ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בובליל: "שוק הדירות נכנס עכשיו למצב פשוט מסוכן - תסתכלו על המספרים!"

נשיא התאחדות בוני הארץ בראיון ל-BizportalTV מתייחס למצב שוק הדיור. נותן 'עצת זהב' לזוגות הצעירים, וגם עונה לטוקבקיסטים
 |  72
המחירים לאן?
Share
קצת אחרי תחילת השנה העברית החדשה ורגע לפני סיום תקופת החגים, זה זמן טוב לקבל תמונת מצב בשוק הדירות - ותחזית קדימה. ניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ שפעיל כבר 35 שנה בתחום הנדל"ן בישראל, התיישב לשיחה עם BizportalTV - מדבר על הממשלה ("כשלה לאורך השנים"), על
בנק ישראל
בנק ישראל
הבנק המרכזי של מדינת ישראל. בנק זה אחראי על הפעילות המוניטרית כגון: הנפקת המטבע הישראלי, פיקוח על המערכת הבנקאית, פיקוח על השימוש במטבע חוץ, וביצוע פעולות בנקאיות של הממשלה
("פגע קשות בצעירים - פעמיים!"), על מע"מ 0% ("אני דווקא תמכתי") וכמובן על כיוון המחירים - "הלוואי ואני אטעה הפעם").


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

72 תגובות ב-43 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
43 רועי 13/10/2014 15:45 הוא פשוט משקר! צריך לבדוק ולהבין שהוא משקר!
לא חוזרים לקנות - זה לא נכון - ההיפך הוא הנכון. האינטרס שלו ברור, זאת חוצפה שפשוט נותנים לו לאמר את הדברים מבלי לעמת אותו עם עובדות.
42 יוסי מלול מומחה נדלן 12/10/2014 15:10 מי שלא יקנה היום יצטער עוד שבועיים
מחירי הדירות רק עולים והריבית אפסית. אין דירות בישראל.
41 צביקה דורון יועץנדלן 08/10/2014 13:14 בעל דירת 3 חדרים קונה 4 חדרים ולכן לא ימכור בזול
תבינו שעם ריבית אפסית וכסף זול מחירי הנכסים רק עולים, ולדעתי הריבית תישאר ברמה נמוכה עוד הרבה שנים ! בגלל מצב הכלכלה העולמית
יענקלה 08/10/2014 20:09 תגיד , אתה עובד לפעמים?
תחפש עבודה אמיתית ,הרצת הנדלן הסתיימה, אתה כבר חודשים מריץ טוקבקים במשרה מלאה , לך לעבוד
תובל 12/10/2014 08:54 מי שמריץ את הנדל"ן זה אך ורק יאיר לפיד שמגדיל את הביקוש
ובנק ישראל שמוריד את הריבית כל פעם מחדש כדי שמדינת ישראל תהיה יעד אטרקטיבי להשקעה. אני מעדיף מחירים דירות גבוהים אבל שתהיה לי עבודה. וחוץ מזה, למה לקנות במרכז??? אפשר להדרים למשל לאשקלון. פה המחירים הרבה יותר שפוים.
עמית 12/10/2014 10:17 אז תקנה באשקלון ותעזוב אותנו בשקט!!! (ל"ת)
40 חנן 07/10/2014 13:56 המצב אכן מסוכן - לבובליל
ירידת מחירי הדיור בפתח...
39 מאיר 07/10/2014 07:58 שנת תשע"ה - שנת הצרכנים
זוהי השנה לעשות את המהפך. עכשיו כבר אנו מבינים כי רק אנחנו יכולים לעשות את השינוי המיוחל ואין לנו על מי לסמוך. אנו צריכים לצרוך כמה שפחות ולשלם על המותג הזול ביותר. אם חברה מחליטה לא להוריד מחירים פשוט לא לקנות אותה!! אף אחד לא מת מזה שלא אכל גבינה מסוימת או חטיף מסוים. לגבי הדיור , אנחנו מתחילים להבין שעשקו עשרות אלפים מבני דורנו במשך שנים ודנו אותם לחיי עבדות מודרנית. עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות לזה סוף!!!! תחשבו בהגיון , אם מחירי הדירות באמת הולכים לעלות כמו שכל ה"מומחים" מזהירים וחסרות דירות בשוק זהו המצב האופטימלי בשביל הקבלנים אנשי הנדל"ן , אז מדוע הם בוכים בכתבות מעוררות רחמים על גבי כל מדיה אפשרית? האם אתם באמת חושבים שהם דואגים לנו הזוגות הצעירים והאזרחים? אז זהו שלא...הם מרגישים שהקרקע נשמטת להם מתחת לרגליים ומשתמשים בכל תרגיל מלוכלך שנשאר להם בכדי להפחיד ולזרוע בנו חשש כדי שנקנה מהם דירות במחירים מפלצתיים ונשעבד את חיינו להלוואות הבנקים. לפי כל הסימנים הללו ניתן לבין כי אנחנו בדרך הנכונה ואם נמשיך כך ונתאפק אנחנו וגם ילדנו ירוויחו המון וגם ילמדו בהיסטוריה שהכוח בידיים שלנו
38 דוד 07/10/2014 03:48 דיור לפי צורכי בטחון-כך עשה גם מש רוצילד תוכנית התישבות
1.האומנם זה היה לפני שנים רבות אך המצב לפי ישיבתינו כאן איזורי בטחון עיסוק צמודה לה 2.תוכנית זה התישבתינו בטוחה למירת מדיה וגם סוללים דרך לאחינו מחול-שים מפעלים ילכו יגורו גם יעבדו בכל איזור אנו לא יכולים לעשותץ כ צינגבפור כי מצבינו שונה
37 אמפסיז 06/10/2014 22:56 אין מס אמת על רווחים משכירות= יש מי שמשתלם לו להשקיע
בדירה. אין מס על אדמות שאושרו לבניה= קבלן שדוגר ומחכה לעליית מחירים.
36 אא 06/10/2014 22:14 איזה שטויות לפני 10 שנים היה שפל חסר תקדים (ל"ת)
35 המומחה 06/10/2014 22:13 כל מה שעולה יורד (ל"ת)
34 איתי 06/10/2014 19:55 שמעו אם המחרים ימשיכו להאמיר לפחות שיעשו לגליזציה
שיהיה לנו איך להירגע
33 pan 06/10/2014 19:32 אל תתקרבו בהדר , יש סיכוי שתתקעו באיזה שכן ערבי
שגונב לכם ושורף דירה שלכם , עם פרוטקצייה בכל מקום, כן ממש כך,,, ולמשטרה מסתיים העיניין ברישום דיווח ,,, בעיית משת"פים בחיפה סמוייה וגם אוכלוסייה כללית בכלל ,,,עדיף לקחת משכמתא ולקנות בשכונות ערים תל אביב ירושלים או אחר
32 יוסי 06/10/2014 19:32 הוא קנה אותי במשפט "תשאל את סבתא שלך"
תנוחח
t 07/10/2014 11:32 קבלנים אוהבים סיפורי סבתא (ל"ת)
31 החייט 06/10/2014 19:28 חחחחה השוק קפוא נותנים לחתול לדבר על השמנת (ל"ת)
30 בני חיון 06/10/2014 18:47 ועוד ממלאים אותם יושבי האחוזות על גבי העניים
מעמ 0 זה לעשרים לי אין אבי 400 אלף לדירה ישנה. הלפיד דואג לאשכנזים, שהסבתות מקבלות רנטות והקצבות עוזרות לנכדים במיליונים זה בדוק
29 איש נדלן ותיק 06/10/2014 18:27 המחרים בדרך למעלה
כדאי שתבינו דבר אחד המחירים ימשיכו לעלות בגלל שאין מספיק בניה ולא יעזור שום דבר
עמוס 07/10/2014 08:01 שלום בובליל (ל"ת)
28 משה 06/10/2014 18:15 מיתון+דפלציה
במיתון ודפלציה רק הסבלנות משתלמת האוצר חותך את שרשרת המזון פרמידה שעומדת להתמוטט
27 קרית גת 06/10/2014 17:51 בקרוב יהיה שיווק מסיבי של 4 חדרים בכ750,000
יש רכבת ומקום לא רע.
26 שלום 06/10/2014 17:42 אני מכרתי דירה ברווח מטורף לפני שבוע
במשך החצי שנה האחרונה ניסיתי למכור דירה ללא הצלחה. אכן השוק היה מדולל - לא קפוא. כל הקונים שבאו לא היה רציניים וניסו לחתוך את המחיר בעשרות אחוזים כי יש חוק מעמ. כמובן שאמרתי להם שילכו לקנות במקום אחר. לא נשברתי - עצרתי את המכירה ביד2 ומסרתי את הדירה למתווך. הוא הביא לי קונים לפני שבוע ב-135000 ש"ח יותר ממה שביקשתי במקור. כמובן שפינקתי אותו. מי שלא רצה אתמול יקבל מחר עם תיווך וביוקר - חחחח על כולכם. הדירה בחדרה - הזוג מהמרכז. למחרת רכשתי את הבית שרציתי. שוט דונט טולק. לגבי הכתבה - הוא דיבר אמת !!!
אני רץ לדירה... 07/10/2014 14:22 פראייר, הייתי נותן לך 200K יותר, לא, 300K יותר... (ל"ת)
חושף נדלניסטים 07/10/2014 13:38 מוכן להתערב על 100 אלף שקר שאתה משקר במצח נחושה (ל"ת)
עמוס 07/10/2014 08:00 שלום = בובליל למי שלא הבין (ל"ת)
25 בא 06/10/2014 17:30 מה זה איש עסקים ,זה טפיל שמתפרנס עם חשבון האדם העובד (ל"ת)
24 בא 06/10/2014 17:25 לחיות על חשבון האדם העובד זה לא מוסרי ומושחת .חבל עליך (ל"ת)
23 בן אהרון 06/10/2014 17:01 חיפה נמצאת שעה מתל אביב!!! רק שעה ברכבת!!!
יש עכשיו בתל אביב מתחם ענק ברחוב סלמה שעומד להסתיים. שלא יגידו שאין דירות בתל אביב!!! מעניין איך השוק יתנהג שם. אני לא רואה את הצעירים שיהיה להם כסף לשכור שם דירות. חיפה נמצאת שעה מתל אביב. רק שעה!!! יש בחיפה המון דירות לקנייה ולהשכרה במחירים שפויים!!! בהדר, בעיר התחתית, נכון, דירות לא חדשות, לא 4 חדרים חנייה ומעלית עם שוער ובריכה, אז למי שמוכן להתפשר יש המון דירות!!!!
חיפה חחחחחחח..... 09/10/2014 11:59 לשווק את חיפה? איזה הונאה!
שעה ברכבת + 20 דקות עד לרכבת + 10 דקות מהרכבת + 10 דקות המתנה לרכבת = מינימום שעה וארבעים לכל כיוון = 3.3 שעות ביום . אם צרכים גם אוטובוס, אפשר להגיע בקלות ל 5 שעות ועם רכב פרטי תאלצו להפרד מכ 4000 שקלים נטו לחודש ולקום ב 4:40 כדי לא לעמוד את כל הזמן הזה בפקקים. מי שמשווק פה את חיפה, גם שכח לציין שבהדר ובחלקים גדולים של העיר התחתית יש פשע גואה, אוכלוסיות מאוד חלשות ובתים שלא שופצו מתקופת המנדט. זה כמו לעבור לגור באזורים היותר קשים של דרום ת"א, רק במרחק 4 שעות מהעבודה ובהוצאה חודשית של כ 1500-4000 שקלים על נסיעות
חיפה יפה 11/10/2014 00:05 צודק בקשר לרכבת אבל תגור בכרמל. זאת איכות חיים אמיתית! (ל"ת)
קליפ 06/10/2014 21:12 חיפה מזוהמת!!!!סירחון וצחנה!
שדרות,עיירה צעירה ודינמית,שפע הטבות מדינה(59 דקות אדם ברכבת לתל אביב) פניה נרגשת לכל הרב מיניים,דו וחד מיניים,תלט דו וחד הורים....בואו לגור בחינם בשדרות. בחינם!
בן אהרון 07/10/2014 09:14 חיפה עיר יפה נקייה ומאד מושקעת. מזמן לא מזוהמת!!!
איכות חיים לא פחות טובה מתל אביב בחצי המחיר!!!
אסף 06/10/2014 18:29 צודק
צודק ב100% חיפה תעלה וגם עיר מצוינת לגור יש בחיפה כל מה שצריך להיות בעיר גדול
22 דן 06/10/2014 16:24 לחכות ל2008 , דירת ארבעה חדרים
נקנתה ב25000 ומושכרת ב-2500 ש"ח
21 צביקה דורון יועץנדלן 06/10/2014 16:18 זהו אחד הסרטונים הכי מציאותיים על שוק הדיור בארץ
זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים חייבים ללמוד בעל פה את מה שנאמר שם, מאדם בעל ניסיון בתחום !
קורא טוקבקים 06/10/2014 17:18 בובליל, הבנו שיצרת את הדמות הפתטית "צביקה דורון" מזמן
עאלק יועץ מבוקש לנדל"ן, בתכלס כל היום יושב באינטרנט ומקדם את האתר שלו בגוגל מהבוקר עד הלילה. כל מטרת האתר לשלוח אנשים לסכן את כל כספם ברכישת דירה כדי לשמור על ביקושים גבוהים לסחורה. הכל במסווה של יעוץ חינם (שלא לומר היסטרי) בטוקבקים, עם קצת תמיכה של לייקים בתשלום מדי פעם.
אביבית, חדרה 08/10/2014 09:10 נכנסתי לאתר של צביקה דורון דרך גוגל וזה אתר אמיתי (ל"ת)
ואת אמיתית??? 11/10/2014 00:00 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
20 נעה 06/10/2014 16:00 כל מה שצריך זה היצע
אן יכריחו את הקבלנים לבנות על הקרקעות שיש להם, כלומר כמו שעושים לאיש במושב אתה לא בונה תוך 3 שנים ניקח לך את הקרקע, אפשר גם תוך שנה, תראו איך כל הקבחנים רצים לבנות בטירוף, אבל הפעם האחרונה שזה קרה היה לאחר המפולת בשנות ה-80.
19 דדי 06/10/2014 15:54 כבר כמה שנים אני קורא את הטוקבקים של האומללים שאומרים ש
חגיגת הנדלן נגמרה והכל בקריסה ,ואני אומר לעצמי ,למה חיכיתי ? הכל כבר עלה בעשרות אחוזים ,אז יותר טוב לכל הממורמרים לשבת בשקט ,
אלי 07/10/2014 15:27 דדי היקר, בסוף הזאב כן מגיע
זאב זאב
איריס 06/10/2014 16:09 דדי אתה יכול ללכת לקנות עכשיו...
הרי המחירים תמיד עולים. רק... אם אתה קונה נפגש עוד שנה.
סתם אחת 06/10/2014 16:07 המחירים לא יעצרו כי לממשלה אין רצון בירידה (ל"ת)
18 אהרון 06/10/2014 15:47 אין מספיק כסף
המיתון כאן והמסקנה פחות כסף להוסיף לזה את המיסים שיטילו על דירה שלישית ואולי שניה ועוד מיסים בעט הקניה והמסקנה שהמחירים ירדו
17 רמלה עדיפה על ב"ש 06/10/2014 15:41 אותם מחירים ויותר קרובה לתל אביב
הבדואים הולכים להשתלט על שכונה ד' בבאר שבע!
בלוףףף 06/10/2014 22:47 ערים כמו ב"ש יבנה וכו' זה בלוף אחד גדול. (ל"ת)
שוזי 06/10/2014 21:54 ב"ש יותר רצינית, עם יותר מקומות בילוי ואוניברסיטה
יש אפילו תאטרון בעיר. יש אופי בעיר.
קליפ 06/10/2014 21:14 מטומטם! באר שבע שייכת לבדואים לפי חוק!
זכותם לבנייה עבריינית מעוגנת ע"י שוטרים,עבי קרס,פחדנים מוגי לב....רק דוחות חנייה למגזר היהודי יש להם אומץ! חלאות אמרנו?
16 קול השקר=החזירות!!!! 06/10/2014 15:20 מפיה החזירות=המשך ניצול העם הפראייר=פרסום שיווק הרצה!! (ל"ת)
15 קבלן,בנק,ממשל=גנבים! 06/10/2014 15:17 קפוא=מונופול שיווקהשקר=גנב=בועהמעל50%=דורעני=סיכון קיום (ל"ת)
14 ביל גרוס 06/10/2014 15:09 מפולת במחירי הדירות בקרוב מאד
חשבון פשוט סופו של כל בלון להתפוצץ
גוגומוגול 07/10/2014 00:12 ניתוח מבריק! (ל"ת)
13 אורן 06/10/2014 15:02 בובליל תנגב את הזעה הקרה מהמצח
אתה יודע יפה מאוד שחגיגת הנדל"ן נגמרה.
12 אבי 06/10/2014 14:58 דיורררר
יש מספיק דירות פשוט אין קונים לא . הקבלנים בלחץ אפשר להתעקש על מחיר
11 דור 06/10/2014 14:36 תגובה ל9
שמע מילים נכונות אמרת אחד לאחד מה שקורה פה זאת בועה שתתפוצץ בפנים של מי שקנה דירה ויקנה במחירים הלו נורמלים
10 רק אהבה 06/10/2014 14:27 טירוף , של הממשל .תביאו חברות סיניות למס' פרויקטים .
כאשר המדינה רוצה לבצע את מנהרות הכרמל , היא מביאה חברה סינית שמבצעת עם בונוס על הקדמת מסירה . מה מונע מהמדינה לעשות אותו דבר עם הדיור ???? פשוט החזירות והפחד שירדו המחירים . מה פשוט מזה , להביא חברות סיניות ולהקים בתוך שנה 60-70000 יחידות דיור ולפתור את הבעיה . אבל כאמור הם מפחדים להפסיד את המיסים . הדירות ייבנו בפריפריה ו 20% באיזורי הביקוש . כך יתמלא תוכן גם פרויקט הרכבת . מה הבעיה ? זו רק חזירות ופחד של המדינה . למה לשבור את הצעירים כשהפתרון כל כך פשוט . למנהרות הכרמל הנמלים ועוד יש לכם יכולת כשרוצים לחסוך . אבל צעירים ומשפחות , שימשיכו לאכול חול . רק אהבה
בא 06/10/2014 17:23 הממשלה מחזיקה אלפי טפילים בשירות המדינה שאוכלים
מחרבנים ולא עובדים ,ובסוף ישלמו על השחיתות הזאת ביוקר ,טפיל שקט הוא מושחת .בשירות המדינה אחד משלוש נחוץ , ושלא יספר שהוא טפיל בשביל להחזיק משפחה ולגדל ילדים ,גם לקורבנותיהפ יש ילדים ,בגלל זה הכול כאן יקר מאוד ואנשים עובדים מגדלים ילדים בשלט רחוק ,הם כול היום בעבודה .
9 יאיר 06/10/2014 14:23 השוק בדרך לקריסה טוטאלית
שוק הנדל"ן בדרך הבטוחה למטה ועמוק מאוד. מי קונה בעת הזו יפסיד המון כסף ואולי גם את הזוגיות (לנשואים). בשנים האחרונות מתבצעת פה הרצת נדל"ן בממדים שלא נראו בשום מקום בעולם. בשונה משאר בעולם פה האכילו את הציבור שחסרות דירות תוך הפחדות יומיומיות הכל מדיה אפשרית ותוך שימוש בריבית הנמוכה כזרז לתהליך. לכל דבר יש גבול קצה יכולת וכך גם למחירי הנדל"ן. חוק בסיסי מלמד שמה שעולה חזק יורד חזק כי כל דבר בטבע חוזר לנקודת שיווי המשקל בזמן מסוים. כיום אנחנו הרבה מאוד מעל נקודה זאת ואנו מדשדשים שם על אדי התעמולה האחרונים. לאנשים היום אין יכולת כלכלית ומי שחשב שהיית לו וקנה לא תהייה כנראה אף פעם יכולת כזו.
8 משה 06/10/2014 14:22 בובליל תקרא טוב טוב
אדון בובליל היקר, אם שוק הדיור פורח מה אתה מזהיר את הצרכנים? חסרות 110 אלף איך בדיוק? 28,000 דירות חדשות לא מכורות. 90,000 דירות בבניה פעילה. 82,000 דירות יד שניה מפורסמות. עשרות אלפי יחידות בשלבי תכנון מתקדם. לא חסרה ואף לא דירה אחת להפך..יש יותר מידי. אני לא ראיתי מישהו שחי ברחוב. יש הבדל קטן ששכחתי...הפסקנו להיות מטומטמים ולהקשיב לאיש קטן כמוך. קבלנים מרוויחים הון עתק.
7 ציקו 06/10/2014 14:19 מה אתם רוצים שהוא יגיד???????????
"הוא בכלל לא אינרסנט"
6 יוני 06/10/2014 14:18 לצערי הוא אומר דברים נכונים (ל"ת)
5 שישקו 06/10/2014 14:17 תמשיכו לכתוב טוקבקים
גם ב2015 הריבית תישאר אפסית והמחירים ימשיכו לעלות. את הטיפשות של העם הזה,אי אפשר לשנות.
צפוני 06/10/2014 16:53 2015
2015 מושכת תשומץ לב כאילו 99% מהישראלים מסיימים לשלם משכנתה דווקה ב-2015. מותק ,ממוצע המשכנתאות נלקחים ל-15 שנה. אם לא ב-2015 אז ב-2016 או ב-2017 אנשים יגלו שתשלום חודשי גדל ב-500 או 700 ש"ח במקרה הטוב. כמה מהם יכולים לספוג את הגידול? מה צפי לעליית השכר בשלוש ארבע שנים הקרובות? מאיפה הרוע? אין לך ילדים, נכדים ? חשבת איך הם יתמודדו עם הבעיה?
יועץ 06/10/2014 15:00 צודק! הרי דירה קונים רק לשנה, ולא כדי להוריש לילדים! (ל"ת)
4 יועץ נדל"ן בגוגל 06/10/2014 14:12 בובליל יכול לטעות אבל צביקה דורון לא יכול לטעות לעולם!!
תקשיבו רק לצביקה, מדייק בכל התחזיות שלו על האחוז! לא כמו כל הכלכלנים והפרופסורים
ירידה בהתחלות בניה ! 06/10/2014 15:06 צודק, צביקה דורון כותב הרבה זמן שהמחסור יחמיר (ל"ת)
3 יניב 06/10/2014 14:11 לא לקנות עד ירידת מחירים של 30% - לא לקנות!!!!
מי שיקנה כרגע יפסיד 30% מכספו. ראו הוזהרתם!!!!
lion 06/10/2014 18:26 תזדיין בסבלנות ... (ל"ת)
אבי 06/10/2014 14:59 דיור
צודק אין סיבה לעליית המחירים המטורפים סבלנות ונראה ירידה
2 ירון 06/10/2014 14:10 בובליל, לאנשים אין כסף, צא מהסרט
נציג הקבלנים
1 אלי 06/10/2014 14:08 מה הוא אומר על 137 משכורות לדירה? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש