18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נדל"ן ב'נווה שרת' - דו"ח מצב רגע לפני המהפך הגדול

תכנית ההתחדשות העירונית של נווה שרת היא אחת הגדולות שידעה העיר, כ-2000 דירות במסגרת פינוי בינוי או תמ"א 38.
 |  49
שוק הדירות
Share
*** הכתבה הוכנה בשיתוף GREENPARK.
החוזים נחתמו, המחלוקות יושבו, וההליכים הבירוקרטיים טופלו. רגע לפני שהדחפורים עולים לקרקע ופרויקט ההתחדשות העירונית הגדול הופך את נווה שרת לשכונת יוקרה, ניגשנו לבדוק את הפרטים מקרוב. הממצאים לפניכם.


רכישת דירה בתל אביב הפכה כבר מזמן לחלום שאינו פוגש מציאות עבור רוב הזוגות הצעירים. שכונות מרכז וצפון, כגון כרם התימנים והצפון הישן, כבר סגרו שעריהן בפני זוגות בעלי הכנסה ממוצעת ואפילו ממוצעת פלוס. דירה מינימלית של 70 מ"ר בפחות מ-2 מיליון ש"ח היא חיה נכחדת בשכונות אלו. גם כיסי המציאות של העיר נעלמים במהירות. אם לפני עשר שנים עוד אפשר היה להחליט על התפשרות על רמת התשתיות, ולמצוא דירות קטנות במחירים סבירים בשכונות כגון קריית שלום ושכונת שפירא, הרי שכיום גם ההזדמנויות האלה כמעט ולא קיימות.

אבל כוחות השוק חזקים מכל מגמה. הביקוש לפתרון דיור מקיף ובר-קיימא למספר גדל והולך של זוגות צעירים בעלי הכנסה ממוצעת, התחבר באופן טבעי לתהליכי ה"התחדשות עירונית". תהליכים אלו מתבצעים באופנים שונים בשכונות שונות בעיר, אבל העיקרון דומה: כניסה לשכונה ישנה וחלשה, ביצוע מהלך שדרוג מקיף ויסודי לשיפור התשתיות, הגבהת המבנים והוספת שטחים ציבוריים. תהליך כזה של התחדשות עירונית מוביל בטווח הארוך לעליית ערך הנכסים בשכונה, אבל עד שזה קורה נוצר חלון הזדמנויות המאפשר גם לקהל הצעיר לרכוש דירה בתל אביב. כך קרה, למשל, בשכונות הדרומיות נווה צדק והמושבה האמריקאית, אשר בתוך שנים ספורות הפכו משכונות מצוקה לשכונות יוקרה, ושכונת נווה שאנן וביצרון, אשר מסתמנות כהימור לא רע בדרך לשם.

תכנית ההתחדשות העירונית של נווה שרת היא אחת הגדולות שידעה העיר, אם לא ישראל כולה. מדובר בתוכנית שתכלול כ-2000 דירות במסגרת פינוי בינוי או תמ"א 38 - חלקן יינתנו לדיירים שגרו שם עד כה, ורובן הגדול תימכרנה לציבור. התכנית בנווה שרת שמה דגש על נגישות לציבור הרחב, ועל כן היא כוללת תמהיל גדלים מגוון, הגדלת השטחים הפתוחים והקצאת שטח ציבורי רחב.

פרויקט ההתחדשות העירונית הוא ההזדמנות שלכם לדירה בת"א. לחצו כאן תכנית העבודה מבוססת על הנחת יסוד של בניית שכונה חדשה מאפס. על כן משקיעה עיריית תל אביב כ-20 מיליון ש"ח בהחלפה ובפיתוח כל התשתיות בשכונה. האגף לפרויקטים משולבים בעירייה נערך למהלך "חריש עמוק" בשכונה, במהלכו יוחלפו מערכות הניקוז, הביוב והמים ויותאמו לנפחי האוכלוסייה המעודכנים, ייסלל כביש חדש ברחוב בית- אל (הרחוב המרכזי בשכונה), יורחבו ויחודשו המדרכות, יותקנו ריהוט ותאורת רחוב, ורשת החשמל תועבר אל מתחת לאדמה (רשת מונחתת). כמו כן, מערך הרחובות ללא מוצא יבוטל כדי להגדיל את הקישור בין הרחובות בשכונה ובנוסף, יוגדלו השטחים הפתוחים ותבוצע יצירת רצף שטחים ירוקים עבור הולכי הרגל ורוכבי האופניים. 6.5 דונם יוקצו עבור מבני ציבור ושילוב פונקציות ציבוריות כגון גני ילדים, מעונות יום וכדומה, ויוקצו כ-1,800 מקומות חניה בשכונה. הדירות עצמן בנווה שרת המתחדשת ייבנו במספר פרויקטים נדל"ניים, אשר תוכננו בהתאם ליתרונות הסביבה ועל פי צרכיו של קהל הרוכשים הפוטנציאלי. כל אלו יתווספו לנתוני הבסיס הטובים של השכונה, כמו מיקומה על צירים מרכזים וקרבתה למרכז העסקים וההייטק של רמת החייל וקריית עתידים ואל פארק הירקון. עוד בתכנון: תחנת רכבת קלה בעתידים, תוכנית מתאר להרחבת המתקנים האזורים (קאנטרי, קריית חינוך וגני ילדים) ופתיחת צירי תנועה חדשים לכיוון כביש 4/5.

נראה, כי השוק מתחיל כבר להגיב לנתונים. מתחילת השנה נרשמה עלייה של 7.5% בערך הדירות בשכונה, לעומת עלייה של 1.5% בממוצע כלל ארצי וירידה קלה בממוצע התל אביבי. נווה שרת עדיין זולה משמעותית מהשכונות הסמוכות, אולם הפערים הולכים ומצטמצמים במהירות.

"מה שהופך את נווה שרת המחודשת לשכונה בעלת מאפיינים מאוד מעניינים" מסביר ערן לוי, מנכ"ל אתר גורו, "הוא שילוב של מספר נתונים: פארק מרכזי, בניינים מודרניים מסביב, חניונים תת קרקעיים לבניינים, פרטיות בין הדירות, מתחם בילויים איכותי צמוד, אזור תעסוקה צמוד, מרכזי קניות ואוכלוסייה צעירה שנכנסת. מבחינת השקעה, אני רואה כאן פוטנציאל מעניין, שכן הסיבות לעלות הרכישה הנמוכה כרגע נעוצות בעיקר בסטיגמות של השכונה, שעומדות להתבטל בעקבות השינויים שהיא עוברת" הוא מוסיף. "בעוד עשר שנים אף אחד לא יזכור שהייתה כאן פעם שכונה ישנה ומוזנחת".

"לכן, פוטנציאל ההשבחה של הנכס הוא גדול. בפועל, שכונת נווה שרת קיבלה טיפול מאוד מיוחד מטעם הרשויות ונעשתה תב"ע מעודכנת לכל השכונה. מניסיוני, נדירים הפרויקטים שנעשים בצורה כה יסודית. זו הדרך הנכונה לתכנן שכונה חדשה מודרנית ואיכותית. לכן כבר עכשיו מורגשת עליית המחירים. כך לדוגמה שווי מ"ר ממוצע בנווה שרת בשלהי 2011 היה כ- 19,000 ש"ח, ומחיר דירה של כ-100 מ"ר היה סביב ה-1,900,000 ש"ח (תלוי כמובן מצב הדירה וקומה). כיום המחירים הם סביב ה-22,000 ש"ח למ"ר, ומחיר דירות 100 מ"ר כבר חוצה את ה-2.2 מיליון. זה אומר עלייה של כ-15% . אולם אני מעריך שה'פיק' האמיתי עוד לפנינו".

במשך שנים רבות הסתתרה נווה שרת בצל אחיותיה הנוצצות רמת החייל וצהלה. אולם נראה שמתיחת הפנים האינטנסיבית שהיא עוברת בימים אלה, עתידה לשגר אותה למקום מכובד לצידן. ייתכן כי בקרוב מאוד גם בשכונה השקטה הזו יזנקו מחירי הדירות אל מחוץ להישג ידו של הרוכש הממוצע, אולם נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין ניתן לרכוש דירה מתאימה למידות משפחה ממוצעת בישראל, גם אם לא נולדת לעשירון העליון.

חולמים על דירה בת"א? פרויקט Green Park בנווה שרת הוא ההזדמנות שלכם. לחצו כאן

הכתבה הוכנה בסיוע גורו , אתר חיפוש הדירות החדשות המוביל ברשת.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 ירון והילה 24/08/2017 20:24 ריכוזיות של דירות ומבנים לאדם אחד ברק דניאלי מדוע ולמה?
שאלות לפורום הזה :מדוע יש הרבה דירות בנווה שרת ששיכים לאדם אחד ברק דניאלי? האם הריכוזיות הזו של ברק דניאלי לא גורמת לו להיות מאין מחליט ראשי בקשר לשיפוץ, תחזוקה? האם אין חוק נגד ריכוזיות שכזו? מה הסיבה שהוא ברק דניאלי התחיל לרכוש כל כך הרבה דירות ומבנים במהלך החמש שנים אחרונות ושם דגש על נווה שרת ? חושבים שהכתבה הזו תורמת הרבה ,הסבירה הרבה אבל מעוניינים לקבל תשובות גם על כך , תודה לחברי הפורום הזה ונודה לכם על כל מידע כי אנו עומדים לרכוש שם , קוראים לו ברק דניאלי או דניאלי ברק לא יודעים מה השם משפחה או השם הפרטי בדיוק תודה ירון והילה
35 עירית כהן 31/05/2017 14:07 מעוניינת לברר באמצעות הפורום על ברק דניאלי ותופעת רכישה
לאחרונה הגיע נציג מטעם אדם בשם ברק דניאלי שמתחיל לרכוש כל מיני מבנים במישיגן ארהב , פניתי לפורום הזה כי ידוע לי שהוא הולך להשקיע במסעדה , הקמה או בנייה מבקשת לברר פרטים הגעתי לפורום הזה דרך רישום השם שלו למה הוא מחפש עסקים נכשלים ??? למה הוא מחפש עסקים קרובים אחד לשני??? למה הנציג שלו רוכש עבורו גם דברים מאוד מוזנחים ??? מישהו יודע האם יש כוונות נכונות וטובות לזה ??? שואלת כי האח שלי שהוא גר שם פנו אליו מטעמו ואנחנו מנסים לברר קוראים לו דניאלי ברק הוא גר גם באזור צפון באיזו מושבה באחוזה כזו פרטית שסגורה טוב טוב עם חומות וגדרות תודה עירית כהן ראשון לציון
34 דני 13/04/2015 06:29 כשגורמים בלתי רצויים רוכשים את השכונה כבר עכשיו...
כשגורמים בלתי רצויים רוכשים את השכונה כבר עכשיו, עתידה מוטל בכף המאזניים. לא יהיה נעים לגור שם בעתיד.
33 דיקלה 08/04/2015 07:37 גם בנווה שאנן.
אף על פי ולמרות..שכונת נווה שאנן על בתיה החדשים והרבים תופסת תאוצה..וקורצת להרבה סטודנטים צעירים / משקיעים/ וזאת לפני עליית מחירים גדולה שתגיע גם לשם..
32 ברוך 24/01/2015 12:28 מחירי הדיור
ככה זה שאף לא עושה כלום במיוחד הממשלה ומי שעמד בראשה ביבי ועל זה ישלם בכיסאו.
31 רותי 13/01/2015 11:27 אולי בעוד 20 שנה
פרויקטים כאלו ודומים זמן ביצועם שני דורות לפחות. שכרנו שם דירה מיד אחרי החתונה ודיברו על הפרויקט הזה עוד הרבה זמן לפני שנולדה הבחורה שלנו, הינה אני בסוף הריון הרביעי... אולי הנכדים יראו את השכונה המחודשת. וככה בכל מקום של "חידוש" גם בעמישב בפ"ת במקום מגורינו החדש. יותר קל לבנות כמה שכונות חדשות לגמרי מאשר להסתדר בשטח הבנוי
30 שימחוני יעקוב 10/12/2014 19:59 חבל מכרנו לדני את השטח אל תמכרו לו עוד הוא ב0545225917
אנחנו אכלנו אותה למה מכרנו לו גם תבית של אימה של אישתי וואלק הוא קנה את כול הבתים למטה למה הוא דני מיתכנן ליקנות עוד ועוד תיזהרו אל תימכרו לו ולא לחברה שלו שמיתקשרת מהטלפון 0545225917 הוא קונה אחר כך עושה פינוי בינוי
29 רעות 04/12/2014 10:58 כתבה נהדרת! ומנסה לברר משהו בעזרת הפורום הזה
יש בחור איטלקי-יהודי ,שקונה באזור בתים ודירות קטנות ומוזנחות. קונה ללא הרף, משהו קצת מוזר לא? למה לקנות דירות ונכסים כל כך רעועים. הוא גם מפרסם את זה שהוא מחפש לקנות. והטלפון שלו 0545225917 ויש לו עוזרת שבאה ומדברת ומשכנעת ,הם כאילו לא מסתירים -עושים הכל מהר וחד זה מותר ? אפשרי ? תודה רעות
נאווה לוי 05/12/2014 18:14 האיטלקי הזה פשוט משקיע בחירבה ועושה מילונים שמו דני
ממליצה לא למכור לו!!!! הוא לא קונה כדי לגור!!!! הוא משתלט!!! ואז הוא מחכה לפינוי בינוי!!! ואל תתלהבו שהוא מזמין אותכם למסעדות יוקרה "כדי לדסקס" אתם יכולים לקבל על הנכסים שלכם הרבה יותר!!! תביאו שמאי !!!
28 דפנה 02/12/2014 15:09 דרום תל אביב-שכונת התקווה ישנה וזקוקה להתחדשות יותר מ
נווה שרת !!!!!!!, מתי פה יעשו שינוי, פינוי בינוי ?!
27 אני 27/11/2014 12:56 דירה בקרית שלום ב-1.3-1.5
אני במקרה מייצגת קבוצת רכישה שבונה בקריית שלום בניין של 47 דירות במחירים האלה.... למה סתם להגיד שאי אפשר???? רוב הרוכשים זוגות צעירים ונותרו עוד דירות.
26 אשקלון 27/11/2014 07:43 מה עם אשקלון
מה קורה אנו גרים באיזור ברנע אחד האזורים היקרים באשקלון מסביבנו נבנו ביניים חדשים שרק עכשיו נכנסו אליהם ואנחנו בבניינים הישנים בני 35 שנה הצמודים אליהם איזור על כביש ראשי מקום מלא חיים מה אם תבקרו אצלנו תהרסו ותבנו זה בברנע
דן 22/12/2014 22:56 מלא ערסים (ל"ת)
אשקלונית 28/01/2015 14:13 הפוסל במומו פוסל (ל"ת)
25 יובל 24/11/2014 09:58 עבור מי משקיעים כ"כ הרבה כסף??? מה עם שכונות דרום ת"א? (ל"ת)
24 ל"מ 22/11/2014 11:05 ת"א
אפשר לחשוב איזה מציאה לגור בת"א גם בחינם לא אגור שם וממש לא משנה באיזה שכונה אגב מתוך עיסוקי אני נמצא בבתים רבים באיזור זה עמוסים בציוד לעייפה והסרחון חוגג אוספים ואוגרים מכל הבא ליד ומכל השמטס שמביאים מחו"ל
23 יוסי 04/11/2014 10:04 מה לגבי התחנה המרכזית הישנה?????????
לא משקיעים שם שקל חזרה מהאגרה שגובים.
22 איציק 03/11/2014 19:53 איך זה בדיוק אמור לתת אפשרות לזוגות צעירים
לרכוש דירה בשכונה, אם כל השידרוג הזה הולך לייקר את המחיר?
יוסף 17/12/2014 10:07 זה בדיוק הענין
המרויחים היחידים מכל הסיפור הם הדיירים הנוכחיים. כל השאר ישלמו מחירי עתק עבור דירה חדשה כי הביקוש פשוט הרבה יותר גבוה מההיצע. חוץ מזה שאם תיקח בחשבון את עלויות הפיתוח העצומות שנדרשות כדי להכיל את הדירות שלא לדבר על כך שבכל זאת מדובר על שכונה "בצפון תל אביב", שקרובה לפארק המדע עתידים ולרמת החייל.
21 איציק 29/10/2014 05:28 מה עם פתוח יפו
למה יפו תמיד נישארת מאחור.יפו ניראה כמו עזה אחרי 65 שנה למה............................... למה....................... ולכל מי ששכח יפו זו ת"א
20 חנית לוי 27/10/2014 22:40 חבל שישנה השתלטות של ברק דניאלי
למה נותנים לאדם אחד לקנות במתחם אחד כל כך הרבה דירות? זו לא ריכוזיות רצוייה ,וברק דניאלי עושה שם בכל המתחם כאילו הוא מין ראש וועד למה נותנים אפשרויות כאלו לברק דניאלי. שמישהו יתן את הדעת
שלומי 24/11/2014 18:33 מדוע ישנה עדיפות לרוכשים באופן מרוכז כמו ברק דניאלי
גם אני נתקלתי בתופעה . ברק דניאלי תמיד מקבל העדפה כי הוא קונה במרוכז כמה דירות ותשימו לב שהוא גם שם תיד קודם על החנויות ובתי המסחר תאמינו לי זה לא צריך להיות ככה שברק דניאלי יקנה עוד ועוד שיתנו כמות מסויימת וזהו אבל 6 דירות זה ממש אבל ממש עוול וברק דניאלי אם אתה קורא את זה תבין שזהו אנשים קלטו מה אתה עושה
מיכל 15/11/2014 19:32 ברק דניאלי -השתלטות על מספר נכסים רב בבנין אחד
המטרה הוא באמת לשלוט שם, כמה שיותר דירות בבעלותו של ברק דניאלי יתנו לו ולכל אחד אחד שליטה בבנין צריך להבין שאחד כמו ברק דניאלי קונה דירות כדי להרוויח מהם ולכן לא צריך לתת לברק דניאלי לרכוש וריכוזיות זהו מיכל
מנשה כהן 12/12/2014 12:16 ברק דניאלי -השתלטות על נכסים בדרום תל אביב
ברק דניאלי בא וקונה נכסים בדרום תל אביב , ואנחנו שמחנו שהוא מוציא את הסודנים , אבל הקטע שלו זה לקנות בזול ואז מה הוא עושה הוא מתחיל לשפץ אותם ואז משכיר ביוקר מבינים תקטע ברק דניאלי יענו עושה טובה וכולנו שמחים אבל אז המחירים עולים יעני והוא עושה עלינו ככה כסף
19 דניאל999 27/10/2014 05:21 והסודנים יזרקו לבת ים, שיהיה הדרום החדש של תל אביב
הכלמתוכנן היטב
18 שמוליק 25/10/2014 21:59 פעם היינו רק 6 מיליון היום בלי עין רעה אנחנו כבר 8 מליו
היום כבר אין הרבה אופציות גם שכנות ישנות הופכות ליקרות למעשה הפרפרייה הפכה לזולה והמרכז נישאר חזר גם בשכונות הה אז לחטוף גם בשכונות שפעם לא חשבו לגור היום הם להיט זה מה שניכרה הזמן עושה את שלו
17 אזרחית מודאגת 23/10/2014 01:10 רעיון טוב עם הרבה טרגדיות
שלום לכולם אין לי ספק שהרעיון בבסיסו טוב. השאלה היא מי דואג לאותם דיירים שמאלצים אותם לפנות בתנאים לא הוגנים. שאין להם משפחה, או עורך דין שילחם על הזכויות המגיעות להם. עצם העובדה שרשמו : "שחלק מן הדיירים יקבלו דירות", מעניין מה עלה בגורלם של החלק האחר. אני מכירה סיפור שעלול להיות עגום,עקב רעיון תמ"א 38- אישה מעל גיל 80 ערירית שנדרשת לפנות את הדירה ולעבור למקום אחר. בגיל זה מאוד קשה להסתגל לסביבה חדשה, מה עוד שהבטיחו לסייע לה בהעברת דירה, אולם לא בארגונה מחדש. לאישה אין כוחות להתמודד עם כך, אולם רוב השכנים שהם בעלי דירה שנייה (משכירים את הדירות באותו בניין) פשוט תאבי בצע להם זה לא מפריע. כמה זמן עוד נותר לאישה לחיות? למי אכפת? אין לי ספק שבאותו אזור של נווה שרת יש מספר לא מבוטל של סיפורים טרגיים והייתי שמחה אם מישהו מאנשי התקשורת יערוך תחקיר וישמיע את קולם של אותם חסרי אונים. הרשויות חייבות להיות מעורבות ולפקח כדי למנוע ניצול וטרגדיות.
16 me 22/10/2014 23:00 me
ומה עם דרום תל אביב?
15 חיים 22/10/2014 19:36 צריך לאסור על כתבות פרסומת ממומנות
זו פשוט שערורייה. כתבה שממומנת ע"י חברת גרין פארק שבמקרה מפרסמת בכל אתרי האינטרנט בישראל פרויקט שהיא בונה בנווה שרת. איך בדיוק הכתבה מכבדת את הקוראים שלכם? איזה גועל נפש, פשוט זלזול באינטילגנציה. כתבה נגועה באינטרסים, פשוט מזעזע.
14 חיים 22/10/2014 18:59 צריך לאסור על כתבות פרסומת ממומנות
זו פשוט שערורייה. כתבה שממומנת ע"י חברת גרין פארק שבמקרה מפרסמת בכל אתרי האינטרנט בישראל פרויקט שהיא בונה בנווה שרת. איך בדיוק הכתבה מכבדת את הקוראים שלכם? איזה גועל נפש, פשוט זלזול באינטילגנציה. כתבה נגועה באינטרסים, פשוט מזעזע.
13 ננוש 20/10/2014 10:25 2.2 מלש״ח.. והקשר לזוג הממוצע
איך בדיוק דירה של 2.2 מלשח היא השקעה אפשרית לזוג הממוצע.. הכותב לא קשור למציאות ונראה שזו כתבת פרסומת
12 bu yu;;;; 20/10/2014 09:05 הגיע
הזמן שתרכשו בתים בצפון גליל דרום ותתישבו במקום כל שדיכפין יבוא ויקנה עזבו את ת"א היא מזמן כבר לא היא יאלהההההה+
11 ילידת השכונה 20/10/2014 06:45 וותרו על הסטיגמות, בקרו בה ואז תדברו
מקום מושלם לגדל ילדים
10 שכונת פשע 17/10/2014 18:19 מסוג המקומות ש-"גם אם ישלמו לא אלך לגור שם"... (ל"ת)
אילן 23/10/2014 19:25 לא רוצים אחד כמוך אצלנו מותק אתה תתכנן לדירה בעוד 10 שנ (ל"ת)
אליעזר 19/10/2014 06:50 אתה ממש דפוק...איזה פשע???? (ל"ת)
9 נמדוד שרף 16/10/2014 18:22 פיתרון לכל בעיית הדיור נימצא ברמלה לוד!!!!!!
דירות ראויות של 75 מ"ר ב600-500 אלף שקל !!!!15 דקות מת"א ברכב 10 דקות מתחנת ת"א השלום ברכבת!!!! פיתרון איכותי לזוג צעיר או סטודנטים !!!!! לחטוף!!!!!
בטי 28/04/2015 21:48 היית רוצה שנמכור לך במחירים האלה (ל"ת)
8 אחריו תוא קטסטרופה 16/10/2014 16:36 חשוב להתחיל פרויקטים כל זמן שחולדאי ראש העיר (ל"ת)
7 אבי 15/10/2014 15:47 שכונה לא טובה
מחירים ממש לא טובים או סבירים. השכונה לא טובה . שכונה שיש לה נקודת משטרה זה כבר אומר הכל. פושעים גדולים ומוכירים יצאו משם.
בוזגלו 30/10/2014 01:25 בתור תושב צהלה לשעבר אני חייב לציין שאתה חי בעבר
זה כבר לא נכון איזה 15 שנה, ובטח ובטח לא יהיה נכון לאחר שהפרויקט יושלם. ניתן רק לברך ולאחל לשכונות דרום העיר ומזרחה עתיד דומה
6 שמאלן שפוי 14/10/2014 11:37 הפתרון הוא רק ב-'פינוי-בינוי'.
תמ"א38 מתיאימה רק לאזור "חדרה-גדרה" וחיפה עם הקריות. בשאר הארץ אין מנוס מ-'פינוי-בינוי'. השאלה היא: איך מוודאים שפרוייקט כזה לא יסתיים בעושק של תושבים ע"י היזמים, כפי שכבר קרה.
א. א. ניקיון 21/10/2014 23:40 יש לזה כבר פתרון. זה נקרא "בינוי-פינוי-בינוי". תחפש תדע (ל"ת)
5 ירון כהן 14/10/2014 08:35 ברק דניאלי מהצפון השתלט על 18 דירות
חבל שבמקרים כאלו לא עוצרים יזמים פרטיים ונותנים לבחור אחד לרכוש 18 דירות ברק דניאלי בחור מהצפון סגר רכישה של 18 דירות למה זה קורה למה לא מעדכנים יותר שאחרים יוכלו?
4 אחת העם 13/10/2014 17:40 לך היתה,,,,,,,זוג צעיר
כמה שהגששים היו מציאותיים מאז ועד להיום,,,,,,הכל ישראבלוף,,, למעלה מ2 מליון דולר ,כתוב במאמר היומרני, דירה היום בנווה שרת,,,,,,,,וזה סכום לא לעשירון העליוןחחחחחחחחחחחחחחחחח,,,,חולם הכותב
3 עמירם 12/10/2014 06:46 מקום מצויין להשקעה ומגורים
1. זה תל אביב. מותג יש ערך. 2. השכונות מסביב יקרות בכ 30%. 3. פער לא סביר ועם התחדשות השכונה נסגרים פערים.
2 איציק 12/10/2014 04:37 מה עם פתוח יפו
יפו ניראת כמו עזה זה האזור הכי מוזנח בת"א ולמה. זו פיננת חמד שכל אדם היה מעוניין לגור בא אבל הטיקונים מונעים מפיתוחה טיקונים שבונים את ת"א מונעים את פיתוח יפו כי אז כל המיגדלים שהוקמו יהפכו למיגדלי רפאים יפו זולה ב50% מת"א ואני מדבר על המתחם בין רח' יפת לרח' קדם אולי ראש העיר הבא של ת"א יגלה את הפוטנציאל ויבין מה יש לו מתחת לאף זו הסיבה שמונעים מקבלנים לבנות לגובה או בכלל