנייה חדשה, צילום: יוסי פינק
לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו השבוע מחירי הדירות קפצו ב-86% תוך 6 שנים וכמעט בלתי אפשרי למצוא כיום ברוב חלקי המדינה דירות חדשות בפחות ממיליון שקל. חברת אלמוגים הודיעה היום כי תשווק 250 דירות בנשר, הסמוכה לחיפה ב-5 בניינים בני 10 קומות.

הפרויקט ממוקם בשכונת תל חנן, ברחוב בר יהודה פינת ישורון, ומציע דירות 3 חדרים בשטח 60 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת ב-655 אלף שקל ודירות 4 חדרים בשטח 90 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר ב-890 אלף שקל. מדובר כמובן בדירות בקומות הראשונות.

דירות 5 חדרים 122 מ"ר עם 40 מ"ר מרפסת יימכרו תמורת 1.2 מיליון שקל, דירות גן 5 חדרים בשטח 120 מ"ר עם גינה בשטח של 60 מ"ר יימכרו תמורת 1.25 מיליון שקל, דירות גן 6 חדרים בשטח 125 מ"ר עם 90 מ"ר גינה יימכרו תמורת 1.3 מיליון שקל ולופט 150 מ"ר עם 90 מ"ר מרפסת יימכר תמורת 1.65 מיליון שקל.

הדמיית הפרויקט, קרדיט: 3 Division
הדמיית הפרויקט, קרדיט: 3 Division

המפרט הטכני כולל בין היתר מערכת בית חכם אלחוטית בסלון, אסלות
תלויות ומכלי הדחה סמויים, תריסים חשמליים בכל הדירה ומחסן דירתי.

עמי בר-משיח, שותף ומבעלי חברת אלמוגים, "מדובר בפרויקט העונה על צרכיהן של משפחות צעירות עם ילדים, הן מבחינת רמות המחיר המוצעות בו והן מבחינת המיקום. מרכז העיר נשר, בו ממוקם הפרויקט, צפוי לעבור בשנים הקרובות מהפך בתחום הפיתוח כחלק מתכנית התחדשות עירונית כוללת, שיתבטא בשיפור התשתיות, מערך התחבורה, השקעה בתרבות פנאי וחינוך ועוד. במסגרת זו, ציר בר יהודה יהפוך לשדרה ירוקה הכוללת שבילי הליכה רחבים ומטרונית שתיסע לכל אורכו."

ניר שמול, בעלי חברת שניר שיווק, המשווקת את הפרויקט, אמר: "מ-8 בבוקר מכרנו 30 דירות, הגיעו לכאן 50-60 זוגות, 95% מהם מנשר. בסך הכול נמכרות 130 בפריסייל, כ-50% מסך הדירות. בסך הכול בפרויקט 50 דירות 3 חדרים ו-140 דירות 4 חדרים".
הדמיית דירה, קרדיט: 3 Division
הדמיית דירה, קרדיט: 3 Division


תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    מעמ 0 בדרך לא להתפתות קצת איפוק (ל"ת)
    שמוליק 06/11/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 19.
    לא מכרו שם כלום !!! כנסו
    מאור 06/11/2014 08:08
    הגב לתגובה זו
    14 6
    היו מספר מבקרים שהביעו התעניינות ותו לא. שלא יעבדו עליכם...
    סגור
  • טמי כבודו שיגיד זאת? (ל"ת)
    אלון 06/11/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    עלאק כמו לחמניות, הראו לכם בכלל חוזי מכירה? בלוף (ל"ת)
    "מוכרים" לוקשים 06/11/2014 06:50
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 17.
    אז למה ביקשתם 1,130,000 לדירת 4 חדרים????
    לקוחה שרצתה 05/11/2014 23:49
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה רחוק מהמחיר המוצג בכתבה מרחק של 27% !!!!!!!! נניח שקומה מוסיפה בסדר גודל הזה 10K. אזי הדירה הנל צריכה לעלות 60,000 מעל המוצג בכתבה. בדרך זו חכו לקונים של דירות 4-5.
    סגור
  • 16.
    95 אחוז מהדירות מכרתם למשקיעים מהמרכב דירה אחת לא נמכרה
    אבי 05/11/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נמאסתם מושחתים ודרך אגב המחירים בכתבה לא נכונים אל תטעו את הציבור דירת 3 חדרים נמכרת ב860 אלף ו4 חדרים מתחילה במיליון+עד 1.7
    סגור
  • 15.
    הדמייה
    נחמה 05/11/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם יראה כמו ההדמייה המעולה - יהיה פרוייקט ניפלא
    סגור
  • 14.
    תל חנן על הכביש הראשי מול כל אזור התעשייה המסריח
    אחד 05/11/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    16 0
    זה כמו על כביש חיפה עכו באזור של מוצקין וביאליק סלחו לי אבל מי שקונה הוא בלי שכל אזור נוראי לגור בו, אולי אם היה למעלה או קרוב לטכניון אבל אז בטח המחיר לא היה 650000
    סגור
  • 13.
    נשר זיהום אויר
    אבישי 05/11/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מקום אינו למגורים סכנה מוכרים 11000 ש"ח מ"ר מחיר מופקע תבדקו טוב טוב כתבה פרסומית
    סגור
  • הרעלים שיוצאים ממפלט של מכונית בגובה 40 ס"מ רעיל יותר
    ליבו 06/11/2014 00:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מהפליטה של איזור התעשיה שממש רחוק משם. הזיהום בצפון תל אביב רעיל יותר.
    סגור
  • טען עוד
  • זיהום אויר
    אבישי 06/11/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בנוסף לזיהום הסביבתי הבתים יושבים על דרך בר יהודה נשר מעל 10,000 מכוניות היום עוברים שם בנתיב דו מסלולי בנוסף למרכזים המסחריים בקרבת מקום, אסון
    סגור
  • 12.
    נשר
    אבישי 05/11/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בהודעה לבורסה כתוב שסיימו לשלם רק היום את המגרש מקום נחות מאד צמוד לאיזור תעשיה על כביש ראשי כיצד מ192 יח"ד בונים 250 יח"ד + מסחרי מסריח !!!!
    סגור
  • 11.
    תפסיקו אינטרס=צדק חברתי=בועהמעל50%=דור עני סיכון מדינה! (ל"ת)
    בלוף שיווק לפראייר!! 05/11/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 10.
    הפכו את אזרחי ישראל לתרנגולות שמתנפלות על פירור דירה (ל"ת)
    מדינה מנוולת 05/11/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 9.
    פחחחח ,, כתבה ממומנת
    צביקה יועץ 05/11/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    25 2
    נשר שכונה בתחתית של חיפה על איזור התעשייה ובתי הזיקוק. כתבה פרסומית חבל שלביזפורטל אין את ההגינות לציין זאת. 30 קונים מהבוקר? שילמו לכם? קיבלו אישור מהבנק? בולשיט
    סגור
  • 8.
    בטח חסכו בחומרי בניה
    דורי.א 05/11/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מעניין במה הם חסכו כמה זמן תחזיק המרפסת ואיזה עוד ליקויים יהיו בהמשך וחוץ מזה שכחו מאחוזי סרטן גבוהים בארץ באזור
    סגור
  • 7.
    תוקעים אותם מול הריפיינרים של בתי זיקוק והם מבסוטים.
    רז 05/11/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    15 1
    טוב שהם לא בנו להם פרויקט בתוך השלוליות של בז"ן.
    סגור
  • 6.
    הלמס
    טווח ארוך 05/11/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    16 1
    הלמס הודיע לציבור שכל חודש הוא יפרסם את מלאי הדירות הלא מכורות ,בפועל החודש עדין לא התפרסמו נתוני אוקטובר איך זה שאף עיתונאי לא שואל ובודק , כנראה שבמדינת ישראל אין כבר עיתונאים אלא רק אנשי יחסי ציבור שמציגים את עצמם כעיתונאים
    סגור
  • נתונים מתפרסמים אחרי חודש
    גיל כוכב 09/11/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החודש פורסמו נתונים לספטמבר. כניראה שאתה לא יודע לקרוא.
    סגור
  • 5.
    ביזפורטל - מספיק לעשות היסטריה בשוק (ל"ת)
    יוסי 05/11/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 4.
    זה נראה כמו פרסומת ולא כתבה (ל"ת)
    יהודה 05/11/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • 3.
    ביזפורטל- זה ברור כשמש שאתם עושים יד אחת עם הקבלנים
    יורם 05/11/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    30 1
    הכתבות שלכם תמיד מוטות לטובת הקבלנים והאינטרס שלהם להמשיך ולהגיד לנו שמחירים יעלו ושיש התנפלות על דירות חדשות.
    סגור
  • 2.
    "ברור" כמו שגינדי מכרו 130 דירות בשעתיים..טיפשים (ל"ת)
    יודע דבר 05/11/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 1.
    איפה זה נשר ומי רוצה לגור שם? (ל"ת)
    אלי 05/11/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    20 9
    סגור
  • שכונת קריוקי מזרחית טיפוסית? מתאים לך! (ל"ת)
    beni 08/11/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה לא אחרים כן, אחי פרגן לאחרים משמים גם יתנו לך (ל"ת)
    BUGO 05/11/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור