ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הזוי: זה המחיר ששילמו על דירת 43 מ"ר ברחוב טשרניחובסקי בת"א

Bizportal השווה איזו דירה תוכלו לקנות במחיר של 1.85-1.95 מיליון שקל ונדהם מפער המחירים בין "מדינת ת"א" לשכנותיה הקרובות ביותר
 |  21
מדינה אחרת
Share
הזינוק במחירי הדירות בלב תל אביב גרם למחירים בשטח מצומצם זה לזנק למחירים חסרי תקדים . אולם גם בהשוואה למחירי הדירות בישובים המבוקשים ביותר במרכז הארץ, אשר לא פעם נמצאים מרחק נסיעה של כרבע שעה ממרכז תל אביב, נמצא פער גדול מאוד במחירים.


Bizportal בחן, באמצעות נתוני אתר מידע נדל"ן של רשות המיסים, אילו דירות נמכרו בחודש האחרון במחיר של 1.85-1.95 מיליון שקל:

תל אביב
ברחוב טשרניחובסקי 15 נמכרה דירת 2 חדרים בשטח 43 מ"ר, קומה 1 מתוך 5, ב-1.9 מיליון שקל

גבעתיים
ברחוב קק"ל 2 נמכרה דירת 3 חדרים בשטח 61 מ"ר, קומה 1 מתוך 5, ב-1.85 מיליון שקל

רמת גן
ברחוב גרשום 3 נמכרה דירת 5 חדרים בשטח 115 מ"ר, קומה 2 מתוך 9, ב-1.915 מיליון שקל פתח תקווה
ברחוב העצמאות 79 נמכרה דירת 4 חדרים בשטח 109 מ"ר, קומה 1 מתוך 9, ב-1.857 מיליון שקל רעננה
ברחוב בן גוריון 37 נמכרה דירת 4 חדרים בשטח 111 מ"ר, קומה 2 מתוך 6, ב-1.925 מיליון שקל

הוד השרון
ברחוב החומש 15 נמכרה דירת 4.5 חדרים בשטח 104 מ"ר, קומה 4 מתוך 5, ב-1.87 מיליון שקל

כפר סבא
ברחוב הפרדס 6 נמכרה דירת 5.5 חדרים בשטח 137 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, ב-1.94 מיליון שקל

הרצליה
ברחוב אלוף יגאל 40 נמכרה דירת 4 חדרים בשטח 85 מ"ר נטו, קומה 3 מתוך 3, ב-1.865 מיליון שקל
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

21 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 בובליל 29/10/2014 12:26 הדירה 60 מטר עם מרפסות
לא החשיבו מרפסות שטח כולל 60 מטר
15 יובל 25/10/2014 18:38 על מה מבסס הכתב את נתוניו?
מופרך. מי מסר את המחיר, המתווך?
יאיר מוטס 27/10/2014 00:43 תנסה ברשות המיסים
הם מפרסמים מחירים של דירות יד שניה שנמכרו, ע"פ ערי המגורים ומספר חדרים
14 צביקה דורון יועץנדלן 24/10/2014 21:49 בגבעתיים אין מגרשים לבניה ואין לעיר לאן להתרחב
אז איך ירדו שם המחירים ? בהוד השרון, כפר סבא, ראשון לציון, אשדוד - יש קרקע לבנייה עתידית
המסביר לצביקאים 29/10/2014 11:19 כשהכל מסביב ירד גם השווי של דירות קיימות בגבעתיים ירד (ל"ת)
13 רון 24/10/2014 06:55 בניית הוילה שלי עם רכישת השטח במושב עשיר בשרון עלה פחות (ל"ת)
12 איתמר 23/10/2014 21:05 נתונים ממש לא נכונים
נתונים לא נכונים, אשתי ואני קנינו לפני שבועיים דירה 4 חד' בפ"ת ברחוב העצמאות קומה 7 ב 1.3 מליון
11 לא נורמלי 23/10/2014 17:47 הוא יקבל 4 אלף לחודש שכר
שני אחוז לשנה
10 מני 23/10/2014 15:51 אשקלון
באשקלון במחיר הזה וילה בברנע.אנשים לא נורמלים בית 43 מ . בתל אביב.
החייט 23/10/2014 21:05 ובדימונה כל העיר כולל ראש העיר .אז תלך תגור בדימונה (ל"ת)
9 דניאל 23/10/2014 15:29 מי
שמעלה את המחירים. זה רק כתבות. מסוג זה.
8 איציק 23/10/2014 14:58 בוכים על מילקי ביוקר !!!!!
ושניה אחרי זה סוגרים עיסקה על קופסת גפרורים עלובה בשניי מיליון. אולי הסיבה האמיתית לא לחיות פה זה בגלל שאתם מטורפים ולא הביוקר!!!!!!!
7 עוף החול 23/10/2014 14:01 כולם פה קנאים
תקנו עכשיו אפריקה וגם אתם תוכלו עוד כמה חודשים לקנות דירה בתל אביב. עם 3 חניות.
6 pshay 23/10/2014 13:21 נתונים שקריים בחלקם
יש פה כמה עסקאות עם מחיר אמיתי וכמה שטויות שדחפו בכתבה כדי שיראו גם כאילו הם אמת
5 משה 23/10/2014 12:57 זוהי אם כל הבועות
ורק עיוור לא יראה זאת. (כ 2 מיליון ש"ח על 43 מ"ר...)
4 אבי קול 23/10/2014 12:32 טיפשות לשלם 1.9 מליון על 43 מ'-אפילו בתלאביב!!!
הטיפשות של אנשים מעלה את המחירים!!! כנראה אלה האנשים בתל-אביב שהפגינו על יוקר המחייה והם מעמד הביניים...!!! לכן, יש להם כסף מיותר...! למרות זאת זו החלטה שלהם...מה לעשות עם כספם...אבל בכל אופן מהלך הדיוטי!!!
ערן 24/10/2014 08:52 מחיר הזוי
אנשים מטומטמים משלמים
3 יורם תיווך דירות"א 23/10/2014 12:05 הדירה בגבעתיים עם מעלית וחניה בית מספר 6 (ל"ת)
2 יורם תיווך דירות"א 23/10/2014 12:04 בטשרניחובסקי 23 עם מעלית שילמו 1600000
רק לפני שלושה חודשים
1 דני 23/10/2014 11:51 בתל אביב יש תשואה מעולה - 2.5% עם ציפייה לירידת ערך (ל"ת)
ישראלי 23/10/2014 12:02 בבאר שבע 5% תשואה ומחירים שפויים. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש