16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

16:08 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 2.5%, בזן יורדת 3.4%

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון: "הממשלה חוגגת על גב האזרחים, אפשר במיידי לבנות 200 אלף דירות"

"חגיגת המונופולים תסתיים - להודיע לחברות המזון שתוך שנה וחצי יורדו המכסים ותפתח תחרות. אקים מסגרת פוליטית חדשה"
 |  98
ה"קוסם" בשער
Share
"יוקר המחייה הוא לא גזרה משמיים, אם ממשלת ישראל תחליט היא תטפל ביוקר המחייה – שתקרא לחברות המזון הגדולות, תיתן להן שנה וחצי להתארגן ואז תפתח את השוק ותוריד מכסים. צריך לתת לחברות את הזמן, לא להפתיע, כמו שעשינו בסלולר, זו הייתה עבודה של שלוש שנים. כל המונופוליסטים למיניהם צריכים להבין שהחגיגה הולכת להיגמר. אני לא מצדיק ירידה מהארץ, אני לא אומר לתבוע מהממשלה דברים שהיא לא יכולה, צריך לעשות את המאבק הזה ולהצליח", כך אמר משה כחלון, יו"ר המכון לרפורמות ומנהיגות במכללת נתניה, במפגש של להב.


כחלון טוען שאחת הסיבות ליוקר המחייה היא הבנקים – "עמלות הבנקים הן 14 מיליארד שקל בשנה, זה מתגלגל על הצרכן בסוף, אם מישהו חושב שבאים לבעל עסק וגובים ממנו 7%
ריבית
ריבית
הפיצוי הכספי הניתן על ידי לווה למלווה על
וזה לא מתגלגל לצרכן טועה. צריך להפסיק לחלק את 94% אשראי לכמה משפחות והשאר לעסקים קטנים. המשק שלנו לא יכול להמשיך עם זה. ריביות נורמליות, הבנקים יכולים להסתפק בהרבה פחות. חברות הסלולר ירדו מ-1.2 מיליארד שקל רווח בשנה ל-400 מיליון שקל, לא קרה להן שום דבר".

"גורם הצמיחה מספר אחד הוא העסקים הקטנים, כשנפתחים חנות, או סופר, או מספרה, או מפעל של 120 איש באשקלון מדובר בברכה למשק. שליש מהעסקים הקטנים שנפתחים נסגרים, זה מספר לא הגיוני. הם נסגרים לא בגלל שהם לא יעילים, ולא שהם לא מבינים בניהול, אלא זה בגלל הרגולציה וההכבדה, במקום לצבור כסף בקופה רצים למוסדות. . לפתוח חנות היום במדינת ישראל זה כמו לפתוח כור, כל אגף ממשלתי רב עם השני, אם שניים היו רוצים אותו דבר תוך שבוע היה עסק, חוץ מלעבוד ולהרוויח כסף הכול הגופים הממשלתיים עושים".

"הפייסבוק לא יתקדם בפייסבוק או בטוויטר"
כחלון עוקץ את לפיד – "המשק לא יתקדם בפייסבוק או בטוויטר. שואלים אותי למה אין לי פייסבוק, שאלו את קיסנג'ר איזה עצה הייתם נותנים לצעירים – אמר, כל עוד כתבתם משהו בפייסבוק, זה לא אומר שהבעיה נפתרה. גם כשיש משבר לא צריך לשבת עם יחצ"נים אלא עם אנשי מקצוע כדי לפתור את הבעיה".

כחלון מותח ביקורת חריפה על התנהלות המדינה בטיפולה במשבר הדיור – "כולם יודעים מה הבעיה, כולם יודעים מה הפתרון ואף אחד לא עושה. אם יחשבו שישאירו את מונופול התכנון בוועדות, מונופול השיווק במינהל מקרקעי ישראל ומונופול ההיתרים בעיריות זו תהיה צרה צרורה. אפילו בסין מחזיקים פחות קרקעות מאשר פה. צריך לפרק את המינהל ולהוציא קרקעות לכל דורש, במקום משווק אחד 100 משווקים, כל מי שנוגע בעניין אפשר לתת לו לשווק. אותו הדבר בנוגע לתכנון –אין סיבה שייקח 12 שנה לבנות בית, זה לא צריך לקחת יותר מחצי שנה". "אין סיבה בעולם שמנהל מקרקעי ישראל לא יפורק, אין סיבה שבעולם שלא יפשירו במיידי 150-200 אלף יחידות דיור, שחרור 300 יחידות דיור בצומת רעננה זה בדיוק כמו לשחרר 150 אלף. אבל מונופול מווסת את ההיצעים, אם הוא מוציא הרבה המחיר יורד, אם לא אז הוא עולה. ממשלת ישראל נותנת למינהל מקרקעי ישראל לחגוג על אזרחי ישראל". לגבי מע"מ 0%, אומר כחלון: "אני בעד כל אמצעי להורדת מחירים, צריך להוריד את מחירי הדיור, אבל אם היום אני בא ואומר שבקבוק עולה 2 שקלים במקום 8 שקלים, אבל יש לי 100 בקבוקים ו-100 אלף איש רוצים אותם, אז המחיר יעלה, יש הרבה מאוד אנשים שעומדים בקריטריונים, איך מספקים את הביקוש מבחינה כלכלית? אם היו 100 אלף יחידות דיור ו-80 אלף היו רוצים אותם זה היה מצוין. כדי לגרום לזוגות צעירים לרכוש דירות של 2.5-3 חדרים אז אני בעד שייתנו הנחה, אבל שתתגלגל לצרכנים ולא לקבלנים, במע"מ 0% הקבלנים מקבלים את הרווח, מינואר עלו מחירי הדירות ב-12.5%. אני מעריך את שר האוצר את האומץ והרצון שלו להוריד את המחירים, אני לא חושב שזה הדבר הנכון, אני תמכתי במע"מ 0%, אבל גם בהיצעים".

לגבי החזרה לפוליטיקה, אמר כחלון: "חבריי ואני מתכוונים להקים מסגרת פוליטית חדשה שתטפל בנושאים משמעותיים, זה יקרה כשיהיו בחירות".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

98 תגובות ב-83 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
83 אוריאל 04/05/2015 13:36 רק שיווק חק של קרקעות
אם עוד פעל תעלו מיסים במקום לשווק קרקעות אנחנו נלך לבחירות מהר ואנשים כבר ואנשים לא יבחרו בכם שוב. קחלון נתנו לך כבוד כמו שהבטחת לא יהיה לך פעם שניה. אם תעשה שיהיה טוב לעם העם מאחוריך גם לרשות ממשלה
82 סתם איזה אחד 27/10/2014 20:03 לצביקה יועץ מדלן
כאשר יושרו שטחים לבנייה מאסיבית ואף אחד לא ירצה לבנות יבנו חברות חדשות שישקיעו בזה במטרה לגרוף כסף ויבינו דירות חדשות ככה או ככה, אין להם באמת ברירה בעניין עם לא הם אז מישהו אחר או מישהו חדש...
81 תקנו אותי אם אני טוע 26/10/2014 10:37 נתניהו מפחיד אותנו עם אירן בצוק איתן הוא התחנן לחמס
נתניהו איננו מנהיג בצוק איתן הוא היה מבוהל הוא לא יציל אותנו מאירן יבתחום הכלכלי הוא בצד התיקונים
80 רונית 24/10/2014 01:52 עוד מוכר אשליות שמנצל את מצוקת העם. מה עשית כשר רווחה?
חלק גדול מבעיות הרווחה היום נובעות מאי העשייה שלך. כל יום מגיע קוסם חדש שמנצל את מצוקת הציבור . אשליה פוליטית וסטייל יאיר לפיד כבר אמרנו?
79 זחש 22/10/2014 19:38 איפה הוא היה כאשר היה שר.קיבל שכל או מה." (ל"ת)
78 אלי 22/10/2014 14:31 "הממשלה חוגגת" דמגוגיה להמונים, הכסף הולך לתקצוב המדינה (ל"ת)
77 צביקה דורון יועץנדלן 22/10/2014 07:50 תן לי סיבה מדוע יזמים יבנו כמות שתציף את השוק? (ל"ת)
יוסף 22/10/2014 14:59 צביקה ,לך לעבוד בעבודה אמיתית
אם אתה אמיתי ולא תוכנה זדונית לתגובות של התאחדות בוני הארץ אני ממליץ לך למצוא עבודה אמיתית במקום לשלוח טוקבקים יום ולילה .הרצת הנדלן הסתיימה היום בו ינתקו לך את החשמל לא רחוק
76 עמיחי 21/10/2014 19:00 אני מצביע לך
שישרף ההסכם המדיני, הפלסטינים, איראן וכל מה שלא קשור לנדלן.
75 בדבכט 21/10/2014 14:05 חוגגת זה לא מילה הורסת והרסה דור שלם
אנשים אין להם מה לאכול ורוב הצעירים גרים אם ההורים כי ידם אינה משגת דיור הוגן .ולזה קוראים כלכלה וביטחון כנראה שביבי עיוור וחירש גם יחד
אלי 22/10/2014 14:33 איך זה שרק נתניהו אשם בעיניך? ממשלה שרים ח"כים עיריות (ל"ת)
74 אנונימי 21/10/2014 12:06 אני עדיין לא מבין איך הפשרת קרקעות טובה
הרי כבר היום לחברות הבנייה יש מלאי קרקעות במיליארדים (!!!) של שקלים. אז למה להשפיר עוד? כדי שיקנו עוד קרקעות ולא יבנו עליהם? או שהוא עובד עלינו או שהוא לא יודע על מה הוא מדבר, ואני לא יודע מה יותר חמור !!
73 אריאל שרון 21/10/2014 11:30 כחלון: אתה נתשת את הספינה בשיא העשיה שלך
כחלון יקר אני מקווה שההצלחה שלך בתחום הסלולר (ואם להגיד את האמת לכל אלו ששכחו, קודמך הוא זה שזרע את התשתית להצלחה שאתה זוקף לזכותך בתחום הסלולר).אני מקווה שההצלחה של הסלולר אינה חד פעמית וכן תצליח להוריד את יוקר המחיה.אני מקווה מקווה שתצליח לישם את כל ההבטחות והצפיות שהעם מצפה ממך בניגוד ללפיד עם איפה הכסף.זה שר האוצר הכי גרוע שהיה
72 תוך כמה זמן מוריד 21/10/2014 11:02 רוצים לראות תוכנית מפורטת להורדת מחירי הדירות והשכירות (ל"ת)
71 ש 21/10/2014 10:15 ומה עם דעאש וחמאס ואירן שביבי כל רגע טורח
להפחיד אותנו?
בעזרת אללה כמובן ! 21/10/2014 10:48 הם בסדר... מרגישים טוב... וחולמים לכבוש את העולם (ל"ת)
70 בא 21/10/2014 10:08 הקוסם צודק 100 אחוז ,הכול עניין של מדיניות ,נכון ביבי .
קבלנים מסין בונים בזול ומהר .200 אלף דירות בסין זה פרוייקט קטן מאוד .
69 בא 21/10/2014 10:05 הוא רובין הוד ,אבל קוסם זה גם טוב , ביבי בנה אותו בגלל
שביבי מנותק מצרכי האזרחים ,במיוחד מזוגותצעירים ,וכול מי שיש לו ילדים לא מעוניין בבועת נדלן .
68 אלי 21/10/2014 09:50 ככה בונים סלאמס (ל"ת)
67 אלי 21/10/2014 09:42 אני זוכר שכשהוא פרש מהפוליטיקה הכריז על תמיכתו בליכוד..
וזה מוזר - בלשון המעטה - שכעת מכריז ש"הממשלה חוגגת על גב האזרחים"... נשאלת השאלה,מי הוא כחלון האמיתי ???
66 יצחק 21/10/2014 09:34 לפיד הסוף
לצערי זה הסוף לממשלה חדשה נותנם 100 ימי חסד הוא לאחר שנה וחצי לא רק שלא הביא להקלה אלא החמיר וזאת כשכל הכלים בידו בתפקידו כשר האוצר
65 אחד 21/10/2014 08:24 הוא לא קוסם אלא בא לעבוד השאר בטלנים שלא רוצים לשנות (ל"ת)
64 שלומי 21/10/2014 07:27 שנה וחצי להתארגן?? על מה ולמה? הנושא חדש להם?
ממשלת ישראל צריכה לפעול במיידי, כל מה ששומעים מפוליטיקאים זה למה לא עכשיו, ואני שואל את עצמי אם כחלון לא רוכב על הגל של המחאה החברתית ואם הוא רציני , חברות המזון לא צריכות שנה וחצי נוספות ומיותרות על חשבון הציבור.
63 תומר 21/10/2014 06:57 מאז הורדת ה פ י ק ו ח על המחירים ........
המדינה הזו השתגעה , ככר לחם 15 ש"ח .....מיסים, נדלן, מזון מחירים מטורפים , א י פ ה ה כ ס ף מליארדים נשפכים לתוך הקופה .....ועדת חקירה
אלי 22/10/2014 14:35 תשאל את מר "איפוא הכסף" הוא עכשיו יושב על הקופה (ל"ת)
בא 21/10/2014 10:06 הממשלה מרוויחה מיסים באחוזים ,ככול שמוצר יקר יותר
האוצר מרוויח יותר .
62 יאיר 21/10/2014 06:15 צריך להזהר שלא לשפוך את התינוק עם מי האמבטיה.שיסתפקו
בפחות רווחים? נשמע יפה, אבל תחשבו שהרבה מהמושקעים בשוק ההון ובחברות ובמיוחד בבנקים, הם אני ואתם האזרחים שמושקעים דרך קרנות הפנסיה הגמל וההשתלמות וקרנות הנאמנות (ולפעמים באופן ישיר) ואם מחר התשואה של המניה (הבנק או חברות המזון וכו') תהיה קטנה יותר, אנחנו הם אלו שיפסידו, שלא לדבר על המפוטרים שיפסידו הכי הרבה. וכמובן שבחיפוש אחרי תשואה גבוהה יותר יופנו הכספים להשקעות בחו"ל , מה שיוריד את הצמיחה בארץ. בקיצור, לא כל כך פשוט כחלון, גם אם יש רצון טוב.
61 יונתן 21/10/2014 04:40 כחלון אתה התשובה לכל הדברת והפוזה הריקה .
כחלון אתה התשובה למחאת הצעירים וכל מעמד הביניים שלא מסוגל יותר לשאת על גבו את מחדלי "המנהיגים הכלכליים " שכשלו . מובטחים לך המוני תומכים שלא שכחו את יכולותיך מהמהפך שעשית בתקשורת !!!
שמוליק 21/10/2014 09:25 בת הרב לא עוזרת (ל"ת)
60 החייט 21/10/2014 03:05 חייבים לאחד כוחות ולסלק את ביבי .אין לי כלום כנגד הליכ
וד אלה רק כנגד מי שעומד בראשו שמביא את הנזק לעם ישראל צריך לבוא איתו חשבון
59 צבי פינקלשטיין 21/10/2014 02:02 רק כחלון יכול. האיש שהפך לאגדה עוד בחייו.
כולנו יודעים איזו מהפכה חולל בתחום הסלולר וגם מרגישים את זה היטב בכים בכול חודש. אין יום שאני לא מברך בליבי את האיש היקר הזה. עכשיו נסו לחשוב מה יעשה כחלון לכלכלת המדינה אם רק ניתן לו את ההזדמנות.. כחלון הןא אימת הפרזיטים למיניהם. הטייקונים המונופולים מקבלי השכר החזירי אוכלי החינם בצבא חברת חשמל המיגזר הציבורי ועוד ארוכה הרשימה. הם הם המלעיזים עליו פה בתגובותיהם כי יש להם הרבה מה להפסיד. רבותי, הם מפחדיםםםםםם !!!!!!
58 אחד 21/10/2014 01:17 ירידת המדד משמעותה- ירידה ביוקר המחיה. (ל"ת)
57 אליפז+גימלאי צה,ל 20/10/2014 23:48 הסיכוי לסילוק המנותק מחיינו-והבאתו לדין
זה הסיכוי להפיכת תרבות ההפקר החזירי שהביא נתניהו וגרם לכולנו הרעה וקריסה.קיצוץ המנגנון הממשלתי,קיצוץ תנאי ההפקר של שרים ח"כ ומשפחת המנותק מקיסריה והקמת ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את נתניהו וחבורתו על ההתנהלות המופקרת שהביאה לחורבן כה עמוק.נתניהו -מקומו בכלא ולהחרים כל רכושו כדי לגרום לו ולמשפחתו סבל-כפע שגרמו לכולנו.
איש 21/10/2014 07:24 וגם לקצץ בפנסיות קבע מגיל 42 המנופחות! (ל"ת)
56 די 20/10/2014 23:32 כחלון שרלטן
מדובר בשרלטן גדול המדבר דברי הבל. אין להאמין למוצא פיו.
55 בשביל מי ? 20/10/2014 22:43 בשביל מי ? (ל"ת)
54 המיואש 20/10/2014 22:41 אני מצביע לכחלון. איש ללא חת שהוכיח כבר את עצמו (ל"ת)
שוב משטים ברפי השכל 21/10/2014 06:09 ומה הוא הוכיח לך בדיוק?
שהקריסה במחירי הסלולר בכל העולם (!!) התרחשה בדיוק כשהוא כיהן כשר התקשורת ??? טמבל !!!
53 Roberto 20/10/2014 22:32 הוא יכול ליות רק זנב לשועלים !
כחלון ! תחזור לבית הספר ליות ראש ממשלה זה לעשות סטאז אצל נתניהו ! בחצר שלו בקיסריה. !!תחזור לרמלה !או יהוד
שועלי שמשון 22/10/2014 14:38 אחלה! (ל"ת)
52 יוני 20/10/2014 22:28 ביבי הביתה! לפיד וכחלון זה הדור הבא. (ל"ת)
51 אזרח 20/10/2014 22:20 רק ברפובליקת בננות כמו ישראל
יכול שר שבדיוק במשמרת שלו הוזלו מחירי הסלולר בכל העולם (!!) לזכות באהדה כאילו הוא קוסם ומושיע :)))) מדינה של עמי ארצות ואספסופים אומללים......אוי לבושה.
50 דני 20/10/2014 22:04 הכי חשוב שירסק את הליכוד וליברמן ! (ל"ת)
הרודס 22/10/2014 14:39 והבולשביקים יוזילו את מחירי המכוניות? (ל"ת)
49 אבי 20/10/2014 22:02 פופוליסט בשם כחלון החידלון! (ל"ת)
48 המלש 20/10/2014 21:19 מספיק עם הבלופים
אתה ודומיך יכולים להבטיח הרים וגבעות ,אך בתכל'ס אתה מחפש את האינטרס שלך. גם אם תיבחר עם קבוצת אנשים לא תוכל לעשות מאומה. ראינו זאת לאורך כל השנים.
47 יוסי 20/10/2014 21:09 משיח משיח משיח אוי ואבוי..... (ל"ת)
46 יש אלוהים עם כחלון 20/10/2014 21:00 כחלון איש מעשה ואני מאמין לו !
מדובר באדם רציני, שחושב מחוץ לקופסא, ואומר דברים נכוחים. כחלון מציג את בעיית יוקר הדיור ויוקר המחיה בצורה פשוטה וברורה, ולאחר שהוא מאבחן את הבעיות כמו רופא, הוא מעלה את הפיתרונות. בקיצור, כחלון טוען שהבעייה היא בתחום ההצע. לדבריו, כאשר ההצע נמוך, והביקוש גבוהה הפיתרון היחידי הוא להגדיל את ההיצע, ואז המחירים יפלו. ממשלה זו מדברת רק על הגדלת ההצע, אך בפועל ההצע לא גדל, ולפיכך המחירים עולים. באופן דומה, יוקר המחיה נובע מהיצע נמוך של מפעלים גדולים מונופולים, ומשום כך המחירים יקרים. ב2 הנושאים הבעייה היא בהיצע, ולכן הפיתרון של כחלון הוא נכון ומדויק, בתחום הדיור צריך לפרק את מינהל מקרקעי ישראל, ולבנות כ200 אלף יחידות דיור ובנושא יוקר המחיה, צריך לפתוח את השוק לתחרות ע"י ביטול מכסים, ומיסי קנייה וזה יוביל להורדת מחירים. נכון אומר כחלון שזו לא גזירת גורל, ותוך שנה עד שלוש ניתן לעשות זאת. לפיכך, בראבו לכחלון, ויחי ראש הממשלה הבא !!!
45 שונרא 20/10/2014 20:38 אני מודאג קצת בגלל שיש לי קירקורי בטן חזקים..
האם הימין מכין לציבור עוד אחד מהספינים שיעזרו לו לשמור על השלטון ?לא יודע. אם הם השחילו לכם קריין טלוויזיה בתור ברננקי אין גבול לכישרון .היכונו להפתעה..
44 בושה לאינטלגנציה 20/10/2014 20:33 פופוליסט בגרוש אבל המטומטמים יאכלו את זה.... (ל"ת)
43 אחד 20/10/2014 20:32 וודאי שאפשר להוריד את מחיר הדירות - מכרזי מחיר למשתכן
כפי שנעשה בשנות ה 90 כאשר הממשלה בראשות רבין (רה:מ האחרון שהיה לו באמת אכפת מהאזרחים ) הוציאה מכרזי דיור כדי שיהיו מספיק דירות לקליטת העלייה. דבר שני, המדינה צריכה להחזיר לחיים את הדיור הציבורי (שמשרד האוצר מנסה להרוג בכל דרך), לקנייה ולהשכרה כפי שקיים במדינות "מפגרות" כמו גרמניה, בריטניה, הסקנדינביות. המדינה יכולה וצריכה לעשות את כל הדברים האלה, הממשלה פשוט לא רוצה.
שלומי 21/10/2014 07:29 זה לא יקרה עם מחיר מטרה שפתוח גם למשקיעים שיבואו לקנות
את על הדירות ועכשיו גם בהנחה.
42 האב שלקחו את ילדו 20/10/2014 19:51 ברכת הדרך:מחסור הדיור מכוון בהוראת חברך בובו השקרם (ל"ת)
41 בולדוזר כלכלי 20/10/2014 19:32 כחלון = ברכה משמיים
הי"ו
40 "מדינה שאינה מפחדת מ 20/10/2014 19:31 "מדינה שאינה מפחדת מאזרחיה, אלא אזרחיה מפחדים ממנה היא (ל"ת)
39 לפיד לא בונה 20/10/2014 19:18 כחלון דמגוג צמרת צודק לגבי הדירות ויהרוס את המשק כדמגוג
למה כחלון צודק: כי אין בעיה לבנות 200,000 דירות, אלא שצריך ביצועיסטים ומלחמת חורמה בבירוקרטיה ובאדישות של וועדות התיכנון והבניה. למה כחלון הרסני: כי כחלון הוכיח שהוא בקלות יהרוס ענפים שלמים כדי לבצע רפורמות שיזכו בצהלות הקהל, רפורמת הסוללר שלו צריכה להלמד בכותרת: "איך לבצע רפורמה צודקת עם כל הטעויות וההרס האפשרי". לפיד: מדובר בכישלון נוראי, לצערי הצבעתי לו, אני ובני משפחתי (רעיתי ושתי בנותיי), האיש מתגלה כאדם עקשן עד גבול הטירוף. נדבק למהלך של מע"מ 0 עליו הוא יגרום לנו לבזבז 3 מיליארדי ש"ח לשנה כשהתוצאה הברורה היא העלאת הביקוש לדיור, העלאת מחירי הדירות והרס מליוני משפחות תמורת אולי 20,000 נהנים לשנה. לפיד כל כל נדבק במע"מ 0 שרואה בתוכנית הנוראית והבזבזנית הזו שתוצאתה העלאת הביקושים כהישג. פשוט טירוף של אדם שכנראה לא מתאים להנהיג מפלגה. אגב, הצבעתי גם לאבא שלו, שבטח ובטח לא היה נוהג כמוהו.
38 סוחר27 20/10/2014 19:16 את הקול שלי אתה תקבל.. (ל"ת)
שי 21/10/2014 01:15 דיור שווה בטחון
גם את הקול שלי הוא יקבל
37 יוסי 20/10/2014 19:14 פסטיבל מספרי הסיפורים
נו כחלון אתה רציני ????? גם לפיד הבטיח אך לא מצליח לעמוד מול הגופים החזקים במדינה ומול בביהו שעוצר ובולם בגופו כול רפורמה של לפיד אז למה שאתה תצליח .?? בשביל להצליח תצטרך 40 מנדטים וכולם יודעים שבחיים לא תגיע לכך ...... סיפורים אמרנו .....
36 כחלון 20/10/2014 19:11 בחירות
כחלון תישמור את הרעיונות שלך קרוב לליבך תמשיך לעבוד שיגיע הזמן תפרסם אותם כי כל אחד חושב שהו יודע הכל אבל אתה יכל לבצע כל אחד מרגיש את מה שעשיתה בתיקשורת ביראות והצלחה
35 לביבון 20/10/2014 19:11 צמצום פערים ברמת החיים
כל הכבוד לראש הממשלה הבא .אני חבר מרכז הליכוד ואתה צודק במאה אחוז.אפשר אם רוצים .ראש הממשלה מר נתניהו דואג רק לעשיריי המדינה.הוא מעונין בהמשך המצב הקיים והגיע הזמן להחליפו בהקדם.לפני שהילדים שלנו יהגרו. לנכר.
34 אריה גדסי 20/10/2014 19:07 כחלון דיבר וגם עשה
כחלון חזור מהר לפוליטיקה אתה תקבל הרבה מנדטים יש לך קבלות אתה בולדוזר ישר כח
33 איתן 20/10/2014 18:54 קוסם איפה היית עד היום (ל"ת)
32 חיים 20/10/2014 18:53 הממשלה בעשר שנים אחרונות דאגה שמעמד הבניים יהפוך לעני
תורידו אותם מהשילטון..צריך לבחור אנשים ראויים ובראשם כחלון יעשה סדר עים כל הגנבים..שדואגים לעצמם...
31 המשיח הגיע 20/10/2014 18:52 נקנה בברלין ונגור פה בשכירות. ורק הממשלה תפסיד
ממשלת ליצנים נמאסתם
30 תופ 20/10/2014 18:52 אני אישית הולך לבחור בו הגיע הזמן לזרוק את ביבי אדלסון (ל"ת)
29 ?? 20/10/2014 18:51 נחיה ונראה (ל"ת)
28 הבנקים הם הם 20/10/2014 18:46 המחלה הגדולה של המשק הישראלי הם העושק הגדול (ל"ת)
27 רמי 20/10/2014 18:44 מספיק כבר לדבר תרוץ לבחירות ואתה כובש את כול הקול המזר
האתר הזה שמפרסם את המאמר שלך אף אחד אבל אף אחד או אחת אני כמעט בטוח שלא יבחרו בךה אבל אתה לא צריך את המושחתים האלה שיבחרו בך אן כמעט מזרחי שאני פוגש ביום יום ולא אומר אם הוא ירוץ הוא יקבל כמות מנדטיים שהוא יכול לשנות בא הרבה
26 שי 20/10/2014 18:44 איש יקר כחלון (ל"ת)
25 אלי 20/10/2014 18:43 שוב הוא מתעלם מהבעיות בשוק הדיור
מיסוי דירות להשקעה, הפיכת האלטרנטיבה הזאת ללא כדאית כדי שיזרום כסף לצמיחה ממשית. אין עדיפות לחסרי דירה ראשונה. רק דיבורים על לשחרר ולשחרר קרקעות. ומי יקפוץ עליהם? מדוע המנהל לא מקצה קרקעות באמצעות הגרלות לפי קריטריונים? אפילו בשוהם הקרקעות נמכרו באמצעות הגרלות.
24 אני 20/10/2014 18:43 אם יפרקו את ממ"י, אז לאן ילכו "לעבוד" המקורבים?
כל הג'ובים מאוישים ע"י כל החברים וכל מיני לשעברים.
23 חכם מימון 20/10/2014 18:41 כחלון הוא התרופה למשק החולה שלנו. אני מקווה המ
שיקים את הממשלה הבא. כחלון כבר הוכיח שהוא עשוי לא חת ועומד בלחצים מצד החברות והטייקונים. כחלון כבר הוכיח שלנגד עיניו עומדת בראש ובראשונה טובת האזרח ולא הקפיטלזם החיזירי בן טיפוחיו של ביבי.
22 t 20/10/2014 18:41 יאללה כחלון - תשבור את הבנקים ואת המנהל!
בוחרים רק בך בבחירות. תראה לנו שוב את גדולתך
21 חכם מימון 20/10/2014 18:41 כחלון הוא התרופה למשק החולה שלנו. אני מקווה המ
שיקים את הממשלה הבא. כחלון כבר הוכיח שהוא עשוי לא חת ועומד בלחצים מצד החברות והטייקונים. כחלון כבר הוכיח שלנגד עיניו עומדת בראש ובראשונה טובת האזרח ולא הקפיטלזם החיזירי בן טיפוחיו של ביבי.
20 חכם מימון 20/10/2014 18:41 כחלון הוא התרופה למשק החולה שלנו. אני מקווה המ
שיקים את הממשלה הבא. כחלון כבר הוכיח שהוא עשוי לא חת ועומד בלחצים מצד החברות והטייקונים. כחלון כבר הוכיח שלנגד עיניו עומדת בראש ובראשונה טובת האזרח ולא הקפיטלזם החיזירי בן טיפוחיו של ביבי.
19 שישקו 20/10/2014 18:39 אני אתן לו את הקול שלי בקלפי
מה כבר יכול להיות...השאר ישארו אותו חרא.
18 יותר קל 20/10/2014 18:38 לעלות ריבית ל3
אין בעיות יותר.
אלון 21/10/2014 11:46 ??? (ל"ת)
סתם אחת 20/10/2014 22:50 ריבית = הוזלת מחירי דירות
זאת המשוואה לפתרון מצוקת הדיור שדור שלם סובל ממנה לא צריך להיות גאון הדור בשביל להבין זאת.
17 דר גל 20/10/2014 18:34 "מדינה שאינה מפחדת מאזרחיה, אלא אזרחיה מפחדים ממנה היא (ל"ת)
16 כחךון 20/10/2014 18:30 כחלון מחכין שתרוץ לכנסת אולי באמת יהיה שינוי
אם היה מישהו שבאמת עשה שינוי גדול בכיס שלנו זה כחלון.
15 אלישע 20/10/2014 18:29 יש רעיון הרבה יותר פשוט גם ממה שכחלון אומר. !!
אשמח לספק לכחלון ולתת לו עצה ! זה הרבה יותר יעיל ומהיר !! חבל שבכתבות האלו לא משאירים כתובת שאפשר להעיר למי שכותבים את דעתו !! אני מאמין בכחלון !! ואשמח לקבל כתובת ישירה אליו לכתוב לו ! אלישע shhr@013.net.il.
hartk 21/10/2014 06:29 תחזיקו אותי או שאני לא יודע מה אני עושה עם עצמי, אם אתה
רוצה לירות תירה אל תדבר
14 אזרח עשוק 20/10/2014 18:28 כחלון גבר עם קבלות. תנו לו להוביל את ישראל לעידן חדש ב (ל"ת)
13 בוז לפופוליזים 20/10/2014 18:25 לפיד שלי רוזנטל ועכשיו כחלון? נמאס מההבטחות (ל"ת)
12 ישראלי 20/10/2014 18:25 תמהרו לעשות את השינוי ובמיוחד בדיור!!לא ישארו כאן הצעיר
לבנות בתכנית חירום ארצית 200 אלף דירות להביא קבלנים מכל העולם,,ומהר!!!תסתכלו מה קורה !!כולם מחפשים אזרחות נוספת אין עתיד כאן לדור ההמשך!!תמהרו!!יהיה מאוחר!!כמו שעשו שהיתה העליה הגדולה !!
11 רועי 20/10/2014 18:24 לפיד גנב לעבודה את הבחירות...
בחירות הבאות מצביעים עבודה או כחלון. ביבי יזרק לתהומות הנשייה של ההיסטוריה כאחד שזלזל בעם ישראל.
10 תומר 20/10/2014 18:18 כחלון. בלי כותרות וסיסמאות-רוצים פעולות!!!
כחלון. יש לך רקורד של אדם רציני ואם תרוץ שוב- אני מאמין שאבחר בך. אבל, חשובה לא פחות רשימת הנבחרים שתציג שירוצו ברשימה שלך . להגיד משהו כמו " נבנה 200 אלף יחידות דיור" זו סיסמא ולא נשמע רציני. חשוב גם להוריד מחירים לאט לאט ולא בצורה דרמטית בכדי שהשוק לא יקרוס (תהיה לכך השפעה כבדה על הבנקים).בקיצור- חשוב שאתה תהיה חלק מהפוליטיקה בארץ כי לא נשאר כבר במי להאמין ולא נשאר מי שילחם בשביל האנשים הקטנים.
9 דנית 20/10/2014 18:17 כחלון , אתה מאוד נאיבי ותמים לכן ביבי עבד עליך
ביבי עבד עליך בבחירות האחרונות. אמר לך שיתן לך לנהל את מנהל לקרקעות ישראל אם לא תרוץ ברשימה נפרדת , אתה האמנת לו ובסוף העיף אותך קיבינימאט. אתה חייב להפסיק להיות נאיבי .
8 נדלניסט מנצח 20/10/2014 18:14 היועץ האובססיווי צביקה עושה במכנסיים עכשיו. הביקוש צונח
מי יקנה דירה כאשר מחיר מטרה מתחיל עוד חודשיים וכאשר כחלון הולך להיבחר ברוב גדול עוד שנתיים? מי יקנה דירה כאשר ברבעון האחרון המחירים כבר התחילו את מגמת הירידה שלהם? מי יקנה דירה כאשר עוד 4 שנים אין יותר מונופול קרקע ומחירי הדירות חוזרים להיות שווים חצי, כמו לפני 50 שנה? מי יקנה דירה כאשר ארה"ב מתכננת להעלות ריבית והשוק מתחיל להאמין בזה? מי יקנה דירה לנכד שלו במחיר של 140 משכורות כאשר הנכד יוכל לקנות בעצמו 3 דירות בחצי מחיר?
7 מאיר 20/10/2014 18:13 החבירים של ביבי בעלי דירות
לא יתנו להוריד מחירי דירות משום שלא יהיו עבדים שישלמו להים מחירי עושק
6 ירון 20/10/2014 18:12 כן...אבל גם לפיד דיבר כמוך לפני שנבחר.
גם השר מש"ס דיבר ככה, גם ביבי דיבר כמוך לפני כ-5 שנים ( סגירת מרפסת, זוכר ??- כבר לא מאמין לאף אחד. דיבורים כמו חול ואין איפה לגור !!!
5 מיקי 20/10/2014 18:10 השר הטוב ביותר איי פעם הלוואי שירסק את הליכוד (ל"ת)
4 אלעד 20/10/2014 18:09 הראשון להתפקד
מחכה בקוצר רוח שכחלון יפתח מפלגה חדשה שבאמת תעשה שינוי .....אני מהראשונים שהולך להצביע לו..... כחלון היחידי עם קבלות ,לי נמאס לשמוע הבטחות ומילים . האדם היחידי שעשה משהו למען האזרחים ,אני מאמין שזה עניין של זמן ובאמת יהיה פה טוב ...כי אין לנו ארץ אחרת !!!!!
3 החכם 20/10/2014 18:08 אולי להזמין 200 אלף קרואנים לפני שבונים
זה יוריד את המחירים ממש.
2 שלום 20/10/2014 18:08 איש מקסים
מאמין לכול מילה שלך
1 העייף מסיפורים 20/10/2014 18:02 די עם הצהרות סתם... זה שהלך בסלולר זה לא אומר כלום (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש